Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OSaFdxQxzu2-Sz-Io7Hq4pk5Sw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t0vkvpGMLwS2n5YbsNnzpN3u.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Mog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 12:59:
Aangezien Rockstar en Sony een marketing deal hebben, zouden ze samen nog met zoiets komen? Onder het mom van “the best way to play”.

[Afbeelding]
Een PlayStation 4 Pro? Nee dat lijkt wel aardig uitgesloten :P

Live, Laugh, Toaster bath.

Tien jaar in productie geweest, dan zijn de laatste maanden toch niet 37% zou je zeggen.

Live, Laugh, Toaster bath.

Megupe schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:42:
[...]

ach, mensen hebben het telkens over next-gen consoles. Maar mijn pc-tje maakt daar gehakt van ;)
Ik hoorde dat hij daar echt een zieke 0 fps schijnt te draaien 😏

Live, Laugh, Toaster bath.


  • SoulRyder
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:19
Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:45:
[...]


Tien jaar in productie geweest, dan zijn de laatste maanden toch niet 37% zou je zeggen.
Eerder 12+ inclusief pre-production :X

+- 97% zou ik dan zeggen :+

[ Voor 5% gewijzigd door SoulRyder op 26-06-2026 13:50 ]


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:45:
[...]


Tien jaar in productie geweest, dan zijn de laatste maanden toch niet 37% zou je zeggen.
Als ik zo op dat Twitter-account van GTA6alerts kijk lijkt het niet zozeer met productietijd te maken te hebben. aangezien ze in november een zelfde post op 0,0 procent hadden. Het is geen officieel R* plaatje.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 26-06-2026 13:52 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:00

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Waar blijft nu die trailer die gepaard zou gaan met het vrijgeven van de pre-orders? :|

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer


  • Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:06
sfx32 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:40:
Waar niemand echt op let , volgende tekst bij de pre order :

GTA+-abonn. 1 mnd. met pre-order. Autom. verlenging. Zie Game-info en juridische info*.

Hoop voor jullie dat er geen gta+ abonnement nodig is om de game te spelen.
Dat is niet nodig. Gta+ krijg je een maand als je de ultimate editie pre ordered. Wat wel lelijk is, is dat automatische verlenging aanstaat. Zou bij wet verboden moeten worden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Apple TV 4K 2022 | Playstation 5 Pro | Playstation Portal |


  • Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

offtopic:
Knoop doorgehakt, PS 5 Pro 2tb nieuw gekocht (845 als nieuwe klant bij Joybuy). Had al contact gehad op MP en Tweakers V&A, maar die willen er nog meer geld (850+) voor hebben dan de vraagprijs (sommigen) omdat ze allemaal verwachten dat de prijzen gaan stijgen door GTA 6. Tot de release zullen de geheugentekorten nog wel even zo zijn gok ik (heb geen glazen bol natuurlijk), en wil wel op de beste beleving spelen (als ik er klaar mee ben kan de PS weer weg). De kans dat er nog zo'n bericht komt het einde van het jaar is mogelijk aanwezig; nieuws: Sony verhoogt adviesprijzen van PlayStation 5-consoles met 100 euro . Microsoft heeft de Xbox ook net (alweer) aangepakt met verhogingen: nieuws: XBOX-consoles worden per 1 augustus duurder, 2TB-model verdwijnt - Tot dusver mijn Console post off-topic.
On-topic, ik heb de deluxe editie ge-pre-ordered. Wil toch de gehele beleving en als de single-player net zo leuk is als GTA 5 dan kan het er (voor mij persoonlijk) al snel uit voor de prijs / uren. Ik kijk er (zoals velen hier) erg naar uit, het hele online gebeuren sprak me met 5 niet zo aan (heb ooit eens een "modded" account gekocht, want als je niet 20 uur per dag hebt om te grinden dan kan je vrij weinig). Ik hoop op een minder grind achtige online variant waarmee je gewoon lekker met de boys in een sandbox kan klooien!

* Kecin denkt terug aan de San Andreas tijden op Tweakers, car-meets online, lange ritten, erg vet destijds. Later werd dat SA-MP geloof ik.[PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 4 (thx nog @Peter )

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A


  • WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:57:
Waar blijft nu die trailer die gepaard zou gaan met het vrijgeven van de pre-orders? :|
Dat verbaasde mij dus ook en had er honderden op yt verwacht..... :/

I love it when a plan comes together :7

Chaoss schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:57:
Waar blijft nu die trailer die gepaard zou gaan met het vrijgeven van de pre-orders? :|
Vandaag een dag dichterbij gekomen!

Live, Laugh, Toaster bath.


  • s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:44

s0kkie

Cowabunga

Dat is een typisch Rock$star dingetje, een hype creëren met eigenlijk niks, vorige week een 'trailer' voor een niks toevoegende cover art, nu mensen laten preorderen zonder daadwerkelijk goede gameplay te laten zien :+

En ze zijn vooral goed in het aankondigen van een aankondiging met een aankondiging.

  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:52

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Raem schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 12:10:
[...]

Bekijk eens de video van NakeyJakey over RDR2. Die legt goed uit wat @Shadow_Agent bedoelt.

[YouTube: Rockstar's Game Design is Outdated]
dit dus inderdaad!

Ik kan mij een missie in RDR2 voor de geest halen dat je met je gang iets moet overvallen ofzo. Dan moet je dus van punt A naar D via B en C. Rockstar EIST dan gewoon dat je dit ook zo doet. Ga je iets te ver naar rechts om een flanking actie te doen: " MIssion Failed : Pietje Died" , Ga je te ver naar links " MIssion Failed : Jantje died" . Ga je eerst naar C en dan B? " Mission Failed : the gang was abandonned"

etc etc. Het is echt zo voorgekauwd en linear.... Laat mij binnen de grenzen van een missie wat anders proberen!

Ook irritant dat je sommige missies perse met een bepaald wapen moet doen. Of een "escape the police" part van een missie. Denk je slim te zijn door linksaf te gaan om de politie af te schudden, nee hoor! Je MOET EN ZAL rechtdoor gaan want anders faalt de missie....Waar slaat dat op? Omdat er wederom een scripted stuk missie komt?

Vond dat in GTA VC cool met de missie dat je moest racen tegen Cam Jones. Dan start de race maar in plaats van racen ga je ergens anders naartoe waar Cam op een gegeven moment langs komt; blokkeer je de weg en schiet je z'n banden lek waardoor hij niet meer vooruitkomt. Vervolgens doe je zelf de race en win je. In GTA6 als je ook maar iets van het gebaande pad afwijkt: "Mission Failed : The racetrack was abandoned" of "Mission Failed ; You left the car" . Dat soort lineaire scripted missies stoort mij enorm.

Ik ben geen imbeciele amoebe die constant bij de hand genomen hoeft te worden :{

[ Voor 7% gewijzigd door Shadow_Agent op 26-06-2026 14:30 ]

Do { Ping } while ( LOL )


  • Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:46
Shadow_Agent schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:23:
[...]

dit dus inderdaad!

Ik kan mij een missie in RDR2 voor de geest halen dat je met je gang iets moet overvallen ofzo. Dan moet je dus van punt A naar D via B en C. Rockstar EIST dan gewoon dat je dit ook zo doet. Ga je iets te ver naar rechts om een flanking actie te doen: " MIssion Failed : Pietje Died" , Ga je te ver naar links " MIssion Failed : Jantje died" . Ga je eerst naar C en dan B? " Mission Failed : the gang was abandonned"

etc etc. Het is echt zo voorgekauwd en linear.... Laat mij binnen de grenzen van een missie wat anders proberen!

Ook irritant dat je sommige missies perse met een bepaald wapen moet doen. Waar slaat dat op?

Vond dat in GTA VC cool met de missie dat je moest racen tegen Cam Jones. Dan start de race maar in plaats van racen ga je ergens anders naartoe waar Cam op een gegeven moment langs komt; blokkeer je de weg en schiet je z'n banden lek waardoor hij niet meer vooruitkomt. Vervolgens doe je zelf de race en win je. In GTA6 als je ook maar iets van het gebaande pad afwijkt: "Mission Failed : The racetrack was abandoned" of "Mission Failed ; You left the car" . Dat soort lineaire scripted missies stoort mij enorm.

Ik ben geen imbeciele amoebe die constant bij de hand genomen hoeft te worden :{
Volgens mij ben je naar een ander soort game zoals Hitman of Watchdogs op zoek, waar je tot op zekere hoogte de vrijheid krijgt hoe je zelf tot het einddoel van een missie komt. Ik denk dat 99% van het GTA publiek juist plezier heeft aan deze lineaire missies, zoals je een film ook kijkt, waar je na verschillende checkpoints tot het eindpunt komt.

Ik vind echter wel dat er wat meer dynamiek mag komen tav hoe geschonden je uit je missie komt en vervolgens naar de volgende missie gaat. Ook zo'n feature zal voor vele eerder als storend ervaren worden.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Raem schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 12:10:
[...]

Bekijk eens de video van NakeyJakey over RDR2. Die legt goed uit wat @Shadow_Agent bedoelt.

[YouTube: Rockstar's Game Design is Outdated]
Oh nee! Een Youtuber met een mening!@#

It’s the economy, stupid!


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:29
dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:37:
[...]

Oh nee! Een Youtuber met een mening!@#
Ja, dus?

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:52

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:37:
[...]

Oh nee! Een Youtuber met een mening!@#
Oh nee! Een Tweaker met een nutteloze reactie!@#

Do { Ping } while ( LOL )


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Shadow_Agent schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 14:43:
[...]

Oh nee! Een Tweaker met een nutteloze reactie!@#
Exactly my point. 8)

It’s the economy, stupid!


  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:58
Als je dit ziet, en deze beelden zijn heel wat jaartjes oud. En als je nu de nieuwste screenshots ziet van Rockstar op hun website / trailers. Dan denk ik dat 19 november een mooie dag gaat worden :D

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Milan1NL schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:
[YouTube: GTA 6 Leaked Gameplay Footage Original Gameplay GTA VI 2023]
Als je dit ziet, en deze beelden zijn heel wat jaartjes oud. En als je nu de nieuwste screenshots ziet van Rockstar op hun website / trailers. Dan denk ik dat 19 november een mooie dag gaat worden :D
Dit was de leak van de Switch 2-versie :P

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:40
Ik zie hier trouwens mensen die een Gameplay trailer willen zien.

Ik meen me ergens vaag te kunnen herinneren dat ik eens gehoord heb dat Rockstar bij GTA(of alle) games geen gameplay trailers vrijgeeft. Het doen van Preview sessies gebeurt bij dit soort games in een afgesloten hotel waar je een X aantal uur per dag een playstation je kamer opgeschoven krijgt om een paar uurtjes te spelen. We weten allemaal dat Rockstar NIET wil dat er ook maar iets van Spoilers naar buiten komen die zij niet naar buiten willen hebben.

  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:59
Swaxie schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:40:
Ik zie hier trouwens mensen die een Gameplay trailer willen zien.

Ik meen me ergens vaag te kunnen herinneren dat ik eens gehoord heb dat Rockstar bij GTA(of alle) games geen gameplay trailers vrijgeeft. Het doen van Preview sessies gebeurt bij dit soort games in een afgesloten hotel waar je een X aantal uur per dag een playstation je kamer opgeschoven krijgt om een paar uurtjes te spelen. We weten allemaal dat Rockstar NIET wil dat er ook maar iets van Spoilers naar buiten komen die zij niet naar buiten willen hebben.
Alle trailers van Rockstar zijn in-game gerenderde beelden.

Zucht...


  • Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:56
Misschien een vraag die al eens gesteld is hier maar;

Als ik de ultimate edition koop en koppel aan mijn account hoe zit het dan met de accounts die mijn kinderen hebben .... komen daar ook de extra's op?
SgtElPotato schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:44:
[...]

Alle trailers van Rockstar zijn in-game gerenderde beelden.
Maar geen echte gameplay, ook bij GTA5 was alles in de trailer wat 'mooier en gedetaileerder' dan eindproduct daadwerkelijk was, natuurlijk wegen limitaties van consoles (staat mij zelfs bij dat GTA speelsessies draaide op een PC en niet op een console), maar kan indirect natuurlijk wat negatieve reacties teweegbrengen waar ze niet echt op zitten te wachten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jarnoootje schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:56:
Misschien een vraag die al eens gesteld is hier maar;

Als ik de ultimate edition koop en koppel aan mijn account hoe zit het dan met de accounts die mijn kinderen hebben .... komen daar ook de extra's op?
Je bedoeld dan neem ik aan als zij inloggen op een useraccount op jou playstation?
Dit weten we niet zeker maar als zij met ps online connecten via een eigen mailadres dan denk ik het niet.

Die DLC zal allemaal accountgebonden zijn met een one time activation

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:59
SinergyX schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 16:37:
[...]

Maar geen echte gameplay, ook bij GTA5 was alles in de trailer wat 'mooier en gedetaileerder' dan eindproduct daadwerkelijk was, natuurlijk wegen limitaties van consoles (staat mij zelfs bij dat GTA speelsessies draaide op een PC en niet op een console), maar kan indirect natuurlijk wat negatieve reacties teweegbrengen waar ze niet echt op zitten te wachten.
Ja fair, heb ff de trailer zitten kijken. Dat is PC materiaal. Dat was geen PS3/4 materiaal. Maar alsnog kan ik mijn conclusie er wel uit trekken dat het niet tegen gaat vallen. 8)

Zucht...

SgtElPotato schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:44:
[...]

Alle trailers van Rockstar zijn in-game gerenderde beelden.
in-engine wel inderdaad, maar dat moet je zien als GT7 en de Foto mode van GT7.
Alle twee op de zelfde engine maar een totaal ander beestje.

Daarom wachten vele op gameplay beelden, en bovenstaande is ook de reden dat die er nog niet zijn ;)

Live, Laugh, Toaster bath.


  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:59
Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 17:16:
[...]


in-engine wel inderdaad, maar dat moet je zien als GT7 en de Foto mode van GT7.
Alle twee op de zelfde engine maar een totaal ander beestje.

Daarom wachten vele op gameplay beelden, en bovenstaande is ook de reden dat die er nog niet zijn ;)
Trailer 2 was deels cutscenes en deels gameplay opgenomen van een PS5 (geen pro).

Zucht...

SgtElPotato schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 17:38:
[...]

Trailer 2 was deels cutscenes en deels gameplay opgenomen van een PS5 (geen pro).
Ik bedoelde Gameplay als in > dat je ziet dat er gespeeld wordt.

Links om of rechts om moet er nog een enorme downgrade komen, de game gaat er echt niet zo uitzien als op de recente screenshots. Zeker niet op een SeriesS en Base Ps5.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:14

OMD

Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 17:45:
[...]


Ik bedoelde Gameplay als in > dat je ziet dat er gespeeld wordt.

Links om of rechts om moet er nog een enorme downgrade komen, de game gaat er echt niet zo uitzien als op de recente screenshots. Zeker niet op een SeriesS en Base Ps5.
Ze kunnen veel met upscaling en 30fps. GTA 4 was ook niet te doen vanuit technologisch standpunt op de ps3 maar ze flikten het toch. GTA 5 was hetzelfde verhaal op de ps4. Zal met niets verbazen als de game op minder dan 1080p gaat draaien (800p-1080p) en dan upscaling naar 4K op max 30fps met dips. Dit uiteraard op de base ps5. Weet niet of je gta4 heb gespeeld op de PS3 maar soms had je maar 15 fps lol.

YouTube: How GTA4 Pushed The PS3 Hardware Beyond Its Limits

[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 26-06-2026 17:55 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // RX9070 Hellhound


  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:59
Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 17:45:
[...]


Ik bedoelde Gameplay als in > dat je ziet dat er gespeeld wordt.

Links om of rechts om moet er nog een enorme downgrade komen, de game gaat er echt niet zo uitzien als op de recente screenshots. Zeker niet op een SeriesS en Base Ps5.
Oke fair. Maar dan nog, die beelden waren met FSR op de PS5, stuk meer techniek natuurlijk als ten tijde van de PS3/4. Maar we moeten afwachten :'(

Zucht...


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wat een hoop gezeik zeg. Over hoe men parodieert. De lineariteit van missies. FPS en graphics. Pfff.

Zal wel aan mij liggen, ik word oud.

It’s the economy, stupid!

OMD schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 17:54:
[...]

Ze kunnen veel met upscaling en 30fps. GTA 4 was ook niet te doen vanuit technologisch standpunt op de ps3 maar ze flikten het toch. GTA 5 was hetzelfde verhaal op de ps4. Zal met niets verbazen als de game op minder dan 1080p gaat draaien (800p-1080p) en dan upscaling naar 4K op max 30fps met dips. Dit uiteraard op de base ps5. Weet niet of je gta4 heb gespeeld op de PS3 maar soms had je maar 15 fps lol.

YouTube: How GTA4 Pushed The PS3 Hardware Beyond Its Limits
Sterker nog GTA5 op de PS3 draaide ook als een draak.

Live, Laugh, Toaster bath.

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 18:24:
Wat een hoop gezeik zeg. Over hoe men parodieert. De lineariteit van missies. FPS en graphics. Pfff.

Zal wel aan mij liggen, ik word oud.
Het topic is gelukkig niet verplicht!

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:52

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 18:24:
Wat een hoop gezeik zeg. Over hoe men parodieert. De lineariteit van missies. FPS en graphics. Pfff.

Zal wel aan mij liggen, ik word oud.
Allemaal goede punten om over te hebben. Het is niet allemala rainbows en unicorns in een utopische snoeowereld :')

Do { Ping } while ( LOL )


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:11:
[...]


Het topic is gelukkig niet verplicht!
De game spelen ook niet.

It’s the economy, stupid!


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Shadow_Agent schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:24:
[...]


Allemaal goede punten om over te hebben. Het is niet allemala rainbows en unicorns in een utopische snoeowereld :')
Natuurlijk maar het is wel erg negatief terwijl het nog niet eens gereleased is dus niemand er iets écht gefundeerd over kan zeggen.

Maar ik zei al, ik word oud. Vroeger maalden we niet om graphics of FPS, toen speelden we gewoon.

It’s the economy, stupid!

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:35:
[...]

De game spelen ook niet.
Nou lekker niet doen dan.

Live, Laugh, Toaster bath.

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:37:
Maar ik zei al, ik word oud. Vroeger maalden we niet om graphics of FPS, toen speelden we gewoon.
BS, ik ben 40 en heb dus ook een hoop generaties mee gemaakt. Vroeger werd er ook gesproken over de Framerate van bijvoorbeeld Mario 64 en de graphics van GoldenEye.

Maar goed misschien ben je zo oud dat je dat vergeten bent :+

Live, Laugh, Toaster bath.


  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:07

R.G

Milan1NL schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:03:
[YouTube: GTA 6 Leaked Gameplay Footage Original Gameplay GTA VI 2023]
Als je dit ziet, en deze beelden zijn heel wat jaartjes oud. En als je nu de nieuwste screenshots ziet van Rockstar op hun website / trailers. Dan denk ik dat 19 november een mooie dag gaat worden :D
Ik zie hier gave game mechanics niet kijken naar grafische weergave want dat is nu wel goed. Zo te zien kan je door je vooruit knallen vanuit auto zit positie in voorruit dat is nieuw en gaaf!

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ricmaniac schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 16:47:
[...]

Je bedoeld dan neem ik aan als zij inloggen op een useraccount op jou playstation?
Dit weten we niet zeker maar als zij met ps online connecten via een eigen mailadres dan denk ik het niet.

Die DLC zal allemaal accountgebonden zijn met een one time activation
Weet ik niet, ik doe op de XBOX aan account sharing, en als de een wat koopt kan de ander alles downloaden, ook de DLC. Zelfs een 2e account op mijn xbox kan ingame aankopen gewoon gebruiken.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:43:
[...]


Nou lekker niet doen dan.
Ik zeik niet over een game die nog niet uit is.

It’s the economy, stupid!


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:46:
[...]


BS, ik ben 40 en heb dus ook een hoop generaties mee gemaakt. Vroeger werd er ook gesproken over de Framerate van bijvoorbeeld Mario 64 en de graphics van GoldenEye.

Maar goed misschien ben je zo oud dat je dat vergeten bent :+
Blij dat mijn omgeving vroeger wel normaal was en gewoon genoot van gamen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 26-06-2026 20:01 ]

It’s the economy, stupid!

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 20:00:
[...]

Ik zeik niet over een game die nog niet uit is.
Oke, goed van jou hoor. Denk ik..
dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 20:01:
[...]

Blij dat mijn omgeving vroeger wel normaal was en gewoon genoot van gamen. :)
Ach ja, echt abnormaal inderdaad om dat van te voren al te bespreken.
Ik schat zo in dat het wel bespreken normaler is dan het niet bespreken, maar goed ieder zijn ding. Of een iegelijk het zijne, zoals men in jouw tijd zei.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 26-06-2026 20:20 ]

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:29
dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 20:00:
[...]

Ik zeik niet over een game die nog niet uit is.
Nee, eigenlijk ben je de hele middag alleen maar aan het zeiken op mensen hier die over de game aan het kletsen zijn. Super gezellig.

https://psnprofiles.com/RaemNL

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 20:01:
[...]

Blij dat mijn omgeving vroeger wel normaal was en gewoon genoot van gamen. :)
Is kritisch zijn iets van een taboe van vroeger ofzo? Kan je niet genieten van een game zonder ook de 'mindere' punten daar in mee te nemen? Mensen hangen graag een negatief sausje over kritiek, terwijl dat in de basis helemaal niet is. Ik deel de mening over het lineaire aspect van GTA compleet, hoofdreden dat ik bv ook RDR2 (buiten dat het een leuke 'film' was) als groot kritiek punt heb, betekent niet dat ik de game bagger kut en flut vind, is nog steeds geweldige game, maar wel mijn 'kritiekpuntje' simpelweg omdat ik meer vrijheid zoek in een game.

Kritiek moet er zijn, niet enkel om voor mensen hun 'verwachtingen' iets in toom te houden, maar ook een blijvend punt van verbeteren voor de game an sich. Ja, Rockstar misschien niet, maar genoeg andere developers die bepaalde kritiek hebben opgepakt en hebben verwerkt in hun game (ofwel, feedback), kijk naar de toevoeging bij veel games op console rond 'performance' en 'quality' mode.

De game zal geweldig zijn, daar heb ik geen twijfel over, maar hij zal simpelweg niet perfect zijn. Net als in een restaurant je steak iets te doorbakken is voor jouw smaak, je soep net tikje te heet voor jou is, je favoriete wijn toch niet op de wijnkaart stond, en als de ober vraag hoe alles was, zal je die punten zeker vermelden, maar genieten doe je nog steeds.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

SinergyX schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 20:57:
[...]

Is kritisch zijn iets van een taboe van vroeger ofzo? Kan je niet genieten van een game zonder ook de 'mindere' punten daar in mee te nemen? Mensen hangen graag een negatief sausje over kritiek, terwijl dat in de basis helemaal niet is. Ik deel de mening over het lineaire aspect van GTA compleet, hoofdreden dat ik bv ook RDR2 (buiten dat het een leuke 'film' was) als groot kritiek punt heb, betekent niet dat ik de game bagger kut en flut vind, is nog steeds geweldige game, maar wel mijn 'kritiekpuntje' simpelweg omdat ik meer vrijheid zoek in een game.

Kritiek moet er zijn, niet enkel om voor mensen hun 'verwachtingen' iets in toom te houden, maar ook een blijvend punt van verbeteren voor de game an sich. Ja, Rockstar misschien niet, maar genoeg andere developers die bepaalde kritiek hebben opgepakt en hebben verwerkt in hun game (ofwel, feedback), kijk naar de toevoeging bij veel games op console rond 'performance' en 'quality' mode.

De game zal geweldig zijn, daar heb ik geen twijfel over, maar hij zal simpelweg niet perfect zijn. Net als in een restaurant je steak iets te doorbakken is voor jouw smaak, je soep net tikje te heet voor jou is, je favoriete wijn toch niet op de wijnkaart stond, en als de ober vraag hoe alles was, zal je die punten zeker vermelden, maar genieten doe je nog steeds.
Op deze manier komt het heel anders over dan de negatieve toon compleet met een youtube filmpje (waarbij de maker knipt en plakt voor views).

Zoals u het verwoord kan ik me er wel in vinden. Ik loop tegen de 50 (ugh) en in mijn omgeving hoorde ik nooit iemand over frames per seconde, lelijke graphics, bugs, o.i.d. We kwamen bij elkaar en gingen gamen, waarbij dan de ervaring samen centraal stond, en niet de vermeende kwaliteit. Zodoende.

Als ik sommige van die kritieken lees ben ik blij dat ik klaarblijkelijk helemaal niet zo kritisch ben. Dat bedoel ik niet negatief jegens anderen overigens maar ik vind het wel enigszins vermoeiend, dat (imo) extreem kritische. Maar zoals ik dus al zei, ik word oud. Kan dat wellicht wat minder hebben of zo. :)

It’s the economy, stupid!


  • kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:32

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik merk aan mezelf dat, hoewel ik al jaren uitkijk naar VI, ik toch een soort van zure nasmaak heb aan deze pre-order. Ik was er vanuit gegaan dat ik een mooie CE met fysieke spulletjes kon bestellen en daar naar kon uitkijken. Dat alles nu digitaal is is voor mij eerlijk gezegd best een domper op de hele hype die ik al jaren heb voor de game. Het hele gemis van gameplay of een trailer boeit me eerlijk gezegd niet eens zoveel; ik heb vroeger games besteld op basis van een logo en 3 screenshots. Ik weet dat ik kan stemmen met m'n portemonnee door 'm niet te bestellen, maar ik weet ook dat ik daar niet sterk genoeg voor ben bij deze game.

Ik keek uit naar de aanloop naar de 19e, de 'spanning' van het wachten op de post (:+), het openmaken van het doosje en de kaart bekijken, de disc in die PS5 stoppen en dan een uur moeten wachten voor 'ie geïnstalleerd is. Het is voor mij onderdeel van de charme van het gamen en ik vind het jammer dat ik het nu júist voor deze game niet kan ervaren. Misschien begin ik een oude zak te worden en ben ik in de minderheid. Ik vind het jammer dat de keuzes van Rockstar voor zoveel discussie en geroep leiden; iedereen en z'n moeder wil deze game ervaren en ik vind het juist leuk om met z'n allen naar 1 ding te leven, erover te praten en te speculeren

Mand: jammer dat er geen fysieke disc is en daardoor zorgt voor verdeeldheid.

  • DNN!S
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:12
dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:03:
[...]

Als ik sommige van die kritieken lees ben ik blij dat ik klaarblijkelijk helemaal niet zo kritisch ben. Dat bedoel ik niet negatief jegens anderen overigens maar ik vind het wel enigszins vermoeiend, dat (imo) extreem kritische.
Ah joh, dat is gewoon een Tweakers-dingetje. Als je alle topics moet geloven zijn alle spellen, telefoons, besturingssystemen, providers, netwerken en whatever allemaal dramatisch slecht en waardeloos. Maar in het normale leven hoor je er niémand over…
DNN!S schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 21:09:
[...]

Ah joh, dat is gewoon een Tweakers-dingetje. Als je alle topics moet geloven zijn alle spellen, telefoons, besturingssystemen, providers, netwerken en whatever allemaal dramatisch slecht en waardeloos. Maar in het normale leven hoor je er niémand over…
Behalve iOS 26 glass he, dat vind iedereen ruk en wordt iedereen misselijk van :+

Live, Laugh, Toaster bath.

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste

Let op:
Niet discussieren over de waarde van games ansich. Of over de waarde van de Uktimate vs stabdard edition. Zie de startpost voor de verschillen.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate editie krijgt is overbodig, staat heel duidelijk in de topic start.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld


Countdown Timer