Na veel vijfen en zessen is bepaald dat dit een DOA betreft en ik heb een RMA verzoek van Google ontvangen.Worrum schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:24:
Heeft iemand de pixel watch 4 45mm al ontvangen? Ik heb de mijne nu 2 dagen om en kwam er vandaag achter dat er speling zit op het deksel aan de achterkant (aan de kant van het knopje naast de kroon) en als je daar op drukt dat dit een tikkend/krakend geluid maakt.
Ik kom van de pixel watch 2 en deze is en voelt heel solide en heeft geen speling op het achterdeksel. Omdat ik met het horloge slaap hoor ik dit ook als ik op het horloge "lig" en ervaar dit als erg storend.
Ik ga maandag contact op nemen met google om te kijken wat het probleem kan zijn
Ik heb zojuist een nieuwe besteld in de store. Helaas komt deze pas 28 oktober. Ben benieuwd.
Ik las op reddit dat er ook mensen zijn met los zittende bandjes en dat het glas snel beschadigd. Ik ben met mijn PW2 vaak tegen dingen aan gestoten maar deze was op een kleine beschadiging helemaal schadevrij. Ik ben wel heel erg tevreden over de batterij, de PW2 was na 1 dag rond de 50%, de PW4 45 rond de 80.

:strip_exif()/f/image/yvXf8hW96WBHpwD8oxQgPOKS.jpg?f=fotoalbum_large)