• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
elektriekert schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 20:13:
[...]

4 maanden geleden heb ik via Innova een jaar vast genomen voor gas met een loyaliteitsbonus van 270€.
Onderaan de streep kwam het dan voor mij neer op 0,86€ /m3 . (Verbruik van 550m3 per jaar)
Ik weet niet hoe het met jouw verbruik zit maar die “loyaliteitskortingen” kunnen interessant zijn.
Normaal gesproken zit ik tussen de 325 en 350 M3 maar dit jaar lijk ik rond de 380 uit te komen. Ik weet niet of dat komt omdat het uitzonderlijk vroeg koud was en januari tot nu toe al meer verbruikt heeft als iedere januari afgelopen 10 kaar.
Hier ging de verwarming al in Oct. aan en dat heeft hij nog nooit eerder gedaan. Normaal is dat pas half Nov. iedere maand in de winter heeft tot nu toe meert gebruikt. Nog nooit ben ik boven de 85m³ voor januari uitgekomen en zit nu al op 103 met nog 2.5 dag te gaan.

Enige kanttekening is dat mijn remeha avanta 28c vervangen is door een inter-gas 24-28c. Zelf meteen al getuned en de warmhoudstand enz op dag 1 uitgezet maar het blijft de vraag of hij meer of minder verbruikt.

Opsplitsen van gas en stroom is inderdaad iets wat ik ook nog moet bekijken.
Pagina: 1 ... 156 157 Laatste

Let op:
Voor context, post niet alleen je maandbedrag, maar ook je verbruik.

Voor de oorlog in Oekraïne zelf: Themaforum: oorlog in Oekraïne
Voor geopolitieke discussies: De energiemarkt crisis: ontwikkelingen en achtergronden