Zelf heb ik er ook geen ene cent voor betaald
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog tips om snel punten te verdienen?G_Dragon schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:00:
Haha het heeft zelfs het nieuws bereikt Xbox gamers kunnen GTA VI helemaal gratis krijgen
Zelf heb ik er ook geen ene cent voor betaald
Jazeker! Elke dag de bing app openen en de maximale 120 punten verdienen en open ook elke dag de Xbox app, speel of laat vervolgens elke dag 15 min een gamepass spel draaien voor de weekly streaks. En speel of laat elke maand 8 GamePass spellen 15 minuten draaien, voor deze punten;
:strip_exif()/f/image/ZBPf7VimtiZP7FLKSeuQ65Yh.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je dit een paar maanden volhoudt dan heb je zo een paar tientjes korting. Ik heb ook elke dlc van Dragon Ball Z Kakarot gratis hierdoor en zoveel andere spellen
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 30-06-2026 14:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
pfffff. Lijkt wel werken voor je geld zoG_Dragon schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:20:
[...]
Jazeker! Elke dag de bing app openen en de maximale 120 punten verdienen en open ook elke dag de Xbox app, speel of laat vervolgens elke dag 15 min een gamepass spel draaien voor de weekly streaks. En speel of laat elke maand 8 GamePass spellen 15 minuten draaien, voor deze punten;
[Afbeelding]
Als je dit een paar maanden volhoudt dan heb je zo een paar tientjes korting. Ik heb ook elke dlc van Dragon Ball Z Kakarot gratis hierdoor en zoveel andere spellen
Zit zelf op 10k punten.
Pff ja echt he voor een paar punten lijkt dit wel werken, dan geef ik wel een paar euro van mijn eigen geld uit (Waarvoor ik ook al werkPdeBie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:23:
[...]
pfffff. Lijkt wel werken voor je geld zo
Zit zelf op 10k punten.
Valt echt reuze mee, elke dag 5 min. En de Gamepass spellen speel ik 's avonds toch welPdeBie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:23:
[...]
Zit zelf op 10k punten.
Ik ga dan de PS versie kopen, als ik hem dan voor niks heb op Xbox
Het lijkt me een behoorlijke grind voor die paar tientjes maar goed.Carlos0_0 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:26:
[...]
Pff ja echt he voor een paar punten lijkt dit wel werken, dan geef ik wel een paar euro van mijn eigen geld uit (Waarvoor ik ook al werk)
Zelf deel ik de aankoop via Xbox account sharing, kost geen enkele moeite en scheelt de helft
How bad is it on a scale from one to Spurs
Zelfs met mijn punten erbij heb je nog niet genoeg voor de Ultimate 😉RigolleM schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:37:
[Afbeelding]
Ik ga dan de PS versie kopen, als ik hem dan voor niks heb op Xbox
Ik heb 200 punten... heb ik daarvoor al 15 jaar Game Pass...
Ik 2800, kan ik 2 euro korting krijgenhuiz schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 18:35:
[...]
Zelfs met mijn punten erbij heb je nog niet genoeg voor de Ultimate 😉
Ik heb 200 punten... heb ik daarvoor al 15 jaar Game Pass...
AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro
Moet zeggen dat het verdomd lastig is om er 1 te vinden voor een leuke prijs. Zowel nieuw als 2de hands.
En dat alles voor een spel wat nog niet uit is
Bij Amazon DE is ie voor de adviesprijs van €599 te koop.Pvt.Zaitsev schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:18:
Ik probeer toch maar een Xbox series X aan te schaffen. Om rekening te houden dat ik hem later ooit nog kan verkopen is het dan beter om de disc versie of digitale versie aan te schaffen.
Moet zeggen dat het verdomd lastig is om er 1 te vinden voor een leuke prijs. Zowel nieuw als 2de hands.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Dankjewel. Ik zie dat de digitale versie zelfs nog 50 euro goedkoper is.Mog schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:28:
[...]
Bij Amazon DE is ie voor de adviesprijs van €599 te koop.
Ik zag al waarschuwingen dat het best mogelijk is dat je straks wel het spel hebt maar geen console kan krijgenPvt.Zaitsev schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:18:
Ik probeer toch maar een Xbox series X aan te schaffen. Om rekening te houden dat ik hem later ooit nog kan verkopen is het dan beter om de disc versie of digitale versie aan te schaffen.
Kan niet wachten om in GTA 6 te duiken.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zullen we nog een reserve ps5 pro moeten aanschaffen? 🤔huiz schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:59:
[...]
Ik zag al waarschuwingen dat het best mogelijk is dat je straks wel het spel hebt maar geen console kan krijgen
Denk dat ik er ook weer eens mee ga beginnen 😊Mars18 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:05:
Gisteren voor het eerst (bijna 13 jaar na release) GTA 5 uitgespeeld op de PS5 (75 uur gespeeld), en dat is al zo mooi om te zien.
Nu door voor de 100%?Mars18 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:05:
Gisteren voor het eerst (bijna 13 jaar na release) GTA 5 uitgespeeld op de PS5 (75 uur gespeeld), en dat is al zo mooi om te zien.
Daarom is GTA 6 op deze manier natuurlijk ook niet Gratis, ze hebben er simpelweg op een andere manier voor betaald.PdeBie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:23:
[...]
Zit zelf op 10k punten.
Maar goed mensen denken "Geen geld betaald" = Gratis
Live, Laugh, Toaster bath.
In VR zou wel heel tof zijn, dan zou ik het zeker aanschaffen. We hebben tenslotte al FS2024 in VR, dan zou GTA 5 of 6 ook technisch moeten kunnen.harley2009 schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:40:
GTA 6 in VR2.. Dat zal wel een droom blijven
Ik twijfel nog. Ik heb van de week weer Horizon Forbidden west opgestart.DickvanMaurik schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:48:
Ik ga hopelijk eind deze maand een PS5 pro halen. Dan heb ik nog wat leuke titels te spelen voordat GTA 6 uitkomt.
En sinds ik een 5090 heb zie ik pas hoe groot het verschil is, en welke truukjes ze in de game doen om het mooi te laten lijken. Nu ik dat besef heb, vraag ik me af hoe GTA er uit gaat zien.
En hoeveel beter het op de pro wordt.
Lijkt er sterk op dat GTA de eerste "test" is om deze richting op te gaan. RIP physical disks
Toevallig vandaag GTA 5 weer aangezwengeld. Mede omdat mijn zoontje het eens wilde zien. Rijden, sturen, mikken, schieten blijft een dingetjeMars18 schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 10:05:
Ondanks dat 5 echt een steengoede game is hoop ik dat deel 6 wat meer van het rauwe heeft van deel 4.
PSN: bollsie
Dit weekend bij dreamland nog een ps5 pro op de kop getikt....ook met het oog op gta6.DickvanMaurik schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:48:
Ik ga hopelijk eind deze maand een PS5 pro halen. Dan heb ik nog wat leuke titels te spelen voordat GTA 6 uitkomt.
Dreamland bied hem met fifa26 nog aan voor 799 ipv 899.
Alleen afhalen in een aantal filialen. Ik moest van regio rdam ervoor naar hoofddorp, maar scheelt weer 120euro plus
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Bedankt voor de tip! Daarnet de digitale versie bestelt en zal zaterdag komen.Mog schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 09:28:
[...]
Bij Amazon DE is ie voor de adviesprijs van €599 te koop.
Van de frontpage:SoulRyder schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 15:13:
https://www.forbes.com/sites/zacharyfolk/2026/07/01/sony-ditches-games-on-physical-discs-by-january-2028/
Lijkt er sterk op dat GTA de eerste "test" is om deze richting op te gaan. RIP physical disks
nieuws: PlayStation-games komen vanaf 2028 alleen nog digitaal uit, niet op schijfjes
Zogenaamd vanwege 'consumentenvoorkeuren'
Ik geloof ook wel dat de meerderheid de voorkeur voor digitaal heeft. Het zijn de liefhebbers die graag nog een hoesje willen.huiz schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:04:
[...]
Van de frontpage:
nieuws: PlayStation-games komen vanaf 2028 alleen nog digitaal uit, niet op schijfjes
Zogenaamd vanwege 'consumentenvoorkeuren'
Persoonlijk denk ik dat het veel mensen gewoon niet zo boeit, maar dat de keuze uiteindelijk wel alleen genomen wordt in Sony's belang.Mog schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:47:
[...]
Ik geloof ook wel dat de meerderheid de voorkeur voor digitaal heeft. Het zijn de liefhebbers die graag nog een hoesje willen.
Net zo als supermarkten beweren dat consumenten geen kromme komkommers of wortels willen. Ik kan ze niet eens kopen als ik dat zou willen want ze liggen niet in de schappen. Ook die keuze is vooral in het belang van de supermarkt.
dit komt niet ten goede van de consument
Het gezegde was altijd dat de concolemakers de hard-copy's in leven hielden omdat ze de (game)winkels hard nodig hadden om de consoles te verkopen. Dat Sony zelf online consoles is gaan verkopen een jaar of twee geleden was al wel een teken dat dit er aan zat te komen. Je kunt het verkopen als: qua duurzaamheid en milieu is het niet echt goed te praten, al die logistiek van het de wereld rondsturen en plastic verpakkingen die uiteindelijk afval zal worden. Maar de eerlijke andere kant: het verdienmodel is natuurlijk ook niet echt houdbaar, als elke game een keer doorverkocht wordt dan hebben ze maar de helft van de inkomsten.Mrs.ED schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 05:59:
Ik vind het vooral zuur voor de retailers. Volgens mij zit er al amper marge op games en dit betekent dat mijn lokale gamewinkel zijn deuren straks kan sluiten. Die handelt ook in gebruikte games, ik vond het altijd wel ideaal dat ik weer in kon ruilen.
Nu loopt iemand misschien 1 game, die hij weer doorverkoopt, om vervolgens zo een nieuwe game te kunnen kopen. Dat bestaat straks niet meer. Dus, dat ze de helft van hun inkomsten hebben gaat niet helemaal op.DNN!S schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 06:54:
[...]
Maar de eerlijke andere kant: het verdienmodel is natuurlijk ook niet echt houdbaar, als elke game een keer doorverkocht wordt dan hebben ze maar de helft van de inkomsten.
Ik hoop vooral dat andere partijen ook gewoon digitale kopieën blijven verkopen. Anders is er geen concurrentie meer en bepaalt Sony zelf de prijs. Als dat gebeurt neem ik aan dat er wordt ingegrepen door instanties.
PS5 Pro
Grappig, ik heb hem gister ook besteld en komt bij mij pas maandag.Gummiebeer schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:01:
[...]
Bedankt voor de tip! Daarnet de digitale versie bestelt en zal zaterdag komen.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 30-07 00:27
Ik snap dat het nieuws van Sony gisteren veel vragen en discussie met zich mee brengt, maar hier is niet de plaats om over dat onderwerp te praten. Er is een speciaal topic waarin alle veranderingen, en dus ook digitaal only vanaf 2028, besproken kan worden: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Ik laat de berichten voor nu staan, hierna zullen ze verplaatst of verwijderd worden, dus aub het hier bij GTA6 houden, want mensen komen tenslotte voor GTA naar dit topic.
Bedankt alvast en Game On!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Is de eerste generatie PS5 net zo goed als een PS slim trouwens?
Do { Ping } while ( LOL )
Er zijn echt wel wat spellen die de extra prestaties van de Pro gebruiken voor mooie graphics of hogere framerate, GTA VI gaat daar ook een van zijn vermoed ik zo.Shadow_Agent schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 19:07:
Nog even een keertje de Pro vs Slim editie: ik heb nu een aantal mensen met een Pro gesproken en gemiddeld gezien krijg ik de reactie dat het qua prestaties wel meevalt. Ik overweeg nu om toch maar een tweede hands PS te kopen voor GTA6. Ik ben geen diehard gamer en hoef niet weggeblazen te worden door super duper graphics als het met iets minder ook mooi eruit ziet. Heb ook RDR2 gespeeld op de PS4 en dat vond ik prima. Vraag mij af of een Pro dan echt zoveel extra biedt.
Is de eerste generatie PS5 net zo goed als een PS slim trouwens?
Ik heb GTA V gespeeld op de PS3 toen die uit kwam, en alsnog heb ik intens genoten van het spel..
Zucht...
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 30-07 00:27
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
:strip_exif()/f/image/wLmghX9cWQzXBxqbPUopiRGK.jpg?f=fotoalbum_large)
*Houd er rekening mee dat dit afkomstig was uit een pre-alpha-versie.
We zijn inmiddels aangekomen in de zomerperiode, een seizoen waarin Rockstar heeft aangegeven de marketing van GTA VI echt af te willen gaan trappen.
Wanneer schatten jullie zelf een trailer 3 in of een nieuwe content-drop? Zelf gok ik op eind deze maand of begin augustus. Dat zal dan denk ik in de vorm van een trailer 3 zijn, waar de focus zal liggen op wie de karakters zijn die we gaan meemaken in de game met misschien nog wat meer beelden van Leonida zelf (denk aan world building).
Dan blijft het weer ff stil tot aan eind september/begin oktober denk ik zo. Vanaf begin oktober tot eind oktober zal er pas echte gameplay worden getoond.
Hoe staan jullie hier in?
Dan zijn toch de meeste op vakantie etc, heeft het weinig nut om een trailer of iets uit te brengen
Dan denk ik pas weer ergens vanaf begin September, dat is nog ver genoeg van te voren.
Deze video gisteren bekeken en morgen bekijk ik zijn nieuwste video op zijn kanaal. YouTuber die op een fijne wijze allemaal leuke facts en details deelt over GTA6. Veel ook nieuw voor me.
Mhao... Hele simpele dingen kunnen ze eventueel laten zien... Wildlife, Radiostations, Muziek met licenties die ze dit maal op de radio's laten horen. Wat screenshots van de stad.Joeri4Real schreef op maandag 6 juli 2026 @ 20:07:
Zelf verwacht ik augustus/september een gameplay trailer. Daarvoor en of daarna ook nog wat kleine content drops maar niet te veel meer. Misschien wat sizzle reels met weinig nieuwe content om als advertenties te draaien op de socials/tv.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
GTA V had 2 en 14 november, dan 30 april en 9 juli.KapitanKrazy schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:29:
Okay, ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat na de cover-art reveal, de nieuwe screenshots en de pre-orders het stof wel een beetje is gaan liggen.
We zijn inmiddels aangekomen in de zomerperiode, een seizoen waarin Rockstar heeft aangegeven de marketing van GTA VI echt af te willen gaan trappen.
Wanneer schatten jullie zelf een trailer 3 in of een nieuwe content-drop? Zelf gok ik op eind deze maand of begin augustus. Dat zal dan denk ik in de vorm van een trailer 3 zijn, waar de focus zal liggen op wie de karakters zijn die we gaan meemaken in de game met misschien nog wat meer beelden van Leonida zelf (denk aan world building).
Dan blijft het weer ff stil tot aan eind september/begin oktober denk ik zo. Vanaf begin oktober tot eind oktober zal er pas echte gameplay worden getoond.
Hoe staan jullie hier in?
GTA VI was 4 december en 6 mei, dus je zou denken dat het dan juli misschien augustus wordt.
Of niets want ze hebben geen marketing nodig, ze maken al winst op de preorders
Ik stop hem weg... uit het zicht vd kinderen. En als iedereen naar bed is komt hij pas tevoorschijn..
Voor papa...
Veel gedoe iedere keer om een spelletje te spelenLasteraar schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 11:28:
Ben wat te laat met mijn PS 5 pro ... maar toch nog een weten te krijgen voor 899,-..
Ik stop hem weg... uit het zicht vd kinderen. En als iedereen naar bed is komt hij pas tevoorschijn..
Voor papa...
En zij leggen hem na het spelen weer netjes terug om papa in zijn waan te latenLasteraar schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 11:28:
Ben wat te laat met mijn PS 5 pro ... maar toch nog een weten te krijgen voor 899,-..
Voor papa...
wel mee hier, ik heb de PSPro boven staan, maar neem hem makkelijk naar beneden. Apple TV er af, en PS Pro aan de zelfde stekkers.Carlos0_0 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 12:20:
[...]
Veel gedoe iedere keer om een spelletje te spelen
Uit nieuwsgierigheid, waarom?Lasteraar schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 11:28:
Voor papa...
The best is yet to come
Waarom op welk statement?
Ha
Waarom hij het verbergt voor de kinderen.
The best is yet to come
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 08-07-2026 18:02 ]
Zeker, twee zelfs.Donstil schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 17:58:
Is er al een trailer eigenlijk?
All I had to do was follow the damn train.
Oei snel mijn berichtje aangepast 😏
Wordt er niet duidelijker van 😉Donstil schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 17:58:
Is er al nieuwe een trailer eigenlijk?
Hahaha true, ik ga weer afwachten.
Er is nog niks bekend over gta 6 mp dus geld dat alleen voor gta v?
Hoe ontvang je dit en hoe activeer je dit? Krijgen we daar een mail het staat niet bij de pre-order vermeld.
Er wordt aangegeven dat het een premium lidmaatschap is voor GTA Online. Dus zolang er geen nieuwe GTAO is, werkt die code voor de huidige GTAO.
Ook staat erbij dat de koppeling verloopt in december (bij mij dan). Dus als je het niet activeert dan raak je het denk ik kwijt.
Latin capital letter y with diaeresis
- PS5 Slim
- PS5 Pro
- Xbox Series X
Zelf ga ik voor de Series X
[ Voor 18% gewijzigd door Misterxbee op 09-07-2026 08:01 ]
Dat is muscle memory, na een tijdje weet je perfect welke knopjes je moet indrukken voor welk doel. Je hebt onderaan links een klein mapje en die kan je vergroten door gewoon naar 2x naar beneden te duwen met de pad, maar om een waypoint te zetten, heb je inderdaad de grote map nodig... ik doe dat al vliegend (helicopter), tussen de gebouwen en vlam nergens tegen... dat kan héél snelYdieresiS schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 07:39:
Hier opnieuw begonnen met GTAV in aanloop naar de release van VI. Ik hoop wel dat ze een aantal dingen in de controls anders doen in VI in de PS5 versie. Ik heb er vooral last van dat bij bijna elke game de map op de vragen is met de touchpad middenin en bij GTAV zit ik constant het camera standpunt te wijzigen als ik de map wil openen. En zo zijn er nog wel een aantal kleine dingen die voor mij net niet helemaal lekker werken in de controls. Er zal nog wel niets over vrijgegeven zijn, maar ik hoop wel dat ze er dus iets aan veranderen.
Ik heb er vorige week speciaal een Xbox Series X voor gekocht (had nog een Xbox One van de vorige generatie die ik soms gebruikte). Mede vanwege de aangekondigde prijsverhoging binnenkort. Alleen die is dus in Nederland dus echt al nergens meer voor de normale prijs van 600 euro te krijgen, dus uiteindelijk bij de Duitse Amazon besteld.Misterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:01:
Waar gaat iedereen hem opspelen?
- PS5 Slim
- PS5 Pro
- Xbox Series X
Ik heb dat ook gehad, maar dat is al jaren terug toen ik de gamen op de PS3 bij release heb gespeeld. Destijds waren de controls wel een stuk normaler dan nu (die hebben ook weer een evolutie doorgemaakt). Ik vind het leuk om de game te spelen (delen van het verhaal waren mij niet meer bekend) en alvast in de mood te komen voor deel VI (met de hoeveelheid tijd die ik kan spelen heb ik hem rond de release net klaar).RigolleM schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:03:
[...]
Dat is muscle memory, na een tijdje weet je perfect welke knopjes je moet indrukken voor welk doel. Je hebt onderaan links een klein mapje en die kan je vergroten door gewoon naar 2x naar beneden te duwen met de pad, maar om een waypoint te zetten, heb je inderdaad de grote map nodig... ik doe dat al vliegend (helicopter), tussen de gebouwen en vlam nergens tegen... dat kan héél snelIk ken natuurlijk de map van buiten, ik hoef niet meer te zitten zoeken en ik zet bijna geen waypoints meer...
Maar ik hoop wel dat ze de besturing in VI veranderen. Als ik dan net V heb uitgespeeld, zal ik daar wel eerst weer aan moeten wennen gok ik, maar er zitten toch te veel kleine dingen in die voor mij nu niet helemaal logisch zijn.
Ik vind het zelf ook wel leuk om nu af en toe hier te kijken: https://map.stateofleonida.net/ Die gasten hebben echt wel heel goed hun best gedaan om een mooie weergave te geven van de kaart van VI op basis van alle informatie die er tot nu toe is.
Latin capital letter y with diaeresis
- Xbox Series SMisterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:01:
- PS5 Slim
- PS5 Pro
- Xbox Series X
Daar ga ik hem op spelen
Series X, vorige week aangeschaft op de Duitse Amazon. Kan niet wachten. Nu mijzelf aan het vermaken met FH6, want dat liep voor geen meter op m'n PC.Misterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:01:
- PS5 Slim
- PS5 Pro
- Xbox Series X
PS5 Pro.Misterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:01:
- PS5 Slim
- PS5 Pro
- Xbox Series X
vind het wachten op die 3e trailer wel irritant worden nu
PS5 Pro
Ah, dus als ik nu pre-order dan kan ik in november / december bedenken of ik GTA+ wil activeren? In plaats van dat ik sowieso dat abonnement krijg en er maar aan moet denken het op te zeggen. (Ik wil single player spelen.)huiz schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 07:12:
Direct na je pre-order krijg je een mailtje met een knop om je GTA+ van 1 maand te verzilveren.
Er wordt aangegeven dat het een premium lidmaatschap is voor GTA Online. Dus zolang er geen nieuwe GTAO is, werkt die code voor de huidige GTAO.
Ook staat erbij dat de koppeling verloopt in december (bij mij dan). Dus als je het niet activeert dan raak je het denk ik kwijt.
Idem, dus mijn vraag is vooral voor de XBOX StoreMisterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:01:
He kan je die vergroten, goh ik leer nog wat nieuws van het spel na het 4 of 5 keer gespeeld te hebben 🤣.RigolleM schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:03:
[...]
Je hebt onderaan links een klein mapje en die kan je vergroten door gewoon naar 2x naar beneden te duwen met de pad,
xbox series S of gaat dit niet?Misterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:01:
- PS5 Slim
- PS5 Pro
- Xbox Series X
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Dit is de letterlijke mail:erwn schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 09:12:
[...]
Ah, dus als ik nu pre-order dan kan ik in november / december bedenken of ik GTA+ wil activeren? In plaats van dat ik sowieso dat abonnement krijg en er maar aan moet denken het op te zeggen. (Ik wil single player spelen.)
PROMisterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:01:
- PS5 Slim
- PS5 Pro
- Xbox Series X
Ben overigens benieuwd wanneer FH6 uitkomt op de PS5.Pvt.Zaitsev schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:59:
[...]
Series X, vorige week aangeschaft op de Duitse Amazon. Kan niet wachten. Nu mijzelf aan het vermaken met FH6, want dat liep voor geen meter op m'n PC.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat is denk ik de vraag die iedereen heeft.miicker schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 13:48:
Ik heb mijn PS5 al 2 jaar niet aangeraakt of zo, maar ik ben behoorlijk GTA fan (heb ruim 5.000 uur in GTA V zitten). Nu twijfel ik er over om speciaal voor GTA VI een PS5 pro te kopen. Verwachten jullie veel verschil tussen de PS5 en PS5 Pro als het aankomt op GTA VI?
Maar gezien dat de PS5 pro uitverkocht is lijkt het erop dat de mensen denken dat het verschil heel groot is.;
Werkelijk niemand weet het , want rockstar laat niks los tot op heden op enig.gebied.miicker schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 13:48:
Ik heb mijn PS5 al 2 jaar niet aangeraakt of zo, maar ik ben behoorlijk GTA fan (heb ruim 5.000 uur in GTA V zitten). Nu twijfel ik er over om speciaal voor GTA VI een PS5 pro te kopen. Verwachten jullie veel verschil tussen de PS5 en PS5 Pro als het aankomt op GTA VI?
PS5 Pro
Ik zou gewoon wachten, die PS5 Pro kun je altijd nog kopen als het verschil groot blijkt te zijn.miicker schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 13:48:
Nou, normaal zou ik het met je eens zijn, maar er lijken weer flinke tekorten aan te komen. De laatste tijd heb ik lang gekeken naar een PS5 Pro (vanwege GTA) en zo te zien ben ik niet de enige. Heb inmiddels gekocht en de prijs is al 55 euro omhoog voor de volgende leverancier. MS en Sony hebben al prijsverhogingen doorgevoerd, einde van het jaar met de feestdagen zijn consoles altijd populair en dus duurder of minder verkrijgbaar (of beide). Dit is natuurlijk allemaal speculatie, maar ik heb maar vast de bullet doorgebeten om puur voor GTA een PS5 Pro te hebben staan.Blik1984 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:03:
[...]
Ik zou gewoon wachten, die PS5 Pro kun je altijd nog kopen als het verschil groot blijkt te zijn.
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Met een beetje pech is de pro tegen die tijd weer EUR 100 duurderBlik1984 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:03:
[...]
Ik zou gewoon wachten, die PS5 Pro kun je altijd nog kopen als het verschil groot blijkt te zijn.
Nouja, zo werkt het natuurlijk niet helemaal meer door alle tekorten en bijbehorende prijsstijgingen.Blik1984 schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:03:
[...]
Ik heb 2 maanden fors getwijfeld om ook 'maar vast' een Pro te halen en ik baal nu toch een beetje dat ik toen niet voor 700-750 de knoop heb doorgehakt. Inmiddels is de adviesprijs van 900 meer een minimumprijs geworden, en wie weet wat Sony met die adviesprijs gaat doen. Een Xbox Series X kost zometeen immers ook gewoon +100 euro.
Aan de andere kant gun ik het Sony ook niet helemaal na hun aankondiging over digital-only. Maakt ook het aanschaffen van een losse disc drive (wat ik toch moet doen om mijn huidige collectie op de Pro te kunnen spelen) een beetje zonde.
Maw; ik denk dat ik 'm hier op mijn releaseday PS5 gewoon ga spelen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik word nu ook een beetje "zenuwachtig" ivm de absurde prijsstijging van geheugen etc. Waarom zou ik een Xbox nemen ipv een PS5 (welke versie?)? Zelf ooit gestopt bij een Xbox360 omdat al mijn vrienden die ook hadden. Nu staat er hier thuis een 2ehands PS4 voor mijn zoontje.Pvt.Zaitsev schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:59:
[...]
Series X, vorige week aangeschaft op de Duitse Amazon. Kan niet wachten. Nu mijzelf aan het vermaken met FH6, want dat liep voor geen meter op m'n PC.
Toch nog wachten met aanschaf console ja/nee en welke pak je dan
Mijn boefje is liev!
Als ik nu voor de keuze had gestaan had ik voor een PS5 Pro gegaan, lekker up-to-date en schijnt (volgens de geruchten) het beste te zijn voor GTA VI. Ik heb zelf een base PS5 staan en ga -zeker met deze prijzen- niet upgraden. Zo'n die-hard gamer ben ik nou ook weer niet, ga het verschil toch niet merken.JB schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:25:
[...]
Ik word nu ook een beetje "zenuwachtig" ivm de absurde prijsstijging van geheugen etc. Waarom zou ik een Xbox nemen ipv een PS5 (welke versie?)? Zelf ooit gestopt bij een Xbox360 omdat al mijn vrienden die ook hadden. Nu staat er hier thuis een 2ehands PS4 voor mijn zoontje.
Toch nog wachten met aanschaf console ja/nee en welke pak je dan
Lach.Misterxbee schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:01:
Lag je je toch straks dood als alles 30FPS draait en dat het enige kleine verschil dat beetje ray tracing.
Maar als je dood bent lig je inderdaad.
PS5 Pro
Dat geldt voor mij ook hoor. Dus diehard gamen doen wij ook niet. Een PS met tray is nu ook nog wel betaalbaar. Een Pro voor 900 euro doet wel even wat meer pijn. Dan niet wetende of het nog duurder wordt...RBH schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 14:29:
[...]
Als ik nu voor de keuze had gestaan had ik voor een PS5 Pro gegaan, lekker up-to-date en schijnt (volgens de geruchten) het beste te zijn voor GTA VI. Ik heb zelf een base PS5 staan en ga -zeker met deze prijzen- niet upgraden. Zo'n die-hard gamer ben ik nou ook weer niet, ga het verschil toch niet merken.
Mijn boefje is liev!
Niet discussiëren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Ultimate vs. standard edition. Zie het topic start voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate-editie krijgt is overbodig, dit staat heel duidelijk en overzichtelijk in de topicstart.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer
/f/image/0ggb7Fz0FMmWEhsjyfIN713C.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SiUQYKEU16h3tBVCuSLbQLCG.jpg?f=fotoalbum_large)