• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:31
Ik wacht eerst de reviews af. Eerst zekerheid op minimaal 40fps op de pro, anders wacht ik op een ps6 versie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |


  • YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Kortom, marketing had een PS5 disk versie plaatje er in en hebben dat plaatje vervangen door de diskloze.

Wat is daar de 'Ooh jee.' aan? :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN


  • voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:30
YakuzA schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:20:
[...]

Kortom, marketing had een PS5 disk versie plaatje er in en hebben dat plaatje vervangen door de diskloze.

Wat is daar de 'Ooh jee.' aan? :P
Oh jee, wat een paniek om niets? :)

  • Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:16
G_Dragon schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 12:03:
[...]


GTA VI – Ultimate Edition (Inhoud)

Digitale content
[...]
• 10.000 Vice City Credits
Hoe zit het eigenlijk met de credits en waar komt het uberhaupt vandaan?

T.Net Creality 3D Printer Discord


  • CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:38
ArthurMorgan schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 12:54:
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar wanneer GTA Online (deel 2, of update?) gaat uitkomen en wat die gaat kosten. (Ja dat gaat weer veel mensen boos maken, maar goed...)
Bij V was het 2 weken na SP (dacht ik), ik denk niet dat het nu zo snel gaat maar binnen een maand of 2 hoop ik toch wel. Anders snap ik die maand GTA+ ook niet zo goed. Naar die info kijk ik meer uit dan naar Trailer 3.
Er gaan al jaren geruchten rond dat GTA V online samen met GTA VI online gaan samenvoegen. Zo kan je dezelfde personage gebruiken en zou je tussen beide versies reizen door een vliegtuig te nemen

Maar dit zijn geruchten van jaren geleden. We gaan zéér zeker een nieuwe GTA online krijgen, maar ik zie het niet snel gebeuren dat ze beide versies gaan samenvoegen.

[ Voor 15% gewijzigd door CyberToon op 25-06-2026 13:47 ]


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wat is GTA+ eigenlijk?

It’s the economy, stupid!


  • FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:01
https://www.rockstargames.com/gta-plus/join

Gewoon een extra manier om nog meer geld uit je te melken.
Vermoed dat je ook gewoon een playstation of xbox abonnement moet hebben om online te kunnen.

GTA+ geeft je maandelijks 500k
Extra garage en nog een aantal extra voordelen in game.
Daarnaast toegang tot oudere titels die je kunt spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door FRANQ op 25-06-2026 14:00 ]

www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5


  • Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
FRANQ schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:55:
[...]


Vermoed dat je ook gewoon een playstation of xbox abonnement moet hebben om online te kunnen.
Dat heeft niks met GTA te maken, dat is altijd zo.

The best is yet to come


  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
FRANQ schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:55:
[...]

https://www.rockstargames.com/gta-plus/join

Gewoon een extra manier om nog meer geld uit je te melken.
Vermoed dat je ook gewoon een playstation of xbox abonnement moet hebben om online te kunnen.
Ja dat moet ook, het is een extra abonnement met de GTA games library en gratis voertuigen etc. in GTA Online.

  • FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:01
Dean Martin schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:59:
[...]

Dat heeft niks met GTA te maken, dat is altijd zo.
Ja las het, ik heb het doorgestreept.
GTA+ heb je denk ik ook niet nodig om online te kunnen spelen, omdat het met gta5 ook al bestond.
Het is zoals de + doet aangeven, een extratje.


Voor mij is het nog even wachten, en veel gameplay bekijken dat ongetwijfeld online komt.
Want ik heb geen PS5 :P


Ik ben minder enthousiast over online, als anderen hier.
Maar ik denk dat ik de game uiteindelijk toch aan ga schaffen als hij op PC komt.
De storymode lijkt me wel weer fantastisch om te spelen, en dat kan ook op mijn eigen tempo.

