• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-06 22:01
EEKthecat schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:37:
[...]

Voor wie nog zoekende was, dit werkte perfect voor mij met T-Mobile. Mijn Pixel Watch hangt nu lekker aan 4G van T-Mobile met de multisim van T-Mobile (1x 5 euro). Identificatie via video-call voor Vodafone was ook geen probleem. Ik heb mijn Pixel Watch gekregen via de promo in Duitsland :)
Ik probeer die Duitse Vodafone eSim te bestellen, maar dat lukt nog niet zo erg.
- Er moet een Duitse postcode opgegeven worden... lastig met een Nederlands adres. Hoe heb je daarom heen gewerkt?
- Die video call... is dat in het Duits? Of kan dat ook in het Engels?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:05
stefxx schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 20:08:
[...]

Ik probeer die Duitse Vodafone eSim te bestellen, maar dat lukt nog niet zo erg.
- Er moet een Duitse postcode opgegeven worden... lastig met een Nederlands adres. Hoe heb je daarom heen gewerkt?
- Die video call... is dat in het Duits? Of kan dat ook in het Engels?

Dank!
Video call kan in het Engels, adres kan ik me niet echt herinneren wat ik opgegeven heb. Mijn werk heeft ook een vestiging in Duitsland, wellicht dat ik dat adres opgegeven heb, er wordt verder niets heen gestuurd, dus het maakt niet zo veel uit verder.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
TheFes schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:48:
[...]

Video call kan in het Engels, adres kan ik me niet echt herinneren wat ik opgegeven heb. Mijn werk heeft ook een vestiging in Duitsland, wellicht dat ik dat adres opgegeven heb, er wordt verder niets heen gestuurd, dus het maakt niet zo veel uit verder.
Dankjewel, goede tip ook over het adres, ook mijn werkgever heeft een vestiging in Duitsland. VIdeo call ging prima, het lijkt ze niks te interesseren waar je vandaan komt of waar je woont. Je moet je gewoon identificeren met je paspoort.

En het werkt! Moest een uurtje of 2 wachten, daarna eSim geinstalleerd en vervolgens de Multi-eSim van Odido geactiveerd op de Pixel Watch 2. Perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-06 15:46
Hallo allemaal
Is het mogelijk om Fitbit te synchroniseren tussen Google watch 2 en pixel 8.
De stappen teller zijn niet gelijk op bijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:02

Ves

A gadget addicted Bounty

Dat zou standaard moeten synchroniseren als je de zelfde accounts gebruikt.

Of is de ene Google Fit en de ander Fitbit? Merkte daar ook een verschil in.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Ves schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:23:
Dat zou standaard moeten synchroniseren als je de zelfde accounts gebruikt.

Of is de ene Google Fit en de ander Fitbit? Merkte daar ook een verschil in.
Ja thanks, dat zou heel goed kunnen, ik zal het eens nakijken.

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11:30
Weet iemand of het mogelijk is om (tijdens laden) het scherm aan te laten en een kwartslag te draaien? Door de oplaadhouder is het scherm nu niet afleesbaar en gaat die meteen op zwart nadat het laadscherm even getoond is. Aangezien die meestal op m'n bureau staat tijdens werken is het net zo handig als klok, maar ik krijg geen instellingen gevonden hierover. Iemand een tip (behalve een nieuwe stand kopen)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 20:02
De maart 2024 update komt OTA op mijn Pixel Watch 2 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Op mijn Watch 2 (LTE) is er nog geen update beschikbaar.

Is er een changelog ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
stefxx schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:54:
Op mijn Watch 2 (LTE) is er nog geen update beschikbaar.

Is er een changelog ergens?
als je als een malle op het icoon op het update scherm gaat tikken, start hij op een gegeven moment vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
TheFes schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 12:56:
[...]

als je als een malle op het icoon op het update scherm gaat tikken, start hij op een gegeven moment vanzelf
Weer wat geleerd. Updating in progress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
En om dan maar gelijk mijn eigen vraag te beantwoorden:
The March 2024 software update includes the latest security patches for Pixel Watch users.

Additionally, new apps and features have recently launched for Pixel Watches, including support for transit directions with Google Maps, along with Pixel Watch 2 Fitbit features, which will be available on Pixel Watch.
https://support.google.co...tch-update-mar-2024?hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Ik had gisteren avond alles al binnen, de watch en de p8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Gerrya schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:22:
Ik had gisteren avond alles al binnen, de watch en de p8.
Batterij gaat na laatste update stuk minder lang mee - moet nu 2x per dag laden.
Meer users hebben exact dezelfde klacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
jan100 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:38:
[...]

Batterij gaat na laatste update stuk minder lang mee - moet nu 2x per dag laden.
Meer users hebben exact dezelfde klacht :(
Ik kon eerst 2 dagen doen op 1 keer laden, nu net geen 2 dagen meer.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:03
Hier geen verschil sinds de update nog steeds 2 dagen batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Igor
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 01:26
Ik heb vorige week een Pixel Watch 2 gehaald, maar deze had een vrij irritant probleem: het scherm zit niet recht midden op de behuizing. Als je het recht van boven bekijkt, zit het scherm iets teveel naar rechts (naar de kroon toe). Ik heb dit exemplaar geruild, maar ook de tweede heeft hetzelfde euvel.

Het is zo'n typisch 'als je het eenmaal ziet' probleem en valt vooral bij bepaalde lichtval echt op. Ik vind het zelf behoorlijk storend, maar ik heb dan ook wat OCD-achtige trekken. Ben ik de enige waarbij de Watch 2 dit probleem vertoont?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mo35gymu5OvLYHYVSl74p0G91ZU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AXDgEyJufXXaKY3DPLK90srM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 21:41
Lord Igor schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:17:
Ik heb vorige week een Pixel Watch 2 gehaald, maar deze had een vrij irritant probleem: het scherm zit niet recht midden op de behuizing. Als je het recht van boven bekijkt, zit het scherm iets teveel naar rechts (naar de kroon toe). Ik heb dit exemplaar geruild, maar ook de tweede heeft hetzelfde euvel.

Het is zo'n typisch 'als je het eenmaal ziet' probleem en valt vooral bij bepaalde lichtval echt op. Ik vind het zelf behoorlijk storend, maar ik heb dan ook wat OCD-achtige trekken. Ben ik de enige waarbij de Watch 2 dit probleem vertoont?

[Afbeelding]
In de watch face die ik gebruik is de tijd niet helemaal recht uitgelijnd. Maar dat is een software-matige keuze, zo lijkt het. Als ik bijvoorbeeld het menu open, staat alles wel recht uitgelijnd. Weet je zeker dat het echt het scherm zelf is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Igor
floriz87 schreef op maandag 11 maart 2024 @ 20:17:
[...]

In de watch face die ik gebruik is de tijd niet helemaal recht uitgelijnd. Maar dat is een software-matige keuze, zo lijkt het. Als ik bijvoorbeeld het menu open, staat alles wel recht uitgelijnd. Weet je zeker dat het echt het scherm zelf is?
Dat weet ik zeker. Je voelt het als je je vinger langs het scherm haalt. Links steekt het metaal uit en rechts het glas. Je komt een randje tegen aan de linkerkant, maar rechts glijdt je vinger er gewoon vanaf. In de omgekeerde richting voel je dat het glas rechts ook uitsteekt. Het is niet de watch face maar iets echt fysieks. Misschien ter verduidelijking: met 'het scherm' bedoelde ik de hele glazen bovenkant, niet alleen het OLED-gedeelte.

Dat de watch face niet altijd exact in het midden van het scherm zit, hadden mijn vorige smartwatches ook. Daar was het tegen burn-in, vooral als het scherm op 'always on' stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-06 21:41
Lord Igor schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:02:
[...]

Dat weet ik zeker. Je voelt het als je je vinger langs het scherm haalt. Links steekt het metaal uit en rechts het glas. Je komt een randje tegen aan de linkerkant, maar rechts glijdt je vinger er gewoon vanaf. In de omgekeerde richting voel je dat het glas rechts ook uitsteekt. Het is niet de watch face maar iets echt fysieks. Misschien ter verduidelijking: met 'het scherm' bedoelde ik de hele glazen bovenkant, niet alleen het OLED-gedeelte.

Dat de watch face niet altijd exact in het midden van het scherm zit, hadden mijn vorige smartwatches ook. Daar was het tegen burn-in, vooral als het scherm op 'always on' stond.
Ah, dat kan ik niet zien, aangezien er bij mij een cover omheen zit (https://www.phonelife.nl/...oogle-pixel-watch-2-black) . En die ga ik er niet afhalen, want als ik zie dat het er bij mij ook scheef op zit dan ga ik mij daar ook aan irriteren :P. Misschien een tipje voor jou dus, doe er een cover omheen, dan zie je het niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-06 08:50

crashtestdummy

Ajoeto member

Lord Igor schreef op maandag 11 maart 2024 @ 21:02:
[...]

Ik ben even met de nagel langs mijn randen gegaan, maar ik voel geen verschil tussen links of rechts, boven of onder. Zowel links als rechts steekt het metaal een fractie uit ten opzichte van het glas, maar overal identiek. Ik denk dat mijn watch dus door iemand met een zeer vaste hand op elkaar is gelijmd _/-\o_

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Igor
crashtestdummy schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 12:10:
[...]

Ik ben even met de nagel langs mijn randen gegaan, maar ik voel geen verschil tussen links of rechts, boven of onder. Zowel links als rechts steekt het metaal een fractie uit ten opzichte van het glas, maar overal identiek. Ik denk dat mijn watch dus door iemand met een zeer vaste hand op elkaar is gelijmd _/-\o_
Een robot met vaste hand wellicht? ;)

Bedankt voor het controleren. Ik denk dat ik het tweede exemplaar ook maar weer ga ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
Nog meer mensen met connectie issues?
Volgens mij ook gerelateerd aan laatste update.

Nu al 2x gehad dat je op geen enkele manier meer verbinding kunt maken, dus bluetooth vergeten op phone + phone en watch rebooten etc.

Enige wat dan werkt is: reset van watch (wat op zich redelijk snel gaat, je moet wel weer de apps installeren + custom settings aanpassen, daar wordt geen backup van gemaakt).

Na de reset wordt watch direct gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Hier geen problemen, alle updates zowel op de Pixel 8 Pro als ook op de Watch 2.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/obyabWC5d8SqdWzk4Ph8IFPDcV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/8lq1pmRGACJxLPURunGzo17t.png?f=user_large

[ Voor 52% gewijzigd door Ad de Jong op 24-03-2024 11:41 ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
jan100 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 10:51:
Nog meer mensen met connectie issues?
Nee, herken ik niet. Alle updates van begin maart gelijk geïnstalleerd toen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zkmkmmr
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14-04 15:15
Zijn er meer mensen waarbij Google Wallet op de (pixel) telefoon niet met de watch synchroniseert? In de app op de telefoon staat iets als: 'kaarten worden automatisch met uw watch gesynchroniseerd', maar dat is helaas niet het geval. In de Wallet app op de watch ontbreken de kaarten en kan ik alleen, weliswaar via de telefoon ('ga verder op uw telefoon') creditcards toevoegen. ASN is overgestapt op Google Pay, maar een pinpas is niet toe te voegen.

Edit: nevermind, uit de categorie waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8L7eOtmCF_quVEsd5BBykRlc0to=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oZnLDLn5DQQH2bHSwP9fnx2F.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door zkmkmmr op 26-03-2024 18:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
zkmkmmr schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 18:30:
Zijn er meer mensen waarbij Google Wallet op de (pixel) telefoon niet met de watch synchroniseert? In de app op de telefoon staat iets als: 'kaarten worden automatisch met uw watch gesynchroniseerd', maar dat is helaas niet het geval. In de Wallet app op de watch ontbreken de kaarten en kan ik alleen, weliswaar via de telefoon ('ga verder op uw telefoon') creditcards toevoegen. ASN is overgestapt op Google Pay, maar een pinpas is niet toe te voegen.
ASN en ook SNS en overigens ook ING hebben nu wel ondersteuning voor Google Wallet, maar nog niet voor Wear OS. Dat moet ook vanuit de bank ondersteund worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Edit: nevermind, uit de categorie waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? [Afbeelding]
Ik heb ING en Revolut, Revolut (gratis) aangemaakt omdat ING destijds geen Google Pay ondersteunde en dat wel een stuk lekkerder werkt. Ik maak nu via iDeal elke maand geld over naar Revolut om mobiel te betalen en dat werkt voor mij wel lekker (meteen soort potje voor de boodschappen :P).

Ik moest de kaart wel apart toevoegen aan de Pixel Watch, ondanks dat de kaart al wel in de app stond op m'n smartphone. Je moet dus echt vanuit de app op de smartwatch de kaart toevoegen (dat proces wordt dan weer vervolgd op je smartphone). Beetje vaag proces, maar ach, het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:04
TheFes schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 18:40:
[...]

ASN en ook SNS en overigens ook ING hebben nu wel ondersteuning voor Google Wallet, maar nog niet voor Wear OS. Dat moet ook vanuit de bank ondersteund worden
ING Belgie heeft wel al ondersteuning voor Wear OS, ik heb mijn ING debit kaarten zowel op mijn android als smartwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

De nieuwe Pixel Watch update is gearriveerd met een mooie feature drop: Vibration Watch.
Deze nieuwe functie komt niet alleen naar de Watch 2, maar ook naar de orginele Watch.

https://9to5google.com/2024/04/03/pixel-vibration-watch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:22
Meer mensen met een Pixel Watch 1 die last hebben van 'lag' tijdens het sporten?

Als ik een workout start en ik 'kijk' niet naar mijn horloge, loopt de tijd netjes door. Als ik mijn horloge bekijk, en mijn pols dus omhoog beweeg, bevriest de tijd een paar seconden, loopt vervolgens door en slaat enkele seconden later een paar seconden over om weer terug te komen bij de oorspronkelijke tijd.

Vaag verhaal, dus ik probeer het nog iets duidelijker te maken:

Workout gestart, tijd 00:00
Horloge in 'ruststand', tijd 01:20
Horloge in 'kijkstand', tijd bevriest om 01:30, daadwerkelijke tijd 01:30
Horloge in 'kijkstand', tijd gaat verder om 01:30, daadwerkelijke tijd 01:35
Horloge in 'kijkstand', tijd springt vooruit naar 01:35

Echt rete-irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan100
crashtestdummy schreef op woensdag 3 april 2024 @ 15:26:
De nieuwe Pixel Watch update is gearriveerd met een mooie feature drop: Vibration Watch.
Deze nieuwe functie komt niet alleen naar de Watch 2, maar ook naar de orginele Watch.

https://9to5google.com/2024/04/03/pixel-vibration-watch/
Misschien mis ik iets, maar leuk omdat het kan, maar use case: "als je niet op het scherm kunt kijken", kan niet echt een voorbeeld bedenken waarbij ik dit echt zou gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 10:15
jan100 schreef op donderdag 4 april 2024 @ 10:39:
[...]

Misschien mis ik iets, maar leuk omdat het kan, maar use case: "als je niet op het scherm kunt kijken", kan niet echt een voorbeeld bedenken waarbij ik dit echt zou gebruiken?
Nog erger, het scherm moet aanstaan. Dus eigenlijk moet je stiekum op de kroon drukken en dan stiekum met twee vingers op het scherm tikken. Complete onzin feature op deze manier. Een beetje ontwikkelaar bedenkt iets met een dubbele pols twist oid. Dan kan ik er wel wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Ik gebruik het 's nachts om te weten hoe laat het is. Zonder bril kan ik het echt niet goed zien. Maar eens dat het mooier zou zijn als het kan zonder het scherm aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Zijn er al ervaringen met een Pixel Watch 2 stand waarmee je tegelijkertijd ook kan laden?

Ik zit nog steeds te hopen dat Spigen hiermee komt maar zover ik zie hebben die alleen nog maar voor de eerste Pixel Watch een stand + oplader.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.k
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 20:00
Ad de Jong schreef op zondag 7 april 2024 @ 15:49:
Zijn er al ervaringen met een Pixel Watch 2 stand waarmee je tegelijkertijd ook kan laden?

Ik zit nog steeds te hopen dat Spigen hiermee komt maar zover ik zie hebben die alleen nog maar voor de eerste Pixel Watch een stand + oplader.
Ik heb een stand die eigenlijk voor de Fitbit Versa 4 is bedoeld, maar deze werkt prima. De oplaadpunten zitten op dezelfde plek, dus opladen werkt ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:38
wouter.k schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:32:
[...]

Ik heb een stand die eigenlijk voor de Fitbit Versa 4 is bedoeld, maar deze werkt prima. De oplaadpunten zitten op dezelfde plek, dus opladen werkt ook ;)
Heb je toevallig een linkje van de stand die je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Ik heb sinds 2 maanden nu de pixel watch 2. Wel blij mee, batterij is conform verwachting. Behalve.. wanneer ik een rondje heb hardgelopen. Tijdens het hardlopen gebruikt de watch 2 natuurlijk fors meer. Maar ook daarna blijft het verbruik veel hoger dan normaal, totdat ik de watch opnieuw opstart.

Iemand enig idee hoe dat komt (en wat er aan te doen is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:12
stefxx schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:53:
Ik heb sinds 2 maanden nu de pixel watch 2. Wel blij mee, batterij is conform verwachting. Behalve.. wanneer ik een rondje heb hardgelopen. Tijdens het hardlopen gebruikt de watch 2 natuurlijk fors meer. Maar ook daarna blijft het verbruik veel hoger dan normaal, totdat ik de watch opnieuw opstart.

Iemand enig idee hoe dat komt (en wat er aan te doen is)?
Software al bijgewerkt om te kijken of dat wat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
Oesie schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:07:
[...]

Software al bijgewerkt om te kijken of dat wat doet?
Zeker, alles is volledig bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:22

Steef

GoT's Most Eaten

Dit bandje van Strap-it (via Bol) bevalt me tot dusver prima. Het siliconen bandje ging kriebelen, na een aantal verschillende bandjes te hebben geprobeerd is dit een blijvertje.

Ook een milanese stijl geprobeerd, maar dat voelt niet heel geweldig aan. Dit bandje heeft wat grovere schakels, waardoor de watch er ook wat steviger uit ziet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x3V2tfGXeJBpeJtbfb3cTxxmYaQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/54S4x2yOl7FyXE6T2w6Kh31R.jpg?f=user_large

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wouter.k
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-06 20:00
Joop34 schreef op maandag 15 april 2024 @ 21:44:
[...]

Heb je toevallig een linkje van de stand die je hebt?
Jazeker:
https://www.amazon.nl/kwm...ef_=ast_sto_dp&th=1&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Nu online
Ik heb de update nu ook denk ik, heb via de ontwikkelaarsopties aan staan dat de watch trilt als de verbinding verbreekt, en dat gebeurt nu echt meerdere keren per uur, erg vervelend. Kan me voorstellen dat dat ook flink impact heeft op de accu. Weet niet of anderen ook herkennen dat de verbinding verbreekt en dan weer verbindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
Goedemorgen.
Ik heb opeens dat de batterij van de watch 2 heel snel leeg getrokken wordt. Vanaf vanmorgen 7.30 uur 100 % nu al 51 % in die ruim 3 uur.
Hebben we een ubdate gehad vannacht die dus niet helemaal goed is, of ben ik de enigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Gerrya schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:46:
Goedemorgen.
Ik heb opeens dat de batterij van de watch 2 heel snel leeg getrokken wordt. Vanaf vanmorgen 7.30 uur 100 % nu al 51 % in die ruim 3 uur.
Hebben we een ubdate gehad vannacht die dus niet helemaal goed is, of ben ik de enigste.
Gisteren morgen volledig opgeladen en nu staat ie op 48%.
Voor mij een normale waarde.
Voorzien van alle updates.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Nu online
Gerrya schreef op maandag 22 april 2024 @ 10:46:
Goedemorgen.
Ik had dit ook, de watch leek vaak de verbinding te verbreken. Na opnieuw opstarten van m'n telefoon en watch was het opgelost. Hopelijk is dat voor jou ook de oplossing :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerrya
Gerjannn schreef op maandag 22 april 2024 @ 14:24:
[...]

Ik had dit ook, de watch leek vaak de verbinding te verbreken. Na opnieuw opstarten van m'n telefoon en watch was het opgelost. Hopelijk is dat voor jou ook de oplossing :)
Ja, denk dat het is opgelost, nu na een uurtje nog steeds 100% .
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:09

his.dudeness

The Dude Abides.

Edit: nevermind, uit de categorie waarom makkelijk doen als het moeilijk kan? [Afbeelding]
|:( dat was nou juist waarom ik vandaag een Pixel Watch 2 gekocht heb..... Ik heb ING en ASN, geen van beiden werken.
...dan maar retour sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:43
his.dudeness schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:10:
[...]

|:( dat was nou juist waarom ik vandaag een Pixel Watch 2 gekocht heb..... Ik heb ING en ASN, geen van beiden werken.
ING ondersteunt (nog) geen Google Pay op smartwatches, alleen op telefoons. Dus dat heeft niks met je horloge te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
The_Admin schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:14:
[...]

ING ondersteunt (nog) geen Google Pay op smartwatches, alleen op telefoons. Dus dat heeft niks met je horloge te maken
Hetzelfde geldt voor ASN en SNS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
De mei 2024 update is voor de Pixel watches beschikbaar zie ook:

https://9to5google.com/20...el-watch-may-2024-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:04
The_Admin schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:14:
[...]

In Belgie kan dat wel, ik heb mijn ING kaartjes op de smartwach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-06 10:05
Nu de Watch 2 enige tijd in gebruik heb met de standaard faces en ben online aan het kijken naar een aantal andere watch faces welke ik zou willen gebruiken. Vraag ik mij af hoeveel van jullie hier gebruiken custom faces en wat heb je er dan zoal op?

Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik "productiviteit" mis maar aan de andere kant ook het gevoel dat ik niet zoveel mis.. maar omdat het toch een gadget is er wel meer uit moet halen.

Net middels Amazon een tweetal metalen bandjes zilver en zwart gekocht dat standaard bandje begon toch te vervelen en kan ik nu mooi gebruiken voor tijdens het sporten.

[ Voor 16% gewijzigd door Salv op 16-05-2024 10:05 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Salv schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:04:
Nu de Watch 2 enige tijd in gebruik heb met de standaard faces en ben online aan het kijken naar een aantal andere watch faces welke ik zou willen gebruiken. Vraag ik mij af hoeveel van jullie hier gebruiken custom faces en wat heb je er dan zoal op?

Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik "productiviteit" mis maar aan de andere kant ook het gevoel dat ik niet zoveel mis.. maar omdat het toch een gadget is er wel meer uit moet halen.

Net middels Amazon een tweetal metalen bandjes zilver en zwart gekocht dat standaard bandje begon toch te vervelen en kan ik nu mooi gebruiken voor tijdens het sporten.
Ik gebruiker Facer om een zeer grote collectie aan watchfaces te kunnen gebruiken.
Facer installeer je als app/watchface op je Watch en vervolgens kun je met de facer app op je smartphone in de watchface collectie zoeken, selecteren (en eventueel betalen) en pushen naar je Watch.
Facer heeft een betaalde abonnementsfunctie, maar er zijn ook heel veel gratis gepubliceerde watchfaces die je kunt gebruiken.

Bovendien kun je via https://facer.io zelf ook watchfaces ontwerpen. Ook hier is een gratis versie met beperkte functionaliteit en een betaalde versie (met natuurlijk alle opties).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Nu online
Salv schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 10:04:

WearOS 5 komt eraan met daarbij een nieuwe manier om Watchfaces te maken met daarbij meer beschikbare informatie om te tonen. Dus er gaan hopelijk mooie leuke faces komen de komende tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mannie87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-06 19:32
his.dudeness schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:10:
[...]

Je kunt een nieuwe bankpas aanvragen. Deze vallen nu niet meer onder maestro maar hebben een creditcard nummer. Je kunt de kaart dan toevoegen als creditcard aan je wallet op je smartwatch.

Het geld wordt overigens gewoon direct afgeschreven dus het is niet echt een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 22:09

his.dudeness

The Dude Abides.

Mannie87 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:27:
[...]

Je kunt een nieuwe bankpas aanvragen. Deze vallen nu niet meer onder maestro maar hebben een creditcard nummer. Je kunt de kaart dan toevoegen als creditcard aan je wallet op je smartwatch.

Het geld wordt overigens gewoon direct afgeschreven dus het is niet echt een creditcard.
Oh dat wist ik niet. Bedankt voor de tip!
Is dit alleen bij ING of alle Nederlandse banken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Geen garantie, veel banken hebben nog oude voorraad en maken die nu eerst op, maar uiteindelijk moeten alle banken over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mannie87
  • Laatst online: 14-06 19:32
his.dudeness schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:46:
[...]

Oh dat wist ik niet. Bedankt voor de tip!
Is dit alleen bij ING of alle Nederlandse banken?
Alle Nederlandse banken gaan over dus verwacht ook dat dit bij alle banken zo werkt. Het idee is juist om een internationale standaard te maken en dus ook makkelijker voor online betalen maar ook voor Google pay.

Bij mij werkt het nu op een charge 6, maar zou voor een Pixel ook moeten werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
Mannie87 schreef op zondag 2 juni 2024 @ 12:43:
[...]

Alle Nederlandse banken gaan over dus verwacht ook dat dit bij alle banken zo werkt. Het idee is juist om een internationale standaard te maken en dus ook makkelijker voor online betalen maar ook voor Google pay.

Bij mij werkt het nu op een charge 6, maar zou voor een Pixel ook moeten werken.
Overigens meldt SNS expliciet dat Android Wear nog niet ondersteund wordt. Het werkt wel op de telefoon, wat me doet vermoeden dat het bij de bank geblokkeerd wordt.

Ook mijn Corporate ING card vanuit mijn werk kan ik wel aan Google Pay toevoegen, maar niet gebruiken voor tap to pay (zowel niet op telefoon als op horloge). Dus ik geloof niet dat je er zo maar vanuit kunt gaan dat elke debit card zomaar met Android Wear gebruikt kan worden

[ Voor 4% gewijzigd door TheFes op 02-06-2024 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 10:05
Stomme vraag misschien: Kun je zonder telefoon muziek luisteren op de pixel watch 2? As in: muziek er op zetten en oortjes (apple earpods) ermee koppelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:02

Ves

A gadget addicted Bounty

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makie
Yes the feature drop komt eraan! Zie:

YouTube: Shake It Up With Pixel's June '24 Feature Drop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

Later op de avond zelfs als update beschikbaar d:)b

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Makie
De juli 2025 Pixel Watches update is beschikbaar (na tig keer klikken op het horloge icon) zie ook:

https://9to5google.com/20...onthly%20security%20patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 13:51
Sinds december 2022 in het bezit van de eerste Google Pixel Watch. Aangezien deze niet in Nederland werd verkocht heb ik deze besteld bij Amazon.de. Helaas reageerde het horloge 2 weken geleden niet meer en wilde ook niet meer opladen. Ik heb het op verschillende laders geprobeerd maar het horloge wilde niet meer opladen. Ook kon ik het horloge niet herstarten om eventueel het opladen weer te laten werken.
Ik heb de batterij compleet laten leeglopen met de hoop dat het opladen weer zou werken zodra ik deze op 1 van de laders zou leggen. Dit is helaas niet het geval. Het horloge wil niet meer opladen en blijft ook koud dus er gebeurt echt helemaal niets.

Aangezien het horloge nog geen 2 jaar oud is hoop ik dat ik nog recht heb op garantie. Misschien wordt dit een lastig verhaal aangezien ik het horloge in Duitsland heb besteld. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik dit dan via Google moeten kunnen regelen? Ik kan nergens vinden waar ik een RMA kan aanmaken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
Hoi Perlian,

Dat is minder als je Pixel Watch niet meer werkt. Hopelijk valt het nog onder garantie.

Kijk eens op:

https://support.google.co...id=6948355066875722264-EU

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perlian
Makie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:10:
Hoi Perlian,

Dat is minder als je Pixel Watch niet meer werkt. Hopelijk valt het nog onder garantie.

Kijk eens op:

Bedankt voor de link, ik ga hiermee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Laatst online: 13:48
Makie schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:10:
Hoi Perlian,

Kijk eens op:

Dit kan een goede tweede route zijn, volgens de Europese richtlijn moet je bij de verkopende partij zijn.
Zoals je in je bericht aangeeft is dat Amazon.de partij waar je de Pixel Watch hebt gekocht, je zou daar dus je garantie claim neer moeten leggen en zij moeten jou ontzorgen in het oplossen van het probleem.

Als Google je helpt is dat extra service en niet per devinitie verplicht als zij de verkopende partij niet zijn.

De hele Europese richtlijn vind je hier;
https://eur-lex.europa.eu...11L0083&qid=1403274218893

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perlian
BGLAdmin schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:23:
[...]

Dit kan een goede tweede route zijn, volgens de Europese richtlijn moet je bij de verkopende partij zijn.
Zoals je in je bericht aangeeft is dat Amazon.de partij waar je de Pixel Watch hebt gekocht, je zou daar dus je garantie claim neer moeten leggen en zij moeten jou ontzorgen in het oplossen van het probleem.

Als Google je helpt is dat extra service en niet per devinitie verplicht als zij de verkopende partij niet zijn.

De hele Europese richtlijn vind je hier;
https://eur-lex.europa.eu...11L0083&qid=1403274218893
Ondertussen telefonisch contact gehad met Google en het horloge valt onder de garantie en ik krijg een ander Pixel Watch. Ik ben nog in afwachting van een email hoe te retourneren maar dan zou ik binnen 2 a 3 weken een vervangend exemplaar moeten ontvangen. Contact was snel en duidelijk, grote klasse van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perlian
Perlian schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:00:
[...]

Ondertussen telefonisch contact gehad met Google en het horloge valt onder de garantie en ik krijg een ander Pixel Watch. Ik ben nog in afwachting van een email hoe te retourneren maar dan zou ik binnen 2 a 3 weken een vervangend exemplaar moeten ontvangen. Contact was snel en duidelijk, grote klasse van Google.
Iets te vroeg de handen in de lucht:
Bedankt dat je contact opneemt met de klantenservice! Je hebt contact opgenomen in verband met je Google Pixel watch, die helaas niet meer oplaadt. Zoals telefonisch besproken valt je Pixel watch nog onder garantie, echter kan ik de omruiling niet in gang zetten. De reden hiervoor is dat wij de Pixel watch 1e generatie niet in Nederland hebben verkocht, hierdoor kunnen we hem ook niet omruilen.

Wel kan je een beroep doen op je garantie bij de verkoper. Je garantie is geldig tot en met 24 december 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Perlian schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 12:04:
[...]

Iets te vroeg de handen in de lucht:
Bedankt dat je contact opneemt met de klantenservice! Je hebt contact opgenomen in verband met je Google Pixel watch, die helaas niet meer oplaadt. Zoals telefonisch besproken valt je Pixel watch nog onder garantie, echter kan ik de omruiling niet in gang zetten. De reden hiervoor is dat wij de Pixel watch 1e generatie niet in Nederland hebben verkocht, hierdoor kunnen we hem ook niet omruilen.

Wel kan je een beroep doen op je garantie bij de verkoper. Je garantie is geldig tot en met 24 december 2024
Wat een gezeur, die rechten gelden toch voor heel Europa. Ik zou een claim indienen bij Google Duitsland. Daar komt hij wrs ook vandaan. Ik had ook een 'Duitse' Pixel Watch 1 uit de introductieactie destijds met de 7 pro. Wel grappig dat dat klokkie destijds vanuit Nederlands magazijn naar mijn Duitse kennis werd gezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
micheldenhaag schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:22:
[...]

Wat een gezeur, die rechten gelden toch voor heel Europa. Ik zou een claim indienen bij Google Duitsland. Daar komt hij wrs ook vandaan. Ik had ook een 'Duitse' Pixel Watch 1 uit de introductieactie destijds met de 7 pro. Wel grappig dat dat klokkie destijds vanuit Nederlands magazijn naar mijn Duitse kennis werd gezonden.
Als je terug leest zie je dat het toestel gekocht bij Amazon en niet bij Google, dus via de Amazon shop moet het recht gehaald worden.

Een ander voorbeeld;
Je koopt een Televisie bij EP en die gaat binnen de garantie termijn stuk. Dan moet je naar de EP waar je het toestel gekocht hebt en kun je de garantie niet claimen bij de Mediamarkt met je garantie claim.

Het is en blijft de verantwoording van de winkelier dat je een deugdelijk product hebt gekregen. Gaat het product stuk binnen de garantie termijn dan mag je van winkelier verwachten dat die een goede oplossing bied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
BGLAdmin schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:03:
[...]

Als je terug leest zie je dat het toestel gekocht bij Amazon en niet bij Google, dus via de Amazon shop moet het recht gehaald worden.

Een ander voorbeeld;
Je koopt een Televisie bij EP en die gaat binnen de garantie termijn stuk. Dan moet je naar de EP waar je het toestel gekocht hebt en kun je de garantie niet claimen bij de Mediamarkt met je garantie claim.

Het is en blijft de verantwoording van de winkelier dat je een deugdelijk product hebt gekregen. Gaat het product stuk binnen de garantie termijn dan mag je van winkelier verwachten dat die een goede oplossing bied.
Dat klopt gedeeltelijk, echter in deze branche geldt ook een imei als 'garantiebewijs' rechtstreeks bij de fabrikant. Er wordt dan uitgegaan van batch leveringsdatum als aankoopdatum. Heb hetzelfde al met twee producten zo buiten de 'winkel' om kunnen claimen. En je zag ook dat Google dat wilde doen als het een Watch 2 was (ipv een Watch 1 die in NL nooit officieel is geleverd).
Het probleem bij Amazon is (net als op veel andere verkoopsites) dat als Amazon niet de verkopende partij is en doorverwijst naar mogelijk een bedrijf dat de Watch 1 grijs heeft geiïmporteerd. Dus ik hoop voor topicstarter dat hij de Watch 1 bij een Duits bedrijf heeft gekocht (of een bedrijf in een land waar de Watch 1 officieel door Google werd geleverd).

[ Voor 7% gewijzigd door micheldenhaag op 10-07-2024 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
micheldenhaag schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:18:
[...]

Dat klopt gedeeltelijk, echter in deze branche geldt ook een imei als 'garantiebewijs' rechtstreeks bij de fabrikant. Er wordt dan uitgegaan van batch leveringsdatum als aankoopdatum. Heb hetzelfde al met twee producten zo buiten de 'winkel' om kunnen claimen. En je zag ook dat Google dat wilde doen als het een Watch 2 was (ipv een Watch 1 die in NL nooit officieel is geleverd).
Het probleem bij Amazon is (net als op veel andere verkoopsites) dat als Amazon niet de verkopende partij is en doorverwijst naar mogelijk een bedrijf dat de Watch 1 grijs heeft geiïmporteerd. Dus ik hoop voor topicstarter dat hij de Watch 1 bij een Duits bedrijf heeft gekocht (of een bedrijf in een land waar de Watch 1 officieel door Google werd geleverd).
Dat IMEI een garantie bewijs is kan ik nergens in de wet vinden, je aankoopbewijs wel, dit is onzin wat je zegt.
Het is coulance van een fabrikant als die je wil helpen, de winkelier moet je helpen en als je de wet niet snapt vraag dan je eigen jurist eens hoe het zit of kijk eens bij de authoriteit consument en markt, of vraag een consumenten belangen organisatie, zoals de consumentenbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
BGLAdmin schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:34:
[...]

Dat IMEI een garantie bewijs is kan ik nergens in de wet vinden, je aankoopbewijs wel, dit is onzin wat je zegt.
Het is coulance van een fabrikant als die je wil helpen, de winkelier moet je helpen en als je de wet niet snapt vraag dan je eigen jurist eens hoe het zit of kijk eens bij de authoriteit consument en markt, of vraag een consumenten belangen organisatie, zoals de consumentenbond.
Dat staat niet in de wet, zo werkt het voor de fabrikant en garantie wel. Ik google 1 seconde en heb de eerste hit bij HMD Nokia al te pakken. https://www.hmd.com/nl_nl/support/topics/imei-checker
En presenteer jezelf niet beter dan mij hier, we helpen elkaar hier. Zeiken elkaar niet af, het is geen Facebook.

Dus topicstarter: geef niet op, think German (of UK'ish)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
micheldenhaag schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:42:
[...]

Dat staat niet in de wet, zo werkt het voor de fabrikant en garantie wel. Ik google 1 seconde en heb de eerste hit bij HMD Nokia al te pakken. https://www.hmd.com/nl_nl/support/topics/imei-checker
En presenteer jezelf niet beter dan mij hier, we helpen elkaar hier. Zeiken elkaar niet af, het is geen Facebook.

Dus topicstarter: geef niet op, think German (of UK'ish)!
Ik wens je veel succes met je recht halen, hoor graag wanneer je voor de rechter staat met google of hmd omdat je garantie claim voor een product dat je niet bij hun gekocht hebt. maar bij een andere winkel.

Toegeoverd:
Bij consuwijzer vind je hoe garantie werkt en wat je moet doen:
https://www.consuwijzer.n...kocht-maar-kapot/garantie

[ Voor 10% gewijzigd door BGLAdmin op 10-07-2024 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-06 08:32

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik ben sinds paar dagen in het bezit van een Pixel Watch 2. Wat een super fijn en lekkere watch zeg. Hiervoor had ik 2 jaar lang een Garmin Venu 2 en als ik eerlijk ben vind ik de PW2 fijner in gebruik. Enige minpunt is de batterij, maar is geen ramp. Vind het opladen in de avond geen probleem want hij is toch snel met laden.

Alles werkt zo lekker snel op de PW2 en Fitbit app werkt ook fijner dan Garmin Connect. Ben echt zo blij met de PW2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
De augustus 2024 update voor de Pixel Watches is vanaf nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja had ik gisteren al ontvangen. Zijn het alleen security updates ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
Ja alleen de security update. Zie ook:

https://support.google.co...id=7303768851874470255-NA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Sinds de nieuwe update lijkt de batterij bij mij ook een stuk beter te doen. Gisteren rond 22:00 van de lader en volgende dag rond 18:00 nog 45% over met alles aan. Vind ik wel heel netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Hij wil hier nog niet binnen komen, zelfs niet met de bekende truc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Batterij van mij echt waardeloos nu, mag blij zijn als ik een halve dag red. Was begin vorige maand ook, trok halverwege de maand wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makie
Dat is wel bijzonder, soms kan het zijn dat je wel 20 a 30 achterelkaar op het horloge icon (de bekende truc :-) ) moet drukken. Dat merkte ik met mijn zoon z'n Pixel Watch 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Bijzonder. Build nummer staat op 240805 (dat lijkt me augustus?)

Maar de systeem update pagina zegt dat ik op de update van 5 juli zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Heeft iemand een fatsoenlijk rekbaar (elastisch) bandje kunnen vinden voor de pixel watch? Mijn vriendin heeft iets dergelijks voor haar apple watch, wat erg fijn werkt.

Google maakt ze zelf - maar de zwarte variant in de google shop is al maanden lang niet beschikbaar.

https://store.google.com/product/watch_band_stretch?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Steef schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:38:

Google maakt ze zelf - maar de zwarte variant in de google shop is al maanden lang niet beschikbaar.

Net even gekeken maar ik kan hem volgens mij zo bestellen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet alle maten geprobeerd heb.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Ad de Jong schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:15:
[...]

Net even gekeken maar ik kan hem volgens mij zo bestellen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet alle maten geprobeerd heb.
De obsidiaan (zwart) is niet te bestellen, lijkt.

Na de "kopen" knop zit nog een pagina waar je de echte selectie doet, die geeft aan dat obsidiaan overal op een wachtlijst staat.

[ Voor 18% gewijzigd door Steef op 11-08-2024 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Steef schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 14:21:
[...]

De obsidiaan (zwart) is niet te bestellen, lijkt.

Na de "kopen" knop zit nog een pagina waar je de echte selectie doet, die geeft aan dat obsidiaan overal op een wachtlijst staat.
Inderdaad nu zie ik het ook, alleen de "small" & "extra small" zijn direct leverbaar.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Nu online
Steef schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 13:38:
Heeft iemand een fatsoenlijk rekbaar (elastisch) bandje kunnen vinden voor de pixel watch? Mijn vriendin heeft iets dergelijks voor haar apple watch, wat erg fijn werkt.

Ik heb deze van Spigen: https://www.amazon.nl/Spi...ogle-Pixel/dp/B0C91HRWZN/

Ben er wel blij mee, met af doen gaat 'ie af en toe wel iets losser zitten maar dat is ook vrij eenvoudig te fiksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 20:09
Ik krijg de augustus update nog steeds niet door. Net nog eens 50x op systeem ~ systeemupdates zitten klikken, maar hij blijft verwijzen naar de laatste update van 5 juli... Weet iemand een andere manier om dit te pushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

codemann schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:20:
Ik krijg de augustus update nog steeds niet door. Net nog eens 50x op systeem ~ systeemupdates zitten klikken, maar hij blijft verwijzen naar de laatste update van 5 juli... Weet iemand een andere manier om dit te pushen?
Zelfde issue hier, maar ik vermoed dat het een visuele error is. Kun je eens bij je build informatie kijken? Die lijkt bij mij aan te geven dat hij wel al op de augustus update zit.

Build nummer geeft hier 240805 aan, dat lijkt me Augustus 2024.

https://support.google.co...-update-august-2024?hl=en
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ELZ68tHPrsYMbfdxMJIDiAk6dnk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pUO7cBMf86XkEGTZ4ch6rWom.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LtToNDkfZ-hEwpRKNx_Ndsuo58o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xCoSZrHZBurXBPelrHTGfemw.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Steef op 13-08-2024 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codemann
TWD9.240705.001.A1... Helaas

Maar misschien kan ik hem inruilen voor een 3 :+

[ Voor 48% gewijzigd door codemann op 13-08-2024 20:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codemann
codemann schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 20:33:
TWD9.240705.001.A1... Helaas

Maar misschien kan ik hem inruilen voor een 3 :+
Ik had er sneller iets van op Tweakers moeten zeggen, nu wil hij opeens updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Laatst online: 09:19
Beste allemaal! Iemand enig idee/vermoeden of de Pixel Watch 3 met LTE functionaliteit zal gaan werken bij Odido?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
blueman85 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:17:
Beste allemaal! Iemand enig idee/vermoeden dat de Pixel Watch 3 met LTE functionaliteit zal gaan werken bij Odido?
Ik heb de 1 werkend bij Odido, zou niet weten waarom de 3 dan niet zou werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Laatst online: 09:19
TheFes schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:18:
[...]

Ik heb de 1 werkend bij Odido, zou niet weten waarom de 3 dan niet zou werken
Hmm ok, is dat niet met die ene omslachtige methode met een esim activeren via een provider in Duitsland? Want dat heb ik bij mijn Pixel Watch 1 gedaan, maar die gebruik ik niet meer en die duitse simkaart is al vervallen....

Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen (destijds) ?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
blueman85 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:20:
[...]

Hmm ok, is dat niet met die ene omslachtige methode met een esim activeren via een provider in Duitsland? Want dat heb ik bij mijn Pixel Watch 1 gedaan, maar die gebruik ik niet meer en die duitse simkaart is al vervallen....

Ik heb dat inderdaad ook zo moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crashtestdummy

crashtestdummy

Ajoeto member

blueman85 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:20:
[...]

Ik heb het destijds op de Watch 1 kunnen doen door de beschrijving te volgen die ze toen voor de Samsung smartwatch hebben (want ook gewoon dezelfde WearOS versie). Dus gewoon direct, zonder gebruik te hoeven maken van een duitse simkaart.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste