Plus op de website/app is er niks over terug te vinden, alleen je actieve producten. Maar niks over toekomende producten. Een e-mail is geen gegarandeerde aankomst. Spam, netwerk hickup, whatever. Je afdoen met 1 enkele e-mail, voor een best wel dure verplichting...Snuurtje schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:44:
Iemand hier toevallig ook meegemaakt dat je je tarieven niet tijdig door krijgt?
Eind oktober liep mijn vaste contract af. Half oktober heb ik gevraagd wanneer ik mijn nieuwe tarieven door zou krijgen. Krijg nu net antwoord dat ik per 1 oktober een mail gehad moet hebben, wat helemaal niet waar is. Heb ze nu gevraagd om die mail.
Maar ondertussen zit ik nu met torenhoge nieuwe tarieven en een 10 daagse opzegtermijn. Beetje in doubt wat ik het beste kan doen.
De customer facing IT is simpelweg 1 grote cluster fuck bij Eneco.
Wat mij er aan doet herinneren, zijn er al mensen die de 190,- hebben ontvangen? Ik heb nog niks gezien... zou per 1 nov en 1 dec overgemaakt worden toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Motrax op 03-11-2022 06:14 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |