Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
Joop34 schreef op maandag 9 september 2024 @ 20:48:
Ik heb een Pixel Watch 2 en een Pixel 8. Voorheen was het zo dat mijn horloge ook op do not disturb ging als ik dat op mijn telefoon aanzette, en andersom. Maar om één of andere reden synchroniseert dat niet meer. Hebben meer mensen dit?
Werkt op mijn Pixel Watch 1 met Pixel 7Pro nog wel

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 14:52
Ik heb een Duitse Vodafone eSim op mijn Google Pixel 7 telefoon gezet en kon nu wel een eSim activeren op mijn Pixel watch 1. Ik heb via keepgo.com een eSim gekocht (Corvus) en op de Pixel watch 1 gezet.
Maar deze maakt geen verbinding.

Is er nog iets wat ik kan proberen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9GdebxgoxZ3ARoO9bTWFV6PRdmc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sz4eJ1D1lBrCsAyQwpbybiof.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPpNwjz4NeYdWkQiD0-Mq7wNWBQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d8IOzGPtbUu5njd1PmOsMbk6.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:46
Halo.
Ik heb een pixel 8 en de watch 2.
Nu is mijn pixel 8 gisteren avond geüpdatet, maar nu loopt mijn watch heeeeel snel leeg. Van 100% naam leeg in ongeveer 3 uur, heeft iemand dit ook of ervaring of een oplossing voor.
Gr. Gerry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Gerrya schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:00:
Halo.
Nu is mijn pixel 8 gisteren avond geüpdatet, maar nu loopt mijn watch heeeeel snel leeg. Van 100% naam leeg in ongeveer 3 uur, heeft iemand dit ook of ervaring of een oplossing voor.
Gr. Gerry
Ik heb dit na de laatste twee updates ook gehad, tegen het einde van de maand lijkt het weer goed te gaan. En dan begint het dus weer opnieuw na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
TheFes schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:37:
[...]

Ik heb dit na de laatste twee updates ook gehad, tegen het einde van de maand lijkt het weer goed te gaan. En dan begint het dus weer opnieuw na de update
Oké, thanks, maar ik vind dit wel heel erg snel, in een tijd van 3 uur helemaal leeg. Ik heb het nog steeds niet gehad, dit is voor mij de eerste keer.

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16
Gerrya schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:00:
Halo.
Gr. Gerry
Hier Pixel 8 Pro en een Pixel watch 2 met de juli update (vanmorgen nog gekeken of er een update zou zijn) maar ik doe nog 2 dagen met een opgeladen watch 2.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
inTIMidate schreef op maandag 9 september 2024 @ 23:51:
Ik heb een Duitse Vodafone eSim op mijn Google Pixel 7 telefoon gezet en kon nu wel een eSim activeren op mijn Pixel watch 1. Ik heb via keepgo.com een eSim gekocht (Corvus) en op de Pixel watch 1 gezet.
Maar deze maakt geen verbinding.

Is er nog iets wat ik kan proberen?

[Afbeelding][Afbeelding]
Inmiddels een Vodafone prepaid eSim gekocht en dat werkt prima :)

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-06 08:59
inTIMidate schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 21:18:
[...]

Inmiddels een Vodafone prepaid eSim gekocht en dat werkt prima :)
Heb je een linkje naar waar je die vodafone esim gekocht hebt? Ik overweeg ook een pixel watch 3 lte te kopen en wil zeker die lte kunnen activeren...

• inTIMidate
Ik had deze https://sim.vodafone.nl/prepaid/details/68208 omdat ik graag bereikbaar wil zijn tijdens het hardlopen.

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-06 08:59
inTIMidate schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 12:48:
Ik had deze https://sim.vodafone.nl/prepaid/details/68208 omdat ik graag bereikbaar wil zijn tijdens het hardlopen.
Sorry mijn fout ik bedoelde de Duitse esim om zo een andere te kunnen activeren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inTIMidate
Oh dat is deze https://www.vodafone.de/f...=formb#personal-details-1 daar kiezen voor eSim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Hoi allemaal.
Kan iemand mij helpen met het volgende.
Ik heb het telefoontje in beeld bij de pixel watch 2. ( Zie foto) Volgens mij is dat de telefoon niet met bluetooth is gekoppeld met de watch.
Maar hoe doe ik dat dan, het lukt mij nog niet of doe ik iets verkeerd.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Ei4AJ2sRM3bxT0EzeLH_yOX29o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xLqu2pPHEuqcr7yRsFNImNSy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 20:09
Gerrya schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:48:
Hoi allemaal.
Ik heb het telefoontje in beeld bij de pixel watch 2. ( Zie foto) Volgens mij is dat de telefoon niet met bluetooth is gekoppeld met de watch.
Maar hoe doe ik dat dan, het lukt mij nog niet of doe ik iets verkeerd.[Afbeelding]
Did you try turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Lekker weer.. zondag ochtend de Pixel watch 3 LTE los gekocht met een Esim abbo. Stond duidelijk bij "voor 21.00 besteld = morgen in huis" vanaf het moment van bestellen staat hij nog steeds op stap 2 en kpn zegt dat ze de order niet meer kunnen annuleren omdat hij al zondag is verzonden.

Heb ook nog steeds niks geen bericht ontvangen van PostNL dat ik het zou moeten ontvangen.

Gaat weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
038Robijno schreef op maandag 16 september 2024 @ 21:48:
Lekker weer.. zondag ochtend de Pixel watch 3 LTE los gekocht met een Esim abbo. Stond duidelijk bij "voor 21.00 besteld = morgen in huis" vanaf het moment van bestellen staat hij nog steeds op stap 2 en kpn zegt dat ze de order niet meer kunnen annuleren omdat hij al zondag is verzonden.

Heb ook nog steeds niks geen bericht ontvangen van PostNL dat ik het zou moeten ontvangen.

Gaat weer lekker.
waar heb je em besteld? heb mijn Belsimpel bestelling uiteindelijk gecanceld omdat levertijd veranderde naar 2-4 werkdagen, maar dat was bij launch vorige week dinsdag.

gebruiken jullie trouwens een screen proctector? ben op zoek naar een goeie maar zijn nog lastig te vinden. reddit heeft genoeg adviezen (Spigen, Rinkle) maar die zijn nog niet in NL te bestellen lijkt het. mijn vorige watch heeft zeker vier flinke krassen dus wat bescherming lijkt me echt nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:53
Gerrya schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:48:
Hoi allemaal.
Maar hoe doe ik dat dan, het lukt mij nog niet of doe ik iets verkeerd.[Afbeelding]
Ik zou checken op je telefoon of Bluetooth aanstaat. Vervolgens zou ik zowel je telefoon als de watch opnieuw opstarten, kijken of je Pixel Watch dan direct verbinding zoekt met je telefoon

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
habermas schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 11:18:
[...]

waar heb je em besteld? heb mijn Belsimpel bestelling uiteindelijk gecanceld omdat levertijd veranderde naar 2-4 werkdagen, maar dat was bij launch vorige week dinsdag.

gebruiken jullie trouwens een screen proctector? ben op zoek naar een goeie maar zijn nog lastig te vinden. reddit heeft genoeg adviezen (Spigen, Rinkle) maar die zijn nog niet in NL te bestellen lijkt het. mijn vorige watch heeft zeker vier flinke krassen dus wat bescherming lijkt me echt nodig
Heb hem inmiddels binnen.. besteld bij KPN zelf. Direct €456 voor het horloge betaald en €5 per maand voor de Esim

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 20:02
Google Pixel Watch Update - September 2024
Announcement

Hello Pixel Watch Community,

Pixel Watch 1 and Pixel Watch 2 devices running WearOS 3.5 or WearOS 4.0 will receive the September 2024 software update with the Wear OS 5 upgrade starting today.

The rollout will continue over the next week in phases depending on carrier and device. Users will receive a notification on their watch once the OTA becomes available for their device. We encourage you to update to receive the latest software.

Bron:

https://support.google.co...r%20Pixel%20Watch%20users.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:40
Ik heb Wear OS 5 nu geïnstalleerd op de pixel watch 2. Nog niet echt nieuwe dingen gevonden, behalve het nieuwe menu met een raster ipv een lijst met apps. En ook kan ik nu weer een half jaar Fitbit Premium ‘proberen’. Dus dat gelijk maar geactiveerd en direct ook opgezegd zodat ik nergens aan vast zit. Het systeem lijkt ook wat snappier te zijn, maar dat is vast verbeelding.

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 10:15
Bij mij leverde de upgrade/installatie van Wear OS 5 op mijn PW2 een zwart scherm op. Alleen uitschakelen of opnieuw opstarten met de kroon gaf grafisch nog enige input. Resulteerde overigens in hetzelfde zwarte scherm.

Uiteindelijk gekozen om een reset te doen. Dat leverde ook niets meer op dan hetzelfde zwart scherm, zonder verbinding met mijn P8P.

De optie "Wipe Data/Factory Reset" via de reset from fastboot methode (3) bracht hem weer tot leven (overigens wel in Wear OS 5).

Kom je in dezelfde situatie terecht: https://support.google.co...the%20restart%20completes.

• jasperjoey
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 13:41
haaibaa2 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:11:
Ik heb Wear OS 5 nu geïnstalleerd op de pixel watch 2. Nog niet echt nieuwe dingen gevonden, behalve het nieuwe menu met een raster ipv een lijst met apps. En ook kan ik nu weer een half jaar Fitbit Premium ‘proberen’. Dus dat gelijk maar geactiveerd en direct ook opgezegd zodat ik nergens aan vast zit. Het systeem lijkt ook wat snappier te zijn, maar dat is vast verbeelding.
Waar kreeg jij dat nieuwe half jaar premium aanbod te zien? Ben wel benieuwd.

• haaibaa2
jasperjoey schreef op donderdag 26 september 2024 @ 08:44:
[...]

Waar kreeg jij dat nieuwe half jaar premium aanbod te zien? Ben wel benieuwd.
Gewoon in de Watch app. Menuutje Fitbit, probeer premium.

• jasperjoey
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-06 13:41
haaibaa2 schreef op donderdag 26 september 2024 @ 10:15:
[...]

Gewoon in de Watch app. Menuutje Fitbit, probeer premium.
Ah, ja mijne loopt nog tot eind November, zal dan nog eens kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
haaibaa2 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 17:11:
Waar kan je meteen weer opzeggen?
Ik heb hem ook geactiveerd maar voordat ik vergeet dit te annuleren na die 6 maanden... 🫣

Edit: in de playstore dus.
Enige waar ik nog niet gekeken had.... 🤗

[ Voor 5% gewijzigd door Ad de Jong op 26-09-2024 12:31 ]

Mijn profiel op Discogs

• Ad de Jong
Sinds de update op mijn Pixel Watch 2 naar Wear OS 5 kan ik geen gebruik meer maken van deze app/tegel.
Als ik hier iets selecteer krijg ik een zwart scherm, opnieuw opstarten heeft niet geholpen.
Ik kan dit scherm wel eenvoudig weg krijgen maar het werkt dus niet.

Meer mensen die hier last van hebben?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sd7O6TIQ9iBeWC27hYYRvMUmhWI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pqnfISpCOLraFr8vy8l76Eta.jpg?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Ad de Jong op 27-09-2024 08:08 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Laatst online: 01:08
Ad de Jong schreef op donderdag 26 september 2024 @ 23:48:
Sinds de update op mijn Pixel Watch 2 naar Wear OS 5 kan ik geen gebruik meer maken van deze app.
Als ik hier iets selecteer krijg ik een zwart scherm, opnieuw opstarten heeft niet geholpen.
Ik kan dit scherm wel eenvoudig weg krijgen maar het werkt dus niet.

Meer mensen die hier last van hebben?

[Afbeelding]
Misschien is het handig om te vertellen welke app het is?
Daarnaast zou je kunnen proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren, als dat niet werkt contact opnemen met de maker van de app dat die niet werkt op de nieuwe versie van Wear-os op de pixel watch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
BGLAdmin schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 07:52:
[...]

Misschien is het handig om te vertellen welke app het is?
Daarnaast zou je kunnen proberen de app te verwijderen en opnieuw te installeren, als dat niet werkt contact opnemen met de maker van de app dat die niet werkt op de nieuwe versie van Wear-os op de pixel watch 2
Volgens mij staat ie standaard op de horloge.
Het is een tegel (of app, geen idee ik kan het verder nergens vinden als app).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEEtqHURkEmYySXx9rPSOHwDw3M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Izsejki3udpD7JGJHinXIWCO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Ad de Jong op 27-09-2024 08:09 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
Ad de Jong schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 08:06:
[...]

Volgens mij staat ie standaard op de horloge.
Het is een tegel (of app, geen idee ik kan het verder nergens vinden als app).

[Afbeelding]
Er staat bij Fit, zo wordt 'Google Fit' aangeduid. Die staat niet standaard op de Watch 2, je kan die dus sowieso deïnstalleren en opnieuw installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
Google heeft de september 2024 update offline gehaald wegens softbriks op de watch1 & 2.
9to5google.com heeft hier een bericht over geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekebooij
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 21:32
Weet iemand, welke van de sportfeatures van die standaard naar de Pixel watch 3 kwamen met de september update naar de Pixel wacth 2 zouden komen?

In de voor aankondiging, bleef het wat algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 06:06

Steef

GoT's Most Eaten

BGLAdmin schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 11:58:
Google heeft de september 2024 update offline gehaald wegens softbriks op de watch1 & 2.
9to5google.com heeft hier een bericht over geplaatst.
Mazzel gehad hier dan, geen problemen gehad op mijn watch 2

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
BGLAdmin schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 10:23:
[...]

Er staat bij Fit, zo wordt 'Google Fit' aangeduid. Die staat niet standaard op de Watch 2, je kan die dus sowieso deïnstalleren en opnieuw installeren.
Dit heeft inderdaad geholpen, thnx 👍🏻💪🏻

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Laatst online: 12-06 10:15
Was schijnbaar niet de enige die gesoftbricked was....
https://9to5google.com/20...-os-5-pixel-watch-issues/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:01
Met wearos 5 is het batterij verbruik wel flink verbeterd lijkt het... Of wil ik dat gewoon graag zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

Nee hoor, je bent niet de enige. Ik ervaar dat ook op mijn PW2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:07
Sinds vandaag de PW3 45mm. Bij Coolblue voor €349,00, zelfde prijs als de 41mm. Ik heb weinig ervaring met smartwatches behalve mijn Garmin Forerunner FR235 die ik al 8 jaar voor het hardlopen gebruik.
Ik heb gekozen voor de PW3 omdat deze zich vooral op hardlopen richt. Ben benieuwd of het een goede vervanger voor mij FR235 is. Tevens vind ik het design erg mooi. Mooier dan dat van de concurrenten.

[ Voor 9% gewijzigd door Bugs3 op 29-09-2024 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Zijn er meerdere mensen waarbij de ECG slecht tot niet een meting kan doen op de pixel watch 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

stefxx schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:26:
Met wearos 5 is het batterij verbruik wel flink verbeterd lijkt het... Of wil ik dat gewoon graag zien?
78% batterij om 18:50 sinds 06:00 op mijn PW2 na de update, dat lijkt toch inderdaad wel veel beter te zijn

[ Voor 51% gewijzigd door Steef op 30-09-2024 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 23:54
Ik heb een Pixel watch 2 en die gebruik ik voornamelijk voor hardlopen (draag overdag eigenlijk altijd een analoog horloge). Heel soms draag ik de Pixel gewoon. Ik draag hem ook als ik slaap, om mijn slaap te tracken.

Nu heb ik met dat hardlopen een keer gebruik gemaakt van Fitbit sport, werkt goed maar zie geen mogelijkheid tot het kiezen van voorgedefinieerde intervaltrainingen oid. Vanmorgen daarom Nike plus run gebruikt, maar daar gaat het scherm van het horloge af en toe uit waardoor de stem en het tracken niet meer synchroon loopt. Paar vragen:

1. Kan ik zorgen dat het scherm en het horloge altijd actief is als ik Nike plus gebruik?
2. Kan ik interval trainingen selecteren met hardlopen via Fitbit?
3. Is het mogelijk om alle fitbit zooi gewoon eraf te gooien? Dat ik slaap track via Google Fit en hardlopen via nike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bugs3 schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:34:
Sinds vandaag de PW3 45mm. Bij Coolblue voor €349,00, zelfde prijs als de 41mm. Ik heb weinig ervaring met smartwatches behalve mijn Garmin Forerunner FR235 die ik al 8 jaar voor het hardlopen gebruik.
Ik heb gekozen voor de PW3 omdat deze zich vooral op hardlopen richt. Ben benieuwd of het een goede vervanger voor mij FR235 is. Tevens vind ik het design erg mooi. Mooier dan dat van de concurrenten.
Prijs is weer naar 449 helaas, staat nog wel "onweerstaanbieiding" bij

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Niet online
038Robijno schreef op maandag 30 september 2024 @ 18:46:
Zijn er meerdere mensen waarbij de ECG slecht tot niet een meting kan doen op de pixel watch 3?
Ik kan prima ECG draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Niet online
Mijn PW3 heeft een paar dagen SpO2 gemeten tijdens slaap, maar de laatste 2 dagen niet en ik weet niet waarom. Iemand een idee?

Ik gebruik hem alleen tijdens slaap, wellicht dat dat de oorzaak is, maar zoals gezegd de eerste 5 dagen gewoon metingen.

[ Voor 32% gewijzigd door THEVGE op 06-10-2024 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Niet online
THEVGE schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 22:21:
Mijn PW3 heeft een paar dagen SpO2 gemeten tijdens slaap, maar de laatste 2 dagen niet en ik weet niet waarom. Iemand een idee?

Ik gebruik hem alleen tijdens slaap, wellicht dat dat de oorzaak is, maar zoals gezegd de eerste 5 dagen gewoon metingen.
Vannacht wel weer SpO2 gemeten.......blijkbaar heeft ie af en toe geen zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:07
THEVGE schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 08:43:
[...]

Vannacht wel weer SpO2 gemeten.......blijkbaar heeft ie af en toe geen zin.
Bij mij hetzelfde. Gisteren had ie er geen zin in. Vandaag gaat het wel weer goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Iemand enig idee hoe op de PW3 de loss of pulse detection aan te zetten is? Optie is bij mijn vrouw niet beschikbaar in de optielijst.
Valdetectie is wel selecteerbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Tortelli op 07-10-2024 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-06 16:25
Ik gebruik sinds een maand een Pixel Watch 2 icm Fitbit. Mij valt vaker op dat de stappenteller ineens "terug" gaat. Ik heb bijvoorbeeld zojuist een stuk gelopen tijdens mijn pauze en de activiteit wandelen aangezet. Net voordat ik handmatig de activiteit heb uitgezet stond ik op 7k stappen voor de dag maar toen ik de activiteit dus heb uitgezet sprong deze naar 6,6k stappen. Mij is dit wel vaker opgevallen. Telt hij dan tijdens het lopen de stappen verkeerd en wordt dit n.a.v. gps opnieuw berekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Tim01 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:28:
Ik gebruik sinds een maand een Pixel Watch 2 icm Fitbit. Mij valt vaker op dat de stappenteller ineens "terug" gaat. Ik heb bijvoorbeeld zojuist een stuk gelopen tijdens mijn pauze en de activiteit wandelen aangezet. Net voordat ik handmatig de activiteit heb uitgezet stond ik op 7k stappen voor de dag maar toen ik de activiteit dus heb uitgezet sprong deze naar 6,6k stappen. Mij is dit wel vaker opgevallen. Telt hij dan tijdens het lopen de stappen verkeerd en wordt dit n.a.v. gps opnieuw berekend?
.
Ja dat klopt, dat heb ik ook, maar ik heb pasgeleden de Fitbit app ook op de telefoon pixel 8 gezet en sindsdien gaat het beter en krijg je ook ongeveer de zelfde aantal stappen op de telefoon als op de watch. Er zit nu nog ongeveer 40 of 50 stappen verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Net de nieuwe update van de Fitbit app gekregen. De herstel score is nu voor iedereen gratis beschikbaar gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
haaibaa2 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:51:
Net de nieuwe update van de Fitbit app gekregen. De herstel score is nu voor iedereen gratis beschikbaar gekomen.
Welk nummer heeft de app nu bij jou dan. Van Fitbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Gerrya schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:18:
[...]

Welk nummer heeft de app nu bij jou dan. Van Fitbit.
4.27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyBl
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10-06 14:45
Tortelli schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 21:36:
Iemand enig idee hoe op de PW3 de loss of pulse detection aan te zetten is? Optie is bij mijn vrouw niet beschikbaar in de optielijst.
Valdetectie is wel selecteerbaar.
Hallo, is het inmiddels gelukt om deze functie aan te zetten? Is deze functie überhaupt beschikbaar op de WiFi versie, of enkel met 4G/LTE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Optie kwam opeens beschikbaar. Is de wifi versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Niet online
Vannacht heeft mijn PW3 helemaal niets gemeten tijdens mijn slaap. Tot op heden miste er af en toe wel wat (ademhaling, SpO2) maar wat teveel van het goede. Hoop dat dit sporadisch is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
THEVGE schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:01:
Vannacht heeft mijn PW3 helemaal niets gemeten tijdens mijn slaap. Tot op heden miste er af en toe wel wat (ademhaling, SpO2) maar wat teveel van het goede. Hoop dat dit sporadisch is.
Ik had dit ook een keer.. andere watch face gebruikt van Google zelf. Daarna niet meer voorgekomen.
Lees hier meerdere verhalen over op Reddit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
Ik heb vanmorgen de update naar Wear OS 5 gehad op mijn Pixel Watch 2. Tot nu toe geen problemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerrya
Tim01 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:37:
Ik heb vanmorgen de update naar Wear OS 5 gehad op mijn Pixel Watch 2. Tot nu toe geen problemen
Whow, hartstikke goed, ik zat er ook al een beetje op te wachten, zal vanavond thuis ook ff proberen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 21:35
Tim01 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 08:37:
Hier ook binnen gisteren.
Werd ook wel keer tijd.
Maar alles werkt zonder problemen.⌚

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 08:50

crashtestdummy

Ajoeto member

Dit zal wel even de laatste update zijn.
Google heeft aangegeven de Pixel Watch niet meer maandelijks te voorzien van updates. Volgende update wordt maart 2025.

bron: 9to5google.com

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-06 13:03
digiben schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:34:
[...]

Hier ook binnen gisteren.
Werd ook wel keer tijd.
Maar alles werkt zonder problemen.⌚
Accuduur? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Hier is hij nu ook binnen, wie weet of er nog veranderingen zijn en welke. Zo snel gezien,zie ik nog niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• digiben
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 21:35
Hier nog niet echt op gelet...of het slechrrr of beter is geworden.
Heb hem net weer opnieuw keer opgestart en aan de lader gehangen.
Zal het morgen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
Google Pixel Watch Update - November 2024
Announcement

Hello Pixel Watch Community,

Pixel Watch 1, Pixel Watch 2, and Pixel Watch 3 devices will receive the November 2024 software update, with the next update planned for March 2025.

With this update, Pixel Watch 1 and 2 users will resume receiving the Wear OS 5 upgrade starting today. The rollout will continue over the next week in phases depending on carrier and device. Users will receive a notification on their watch once the software update becomes available for their device. We encourage you to update to receive the latest software.

Details regarding applicable security fixes can be found on the Pixel Watch Security Bulletin: https://source.android.co...rity/bulletin/pixel-watch

Thanks,
Google Pixel Watch Support Team

Software versions

Global:
All Pixel Watch Models: AW2A.241105.012
France:
All Pixel Watch LTE models with Orange cellular service: AW2A.241105.013
All other Pixel Watch models in region: AW2A.241105.012

What’s Included

Pixel Watch 3: Security Updates and Bug Fixes
Pixel Watch 1 & Pixel Watch 2: The software update includes an upgrade to Wear OS 5, including new features, numerous bug fixes, and performance updates. Play Store updates for improved camera controls, and Pixel Recorder are also available.

Device Applicability
Applicable updates are available for all supported Pixel Watch 1, Pixel Watch 2, and Pixel Watch 3 devices.

Bron:

https://support.google.co...pdate-november-2024?hl=en

[ Voor 87% gewijzigd door Makie op 13-11-2024 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
Nu twee dagen gebruikt op mijn Watch 2 en de accuduur is wel iets beter geworden maar het is geen wereld van verschil. Heb 5%-10% meer over op het eind van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-06 13:03
Tim01 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:14:
[...]

Nu twee dagen gebruikt op mijn Watch 2 en de accuduur is wel iets beter geworden maar het is geen wereld van verschil. Heb 5%-10% meer over op het eind van de dag
Is ook mijn ervaring na één dag (gisterochtend geupgrade). Wel wat beter, maar niet zoals de eerste berichten een wereld van verschil. Misschien 10-15% meer over aan het einde van de dag, maar alsnog <50% dus niet genoeg een tweede dag mee door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 13:37
Google geeft in haar eigen shop momenteel 70 euro korting op de Pixel Watch 3 voor "black friday week" (dat wordt ook steeds idioter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
The_Admin schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:42:
[...]

Is ook mijn ervaring na één dag (gisterochtend geupgrade). Wel wat beter, maar niet zoals de eerste berichten een wereld van verschil. Misschien 10-15% meer over aan het einde van de dag, maar alsnog <50% dus niet genoeg een tweede dag mee door te komen.
Hoi mensen.
Ik heb ook de pixel watch 2 en is ook afgelopen week een update gehad, ik kan het nog niet precies zeggen, maar ik denk ook inderdaad dat hij wat zuiniger is geworden, ik kan dat aankomende week iets beter zeggen omdat ik dan op het werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Voorheen kon ik geen twee dagen doen met de PW2, nu lukt dat wel met iets reserve.

Mooi mee genomen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makie
NEW Pixel features are here! (Pixel Drop December 2024)
Voor allerlei Google Pixel devices:

YouTube: NEW Pixel features are here! (Pixel Drop December 2024)

Your Pixel devices get even more helpful with Pixel Drops. They’re automatic software updates that send new and upgraded features to your phone, tablet, earbuds, and watch.*

The latest Pixel Drop makes your devices more intelligent, helpful and intuitive with new ways to use Gemini, camera improvements and security updates — and it also brings beloved features to new markets. To see these new features and updates in action, read our full post today on the Google Keyword blog.

When will I see the new features?
Supported Pixel devices will receive these software updates starting today, and the rollout of these features will continue over the coming weeks in phases depending on carrier and device.

[ Voor 62% gewijzigd door Makie op 05-12-2024 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:47
hoi,

Een vraagje over de pixel watch, klopt het dat deze inderdaad per seconde een hartslagmeting doet?
Is dit dan ook zo terug te lezen in de app? of is dit net als bij bijvoorbeeld de apple watch per 10 minuten, en alleen met een workout continu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

golden1988 schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:13:
hoi,

Een vraagje over de pixel watch, klopt het dat deze inderdaad per seconde een hartslagmeting doet?
Is dit dan ook zo terug te lezen in de app? of is dit net als bij bijvoorbeeld de apple watch per 10 minuten, en alleen met een workout continu?
Display wel elke seconde, maar de data in de Fitbit app is elke 5 minuten, lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Laatst online: 15-06 19:32
Het is mij nog steeds niet duidelijk welke data ik kan inzien met de gratis versie van de app.
Bij Samsung kan je van iedere dag een grafiek van de slaaptracking. Die dagelijkse grafiek gaan een hele tijd terug.
Van dingen als hartslag, stress, bloedsaturatie en andere algemene dingen geldt dit ook.
Heb zelf nu een Ticwatch 3 en die kan hetzelfde.

Hoe zit dit bij de Google watch met de app?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:24
Athome schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:56:
Het is mij nog steeds niet duidelijk welke data ik kan inzien met de gratis versie van de app.
Bij Samsung kan je van iedere dag een grafiek van de slaaptracking. Die dagelijkse grafiek gaan een hele tijd terug.
Van dingen als hartslag, stress, bloedsaturatie en andere algemene dingen geldt dit ook.
Heb zelf nu een Ticwatch 3 en die kan hetzelfde.

Hoe zit dit bij de Google watch met de app?
De gratis versie biedt meer dan genoeg inzicht, inclusief slaaptracking grafiek met historie. Dit zijn extra features bij Fitbit Premium:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnJoDgPBtOrZ706XBpGp8wk_bZo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AMP6TjpSa4oSpc3xR42XByUE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hebben jullie ook dat je met gpay nu heel vaak pincode moet opgeven bij betalen (pixel watch 3)? Met een van de laatste update meegekomen. Gister bij een groter bedrag zelfs 3x pincode moeten invullen en dan faalt hij nog steeds. Zo heeft het geen zin meer natuurlijk, en daarom ook afgerekend met pasje. Het is een beetje waardeloos geworden nu?

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:53
xoror schreef op dinsdag 24 december 2024 @ 09:35:
Hebben jullie ook dat je met gpay nu heel vaak pincode moet opgeven bij betalen (pixel watch 3)? Met een van de laatste update meegekomen. Gister bij een groter bedrag zelfs 3x pincode moeten invullen en dan faalt hij nog steeds. Zo heeft het geen zin meer natuurlijk, en daarom ook afgerekend met pasje. Het is een beetje waardeloos geworden nu?
Hier ook last van. Weet niet precies waar het aan ligt, want heb mn horloge kunde tussentijd niet af gehad :?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
Vanochtend ziet m'n slaapoverzicht er opeens anders uit, hebben anderen dit ook (PW2, geen Fitbit Premium)? Dit is een stuk minder nuttig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ehc2cIhDg6lxRkHPKfIty1oGrrc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/N4k0jJr2Gx0HWOjkHJtmUqoH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TjEorrxwxA7k6GyRQbpvTeSBD50=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tP105DNeCuYVrynEodizP49B.png?f=fotoalbum_large

Ik kijk er eerlijk gezegd nooit naar, maar is dit hoe het was bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
TheFes schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:28:
[Afbeelding]

Ik kijk er eerlijk gezegd nooit naar, maar is dit hoe het was bij jou?
Yes,,klopt. Na wat googlen blijkt dit soms een bug, heb m'n watch nu herstart dus hopelijk gaat het vannacht weer goed :) wel vreemd want m'n hartslag heeft hij de hele nacht wel gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Gerjannn schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 10:20:
Vanochtend ziet m'n slaapoverzicht er opeens anders uit, hebben anderen dit ook (PW2, geen Fitbit Premium)? Dit is een stuk minder nuttig.

[Afbeelding]
Ik heb dit dus ook sinds 10 januari. Denk dat er een update van de Fitbit app is geweest die dat veroorzaakte. Gisteren de Watch gereboot en nu lijkt het weer te werken. Oja, ik las ergens dat je voordat je gaat slapen een sync moet doen met de Fitbit app en dan handmatig je slaap modus starten, dus dat heb ik ook gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door haaibaa2 op 22-02-2025 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
haaibaa2 schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 11:44:
[...]

Ik heb dit dus ook sinds 10 januari. Denk dat er een update van de Fitbit app is geweest die dat veroorzaakte. Gisteren de Watch gereboot en nu lijkt het weer te werken. Oja, ik las ergens dat je voordat je gaat slapen een sync moet doen met de Fitbit app en dan handmatig je slaap modus starten, dus dat heb ik ook gedaan.
Bij mij is het gelukkig bij die ene keer gebleven, inderdaad een reboot gedaan van de watch, dat was voor mij de oplossing.

• haaibaa2
Even terug gelezen en dat van die e-sim sprak me wel aan. In een opvlieging een pre-paid e-sim van Simyo gekocht, omdat mijn abonnement daar ook loopt. Nu heb ik de e-sim op mijn telefoon kunnen activeren. Ik kon ook kiezen om de e-sim op het horloge te gebruiken, maar het werkt nog niet als ik Bluetooth uitzet en wifi lijkt het horloge alle verbindingen kwijt. Wat moet je nou doen om een e-sim aan de praat te krijgen op de pixel watch 3?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrimaPlan
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 18-06 19:50
haaibaa2 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 20:36:
Even terug gelezen en dat van die e-sim sprak me wel aan. In een opvlieging een pre-paid e-sim van Simyo gekocht, omdat mijn abonnement daar ook loopt. Nu heb ik de e-sim op mijn telefoon kunnen activeren. Ik kon ook kiezen om de e-sim op het horloge te gebruiken, maar het werkt nog niet als ik Bluetooth uitzet en wifi lijkt het horloge alle verbindingen kwijt. Wat moet je nou doen om een e-sim aan de praat te krijgen op de pixel watch 3?
Je moet hem via odido of kpn hebben. Dat zijn de enige ondersteunde mobile operators.

https://support.google.co...tch/answer/12652073?hl=nl

Ik weet het, super verwarrend en ook niet perse heel duidelijk aangegeven of te vinden. Je moet er echt specifiek op zoeken om op die pagina te belanden.

[ Voor 9% gewijzigd door PrimaPlan op 28-02-2025 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 12:10
Sinds dinsdag ook de trotse eigenaar van een Pixel Watch 3 (45mm), kom van een Fossil Gen 6, die het geen dag meer uithield.
Was nog aan het twijfelen tussen deze en de OnePlus Watch 3, maar aangezien ik ook een Pixel 9 heb, leek mij de integratie binnen het systeem wel handiger.

Even wennen met FitBit ipv Google Fit, maar afgezien van dat: wat fijn dat ik nu weer een horloge heb dat het gewoon doet en reageert als ik op een knop druk :)

Qua batterij lijkt het ook heel goed te gaan, moet nog even wat langer mee doorgaan, maar ruim een dag haalt hij zeker. Net tot 100% opgeladen, kijken hoe lang hij het volhoudt.

Ik heb er geen case bij, want denk niet dat het nodig is.
Wel fijn dat er een langer bandje in de doos zit, want de "normale" was aan de korte kant (zat op het één-na-laatste gaatje).

Verder weinig bijzonders nog te melden, rustig maar eens kijken wat het allemaal kan en hoe het gaat :)

Blog

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BGLAdmin
De maart updates voor de Pixel watch 2 en 3 Bluetooth/Wi-Fi versie staan online.
Met Wear OS 5.1 en buildnummer BP1A.250305.019.W3
Meer info vind je hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makie
En ook voor de Pixel Watch 1

Software versions

Global:
Pixel Watch 1: BP1A.250305.019.W2
Pixel Watch 2 & 3: BP1A.250305.019.W3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 10:56
Makie schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:43:
En ook voor de Pixel Watch 1
Pixel Watch 1: BP1A.250305.019.W2
Heeft iemand deze al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:25
Ik heb 'n pixel watch 2, nog steeds de nov 24 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
Mijn Pixel Watch 2 heeft de 5 maart 2025 update. En net even de Pixel Watch 1 van mijn zoon gechecked en deze staat nog steeds op 5 november 2024, vreemd dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
En als je ze bij beide forceert (aantal keren tikken op het horloge tekentje bij systeemupdates)?
Vindt ie dan nog niets?
Dat is de methode die ik meestal probeer en dat werkt eigenlijk altijd zodra er een nieuwe update is.
Pixel Watch 2

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Volgens mij is de update nog niet beschikbaar voor LTE modellen. De mijne (PW2 LTE) kan ook nog geen update vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
Meestal heb ik de updates op de dag zelf dat deze uitkomen, dit keer ook netjes bij de Pixel Watch 2.

Op de Pixel Watch 1 komt de update ook niet met de 'geforceerde' manier naar voren. Deze manier probeer ik altijd standaard als hij zelf geen nieuwe update aangeeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:25
Ad de Jong schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 16:00:
En als je ze bij beide forceert (aantal keren tikken op het horloge tekentje bij systeemupdates)?
Vindt ie dan nog niets?
Dat is de methode die ik meestal probeer en dat werkt eigenlijk altijd zodra er een nieuwe update is.
Pixel Watch 2
Dit werkt goed bij mijn pw2. Wist ik niet, bedankt!
Update wordt nu geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Update is nu ook eindelijk beschikbaar voor mijn PW2 LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
LTE versies waren later pas beschikbaar, nu ook voor mijn PW1 LTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Laatst online: 04-06 09:56
inTIMidate schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 18:38:
LTE versies waren later pas beschikbaar, nu ook voor mijn PW1 LTE
Thanks, heb er ook nog het eerste model met LTE. Is het inmiddels al mogelijk om het LTE gedeelte werkend te krijgen bij KPN of blijft dat voorbehouden voor de latere modellen dat iemand weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makie
De uitrol van de Pixel Watches update April 2025 is gestart. Zie ook,:

https://9to5google.com/20...-watch-april-2025-update/

Update: Mijn Pixel Watch 2 is nu de update aan het binnenhalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Makie op 09-04-2025 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Makie
Op dit moment rolt Google een nieuwe april 2025 update voor de Pixel Watch, Watch 2 en Watch 3 uit.

Mijn Pixel Watch 2 had de eerdere april update al ontvangen en is nu de nieuwe april update aan het downloaden.

Zie ook:

https://9to5google.com/20...-watch-april-2025-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:17
Onlangs Watch pixel 2 aangeschaft, wat een waanzinnig battery verbruik. Schakel hem snachts
volledig uit, dan nog 2% verlies smorgens. Is dat normaal ?
Normaal gebruik ik mijn Samsung S24U met watch 5 pro. Ik wou eens wat anders en nu een
pixel 8 pro met pixel watch 2. De pixel 8 pro valt mee, maar de watch is een ramp.
Zal maar terug naar mijn Samsung gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

andremichel schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 15:25:
Onlangs Watch pixel 2 aangeschaft, wat een waanzinnig battery verbruik. Schakel hem snachts
volledig uit, dan nog 2% verlies smorgens. Is dat normaal ?
Normaal gebruik ik mijn Samsung S24U met watch 5 pro. Ik wou eens wat anders en nu een
pixel 8 pro met pixel watch 2. De pixel 8 pro valt mee, maar de watch is een ramp.
Zal maar terug naar mijn Samsung gaan.
In de regel haal ik, met enige moeite, twee dagen gebruik. Dag 1 08:00 om de pols, dag 2 18:00 meestal wel leeg.

Batterij gebruik was met name in het begin vrij fors, met recente updates is dat beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andremichel
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:17
Omdat ik het klokje mooi vind wil ik verder zoeken naar een aanvaardbaar batterij verbruik.
Heefd iemand zijn Watch 2 al geroot. Verbruikt hij dan minder batterij en werkt alles?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 08:50

crashtestdummy

Ajoeto member

Er rolt weer een Pixel Watch update binnen:
https://9to5google.com/20...l-watch-june-2025-update/

Behalve bugfixes weinig nieuws onder de zon.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste