Hallo,
Ik lees overal dat de energieprijzen door het dak gaan en nu had ik laatst al gekeken bij "Mijn Eneco"
maar daar waren de prijzen wel hoger dan normaal, maar nog niet super super hoog.
Deze tarieven staan bij "Mijn Eneco"
/f/image/8mRAWvjM1FCWvoASndr1c36n.png?f=fotoalbum_large)
Mijn oma zit ook bij Eneco en zij heeft hetzelfde staan.
Als ik echter kijk bij https://www.eneco.nl/duurzame-energie/modelcontract/
Zie je deze prijzen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Nu2mfQdea6l8HEC0EYT5YzGs.png?f=user_large)
Nu is mijn vraag,
Wat zijn nu de juiste tarieven voor ons? (wij hebben een variabel contract)
Wanneer gaan deze prijzen omhoog? Ik heb nog geen mail of telefoontje van Eneco gehad over stijgende prijzen of verhoging van maandbedrag.
Ik heb iets van gelezen dat ze dat tarieven 2x per jaar aanpassen (juli en december) maar is het dan vanaf die tijd de nieuwe tarieven of worden ze dan gewoon geupdate op de site en kun je dan een hoop gaan terug/bijbetalen?
Hoop dat jullie me kunnen helpen het te begrijpen.
Ik lees overal dat de energieprijzen door het dak gaan en nu had ik laatst al gekeken bij "Mijn Eneco"
maar daar waren de prijzen wel hoger dan normaal, maar nog niet super super hoog.
Deze tarieven staan bij "Mijn Eneco"
/f/image/8mRAWvjM1FCWvoASndr1c36n.png?f=fotoalbum_large)
Mijn oma zit ook bij Eneco en zij heeft hetzelfde staan.
Als ik echter kijk bij https://www.eneco.nl/duurzame-energie/modelcontract/
Zie je deze prijzen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Nu2mfQdea6l8HEC0EYT5YzGs.png?f=user_large)
Nu is mijn vraag,
Wat zijn nu de juiste tarieven voor ons? (wij hebben een variabel contract)
Wanneer gaan deze prijzen omhoog? Ik heb nog geen mail of telefoontje van Eneco gehad over stijgende prijzen of verhoging van maandbedrag.
Ik heb iets van gelezen dat ze dat tarieven 2x per jaar aanpassen (juli en december) maar is het dan vanaf die tijd de nieuwe tarieven of worden ze dan gewoon geupdate op de site en kun je dan een hoop gaan terug/bijbetalen?
Hoop dat jullie me kunnen helpen het te begrijpen.