Cenahej schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:23:
[...]
Helemaal gelijk in. Op zich logisch dat het niet voor dezelfde prijs als de andere werd verkocht, maar dit is gewoon misleiding. Je besteld iets en opeens krijg je iets anders binnen zonder dat je hierover wordt ingelicht..
Ja vind het niet zo netjes.. Als ze mij nou hadden geinformeerd (en gecompenseerd

) actief.. dan had ik het gesnapt.. Ik heb niet voor niks voordat ik bestelde gevraagd of het klopte wat er stond en dan ineens sneaky mijn order wijzigen... Nee niet netjes.. ook niet gewend van ze (eerder alles prima)...
Ik ga nog niks doen.. ik kijk waarmee ze terug komen..(zie sowieso helemaal geen 4G versies meer op hun site ;-))
ben beniewd hoe ze dit netjes gaan oplossen
Update:
IETS gaat er niet goed daar.... De website staat nu dat de normale versie gewoon 4G ondersteunt... Zeiden ze aan de telefoon ook al, dat alle pixels dat hebben.... lijkt me bijzonder....
Sorry..
update 2.. krijg net mail:
In eerder contact hebben wij aangegeven dat we navraag gingen doen of de Google Pixel Watch 4 45mm Zwart (Zwarte Band) die je hebt besteld 4G ondersteund. Wij hebben dit intern nagevraagd en de watch ondersteund wel 4G.
Ik wacht gewoon even af.... Bij mijn weten zijn er 2 modellen... MET en zonder 4G... misschien krijgt BelSimpel alleen de 4G versie, waar het op lijkt na 2 bevestigingen
update 3:
gaat snel.... (ik denk dat iemand hier mee leest) ;-)
mail erachteraan ontvangen:
In de vorige e-mail is aangegeven dat het horloge wel 4G ondersteund. Mijn excuses voor het ongemak, maar dit is een fout. Dit is nu ook aangepast op onze website, maar het product ondersteund, geen 4G.
Alleen de site zegt nog steeds:
Ondersteunt 4G LTE, zodat je ook zonder telefoon verbonden blijft
[
Voor 48% gewijzigd door
superericje op 08-10-2025 14:43
]