InfoTracer schreef op zondag 4 januari 2026 @ 12:55:
[...]
Ik kom van de Galaxy Watch 4 af en moet zeggen dat ik bepaalde slimheden nog niet heb gemist. Ik gebruik een smartwatch misschien te beperkt.
Welke slimheden mis jij dan want misschien steek ik er nog wat van op.
ie onderstaande....maar ook het dat app open blijft staan. na opnieuw het scherm activeren staat de geopende app er nog steeds zonder weer door eht hele menu te hoeven scrollen.
Ik gebruik nu een goede maand de pixel watch 4.
Overal tevreden maar wel wat "issues". Iemand die onderstaande herkent en/of oplossing weet:
1) Bij hardlopen word na 1 KM op een vreemde manier de informatie via de oortjes bekend gemaakt. Voorbeeld letter : rondetijd 1,26 seconden 6 minuten. Ik zou de minuten en seonden in de juiste volgorde willen hebben. Tijdens lijkt het alsof rondetijd en seconden bij elkaar horen omdat dit heel snel achter elkaar word gezegd.
2) Ik heb in mijn bluetooth lijst meerdere bluetooth-apparaten staan. Het lukt niet om oude te verwijderen.
3) Haperen van gedownloade muziek via soundcloud en youtube-music
4) Moeizaam om uberhaupt muziek via deze 2 diensten te downloaden. Ik moet o.a. een specifiek kanaal aanhouden voor de WIFI + het horloge meerdere malen herstarten. Het probleem speelt ook via de hotspot van mijn telefoon..