Ik heb sinds GTA (1) alle versies gehad tot nu, dus deze kan niet ontbreken. :+

Afgelopen winter lekker bezig geweest met RD2, en ik hou er wel van om zo'n verhaallijn uit te spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door FRANQ op 25-06-2026 14:13 ]

www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

FRANQ schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:55:
[...]

https://www.rockstargames.com/gta-plus/join

Gewoon een extra manier om nog meer geld uit je te melken.
Vermoed dat je ook gewoon een playstation of xbox abonnement moet hebben om online te kunnen.

GTA+ geeft je maandelijks 500k
Extra garage en nog een aantal extra voordelen in game.
Daarnaast toegang tot oudere titels die je kunt spelen.
Ah oki, thanks. Niks voor mij dus, ben enkel geïnteresseerd in de storyline.

It’s the economy, stupid!


  • FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17:01
dawg schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 14:05:
[...]

Ah oki, thanks. Niks voor mij dus, ben enkel geïnteresseerd in de storyline.
Ik ook, dus moest ook even lezen wat het allemaal inhield :)

www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5


  • Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30
CyberToon schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:42:
[...]

Er gaan al jaren geruchten rond dat GTA V online samen met GTA VI online gaan samenvoegen. Zo kan je dezelfde personage gebruiken en zou je tussen beide versies reizen door een vliegtuig te nemen

Maar dit zijn geruchten van jaren geleden. We gaan zéér zeker een nieuwe GTA online krijgen, maar ik zie het niet snel gebeuren dat ze beide versies gaan samenvoegen.
Ik verwacht niet dat ze dit doen, commercieel is het veel interessanter jou alles opnieuw op te laten bouwen (net als bijvoorbeeld EA FC 26 met FUT elk jaar).

  • CyberToon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:38
Jumpman schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 14:22:
[...]


Ik verwacht niet dat ze dit doen, commercieel is het veel interessanter jou alles opnieuw op te laten bouwen (net als bijvoorbeeld EA FC 26 met FUT elk jaar).
Het zou alleen gaan om je personage, alle assets en progressie laat je achter. Je begint dan in het nieuwe deel helemaal fris. Ga je weer terug, dan heb je de oude progessie weer terug. Maar het is een hele tijd geleden dat deze geruchten rond gingen. Er zal ondertussen heel wat veranderd zijn, of deze plannen zijn ondertussen ookal komen te vervallen.

  • Eriktb
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 15:02
Ik heb even contact gehad met de Mediamarkt en de betreffende werknemer wist te vertellen dat de standaard fysieke versie GEEN boekje en kaart van de wereld bevat. Dan voelt de fysieke versie dus helemaal overbodig wat mij betreft....zonde.

Edit: typo.

[ Voor 3% gewijzigd door Eriktb op 25-06-2026 14:34 ]


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Volgens mij wordt GTAVI wel het begin van het einde van een tijdperk, dit is de laatste GTA waar Leslie Benzies & Dan Houser nog aan hebben meegewerkt.

It’s the economy, stupid!


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
CyberToon schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 14:31:
[...]

Het zou alleen gaan om je personage, alle assets en progressie laat je achter. Je begint dan in het nieuwe deel helemaal fris. Ga je weer terug, dan heb je de oude progessie weer terug. Maar het is een hele tijd geleden dat deze geruchten rond gingen. Er zal ondertussen heel wat veranderd zijn, of deze plannen zijn ondertussen ookal komen te vervallen.
Ik verwacht dat ook niet, want dan wil je ook het verdiende geld in beide kunnen gebruiken en niet apart. Updates zullen voor de oude niet meer komen etc.

  • Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Als ze de game ook releasen om middernacht, dan is het wel leuk om te kijken of we de ps5 op nieuw zeeland kunnen zetten. Kan je al lekker de hele middag spelen

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Schway schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:58:
Als ze de game ook releasen om middernacht, dan is het wel leuk om te kijken of we de ps5 op nieuw zeeland kunnen zetten. Kan je al lekker de hele middag spelen
Dat werkt/werkte alleen op xbox

  • Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:00:
[...]

Dat werkt/werkte alleen op xbox
:'(

  • Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:05
Ik kijk heel erg uit naar GTA VI maar helaas heb ik een game pc. Dan kan je zeggen; haal een PS5 Pro! Maar dat is niet te verantwoorden met de huidige prijzen, bijna 1k om een game te spelen.. gekkenwerk! 8)7

Ik wacht wel op de pc release.

  • JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:45
Ah hier zou ik opzich nog wel op willen wachten. Ik heb bijna al m’n games op disc zodat - als ik ze over een paar jaar nooit meer speel - nog kan doorverkopen en er nog IETS voor terug krijg ..

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Gummiebeer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:04:
Ik kijk heel erg uit naar GTA VI maar helaas heb ik een game pc. Dan kan je zeggen; haal een PS5 Pro! Maar dat is niet te verantwoorden met de huidige prijzen, bijna 1k om een game te spelen.. gekkenwerk! 8)7

Ik wacht wel op de pc release.
De tweedehandsmarkt is goed hoor. De PS5 Pro gaat voor minimaal €700.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
dawg schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 15:06:
Volgens mij wordt GTAVI wel het begin van het einde van een tijdperk, dit is de laatste GTA waar Leslie Benzies & Dan Houser nog aan hebben meegewerkt.
Ik heb dit zojuist bekeken en 20 seconden later lees ik uw reactie...hmm, toeval.. :?

YouTube: What happened to GTA?

I love it when a plan comes together :7


  • Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Gummiebeer schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:04:
Ik kijk heel erg uit naar GTA VI maar helaas heb ik een game pc. Dan kan je zeggen; haal een PS5 Pro! Maar dat is niet te verantwoorden met de huidige prijzen, bijna 1k om een game te spelen.. gekkenwerk! 8)7

Ik wacht wel op de pc release.
Je kan de pro (tweede hands) kopen, en dan bij de PC release verkopen.

  • Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:17
SoulRyder schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 11:18:
[...]

Dat was wel de fysieke versie. Digitaal blijft de prijs meestal veel langer hoger. Nu er niet een echte fysieke versie is is de vraag hoe zich dat ontwikkelt. Maar zou me niet verbazen als ze door deze actie ook de prijs hoger kunnen houden voor een langere tijd.
Dan koop ik hem sowieso al niet. Mijn tolerantie voor games ligt gewoon op 50/60 euro voor een editie op schijf. We zullen zien of ze die uitbrengen en hoe de prijs zich dan ontwikkelt. Maar desnoods wacht ik 4 jaar.
ColeJ schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 11:18:
[...]

Dus je gaat er wel maanden naar uit kijken, trailers kijken, in dit topic reageren... maar de game moet een paar tientjes goedkoper zijn anders koop je hem niet 8)7 ?

Sommige principes... schiet mij maar lek hoor.
Ik kijk niet uit naar een game waar ik nog helemaal niets over weet. Er is nog geen preview laat staan review verschenen. Ik heb geen enkele garantie dat het überhaupt een goede game wordt. Uiteraard is het wel een grote game, dus kijk ik de trailers, volg ik het nieuws en reageer ik in dit topic. Maar dat wil toch niet zeggen dat ik dan maar om het even welk bedrag ga betalen? Ik vind watermeloen ook heerlijk, maar als die voor 15 euro in de winkel ligt koop ik hem ook niet.

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Mania-92 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:36:
[...]

Dan koop ik hem sowieso al niet. Mijn tolerantie voor games ligt gewoon op 50/60 euro voor een editie op schijf. We zullen zien of ze die uitbrengen en hoe de prijs zich dan ontwikkelt. Maar desnoods wacht ik 4 jaar.
Iedereen moet uiteraard zelf weten wat ze doen. Maar voor 2 a 3 tientjes loop je de launchperiode van de grootste media release ever mis? Dude! Het wordt gigantisch. Ik zou het delen van al die verhalen met vrienden en online communities niet willen missen. Dit is in mijn ogen een game die je dicht op de launch moet spelen. Daarna staat het internet vol met spoilers en heeft iedereen die je kent de game al uit.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

WeirdScience schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:25:
[...]


Ik heb dit zojuist bekeken en 20 seconden later lees ik uw reactie...hmm, toeval.. :?

YouTube: What happened to GTA?
offtopic:
Ik heb 20s gezien. Dat gezeik op “woke” komt mij persoonlijk echt de keel uit. Ik ben een moraalridder, wokestrijder en azijnpisser, die weigert mee te gaan in het wijzen naar minderheidsgroepen zoals extreemrechts o.a. doet met hun aanvallen op zogenaamd “woke”. :r
Dat gezegd hebbende.
Het ging me vooral om de parodieën van een tijdsgewricht, van criminaliteit. Dat was V ook, bijvoorbeeld met LifeInvader: ‘peek, pry, populate’. Of de Haïtianen in Vice City (of was het San Andreas?) etc. Was gewoon benieuwd of dat straks bij een eventuele GTAVII ook nog zo is, Benzies & Houser hadden immers erg veel invloed. :)

[ Voor 4% gewijzigd door dawg op 25-06-2026 17:36 ]

It’s the economy, stupid!


  • Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:16
Mog schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:22:
[...]

De tweedehandsmarkt is goed hoor. De PS5 Pro gaat voor minimaal €700.
Ben blij dat ik de mijne vorige jaar heb kunnen kopen voor 650 op MP, nieuw in doos. Al dacht ik toen nog dat GTA VI in mei 2026 zou uitkomen :+

En ook blij dat ik via Eneba een paar keer een 100 euro gift card voor rond 76-77 euro heb kunnen kopen. Da's toch een leuke korting van 23-24 procent :D

Ben wel erg benieuwd of er een performance mode komt op de PS5 Pro en of dat dan 40 of 60 fps wordt.

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Mr Magic schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:52:
[...]

Ben blij dat ik de mijne vorige jaar heb kunnen kopen voor 650 op MP, nieuw in doos. Al dacht ik toen nog dat GTA VI in mei 2026 zou uitkomen :+

En ook blij dat ik via Eneba een paar keer een 100 euro gift card voor rond 76-77 euro heb kunnen kopen. Da's toch een leuke korting van 23-24 procent :D

Ben wel erg benieuwd of er een performance mode komt op de PS5 Pro en of dat dan 40 of 60 fps wordt.
Er staat ook ps5 pro enhanced bij

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10000730

Benieuwd wat we hierop krijgen dan aan performance.

  • lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:43

lord_fh

Hi

Carlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 17:07:
[...]

Er staat ook ps5 pro enhanced bij

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10000730

Benieuwd wat we hierop krijgen dan aan performance.
Laat ze eerst maar eens.gameplay beelden zien want we weten heel eerlijk gezegd nog bar weinig.

PS5 Pro

voog schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 13:30:
[...]

Oh jee, wat een paniek om niets? :)
Dit idd, Slordig van Sony maar meer is het niet.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Carlos0_0 schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 17:07:
[...]

Er staat ook ps5 pro enhanced bij

https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10000730

Benieuwd wat we hierop krijgen dan aan performance.
De bevestiging van Enhanced laat me nu helemaal voor een PS5 Pro gaan, ik zat nog te twijfelen tussen Xbox, maar ik gok zo niet op een nieuwe console van MS binnen 6 maanden. Dan PS5 pre-order gedaan! Nu op jacht naar een PS5 Pro met een PS Remote! Lekker chill gamen nu ik ouder ben :+

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Kecin schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 20:41:
[...]

De bevestiging van Enhanced laat me nu helemaal voor een PS5 Pro gaan, ik zat nog te twijfelen tussen Xbox, maar ik gok zo niet op een nieuwe console van MS binnen 6 maanden. Dan PS5 pre-order gedaan! Nu op jacht naar een PS5 Pro met een PS Remote! Lekker chill gamen nu ik ouder ben :+
Snel beslissen. Xbox wordt binnenkort $800.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:19

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WeirdScience schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:25:
[...]


Ik heb dit zojuist bekeken en 20 seconden later lees ik uw reactie...hmm, toeval.. :?

YouTube: What happened to GTA?
Denk het wel gezien de video een jaar oud is =p

Had hem weer even opgezocht. zag een maand of 2 geleden deze.
Nou niet gelijk allemaal gaan stijgeren :P ben het niet met alles wat hij zegt eens en denk niet dat het heel erg slecht gaat worden maar ik denk ook zeker dat die ergens flinke valide punten heeft.

Maar 13 minuten video'tje

[ Voor 36% gewijzigd door Ricmaniac op 25-06-2026 21:18 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Mog schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 16:44:
[...]

Iedereen moet uiteraard zelf weten wat ze doen. Maar voor 2 a 3 tientjes loop je de launchperiode van de grootste media release ever mis? Dude! Het wordt gigantisch. Ik zou het delen van al die verhalen met vrienden en online communities niet willen missen. Dit is in mijn ogen een game die je dicht op de launch moet spelen. Daarna staat het internet vol met spoilers en heeft iedereen die je kent de game al uit.
De volgende GTA kan ook nog wel weer eens 10+ jaren duren inderdaad. Dit missen..echt niet.

Nederlandse PS5 clan / 30+


  • ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:15

ScreamGT

joejoe

Grootspraak nu. Tegen die tijd koopt iedereen dat spel want FOMO.

En iedereen mag inderdaad wat vinden van de prijzen. Persoonlijk vind ik het de grootste onzin om te zeuren over een game prijs van 80 of 100 euro. Forza Horizon ging ook voor dik 100 eu over de plank, en zit daar dik 10 jaar ontwikkeling en ruim 1 miljard aan investering achter? Nee.

Wetende wat Rockstar qua mankracht en vooral geld in dit spel heeft gestoken had ik er 150,- voor willen betalen.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL


  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
ScreamGT schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 22:15:
Grootspraak nu. Tegen die tijd koopt iedereen dat spel want FOMO.

En iedereen mag inderdaad wat vinden van de prijzen. Persoonlijk vind ik het de grootste onzin om te zeuren over een game prijs van 80 of 100 euro. Forza Horizon ging ook voor dik 100 eu over de plank, en zit daar dik 10 jaar ontwikkeling en ruim 1 miljard aan investering achter? Nee.

Wetende wat Rockstar qua mankracht en vooral geld in dit spel heeft gestoken had ik er 150,- voor willen betalen.
Puntje bij paaltje zit iedereen in dit topic het spel te spelen op release haha

Zucht...


  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:37

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:43
Ik ga eventjes vrij nemen rond de release.
En de kleine gaat wellicht een extra dag naar de opvang.

Geloof mij, dat de game zelf een paar dollar duurder is... Dat zijn de kosten niet :+

Eerlijk gezegd vind ik het nog meevallen zelfs. Jaren ontwikkeling, dit gaat de duurste mediaproductie ooit worden. Logisch dat dat wel terugverdiend moet worden.

Dat moet ook, want er moet ook eens een GTA VII komen. Gelukkig grote kans dat ik dan geen kinderopvang meer hoef te betalen :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW


  • hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Is het echt nodig om nu al te pre-orderen? Zal toch wel genoeg in de winkel liggen bij release?

  • Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Nu online
Richh schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 23:43:
Ik ga eventjes vrij nemen rond de release.
En de kleine gaat wellicht een extra dag naar de opvang.

Geloof mij, dat de game zelf een paar dollar duurder is... Dat zijn de kosten niet :+

Eerlijk gezegd vind ik het nog meevallen zelfs. Jaren ontwikkeling, dit gaat de duurste mediaproductie ooit worden. Logisch dat dat wel terugverdiend moet worden.

Dat moet ook, want er moet ook eens een GTA VII komen. Gelukkig grote kans dat ik dan geen kinderopvang meer hoef te betalen :+
Tegen de tijd dat GTA 7 uitkomt is je kleine al met pensioen en viert de PS8 bijna zijn laatste verjaardag.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Let op:
Niet discussieren over de waarde van games. Of overgewicht de waarde van de Uktimate edition. Zie de startkosten voor de verschillende.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate editie krijgt is overbodig, staat heel duidelijk in de topic start.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld


Countdown Timer