Stack Sats
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bullish. Het allereerste bericht over btc werd op got gelocked vanwege shilling.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:49:
[...]
De koers gaat niet vanzelf omhoog hè. Maar op Fok! Is het sowiezo grappig omdat ze mn post direct hebben weggezet als scam/ponzi/kansloos
@Gelukszoekr is de Ada blockchain al gesynct mbt tot de facebook Ada coins die je zou krijgen?Taro schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:01:
[...]
Of eenzijdig een weddenschap met iemand aangaan, die verliezen, 100 ADA overmaken en dat bij een goed doel terecht zien komen
Buy high people beware. Op kucoin staat plu met een gouden medaille op plek 5 in de top 10 stijgers.
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 11-10-2022 15:46 ]
Knakworst be like:knakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:41:
[...]
Bullish. Het allereerste bericht over btc werd op got gelocked vanwege shilling.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m29PG3H9XtczyxXlqujpmgCg.gif?f=user_large)
Ik heb nooit die 100 ADA gezien natuurlijk, behalve van Taro.knakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:43:
[...]
@Gelukszoekr is de Ada blockchain al gesynct mbt tot de facebook Ada coins die je zou krijgen?
Buy high people beware. Op kucoin staat plu met een gouden medaille op plek 5 in de top 10 stijgers.
En nice! heb nog net een screenshot kunnen nemen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Wat zei je?AlterBridge schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:47:
19k = strong met weer een rode beursdag!
Zero.
En volgend jaar de huizenmarkt en werkgelegenheid rektDarrell schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:02:
Lekker man. Na een jaar bearmarket in crypto pakken we de bear in stonks ook nog even mee. Mooi man.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Of krijg je die enkel als topexpert in buy high sell low? Waar moeten we aanmelden?
Moet je gewoon dikke sats voor betalen bij Taro denk ikSlonzo schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:09:
Waarom heeft niemand hier eigenlijk zo'n 'crypto' karmakeizer badge onder z'n naam?
Of krijg je die enkel als topexpert in buy high sell low? Waar moeten we aanmelden?
Ik ben bijna zeker dat ik die whale al enkele keren wat BTC of ETH verkocht heb op Binance, telt dat ook?YES schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:09:
Moet je gewoon dikke sats voor betalen bij Taro denk ik
Moet je denk ik aan hem zelf vragenSlonzo schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:15:
[...]
Ik ben bijna zeker dat ik die whale al enkele keren wat BTC of ETH verkocht heb op Binance, telt dat ook?
De slowchat zal wel niet meetellen. En terecht. Beetje memmen posten voor een topic expert badge.Slonzo schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:09:
Waarom heeft niemand hier eigenlijk zo'n 'crypto' karmakeizer badge onder z'n naam?
Darrell schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:17:
De slowchat zal wel niet meetellen. En terecht. Beetje memmen posten voor een topic expert badge.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JO7frcqONvhdsaXzC8jnF4cS.jpg?f=user_large)
Thanks crypto.com!
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2022 16:23 ]
Bij de grijze betsjes -dus die van meeste punten dit jaar- staat ene Redsandro bovenaan. WTF is dat? Nooit een post van hem gezien. Zit ie soms exclusief in het shitcoin-topic?Darrell schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:17:
[...]
De slowchat zal wel niet meetellen. En terecht. Beetje memmen posten voor een topic expert badge.
Plaats twee taro, plaats drie Sissors. Wie? Sissors. Jeweetz, die af en toe hier langskomt.
Ik denk dat je idd iemand moet omkopen voor een betsj...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
100 ADA'tjes of zo?resusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:25:
[...]
Bij de grijze betsjes -dus die van meeste punten dit jaar- staat ene Redsandro bovenaan. WTF is dat? Nooit een post van hem gezien. Zit ie soms exclusief in het shitcoin-topic?
