Tapping the update screen multiple times is currently pulling down the OTA is de juiste tekst want de update komt daardoor nu bij mij binnen.
nieuwste update staat klaar:
https://9to5google.com/20...-watch-april-2023-update/
Er lijken alleen wat security patches in te zitten.
https://9to5google.com/20...-watch-april-2023-update/
Er lijken alleen wat security patches in te zitten.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
De nieuwste update - mei 2023 staat klaar voor de Pixel Watch
Beste allemaal,
Iemand hier toevallig de companion app van de Beta versie van WhatsApp geïnstalleerd op de Pixel Watch ? En toevallig ook gezien dat de Watch continu verbinding heeft met wifi en de batterij dus ook sneller leeg trekt?
Iemand hier toevallig de companion app van de Beta versie van WhatsApp geïnstalleerd op de Pixel Watch ? En toevallig ook gezien dat de Watch continu verbinding heeft met wifi en de batterij dus ook sneller leeg trekt?
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Ja, wel geïnstalleerd.blueman85 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:20:
Beste allemaal,
Heb geen wifi continu.
Ik zit te kijken naar een Pixel Watch maar ik kan niet concreet vinden of ik straks contactloos kan betalen via de ING. Werkt dit voor jullie of is dit op het moment nog niet mogelijk?
Nee, ING werkt niet.PepperNutz schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 11:33:
Ik zit te kijken naar een Pixel Watch maar ik kan niet concreet vinden of ik straks contactloos kan betalen via de ING. Werkt dit voor jullie of is dit op het moment nog niet mogelijk?
De bank moet gebruik maken van Google Pay.
Daarom ben ik zelf overgestapt naar de Rabobank.
Kun je bij T-Mobile hetzelfde (Nederlandse) telefoonnummer gebruiken op de telefoon en op de smartwatch?TheFes schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 08:36:
[...]
Op mij hoef je niet meer te rekenen. Ga op 20 februari over naar T-Mobile. Daarbij kan het al (via een kleine omweg)
En welke 'kleine omweg' bedoel je dan exact?
Die omweg heb ik hier uit dit topic, je moet een (e)sim van een ondersteund land op je telefoon activeren. Ik ben voor een gratis Duitse Vodafone Sim gegaan.Accretion schreef op maandag 22 mei 2023 @ 18:59:
[...]
Kun je bij T-Mobile hetzelfde (Nederlandse) telefoonnummer gebruiken op de telefoon en op de smartwatch?
En welke 'kleine omweg' bedoel je dan exact?
Zodra die actief is, komt er een optie in de Pixel Watch app om ook daar een eSIM te activeren. Dan kun je daarin Nederlandse eSIM activeren.
T-Mobile biedt de optie voor multisim, waarbij je dus 2 sim-kaarten op hetzelfde nummer tegelijk actief kunt hebben. Daarvoor betaal je wel extra per maand.
Die omweg heb je in ieder geval voor T-mobile niet meer nodig.TheFes schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 07:06:
[...]
Die omweg heb ik hier uit dit topic, je moet een (e)sim van een ondersteund land op je telefoon activeren. Ik ben voor een gratis Duitse Vodafone Sim gegaan.
Zodra die actief is, komt er een optie in de Pixel Watch app om ook daar een eSIM te activeren. Dan kun je daarin Nederlandse eSIM activeren.
T-Mobile biedt de optie voor multisim, waarbij je dus 2 sim-kaarten op hetzelfde nummer tegelijk actief kunt hebben. Daarvoor betaal je wel extra per maand.
T-mobile ondersteunt tegenwoordig naast Apple Watch ook WearOS 3. Op de site staan expliciet de Samsung Watch 4 en 5 genoemd, maar als je de instructies volgt blijkt het ook gewoon te werken voor de Pixel Watch. Geen aparte vreemde SIM-kaart meer nodig.
Ik heb in mijn Pixel 6 een T-mobile eSIM en nu via multisim ook een eSIM op mijn Pixel Watch. Werkt perfect
Dan moet er ook iets aangepast zijn aan de Pixel Watch software, want je kreeg gewoon simpelweg de optie niet om een simkaart aan de de Pixel Watch toe te voegen als er geen sim van een ondersteund land actief is op je telefooncrashtestdummy schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:22:
[...]
Die omweg heb je in ieder geval voor T-mobile niet meer nodig.
T-mobile ondersteunt tegenwoordig naast Apple Watch ook WearOS 3. Op de site staan expliciet de Samsung Watch 4 en 5 genoemd, maar als je de instructies volgt blijkt het ook gewoon te werken voor de Pixel Watch. Geen aparte vreemde SIM-kaart meer nodig.
Ik heb in mijn Pixel 6 een T-mobile eSIM en nu via multisim ook een eSIM op mijn Pixel Watch. Werkt perfect
Dus de stappen voor toevoegen van de sim op de T-Mobile site waren alleen te volgen als je een bijvoorbeeld Duitse sim op je telefoon actief had.
Don't shoot the messengerTheFes schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:38:
[...]
Dan moet er ook iets aangepast zijn aan de Pixel Watch software, want je kreeg gewoon simpelweg de optie niet om een simkaart aan de de Pixel Watch toe te voegen als er geen sim van een ondersteund land actief is op je telefoon
Dus de stappen voor toevoegen van de sim op de T-Mobile site waren alleen te volgen als je een bijvoorbeeld Duitse sim op je telefoon actief had.
Zoals gezegd, bij mij werkt het gewoon sinds eind maart T-Mobile de Samsung WearOS 3 horloges ging ondersteunen.
Hoe is je het gelukt dan? Ik heb Nederlandse eSIM via de app van Vodafone aangevraagd. Maar zie geen mogelijkheden via Watch App bij Sim.
Ik weet niet of Vodafone inmiddels ook multisim voor Android ondersteunt.waterhuis schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:53:
Hoe is je het gelukt dan? Ik heb Nederlandse eSIM via de app van Vodafone aangevraagd. Maar zie geen mogelijkheden via Watch App bij Sim.
Voor T-mobile heb ik de instructies gevolgd voor een Samsung Galaxy Watch 5 (zie https://www.t-mobile.nl/multisim#se12)
Ah de 2 providers door elkaar gehaald. Dank voor de snelle reactie!
Even dubbel gecheckt bij Vodafone zelf en inderdaad zij bieden het dus niet. Binnenkort dus maar overstappen.
Meer mensen waarbij de gemiddelde accuduur de laatste weken/dagen drastisch is gekelderd? Ik had het idee dat na de voorlaatste update de accu veel sneller leegliep, met de laatste leek dat verholpen. Het probleem lijkt nu weer terug. Heb de watch vanmorgen om 5 uur tot 100% opgeladen en zit nu nog maar op 48%. OOD staat uit, wel tilt-to-wake enz aan en wat notificaties ontvangen. En dan ben ik nog geeneens wezen zwemmen vanmorgen.
Ik merk geen verschil.zkmkmmr schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:37:
Meer mensen waarbij de gemiddelde accuduur de laatste weken/dagen drastisch is gekelderd? Ik had het idee dat na de voorlaatste update de accu veel sneller leegliep, met de laatste leek dat verholpen. Het probleem lijkt nu weer terug. Heb de watch vanmorgen om 5 uur tot 100% opgeladen en zit nu nog maar op 48%. OOD staat uit, wel tilt-to-wake enz aan en wat notificaties ontvangen. En dan ben ik nog geeneens wezen zwemmen vanmorgen.
De 5 juni 2023 update is sinds afgelopen nacht beschikbaar.
Wat meer info:
https://support.google.co...ch-update-june-2023?hl=en
Wat meer info:
https://support.google.co...ch-update-june-2023?hl=en
[ Voor 51% gewijzigd door Makie op 08-06-2023 20:31 ]
Ik merk ook geen verschilzkmkmmr schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 13:37:
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Misschien een stomme vraag.
Is het mogelijk dat als ik een melding van mijn horloge swipe deze niet direct ook van mijn telefoon weg is?
Vind het super handig dat ik meldingen op mijn horloge krijg. Hierdoor kan ik gelijk filteren waar ik direct op moet reageren. Maar vaak denk ik dat doe ik straks wel maar omdat ik hem weggeswiped heb zie ik hem op mijn telefoon ook niet meer. Waardoor ik deze meldingen helemaal vergeet.
Liever moet ik ze dan 2 keer wegswipen.
Is het mogelijk dat als ik een melding van mijn horloge swipe deze niet direct ook van mijn telefoon weg is?
Vind het super handig dat ik meldingen op mijn horloge krijg. Hierdoor kan ik gelijk filteren waar ik direct op moet reageren. Maar vaak denk ik dat doe ik straks wel maar omdat ik hem weggeswiped heb zie ik hem op mijn telefoon ook niet meer. Waardoor ik deze meldingen helemaal vergeet.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Voor zover ik het weet kan dit niet. Je Watch mirrort namelijk de meldingen op je telefoon. Wat je wel zou kunnen doen is in je telefoon onder instellingen naar "meldingen" te gaan en daar de geschiedenis op te vragen. Ik weet het is niet het meest ideale, maar denk de enige mogelijkheid om iets terug te zien.mrfatmen schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:23:
Misschien een stomme vraag.
Correct me if I'm wrong anyone
De augustus update is er: https://9to5google.com/20...watch-august-2023-update/
Alleen wat security patches, verder geen functionele verbeteringen
Alleen wat security patches, verder geen functionele verbeteringen
Er is een update van de Google Watch app. Zie ook:
https://9to5google.com/20...atch-link-google-account/
https://9to5google.com/20...atch-link-google-account/
De september 2023 update is beschikbaar zie ook:
https://androidworld.nl/n...oor-je-google-pixel-watch
https://androidworld.nl/n...oor-je-google-pixel-watch
Ik heb spontaan het probleem dat de UI naar beneden blijft scrollen, ook na een power cycle. Scherm reageert nog op touch. Scherm is verder schoon en niet gevallen. Iemand eerder van dit probleem gehoord?
Hier geen problemen.Simkin schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:58:
Ik heb spontaan het probleem dat de UI naar beneden blijft scrollen, ook na een power cycle. Scherm reageert nog op touch. Scherm is verder schoon en niet gevallen. Iemand eerder van dit probleem gehoord?
Je zou voor de zekerheid je horloge terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen? Ik snap dat je dat liever niet doet, maar ik zie geen andere mogelijkheid, zelfs als je je horloge opnieuw hebt opgestartSimkin schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:58:
Ik heb een RMA aangevraagd. Factory reset lost het probleem niet op. Bedankt voor de feedback!
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het metalen schakelbandje van Google zelf? Heb hem nu mee besteld met de Watch 2 omdat het goedkope bandje wat ik nu voor mijn Watch 1 gebruikte al vrij lelijk was geworden, maar ben een beetje huiverig voor het feit dat ze zeggen dat hij niet zweet- of waterbestendig is.
Heb ook niet heel veel behoefte om elke keer te gaan wisselen van bandjes bij het sporten.
Heb ook niet heel veel behoefte om elke keer te gaan wisselen van bandjes bij het sporten.
Zijn er meer mensen die het elastische bandje hebben en waar hij ook steeds losser gaat zitten?
Twijfel nu om een nieuwe aan te schaffen.
Twijfel nu om een nieuwe aan te schaffen.
Ik kom verder nog geen topic tegen van de Google Watch 2 (of ik zoek niet goed) maar ik vroeg mij af zijn ook al mensen die hier al een case of screen protector hebben en welke dan?
Dit wordt mijn eerste niet normale horloge en wil die wel even goed beschermen, zelf op de telefoon erg goede ervaringen met Spigen en ik zag dat die ook leuke cases hebben voor de Watch 1 maar (nog?) niet voor de 2.
Idem met de screenprotector wel voor de 1 maar (nog) niet voor de 2.
Dit wordt mijn eerste niet normale horloge en wil die wel even goed beschermen, zelf op de telefoon erg goede ervaringen met Spigen en ik zag dat die ook leuke cases hebben voor de Watch 1 maar (nog?) niet voor de 2.
Ik vond al wel een lijstje op xda-developers:Ad de Jong schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:52:
Ik kom verder nog geen topic tegen van de Google Watch 2 (of ik zoek niet goed) maar ik vroeg mij af zijn ook al mensen die hier al een case of screen protector hebben en welke dan?
https://www.xda-developer...ogle-pixel-watch-2-cases/
Nogal een specifiek antwoord. Het kan dus best op amazon.de komenAd de Jong schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:41:
Ik heb er gisteren een mailtje aan gewaagt richting Spigen en inmiddels ook al een reactie terug gehad.
Niet wat ik wilde horen maar ik blijf hopen dat ze alsnog voor de Watch 2 aan de slag gaan.
[Afbeelding]
Of via andere kanalen maar op hun eigen site staat ook nog niets op voor de Watch 2.TheFes schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 12:56:
[...]
Nogal een specifiek antwoord. Het kan dus best op amazon.de komen
Inmiddels bij de 1 de tekst toegevoegd dat deze niet geschikt zijn voor de 2.
Het heeft even geduurd maar de Calendar app is uitgekomen:
nieuws: Google brengt Calendar-app voor Wear OS uit
nieuws: Google brengt Calendar-app voor Wear OS uit
Staat er op hun eigen (Spigen) site niets op voor de Pixel watch 2 maar hier is er wel 1 te bestellen. 🤔Ad de Jong schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 14:05:
[...]
Of via andere kanalen maar op hun eigen site staat ook nog niets op voor de Watch 2.
Inmiddels bij de 1 de tekst toegevoegd dat deze niet geschikt zijn voor de 2.
EDIT: Opgelost door een gratis Vodafone germany eSIM te installeren
-----------------
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe met het koppelen van een T-Mobile eSIM voor mijn LTE watch?
- Ik heb een dual eSIM "Pixel 7 PRO"
- Een MULTISIM T-Mobile abonnement
- In de WATCH app: Mobiel netwerk: Koppelen aan provider
Zodra ik op "Koppelen aan T-Mobile NL" click navigeer in terug naar het vorige scherm en gebeurd er verder niets. Iemand een idee wat ik mogelijk verkeerd doe?
-----------------
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe met het koppelen van een T-Mobile eSIM voor mijn LTE watch?
- Ik heb een dual eSIM "Pixel 7 PRO"
- Een MULTISIM T-Mobile abonnement
- In de WATCH app: Mobiel netwerk: Koppelen aan provider
Zodra ik op "Koppelen aan T-Mobile NL" click navigeer in terug naar het vorige scherm en gebeurd er verder niets. Iemand een idee wat ik mogelijk verkeerd doe?
[ Voor 32% gewijzigd door Simkin op 12-10-2023 17:16 ]
Mijn eerste ervaringen met de pixel watch 2 zijn echt dramatisch. Na een dag wachten tot de watch geupdate is, deed ie het heel eventjes. Maar nu zegt de watch weer dat ie gereset moet worden maar fabrieksinstellingen. Iemand anders dit ook? Ik word krankjorum van dat ding.
Nee, mijn ervaring is louter positief.
Instellen duurde misschien 45 minuten incl update.
De batterij haalt nu echt makkelijk 1,5 dag incl. nacht en AOD ingeschakeld.
Vind hem beter aanvoelen dan de 1 generatie.
Apart, die van mij gaat echt maar een halve dag mee en is om de haverklap aan het resetten. Nu de derde dag. Ik geef het nog even tijd, maar mn Honeymoon met deze watch is wat stroefjes. Wel een heel mooi ding! Mits ie t goed doen 🥲
Vannochtend even getest: 35% battery drain in 3.5 uur! Lijkt niet helemaal in orde te zijn als ik het naast jouw data leg. Toch Google maar een berichtje sturenmrfatmen schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 20:45:
Nee, mijn ervaring is louter positief.

Ik ben echt heel blij met de watch, nu was mijn vorige "smartwatch" een Fitbit Ionic die vaker stuk ging dan het deed (heb er 4 gehad in garantie)
Ding is soepel, helder, batterij moet nog wel even inkomen denk ik want loopt wat sneller leeg dan ik gehoopt had.
Wat ik wel heb is een issue met whatsapp. Ik heb de app op de watch 2 geïnstalleerd en krijg nu elke whatsapp melding dubbel binnen. Geen idee welke melding ik moet uitschakelen en hoe dat te doen. Ik kan natuurlijk de app van de watch afhalen, maar heb het idee dat hier meer mee kan dan de reguliere melding van whatsapp via telefoon.
Nevermind, dat kan dus gewoon via de Watch app op telefoon
Ding is soepel, helder, batterij moet nog wel even inkomen denk ik want loopt wat sneller leeg dan ik gehoopt had.
Wat ik wel heb is een issue met whatsapp. Ik heb de app op de watch 2 geïnstalleerd en krijg nu elke whatsapp melding dubbel binnen. Geen idee welke melding ik moet uitschakelen en hoe dat te doen. Ik kan natuurlijk de app van de watch afhalen, maar heb het idee dat hier meer mee kan dan de reguliere melding van whatsapp via telefoon.
Nevermind, dat kan dus gewoon via de Watch app op telefoon
[ Voor 5% gewijzigd door Rubman op 16-10-2023 14:53 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Wear OS 4 is beschikbaar gekomen. Vandaag kwam hij op m'n Pixel Watch LTE binnen.
Zie ook:
https://androidworld.nl/n...-pixel-watch-mist-wel-wat
Zie ook:
https://androidworld.nl/n...-pixel-watch-mist-wel-wat
Ik heb interesse in de Pixel Watch 2 maar heb vraagtekens bij het Fitbit Premium gebeuren.
Als ik de standaard Fitbit app naast de Premium app leg, zie ik dat de standaard (gratis) app van verschillende dingen (zoals slaapritme) alleen de score laat zien. Je kan blijkbaar geen details en/of geschiedenis terug zien.
Zit je bij de Watch 2 vast aan de Fitbit app om je watch ΅uit te lezen" of kan ik de details (zoals Fitbit Premium) ook met bijv Google Fit (of andere gratis app) uitlezen?
Het horloge wordt vooral als horloge gebruikt. Zeker niet als een echt sporthorloge. Activity tracking is leuk en zal ook gebruikt worden (als ik er aan denk).
Voor mijn gebruik is Fitbit Premium dan ook veel te duur
Als ik de standaard Fitbit app naast de Premium app leg, zie ik dat de standaard (gratis) app van verschillende dingen (zoals slaapritme) alleen de score laat zien. Je kan blijkbaar geen details en/of geschiedenis terug zien.
Zit je bij de Watch 2 vast aan de Fitbit app om je watch ΅uit te lezen" of kan ik de details (zoals Fitbit Premium) ook met bijv Google Fit (of andere gratis app) uitlezen?
Het horloge wordt vooral als horloge gebruikt. Zeker niet als een echt sporthorloge. Activity tracking is leuk en zal ook gebruikt worden (als ik er aan denk).
Bij de eerste zat je vast aan de Fitbit app, ik denk dat dit bij nr 2 ook zo zal zijn.Athome schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:20:
Ik heb interesse in de Pixel Watch 2 maar heb vraagtekens bij het Fitbit Premium gebeuren.
Voor de watchface aanpassers op de Android 14 telefoon (ipv op de watch zelf)... in de november patch van Google wordt het probleem opgelost dat je de complicaties niet meer kan aanpassen (en de optie velden leeg zijn). Op de watch zelf werkt het nog wel
Pixel watch 2 nu dag in gebruik. Grootste issue: je kunt agenda-punten van je werkaccount (Office 365) niet syncen met de watch.
Bijv. de outlook app zelf werkt wel correct, maar bijv. "volgende agendapunt" op wijzerplaat werkt niet.
Zie ook: https://support.google.co...ncing-all-calendars?hl=en
Toch vrij grote misser - voor zakelijk gebruik toch wel cruciaal dat je kunt syncen met je Office 365 agenda.
Bijv. de outlook app zelf werkt wel correct, maar bijv. "volgende agendapunt" op wijzerplaat werkt niet.
Toch vrij grote misser - voor zakelijk gebruik toch wel cruciaal dat je kunt syncen met je Office 365 agenda.
De watch 2 gaat hier bijna 48 uur mee, maar dan zonder AOD en met 10 sec timeout. Ik vind het scherm wel heel snel krassen. Heb er nu al 3 krassen in zitten sinds de 12e terwijl ik er mega voorzichtig mee om ga. Echt zonde.
Heeft iemand ervaring met de pixel watch in combinatie met de niet-premium fitbit?
Ik ben vooral benieuwd hoe de activiteit tracking is zonder premium fitbit abonnement. Heb je gewoon workout tracking beschikbaar zonder zo'n premium account? Wat zijn de mogelijkheden tijdens tracking van een run of een fietstocht, bijvoorbeeld.
Ik ben vooral benieuwd hoe de activiteit tracking is zonder premium fitbit abonnement. Heb je gewoon workout tracking beschikbaar zonder zo'n premium account? Wat zijn de mogelijkheden tijdens tracking van een run of een fietstocht, bijvoorbeeld.
[ Voor 15% gewijzigd door Steef op 01-11-2023 12:12 ]
Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400
jan100 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:42:
Pixel watch 2 nu dag in gebruik. Grootste issue: je kunt agenda-punten van je werkaccount (Office 365) niet syncen met de watch.
:strip_exif()/f/image/kdA3Nhzd1fD79ijJsZ2o1Whw.jpg?f=fotoalbum_large)
Klinkt niet best
Mocht iemand een beschermcase voor zn Pixel Watch 2 willen aanschaffen, ik heb deze vandaag ontvangen en past perfect. Kroon blijft goed vrij en touchgevoeligheid is ongewijzigd. Aanrader!
Glazen kast staat er maar is dat ook zo?micheldenhaag schreef op donderdag 2 november 2023 @ 16:12:
Mocht iemand een beschermcase voor zn Pixel Watch 2 willen aanschaffen, ik heb deze vandaag ontvangen en past perfect. Kroon blijft goed vrij en touchgevoeligheid is ongewijzigd. Aanrader!
Ik zit er aan te denken om er een screen-protector op te plaatsen maar de meeste van wat ik merk is een soort zacht plasticachtig gevoel wat totaal niet bevalt.
Hardplastic is vaak wat beter maar ook eigenlijk niet wat ik wil.
Of telefoons heb je vaak hetzelfde probleem vandaar dat ik daar al jaren niets op heb. Gewoon niets wat qua gevoel ook maar een beetje goed voelt of werkt.
Ik ga er niet met een hamer op slaan, maar geloof wel dat het van dat geharde glas is. Ook mooie protector erop aan de binnenzijde en alcohol lapjes en drogertjes erbij.Ad de Jong schreef op donderdag 2 november 2023 @ 16:56:
[...]
Glazen kast staat er maar is dat ook zo?
Ik zit er aan te denken om er een screen-protector op te plaatsen maar de meeste van wat ik merk is een soort zacht plasticachtig gevoel wat totaal niet bevalt.
Hardplastic is vaak wat beter maar ook eigenlijk niet wat ik wil.
Of telefoons heb je vaak hetzelfde probleem vandaar dat ik daar al jaren niets op heb. Gewoon niets wat qua gevoel ook maar een beetje goed voelt of werkt.
Bovendien krijgt het klokkie gelijk wat meer ballen kwa uitstraling. Ik ben er happy mee voor die paar centen.
Ik heb inmiddels de "Spigen Case Liquid Air Google Pixel Watch 2 Black besteld.
Het liefst had ik een andere case van Spigen maar die is niet voor de Pixel Watch 2 beschikbaar.
Het liefst had ik een andere case van Spigen maar die is niet voor de Pixel Watch 2 beschikbaar.
ben benieuwd wat je ervan vind @Ad de Jong. Als je liever die "rugged" look hebt is dit ook een optie? En is de 2 niet hetzelfde als de 1 wat betreft de case (past de case voor de watch 1 niet gewoon op de 2?)
Ik ga het met een hardcase via Phonelife proberen:
/f/image/G6Z9QuWaBsHn9YIEI3g8GQeo.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Steef op 04-11-2023 12:32 ]
Die had ik inderdaad ook al gezien maar niet mijn smaak.Steef schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:30:
ben benieuwd wat je ervan vind @Ad de Jong. Als je liever die "rugged" look hebt is dit ook een optie? En is de 2 niet hetzelfde als de 1 wat betreft de case (past de case voor de watch 1 niet gewoon op de 2?)
[Afbeelding]
Die ziet er zo op de foto nog lomper uit dan die van Spigen.
En de case van de 1 schijnt niet zomaar te passen op de 2 jammer genoeg.
Ook benieuwd hoe die bevalt. Ik wil zelf ook graag de oude rugged armor versie van Spigen, in deze thread wordt gesteld dat die ook past op de 2 en alleen het microfoongaatje er iets naast zit. Kan iemand dat misschien bevestigen?Ad de Jong schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:02:
Ik heb inmiddels de "Spigen Case Liquid Air Google Pixel Watch 2 Black besteld.
Ik denk dat ik de case binnen nu en een paar dagen wel in de bus heb maar de watch zelf kan nog wel een aantal weken duren (30-60 dagen aangezien de Pixel 8 Pro via Belsimpel is gegaan).Tivo schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:37:
[...]
Ook benieuwd hoe die bevalt. Ik wil zelf ook graag de oude rugged armor versie van Spigen, in deze thread wordt gesteld dat die ook past op de 2 en alleen het microfoongaatje er iets naast zit. Kan iemand dat misschien bevestigen?
Ik vraag mij ook af hoeveel verschil het is tussen de watch 1 & 2.
De verschillen zijn klein en als het enige dat gaat is dan is dat voor mij totaal niet van toepassen omdat ik hem zo nooit zal gaan gebruiken.
Ben benieuwd, als ik reddit mag geloven is er wel sprake van een iets ander ontwerp waardoor de PW1 cases niet perfect passen:Ad de Jong schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:58:
[...]
Ik denk dat ik de case binnen nu en een paar dagen wel in de bus heb maar de watch zelf kan nog wel een aantal weken duren (30-60 dagen aangezien de Pixel 8 Pro via Belsimpel is gegaan).
Ik vraag mij ook af hoeveel verschil het is tussen de watch 1 & 2.
De verschillen zijn klein en als het enige dat gaat is dan is dat voor mij totaal niet van toepassen omdat ik hem zo nooit zal gaan gebruiken.
https://www.reddit.com/r/...d_air_case_pixel_watch_2/
Batterij is tot dusver prima. De eerste dagen spelen ging het natuurlijk hard, maar inmiddels een paar dagen "gewoon" gebruik achter de rug, zit om 14:00 nog op 82%. 06:30 van de lader af gehaald.
Maak gebruik van de tilt to activate functie, screen is dus niet always on.
[ Voor 15% gewijzigd door Steef op 08-11-2023 14:08 ]
Toevallig is ie net binnengekomen maar kan het dus nog niet proberen.
Op de verpakking staat in ieder geval niets op van Pixel Watch 2.
Op de verpakking staat in ieder geval niets op van Pixel Watch 2.
Ik heb voorlopig deze bandjes besteld: Spigen
Mijn Watch komt wss voor het weekend aan. Ongeopend overgekocht van iemand met een P8Pro - Ik heb zelf ook de 8Pro maar in BE kreeg ik de Buds erbij
Aangezien m'n Versa 4 er na een jaar nog prima uitziet ga ik toch proberen zonder case of protector.
Mijn Watch komt wss voor het weekend aan. Ongeopend overgekocht van iemand met een P8Pro - Ik heb zelf ook de 8Pro maar in BE kreeg ik de Buds erbij
Aangezien m'n Versa 4 er na een jaar nog prima uitziet ga ik toch proberen zonder case of protector.
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Ik heb inmiddels de hardcase binnen voor mijn PW2, past prima!
Vind de look niet 100%, maar zeker niet verkeerd. Ben dus benieuwd naar jullie ervaringen met de Spigen case.
:strip_exif()/f/image/wo8tHaA7Ss8GQ2WmZk9YOler.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind de look niet 100%, maar zeker niet verkeerd. Ben dus benieuwd naar jullie ervaringen met de Spigen case.
:strip_exif()/f/image/wo8tHaA7Ss8GQ2WmZk9YOler.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/02hX33RAIa0iMZYcvKuvfLbL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ziet er best goed uit. Is dat bandje ook van zachte siliconen?
Zelf heb ik de rugged armor versie van Spigen voor de 1e watch besteld, maar die valt me tegen. Gewoon geheel zwart plastic (zonder aluminium look delen) dat stug aanvoelt en niet zo prettig draagt als siliconen.
Hij past er wel precies in. Alleen de draaiknop ligt behoorlijk verzonken en is minder makkelijk te bedienen. Ook het microfoon gaatje wijkt iets af, maar belemmert de werking niet volgens een gebruiker op reddit. Je zou er ook een gaatje bij kunnen prikken natuurlijk. Ik ga hem terug sturen en zoek verder.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MVP3fCjNzJDopXWRB7Aa9S47.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fUbtUoiTqE4mgMtzUhfQwpZl.jpg?f=user_large)
Zelf heb ik de rugged armor versie van Spigen voor de 1e watch besteld, maar die valt me tegen. Gewoon geheel zwart plastic (zonder aluminium look delen) dat stug aanvoelt en niet zo prettig draagt als siliconen.
Hij past er wel precies in. Alleen de draaiknop ligt behoorlijk verzonken en is minder makkelijk te bedienen. Ook het microfoon gaatje wijkt iets af, maar belemmert de werking niet volgens een gebruiker op reddit. Je zou er ook een gaatje bij kunnen prikken natuurlijk. Ik ga hem terug sturen en zoek verder.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MVP3fCjNzJDopXWRB7Aa9S47.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fUbtUoiTqE4mgMtzUhfQwpZl.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FkOEGc7DqTwO7JneWknPXq67.jpg?f=user_large)
Dit is het originele bandje, de case zit echt alleen maar om de watch zelf. Soort clip-on maar zit echt goed op de plek. De kleur match met het originele zwarte bandje is goed.Tivo schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:44:
Ziet er best goed uit. Is dat bandje ook van zachte siliconen?
Vraag over WhatsApp - als ik op mijn telefoon een whatapp bericht heb gelezen, blijft deze status "unread" houden op de watch (en zie je dus nog steeds een 1-tje).
Is dit op te lossen? Zou denken dat de telefoon gelezen/ongelezen counter ook synced met de watch, maar blijkbaar niet? Of heb ik ergens een instelling verkeerd?
Is dit op te lossen? Zou denken dat de telefoon gelezen/ongelezen counter ook synced met de watch, maar blijkbaar niet? Of heb ik ergens een instelling verkeerd?
Dat werkt allemaal prima. Voor tracking bij fiets bv, start ik handmatig de activiteit, dan even wachten tot er GPS verbinding is, en dan krijg je keurig de routes te zien. Sommige workouts herkent (en start) hij automatisch (bv. crosstrainer) maar niet allemaal, en niet in combinatie met tracking.Steef schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 23:37:
Heeft iemand ervaring met de pixel watch in combinatie met de niet-premium fitbit?
Mij lukt het niet om een eSim te activeren op mijn Pixel Watch (1). Ik heb een prepaid Vodafone DE eSim en die als primaire sim op mijn Pixel 7 Pro ingesteld (en mijn Vodafone NL sim inactief gemaakt). Via de watch app krijg ik de optie om een eSim te downloaden maar die stap resulteert in een foutmelding. Ik kan kiezen voor "Set up eSim using carrier website"maar dat resulteert in deze melding:Simkin schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:03:
EDIT: Opgelost door een gratis Vodafone germany eSIM te installeren
:fill(white):strip_exif()/f/image/XMgqHufvbXy4vIZEWnmnUgIT.png?f=user_large)
De andere optie is om de QR code te scannen, maar die geeft deze melding:
:fill(white):strip_exif()/f/image/nRZ4tAvw8mEKNRjZj3JmFWIJ.png?f=user_large)
Doe ik iets verkeerd?
Welke eSim wil je activeren op je horloge? Een andere dan die op je telefoon in gebruik is?Ruimzicht schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:50:
[...]
Mij lukt het niet om een eSim te activeren op mijn Pixel Watch (1). Ik heb een prepaid Vodafone DE eSim en die als primaire sim op mijn Pixel 7 Pro ingesteld (en mijn Vodafone NL sim inactief gemaakt). Via de watch app krijg ik de optie om een eSim te downloaden maar die stap resulteert in een foutmelding. Ik kan kiezen voor "Set up eSim using carrier website"maar dat resulteert in deze melding:
[Afbeelding]
De andere optie is om de QR code te scannen, maar die geeft deze melding:
[Afbeelding]
Doe ik iets verkeerd?
Nee, dezelfde: de Duitse CallYa eSim. (Liefst zou ik een NL Vodafone eSim activeren, maar die werkt alleen nog voor iOS)Simkin schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 13:20:
[...]
Welke eSim wil je activeren op je horloge? Een andere dan die op je telefoon in gebruik is?
Ik twijfel of je dezelfde eSIM die al actief is op je telefoon kan activeren op je horloge, mogelijk gaat het daar fout. In mijn geval heb ik de duitse eSIM op mijn telefoon geïnstalleerd om de watch software te overtuigen dat de provider LTE voor de watch ondersteund. Ik heb vervolgens dmv de QR code een andere eSIM geladen (Odido in mijn geval). Nmw zou je elke eSIM moeten kunnen installeren via de QR code, mits deze nog niet op een ander apparaat actief is (dus ook Vodafone)
[ Voor 16% gewijzigd door Simkin op 17-11-2023 14:31 ]
Gebruik je de whatsapp app op de watch of doel je op de notificaties?jan100 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 11:16:
Vraag over WhatsApp - als ik op mijn telefoon een whatapp bericht heb gelezen, blijft deze status "unread" houden op de watch (en zie je dus nog steeds een 1-tje).
Ik gebruik zelf alleen de notificaties (waar je overigens wel mee kunt reageren op berichten), niet de app. In die situatie synchroniseert alles prima.
@Simkin Klinkt logisch, je kan de eSim op één apparaat gebruiken - vandaar de foutmeldingen. Mijn probleem is dat Vodafone NL de eSim als multisim uitsluitend verkoopt aan klanten met een iPhone en Apple Watch. Aanschaf en activering loopt dan via de Apple Watch-app op je iPhone en niet via een QR.
Ik wil een multisim eSim voor mijn huidige Vodafone abonnement, maar dat lijkt (nog?) niet mogelijk voor Android.
Ik wil een multisim eSim voor mijn huidige Vodafone abonnement, maar dat lijkt (nog?) niet mogelijk voor Android.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruimzicht op 21-11-2023 13:57 ]
Volgens deze site heeft KPN ook een multisim.
"Heb je een geschikte Apple Watch of Samsung Galaxy Watch én een mobiel abonnement bij KPN? Dan activeer je Multisim gemakkelijk zelf via de app op je smartphone."
Aangezien ze het ook hebben over een Galaxy Watch zou je denken dat andere Android horloges ook wel ondersteund zijn.
"Heb je een geschikte Apple Watch of Samsung Galaxy Watch én een mobiel abonnement bij KPN? Dan activeer je Multisim gemakkelijk zelf via de app op je smartphone."
Aangezien ze het ook hebben over een Galaxy Watch zou je denken dat andere Android horloges ook wel ondersteund zijn.
Ik zie nog geen november update beschikbaar, jullie ook niet?
Same.grotegok schreef op woensdag 22 november 2023 @ 07:33:
Ik zie nog geen november update beschikbaar, jullie ook niet?
Her en der lees je dat de recente update alleen voor de LTE variant uit is gekomen, maar duidelijk is het niet.
Build nummer zou nu B3 moeten zijn, die van mij zit nog op B1.
https://support.google.co...id=6789880618897295710-EU
De announcement heeft het ook alleen maar over een update voor de LTE versie.
De announcement heeft het ook alleen maar over een update voor de LTE versie.
[ Voor 3% gewijzigd door Steef op 22-11-2023 20:40 ]
Oh, ik heb geen Pixel Watch 2, er staat specifiek Pixel Watch 2 LTE
Er zijn toch wel een paar dingen die ontbreken;
- Er lijkt een bug te zitten in de notificatie instellingen. Als je het horloge draagt wil je (ik) eigenlijk niet dat je telefoon ook notificatie geluiden / trillingen af geeft. Daar zijn opties voor beschikbaar (yay), maar die lijken niet helemaal zoals verwacht te werken. Als ik de telefoon gebruik terwijl ik het horloge draag trilt de telefoon alsnog, terwijl de instellingen aan geven dat de telefoon helemaal stil en trillingsvrij zou moeten zijn in die situatie.
- Google wallet kan op de telefoon loyalty cards inladen (AH, Jumbo, Karwei etc). De watch app kan alleen betaalkaarten laden.
- De app list - Google moet echt even bij Apple af kijken. Wat een gedrocht die lijst.
- Graag een mooie wolk van app icons ofzo.
- Geen outlook kalenders sinds watch os 4
- Geen wekker synchronisatie (of schijnbaar alleen op pixels?)
[ Voor 3% gewijzigd door Steef op 26-11-2023 19:35 ]
Vrijwel al deze bugs zijn op te lossen door in de app op je telefoon ze even te toggelen. Been there too, solved that!Steef schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:32:
Er zijn toch wel een paar dingen die ontbreken;
- Er lijkt een bug te zitten in de notificatie instellingen. Als je het horloge draagt wil je (ik) eigenlijk niet dat je telefoon ook notificatie geluiden / trillingen af geeft. Daar zijn opties voor beschikbaar (yay), maar die lijken niet helemaal zoals verwacht te werken. Als ik de telefoon gebruik terwijl ik het horloge draag trilt de telefoon alsnog, terwijl de instellingen aan geven dat de telefoon helemaal stil en trillingsvrij zou moeten zijn in die situatie.
ik krijg het niet voor elkaar - is jou telefoon volledig stil / trillingvrij als je hem gebruik terwijl je je horloge om hebt?micheldenhaag schreef op maandag 27 november 2023 @ 08:26:
[...]
Vrijwel al deze bugs zijn op te lossen door in de app op je telefoon ze even te toggelen. Been there too, solved that!
Dus horloge om, telefoon open, whatsapp bericht komt binnen - trilt hij dan?
Mijn telefoon is helemaal trillingsvrij hoor als ik het horloge om heb. Wel veel phantom trillingen op de Watch. Dan voel ik echt zeker een trilling, en dan kijk ik en dan is er geen nieuwe melding gekomen.Steef schreef op maandag 27 november 2023 @ 08:30:
[...]
ik krijg het niet voor elkaar - is jou telefoon volledig stil / trillingvrij als je hem gebruik terwijl je je horloge om hebt?
Ik neem aan dat het ook mogelijk is om alle meldingen compleet uit te zetten?
Vooral die Whatscrap (die geeft de meeste meldingen) of als ik dat in de app uitzet is het overal uit?
(Ik heb de mijne nog niet binnen maar verwacht die met een dagje of 30 wel).
Vooral die Whatscrap (die geeft de meeste meldingen) of als ik dat in de app uitzet is het overal uit?
Je kunt per app instellen of je er notificaties van wil zien op je horloge.Ad de Jong schreef op maandag 27 november 2023 @ 11:38:
Ik neem aan dat het ook mogelijk is om alle meldingen compleet uit te zetten?
Sinds afgelopen donderdag de Watch 2 in huis en tot nu toe best tevreden over het horloge, die 24uur battery met AOD moet nog waargemaakt worden maar dat zal ook kwestie van aanpassen zijn, eerste dagen ben je toch wat meer aan het spelen met alles.
Enige waar ik mij momenteel zorgen overmaak is het scherm, ik heb sinds donderdag het horloge in gebruik en merk na een dag of 3 met de standaard AOD, helderheid en watchface al een image buildup / burn-in op het scherm. Ik lees hier online ook al wel het een en ander over en volgens google kan het met een update aangepast worden?
Ik heb de adviezen online al gevolgd en merk wel dat de kringen iets minder zijn geworden hoop dat met deze theater modus en AOD uit het binnen een dag of 2 wel weg is, anders zal de watch toch retour gaan totdat Google dit probleem weet op te lossen, dit verwacht je niet van z'n wearable voor dit bedrag.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eLCtSkAsgeHtOvnudZlCh8a4.jpg?f=user_large)
Hoe zijn jullie ervaringen hierin?
reddit;
https://www.reddit.com/r/...burn_in_on_pixel_watch_2/
Google;
https://support.google.co...ch-2-screen-burn-in?hl=en
Enige waar ik mij momenteel zorgen overmaak is het scherm, ik heb sinds donderdag het horloge in gebruik en merk na een dag of 3 met de standaard AOD, helderheid en watchface al een image buildup / burn-in op het scherm. Ik lees hier online ook al wel het een en ander over en volgens google kan het met een update aangepast worden?
Ik heb de adviezen online al gevolgd en merk wel dat de kringen iets minder zijn geworden hoop dat met deze theater modus en AOD uit het binnen een dag of 2 wel weg is, anders zal de watch toch retour gaan totdat Google dit probleem weet op te lossen, dit verwacht je niet van z'n wearable voor dit bedrag.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eLCtSkAsgeHtOvnudZlCh8a4.jpg?f=user_large)
Hoe zijn jullie ervaringen hierin?
reddit;
https://www.reddit.com/r/...burn_in_on_pixel_watch_2/
Google;
https://support.google.co...ch-2-screen-burn-in?hl=en
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Dat zijn mogelijk je fitbit daily goals (verdiepingen, afstand etc)haaibaa2 schreef op maandag 27 november 2023 @ 11:35:
[...]
Mijn telefoon is helemaal trillingsvrij hoor als ik het horloge om heb. Wel veel phantom trillingen op de Watch. Dan voel ik echt zeker een trilling, en dan kijk ik en dan is er geen nieuwe melding gekomen.
Als je je telefoon open hebt met je watch om komen je meldingen weer op je telefoon (tenminste, bij mij). Zodra de telefoon in mn broekzal zit komen ze op mn horloge.Steef schreef op maandag 27 november 2023 @ 08:30:
[...]
ik krijg het niet voor elkaar - is jou telefoon volledig stil / trillingvrij als je hem gebruik terwijl je je horloge om hebt?
Overigens is de dedicated WhatsApp app voor wear OS (tegels) wel eens conflicterend. Dan ontvang ik dubbele notificaties op mn watch. Maar die swype je zo weg
Dat is ook prima, maar het valt me ook op dat mijn telefoon nog steeds trilt als ik de telefoon gebruik terwijl ik de watch draag en deze optie aan heb staan:micheldenhaag schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:31:
[...]
Als je je telefoon open hebt met je watch om komen je meldingen weer op je telefoon (tenminste, bij mij). Zodra de telefoon in mn broekzal zit komen ze op mn horloge.
Overigens is de dedicated WhatsApp app voor wear OS (tegels) wel eens conflicterend. Dan ontvang ik dubbele notificaties op mn watch. Maar die swype je zo weg
:fill(white):strip_exif()/f/image/24VJVDzVAjIkNdamTLUSACmq.png?f=user_large)
Die optie aan, smartwatch om de pols, telefoon unlocked in de hand, whatsapp komt binnen --> telefoon trilt. Geen geluid, alleen trilling.
Net hier een pixel watch 2 ingesteld voor mijn vrouwtje, bij het instellen van Google Assistent, kreeg ik al direct de melding dat de regio niet gesupporteerd is??? Vervolgens even in GA settings op de smartphone, de taal op ENG gezet, dan ging het wel, dan de taal daarna ingesteld terug naar NL...
Alles lukt nu, ik kan Google dingen vragen, alleen mijn Google smart devices in Home kan ik niet bedienen..
Als ik het aanpas terug naar ENG lukt het wel, door bv "kitchen light ON" te zeggen...
Aanpassen naar NL en "keukenlicht AAN" werkt dan niet meer... Terwijl het op alle andere apparaten wel lukt, bv ook op de Fitbit Sense/smart devices...
Alles lukt nu, ik kan Google dingen vragen, alleen mijn Google smart devices in Home kan ik niet bedienen..
Als ik het aanpas terug naar ENG lukt het wel, door bv "kitchen light ON" te zeggen...
Aanpassen naar NL en "keukenlicht AAN" werkt dan niet meer... Terwijl het op alle andere apparaten wel lukt, bv ook op de Fitbit Sense/smart devices...
Ik heb de Pixel Watch 2 nu een klein weekje, hiervoor had ik een Galaxy Watch 4. Ik wilde graag upgraden maar de sleep tracking en hartslag tracking van de Galaxy Wach 6 is niet goed genoeg voor 2023 standaarden. De Pixel Watch 2 lijkt een stuk betrouwbaarder qua hardslag en slaap en daarom heb ik toch voor de Pixel Watch 2 gekozen. Mijn ervaringen na een week:
Voordelen
Voordelen
- Voelt vloeiend
- Look&feel van Material You is erg fijn. Ik vind het erg mooi vormgegeven allemaal en het voelt allemaal goed. Had Google maar wat meer opties zoals Samsung..
- Hartslag is betrouwbaarder dan de Galaxy Watch 4
- Persoonlijk natuurlijk, maar ik vind dit echt de mooiste smartwatch op de markt
- Accuduur is dikke prima
- Het systeem om bandjes te wisselen werkt een stuk fijner dan het gepriegel met een Galaxy Watch.
- Notificaties worden alleen getoond als je je pols draait, super irritant. Op de Galaxy Watches krijg je gewoon meteen het bericht te zien, zo kan je ook tijdens een meeting sneaky kijken wat voor berichtje je binnen krijgt (of als je een kop koffie in je handen hebt)
- Geen vibratie als de watch niet meer verbonden is met de telefoon. Ik vond dat erg handig op de Galaxy Watch omdat je dan wist als je je telefoon vergat. Gelukkig nu wel een app hiervoor gevonden: "Wear BT Monitor".
- Foto's worden bijna nooit getoond in notificaties. Ik krijg dan een WhatsApp binnen maar er staat alleen "Foto". Heel soms zie ik ze wel, dus het lijkt wel alsof alle instellingen goed staan.
- Een screen protector vinden is erg lastig door het gebogen scherm. Ik heb nu een screen protector die alleen de bovenkant beschermd, maar vind dat nog wel spannend. Wil eigenlijk geen case, dus wellicht dat de Ringke bezel een optie is als deze uit komt.
- De app lijst op Samsung is een stuk makkelijker en logischer, met ook als optie om je meest gebruikte apps bovenaan te zetten.
Die BT monitor app is een gouden tip, thanks. Ik miste die functie ook.Gerjannn schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:46:
...
Geen vibratie als de watch niet meer verbonden is met de telefoon. Ik vond dat erg handig op de Galaxy Watch omdat je dan wist als je je telefoon vergat. Gelukkig nu wel een app hiervoor gevonden: "Wear BT Monitor".[/li]
Foto's worden bijna nooit getoond in notificaties. Ik krijg dan een WhatsApp binnen maar er staat alleen "Foto". Heel soms zie ik ze wel, dus het lijkt wel alsof alle instellingen goed staan.
...
Wat betreft foto's krijg ik sinds vandaag opeens foto's in mijn notificaties, voorheen kreeg ik de plaatjes nooit te zien. Misschien dus een recente ontwikkeling?
Mijn promo Pixel Watch 2 ontvangen en na een uur een gele streep op het scherm.
Na wat Googlen lijkt dit een bekend probleem met als twee oplossingen. Factory reset wat 99% van de keer natuurlijk niet werkt. En omruilen.
:strip_exif()/f/image/PtBhuRXXo2HyapJiKATEqo8p.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: Nog geen 10 minuten na het posten is er een tweede streep bij
Na wat Googlen lijkt dit een bekend probleem met als twee oplossingen. Factory reset wat 99% van de keer natuurlijk niet werkt. En omruilen.
:strip_exif()/f/image/PtBhuRXXo2HyapJiKATEqo8p.jpg?f=fotoalbum_large)
EDIT: Nog geen 10 minuten na het posten is er een tweede streep bij
[ Voor 5% gewijzigd door Ves op 07-12-2023 19:51 ]
Heeft er iemand een aanrader voor een screenprotector?
Mijn voorkeur is glas met zon zwarte rand er omheen. Die lopen nogal in prijs uiteen. Ik ben dus niet op zoek naar een "bumber case" zeg maar, maar ik wil ook geen voelbare rand of lijmresten. Wie o wie heeft de gouden tip?
Mijn voorkeur is glas met zon zwarte rand er omheen. Die lopen nogal in prijs uiteen. Ik ben dus niet op zoek naar een "bumber case" zeg maar, maar ik wil ook geen voelbare rand of lijmresten. Wie o wie heeft de gouden tip?