• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Eergisteren wilde mijn PW 4 niet opladen met de melding dat ik hem droog moest maken (hij was niet nat of zelfs maar vochtig) en daarna een minuut wachten. Dit had hij al eens eerder gedaan en toen ging het na die minuut inderdaad goed.

Deze keer niet. Ik heb er een Spigen hoesje omheen zitten. Dat heb ik verwijderd om hem direct op de Google oplader te plaatsen, en een uitgebreide schoonmaak uitgevoerd. Niets werkte.

Toen ik van gekkigheid eens probeerde de watch omgekeerd op de oplader te zetten (met de watchface naar de kabel toe) ging hij wel opladen, maar dat is onhandig en met het hoesje eromheen werkt het helemaal niet.

Gisteren werkte alles opeens weer normaal en dat lijkt zo te blijven.

Mocht iemand dit probleem onverhoopt ook tegenkomen (ik weet nog van de eerste keer dat ik niet de enige ben), niet te snel de moed opgeven.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:58
THEVGE schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 14:53:
Bij complicaties (wat een absurde term trouwens) is er niets in te stellen omtrent deze functie bij mijn watch face.
Mijn vraag is: is de complicatie 'Mediabediening' actief op de watchface die je gebruikt? Zo ja, haal 'm dan weg via de Watch face instellingen.

Een complicatie is overigens een klassieke term in de horlogewereld. Dat jij (en ik ook niet hoor, voordat ik een smartwatch had) die term niet kende, maakt het niet meteen 'absurd': https://theswisscollector.com/en/articles/what-is-a-watch-complication-and-why-does-it-represent-the-pinnacle-of-fine-watchmaking?srsltid=AfmBOooosmAP2TJ4JT1tTCbVeg_JhtdFFZMCcUaS3_Dr8oZ9OQUCSvZI en https://58facettes.com/nl/blogs/magazine/les-complications-horlogeres

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Weer wat nieuws geleerd! Ik kan helemaal niets vinden bij de watch face instellingen dat verwijst naar "media". Mijn PW 3 had dit overigens niet.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:58
THEVGE schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 18:31:
Weer wat nieuws geleerd! Ik kan helemaal niets vinden bij de watch face instellingen dat verwijst naar "media". Mijn PW 3 had dit overigens niet.
Kun je eens een screenshot van je Watch face posten?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste