Zelf heb ik er ook geen ene cent voor betaald
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nog tips om snel punten te verdienen?G_Dragon schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:00:
Haha het heeft zelfs het nieuws bereikt Xbox gamers kunnen GTA VI helemaal gratis krijgen
Zelf heb ik er ook geen ene cent voor betaald
Jazeker! Elke dag de bing app openen en de maximale 120 punten verdienen en open ook elke dag de Xbox app, speel of laat vervolgens elke dag 15 min een gamepass spel draaien voor de weekly streaks. En speel of laat elke maand 8 GamePass spellen 15 minuten draaien, voor deze punten;
:strip_exif()/f/image/ZBPf7VimtiZP7FLKSeuQ65Yh.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je dit een paar maanden volhoudt dan heb je zo een paar tientjes korting. Ik heb ook elke dlc van Dragon Ball Z Kakarot gratis hierdoor en zoveel andere spellen
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 30-06-2026 14:21 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
pfffff. Lijkt wel werken voor je geld zoG_Dragon schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:20:
[...]
Jazeker! Elke dag de bing app openen en de maximale 120 punten verdienen en open ook elke dag de Xbox app, speel of laat vervolgens elke dag 15 min een gamepass spel draaien voor de weekly streaks. En speel of laat elke maand 8 GamePass spellen 15 minuten draaien, voor deze punten;
[Afbeelding]
Als je dit een paar maanden volhoudt dan heb je zo een paar tientjes korting. Ik heb ook elke dlc van Dragon Ball Z Kakarot gratis hierdoor en zoveel andere spellen
Zit zelf op 10k punten.
Pff ja echt he voor een paar punten lijkt dit wel werken, dan geef ik wel een paar euro van mijn eigen geld uit (Waarvoor ik ook al werkPdeBie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:23:
[...]
pfffff. Lijkt wel werken voor je geld zo
Zit zelf op 10k punten.
Valt echt reuze mee, elke dag 5 min. En de Gamepass spellen speel ik 's avonds toch welPdeBie schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:23:
[...]
pfffff. Lijkt wel werken voor je geld zo
Zit zelf op 10k punten.
Ik ga dan de PS versie kopen, als ik hem dan voor niks heb op Xbox
Het lijkt me een behoorlijke grind voor die paar tientjes maar goed.Carlos0_0 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:26:
[...]
Pff ja echt he voor een paar punten lijkt dit wel werken, dan geef ik wel een paar euro van mijn eigen geld uit (Waarvoor ik ook al werk)
Zelf deel ik de aankoop via Xbox account sharing, kost geen enkele moeite en scheelt de helft
How bad is it on a scale from one to Spurs
Niet discussieren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Uktimate vs stabdard edition. Zie de startpost voor de verschillen.
Telkens vragen wat je in de normale of ultimate editie krijgt is overbodig, staat heel duidelijk in de topic start.
Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!
Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series
Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld
Countdown Timer