Plaats twee taro, plaats drie Sissors. Wie? Sissors. Jeweetz, die af en toe hier langskomt.
De karmaranglijst toont de gebruikers die de meeste bijdragen hebben geleverd over Bitcoin:
Afgelopen jaar:
1.Taro
En dat was het

Bitcoin, aka users die Taro heten
[ Voor 11% gewijzigd door resusaapje op 11-10-2022 16:33 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Pfff doorgestoken kaart!resusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:32:
Boeiende materie:
De karmaranglijst toont de gebruikers die de meeste bijdragen hebben geleverd over Bitcoin:
Afgelopen jaar:
1.Taro
En dat was het
Ik zie ook geen PLU badge bij @Gelukszoekr, GLMR badge bij @zwembroek en waar is mijn DOT badge dan?
UberLurker Departement #GG.
Ik mis mijn rekt en xrekt badge...Skrunsies schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:34:
[...]
Pfff doorgestoken kaart!
Ik zie ook geen PLU badge bij @Gelukszoekr, GLMR badge bij @zwembroek en waar is mijn DOT badge dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 11-10-2022 16:45 ]
Zero.
De karmaranglijst anticipeert op een diepe berenmarkt en een failliete Bruna.resusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:32:
Boeiende materie:
Afgelopen jaar:
1.Taro
En dat was het
Slonzo schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:09:
Is inderdaad gewoon een instelling. Heb mijzelf op #1 gepinned. Verder nog vragen?resusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:32:
Boeiende materie:
Afgelopen jaar:
1.Taro
En dat was het
Nah, volgens mij zie je daar alleen users met minimaal 700 of 800 punten in 1 jaar, dus er zijn er wel meer, maar die komen niet boven die grens uit. Bij de Overall ipv Afgelopen jaar lijst staan er meer.
Correct. We hebben aan het slowchat topic geen tags meer gekoppeld, omdat je anders een badge kunt krijgen door tig grappige afbeeldingen te plaatsen, zonder enige inhoud toe te voegen. Het NK topic heeft deze tags wel, dus daar en met nieuws op de frontpage kan je badges verzamelen. In het NK topic zie je dus ook de bijbehorende badges bij de users, hier in het SC topic niet.Darrell schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:17:
[...]
Redsandro en Sissors zijn vooral actief bij het nieuws op de frontpage. Daar weegt een +1 volgens mij zwaarder dan op het forum. Voor mijn eigen gezondheid post ik daar niet meer bij crypto nieuwsresusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:25:
[...]
Bij de grijze betsjes -dus die van meeste punten dit jaar- staat ene Redsandro bovenaan. WTF is dat? Nooit een post van hem gezien. Zit ie soms exclusief in het shitcoin-topic?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Toen Taro moderator werd is de slowchat door de hakselaar gegaan en uitgesloten voor karma badges. Het nieuws en koers topic is toen wel aan de karma bende gelinkt.resusaapje schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:25:
[...]
Helemaal prima toch, had allemaal van die klote karma badges destijds, enige wat ik deed was shitposten. Soms kreeg ik wel eens een serieuze vraag van een noob, raakte dan gewoon in paniek want kende alleen when moon?
Wat nog wel zou mogen van mij is de slowchat linken aan een 'degenerate gambler' karma badge. Of een 'geitenbende' karma badge, zodat mensen kunnen zien dat je de bear hebt overleefd.
Niet dat het allemaal veel uitmaakt die badges, volgende run zijn de 3 dagen op tweakers actieve Sjakie en Karel die 100 euro in SHIBA slingeren toch weer financieel en macro economisch expert.
Klopt, ik wilde jou niet meer als concurrent, dat was de echte reden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:02:
[...]
Toen Taro moderator werd is de slowchat door de hakselaar gegaan en uitgesloten voor karma badges. Het nieuws en koers topic is toen wel aan de karma bende gelinkt.
Je hebt nog steeds van die klote badges, post maar eens in het NK topicHelemaal prima toch, had allemaal van die klote karma badges destijds, enige wat ik deed was shitposten. Soms kreeg ik wel eens een serieuze vraag van een noob, raakte dan gewoon in paniek want kende alleen when moon?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja er staat bij jou ook nog iets van moderator, dat moet je toch niet willenTaro schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:05:
[...]
Klopt, ik wilde jou niet meer als concurrent, dat was de echte reden.
[...]
Je hebt nog steeds van die klote badges, post maar eens in het NK topic
Hierbij. Zoals recent in (volgens mij) het NK topic aangegeven heb ik de alts even on hold gezet en steek ik iedere week nu alleen nog automatisch geld in BTC, ETH en BNB. Aan de andere kant is DCA'en met de huidige lage koersen ook wel weer mooi, dus misschien start ik dat weer op. Tov de vorige keer heb ik ICP en CAKE toegevoegd. Geen idee of dat slim is, maar dat kan je je sowieso bij 90% van deze lijst afvragenNopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
De algehele cryptomarkt ziet er idd vrij slecht uit.
Denk dat het tijd wordt dat @Taro z'n plaatje weer eens post.
/f/image/ekLlt6ajv1IgSChdhmkVRKON.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MzMj7rSqVbs2X0snR1pfziMg.jpg?f=user_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 11-10-2022 17:16 ]
Heb ik al eens geprobeerd, maar toen werd mijn bericht direct verwijdert. Zoiets van:” hoort niet in dit forum thuis, meer iets voor slowchat…”Taro schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:05:
[...]
Je hebt nog steeds van die klote badges, post maar eens in het NK topic
Maar daar krijg ik dan weer geen badge
Ik twijfel ook nog steeds of ik dat wilPureLOOD schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:07:
[...]
Ja er staat bij jou ook nog iets van moderator, dat moet je toch niet willen
Bedoelde eigenlijk je - down the drain - plaatje maar deze is ook prima.Taro schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:11:
[...]
Hierbij. Zoals recent in (volgens mij) het NK topic aangegeven heb ik de alts even on hold gezet en steek ik iedere week nu alleen nog automatisch geld in BTC, ETH en BNB. Aan de andere kant is DCA'en met de huidige lage koersen ook wel weer mooi, dus misschien start ik dat weer op. Tov de vorige keer heb ik ICP en CAKE toegevoegd. Geen idee of dat slim is, maar dat kan je je sowieso bij 90% van deze lijst afvragen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb zelf ook nog een kleine beetje ICP maar er zijn weinig tokens die het zo slecht doen volgens mij...
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik hou dus nog exact 2000 PLU over. Dat is niet geheel toevallig nodig voor de hoogste tier kaart (G.O.A.T 8%)
De totale investering was $29.174. Ik heb net $23.350 gecasht. Dus heb ik nu omgerekend nog $5824 betaald voor deze kaart. Oftewel een gemiddelde prijs van $2.91 per token.
Dan staat er in elk geval een deel maar vast veilig. het was een geweldige rit tot nu toe
Verwijderd
Taro schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:15:
[...]
Ik twijfel ook nog steeds of ik dat wil, je als vrijwilliger discussies en problemen op de hals halen is niet een van mijn ambities. Maar ik kom hier al 22 jaar, dus iets terugdoen is ook niet verkeerd. Als het gaat neigen naar werk of niet leuk meer is dan stop ik er ook direct mee.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7acLp4g8khTy3lfcDfDfC1fC.jpg?f=user_large)
LOL. Jammer genoeg ben ik mentaal nog niet klaar om zulke bedragen erin te gooien.
Held!Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:21:
Ik heb de helft (2000 PLU) verkocht.
Ik hou dus nog exact 2000 PLU over. Dat is niet geheel toevallig nodig voor de hoogste tier kaart (G.O.A.T 8%)
De totale investering was $29.174. Ik heb net $23.350 gecasht. Dus heb ik nu omgerekend nog $5824 betaald voor deze kaart. Oftewel een gemiddelde prijs van $2.91 per token.
Dan staat er in elk geval een deel maar vast veilig. het was een geweldige rit tot nu toe
Ik hou er wel van als men een doel heeft, er vol in gaat en dat het lukt!
Verwijderd
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:21:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gnzbsOU1CeSV3n9hgBufV6DN.gif?f=user_large)
Daarmee ga je 'm niet overtuigen denk ik, op z'n plaatje van daarnet zie je dat hij best al een hoop shitcoins heeft
Met zo'n investering snap ik je dagelijkse shillGelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:21:

Gefeliciteerd!
Zero.
Verwijderd
Slonzo schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:25:
[...]
Daarmee ga je 'm niet overtuigen denk ik, op z'n plaatje van daarnet zie je dat hij best al een hoop shitcoins heeft
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KJCUlUmCHNUEunMB9kH28GiM.jpg?f=user_large)
Enkel mentaal niet? Funds staan klaar?Nopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:23:
LOL. Jammer genoeg ben ik mentaal nog niet klaar om zulke bedragen erin te gooien.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gnzbsOU1CeSV3n9hgBufV6DN.gif)
Ah, verkeerde quote ivm lijstje, had deze moeten zijn:Nopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:20:
[...]
Bedoelde eigenlijk je - down the drain - plaatje maar deze is ook prima.
Heb zelf ook nog een kleine beetje ICP maar er zijn weinig tokens die het zo slecht doen volgens mij...
Maar vooruitknakworst schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:15:
Overigens gaan alle shitcoins behoorlijk rekt. Ftm, XRP, Ada, allemaal rond de - 8 procent.
Tijd voor @Taro dca lijstje.
:strip_exif()/f/image/QmKc245Ye5X2ea57o8tsOOMx.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit was wat mij betreft handelen met voorkennis. Dan wil ik best all-in trappenSkrunsies schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:25:
[...]
Held!
Ik hou er wel van als men een doel heeft, er vol in gaat en dat het lukt!
Zulke bedragen laten verdampen is een stuk makkelijker.Nopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:23:
[...]
Zero.
Maar dan nog…Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:30:
[...]
Dit was wat mij betreft handelen met voorkennis. Dan wil ik best all-in trappen
Je moet alsnog wel een keer uitstappen en dat heb je top gedaan!
Al hoort dat hier niet echt thuis op het forum, buy high sell low enzo..
Chapeau!
Perfect antwoord! Niet meer verder op doorgaan!Taro schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:02:
Is inderdaad gewoon een instelling. Heb mijzelf op #1 gepinned. Verder nog vragen?
Zo jammer dit...Nah, volgens mij zie je daar alleen users met minimaal 700 of 800 punten in 1 jaar, dus er zijn er wel meer, maar die komen niet boven die grens uit. Bij de Overall ipv Afgelopen jaar lijst staan er meer.
Gelukkig blijven de meeste gekken daar hangen. En mochten toch hier durven komen, zijn ze snel weer weg door de serieuziteitRedsandro en Sissors zijn vooral actief bij het nieuws op de frontpage. Daar weegt een +1 volgens mij zwaarder dan op het forum. Voor mijn eigen gezondheid post ik daar niet meer bij crypto nieuws
[ Voor 17% gewijzigd door resusaapje op 11-10-2022 17:35 ]
Pelox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:30:
[...]
Zulke bedragen laten verdampen is een stuk makkelijker.

(Alhoewel we hebben er beiden nog aardig wat geld inzitten natuurlijk, toch balen als je die x40 mist met minder geld, helemaal met jouw inleg.)
