Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:46
Maite schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 07:20:
[...]

NL paspoort. Om de pin werd ik ook gevraagd. Kon gewoon eentje aanmaken.

In de PostIdent app dan gekozen voor identificatie via Videochat en paspoort
Pff, via de postident app net een foto gemaakt van mijn paspoort, en foto2, waar pagina 2 met adresgegevens worden gevraagd, dit dus maar genegeerd en in plaats daarvan opnieuw de fotozijde van mijn paspoort een foto doorgezet. Daarna kwam ik onverwacht toch in een live videochat terecht en uit lichte paniek toch gelogen over mijn verblijfplaats, namelijk de adresgegevens van een duitse kennis (die ik ook echt ken). Verder moest ik opnieuw mijn paspoort laten zien fotozijde en vervolgens de fotozijde + de (papieren) pagina ernaast
Beetje fraude maar hoop niet dat dit nu shit oplevert want dat is het mij ook weer niet waard.

Nu net mailtjes gekregen van vodafone met QR voor de eSim. wat je al niet moet doen voor een beetje functionaliteit van je apparaatjes 8)7 :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-06 22:46
Om nog even terug te komen op de stappen, voor wie het nog wilt weten
(het blijkt dus dat de LTE 'blokkade' ingebouwd zit in de Watch-app, deze controleert van welke provider en land de geinstalleerde sims komen)

1. koop en installeer een (0,- euro) prepaid esim (of normale sim) van een mobiele provider uit het land in de supported lijst van google https://support.google.com/googlepixelwatch/answer/12652073
bijv: https://www.vodafone.de/p...prepaid-ohne-vertrag.html
2. installeer en activeer de esim/sim en zet deze tijdelijk als primair voor het doen van Calls
3. open de Watch app op je telefoon en kies Mobile network en kies "Connect to ' Vodafone'"/ set up your mobile service
4. 'Scan QR Code' en scan de multisim-esim qr code van T-Mobile (of KPN in de toekomst)

5. De rest is waarschijnlijk vanzelfsprekend, zelf moet ik nog wachten op mijn t-mobile abonnement en T-mobile geef pas nieuwe klanten na een maand de optie tot multi-sim om de een of andere gekke reden.. >:/

[ Voor 26% gewijzigd door Imbalanced op 27-10-2022 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 10:15
Heeft iemand een handige tip hoe ik mp3 files kan kopieren naar de Pixel watch? Dan kan ik m tijdens sporten gewoon gebruiken met mijn BT oortjes zonder mijn telefoon in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:42
micheldenhaag schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:33:
Heeft iemand een handige tip hoe ik mp3 files kan kopieren naar de Pixel watch? Dan kan ik m tijdens sporten gewoon gebruiken met mijn BT oortjes zonder mijn telefoon in de buurt.
Ik zie alleen dit: https://support.google.co...tch/answer/12662429?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Ik probeer een beetje al die abo's te vermijden.

Normale androidwatches kun je gewoon via usb aan je pc hangen en bestanden verslepen. De pixel watch laat zich via BT niet koppelen aan mn pc. PC ziet hem wel, maar meer dan dat wil die niet want de koppelcode die op mn watch verschijnt kan ik op de pc nergens zien/accepteren.

Als iemand daar raad mee weet...dan ben ik al een stap verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10-05 12:34
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn ABN Pas aan mijn Watch zijn wakker functie toe voeg? De Wallet app op mijn Pixel 6 was zo gefixed, maar als ik de Wallet / pay functie van mijn Pixel Watch probeer, krijg ik meteen het creditcard scherm te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 21:49
Je kan gewoon nieuwe debit of creditcard kaart toevoegen aan Google Pay in de pixel watch app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-03 20:43
Devindegroot schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:29:
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn ABN Pas aan mijn Watch zijn wakker functie toe voeg? De Wallet app op mijn Pixel 6 was zo gefixed, maar als ik de Wallet / pay functie van mijn Pixel Watch probeer, krijg ik meteen het creditcard scherm te zien...
https://www.abnamro.nl/nl...en/wearables/beheren.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 21:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seren101
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-01-2024
Hier nog een Pixel Watch (geen LTE) gebruiker. Ik kom van jarenlang met een Pebble watch te hebben geleefd, dus dat batterij verbruik van net aan een dag is eigenlijk best waardeloos maar was ik op voorbereid.

Weet er iemand waar ik vanuit Nederland een extra lader en een leren bandje (Obsidian Google Pixel Watch Crafted Leather Band) kan bestellen. Ik heb het geprobeerd bij de Duitse fitbit, maar dat ging helemaal mis (bevestiging van order op website, niks in email en fitbit systemen) en ik moest via de payment partner van fitbit een paypal refund forceren.

Betalen met ABN Amro pas gaat prima. Google Assistant gaat ook prima, in Engels en Nederlands (weet niet eens meer hoe ik dat ingesteld heb, want dat ging in een keer goed). Erg fijn dat ik via die assistant ook m'n eigen smarthome zaken kan bedienen (via Home Assistant).

Nog aan te raden apps? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goeie 2FA app. Ik heb nu Authenticator Pro, maar die vraagt IMO te veel stappen om een token op te vragen. Ik zou liever een tile hebben met alle tokens in een lijstje.

Binnenkort ga ik eens spelen met dingen als autowear en via tasker watch apps openen bij bepaalde events. Bijvoorbeeld de weer app openen als buienalarm op de telefoon een regen notificatie geeft (buienalarm is helaas niet op wearos en buienradar vind ik echt een stuk minder)

De Spotify app is waardeloos en detecteert alleen bij 1e keer openen welk nummer er op telefoon of spotify connect apparaat afspeelt. Als het scherm van het horloge uitgaat en daarna weer aan ziet de Spotify app niet meer wat er afspeelt. De generieke media control app doet het wel prima. Alleen de auto launch doet niks, die app wordt nooit geopend als ik media op m'n telefoon afspeel. Voor Spotify heb ik dan maar Wearify geinstalleerd, werkt zonder problemen, alleen opent die dus niet automatisch en ook niet door op het "spectrum analyser" icoontje te klikken.

Andere watchfaces ben ik nog niet helemaal over uit, dat Facer voelt als erg zwaar, ook aan batterij verbruik en de complications werken niet enzo (geen heartrate). Een leuke andere launcher, zoals die op de Samsung Watch zou ook tof zijn. Maar de enige die er tof uitzag, Bubble Cloud, kwam ook over als enorme overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:19
Iemand een idee of dit ook met een prepaid kaart van Vodafone Duitsland gaat werken?

Edit: en dan bedoel ik uiteraard de activatie van LTE

[ Voor 25% gewijzigd door blueman85 op 02-11-2022 10:06 ]

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
seren101 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:38:
Hier nog een Pixel Watch (geen LTE) gebruiker. Ik kom van jarenlang met een Pebble watch te hebben geleefd, dus dat batterij verbruik van net aan een dag is eigenlijk best waardeloos maar was ik op voorbereid.

Weet er iemand waar ik vanuit Nederland een extra lader en een leren bandje (Obsidian Google Pixel Watch Crafted Leather Band) kan bestellen. Ik heb het geprobeerd bij de Duitse fitbit, maar dat ging helemaal mis (bevestiging van order op website, niks in email en fitbit systemen) en ik moest via de payment partner van fitbit een paypal refund forceren.

Betalen met ABN Amro pas gaat prima. Google Assistant gaat ook prima, in Engels en Nederlands (weet niet eens meer hoe ik dat ingesteld heb, want dat ging in een keer goed). Erg fijn dat ik via die assistant ook m'n eigen smarthome zaken kan bedienen (via Home Assistant).

Nog aan te raden apps? Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een goeie 2FA app. Ik heb nu Authenticator Pro, maar die vraagt IMO te veel stappen om een token op te vragen. Ik zou liever een tile hebben met alle tokens in een lijstje.

Binnenkort ga ik eens spelen met dingen als autowear en via tasker watch apps openen bij bepaalde events. Bijvoorbeeld de weer app openen als buienalarm op de telefoon een regen notificatie geeft (buienalarm is helaas niet op wearos en buienradar vind ik echt een stuk minder)

De Spotify app is waardeloos en detecteert alleen bij 1e keer openen welk nummer er op telefoon of spotify connect apparaat afspeelt. Als het scherm van het horloge uitgaat en daarna weer aan ziet de Spotify app niet meer wat er afspeelt. De generieke media control app doet het wel prima. Alleen de auto launch doet niks, die app wordt nooit geopend als ik media op m'n telefoon afspeel. Voor Spotify heb ik dan maar Wearify geinstalleerd, werkt zonder problemen, alleen opent die dus niet automatisch en ook niet door op het "spectrum analyser" icoontje te klikken.

Andere watchfaces ben ik nog niet helemaal over uit, dat Facer voelt als erg zwaar, ook aan batterij verbruik en de complications werken niet enzo (geen heartrate). Een leuke andere launcher, zoals die op de Samsung Watch zou ook tof zijn. Maar de enige die er tof uitzag, Bubble Cloud, kwam ook over als enorme overkill.
Hoe heb jij je ABN pas toegevoegd als ik mag vragen? Bij mij staat hij al gekoppeld aan Google Pay op mijn mobiel, maar de watch app laat het echt niet toe? Pasnummer word niet geaccepteerd als geldige invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
Yes! Het is gelukt! Ik had blijkbaar ergens in mijn ABN een specifiek pasnummer nodig, na dat ik die gevonden had is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-06 14:15
seren101 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:38:

Kijk eens op amazon, daar komen ze nu en dan op voorraad. Alleen schijnt het lederen bandje niet zo goed te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:12
Is het al iemand gelukt om het half jaar fitbit premium te claimen? Of werkt dit alleen in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devindegroot
Wizxt schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:33:
Is het al iemand gelukt om het half jaar fitbit premium te claimen? Of werkt dit alleen in duitsland?
Op welke manier kreeg je deze er eigenlijk bij? Een code of is de watch de sleutel daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:12
Devindegroot schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:45:
[...]

Op welke manier kreeg je deze er eigenlijk bij? Een code of is de watch de sleutel daarvoor?
Wat ik zo van andere fora lees, als je je pixel watch als device aanmeld in de fitbit app dat je dan 6 maanden gratis fitbit premium krijgt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 10:43
Ja het is mij gelukt om 6 maanden premium te activeren net.
Kreeg dit scherm in de Fitbit app:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F9AnzsTNV-vVua623iRovL3EsOg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/POhj4R778vYsgbd4aulBJYzW.png?f=fotoalbum_large

Vervolgens een betaalmethode kiezen (maandelijks).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/McxelSECK8S4UchY1Lp7oeJzCaw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WwiunyjG9HvQ2BYDw0u92IIY.png?f=fotoalbum_large

Vergeet niet te cancellen binnen je playstore account:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T21U60dw3lgbqdhoUhGAVkeufdU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aXmK1VFgJng0vg09ottR1RbG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
kaka schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:23:
Ja het is mij gelukt om 6 maanden premium te activeren net.
Kreeg dit scherm in de Fitbit app:
[Afbeelding]

Vervolgens een betaalmethode kiezen (maandelijks).
[Afbeelding]

Vergeet niet te cancellen binnen je playstore account:
[Afbeelding]
Bij mij nu ook. Idioot dat de taal even op English (US) schuiven bij de taalinstellingen van de P7P deze gratis periode triggerd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:24
micheldenhaag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:34:
[...]

Bij mij nu ook. Idioot dat de taal even op English (US) schuiven bij de taalinstellingen van de P7P deze gratis periode triggerd. _/-\o_
Thanks voor de tip! Hier nu ook gelukt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
Whut haha, niet eens aan gedacht. Ik heb inderdaad altijd taal op English staan. Vraag me niet waarom, vind het toch fijner op de een of andere manier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
kaka schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:33:
Whut haha, niet eens aan gedacht. Ik heb inderdaad altijd taal op English staan. Vraag me niet waarom, vind het toch fijner op de een of andere manier :D
Voor de interface wel, maar de assistent gaat bij mij dan hele simpele opdrachten niet uitvoeren maar web-pagina's aanbevelen. Dus if it ain't Dutch it ain't much! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-04 15:15
micheldenhaag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:34:
[...]

Waar pas je precies de taalinstellingen aan? Ik kan in de app alleen de locatie instellingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06 12:01
Heb dit bandje en bumper case nu besteld omdat het standaard bandje jeuk/irritatie geeft na een tijd dragen, en de glass dome erg breekbaar lijkt te zijn na een drop:
https://amzn.eu/d/1X95DTz
https://amzn.eu/d/6tn8HfU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
zkmkmmr schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:43:
[...]

Waar pas je precies de taalinstellingen aan? Ik kan in de app alleen de locatie instellingen vinden.
In de telefoon onder systeem > talen. Voeg daar evt English (US) toe en schuif die naar boven. Dan verandert je telefooninterface in English. Open dan de fitbit app en je wordt gelijk getracteerd op 6 maanden. Akkoord gaan daarmee. Daarna in de playstore naar je abbo's gaan en het fitbit abbo beeindigen. Dat gebeurt dan over 6 maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zkmkmmr
micheldenhaag schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:41:
[...]

In de telefoon onder systeem > talen. Voeg daar evt English (US) toe en schuif die naar boven. Dan verandert je telefooninterface in English. Open dan de fitbit app en je wordt gelijk getracteerd op 6 maanden. Akkoord gaan daarmee. Daarna in de playstore naar je abbo's gaan en het fitbit abbo beeindigen. Dat gebeurt dan over 6 maanden.
Dank, in een paar seconden gepiept. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
KillaRR schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:36:
Heb dit bandje en bumper case nu besteld omdat het standaard bandje jeuk/irritatie geeft na een tijd dragen, en de glass dome erg breekbaar lijkt te zijn na een drop:
Van die Ringske bumper ga je geen spijt hebben. Is hier gisteren binnengekomen en zowel mijn vrouw als ikzelf vinden het uurwerk er beter uit zien. Hun screenprotector heb ik ook binnengekregen en is op zich ok maar ik moet het nog zien dat hij niet op de randen lost na bepaalde tijd. Dus daar wat onzeker over.

Wat die fitbit premium betreft.... hoe idioot. Op de Google en fitbit forums zijn er verschillende topics waar geen oplossing wordt gevonden door de mensen van Google zelf. Je moet je niet bedenken hoe idioot het dan wel niet is als het louter aan de systeemtaal ligt. Daar zeggen ze immers dat het enkel van toepassing is in de landen waar het officieel wordt aangeboden (had dus even de vpn opgezet om te kijken of het dan triggered maar nope). Terwijl het enkel de systeemtaal is die blijkbaar bepalend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd hoe die bevallen wanneer je ze 'getest' hebt. Kun je daar een keertje een update van geven (iets met nog geen accesoires-topic)?

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ekfad
Hiigara schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:57:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe die bevallen wanneer je ze 'getest' hebt. Kun je daar een keertje een update van geven (iets met nog geen accesoires-topic)?
De case van ringske klikt er gewoon op en blijft goed zitten. De crown is wel minder makkelijk te bedienen maar verder geen negatieve effecten. Zoals ik zei vind ik persoonlijk het uurwerk mooier worden erdoor. Bovendien sluit de mat zwarte kleur perfect aan bij de kleur van de zwarte watch versie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22dmg6XibUI-SK5KM08ydl3sJlU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D4E85UHU2s3QeunXJFS8MbDk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door Ekfad op 04-11-2022 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaRR
Hiigara schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:57:
[...]
Zal ik doen. Het bandje laat nog wel een weekje of wat op zich wachten met levertijd..
Officiële bandjes staan ook op google store DE maar die met klittenband is daar 70 euro en dan nog 14 euro mailboxde kosten, haha.. dat gaat me een stap te ver voor een kunstoffen armbandje.. Met de prijs van die op Amazon is het niet zo erg als het niks is.

Die fitbit premium had ik ook sinds het begin al een half jaar gekregen, dus snapte de posts hier al niet. Heb ook altijd alles op Engels staan. Ik gok dat dat is omdat dat alleen aangeboden wordt in de officiële Pixel watch landen zoals DE en UK? Net zoals dat daar meer pre-order deals waren etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiigara
  • Niet online
Thx guys, maandag valt er een casing op de mat. Ringke helpt m'n smartphones al vanaf de Nexus 5, dat geeft de burger moed.

Bandjes wacht ik nog een tijdje af. Third party aanbod zal de komende tijd nog wel toenemen. Wanneer er een Milanees bandje bij horloges van €25,- kan komt er vast een optie voor dit horloge van minder dan €200.-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zkmkmmr
Ondertussen m'n eerste Ali-bandje binnen. Voor die prijs kan het natuurlijk niks zijn, en dat is het ook niet! Eén van de bandjes zit nog wel aardig vast, hoewel er wel veel meer beweging in zit dan bij het origineel. Het andere bandje trek je zo los. Het is natuurlijk Ali, maar lijkt me niet veel anders dan wat er via Amazon wordt aangeboden momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
zkmkmmr schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 17:51:
Ondertussen m'n eerste Ali-bandje binnen. Voor die prijs kan het natuurlijk niks zijn, en dat is het ook niet! Eén van de bandjes zit nog wel aardig vast, hoewel er wel veel meer beweging in zit dan bij het origineel. Het andere bandje trek je zo los. Het is natuurlijk Ali, maar lijkt me niet veel anders dan wat er via Amazon wordt aangeboden momenteel.
Vrijwel alle huidige bandjes aanbieders op Amazon zijn dezelfde Chinese bedrijven die je op Ali tegenkomt met dezelfde lange levertijden....

Ik heb een originele stretchband bij de google store DE besteld via een duitse kameraad. Totdat de watch officieel in NL wordt verkocht is dat de enige manier denk ik om een beetje kwaliteit aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertandy
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 12-11-2024
6 maanden Fibit gratis lijkt te lukken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3i_glso8rIp_PPZUcoTb0-WXHXo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EyhyAXrvyhf45eFkWl9TifRk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertandy
  • Laatst online: 12-11-2024
Nu nog Google assistent en esim voor België, Telenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiigara
  • Niet online
Een kleine update: om mijn horloge zit nu ook een Ringke beschermhoesje. En om eerlijk te zijn: het ziet er heel netjes uit. Ik sluit me daarom aan bij @Ekfad ; goede optie.

Met éen krasje op het scherm (metaal van een Surface Book is harder dan het Gorilla Glass... ;( ) heb ik er de screenprotectors maar achteraan besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Hmm, mijn eerste vastloper. Uurwerk wou deze ochtend niet opladen en batterij bleef hangen op 67%.
Dacht eerst dat de ergonomie opeens erg verbeterd was maar deze middag nog steeds 67% en ook mijn p7p kon de batterij status niet opvragen. Nu geprobeerd om het uurwerk opnieuw op te starten en ook daar blijft ze nu hangen. Wordt dus een leeglopertje. ..

Edit: Ben blijkbaar niet de enige. Als oplossing kan je best de kroon en de app knop samen ongeveer 20 seconden ingedrukt houden. Dan wordt het uurwerk gereset.

[ Voor 18% gewijzigd door Ekfad op 11-11-2022 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haifisch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Iemand nog een goeie methode gevonden om een extra oplaadkabel te bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
haifisch schreef op zondag 13 november 2022 @ 05:58:
Iemand nog een goeie methode gevonden om een extra oplaadkabel te bestellen?
Ja, dat kan hier. https://www.fitbit.com/gl...-charging-cable?sku=GARCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Mocht je een gewoon horlogebandje willen kopen.voor je pixel watch, op Ali is nu het verloopje in meerdere kleuren te koop.
https://a.aliexpress.com/_EuV1D4z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semdejonge
  • Laatst online: 17-11-2022
outlandos schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:32:
[...]

KPN ontbreekt natuurlijk weer eens...
Weet iemand hoe het zit met het Tele2? dat valt onder het netwerk van T-Mobile. Als ik een duitse T-mobile esim haal werkt dat dan ook met een nederlands tele2 nummer?

• KillaRR
Hier geen vastloper maar merkte gister en eerder al wel dat de watch flink trager werd en haperingen vertoonde.. Heb nu even de watch en phone gereboot om te zien of het beter wordt.. alles wel up-to-date iig.

• blueman85
semdejonge schreef op maandag 14 november 2022 @ 22:40:
[...]

Weet iemand hoe het zit met het Tele2? dat valt onder het netwerk van T-Mobile. Als ik een duitse T-mobile esim haal werkt dat dan ook met een nederlands tele2 nummer?
Voor zover ik weet ondersteunt Tele2 geen Multisim

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillaRR
Heb het bandje en de bumper nu een tijdje in gebruik en moet zeggen dat ik met beide erg tevreden ben.
Bumper ziet er netjes uit en de vorm past goed.
Bandje sluit goed aan en is zacht en voel je bijna niet als je die lange tijd om hebt. Net ook met hardlopen om gehad en bleef goed zitten. Donkergroene kleur is mooi en omdoen is makkelijker dan de originele.
Wel grappig dat een bandje van 10 euro uit China beter is dan de originele en verhalen die ik heb gelezen over de officiële met klittenband van 70 euro..
Anyway, ik kan beide daarom aanraden. 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
Imbalanced schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:40:
Om nog even terug te komen op de stappen, voor wie het nog wilt weten
(het blijkt dus dat de LTE 'blokkade' ingebouwd zit in de Watch-app, deze controleert van welke provider en land de geinstalleerde sims komen)

1. koop en installeer een (0,- euro) prepaid esim (of normale sim) van een mobiele provider uit het land in de supported lijst van google https://support.google.com/googlepixelwatch/answer/12652073
bijv: https://www.vodafone.de/p...prepaid-ohne-vertrag.html
2. installeer en activeer de esim/sim en zet deze tijdelijk als primair voor het doen van Calls
3. open de Watch app op je telefoon en kies Mobile network en kies "Connect to ' Vodafone'"/ set up your mobile service
4. 'Scan QR Code' en scan de multisim-esim qr code van T-Mobile (of KPN in de toekomst)

5. De rest is waarschijnlijk vanzelfsprekend, zelf moet ik nog wachten op mijn t-mobile abonnement en T-mobile geef pas nieuwe klanten na een maand de optie tot multi-sim om de een of andere gekke reden.. >:/
Voor wie nog zoekende was, dit werkte perfect voor mij met T-Mobile. Mijn Pixel Watch hangt nu lekker aan 4G van T-Mobile met de multisim van T-Mobile (1x 5 euro). Identificatie via video-call voor Vodafone was ook geen probleem. Ik heb mijn Pixel Watch gekregen via de promo in Duitsland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47
Wou van de week de elastische band bestellen.
Helaas is deze 'nog' google store exclusive. Dus heb de 00000 methode geprobeerd echter kwam hij er dit keer niet doorheen en is hij terug gestuurd naar Google en heb ik gelijk mijn geld terug gekregen.

Is er iemand die misschien ook iets gaat bestellen bij de google store, dat we dit samen kunnen doen?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
mrfatmen schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:19:
Wou van de week de elastische band bestellen.
Helaas is deze 'nog' google store exclusive. Dus heb de 00000 methode geprobeerd echter kwam hij er dit keer niet doorheen en is hij terug gestuurd naar Google en heb ik gelijk mijn geld terug gekregen.

Is er iemand die misschien ook iets gaat bestellen bij de google store, dat we dit samen kunnen doen?
Ik heb deze band in Obsidian via een kameraad in Duitsland besteld en ben er erg tevreden over.
Let wel op welke maat je bestelt. Als je polsomtrek in twee aangegeven maten valt, kies dan de grotere variant. Dat geeft je ook wat extra stretch als je een keer je watch over je mouw wilt dragen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-03 20:43
Misschien fitbit.com naar NL verzorgen? https://www.fitbit.com/gl...ories/google-pixel-active

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
Enig idee of de stretch band uberhaupt verkocht gaat worden in NL? Begin me de afgelopen paar dagen soms wel te irriteren aan de meegeleverde band. Vooral tijdens het slapen vind ik deze net te strak zitten waardoor ik m altijd net iets losser zet. Gevolg is dan weer dat ie dan weer te los zit om goed mijn hartslag te kunnen meten haha, man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
kaka schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:25:
Enig idee of de stretch band uberhaupt verkocht gaat worden in NL? Begin me de afgelopen paar dagen soms wel te irriteren aan de meegeleverde band. Vooral tijdens het slapen vind ik deze net te strak zitten waardoor ik m altijd net iets losser zet. Gevolg is dan weer dat ie dan weer te los zit om goed mijn hartslag te kunnen meten haha, man man.
Ik verwacht het niet, want de Pixel Watch wordt niet/nooit in NL uitgebracht. Ik heb voordat ik de band via een kameraad in Duitsland heb besteld tot twee keer toe contact gehad met Google hierover. De reactie was tweemaal 'check Amazon.de' voor third party aanbieders. Alleen die gaan voor deze band wrs nooit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seren101
Kan er iemand mij uitleggen hoe ik "auto-launch media controls" aan de prijt moet krijgen.

De optie staat aan, maar de media controls starten niet automatisch als ik een mdia app start en bijv muziek afspeel.
Werkt dit alleen samen met bepaald apps op de telefoon? Moet ik bepaalde permissies of andere opties nog aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
seren101 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:12:
Kan er iemand mij uitleggen hoe ik "auto-launch media controls" aan de prijt moet krijgen.

De optie staat aan, maar de media controls starten niet automatisch als ik een mdia app start en bijv muziek afspeel.
Werkt dit alleen samen met bepaald apps op de telefoon? Moet ik bepaalde permissies of andere opties nog aanzetten?
Zodra je media op je telefoon afspeelt verschijnt onderaan je wijzerplaat een klein bewegend VU-metertje. Daar moet je op drukken om de controls te laten verschijnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
Mocht je je pixel watch graag verticaal laden in een standaardje...dat kan nu :)
https://nl.aliexpress.com/item/1005005017218184.html

[ Voor 5% gewijzigd door micheldenhaag op 05-12-2022 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 08:50

crashtestdummy

Ajoeto member

First Pixel Watch OTA update rolling out with fixes this December:
https://9to5google.com/2022/12/05/pixel-watch-update/

Update installeren op de Pixel Watch via Settings app > System > System updates.
De watch moet aan de lader worden gelegd en ten minste 50% geladen

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:43
crashtestdummy schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:59:
First Pixel Watch OTA update rolling out with fixes this December:
https://9to5google.com/2022/12/05/pixel-watch-update/

Update installeren op de Pixel Watch via Settings app > System > System updates.
De watch moet aan de lader worden gelegd en ten minste 50% geladen
Die van mij geeft nog steeds aan dat july 1 de meest recente is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/reDSyaooUbMMjgHOFbU6BNhALVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OJFV6O9Z3z6KghRCQn92QhTs.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is toch vreemd :?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• blueman85
outlandos schreef op woensdag 7 december 2022 @ 23:20:
[...]

Die van mij geeft nog steeds aan dat july 1 de meest recente is...

[Afbeelding]

Dat is toch vreemd :?
Dit zou je kunnen proberen:

https://9to5google.com/20...el-watch-update-download/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:56
Thanks, een paar keer op dat watch icoontje tikken onder system update werkte hier ook!

[ Voor 5% gewijzigd door r132546e op 08-12-2022 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seren101
micheldenhaag schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 06:26:
Zodra je media op je telefoon afspeelt verschijnt onderaan je wijzerplaat een klein bewegend VU-metertje. Daar moet je op drukken om de controls te laten verschijnen. :)
Ja, maar dat is niet wat het gedrag zou moeten zijn, de media controls zouden vanzelf moeten openen. Heel soms gebeurt dat, maar meestal niet. Ook als je de optie auto-open uit zet verschijnt die vu meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 18:17
Dus... ik ben inmiddels ook blijde bezitter van een Pixel Watch.
Het is mijn eerste smartwatch en tot dusver bevalt hij goed!

Enige dat me nog niet gelukt is, is om de google assistent aan te zetten. Hij geeft aan dat dit niet kan, omdat dit niet in deze regio ondersteunt wordt. Iemand nog work arounds om dit werkend te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

spacecrap schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:05:
Dus... ik ben inmiddels ook blijde bezitter van een Pixel Watch.
Het is mijn eerste smartwatch en tot dusver bevalt hij goed!

Enige dat me nog niet gelukt is, is om de google assistent aan te zetten. Hij geeft aan dat dit niet kan, omdat dit niet in deze regio ondersteunt wordt. Iemand nog work arounds om dit werkend te krijgen?
Even de taal van je telefoon (inclusief de taal van de google assistent op je telefoon) instellen in Engels. Dan de google assistent op je Watch activeren. Daarna de taal op je telefoon (en je Watch) weer naar Nederlands zetten.

De Google Assistent (ook op je Watch) werken dan en luisteren naar nederlandse opdrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
crashtestdummy schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:23:
[...]

Even de taal van je telefoon (inclusief de taal van de google assistent op je telefoon) instellen in Engels. Dan de google assistent op je Watch activeren. Daarna de taal op je telefoon (en je Watch) weer naar Nederlands zetten.

De Google Assistent (ook op je Watch) werken dan en luisteren naar nederlandse opdrachten.
Helemaal top, werkt!

Nu alleen nog mijn outlook agenda zien te synchroniseren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haifisch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Loop nu anderhalve maand rond met het ding, en ben erg tevreden. Draagcomfort is goed, doet wat het moet doen, zelfs de accuduur valt mij enorm mee (anderhalve dag, in de ochtend of voor een avondje stappen gooi ik hem even op de lader).

Enige nadelen vind ik de Spotify app die niet functioneert zoals het hoort, en het niet gebruiken van een normale draadloze oplaadstandaard waardoor je dus toch weer een extra kabeltje mee moet nemen op reis.

• blueman85
haifisch schreef op woensdag 21 december 2022 @ 02:57:
Loop nu anderhalve maand rond met het ding, en ben erg tevreden. Draagcomfort is goed, doet wat het moet doen, zelfs de accuduur valt mij enorm mee (anderhalve dag, in de ochtend of voor een avondje stappen gooi ik hem even op de lader).

Enige nadelen vind ik de Spotify app die niet functioneert zoals het hoort, en het niet gebruiken van een normale draadloze oplaadstandaard waardoor je dus toch weer een extra kabeltje mee moet nemen op reis.
Klopt! Bij mij werkt Spotify ook niet goed. Denk dat deze aan de kant van Spotify geupdate moet worden, want voorheen werkte het prima!
Veel plezier met je PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
Ik heb sinds gisteren mijn Pixel watch in bezit en heb een probleempje waar jullie misschien een antwoord op hebben:

Wanneer ik een opdracht wil geven aan mijn smart speaker, luistert de watch altijd mee waardoor de speaker de opdracht niet kan uitvoeren. De watch antwoordt dan bvb dat routines nog niet mogelijk zijn, of begint muziek op mijn telefoon af te spelen in plaats van op mijn speaker.

Ik heb nu 'hey Google' uitgezet op de watch, maar misschien hebben jullie een betere oplossing? Kan toch niet de bedoeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-06 07:39
De Pixel watch nu ook te koop bij Belsimpel:

https://www.belsimpel.nl/...24a32379d8b9dc35ed&cntd=1

[ Voor 3% gewijzigd door BlakeNL op 04-01-2023 00:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spacecrap
Hopelijk komen de bandjes ook naar Belsimpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanatax
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11:21
Vorige week mijn Pixel Watch ontvangen. Nu blijkt dat je die niet aan je Fitbit-account kunt toevoegen als je al een ander horloge gekoppeld hebt aan je account.

Ik heb een Fitbit Versa 4 waarmee ik ga hardlopen en ga slapen. Overdag gebruik ik de Pixel Watch. Ik dacht: leuk, dan combineer ik die twee in mijn Fitibit-account, maar dat lukt dus niet.

Heel jammer, want zo mis ik data van overdag. Ik kan wel mijn actuele hartslag bekijken op de Pixel Watch, maar die wordt niet gesynchroniseerd met de Fitbit-applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Sanatax schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:05:
Vorige week mijn Pixel Watch ontvangen. Nu blijkt dat je die niet aan je Fitbit-account kunt toevoegen als je al een ander horloge gekoppeld hebt aan je account.

Ik heb een Fitbit Versa 4 waarmee ik ga hardlopen en ga slapen. Overdag gebruik ik de Pixel Watch. Ik dacht: leuk, dan combineer ik die twee in mijn Fitibit-account, maar dat lukt dus niet.

Heel jammer, want zo mis ik data van overdag. Ik kan wel mijn actuele hartslag bekijken op de Pixel Watch, maar die wordt niet gesynchroniseerd met de Fitbit-applicatie.
Ik had hetzelfde inderdaad. Ik moest mijn Versa verwijderen voordat ik de Pixel Watch kon toevoegen. Erg jammer dat de Fitbit app maar 1 device tegelijk aan kan. Overigens bleef de Versa data wel gewoon beschikbaar, dus de historie gaat niet verloren.

Bij mij wordt de hartslag die de Pixel Watch registreerd wel gewoon gesynchroniseerd met de Fitbit app. Mogelijk dat je nog ergens een toestemmingsvinkje moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-12-2024
Sinds een paar dagen ook de bezitter van mn 1e smartwatch. Tot nu toe gewoon prima.

Ik zie wel dit staan bij premium Fitbit. Paar posts terug had iemand wel gratis 6 maanden premium?

Helaas heeft m'n kat vandaag de oplaadkabel kapot gebeten 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️. Ik zal dus een nieuwe kabel moeten bestellen, of raden jullie zo'n "draadloze" lader aan?
Edit: ik heb even gekeken maar ik kan gewoon nergens zo'n officiële lader kopen..............

