“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Yes deze heb ik ook, erg blij mee! Tip: kijk het instructiefilmpje (qr code kan je scannen), werkt super. Echter heb je daarnaast nog wel iets nodig zoals de Ringke bezel als je hem helemaal wilt beschermen. Daarvoor heb ik nog niet echt iets gevonden, maar ik ga de gok wagen met alleen deze screenprotector.JanAd schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:55:
Deze doet het verbazingwekkend goed bij mij… Totaal niet zichtbaar, zo goed als niet voelbaar - behalve de rand waar het stopt natuurlijk.
En nog goedkoop ook
Als iemand nog een tip heeft voor een extra lang bandje zodat m'n voet weer doorbloeding krijgt zou dat top zijn
Dat klinkt niet heel verkeerd. Ik doe iets van anderhalve dag, misschien 2 dagen met de batterij als ik het always on scherm uit heb staan en in de nacht netjes de nacht modus aan zet.chevsticks schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 12:43:
Heb hem ook eindelijk binnen, maar moet duidelijk eens naar de batterij instellingen kijken. Gisteravond 100%, zit nu nog maar op 70% terwijl ik hem tot nu toe alleen standby rond m'n enkel heb zitten (dankzij werk kan ik hem hier alleen zo dragen).
Als iemand nog een tip heeft voor een extra lang bandje zodat m'n voet weer doorbloeding krijgt zou dat top zijn
Het duurt wel een paar dagen eer alles stabiel is, batterij verlies in de eerste twee weken was flink hoger dan wat het nu is.
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
Oh, dan komt het wel goed. TopSteef schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 15:54:
[...]
Dat klinkt niet heel verkeerd. Ik doe iets van anderhalve dag, misschien 2 dagen met de batterij als ik het always on scherm uit heb staan en in de nacht netjes de nacht modus aan zet.
Het duurt wel een paar dagen eer alles stabiel is, batterij verlies in de eerste twee weken was flink hoger dan wat het nu is.
Als het goed is krijg ik vanmiddag ook mijn pixel watch 2 binnen, ben eigenlijk al een beetje zenuwachtig 👍🙈.
Zijn er hier mensen die zeggen waar ik op moet letten of gelijk moet doen?
En gaat het koppelen aan de pixel 8 makkelijk?
Ben ook erg blij met mijn pixel 8. ( hiervoor had ik de pixel 6 )
Graag hoor ik van jullie hoe de watch bevalt tot nog toe.
En nemen jullie ook de fit bit abbonement.?
Gr. Gerrya
Het koppelen (Pixel 8 Pro) is gewoon de aanwijzingen volgen en stelt echt helemaal niets voor.
Het instellen wat je wil gebruiken is wat anders dat is even spelen hiermee.
De accu gaat hier dik een anderhalve dag mee, afgelopen donderdag voor het eerst mee gesport (badminton) en je merkt niet eens dat je hem aan hebt.
Als er iets zou zijn wat van mij in de toekomst zou mogen veranderen is de dikte van al die smartwatches.
Door mijn cover is ie helemaal dik maar mijn analoge horloge is op dat punt een heel stuk fijner.
Wat mij heel erg is meegevallen is de grote of liever het niet zo groot zijn zoals vele andere.
Sommige lopen met halve reclameborden om hun pols en kijken dan zo van "kijk mij eens stoer zijn".
Op de dikte na een mooi formaat met al een standaard fijne band.
Zodra ik een leuke cover/band tegenkom (ik had een leuke in gedachten alleen die past alleen op de Pixel Watch 1) dan neem ik die ook.
Vooral omdat is dan tijdens het werk beter beschermt is.
Ik ga geen Fitbit abonnement nemen, de standaard opties zijn voor mij voldoende.
Slapen doe ik er ook niet mee (ik snap sowieso niet dat mensen dat kunnen) dat doe ik liever met een leuke vrouw
Zal straks even maken maar die ziet er niet veel anders uit dan die op de foto's van Spigen in de link die ik in mijn post heb staan.Steef schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:05:
@Ad de Jong heb je een foto van je cover op je horloge?
Ik was er een beetje bang voor omdat ik wat mindere verhalen hoorde hierover maar ik moet zeggen dat het hier gewoon netjes past.
Misschien als je hem regelmatig wisselt dat het wat losser gaat zitten maar ik doe dat niet vaak.
Edit: mocht iemand een leuke wijzerplaat zoeken.
Natuurlijk verschillen de smaken maar hier een paar strakke suggesties.
[ Voor 18% gewijzigd door Ad de Jong op 09-12-2023 13:21 ]
Bedankt voor je duidelijke verhaal, ik heb hem nog niet, maar zit vol spanning te wachten.🙈😂.
Ik dacht al wel dat het koppelen er van niet zo moeilijk zou zijn.
Welke kleur heb jij trouwens, ik heb de crème besteld, is toch eigenlijk alleen het bandje toch.
Ik vind het ook leuk om er een beetje mee te spelen en te kijken wat je er allemaal mee kan.
Ik heb ook de Google hub2 die op het nachtkastje staat, dus die houdt mijn slaap wel in de gaten,🙊.
Ik ben al 65 maar met dit soort dingen ben ik net een klein kind, zenuwachtig 😂😂😂😂.
Steef schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:05:
@Ad de Jong heb je een foto van je cover op je horloge?
:strip_exif()/f/image/uP3HrecwsAVnL3FuKLR0Jqo4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hDwbMakG0ktMwYnO7DGQM8cV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7yj4Rs5JlRrwdQYkzenR4Ax5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5imMTqyKZ5oROR4TmkGgJUAS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nyU0e1r7uaT4jnRhWE4G2eXY.jpg?f=fotoalbum_large)
Voldoen ze of had je wat anders voor ogen?
Koppelen gaat makkelijk. Vooral als je de Fitbit and Pixel Watch app al op je telefoon heb staan.Gerrya schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 10:36:
Goedemorgen allemaal.
Als het goed is krijg ik vanmiddag ook mijn pixel watch 2 binnen, ben eigenlijk al een beetje zenuwachtig 👍🙈.
Zijn er hier mensen die zeggen waar ik op moet letten of gelijk moet doen?
En gaat het koppelen aan de pixel 8 makkelijk?
Ben ook erg blij met mijn pixel 8. ( hiervoor had ik de pixel 6 )
Graag hoor ik van jullie hoe de watch bevalt tot nog toe.
En nemen jullie ook de fit bit abonnement.?
Gr. Gerrya
Je krijgt het Fitbit abonnement er gratis bij, mits je er nu niet één hebt.
Ik gebruik het met een Pixel 8 Pro.
Mijn ervaring is helaas niet positief, ongeveer 1-2 uur na het opladen kreeg ik een gele lijn. Dat zijn er nu 5 geworden. Dus het moet terug.
Zorg ervoor dat je een USB C oplader hebt want het komt alleen met oplaadkabel voor het horloge
Let op het is maar een half jaar gratis.Ves schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:36:
[...]
Je krijgt het Fitbit abonnement er gratis bij, mits je er nu niet één hebt.
Behalve dat als ik een whatsapp bericht wegveeg op mijn telefoon, dat ik hem dan alsnog eeuwig lijk te blijven houden op mijn horloge...
Iemand enig idee waarom dit niet gesynchroniseerd is?
Heb je de WhatsApp app ook geïnstalleerd op de Watch? Ik las op Reddit dat de watch app en phone app niet goed lijken te syncen. Beste oplossing is dan de WhatsApp app van je Watch af gooien (al is dat natuurlijk niet het meest wenselijkevaagisdenaam schreef op zondag 10 december 2023 @ 03:09:
Ok die watch is top. Doet precies wat ik gewend ben van wearOS, batterijduur is prima, eigenlijk niks te klagen....
Behalve dat als ik een whatsapp bericht wegveeg op mijn telefoon, dat ik hem dan alsnog eeuwig lijk te blijven houden op mijn horloge...
Iemand enig idee waarom dit niet gesynchroniseerd is?
Dit is wat ik doe, werkt perfect en kan ook gewoon berichten beantwoordenGerjannn schreef op zondag 10 december 2023 @ 07:53:
[...]
Heb je de WhatsApp app ook geïnstalleerd op de Watch? Ik las op Reddit dat de watch app en phone app niet goed lijken te syncen. Beste oplossing is dan de WhatsApp app van je Watch af gooien (al is dat natuurlijk niet het meest wenselijke).
Zal hem eens er af knikkeren, bedankt voor de tip!
Ik ben nog erg aan het zoeken hoe en wat je er allemaal mee kunt, Tja ik wil graag het maximale er uit halen, vind ik geweldig leuk 😂😂👍.
Ff nog een vraagje, als ik een mail of W appje krijg, krijg ik dan alleen een melding of kan het ook zo ingesteld worden dat het dan direct op het scherm komt te staan. Met W app misschien wel makkelijk.
En hebben jullie nog leuke dingetjes die ik zou moeten proberen of zo.
Gr. Gerrya
Ik heb alle meldingen van Whatscrap op de telefoon uit staan en niets ingesteld op de Pixel Watch 2 en alsnog kreeg ik meldingen van nieuwe berichten binnnen
Inmiddels heb ik zoveel lopen zoeken en proberen dat ze gelukkig uitstaan maar vraag mij niet meer wat ik heb gedaan
Nee, bij mij is de hartslag geschiedenis in de fitbit app zichtbaar over de gehele periode dat ik het horloge heb gedragen.floriz87 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:18:
Hebben anderen ook dat je in de Fitbit app op de telefoon de hartslag alleen zichtbaar is van 9-24 en data mist van 0-9? Dit terwijl die data bij mij wel zichtbaar is in de dashboard op de PW2 zelf.
:fill(white):strip_exif()/f/image/D9rLgoRdMH9g71kIWtr6NbAR.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door stefan.wouda op 15-12-2023 13:04 ]
Klopt, ik had die vanmorgen al op Androidworld in de Telegram groep gepost maar was er nog niet aan toe gekomen om die ook hier even te delen excuses.stefan.wouda schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:04:
Blijkbaar is er een manier om een het vinden van een update te forceren. Loskoppelen van Bluetooth zodat de Watch alleen verbonden is met Wi-Fi. Vervolgens een paar keer drukken op de tekst 'Your Watch is up to date'. Dit lukte bij mij ook zojuist. (Pixel Watch 2 WiFi)
Bij deze alsnog even de uitleg.
/f/image/7DdwEZdm4K7g9hnnFSUqiQrL.png?f=fotoalbum_large)
Dit heeft hier ook gewerkt, al zie je het pas als je nog een keer het update menu in gaat.Ad de Jong schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:12:
[...]
Klopt, ik had die vanmorgen al op Androidworld in de Telegram groep gepost maar was er nog niet aan toe gekomen om die ook hier even te delen excuses.
Bij deze alsnog even de uitleg.
[Afbeelding]
Jammer dat veel nieuwe features gebonden zijn aan de aanwezigheid van een pixel telefoon

Ik heb een Pixel telefoon, maar ik zie nog geen optie om DND of sleep mode te syncenSteef schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 09:19:
[...]
Dit heeft hier ook gewerkt, al zie je het pas als je nog een keer het update menu in gaat.
Jammer dat veel nieuwe features gebonden zijn aan de aanwezigheid van een pixel telefoon
https://support.google.co...235?hl=en&msgid=240877917
Nee, ik heb die optie niet onder notifications in de watch app.Ves schreef op zondag 17 december 2023 @ 01:04:
Ook niet als je deze stappen volgt?
https://support.google.co...235?hl=en&msgid=240877917
/f/image/Act3exlnmZVx2gBM0p7hblg1.png?f=fotoalbum_large)
Dus eigenlijk quasi geen gebruik, gewoon idle

Weer die hele lijst door en een voor een de toggles uit zetten, pfff.
Yep, toch zijn ze allemaal gereset na update.NoFate schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 16:41:
maar die settings doe je toch op de app op je android phone ?
[ Voor 6% gewijzigd door stefan.wouda op 20-12-2023 13:59 ]
Net uitgepakt en het uiterlijk is gewoon echt wennen, maar niet lelijk. Bandje vervangen met de wat langere (meegeleverde) versie was een eitje. Wel met een "eigen" systeem van Google (of dit moet het nieuwe standaard systeem zijn).
Nu lekker aan het updaten en als extra cadeau maar een jaartje Fitbit genomen.
Met deze stap ben ik ook bijna uit het Samsung eco systeem (al werkte dat opzich goed samen met Google, MS en LG).
Ik hoop dezelfde ervaring als met Pixel 7 Pro te gaan krijgen. Dingen die gewoon slimmer in elkaar zitten en voor mij gewoon logischer gaan i.t.t. Samsung en Apple.
Mijn partner en ik delen elkaars agenda en ik heb zowel in de watch 2 als in de app op pixel 7 gevinkt dat alleen mijn eigen agenda gesyncht mag worden met de watch die van mijn partner niet. Toch blijven beide agenda's synchroniseren met de watch 2.
Ervaringen hier om dit toch uit te krijgen? Ik wil namelijk op mijn telefoon / google calender browser wel mijn de agenda van mijn partner maar niet op mijn watch.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Niet voor zover ik kan zien. Ik heb zelf een Galaxy S23 Ultra i.c.m. Pixel Watch 2, ik zie de app helemaal niet terugkomen in m'n batterij-overzicht, en ook niet in de AccuBattery app.Joop34 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:49:
Heeft het gebruik van de Pixel Watch veel invloed op de batterij van je telefoon zelf? Ik heb een Pixel 8 met een Fossil Hybrid horloge. Deze gebruikt geen Wear OS. De app die ik hiervoor moet installeren (Fossil Smartwatch) bleek erg veel van de batterij van mijn Pixel te vragen, waardoor ik hem eigenlijk niet meer gebruik. Ik heb mijn ogen nu op een Pixel Watch laten vallen, maar ben benieuwd of het daarbij anders is.
Goedemiddag!Salv schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 10:39:
Hoe zijn de ervaringen hier om een gedeelde google agenda niet mee te laten synchen op de watch 2?
Mijn partner en ik delen elkaars agenda en ik heb zowel in de watch 2 als in de app op pixel 7 gevinkt dat alleen mijn eigen agenda gesyncht mag worden met de watch die van mijn partner niet. Toch blijven beide agenda's synchroniseren met de watch 2.
Ervaringen hier om dit toch uit te krijgen? Ik wil namelijk op mijn telefoon / google calender browser wel mijn de agenda van mijn partner maar niet op mijn watch.
Heb je in de watch app al gekeken? Zie screenshot, als je systeem opent en dan naar agenda synchronisatie gaat dan zit je de agenda van je partner in de watch moeten kunnen uitzetten
/f/image/i08PWWFUWbMKqp2TgLraH4lF.png?f=fotoalbum_large)
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Uiteraard, daar heb ik ook meerdere malen vinkjes aan en uit gezet voor het gewenste effect te bewerkstelligen maar ook het uitvinken van feestdagen etc heeft geen effect, ik blijf de verschillende agenda's zichtbaar houden op de watch.blueman85 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:16:
[...]
Goedemiddag!
Heb je in de watch app al gekeken? Zie screenshot, als je systeem opent en dan naar agenda synchronisatie gaat dan zit je de agenda van je partner in de watch moeten kunnen uitzetten
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/LqGdwgBAFNHo9cTQDu8C3hXe.png?f=user_large)
Hetzelfde als het ghost trillen fenomeen, wanneer ik rustig aan het werk ben krijg ik toch verschillende keren en duidelijk een tril signaal van de watch maar zodra ik deze bekijk is er geen melding of activiteit waargenomen. Ik heb ook geen fitbit premium dat deze aangeeft dat ik in stress of dergelijke meldingen aan heb staan..
Ghost trillingen zouden fitbit goals kunnen zijnSalv schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:00:
[...]
Uiteraard, daar heb ik ook meerdere malen vinkjes aan en uit gezet voor het gewenste effect te bewerkstelligen maar ook het uitvinken van feestdagen etc heeft geen effect, ik blijf de verschillende agenda's zichtbaar houden op de watch.
[Afbeelding]
Hetzelfde als het ghost trillen fenomeen, wanneer ik rustig aan het werk ben krijg ik toch verschillende keren en duidelijk een tril signaal van de watch maar zodra ik deze bekijk is er geen melding of activiteit waargenomen. Ik heb ook geen fitbit premium dat deze aangeeft dat ik in stress of dergelijke meldingen aan heb staan..
Ghost trillingen had ik ook. Opgelost door cache leeg te gooien. Zie https://www.androidauthor...2-problems-fixes-3390988/. Helaas krijg ik geen bewegingsalerts meer. Die had ik in het begin wel. Beetje buggy horloge de laatste tijd.Steef schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:07:
[...]
Ghost trillingen zouden fitbit goals kunnen zijn
Ik ben er inmiddels wel achter dat ik die ook heb zodra mijn camera een melding geeft naar mijn telefoon.
Verder zie ik op de horloge niets en dus alleen de trilling.
Heb je op je telefoon toevallig ontgrendelen via smartwatch aangezet? Dan trilt je horloge namelijk ook ter bevestiging dat je telefoon ontgrendeld wordt.Ad de Jong schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 16:43:
Ik heb/had ze ook.
Ik ben er inmiddels wel achter dat ik die ook heb zodra mijn camera een melding geeft naar mijn telefoon.
Verder zie ik op de horloge niets en dus alleen de trilling.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Dat staat inderdaad ook aan, zal zeker meespelen.crashtestdummy schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:42:
[...]
Heb je op je telefoon toevallig ontgrendelen via smartwatch aangezet? Dan trilt je horloge namelijk ook ter bevestiging dat je telefoon ontgrendeld wordt.
Ik moet zeggen na die paar weken dat ik hem nu heb valt het mij helemaal niet tegen.
Ik doe vrij gemakkelijk 2 dagen nadat ik hem opgeladen heb.
Scherm staat dan niet continu aan dat scheelt natuurlijk ook wel een hoop.
Ik zit nog steeds te wachten en hopen dat Spigen komt met een houder voor de lader en de Watch 2 versie van de Spigen Rugged Armor Pro case.
Meestal doe ik zo'n 2 dagen met de PW2. Maandag ochtend op de lader tijdens het douchen, dan is hij na de douche veelal op 100%. Maandag + nacht + dinsdag gebruiken, en dinsdag ochtend weer op de lader tijdens de douche. Gaat primacodemann schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 00:25:
Hoe gaan jullie om met het opladen van de PW2? Ik draag hem een hele dag en nacht, en 's morgens gaat hij onmiddellijk aan de lader tot terug 100%. Ik heb deze week nog verlof dus ik zal volgende week merken of ik de 100% ook haal voor ik naar kantoor moet vertrekken.
Heel tevreden mee.
Dagje sporten met GPS betekent wel dat hij eerder op de lader moet.
[ Voor 4% gewijzigd door Steef op 07-01-2024 16:28 ]
Nu ben ik wat aan het spelen geweest en zodra ik de agenda van mijn partner los van de settings in screenshot uit zet dan zie ik de afspraken ook niet op het horloge, logisch want dan synchroniseert deze natuurlijk niet.Salv schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 14:00:
[...]
Uiteraard, daar heb ik ook meerdere malen vinkjes aan en uit gezet voor het gewenste effect te bewerkstelligen maar ook het uitvinken van feestdagen etc heeft geen effect, ik blijf de verschillende agenda's zichtbaar houden op de watch.
[Afbeelding]
Maar als ik mijn partner wel aanzet in google agenda op telefoon is deze er ook op het horloge terwijl ik dit niet wil. Ik ga dit vraagstuk toch maar eens bij google leggen, want ik wil gewoon alleen mijn eigen afspraken, gezien partner afspraak lijst zo huge is dat ik kan blijven scrollen tot ik wat van mezelf tegenkom..
Zie ook' https://9to5google.com/20...atch-january-2024-update/
Hier vanmorgen ook.Makie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 09:53:
De januari 2024 update voor de Google Pixel Watch en Pixel Watch 2 wordt nu uitgerold. Op m'n Pixel Watch 2 is hij vanmorgen binnengekomen.
Zie ook' https://9to5google.com/20...atch-january-2024-update/
Ik dacht wattoettienu..... Bleek dus een update te zijn.
Maar ff wat anders, hebben jullie krasjes op het scherm en zo ja, hoe en waarmee hebben jullie deze weg gehaald.
Als je naar het systeem update scherm gaat zie je dat dat scherm een icoontje midden bovenin heeft. Daar even flink vaak op tikken, vervolgens terug naar je wijzerplaat gaan en opnieuw naar het systeem update scherm gaan.Gerrya schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:18:
Net ff gekeken en een paar keer geprobeerd voor de ubdate binnen te halen, maar hier nog niks ☹️
Maar ff wat anders, hebben jullie krasjes op het scherm en zo ja, hoe en waarmee hebben jullie deze weg gehaald.
Dat zou de update moeten triggeren.
Ik heb er namelijk 2 krasjes in zitten 🙈
Ik zag op Reddit dat je het kunt proberen met glas polijstmiddel of met tandpasta. Maar het beste is een screenprotector kopen, het is een redelijk krasgevoelig glas helaas. De screenprotectors van JeTech (op Amazon) staan goed bekend. Als je volledige bescherming wilt kan je ook een case er voor aanschaffen, ik heb zelf de Ringke Slim Bezel die ik erom doe als ik op vakantie o.i.d. ga.Gerrya schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:22:
Iemand nog krasjes op de pixel watch 2, en die weg gewerkt met het 1 of ander, graag hoor ik welk middel goed is en goed werkt.
Ik heb er namelijk 2 krasjes in zitten 🙈
ik heb de laaste weken vreemde tijden met opladen. soms als die bijna leeg is, gaat het volledig opladen binnen 2 uur. en soms als die op 50% of hoger zit duurt het meer dan 3 uur voor 100% opladen. Iemand met soortgelijke ervaring?codemann schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 00:25:
Hoe gaan jullie om met het opladen van de PW2? Ik draag hem een hele dag en nacht, en 's morgens gaat hij onmiddellijk aan de lader tot terug 100%. Ik heb deze week nog verlof dus ik zal volgende week merken of ik de 100% ook haal voor ik naar kantoor moet vertrekken.
De mijne had vannacht (had hem niet goed neergelegd) niet geladen dus vanmorgen nog maar even snel aan de lader gehangen maar was met zo'n 45 minuten van 10 naar dik 70% geladen.
Ik doe trouwens zo'n 2 dagen als ie 100% geladen is, vindt het niet tegenvallen moet ik zeggen.
Wat is de betere keus?
Verder is voor mij het pixel ecosysteem ook een grote plus. De phone, watch, stand en buds werken perfect samen. Onwaarschijnlijk ga je in het Samsung ecosysteem ook een gelijkaardige ervaring hebben.
Het gaat volgens mij echt over details en het is volgens mij een kwestie van wat reviews te lezen en zelf te zien wat bij jou past.
Is er voor de Pixel Watch 2 al een werkende mail-app welke de agenda en mail synchroniseert inclusief notificaties?
Misschien de Outlook app op je watch zetten?pitchdown schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 20:36:
De huidge agenda-app neemt mijn office 365 mailbox niet over.
Is er voor de Pixel Watch 2 al een werkende mail-app welke de agenda en mail synchroniseert inclusief notificaties?
Het niet meer synchroniseren van niet-google agendas is inderdaad een heel vervelende achteruitgang van wear os 4
Hier worden alternatieven besproken
https://support.google.co...ncing-all-calendars?hl=en
[ Voor 3% gewijzigd door Steef op 21-01-2024 05:44 ]
Het is echt vrij bizar dat de meestgebruikte kalender (Exchange) ter wereld niet ondersteund wordt. Ik heb zelf de PW1 niet gehad, maar daarop schijnt het correct gewerkt te hebben tot de laatstet updates dit hebben gebroken.Steef schreef op zondag 21 januari 2024 @ 05:43:
[...]
Misschien de Outlook app op je watch zetten?
Het niet meer synchroniseren van niet-google agendas is inderdaad een heel vervelende achteruitgang van wear os 4![]()
Hier worden alternatieven besproken
https://support.google.co...ncing-all-calendars?hl=en
Opvallend ook dat dit in reviews niet naar voren komt - voor zakelijk users een must have.
Google komt ook niet met een heel concreet antwoord op dit issue.
Sommige users krijgen het aan de praat met de app "Business Calendar 2" - volgens mij hangt success af van hoe Exchange is geconfigureerd - bij bepaalde settings werkt dit ook niet.
Een andere workaround is Exchange te syncen met je Google kalender:
https://softkeys.uk/blogs...ndar-with-google-calendar
Maar ook dit kan op bedrijfsniveau geblocked zijn en is bekend dat er issues zijn zodra meetings worden verplaatst etc, Dus ook niet waterdicht.
Andere suggestries zijn welkom !
[ Voor 7% gewijzigd door jan100 op 21-01-2024 11:45 ]
Helaas: klikjan100 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 11:42:
Google komt ook niet met een heel concreet antwoord op dit issue.
Op Wear os 3.5 werkte dit wel.Hi all,
Just want to chime in with some updates/suggestions I received from the team that may help with the issue you're all having
Google Calendar on Wear OS doesn’t support non-Google accounts (e.g. Outlook, Exchange, etc.) Work Profile is not supported on Wear OS
Met outlook op de watch werkt het inderdaad, maar de google calendar app zelf heeft die mogelijkheid sinds de update niet meer.codemann schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:54:
Met Outlook kan je toch de M365 kalenders zien? Of mis ik iets? Ik zie in Outlook zelfs de Google kalender van mijn vrouw die ik in Outlook heb toegevoegd.
Ja, wat bijvoorbeeld ook betekent dat je met geen mogelijkheid een agenda-afspraak in een widget kunt krijgen. (dus die functie op "homescreen": volgende afspraak: XXX"Steef schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:26:
[...]
Met outlook op de watch werkt het inderdaad, maar de google calendar app zelf heeft die mogelijkheid sinds de update niet meer.
En juist dat is zo handig.
Nu moet je op je watch de outlook app telkens handmatig openen, terwijl je die afspraken in de widget wilt zien
Ik gebruik al ettelijke jaren Business Calendar op mijn Android toestel, waarin ik ook mijn Exchange agenda's heb staan. Voor Wear OS hebben ze een bijbehorende app én tile waarin al mijn afspraken van elke agenda keurig in staat. Elk met de eigen agenda-kleur.pitchdown schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 20:36:
De huidge agenda-app neemt mijn office 365 mailbox niet over.
Ja, maar ze komen dus niet op watchface / widget (mogelijk afhankelijk van security settings in exchange servier) -> een deel van de users krijgt het dus misschien werkend, maar zeker niet iedereencrashtestdummy schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:48:
[...]
Ik gebruik al ettelijke jaren Business Calendar op mijn Android toestel, waarin ik ook mijn Exchange agenda's heb staan. Voor Wear OS hebben ze een bijbehorende app én tile waarin al mijn afspraken van elke agenda keurig in staat. Elk met de eigen agenda-kleur.
[ Voor 13% gewijzigd door jan100 op 21-01-2024 14:21 ]
Iemand anders dit ook ervaren?
Met KPN kan het volgens mij nog niet, ik ben mede daarom overgestapt naar T-Mobile.pitchdown schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:15:
Is het mogelijk om elke provider (in dit geval KPN) actief te krijgen op de LTE-variant waardoor je met hardlopen geen telefoon nodig hebt?
Dat kan wel, maar dan moet je het geluid volledig uitzetten. Volgens mij is het niet in het meldingen menu in te stellen helaaspitchdown schreef op maandag 22 januari 2024 @ 20:27:
Is het met de pixel watch mogelijk om bij een whatsapp bericht alleen een trilling te krijgen en geen geluidsmelding?
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
moet het geluid van de hele smartwatch uit? Welke setting bedoel je dan?blueman85 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:34:
[...]
Dat kan wel, maar dan moet je het geluid volledig uitzetten. Volgens mij is het niet in het meldingen menu in te stellen helaas
Is het daarna wel per individuele app in te stellen of er geluid of trilling actief moet zijn?
Zodra je naar beneden veegt voor het quick menu , het knopje rechtsonder. Deze wisselt tussen trillen en geluid. Je kan in de Watch companion app wel aangeven welke apps meldingen kunnen geven, maar voor zover ik weet kan je niet per app individueel instellen of deze geluid mag geven op je watch.pitchdown schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:24:
[...]
moet het geluid van de hele smartwatch uit? Welke setting bedoel je dan?
Is het daarna wel per individuele app in te stellen of er geluid of trilling actief moet zijn?
Gr gerrya
GlasGerrya schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:02:
Hoi pixel watch mensen 😂, weten jullie waarvan het scherm is gemaakt, is dit glas of kunststof.?
Gr gerrya
3D Corning® Gorilla® Glass 5 om precies te zijnGerrya schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 17:02:
Hoi pixel watch mensen 😂, weten jullie waarvan het scherm is gemaakt, is dit glas of kunststof.?
Gr gerrya
Bedankt voor jullie antwoorden.crashtestdummy schreef op maandag 29 januari 2024 @ 17:06:
[...]
3D Corning® Gorilla® Glass 5 om precies te zijn
Ik heb namelijk een paar krasjes op het scherm zitten, weten jullie of hebben jullie ervaring waarmee ik die krasjes weg zou kunnen poetsen of zo, en werkt dat inderdaad een beetje.
Gr. Gerrya
Ik heb deze gekregen bij de Pixel 8 pro en dat ging via Google Rewards Promo's. Echter kan ik nergens de factuur vinden

Door omstandigheden al zowat een jaar alle meldingen compleet uitstaan op mijn telefoon en dat wil ik zo houden.
Ik ben inmiddels weer aan het werk (telefoon niet toegestaan) waar ik toestemming heb om woensdag de telefoon bij mij te houden omdat ik een telefoontje krijg van de bedrijfsarts.
Is het mogelijk dat ik de telefoon op stil kan laten staan en op mijn Watch 2 dmv trillen kan voelen dat er telefoon is.
Is dit mogelijk en wat moet ik dan instellen?
Ik sta in een winkel dus wil ook nu geen beltoon aanzetten. Zelfs niet hiervoor.
Op mijn Watch krijg ik (en wil ik ook zo houden) verder ook geen meldingen van berichten binnen dus geen Telegram en whatsapp etc.
Hoe krijg je die ubdate voor de pixel watch binnen, ik heb namelijk nog de laatste ubdate van januari er op staan.Makie schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:30:
Inmiddels komt de februari 2024 update m'n Pixel Watch 2 binnnen maar is nu gepauzeerd omdat hij eerst moest worden opgeladen....
Makie schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 18:30:
Inmiddels komt de februari 2024 update m'n Pixel Watch 2 binnnen maar is nu gepauzeerd omdat hij eerst moest worden opgeladen....
Als je naar het systeem update scherm gaat zie je dat dat scherm een icoontje midden bovenin heeft. Daar even flink vaak op tikken, vervolgens terug naar je wijzerplaat gaan en opnieuw naar het systeem update scherm gaan.Gerrya schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 22:03:
[...]
Hoe krijg je die ubdate voor de pixel watch binnen, ik heb namelijk nog de laatste ubdate van januari er op staan.
[...]
Als je bovenstaande niet doet komt hij ook vanzelf een keer langs.
Hij update ook alleen als hij aan de lader hangt.
[ Voor 5% gewijzigd door Steef op 07-02-2024 23:03 ]
Als je een aantal keren op het icoontje tikt begint de update vanzelf.
Inderdaad wel met de melding dat de Watch aan de lader moet hangen.
Hi hi. Ik snapte het wel ( dacht ik) 😂 maar deed het toch waarschijnlijk verkeerd 😂 .Steef schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 23:02:
[...]
Als je naar het systeem update scherm gaat zie je dat dat scherm een icoontje midden bovenin heeft. Daar even flink vaak op tikken, vervolgens terug naar je wijzerplaat gaan en opnieuw naar het systeem update scherm gaan.
Als je bovenstaande niet doet komt hij ook vanzelf een keer langs.
Hij update ook alleen als hij aan de lader hangt.
Maar hij is nu aan het updaten 👍.
Zijn er nog specifieke veranderingen die ik kan bekijken of uitproberen.
Gr. Gerrya
Nog iemand dit probleem? De watch herstarten helpt niet...
Ik zou ook niet weten waar ik kan zien hoeveel ik nog aan ruimte over heb maar ik heb er ook niet echt veel opstaan.
Btw, ik kom net wel een erg gave wijzerplaat tegen.... Ik twijfel of ik hem zal kopen. 🤭😄
Geen idee hoe groot dat die is maar dat ie ruimte bezet houdt of zo?
Lijkt goed , staat de laatste update op denk ik, die van 4 feb...Ad de Jong schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:56:
Misschien de update niet goed gegaan?
Geen idee hoe groot dat die is maar dat ie ruimte bezet houdt of zo?
Je kunt op de Watch bij Instellingen > Apps en meldingen > App opslag kijken wat apps aan opslag gebruiken (standard gesorteerd op grootte). Kijken of daar iets geks tussen staat.NoFate schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:29:
Mijn vrouw heeft een pixel watch 2 , maar kan geen enkele app updaten of nieuwe apps installeren... Via play store krijgt ze een melding dat er geen ruimte beschikbaar is?? Maar er staat amper iets op, Spotify heeft 200mb aan liedjes en dat is het...
Anders wellicht kijken of het helpt om de watch app te installeren via de Play Store op haar mobiel?
Als dat ook niet werkt denk ik toch een factory reset proberen (als anderen het verder ook niet weten).
Wat is het geheugengebruik van Apps en AppData bij elkaar?NoFate schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:29:
Mijn vrouw heeft een pixel watch 2 , maar kan geen enkele app updaten of nieuwe apps installeren... Via play store krijgt ze een melding dat er geen ruimte beschikbaar is?? Maar er staat amper iets op, Spotify heeft 200mb aan liedjes en dat is het...
Instellingen --> Apps en meldingen -> App-opslag -> App-grootte/Datagrootte.
Watch heeft totaal 32GB aan capaciteit, maar dat is inclusief WearOS zelf.
Ik denk een 300 MB max ofzo, alleen Spotify is 200 MB , door wat offline liedjes... Rest is amper ietscrashtestdummy schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:26:
[...]
Wat is het geheugengebruik van Apps en AppData bij elkaar?
Instellingen --> Apps en meldingen -> App-opslag -> App-grootte/Datagrootte.
Watch heeft totaal 32GB aan capaciteit, maar dat is inclusief WearOS zelf.