Dit klinkt als zeer dikke tech moet ik eerlijk zeggen.knakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:06:
In mijn shill research ben ik tegengekomen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
HODL.
Bitcoins - Virtueel Geld
dr Snuggles:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36327137
• Slim investeren, 1000 Bitcoins inslaan en hopen op flinke deflatie...
En medio 2011, toen 1 BTC 10 dollar was, raadde DNB het je af, om BTC te kopen.
/f/image/NcL563L0if6IDudevPJT0Xkq.png?f=fotoalbum_large)
En Dumpert:
https://www.dumpert.nl/item/1597461_1531cce4
14 juli 2011:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36327137
• Slim investeren, 1000 Bitcoins inslaan en hopen op flinke deflatie...
En medio 2011, toen 1 BTC 10 dollar was, raadde DNB het je af, om BTC te kopen.
/f/image/NcL563L0if6IDudevPJT0Xkq.png?f=fotoalbum_large)
En Dumpert:
https://www.dumpert.nl/item/1597461_1531cce4
14 juli 2011:
Met de bekende van visionair TeddyBear:Piramidespelletje: de oprichter is al verdwenen en alleen de eerste generatie heeft er geld mee verdiend. Er bestaat geen onderliggende waarde, dus hyperinflatie is zeer realistisch. Iedereen die nu nog instapt lach ik hard uit
Als kind droomde ik al van een virtuele betaaleenheid, eentje die niet afhankelijk is van banken of van landen, maar gewoon door een Internetforum onderhouden wordt. Met encryptie kun je dit anoniem en ontraceerbaar maken terwijl het wel betrouwbaar is. Met de opkomst van China en de afbrokkelende macht van Amerika is het belangrijk om niet afhankelijk te zijn van onbetrouwbare Staten. In Amerika zijn ze nog zo gek dat ze iemand als Jennifer Aniston of Kanye West tot president gaan kiezen. Grote wereldgebeurtenissen door bijvoorbeeld een natuurramp zoals in 2004 of een wereldwijde ebola- of SARS-epidemie (ja die gaat er geheid komen) hebben minder invloed op een virtuele betaaleenheid.
Mark my words, virtuele munten gaan tienduizenden euro’s waard worden. Met pieken en dalen, maar het wordt steeds meer waard.
[ Voor 109% gewijzigd door knakworst op 10-10-2022 21:28 ]
De mijne heb je.Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:10:
[...]
Fuck dat. Ik vreet die kudo's rauw hier
Maar het is kudos, er is niet zoiets als een kudo. Van het Griekse faam.
Until we meet again!
Maktub
KUDOS? dan moet ik aan deze game denken, zo vermaakt vroeger ^^MrMrq schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:21:
[...]
De mijne heb je.
Maar het is kudos, er is niet zoiets als een kudo. Van het Griekse faam.
Until we meet again!
nothing stops this train
De Nasdaq zet even een nieuwe - 52 week- low neer.
Als Bitcoin eindelijk een keertje uitbreekt, dan lijkt me de kans aanzienlijk dat het neerwaarts zal gaan
Als Bitcoin eindelijk een keertje uitbreekt, dan lijkt me de kans aanzienlijk dat het neerwaarts zal gaan
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als je even logisch nadenkt en de macro en geo-politieke environment meeneemt dan kan het niet anders dan dat BTC omlaag gaat, alle analisten zijn het er ook over eens. We zitten in een bear market dus don't fight the trend.
En om die reden heb ik dus weer wat ingekocht voor de hodl bag.

Alle analisten zijn het er mee eens.Alcides schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 22:43:
Als je even logisch nadenkt en de macro en geo-politieke environment meeneemt dan kan het niet anders dan dat BTC omlaag gaat, alle analisten zijn het er ook over eens. We zitten in een bear market dus don't fight the trend.
* knakworst koopt nog een fluf btc.
Volgens #BTC waren er gisteren pogingen om voet aan de grond te krijgen boven het belangrijke niveau van $ 19.570, maar er kwam niets uit en de prijs werd opnieuw verlaagd.
Nu vormt de prijs een soort dalende wig, dus ik verwacht de voortzetting van de handel tegen de huidige waarden.
Wat betreft de verdere richting van de marktbeweging, denk ik dat het de moeite waard is om ons nu alleen te concentreren op de opening van de Amerikaanse indices (S&P500, NASDAQ, Dow Jones), aangezien de cryptomarkt, terwijl ze gesloten zijn, gewoon niet weet waar ze heen moet.
Nu vormt de prijs een soort dalende wig, dus ik verwacht de voortzetting van de handel tegen de huidige waarden.
Wat betreft de verdere richting van de marktbeweging, denk ik dat het de moeite waard is om ons nu alleen te concentreren op de opening van de Amerikaanse indices (S&P500, NASDAQ, Dow Jones), aangezien de cryptomarkt, terwijl ze gesloten zijn, gewoon niet weet waar ze heen moet.
Even een kleine TA update. Ik stapte zonet onder de douche vandaan en toen ik naar beneden keek zag ik een hanging man candlestick. Dus ik verwacht meer bearish momentum.... welterusten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
we zullen het dan morgen zien of het een kleine of een grote candlestick waszwembroek schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:00:
Even een kleine TA update. Ik stapte zonet onder de douche vandaan en toen ik naar beneden keek zag ik een hanging man candlestick. Dus ik verwacht meer bearish momentum.... welterusten.
nothing stops this train
Ze heeft hoofdpijn? Arme zwembroek...zwembroek schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:00:
Spot on deze TAzwembroek schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:00:
Deze 18+ TA lijkt de werkelijkheid te benaderen. Respect.zwembroek schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:00:
Dat zit wel Schnorr.
Red light, green light!
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1579511405992374273?t=MTkJdH2mYCsGaiu_aO78RQ&s=19]
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1579511405992374273?t=MTkJdH2mYCsGaiu_aO78RQ&s=19]
nothing stops this train
PLU 12 dollar. 30 procent in een dag.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/D46BDhDO4UBhv3FSPMXb8FUl.gif?f=user_large)
Je zou er zo maar eens een flulfje van gekocht hebben via de site en nog steeds op pending hebben staan…knakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 06:49:
[Afbeelding]
Hear hear!Masstje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:08:
[...]
Je zou er zo maar eens een flulfje van gekocht hebben via de site en nog steeds op pending hebben staan…
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 11-10-2022 07:24 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
De enige vraag die nu nog overblijft is: Wanneer dondert dit nieuwste crypto-kaartenhuis in elkaar?knakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 06:49:
[Afbeelding]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik zie alweer zo’n cro verhaal voor me…MicroWhale schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:39:
[...]
De enige vraag die nu nog overblijft is: Wanneer dondert dit nieuwste crypto-kaartenhuis in elkaar?
Die extra percentages en perks kunne me gestolen worden, kan ik nog jaren voor ‘staken’
Zit al op het vliegtuig richting Bahama's.Alpina schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:04:
@Gelukszoekr bij het zien van de PLU koers
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DzBXyTBVSNljbEpBtHiXi2Bl.gif?f=user_large)
This time is different, gratis geld voor iedereen met dat blauwe Ajax logo muntje.MicroWhale schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:39:
[...]
De enige vraag die nu nog overblijft is: Wanneer dondert dit nieuwste crypto-kaartenhuis in elkaar?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
[ Voor 30% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-10-2022 08:15 ]
Vergeet niet te verkopen dan hè 😜Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:14:
Dat is nog eens lekker wakker worden. Maandalarissen harken als een malle!
[YouTube: Kraantje Pappie - Pompen (prod. Nightwatch)]
Ja, dat gaat een uutdaging worden...
Want je verwacht dat PLU naar de 100 gaat? Of wat bedoel je ?
-10% in een uur atm.. verlaat het schip
[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 11-10-2022 08:20 ]
genoeg ruimte om te groeien toch?Vis schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:19:
[...]
:strip_exif()/f/image/sbOypmiJYFPR1UBmO3dqSCtB.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
LolKol Nedra schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:21:
[...]
genoeg ruimte om te groeien toch?![]()
![]()
[Afbeelding]
CRO heeft alleen ietsje pietsje meer ingezet op marketing.
Ik heb niet echt een prijsdoel. Als je naar de geschiedenis kijkt dan is de prijs van nu niet overdreven. Mijn theorie was dat de prijs omhoog zou gaan omdat het aantal gebruikers met zo'n 40% zal groeien in 1x. Dat moment is pas net begonnen. De mensen die al maanden op een kaart wachten zijn gisteren verstuurd.Vis schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:19:
[...]

Toen ik destijds mijn kaart kreeg kocht ik pas PLU na een dag of 2. Je wilt het toch eerst even uitproberen voor je er geld in stopt. De eerste PLU die ik kocht was destijds ook voor boven de $10. Mijn gedachte is dat dit voor de meeste mensen zo geld. Er was toevallig een klein polletje op Reddit dat dit wel een beetje bevestigde

Dan is er nog de Q1 launch in de VS. Maar tussen nu en dan zal er ongetwijfeld gedipt worden. De vraag is dan natuurlijk.. wanneer stap je precies uit....
Verwijderd
creditcardje nog steeds in de wachtrij, geen fiat meer over om erin te steken, wat een ellendeknakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 06:49:
[Afbeelding]
Debitcard.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:35:
[...]
creditcardje nog steeds in de wachtrij, geen fiat meer over om erin te steken, wat een ellende
Als het goed is hebben ze inmiddels genoeg van die dingen dus hopelijk wordt die deze week nog opgestuurd.
Ohja, misschien handig om te vermelden. Ik zou nu niet instappen in PLU
Jij en ik niet nee, wij zijn al ingestapt. Hopelijk de rest van de wereld welGelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:37:
Met een gak van 6,45 heeft plu inmiddels al de 100% winst aangetikt. Ook meer eens voorzichtig nadenken om wat te verkopen... 20% oid. Verwacht zelf ook nog wel wat meer van PLU dus de rest blijft zitten.
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2022 08:41 ]
Ik denk over een jaartje of drie. Voorlopig kunnen ze gewoon gratis PLU bijprinten. CDC hield het ook een paar jaar vol totdat ze hun cap bereikten.MicroWhale schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 07:39:
[...]
Net dat, binnen weekje (plus 45d) komt er van 40% extra gebruikers gratis PLU beschikbaar.knakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:42:
[...]
Ik denk over een jaartje of drie. Voorlopig kunnen ze gewoon gratis PLU bijprinten. CDC hield het ook een paar jaar vol totdat ze hun cap bereikten.
Dit zal toch n invloed op de prijs hebben
Wellicht. Maar een geedeelte zal ze vasthouden, en een gedeelte wacht op de dip. Er is dus wel een goede bodem, ik denk zelf rond de 9 dollar. We zullen zien. Ik verwacht in q1 2023 14 dollar, daar wacht ik op. Helft verkopen rest is dan 'gratis'.Masstje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:45:
[...]
Net dat, binnen weekje (plus 45d) komt er van 40% extra gebruikers gratis PLU beschikbaar.
Bullish. Bij Cake zei je dat rond een kwartje?Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:37:
Confirmed. Op 1,32$ en het steeg vervolgens naar 41$ usd.knakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:01:
[...]
Bullish. Bij Cake zei je dat rond een kwartje?
/f/image/k7jYew4KniAMxdMO1XZyBksq.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2022 09:13 ]
De algehele cryptomarkt ziet er idd vrij slecht uit.knakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:15:
Overigens gaan alle shitcoins behoorlijk rekt. Ftm, XRP, Ada, allemaal rond de - 8 procent
Denk dat het tijd wordt dat @Taro z'n plaatje weer eens post.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2022 09:16 ]
Ja en nee. Ik had het in deze post ook al toegelicht.Masstje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:45:
[...]
Net dat, binnen weekje (plus 45d) komt er van 40% extra gebruikers gratis PLU beschikbaar.
Gelukszoekr in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22"
Ja, mooie find. Je moet begrijpen dat ik toen ook al heel anders in de wedstrijd zat. Ik had daar volgens mij al een x3 gemaakt op m'n Cake. Ik was daar destijds namelijk vroeg bij.Nopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:13:
[...]
Confirmed. Op 1,32$ en het steeg vervolgens naar 41$ usd.
[Afbeelding]
En als je dan al x3 bent gegaan, dan ga je jezelf blijkbaar toch overtuigen dat het wel een keer zal inkakken. Destijds natuurlijk veel te vroeg verkocht. Aan de andere kant winst is winst.
Dat is nu met PLU ook wel zo. Ik neig al wel naar die sell-knop te gaan. Maar als je kijkt naar de fundamentals dan is dit deze actie betreft prima uit te leggen.
SPX future is reeds door de 3600 heen gezakt. Rekt. Behoorlijke volatiliteit ook.
[ Voor 40% gewijzigd door Jedi_Pimp op 11-10-2022 09:47 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Vannacht een Fantom order gehit die ik al maanden had staan. Voor 0,205 BUSD per stuk op het treintje gestapt ^_^
Wat extra Ada ook voor 0,386 BUSD en Near voor 3,152 BUSD
Hopelijk redelijk goed gevist. Maar sowieso beter dan de 200 ADA die ik kocht op €2,396 natuurlijk
Hopelijk redelijk goed gevist. Maar sowieso beter dan de 200 ADA die ik kocht op €2,396 natuurlijk
Met 200% winst doe je het altijd goed, of het nu verder stijgt of niet.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:34:
[...]
Ja en nee. Ik had het in deze post ook al toegelicht.
Gelukszoekr in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22"
[...]
Ja, mooie find. Je moet begrijpen dat ik toen ook al heel anders in de wedstrijd zat. Ik had daar volgens mij al een x3 gemaakt op m'n Cake. Ik was daar destijds namelijk vroeg bij.
En als je dan al x3 bent gegaan, dan ga je jezelf blijkbaar toch overtuigen dat het wel een keer zal inkakken. Destijds natuurlijk veel te vroeg verkocht. Aan de andere kant winst is winst.
Dat is nu met PLU ook wel zo. Ik neig al wel naar die sell-knop te gaan. Maar als je kijkt naar de fundamentals dan is dit deze actie betreft prima uit te leggen.
Spot BTC koop ik op Bitvavo omdat ik daar maandelijks fiat op kan zetten. Het is wel een gedoe om steeds die euro koers te volgen. Dan denk je dat de dollar chart genoeg is gezakt om mijn GAK te middelen met openstaande orders, maar dan is de EUR weer net zo hard rekt en staat alles nog open ^^resusaapje schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:14:
[...]
Welke cex? Binance heeft mijn order uitgevoerd. Misschien dat ik je voor was?
Het liefst zou ik alles gewoon met BUSD traden. Geen fees ook!
Wou al een tijd PLU kopen maar was te lui omdat ik het niet kan kopen op één van de elfendertig platforms waar ik al gebruik van gemaak. Wordt weer lekker "woulda shoulda coulda" roepen als PLU $100 aantikt over een aantal maanden. 
Kopen jullie via KuCoin?
Kopen jullie via KuCoin?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Heb zelf gekocht via Coinbase maar de fees zijn om te huilen. Zojuist weer m'n kucoin account afgestoft.Th1x4nG schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:56:
Wou al een tijd PLU kopen maar was te lui omdat ik het niet kan kopen op één van de elfendertig platforms waar ik al gebruik van gemaak. Wordt weer lekker "woulda shoulda coulda" roepen als PLU $100 aantikt over een aantal maanden.
Kopen jullie via KuCoin?
Echter is een SEPA withdrawal op coinbase wel gratis, daar vraag kucoin weer 5 euro voor zie ik...
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2022 09:59 ]
Net flufje gekocht op Kucoin... ze rekenen daar met een 1.06 price voor USDT... weer 2,5% in hun zak dusNopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:58:
[...]
Heb zelf gekocht via Coinbase maar de fees zijn om te huilen. Zojuist weer m'n kucoin account afgestoft.
Echter is een SEPA withdrawal op coinbase wel gratis, daar vraag kucoin weer 5 euro voor zie ik...
Je verwacht nog veel van Fantom dan? Redelijke ghost chain geworden volgens mijAlterBridge schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:48:
Vannacht een Fantom order gehit die ik al maanden had staan. Voor 0,205 BUSD per stuk op het treintje gestapt ^_^
@Verwijderd ik heb zojuist mijn Umbrel noodgedwongen, tijdelijk offline moeten halen. Dus de koers zal zo wel weer in elkaar flikkeren.
Draait ie bij jou nog?
Draait ie bij jou nog?
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 11-10-2022 10:35 ]
Verwijderd
Geen idee, ben toch aan het werk godverdommeYES schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:35:
@Verwijderd ik heb zojuist mijn Umbrel noodgedwongen, tijdelijk offline moeten halen. Dus de koers zal zo wel weer in elkaar flikkeren.
Draait ie bij jou nog?
Niet iedereen zit in de wajong maat.
Ik ben dus nog steeds lid van de Benjamin Cowen premium group (cool story bro), en hij blijft onverminderd bearish op alts. Onder het mom van niet dezelfde fout maken als in 2018 (te vroeg weer alts opkopen).
Nou dat wilde ik even mededelen. NFA
gr gr,
Nou dat wilde ik even mededelen. NFA
gr gr,
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Klopt, ik ook niet.
Zal er niet meer naar vragen botte lul, ga werken of zo.
Verwijderd
Je klinkt nu echt precies zoals mijn chef... Heet jij toevallig Tjibbe in real life?YES schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:08:
[...]
Klopt, ik ook niet.
Zal er niet meer naar vragen botte lul, ga werken of zo.
Tjibbe Tjapsma, aangenaam kennis te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:10:
[...]
Je klinkt nu echt precies zoals mijn chef... Heet jij toevallig Tjibbe in real life?
Ga ff koffie halen.
@Gelukszoekr en anderen... als je er al vroeg in zat: gewoon inleg + wat winst er uit en wat trapsgewijze sell-orders plaatsen toch? Easy money.
Dat het gaat instorten weten we, gezien het verleden bij andere coins, vrij zeker.
Dat het gaat instorten weten we, gezien het verleden bij andere coins, vrij zeker.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik hoop dat het kleed onder PLU hard weggetrokken wordt, het liefst zo snel mogelijk. Ben aardig PLU moe geworden met al die "grappige" shill posts.
Aldus de lurker die zelf 0,0 inhoudelijk bijdraagt.Snikkeldrijer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:32:
Ik hoop dat het kleed onder PLU hard weggetrokken wordt, het liefst zo snel mogelijk. Ben aardig PLU moe geworden met al die "grappige" shill posts.
niks mis met PLU, dikke tech!
nothing stops this train
bootje gemist?Snikkeldrijer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:32:
Verwijderd
Snikkeldrijer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:32:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qKqPhB6S2CbKptQB3InKDypB.jpg?f=user_large)
Haha salty much?Snikkeldrijer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:32:
Hier trouwens de kaart sinds Mei. Met de gratis abbo toch een mooie 100 euro binnen geharkt. Dat gaat sneller dan bij CDC met de monthly cap
Verwijderd
plu ga ik nog lang niet verkopen, minstens heel 2023 bijkopen en rond 2025-2026 denken aan verkopen
Nog even doorstijgen en m'n PLU is meer waard dan m'n BTC, voor mij toch wel het signaal om een klein beetje te verkopen, 20% bijv. en dit richting BTC te sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:50:
plu ga ik nog lang niet verkopen, minstens heel 2023 bijkopen en rond 2025-2026 denken aan verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2022 11:52 ]
Verwijderd
Ja dat ligt meer aan je positie, Ik zie een mcap van 1 miljard op plu in bullrun dus ik heb dikke holdNopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:52:
[...]
Nog even doorstijgen en m'n PLU is meer waard dan m'n BTC, voor mij toch wel het signaal om een klein beetje te verkopen, 20% bijv.
PLU heeft nog geen bullrun meegemaakt, als ik met PLU cashback begin verkoop ik pas als Bitcoin bullrun bezig is.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:52:
[...]
Ja dat ligt meer aan je positie, Ik zie een mcap van 1 miljard op plu in bullrun dus ik heb dikke hold
nothing stops this train
Verwijderd
Nou ik twijfel enorm, weet niet of ik mijn PLU wel ga verkopen. Lijkt me beter om dit te hodlen tot ik sterf.
Trouwens moet ik dan eerst nog wat van dat spul kopen want ik heb helemaal geen PLU.
Maar ik ben niet meer zo gevoelig voor FOMO dus dat scheelt. Dit is crypto, over 3 maanden is er wel weer een nieuwe hype.
Daar zal ik dan overigens ook niet inzitten maar dat terzijde.
Trouwens moet ik dan eerst nog wat van dat spul kopen want ik heb helemaal geen PLU.
Maar ik ben niet meer zo gevoelig voor FOMO dus dat scheelt. Dit is crypto, over 3 maanden is er wel weer een nieuwe hype.
Ik wacht ook nog even met instappen. Velen hier denken dat het nog flink kan stijgen en ik wil wel op de top kopen natuurlijk. Als het daarna flink crashed is het met flink verlies verkopen een stuk makkelijker en dat scheelt toch weer een hele boel.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:58:
Nou ik twijfel enorm, weet niet of ik mijn PLU wel ga verkopen. Lijkt me beter om dit te hodlen tot ik sterf.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Geen idee, ben toch aan het werk godverdomme
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TKuOMYcjOZik4CJL9odukKrW.gif?f=user_large)
Ik speel wel met de gedachte van verkopen inderdaad. Maar, als je naar de geschiedenis kijkt, zo groot is deze pump niet. En er heeft nog niemand daadwerkelijk zijn kaart in gebruik kunnen nemen.. eind van de week zal waarschijnlijk wel een mooi moment zijn.MicroWhale schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:17:
@Gelukszoekr en anderen... als je er al vroeg in zat: gewoon inleg + wat winst er uit en wat trapsgewijze sell-orders plaatsen toch? Easy money.
Zoals ik bij Bitcoin de bodem probeer te vissen, probeer ik dat hier natuurlijk ook een beetje
Ik heb gecheckt. Niet verkopen die plu. Utility komende dagen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:58:
:strip_exif()/f/image/zJ0p6P4M7H8UOhIkkMjOgfMR.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Ik heb helemaal geen PLUknakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:10:
[...]
Ik heb gecheckt. Niet verkopen die plu. Utility komende dagen.
[Afbeelding]
Mijn schouders zijn gelukkig breed, ik kan wel wat dragen.
doe je ook niet mee met de gratis PLU-kaart met 1 perk?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:12:
[...]
Ik heb helemaal geen PLUMaar wrijf het er gerust nog wat verder in.
Mijn schouders zijn gelukkig breed, ik kan wel wat dragen.
1 perk geeft je €10 cashback bij Aldi bijvoorbeeld..... dat betekend voor €10 "gratis" aan schultenbräu per maand
nothing stops this train
Dat is inderdaad het mooie, zonder investering kun je gewoon voor de 3 procent cashback variant gaan. Bij CDC heb ik daar 3500 voor opgehoest wat nu nog 600 waard is.Kol Nedra schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:23:
[...]
doe je ook niet mee met de gratis PLU-kaart met 1 perk?
1 perk geeft je €10 cashback bij Aldi bijvoorbeeld..... dat betekend voor €10 "gratis" aan schultenbräu per maand
Wat ik nou zo leuk vind aan deze groep is het altruïsme:Pelox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:40:
Ik denk dat ik ook maar eens wat van die plu ga bijkopen, dan is het feestje zo klaar
DOT doneren aan iemand zodat je vervolgens voor NSBer kan worden uitgemaakt, PLU kopen zodat iedereen rekt gaat, ik vind helemaal mooi
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
heb zelf ook nog geen PLU gekocht, eerst maar die kaart eens opsturen pfffffPelox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:40:
Ik denk dat ik ook maar eens wat van die plu ga bijkopen, dan is het feestje zo klaar

ik denk dat ik zelfs geen PLU ga aanschaffen, ik dca er wel in door middel van cashback 😉
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 11-10-2022 12:48 ]
nothing stops this train
Weer wat geleerd vandaag!resusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:43:
[...]
Wat ik nou zo leuk vind aan deze groep is het altruïsme:
DOT doneren aan iemand zodat je vervolgens voor NSBer kan worden uitgemaakt, PLU kopen zodat iedereen rekt gaat, ik vind helemaal mooi
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1RrIHBOnBc7DszSSaRFOClPh.jpg?f=user_large)
Zero.
Prachtig. Sinds de bearmarket zijn we er in creativiteit zeker op vooruit gegaan!
Of eenzijdig een weddenschap met iemand aangaan, die verliezen, 100 ADA overmaken en dat bij een goed doel terecht zien komenresusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:43:
[...]
Wat ik nou zo leuk vind aan deze groep is het altruïsme:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
hoe werkt dat? er staat dus die €20 op, card komt binnen 14-19 dagen aan, heb als perk Netflix geactiveerd, Spotify krijg ik al van crypto.comknakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:36:
[...]
Dat is inderdaad het mooie, zonder investering kun je gewoon voor de 3 procent cashback variant gaan. Bij CDC heb ik daar 3500 voor opgehoest wat nu nog 600 waard is.
Tadaaa!!Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:12:
[...]
hoe werkt dat? er staat dus die €20 op, card komt binnen 14-19 dagen aan, heb als perk Netflix geactiveerd, Spotify krijg ik al van crypto.com
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Nee waarom zou ik?Kol Nedra schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:23:
[...]
doe je ook niet mee met de gratis PLU-kaart met 1 perk?
Allemaal kaart, transactie en cashback ellende voor een gratis joetje? Zo word je dit soort ponzi's natuurlijk in gezogen.
Speculeren is prima maar die hele real life usecase ellende eromheen is aan mij niet besteed.
De koers gaat niet vanzelf omhoog hè. Maar op Fok! Is het sowiezo grappig omdat ze mn post direct hebben weggezet als scam/ponzi/kansloosPHPResource schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:42:
@Gelukszoekr probeert die hele PLU ponzi ook op andere fora aan de man te slijten
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-10-2022 13:52 ]
ik durf het niet, al genoeg vermogen verloren door die CRO
lesson learned, maar als cashback wil ik het wel gebruiken
nothing stops this train
ALTruïsmeCOIN!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Op een dag komen we weer boven water @Kol NedraKol Nedra schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:50:
[...]
ik durf het niet, al genoeg vermogen verloren door die CRO![]()
lesson learned, maar als cashback wil ik het wel gebruiken

Misschien maar goed ook dat ik niet weet hoe/waar ik Plu kan kopen anders zou er al een tweede ponzi cashback kaart onderweg zijn hier 🙈
heel simpel te kopen op KucoinAlterBridge schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:08:
[...]
Op een dag komen we weer boven water @Kol Nedra![]()
Misschien maar goed ook dat ik niet weet hoe/waar ik Plu kan kopen anders zou er al een tweede ponzi cashback kaart onderweg zijn hier 🙈

nothing stops this train
Grappenmakers. Hier zijn we daar te serieus voor.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:49:
[...]
De koers gaat niet vanzelf omhoog hè. Maar op Fok! Is het sowiezo grappig omdat ze mn post direct hebben weggezet als scam/ponzi/kansloos
ever since this video dropped irreversible damage to the worId happened
— LilMoonLambo (@LilMoonLambo) 11 oktober 2022
https://t.co/GpFOYgZPyV
wow, dit is geweldig toch?

nothing stops this train
Jazeker. En we doen hier niet aan shitcoins kopen want dan raakt ons portfolio uit balans. Dat ziet er niet uit...Darrell schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:19:
[...]
Grappenmakers. Hier zijn we daar te serieus voor.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
(DEGIRO,) Bitvavo, Binance, Crypto.com, Nexo. Ik vind het allemaal wel mooi geweest. Ga me niet overal registeren 😋
Mijn naasten vragen me al om alles eens even goed vast te leggen voor het geval ik onder een bus kom. Nu al een boekwerk.
Stel NSB'ers!!Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:49:
[...]
De koers gaat niet vanzelf omhoog hè. Maar op Fok! Is het sowiezo grappig omdat ze mn post direct hebben weggezet als scam/ponzi/kansloos
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!