Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:41:
[...]


Wil je dit niet meer doen. Ik dacht dat het trailer die was 😂
Nah wat ondankbaar :p
Het zijn de pre-orders en de artwork, vind het juist weer heel tof dat ze wat laten horen en ons nu een datum hebben gegeven :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Duurde even maar dan heb je ook wat :D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:55
Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:41:
[...]


Wil je dit niet meer doen. Ik dacht dat het trailer die was 😂
/Alu-hoedje op

Rockstar heeft aangekondigd dat de officiële marketing deze zomer zal worden afgetrapt en laat de metrologische zomer nou net volgende week beginnen als de pre-orders live gaan. Ik vind het niet helemaal ondenkbaar als we samen met de pre-orders ook een nieuwe trailer gaan krijgen, of dat nou gameplay is of een trailer 3, of een character introduction trailer, etc,.

/Alu-hoedje af

  • Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:16
Opzichwel verassend, preorders aankondingen voor een nieuwe trailer. Zeker omdat er nog geen gameplay trailers zijn geweest. Ben benieuwd wanneer RS weer wat gaat laten zien.
KapitanKrazy schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:34:
Zucht

Yep, die PS5 gaat 100% worden gekocht volgende maand... Ik gooi hem maar onder de noemer 'verjaardagscadeautje voor mijzelf' om het te rechtvaardigen :+
Hier maar als een vroeg kerstcadeau...
Al twijfel ik nog, een PS5 speciaal kopen voor GTA VI is eigenlijk absurd, maar blijft niet veel keuze over.. Ben ook geen echte PC gamer (RX5700).

T.Net Creality 3D Printer Discord


  • KapitanKrazy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:55
Christoxz schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:50:
Opzichwel verassend, preorders aankondingen voor een nieuwe trailer. Zeker omdat er nog geen gameplay trailers zijn geweest. Ben benieuwd wanneer RS weer wat gaat laten zien.


[...]

Hier maar als een vroeg kerstcadeau...
Al twijfel ik nog, een PS5 speciaal kopen voor GTA VI is eigenlijk absurd, maar blijft niet veel keuze over.. Ben ook geen echte PC gamer (RX5700).
Nouja, logischerwijze heeft een PS5 voor mij echt totaal geen nut buiten GTA 6 om. Ik heb echt een beest van een PC dus ik zou het zelfs een downgrade noemen. Maar goed, ik ben er gewoon bang voor dat, tegen de tijd dat ie op PC uitkomt, alles al helemaal kapot gespoiled is.

Voor nu is het plan Demon's Souls + GTA 6 er op uit te spelen en hem daarna weer te verkopen met hopelijk niet al te veel verlies, dan weet ik i.i.g. hoe het verhaal van 6 zich afspeelt zonder dat het al is verklapt tegen de tijd dat ik hem (onvermijdelijk) nog eens op PC zal kopen.

  • AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-06 22:57

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:41:
[...]


Wil je dit niet meer doen. Ik dacht dat het trailer die was 😂
En hierdoor dacht ik dat ik getrolled was XD

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Wat een box art. Ik zou hem bijna fysiek willen hebben.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Als preorder = preload dan ga ik zeker preorder plaatsen. :9

It’s the economy, stupid!

Mog schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 17:41:
[...]

Wat een box art. Ik zou hem bijna fysiek willen hebben.
Ja het is echt waanzinnig toch :+

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-06 14:40
Twijfel wat ik zal doen, met BF6 geen discversie gekocht en via PS Store gekocht en toen kon ik eerder spelen..


Wel zin in!

  • Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
KapitanKrazy schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:34:
Zucht

Yep, die PS5 gaat 100% worden gekocht volgende maand... Ik gooi hem maar onder de noemer 'verjaardagscadeautje voor mijzelf' om het te rechtvaardigen :+
Vandaag een ps5 slim disc opgehaald ook. Die pc release geloof ik weinig van voorlopig..

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Heel benieuwd naar gta 6 open world!!

Nu Rockstar hetzelf heeft geplaatst lijkt november reel!!

Hoe npcs leven ? ( Fable 4 like )

Hoe werkt het geld systeem?

Ben je een crimineel of een gewone burger?

Hoe kan je met de meid omgaan.

Hoe de missies gaan of je on the fly switched.

Hoe de mp is zouden ze dingen overnemen van de mods?

Kan je de game coop spelen zoals Saints row?

2026 wordt een knaller!!

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Of autos moeten tanken?

Of zoals Uncharted meer mechanics op voertuigen hangen aan de auto etc

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
R.G schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:19:
Of autos moeten tanken?

Of zoals Uncharted meer mechanics op voertuigen hangen aan de auto etc
Of autos moeten tanken?

Asjeblieft niet laat nog iets een beetje onrealistisch blijven, we spelen dit voor een potje fun en soms snel.
Niet om het hele echte leven ook in te moeten doen, eten, slapen, trainen, tanken etc, dan kan je net zo goed iet spelen :P .

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Carlos0_0 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:21:
[...]

Of autos moeten tanken?

Asjeblieft niet laat nog iets een beetje onrealistisch blijven, we spelen dit voor een potje run en soms snel.
Niet om het hele echte leven ook in te moeten doen, eten, slapen, trainen, tanken etc, dan kan je net zo goed iet spelen :P .
Gta san Andreas had wel dat je moest trainen wat was dat een game zeg op ps2.. voor die tijd al die functies naar de chicken Bell daarna gym pakken etc Haha was echt geweldig..


Haha ik hoop ook niet tanken maar je weet maar nooit veel preparaties dan voor missies

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

In welk jaar speelt de game af?

2026?

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
R.G schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:23:
[...]

Gta san Andreas had wel dat je moest trainen wat was dat een game zeg op ps2.. voor die tijd al die functies naar de chicken Bell daarna gym pakken etc Haha was echt geweldig..


Haha ik hoop ook niet tanken maar je weet maar nooit veel preparaties dan voor missies
Nee hoor je kon trainen, je hoefde niet te trainen haha.

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

Carlos0_0 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:42:
[...]

Nee hoor je kon trainen, je hoefde niet te trainen haha.
Haha klopt maar daardoor kon ik langer sprinten en zwemmen ofzo?


Run away police lol

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
R.G schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:59:
[...]

Haha klopt maar daardoor kon ik langer sprinten en zwemmen ofzo?


Run away police lol
Ja dit had inderdaad wel iets effect idd, want ja als je teveel eet at werd je fatzig.
En ja dan werd je traag en sloom :P.

  • Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
In GTA V (online) zit er ook zoiets. Als je die sterke gasten op het strand vermoord krijgt je karakter meer vecht kracht. Is nog maar een voorbeeld :)

AMD Ryzen 7 9700X | Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro


  • Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:01
Carlos0_0 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 20:21:
[...]

Of autos moeten tanken?

Asjeblieft niet laat nog iets een beetje onrealistisch blijven, we spelen dit voor een potje fun en soms snel.
Niet om het hele echte leven ook in te moeten doen, eten, slapen, trainen, tanken etc, dan kan je net zo goed iet spelen :P .
Vind deze dubbel. Ene kant denk ik, wil snel spelen.. andere kant is het natuurlijk wel lekker realistisch en moet je iets anders gaan verzinnen in een achtervolging of iets als je tank opeens leeg is. 8)7

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Granaatappel schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 07:37:
[...]

Vind deze dubbel. Ene kant denk ik, wil snel spelen.. andere kant is het natuurlijk wel lekker realistisch en moet je iets anders gaan verzinnen in een achtervolging of iets als je tank opeens leeg is. 8)7
ja misschien dat het met een achtervolging, van een missie wat meer spanning kan opleveren.
Maar het is idd wel een dubbel gevoel, je eens vrij wil rondrijden etc door natuur etc. je dan ineens je auto moet dumpen ofzo uiteindelijk omdat de tank leeg is :+ .
Carlos0_0 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 08:39:
[...]

ja misschien dat het met een achtervolging, van een missie wat meer spanning kan opleveren.
Maar het is idd wel een dubbel gevoel, je eens vrij wil rondrijden etc door natuur etc. je dan ineens je auto moet dumpen ofzo uiteindelijk omdat de tank leeg is :+ .
Als je een normaal verbruik hebt, zeg 400-600 KM op een volle tank. Dan moet het echt wel te doen zijn lijkt me. Het 'moeten' eten en slapen in RDR2 is me ook best goed bevallen. Je bouwt het best snel in je systeem. En daardoor volgde ik ook veel meer het echte dag/nacht ritme wat ik in veel andere spellen eigenlijk bijna negeer.
Ik zie zelf tanken als best een leuke echte aanvulling, omdat het bij een misdaad/ontsnapping gewoon wat toevoegt qua planning.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
ArthurMorgan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:18:
[...]

Als je een normaal verbruik hebt, zeg 400-600 KM op een volle tank. Dan moet het echt wel te doen zijn lijkt me. Het 'moeten' eten en slapen in RDR2 is me ook best goed bevallen. Je bouwt het best snel in je systeem. En daardoor volgde ik ook veel meer het echte dag/nacht ritme wat ik in veel andere spellen eigenlijk bijna negeer.
Ik zie zelf tanken als best een leuke echte aanvulling, omdat het bij een misdaad/ontsnapping gewoon wat toevoegt qua planning.
Zijn toch allemaal elektrische auto's in gta6 straks ? :+ .

Het eten in RDR2 kan ik mij niet meer herinneren, is veel te lang geleden al weer(10 jaar al weer).
In RDR1 waarvoor een update uit was gekomen vorig jaar, was dit niet nodig.

  • Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:48
Carlos0_0 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:22:
[...]

Zijn toch allemaal elektrische auto's in gta6 straks ? :+ .
(...)
Schroeft hij tijdens je vlucht voor de politie je vermogen terug, omdat de accu te warm wordt _O-

iRacing Profiel


  • Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:57
Klinkt allemaal zo kinderachtig dit.

  • richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Drials schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:44:
Klinkt allemaal zo kinderachtig dit.
Wat een waardevolle bijdrage.
Carlos0_0 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:22:
Het eten in RDR2 kan ik mij niet meer herinneren, is veel te lang geleden al weer(10 jaar al weer).
Sick, wij kregen RDR2 pas in 2018.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Donstil schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:32:
[...]


Sick, wij kregen RDR2 pas in 2018.
Dan klopt de PriceWatch niet helemaal, ben op de prijsgrafiek af gegaan even snel.
Maar gelukkig dan is het pas 8 jaar bijna geleden, dan voel ik mij een stukje jonger weer :+ .

[ Voor 15% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-06-2026 10:35 ]


  • Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:53
KapitanKrazy schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 15:52:
[...]

Nouja, logischerwijze heeft een PS5 voor mij echt totaal geen nut buiten GTA 6 om. Ik heb echt een beest van een PC dus ik zou het zelfs een downgrade noemen. Maar goed, ik ben er gewoon bang voor dat, tegen de tijd dat ie op PC uitkomt, alles al helemaal kapot gespoiled is.
Met alle respect maar met alle games die op PS5 beschikbaar zijn en niet op PC is dit toch echt wel arrogant hoor. Je loopt zo enorm veel games mis die je anders had kunnen spelen. Maar ik vrees ook dat de pc-versie pas binnen x aantal jaar zal zijn.
Derbiss schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:35:
[...]


Met alle respect maar met alle games die op PS5 beschikbaar zijn en niet op PC is dit toch echt wel arrogant hoor. Je loopt zo enorm veel games mis die je anders had kunnen spelen. Maar ik vrees ook dat de pc-versie pas binnen x aantal jaar zal zijn.
En met hetzelfde argument loopt PS5 tientallen games mis die enkel op PC te spelen zijn, of dezelfde met aanzienlijk hogere graphics/opties/extra's, alles is een keuze. Je ziet nu met Forza ook dat mensen een Series S kopen om gewoon te kunnen spelen, 'maar matige graphics', uit perspectief van beetje PC, is elke console 'matige graphics'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:52
Wat ik jammer vond aan RDR2 was dat het traag speelde. Even opstarten en een half uurtje van alles ondernemen zat er vaak niet in. Hopelijk zal het met GTA 6 niet dezelfde richting op gaan.

  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
HansPatat050 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:49:
Wat ik jammer vond aan RDR2 was dat het traag speelde. Even opstarten en een half uurtje van alles ondernemen zat er vaak niet in. Hopelijk zal het met GTA 6 niet dezelfde richting op gaan.
Ligt dat ook niet een beetje aan paard vs auto?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x


  • Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:53
SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:44:
[...]

En met hetzelfde argument loopt PS5 tientallen games mis die enkel op PC te spelen zijn, of dezelfde met aanzienlijk hogere graphics/opties/extra's, alles is een keuze. Je ziet nu met Forza ook dat mensen een Series S kopen om gewoon te kunnen spelen, 'maar matige graphics', uit perspectief van beetje PC, is elke console 'matige graphics'.
Mwa tientallen games... eeuwige discussie dan want ik vind graphics niet de essentiële reden om een game te spelen maar dat is voor iedereen anders. Ik heb Forza ook op de ps5 gespeeld (en op mijn oude LG van 10j oud) en ik vond het er 'goed genoeg' uitzien hoor :). Maar opnieuw, ieder zijn ding.

  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Wootism schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 14:06:
[...]

Had zelfde dilemma en uiteindelijk besloten hier geen PS5 voor aan te schaffen.

Gisteren zag ik een aanbieding bij de MediaMarkt in Duitsland voor een PS5 Pro voor € 756,- en toen toch maar gekocht in een opwelling omdat GTA :')
Tering zeg... Ik heb geen PS5 (alleen een oude PS4 die al 3 jaar niet aangesloten in de kast ligt) dus ik moet dan specifiek voor GTA6 een PS5 kopen. Vind dit wel erg hoge bedragen ;( Game nu alleen op de PC maar denk dat wanneer GTA6 op de PC uitkomt mijn PC mogelijk ook een upgrade nodig heeft qua GPU.


Twijfel twijfel of het mij dat waard is.
Kan de PS5 natuurlijk altijd weer verkopen nadat ik "klaar" ben met GTA6 maar tsja.... wat een uitgave om een spelletje te spelen ;)

Do { Ping } while ( LOL )


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Derbiss schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:32:
[...]


Mwa tientallen games... eeuwige discussie dan want ik vind graphics niet de essentiële reden om een game te spelen maar dat is voor iedereen anders. Ik heb Forza ook op de ps5 gespeeld (en op mijn oude LG van 10j oud) en ik vond het er 'goed genoeg' uitzien hoor :). Maar opnieuw, ieder zijn ding.
Dit inderdaad, heb RDR2 op de PS4 gespeeld en vond de graphics prima bijvoorbeeld :)

Do { Ping } while ( LOL )


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
RobinNL schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:25:
[...]


Ligt dat ook niet een beetje aan paard vs auto?
Volgens mij had je ook een aardige intro, met groep paard en wagens rond moest reizen even.
Maar verder ja idd, het hoort er ook wel bij met paard in plaats van Auto ja. Dit had je met RDR1 ook.

Uiteindelijk kan je wel een keer gaan snelreizen, maar ja dit duurt wel even uiteraard.
Zelf nooit een probleem echt gevonden, dit hoort een beetje wel bij dit spel. door de tijd etc waar het zich in afspeelt.

  • SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
Shadow_Agent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:33:
[...]

Tering zeg... Ik heb geen PS5 (alleen een oude PS4 die al 3 jaar niet aangesloten in de kast ligt) dus ik moet dan specifiek voor GTA6 een PS5 kopen. Vind dit wel erg hoge bedragen ;( Game nu alleen op de PC maar denk dat wanneer GTA6 op de PC uitkomt mijn PC mogelijk ook een upgrade nodig heeft qua GPU.


Twijfel twijfel of het mij dat waard is.
Kan de PS5 natuurlijk altijd weer verkopen nadat ik "klaar" ben met GTA6 maar tsja.... wat een uitgave om een spelletje te spelen ;)
Ik koop er ook een. Gezien de uren die er zeer waarschijnlijk ingaan kleine uitgave. PS3 en PS4 ook bijna alleen voor GTA gebruikt (V en VI). Had een tijdje een PS5Pro maar deze goed door kunnen verkopen..

En daarna nog een keer op de PC, ondanks dat ik geen 16 meer ben blijft het een geniaal spel / concept.

Zucht...


  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Shadow_Agent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:33:
[...]

Twijfel twijfel of het mij dat waard is.
Kan de PS5 natuurlijk altijd weer verkopen nadat ik "klaar" ben met GTA6 maar tsja.... wat een uitgave om een spelletje te spelen ;)
Grand Theft Auto VI is geen spelletje. Het is een manier van leven. Je bent minimaal 3 maanden van je leven kwijt.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

Mog schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:26:
[...]

Grand Theft Auto VI is geen spelletje. Het is een manier van leven. Je bent minimaal 3 maanden van je leven kwijt.
Dit idd, GTA 6 een spelletje noemen zou eigenlijk een tweakers ban moeten opleveren :+

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Mensen mensen "spelletje" bedoelde ik :D

Terwijl ik dit type luister ik lekker naar FlashFM YouTube: Flash FM - GTA Vice City Voor mij blijft GTA VC de beste muziek hebben! Inclusief VCPR _O_

Do { Ping } while ( LOL )


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Mog schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:26:
[...]

Grand Theft Auto VI is geen spelletje. Het is een manier van leven. Je bent minimaal 3 maanden van je leven kwijt.
GTA 5 heel veel (platinum gehaald) op de PS4 met de Tweakers clan online gespeeld, was echt super tof altijd :Y Hoop dat ook met GTA6 weer te ervaren dus ik neig er toch naar om even diep in de buidel te gaan tasten

Do { Ping } while ( LOL )


  • WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:08:
Mensen mensen "spelletje" bedoelde ik :D

Terwijl ik dit type luister ik lekker naar FlashFM YouTube: Flash FM - GTA Vice City Voor mij blijft GTA VC de beste muziek hebben! Inclusief VCPR _O_
Mee eens. Ik heb gisteren nog Fever 105 geluisterd. Helemaal mijn favoriet. Ik zal Flash FM zo eens gaan beluisteren. :)

I love it when a plan comes together :7


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Shadow_Agent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:08:
Mensen mensen "spelletje" bedoelde ik :D

Terwijl ik dit type luister ik lekker naar FlashFM YouTube: Flash FM - GTA Vice City Voor mij blijft GTA VC de beste muziek hebben! Inclusief VCPR _O_
Ja idd Vice City had idd de beste radio muziek, Flash FM, Wave 103, Emotion, V-Rock, Fever, de chat zenders had ik niet echt wat mee.
Maar met muziek had ongeveer elke zender wel wat leuke muziek :).

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Shadow_Agent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:34:
[...]

Dit inderdaad, heb RDR2 op de PS4 gespeeld en vond de graphics prima bijvoorbeeld :)
Ik heb RDR2 (en GTA V) al een paar jaar op mijn steam backlog staan, dus tegen de tijd dat ik met GTA 6 aan de slag kan zijn we al halverwege de life-cycle van de volgende generatie consoles :+

Geen haast hier, maar eigenlijk ook te weinig tijd om aan dit soort "lange" games aan de slag te gaan waardoor ik vaak ik iets oppak waar ik even snel wat ik pixels kan pletten etc.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
Een analyse van de box art + video van gisteren. De website was ook aangepast, dus er gaat een gerucht rond dat binnenkort nieuwe info op de website komt te staan.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
RobinNL schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:27:
Een analyse van de box art + video van gisteren. De website was ook aangepast, dus er gaat een gerucht rond dat binnenkort nieuwe info op de website komt te staan.
[YouTube: Overanalyzing GTA 6's box art and Vice City video]
Ja ik denk dat we op de preOrder dag nog wel een trailertje, of wat screenshots kunnen verwachten :).
Shadow_Agent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:08:
Mensen mensen "spelletje" bedoelde ik :D

Terwijl ik dit type luister ik lekker naar FlashFM YouTube: Flash FM - GTA Vice City Voor mij blijft GTA VC de beste muziek hebben! Inclusief VCPR _O_
Oei nee voor mij niet. K-Rose en Rebel radio.
Vooral K-Rose was zo goed. “K-Rose, when love shoots you in the back and steals your horse

Een paar catchy nummertjes achter elkaar in het thema kan “iedereen” maar het echt laten voelen als een radio zender is echt moeilijk.

Edit: De enige radio die ik überhaupt luister is die in GTA, Nederlandse radio vind ik zo verschrikkelijk 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 19-06-2026 13:56 ]

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Donstil schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:55:
[...]


Oei nee voor mij niet. K-Rose en Rebel radio.
Vooral K-Rose was zo goed. “K-Rose, when love shoots you in the back and steals your horse

Een paar catchy nummertjes achter elkaar in het thema kan “iedereen” maar het echt laten voelen als een radio zender is echt moeilijk.

Edit: De enige radio die ik überhaupt luister is die in GTA, Nederlandse radio vind ik zo verschrikkelijk 8)7
Haha radio stata hier op werk al de hele dag aan, z'n mooi ding met z'n lange antenne. waar je aan draaiknop moet draaien om op een zender te komen :P .
Heerlijk hoor geen problemen mee haha

  • WeirdScience
  • Registratie: April 2026
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:08:
Mensen mensen "spelletje" bedoelde ik :D

Terwijl ik dit type luister ik lekker naar FlashFM YouTube: Flash FM - GTA Vice City Voor mij blijft GTA VC de beste muziek hebben! Inclusief VCPR _O_
Ik heb hier een mooie link gevonden voor nonstop Flash FM. Echt de moeite waard om te checken...ook voor anderen. Ik vind het op deze manier erg vermakelijk. ;)

YouTube: Retro GTA Vice City Flash F.M. Night 🌴 Synthpop • Pop Rock Classics ...

[ Voor 25% gewijzigd door WeirdScience op 19-06-2026 14:12 ]

I love it when a plan comes together :7


  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

WeirdScience schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 14:10:
[...]


Ik heb hier een mooie link gevonden voor nonstop Flash FM. Echt de moeite waard om te checken...ook voor anderen. Ik vind het op deze manier erg vermakelijk. ;)

YouTube: Retro GTA Vice City Flash F.M. Night 🌴 Synthpop • Pop Rock Classics ...
haha ja inderdaad maar ik vind die reclame's in GTA altijd zo grappig :D
V-ROCK is ook geweldig trouwens

Do { Ping } while ( LOL )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8qObxcHfx5qylDj2iUHzMUOf8w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Dd7Rt0nm1xzEARo6rAuTn9e.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zal binnenkort mijn PS account eens afstoffen om te kunnen reserveren (heb geen PS meer op het moment). Dan maar eens een PS 5 Pro 2tb op de kop tikken (V&A?) en een PS Portal, lijkt me een perfecte game om lekker te streamen naar een handheld :). Heb er zin in! Ik gok ook op een nieuwe trailer a.s. week en ga nu maar eens de over geanalyseerde video's op YT kijken van de trailer haha (hierzo YouTube: Overanalyzing GTA 6's box art and Vice City video ).
Zieke cijfers :+ :D
Edit:
Boobie Ike op de cover lijkt verdomt veel op Rick Ross (een van de grootste Miami based rappers), zou geinig zijn als die de voice zou doen.
https://gta.fandom.com/wiki/Boobie_Ike
Boobie Ike:
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/gtawiki/images/6/67/OfficialScreenshots-GTAVI-PromotionalWebsite-BoobieIke-SS2.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/1000?cb=20250506161745
Rick Ross:
Afbeeldingslocatie: https://media.gettyimages.com/id/1559777255/photo/jonesboro-georgia-rapper-rick-ross-performs-onstage-during-the-little-red-dress-party-at.jpg?s=612x612&w=gi&k=20&c=ReKQnyM73ztzzgDqH2BkcBV1lPqJulv1xE0L3UCkSls=

[ Voor 66% gewijzigd door Kecin op 20-06-2026 16:55 ]

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

Voor wie een nieuwe achtergrond op hun mobiel / pc of console willen, hier wat leuke artwork in verschillende afmetingen:

Desktop (16:9):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcYx-QfcnjAOGhna6KcYeJ6qCPo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jw5qgv04JLXXKH805bzjI1Xt.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2W7D2YDZIu2WidCwYnk4-oO9lI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mcafZ1OiV1RPzd3qmy7No4uL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWAFij9QyihZ3tnR1RDxvgPRGcg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZWVyNwsZlgpM39cm17mx7KeQ.jpg?f=fotoalbum_tile
Ultrawide (21:9):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VaLKo1iPazwSY-k01e2oqUwTP1M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbflD5cHJQac5SyBCVM2yVHx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_K-mgdN1nAQ0pJGMyN4s2hcopTA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K61bgbxf8dUnlR0qB5CeyqRw.jpg?f=fotoalbum_tile
Phone (9:20):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z34M5m5zeK-l96GD3VmIRyK5a0g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oEitNwavB96TWwZWSsn49gp0.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wHXd3gTFRm7pRvVvO2P1rcsakmY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LlDprR94bUhOxUr4RkmySODw.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6MW9dAoVJynqaP0SJk6BqTfwsc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3TNFpAHm2Il3bHS1y9Ji0gya.jpg?f=fotoalbum_tile
Square (1:1):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/whrr3yk4S7iATa58uM1g50XTe8s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GpjWgtVk55AOfkpTx2mSxW6z.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zhqyo9slYgLZExyccHjzhNCt-Ck=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JsM4gdCJOAJYIvvFAhhBWmuF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82VgNKWZ0LIUFr6n7LNWrDInngE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jI2v6p51l6tEhz0eAwyQP2sf.jpg?f=fotoalbum_tile
Vertical (9:16):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lN5gEFVggI8RFFtWdiAbS29dOao=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j6BlVbrWKocfkF55iLn6EjpR.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4kdXAuMg5ZJDvBFAV--v5ANs2u0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrECFOuoK0ERw8mSLzGwMj3b.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-06 17:57
Derbiss schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:35:
[...]


Met alle respect maar met alle games die op PS5 beschikbaar zijn en niet op PC is dit toch echt wel arrogant hoor. Je loopt zo enorm veel games mis die je anders had kunnen spelen. Maar ik vrees ook dat de pc-versie pas binnen x aantal jaar zal zijn.
Thats an add.

En andersom geld dat ook, echter maal 20. Er zijn zoveel meer goede games en genres op PC ts spelen. Dan is het de meerpijs gemakkelijk waard, toch?

Sony had tot halverwege de ps4 een goede library

  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:39
Gaan jullie allemaal pre order doen of nog wat wachten....

  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
Wimpie79 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:32:
Gaan jullie allemaal pre order doen of nog wat wachten....
PS5 Digital Edition (en PC) hier. Maanden van tevoren pre-orderen heeft voor mij geen zin.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Wimpie79 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:32:
Gaan jullie allemaal pre order doen of nog wat wachten....
Als de pre-load live gaat bestel ik hem. Nu pre-orderen brengt mij niets

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:55:
[...]


Als de pre-load live gaat bestel ik hem. Nu pre-orderen brengt mij niets
Gaat sowieso een preload worden. Anders gaan de servers het moeilijk hebben denk ik als iedereen op hetzelfde moment aan het downloaden gaat

  • Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:58:
[...]

Gaat sowieso een preload worden. Anders gaan de servers het moeilijk hebben denk ik als iedereen op hetzelfde moment aan het downloaden gaat
Bij de release van 5 hebben ze online daardoor een paar weken uitgesteld dacht ik. Mogelijk weer? Ik neem aan dat singleplayer (offline) en multiplayer (online) van elkaar weer worden gescheiden. Niet zeker van.

Ik wil de game wel pre-orderen als er een paar extra goodies bijzitten, sterker nog, ik zou zelfs graag een fysiek exemplaar willen met een mooie case en een map erbij (zo heb ik 5 op alle uitgebrachte platformen ook).

Ik was helemaal in de haast een PS5 Pro te kopen maar dat heeft nu nog geen zin, even een V&A aanbieding afwachten, ik gok namelijk dat door de geheugenprijzen en de aanloop van GTA 6 er nog wel een schepje bovenop komt bij de consoles.
nieuws: Sony verhoogt adviesprijzen van PlayStation 5-consoles met 100 euro
ProductHuidige adviesprijsAdviesprijs vanaf 2 aprilVerschil
PlayStation 5550 euro650 euro+18,18%
PlayStation 5 Digital Edition500 euro600 euro+20%
PlayStation 5 Pro800 euro900 euro+12,50%
PlayStation Portal220 euro250 euro+13,64%

[ Voor 19% gewijzigd door Kecin op 21-06-2026 13:09 ]

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:39
Hopelijk nieuwe trailer ook deze week. Mss hier al vermeld. Dus bij deze sorry op voorhand moest het zo zijn ....
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:58:
[...]

Gaat sowieso een preload worden. Anders gaan de servers het moeilijk hebben denk ik als iedereen op hetzelfde moment aan het downloaden gaat
Ja uiteraard komt er een pre-load, weekje van te voren of iets dergelijks.
Dan pre-orderen is dus ruim optijd.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:37
Wimpie79 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:32:
Gaan jullie allemaal pre order doen of nog wat wachten....
Als er een special of ultimate edition uitkomt met een Steel case en andere spiegeltjes en kraaltjes zoals bij RDR 2 dan ga ik hem fysiek preorderen.

  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:39
spijkerhoofd schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:31:
[...]

Als er een special of ultimate edition uitkomt met een Steel case en andere spiegeltjes en kraaltjes zoals bij RDR 2 dan ga ik hem fysiek preorderen.
Of een early acces waar ze van spreken
Wimpie79 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:42:
[...]

Of een early acces waar ze van spreken
Oei early Access heb ik even gemist, als dat gerucht klopt dan koop ik die versie op zeker :P

Live, Laugh, Toaster bath.


  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
Wimpie79 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:42:
[...]

Of een early acces waar ze van spreken
Rockstar en early access... Ik verwacht het niet

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x


  • Wimpie79
  • Registratie: April 2026
  • Laatst online: 22:39
RobinNL schreef op zondag 21 juni 2026 @ 14:56:
[...]


Rockstar en early access... Ik verwacht het niet
Zullen het donderdag weten wat ze kosten en wat voor editie er beschikbaar gaat zijn...
Let op, ik deel dit maar ik ga er ook vanuit dat dit nep kan zijn. Hou hier wel rekening mee!!
Uit een recent gelekt document van FNAC in Portugal zouden de prijzen voor de voorverkoop van GTA 6 verdeeld zijn over vijf edities namelijk:

▫️ Standaard: 89,99 €
▫️ Deluxe: 99,99 €
▫️ Premium: 109,99 €
▫️ Ultimate: 119,99 €
▫️ Collectors: 199,99 €
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v7xqLhANDWgD3-DTSF_Na8R97I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Krd1s3w715wHzMmBHTTTdk5.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
G_Dragon schreef op zondag 21 juni 2026 @ 15:28:
Let op, ik deel dit maar ik ga er ook vanuit dat dit nep kan zijn. Hou hier wel rekening mee!!


[...]
[Afbeelding]
[X]
Ze gaven toch al normale prijzen te hanteren? Nu lijkt me $89,99 wel wat hoog (tenzij het daar de normale prijs is).

Ik voorspel een Standard en een Special/Collectors Edition.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

RobinNL schreef op zondag 21 juni 2026 @ 17:02:
[...]


Ze gaven toch al normale prijzen te hanteren? Nu lijkt me $89,99 wel wat hoog (tenzij het daar de normale prijs is).

Ik voorspel een Standard en een Special/Collectors Edition.
Nou de prijzen zijn helaas wel duurder geworden, dus €60 is helaas niet normaal meer.. ik vrees voor minimaal €80.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:37
G_Dragon schreef op zondag 21 juni 2026 @ 17:51:
[...]


Nou de prijzen zijn helaas wel duurder geworden, dus €60 is helaas niet normaal meer.. ik vrees voor minimaal €80.
Ik bedoelde ook geen €59,99. Voor PC vraagt Microsoft ook €69,99 voor de standaard versie. Ik dacht dat €69,99 of €79,99 normaal was voor console.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Het is duur inderdaad maar deel het eens door het aantal uren wat je gaat dan valt net wel mee

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Lijkt wel iets hoger dan normaal maar dat is inderdaad geen 60 meer, tegenwoordig is 70-80 al de standaard.

  • Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:57

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Kecin schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:08:

Ik was helemaal in de haast een PS5 Pro te kopen maar dat heeft nu nog geen zin, even een V&A aanbieding afwachten, ik gok namelijk dat door de geheugenprijzen en de aanloop van GTA 6 er nog wel een schepje bovenop komt bij de consoles.
nieuws: Sony verhoogt adviesprijzen van PlayStation 5-consoles met 100 euro
ProductHuidige adviesprijsAdviesprijs vanaf 2 aprilVerschil
PlayStation 5550 euro650 euro+18,18%
PlayStation 5 Digital Edition500 euro600 euro+20%
PlayStation 5 Pro800 euro900 euro+12,50%
PlayStation Portal220 euro250 euro+13,64%
Dat snap ik niet, je verwacht dat de PS duurder wordt maar je wacht op een V&A aanbieding?

Die tweede hands gaan ook tegen topprijzen weg

Do { Ping } while ( LOL )


  • sigio
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niet dat ze die 60 of 70,- nodig hebben, gezien hoe veel meer ze verdienen aan online-play / sharkcards etc... Je zou bijna denken dat ze de base game gewoon voor 20,- zouden moeten uitbrengen.

  • Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Shadow_Agent schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Dat snap ik niet, je verwacht dat de PS duurder wordt maar je wacht op een V&A aanbieding?

Die tweede hands gaan ook tegen topprijzen weg
Ik hoop er inderdaad op dat er iemand is die niet weet dat de verhoging is geweest en het voor een leuke prijs wegdoet. Er was een Duitse site (weet zo niet meer welke) die een PS5 Pro, 2TB met 2 controllers aanbood voor 649. Mijn idee was om er 10 te kopen en later te verkopen rond de launch van GTA 6. Maar toen vond ik mezelf een scalper, dus niet gedaan. Ik had er echter wel 1 voor mezelf moeten kopen destijds, maarja, koe in de kont kijken enzo :+

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A


  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
sigio schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:36:
Niet dat ze die 60 of 70,- nodig hebben, gezien hoe veel meer ze verdienen aan online-play / sharkcards etc... Je zou bijna denken dat ze de base game gewoon voor 20,- zouden moeten uitbrengen.
Ze verkopen er geen game minder om als het 80 of 90 is. Die 20 zou veel te goedkoop zijn. Die shark cards komen daar nog bovenop. Je hoeft er geen medelijden mee te hebben, zelfs GTA Online levert nu nog miljoenen op.

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Ja ik ben ook benieuwd, of ze zoals andere uitgevers pakketten gaan uitbrengen.

Alleen dan ja met wat, 1ne met extra auto's, kleding etc, dat lijkt mij weer niks voor een gta game.
Misschien een deluxe, die wat extra missies exclusief ofzo heeft.
Ben heel benieuwd, nog een dag of 3 en we weten het :).

  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja Rockstar verdiend zoveel dat ze de game gratis zouden kunnen weggeven, gaan ze dat doen? natuurlijk niet. Rockstart gaat (zoals elke commercieel bedrijf) voor maximale winst. Je kunt er wel vanuit gaan dat er wat betreft de prijs een uitgebreid marktonderzoek is geweest met allemaal mooie grafiekjes waarin ze precies de sweetspot bepaald hebben qua prijs. Ze zullen de prijs vastgezet hebben op het maximale bedrag voordat er een noemenswaardig aantal mensen afhaken. Als dat 99 euro is dan wordt de prijs 99 euro. is dat 79 euro dan wordt de prijs 79,-. Rockstart is geen liefdadigheid instelling.

Maar belangrijker: verwachten we nog een nieuwe trailer 24-25 juni? :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer


  • Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:16
Chaoss schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:41:
Maar belangrijker: verwachten we nog een nieuwe trailer 24-25 juni? :+
Het zou wel logisch zijn na een periode van stilte. Trailer 2 is al weer meer dan 1 jaar geleden.
Uberhaupt vindt ik een gameplay trailer voor/(of tijdens) een preorder wel logisch..

Anyway, hier geen preorder, of in iedere geval nog niet. (Eerst maar een PS5 scoren lol 8)7 )

T.Net Creality 3D Printer Discord


  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geinig, even aan Chat-GPT voor gelegd om dit te vergelijken met de vorige game. Blijkbaar hadden we bij RDR2 en GTA V geen trailer toen de pre-orders beschikbaar kwamen.
reactie van CGPT:
Goede vraag, want dit is precies het soort patroon waar veel GTA-fans nu naar kijken. Rockstar heeft inderdaad bevestigd dat de pre-orders voor GTA VI op 25 juni openen (PS5/Xbox en geselecteerde retailers) en heeft daarbij vooral de cover art onthuld, niet een nieuwe trailer.

Als we naar het verleden kijken:

Grand Theft Auto V
  • Pre-orders open: 5 november 2012
  • Trailer 2: 14 november 2012
  • Verschil: 9 dagen ná de start van pre-orders
Dus: geen trailer op dezelfde dag, maar wel vlak erna.

Red Dead Redemption 2
  • Pre-orders open: juni 2018
  • Rockstar combineerde dit vooral met details over editions en bonussen.
  • De grote gameplay trailer kwam later (augustus 2018).
Dus ook hier: geen trailer exact op pre-orderdag.

Wat betekent dit voor GTA VI?

Ik zou mijn inschatting iets aanpassen:

Dat Rockstar nu:
  1. pre-orders aankondigt,
  2. cover art onthult,
  3. nog géén nieuwe trailer geeft,
lijkt eigenlijk meer op hun oude patroon. Ze lijken de marketing in fases te doen.

Mijn verwachting:
  • Trailer op 25 juni zelf: misschien 30–40% kans
  • Trailer binnen 1–3 weken na 25 juni: eerder 60–70% kans
Een reden waarom een trailer op 25 juni nog steeds logisch is: GTA V kreeg ook pas na het openen van pre-orders een nieuwe trailer. Rockstar hoeft dus niet per se alles tegelijk te doen.

Wat ik opvallend vind: bij GTA VI hebben we nu:
  • Trailer 1 (december 2023)
  • Trailer 2 (mei 2025)
  • pre-orders (juni 2026)
  • release (november 2026)
Er zit dus nog een groot gat van ongeveer 5 maanden tussen pre-orders en release. Rockstar heeft historisch gezien vaak nog één grote marketingpush in die periode. Mijn gok: als er een Trailer 3 komt, zou ik eerder mikken op eind juni / juli dan pas vlak voor release.
Helaas mensen geen trailer :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer


  • Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:16
Chaoss schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:58:
Geinig, even aan Chat-GPT voor gelegd om dit te vergelijken met de vorige game. Blijkbaar hadden we bij RDR2 en GTA V geen trailer toen de pre-orders beschikbaar kwamen.


[...]

Helaas mensen geen trailer :+
Maar voor de preorder van GTA V waren er al meer trailers in totaal gepubliceerd als ik het goed herinner.
Sowieso de gameplay trailer voor GTA V was er 9 juli 2013 al. Maanden voor de preorder dus
Voor GTA VI hebben we nog geen gameplay trailer gezien, dus zou opzich wel logisch zijn om wat te laten zien...
.


Oops, zit er een jaar naast.. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Christoxz op 22-06-2026 09:02 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

sigio schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:36:
Niet dat ze die 60 of 70,- nodig hebben, gezien hoe veel meer ze verdienen aan online-play / sharkcards etc... Je zou bijna denken dat ze de base game gewoon voor 20,- zouden moeten uitbrengen.
Haha ja, zo werkt dat met een bedrijf runnen idd.
Je bied meerdere producten aan, en als er dan 1tje goed loopt geef je de rest (bijna) gratis weg.

Ooh nee wacht...

Live, Laugh, Toaster bath.

Ik vind het wel fraai dat we allemaal GTA Online (2) ook direct verwachten, terwijl daar nog helemaal niets over gezegd is.

Het lijkt mij inmiddels meer dan logisch dat deze mode daarom (veel) later komt.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:55

kaanmijo

Picobello B.V.

Carlos0_0 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:10:
Ja ik ben ook benieuwd, of ze zoals andere uitgevers pakketten gaan uitbrengen.

Alleen dan ja met wat, 1ne met extra auto's, kleding etc, dat lijkt mij weer niks voor een gta game.
Zoals ze bij RDR2 deden, dus? :+
Ik denk zelf wel dat we weer zoiets kunnen gaan verwachten:

Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/red-dead-redemption-2/4/42/De26TadWkAAMHoz.jpg?width=1920
Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/red-dead-redemption-2/a/a9/De26UNuX4AEo-sl.jpg?width=1920
Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/red-dead-redemption-2/1/12/De26UuRW4AAOSUW.jpg?width=1920
Afbeeldingslocatie: https://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/red-dead-redemption-2/6/64/De26VSnWkAA6XP_.jpg?width=1920

Die Collectors Edition kwam zonder game. Als je 'm digitaal pre-orderde kreeg je er ook nog $500.000,- aan GTA Online geld bij, ben benieuwd of dat nu weer gebeurd

[ Voor 10% gewijzigd door kaanmijo op 22-06-2026 09:18 ]


  • Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:53
jellybrah schreef op zondag 21 juni 2026 @ 08:30:
[...]

Thats an add.

En andersom geld dat ook, echter maal 20. Er zijn zoveel meer goede games en genres op PC ts spelen. Dan is het de meerpijs gemakkelijk waard, toch?

Sony had tot halverwege de ps4 een goede library
Eindeloze discussie.. heb gewoon plezier in je platform en kijk soms eens jaloers naar de buren als ze een exclu hebben ;). On topic; ik weet niet of ik een pre-order ga doen. Overhyped zal het sowieso zijn dus nog even afwachten.

  • Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:00
Chaoss schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:58:
Geinig, even aan Chat-GPT voor gelegd om dit te vergelijken met de vorige game. Blijkbaar hadden we bij RDR2 en GTA V geen trailer toen de pre-orders beschikbaar kwamen.


[...]

Helaas mensen geen trailer :+
Chaoss in "[Multi] Grand Theft Auto VI"

Ja, wat is het nou?! :P

https://psnprofiles.com/RaemNL


  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Misschien is de les wel dat Chat niet goed kan voorspellen :P Ik gok zelf dat er ergens tussen vandaag en 19 november een trailer komt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer


  • AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42
Chaoss schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:58:
Geinig, even aan Chat-GPT voor gelegd om dit te vergelijken met de vorige game. Blijkbaar hadden we bij RDR2 en GTA V geen trailer toen de pre-orders beschikbaar kwamen.


[...]

Helaas mensen geen trailer :+
Aangezien chargpt nogal eens niet klopt wat betreft datums heb ik dit even nagekeken. Ik vond een reddit post waarin staat dat bij gta v bij het opengaan van de pre orders op 5 november 2012 ook een nieuwe trailer werd aangekondigd, die 9 dagen later werd getoond.
Chaoss schreef op maandag 22 juni 2026 @ 11:49:
[...]

Misschien is de les wel dat Chat niet goed kan voorspellen :P Ik gok zelf dat er ergens tussen vandaag en 19 november een trailer komt.
Zoeken met ChatGPT is sowieso wel twijfelachtig allemaal.
Daar zijn veel betere modellen voor.

Live, Laugh, Toaster bath.


  • Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

AMD1800 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 11:52:
[...]

Aangezien chargpt nogal eens niet klopt wat betreft datums heb ik dit even nagekeken. Ik vond een reddit post waarin staat dat bij gta v bij het opengaan van de pre orders op 5 november 2012 ook een nieuwe trailer werd aangekondigd, die 9 dagen later werd getoond.
Dat is ook wat Chat bij mij aangaf:
Mijn verwachting:
  • Trailer op 25 juni zelf: misschien 30–40% kans
  • Trailer binnen 1–3 weken na 25 juni: eerder 60–70% kans
Donderdag geen trailer, maar ergens in de komende 3 weken 60-70%, maar goed daar zat Chat half mei toen er volop geruchten over een trailer rondgingen ook flink naast :P

[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 22-06-2026 11:57 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer


  • Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:01
ChatGPT vind ik soms nog echt te dom. Dus dat is het allerlaatste waar ik naar luister bij geruchten :D

  • AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:42
@Chaoss mooi dat chatgpt toch nog iets van een kloppende schatting geeft wat betreft de komende trailer. Hopelijk volgt de aankondiging van Rockstar snel

  • kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:55

kaanmijo

Picobello B.V.

Iemand hier eigenlijk enig idee wie die 'Selected retailers' zijn in Nederland? Ik gok dat de usual suspects zoals Bol.com en MediaMarkt er weer bij zullen zitten, maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk. Ik wil graag zo'n shiny CE kopen, dus voorbereiding is het halve werk :+

  • Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22:40
@kaanmijo Ik weet dat CoolBlue ook een van de grote retailers is waar deze bij te koop komt. Verder denk ik misschien de kleinere partijen zoals nedgame.

  • Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
kaanmijo schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 16:20:
Iemand hier eigenlijk enig idee wie die 'Selected retailers' zijn in Nederland? Ik gok dat de usual suspects zoals Bol.com en MediaMarkt er weer bij zullen zitten, maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk. Ik wil graag zo'n shiny CE kopen, dus voorbereiding is het halve werk :+
Wat voor/ welke Shiny CE mag dat dan wel niet zijn, er is nog helemaal niks bekend wat er te koop gaat zijn van gta6 :) (Behalve het spel zelf).

  • kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:55

kaanmijo

Picobello B.V.

Carlos0_0 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 17:42:
[...]

Wat voor/ welke Shiny CE mag dat dan wel niet zijn, er is nog helemaal niks bekend wat er te koop gaat zijn van gta6 :) (Behalve het spel zelf).
Zeggen dat er geen CE komt is hetzelfde als zeggen dat het morgen gaat vriezen :+

  • R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:01

R.G

de game komt 100% op 19 nov, de grote take 2 baas heeft dit in een interview live op straat gezet.

Niks uitstel, Niks vertraging , dus ik denk de game is al goud.
Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste

Let op:
Niet discussieren over de waarde van games. Of overgewicht de waarde van de Uktimate edition. Zie de startkosten voor de verschillende.

Telkens vragen wat je in de normale of ultimate editie krijgt is overbodig, staat heel duidelijk in de topic start.

Denk eraan leaks en spoilers tussen spoilertags te plaatsen!

Veranderingen met betrekking tot een game serie: [ZT] Invloed en veranderingen van bestaande game series

Alles met betrekking tot de veranderingen in de game industrie algemeen: [ZT] Recente ontwikkelingen in de gameswereld


Countdown Timer