[ Voor 59% gewijzigd door Nopheros op 11-10-2022 17:41 ]
Ja, dat is de afweging. Ik hoop dat we correct handelen. Winst is winst. En dit zijn gewoon serieuze percentages.Nopheros schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:40:
@Gelukszoekr nu hopen dat dit geen cake 2.0 wordt
(Alhoewel we hebben er beiden nog aardig wat geld inzitten natuurlijk, toch balen als je die x40 mist met minder geld, helemaal met jouw inleg.
Idd.. daar komen m'n aandelen in 5 jaar nog niet aan..Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:43:
[...]
Ja, dat is de afweging. Ik hoop dat we correct handelen. Winst is winst. En dit zijn gewoon serieuze percentages.
Mooi. Zo nog 25 van die palen.YES schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:53:
DXY gaat onderuit, meteen dikke groene paal op de hourly
Ik heb vandaag ook verkocht, maar ik gun het je ook, knakworst!Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:31:
Sorry @knakworst, @Nopheros en ikzelf hebben dus een deel verkocht. Ik hoop alsnog voor jou dat je die $14 haalt voor de verdubbeling.
Was weer effe rekenen om aan 30 euro te komen, maar het was dus 2.35 PLU.
Ik ga denk ik ook een flufje verkopen.
Verwijderd
Darrell schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:54:
Mijn 15 euro aan earn rewards op coinbase die ik omgezet had naar Plu is nu dik 22 waard.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gnzbsOU1CeSV3n9hgBufV6DN.gif?f=user_large)
Gefeliciteerd jonge! Die 2000 kan je nu met een gerust hart vast houden. Onder die 2,91 zal die niet zo snel gaan. Maar voorkennis of niet je moet het maar aandurven in deze bear onder deze macro economische omstandigheden. Want het had ook anders uit kunnen pakken wanneer die capitulatie candle door de 12,5k zou gaan zakken. Ik had het met dat bedrag nu niet aangedurfd. All in op een shitcoin in deze markt. High risk high reward. Goede call, balls of steel.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:21:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Thanks man! Het had zeker anders af kunnen lopen. Maar ik was overtuigd. Ook dat het voordeel van zo'n lowcap coin is dat het net wat minder last heeft van macro omstandigheden.zwembroek schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:08:
[...]
Gefeliciteerd jonge! Die 2000 kan je nu met een gerust hart vast houden. Onder die 2,91 zal die niet zo snel gaan. Maar voorkennis of niet je moet het maar aandurven in deze bear onder deze macro economische omstandigheden. Want het had ook anders uit kunnen pakken wanneer die capitulatie candle door de 12,5k zou gaan zakken. Ik had het met dat bedrag nu niet aangedurfd. All in op een shitcoin in deze markt. High risk high reward. Goede call, balls of steel.
Dus, nu ben ik weer je bear-brother. In afwachting van die 13-12k btc om weer in te slaan
Donderdag staat er weer iets op de agenda als het gaat over de inflatie in amerika geloof ik...
Ik heb op coinbase van 34 euro 38 euro gemaakt!Darrell schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:54:
Mijn 15 euro aan earn rewards op coinbase die ik omgezet had naar Plu is nu dik 22 waard.

Zero.
Pelox schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:12:
[...]
Ik heb op coinbase van 34 euro 38 euro gemaakt!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aOPtDez3p7PDWX9jVq4ogK2N.gif?f=user_large)
Sorry i had to do it
CPI cijfersGelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:12:
[...]
Thanks man! Het had zeker anders af kunnen lopen. Maar ik was overtuigd. Ook dat het voordeel van zo'n lowcap coin is dat het net wat minder last heeft van macro omstandigheden.
Dus, nu ben ik weer je bear-brother. In afwachting van die 13-12k btc om weer in te slaan
Donderdag staat er weer iets op de agenda als het gaat over de inflatie in amerika geloof ik...
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wow dat zijn nog eens bedragenGelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:31:
Sorry @knakworst, @Nopheros en ikzelf hebben dus een deel verkocht. Ik hoop alsnog voor jou dat je die $14 haalt voor de verdubbeling.
Maar is het niet deze week, dan Q1 vast wel, na de US launch
En 8% cashback voor een prikkie.
Van harte, ik durfde slechts een flufje van 1.000 PLU te kopen.
Gawddamn gefeliciteerd. Ik dacht dat ik de enige PLU mini whale was maar netjes gedaan jonguhGelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:21:
En opzoek naar nieuwe kansen
De crisis/recessie is voor de maatschappij natuurlijk een groot drama. Maar wij zitten hier voor de dikke gains. En dan is dit wel het moment om bij de les te blijven. De echte winsten zijn te behalen door ergens in de komende maanden goed in te schalen.
Naast Bitcoin en Ethereum heeft meneer nog wel een altcoin tip. Ga ik me eens in verdiepen denk ik.
Ik zou er niet aan beginnen @Gelukszoekr. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er net een whale de helft van zijn positie heeft verkocht. Zou toch een teken aan de wand moeten zijn..Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:04:
[YouTube: Never waste a good crisis [afl 189]]
De crisis/recessie is voor de maatschappij natuurlijk een groot drama. Maar wij zitten hier voor de dikke gains. En dan is dit wel het moment om bij de les te blijven. De echte winsten zijn te behalen door ergens in de komende maanden goed in te schalen.
Naast Bitcoin en Ethereum heeft meneer nog wel een altcoin tip. Ga ik me eens in verdiepen denk ik.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Eens, maar als een coin door een random YouTuber wordt genoemd, ben je wel erg laat. Guy van Coinbureau had een paar goede calls eind 2020/begin 2021 maar daarna ging het ook snel bergafwaarts.Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:04:
[YouTube: Never waste a good crisis [afl 189]]
Ik wil zeker meedoen met de hunt naar een nieuwe PLU overigens, ook omdat ik deze trein voorbij heb laten gaan.
Rubic ($RBC) is nog steeds een van mijn langetermijn pareltjes. Gelist op Coinbase, helaas net te laat (toen BTC al rekt was) en ik hoop binnenkort op Binance. Lage market cap dus veel potentie. Echter geen hype. Ik wil weer zo'n hypecoin als VRA.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Maar dat is eenvoudig te verhelpen.Jedi_Pimp schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 05:21:
[...]
Lage market cap dus veel potentie. Echter geen hype.
Oh. Mijn. God!!1!
Tweakers en Tweakinnen, ik heb NU toch een parel gevonden!! Het heet RUBIC en het is HELE dikke tech!
Je kunt er IETS mee, maar ik heb nog niet opgezocht wat. En los daarvan: de tokenomics zijn briljant. En dan is de MC nog super laag ook1!
Ik zweer het, dit wordt VRA on steroids! PLU 2.0! Houd rekening met the flippening, RUBIC komt er aan!!1!
Eigenlijk hebben we enorm geluk dat we er nu bij zijn, want in de bear staat alles heel laag. Ook RUBIC. Dus ik ben alvast all-in!
RUBIC!
Zegt het voort, ook op FOK!
Maktub
Ah, jij ook? Ik geloof ook in RUBIC!!MrMrq schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 06:45:
[...]
Tweakers en Tweakinnen, ik heb NU toch een parel gevonden!! Het heet RUBIC en het is HELE dikke tech!
Vandaag al wéér bijna een procent in de plus! En dan moet de pump nog komen!
Wacht maar tot die debit kaart naar iedereen verstuurd is!
Maktub
Ik heb gehoord dat Elon Musk zijn kat Rubic heet. Dikke tech!MrMrq schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 06:52:
[...]
Ah, jij ook? Ik geloof ook in RUBIC!!
Vandaag al wéér bijna een procent in de plus! En dan moet de pump nog komen!
Wacht maar tot die debit kaart naar iedereen verstuurd is!
Zero.
Ik heb hem even iets opgepoetst voor je, inhoudelijk was het al prima maar niet iedereen houdt ervan om zoveel te lezen dus dan kan je er voor de zekerheid nog wat emoji's aan toevoegen, maakt het wat toegankelijker.MrMrq schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 06:45:
[...]
Maar dat is eenvoudig te verhelpen.
🚀🚀🚨🚨 Oh. Mijn. God!!1! 🚨🚨🚀🚀
Tweakers en Tweakinnen, ik heb NU toch een parel gevonden!!🤑🤑🤑 Het heet 🚀RUBIC🚀 en het is HELE dikke tech!
Je kunt er IETS mee, maar ik heb nog niet opgezocht wat. En los daarvan: de tokenomics zijn briljant. En dan is de 🚨MC🚨 nog super laag ook1!
Ik zweer het, dit wordt VRA on steroids! PLU 2.0!🤑🤑🚀🚀 Houd rekening met the flippening, RUBIC komt er aan!!1!🚀🚀
Eigenlijk hebben we enorm geluk dat we er nu bij zijn, want in de bear staat alles heel laag. Ook 🚀🚀RUBIC🚀🚀. Dus ik ben alvast 🚨🚨all-in!🚨🚨
🚀RUBIC! 🚀
Zegt het voort, ook op FOK!
NFA
Ja, leuk, het RUBIC army wordt steeds groter. Binnenkort de Binance listing he!
En schijnbaar wordt RUBIC binnenkort besproken door Benjamin of Doopie of ADHDuitser.
RUBIC! Bestel je gratis stickers ook snel. Tot dinsdag bij het RUBIC event?
Maktub
Nee, ik ga nog steeds voor TAU. Die kun je hier gewoon opzoeken.
[ Voor 52% gewijzigd door St@m op 12-10-2022 07:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
TEAM RUBIC!!1!St@m schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 07:03:
Ik heb zojuist Rubic gekocht..
Have fun staying poor!Nee, ik ga nog steeds voor TAU.

Maktub
Meh

SHITCOIN!!1!1!!!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik hoorde een klein vogeltje praten over PLU. Meh, zal het me wel verbeelden...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Tjibbe Fapsma, store manager bij de BrunaYES schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:12:
[...]
Tjibbe Tjapsma, aangenaam kennis te maken.
Ga ff koffie halen.
Dan zou ik voor Fokke Fapsma gaan, maar ik snap je idee en ik waardeer hetelektriekert schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:16:
[...]
Tjibbe Fapsma, store manager bij de Bruna
Goed punt, ben nog niet zolang wakker!YES schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:18:
[...]
Dan zou ik voor Fokke Fapsma gaan, maar ik snap je idee en ik waardeer het

En wie is dan Sikke Fapsma?YES schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:18:
[...]
Dan zou ik voor Fokke Fapsma gaan, maar ik snap je idee en ik waardeer het
Die ken ik niet, ik ken wel Sikke Repskills en Sikke Biets, maar die zitten meer in de muziek dan in crypto of boekenwinkels.
Sikke Spuitsma is wel werkzaam bij de Bruma, als vakkenvuller
Staat er ook nog vacatures open voor zakkenvullers?YES schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:26:
Die laatste natuurlijk! Ik haalde effe wat namen door elkaar.YES schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:26:
[...]
Die ken ik niet, ik ken wel Sikke Repskills en Sikke Biets, maar die zitten meer in de muziek dan in crypto of boekenwinkels.
En jij kent Sikke Weurtsman
Moet je even bellen met Gjalte Grijpsma, die weet daar meer vanGelukszoekr schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:28:
[...]
Staat er ook nog vacatures open voor zakkenvullers?
Verwijderd
Het is crisis en dat betekent voor veel mensen ellende. MAAR. Wij zitten hier voor keihard rendement. Dus laten we deze crisis optimaal benutten voor ons absolute eigenbelang, en niets anders.
Never waste a good crisis, is key.
Dat is namelijk de hoeksteen van onze kapitalistische Westerse maatschappij. Daar zijn onze voorvaderen voor gestorven in hun gevecht voor vrijheid van onderdrukking.
Laten we daarom ons privilege van vrijheid en democratie vooral zo nuttig mogelijk en met hoog moraal besteden aan absolute zelfverrijking zodat we uiteindelijk nog veel minder te hoeven participeren aan de plicht van maatschappelijk belang.
Want dat is waar wij hier voor staan. Na ons de zondvloed.
En voor al die mensen die wel last hebben of krijgen van inflatie, afromende middenpartijen, perverse prikkels in onze marktwerking, energie armoede en werkeloosheid: Hafe fun staying poor bitches, hahaha!
Dus ff die focus erop, en kom maar op met die tips voor het volgende pareltje!

Ome Japie wacht op tips.

Robeco?
Dan moet je naar het beleggen in stonks topic.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ok, ik vertel dit enkel aan jou dus hou het nog ff stil totdat mijn whale vrienden en jij alles opgekocht hebben tijdens de ICO.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:53:
Dus ff die focus erop, en kom maar op met die tips voor het volgende pareltje!![]()
Ome Japie wacht op tips.
Mijn nieuwe bedrijf KWM (Kapitalistische Westerse Maatschappij) gaat een hybride exchange beginnen waar je enkel TSLA kan kopen op de PLU, DOGE en BTC pairs. De transactie fees kan je enkel betalen in het native GRQ (Get Rich Quick) token dat je enkel kan kopen op het PLU pair.
En dan nu het interessantste gedeelte: je krijgt wel 8% APR op PLU terwijl je 'm als onderpand gebruikt om DOGE mee te shorten, en 12% APR op GRQ als je 'm als onderpand gebruikt om TSLA mee te shorten!
Wees er snel bij want er zijn slechts 3.141.590.000 GRQ tokens. De market cap is nu nog laag en tijdens de ICO kan je voordelig inslaan, daarna wordt het meteen 50% duurder.
Succes!
WMWL*
Als je meedoet in de ICO krijg je de andere letters en hoor je echt bij het selecte groepje.
Ik ben ingestapt boys!Slonzo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:39:
[...]
Ok, ik vertel dit enkel aan jou dus hou het nog ff stil totdat mijn whale vrienden en jij alles opgekocht hebben tijdens de ICO.
Mijn nieuwe bedrijf KWM (Kapitalistische Westerse Maatschappij) gaat een hybride exchange beginnen waar je enkel TSLA kan kopen op de PLU, DOGE en BTC pairs. De transactie fees kan je enkel betalen in het native GRQ (Get Rich Quick) token dat je enkel kan kopen op het PLU pair.
En dan nu het interessantste gedeelte: je krijgt wel 8% APR op PLU terwijl je 'm als onderpand gebruikt om DOGE mee te shorten, en 12% APR op GRQ als je 'm als onderpand gebruikt om TSLA mee te shorten!
Wees er snel bij want er zijn slechts 3.141.590.000 GRQ tokens. De market cap is nu nog laag en tijdens de ICO kan je voordelig inslaan, daarna wordt het meteen 50% duurder.
Succes!
WMWL*
spoiler:WMWL is onze geheime groet, en staat voor W..n M..n W...e L...o.
Als je meedoet in de ICO krijg je de andere letters en hoor je echt bij het selecte groepje.
Bitconnect zou wel eens kunnen gaan knallen in de volgende bullrunVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:53:
Dus ff die focus erop, en kom maar op met die tips voor het volgende pareltje!![]()
Ome Japie wacht op tips.
Ja man vooral Trevon James zijn kanaal in de gaten houden. Bitconnect gaat het worden.tony-stark schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Bitconnect zou wel eens kunnen gaan knallen in de volgende bullrun
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!