Verder ben ik aan het wachten totdat ergens de stretch band gekocht kan worden, lijkt me een goed alternatief voor de bijgeleverde band.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SVlSj3OzfuJepx5q9ybvDaT9Ti0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VfYhEgzIvqjYBoGXdBR76kpe.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Cenahej op 10-01-2023 20:31 . Reden: Bijlage vergeten. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanatax
crashtestdummy schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:53:
[...]
Bij mij wordt de hartslag die de Pixel Watch registreerd wel gewoon gesynchroniseerd met de Fitbit app. Mogelijk dat je nog ergens een toestemmingsvinkje moet zetten?
Ik heb wel de Versa 4 nog altijd aan staan in mijn Fitbit-account. De Pixel Watch gebruik ik nu zonder koppeling met Fitbit.
Cenahej schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:50:
Sinds een paar dagen ook de bezitter van mn 1e smartwatch. Tot nu toe gewoon prima.

Ik zie wel dit staan bij premium Fitbit. Paar posts terug had iemand wel gratis 6 maanden premium?

Helaas heeft m'n kat vandaag de oplaadkabel kapot gebeten 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️. Ik zal dus een nieuwe kabel moeten bestellen, of raden jullie zo'n "draadloze" lader aan?
Edit: ik heb even gekeken maar ik kan gewoon nergens zo'n officiële lader kopen..............

Verder ben ik aan het wachten totdat ergens de stretch band gekocht kan worden, lijkt me een goed alternatief voor de bijgeleverde band.[/URL]
Draadloos opladen gaat helaas niet met de Pixel Watch, enkel met de bijgeleverde oplader. Die is voor € 29 te koop.

Op het Fitbit-forum kwam ik volgende reactie tegen over de 6 maanden gratis premium:

"Helaas is de gratis Premium-aanbieding van 6 maanden alleen beschikbaar in landen waar Pixel Watch wordt ondersteund. Nederland is op dit moment niet een van die landen, dus het is niet mogelijk om die Premium-aanbieding daar te activeren."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Sanatax schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 23:43:
[...]

Op het Fitbit-forum kwam ik volgende reactie tegen over de 6 maanden gratis premium:

"Helaas is de gratis Premium-aanbieding van 6 maanden alleen beschikbaar in landen waar Pixel Watch wordt ondersteund. Nederland is op dit moment niet een van die landen, dus het is niet mogelijk om die Premium-aanbieding daar te activeren."
Ik kreeg wel gewoon de 6 maanden gratis premium bij mijn pixel watch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r132546e
[...]
Je moet de taal van je Pixel telefoon even op Engels zetten, dan werkt de aanbieding gewoon. Zie : micheldenhaag in "[Google Pixel Watch] Ervaringen en discussies"

- Nieuwe Android-beveiligingsupdate van 5 januari 2023 staat hier op de watch nu!

[ Voor 11% gewijzigd door r132546e op 11-01-2023 00:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Enkele opmerkingen mbt Pixel Watch updates:
  • zorg dat je Pixel Watch tenminste 50% acculading heeft én verbonden met WiFi
  • de update roll-out gaat in fases, dus het kan even duren voordat je watch aan de beurt is. Gelukkig is er een methode om de update te forceren: https://www.droid-life.co...-update-your-pixel-watch/
  • Het komt voor dat het update proces blijft hangen met de melding: preparing to update. De download van de update is dan waarschijnlijk corrupt of incompleet. De Watch reageert verder nergens meer op. Je moet de Watch dan herstarten door beide knoppen tegelijkertijd ingedrukt te houden tot de restart (varieert van 3 tot 15 seconden) YouTube: Google Pixel Watch: How to Force a Restart (Can't Restart or Shut Do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
r132546e schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 00:19:
[...]

Je moet de taal van je Pixel telefoon even op Engels zetten, dan werkt de aanbieding gewoon. Zie : micheldenhaag in "[Google Pixel Watch] Ervaringen en discussies"

- Nieuwe Android-beveiligingsupdate van 5 januari 2023 staat hier op de watch nu!
Thanks! Ga ik daar even naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
[...]

Ik heb wel de Versa 4 nog altijd aan staan in mijn Fitbit-account. De Pixel Watch gebruik ik nu zonder koppeling met Fitbit.

[...]

Draadloos opladen gaat helaas niet met de Pixel Watch, enkel met de bijgeleverde oplader. Die is voor € 29 te koop.

Weet je toevallig ook waar deze lader te koop is? Bv Duitse playstore is helaas niet mogelijk omdat ze alleen verzenden naar adres in Duitsland. Heb helaas geen familie of iets om dat via die manier te regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micheldenhaag
Cenahej schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:13:
[...]

Weet je toevallig ook waar deze lader te koop is? Bv Duitse playstore is helaas niet mogelijk omdat ze alleen verzenden naar adres in Duitsland. Heb helaas geen familie of iets om dat via die manier te regelen.
Hier: https://nl.aliexpress.com/item/1005005057101357.html in het zwart en wit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
Thanks! Toevallig heb ik net ook via AliExpress eentje besteld. Weliswaar een andere maar wel hopelijk binnen in 2 weken. Arme pixelWatch zit nu stof te verzamelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:37
Jeu, mijn Pixel Watch komt vanavond binnen. Heeft er iemand toevallig multisim met KPN al voor elkaar? Ik zie op de website dat je het moet activeren op een iPhone, dat wordt al lastig..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
TheFes schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:41:
Jeu, mijn Pixel Watch komt vanavond binnen. Heeft er iemand toevallig multisim met KPN al voor elkaar? Ik zie op de website dat je het moet activeren op een iPhone, dat wordt al lastig..
Hier wacht ik ook op, benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:37
r132546e schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 23:04:
[...]

Hier wacht ik ook op, benieuwd!
Op mij hoef je niet meer te rekenen. Ga op 20 februari over naar T-Mobile. Daarbij kan het al (via een kleine omweg)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Afgelopen weken de Google Pixel Watch getest. Al met al mooi apparaatje, maar wel erg klein. Accuduur is inderdaad een dag zoals Google stelt en kale Wear OS voelt soms wel echt kaal aan. Al met al naar mijn mening geen aanrader, gezien de adviesprijs die echt veel te hoog is. Vind je het design echt het geld waard dan natuurlijk gewoon wel lekker doen: je bent nog wel een tijdje exclusief met dit klokje om je pols natuurlijk.

Google Pixel Watch

Google Pixel Watch

Google Pixel Watch

Google PixeL Watch

Deze watchface spreekt mij wel heel erg aan, die heb ik inmiddels dan ook draaien op m'n eigen Wear OS-horloge voor 79 cent

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Zo zie je maar dat smaken en ervaringen kunnen verschillen.
Ik draag de Pixel Watch nu 2 maanden dagelijks. Ik kom van een Fitbit Versa, waar de accu slechter van werd (3 ipv 5 dagen accuduur) en waarbij de ondersteuning door Fitbit naadje is geworden.

Ik ben nu super tevreden. Accuduur voor mij is 2 dagen (vanaf 07:00 dag 1 tot einde dag 2 zonder problemen).
Ik heb slanke polsen, dus dit horloge zit voor mij perfect. Het design vind ik ook geweldig. Mijn Versa werd vaak aangezien voor Apple Watch, deze Pixel zeker niet!
En dan de prijs: die is niet mals, maar als ik die vergelijk met Apple Watch, de huidige Fitbit Versa's én de Samsung Watch 5 dan scheelt het niets.

Al met al zou ik dit horloge wél aanraden. Maar ja zoals ik al zei, smaken en meningen verschillen. En dat mag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
Update: na dat mn kat de orginele kabel kapot heeft gebeten, een kabel (en standaard)bvia AliExpress besteld. Kwam een week later binnen en doet het prima 👌🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacecrap
Cenahej schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:41:
Update: na dat mn kat de orginele kabel kapot heeft gebeten, een kabel (en standaard)bvia AliExpress besteld. Kwam een week later binnen en doet het prima 👌🏻
Welke? Heb er ook eentje, maar mijn pixel watch wordt knetter heet en oververhit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cenahej
spacecrap schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:53:
[...]

Welke? Heb er ook eentje, maar mijn pixel watch wordt knetter heet en oververhit.
https://a.aliexpress.com/_EJCqabL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Nieuwe februari update wordt uitgerold.
Buiten een security update weinig nieuws.
Bron: https://9to5google.com/20...tch-february-2023-update/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

spacecrap schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:53:
[...]

Ik heb deze onlangs binnengekregen: https://nl.aliexpress.com/item/1005005057101357.html

Ik merk niks van oververhitting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Top! Heb ze ook besteld, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaka
Man ik baal zo erg dat de stretch band gewoon niet te krijgen is in NL. Irriteer me mateloos aan de default band, vooral snachts...Draag de horloge nu al een paar dagen niet hierdoor.

Is er een of andere forum/manier om dit via een tussenpersoon o.i.d. te regelen (via duitse google?).
Die websites in Duitsland die je pakket doorsturen na ontvangst op een Duits adres werken helaas niet, order werd geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
kaka schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:53:
Man ik baal zo erg dat de stretch band gewoon niet te krijgen is in NL. Irriteer me mateloos aan de default band, vooral snachts...Draag de horloge nu al een paar dagen niet hierdoor.

Is er een of andere forum/manier om dit via een tussenpersoon o.i.d. te regelen (via duitse google?).
Die websites in Duitsland die je pakket doorsturen na ontvangst op een Duits adres werken helaas niet, order werd geannuleerd.
Kon je ze ook niet kopen via de Fitbit store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacecrap
kaka schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:53:

Ik kwam deze ook nog tegen: https://www.amazon.nl/Com.../dp/B0BMTQ2M82?th=1&psc=1 misschien dat dit wat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:52

Simkin

Bzzzzz

TheFes schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:41:
Mogelijk werkt dit: https://www.reddit.com/r/..._any_esim_in_any_wear_os/

edit: Kan bevestigen dat TicEsimFix Xposed module werkt icm met tmobile esim

[ Voor 8% gewijzigd door Simkin op 03-03-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:52

Simkin

Bzzzzz

Kan iemand mij vertellen wat de snelste weg is om het volume aan te passen? Ik open nu settings-> audio -> volume maar dit voelt wat omslachtig. e.g. wil soms tijdens het sporten snel mijn volume harder/zachter zetten als ik naar Spotify luister.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spacecrap
Simkin schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:40:
Kan iemand mij vertellen wat de snelste weg is om het volume aan te passen? Ik open nu settings-> audio -> volume maar dit voelt wat omslachtig. e.g. wil soms tijdens het sporten snel mijn volume harder/zachter zetten als ik naar Spotify luister.
Met de kroon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanatax
crashtestdummy schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:23:
[...]

De Google Assistent via deze weg kunnen instellen, maar de watch lijkt niet te reageren op "Hey Google".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Sanatax schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:41:
[...]

De Google Assistent via deze weg kunnen instellen, maar de watch lijkt niet te reageren op "Hey Google".
Je scherm moet dan wel 'actief' zijn, dan zou het moeten werken. En anders de zijknop eenmaal indrukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Nieuwe maart update lijkt beschikbaar, maar ik zie 'm nog niet. Geduld..

https://9to5google.com/20...-watch-march-2023-update/

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste