“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hoezo, hij heeft nog kans op 690.000? Je moet ook altijd 1x te vaak doorgaan met dat spel.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Om vervolgens met 69 cent naar huis te gaan..Taro schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:57:
[...]
Hoezo, hij heeft nog kans op 690.000? Je moet ook altijd 1x te vaak doorgaan met dat spel.
En dan bellen ze bij Jaapio aan
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Jar6aw schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:01:
Gaan we nog hard rekt? Of moon morgen
73% kans om rekt te gaan. Het is net crypto. Go!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Op dit tempo met een minuut of 10 al.
Met de gratis plu zit ik op een gak van 6,45, morgen 100% in de plus

Bij coinbase boven de 10 inmiddels.Nopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:45:
[...]
Op dit tempo met een minuut of 10 al.
Met de gratis plu zit ik op een gak van 6,45, morgen 100% in de plus
:strip_exif()/f/image/fzvhRb7MnnsTEIfiTfa8bqE8.jpg?f=fotoalbum_large)
En door.
:strip_exif()/f/image/X5aPP47zBjXVx5BvtlfqKLtN.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 09-10-2022 23:00 ]
Gaan aardige bedragen richting plu:knakworst schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:57:
[...]
Bij coinbase boven de 10 inmiddels.
[Afbeelding]
/f/image/jNwhYpyIevUnN0KGHPK4WywN.png?f=fotoalbum_large)
Kucoin inmiddels 10,4.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 10-10-2022 07:41 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
eerst maar die kaart maar aanleveren 😌
nothing stops this train
Goed bezig @Gelukszoekr !knakworst schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:57:
[...]
Bij coinbase boven de 10 inmiddels.
[Afbeelding]
En door.
[Afbeelding]
Lekker man!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mooi, het is al 75 geworden in plaats van 90anti elppa schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 07:36:
Nu weet ik het zeker, er komt nog een dip aan naar de 14k. Tot dan. Oja en die shitcoins gaan zeker nog -75%
Doen we het voor.
oja 90 it isAlpina schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 08:09:
[...]
Mooi, het is al 75 geworden in plaats van 90
Doen we het voor.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Eigenlijk moet je bij dat spel vantevoren al duidelijke afspraken maken met jezelf vanaf waar je het een win vindt, maar of dat dan ook echt lukt ingame weet ik nietTaro schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:57:
[...]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Delen is geweldig, ik denk dat niemand het daar niet mee eens is. En leuke discussies over crypto moedigt ook iedereen aan. Maar de hoeveelheid posts over PLU van 2 personen de afgelopen dagen op het totaal aantal posts is wel degelijk van wat het ooit met CELR etc was.Jedi_Pimp schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:47:
[...]
Nou nou, het is toch mooi dat iemand projecten deelt die daadwerkelijk ook rendement opleveren?
Dit topic gaat over verschillende crypto's en niet sec over Bitcoin. Ik heb hier vorig jaar aan de lopende band trades gedeeld en projecten gedeeld waar ik fiducie in had, destijds was dat prima. Nu iedereen met een flink lagere PF waarde zit, het rustig is vanwege algemeen slechter macrosentiment, kan ik juist posts over andere projecten wel waarderen. Beter dan die influx van CELR posts en memes imo. Maar als jij een goed verhaal of interessante TA over BTC en/of ETH hebt, be my guest zou ik zeggen
Ik zeg overigens nergens dat het alleen over BTC mag gaan, ik vermoed dat je me met enkele oudgedienden door de war haalt.
Zelf deel ik overigens zelden een munt, ik noem ze 1 a 2 keer, leg uit waarom ik ze interessant vind in korte bewoordingen en dan is het voor mij wel weer voldoende. Sommigen hier hebben door dat ik een interesse heb in het MetaVerse en gaming crypto gebeuren en daar is gewoon weinig animo voor hier. Dan is het leuk om soms een linkje te delen, of om iets te vertellen maar verder probeer ik dat binnen de perken te houden.
De reden waarom ik overigens reageerde, was omdat Roellie zelf de vraag stelde (met de keuze uit 2 antwoorden) of het shillen of gebrek aan andere posts was. Dan lijkt het me vrij logisch dat sommigen het antwoord A en sommigen het antwoord B vinden.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik heb het idee dat bepaalde shills heel snel in een running gag veranderen. BIFI was er één, GLIMMER was er één, CELR wellicht ook, en nu is het de paraPLU waaronder we schuilen voor het bloed wat uit de lucht komt vallen en door de straten loopt.Ngangatar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:03:
[...]
Delen is geweldig, ik denk dat niemand het daar niet mee eens is. En leuke discussies over crypto moedigt ook iedereen aan. Maar de hoeveelheid posts over PLU van 2 personen de afgelopen dagen op het totaal aantal posts is wel degelijk van wat het ooit met CELR etc was.
Ik zeg overigens nergens dat het alleen over BTC mag gaan, ik vermoed dat je me met enkele oudgedienden door de war haalt.
Zelf deel ik overigens zelden een munt, ik noem ze 1 a 2 keer, leg uit waarom ik ze interessant vind in korte bewoordingen en dan is het voor mij wel weer voldoende. Sommigen hier hebben door dat ik een interesse heb in het MetaVerse en gaming crypto gebeuren en daar is gewoon weinig animo voor hier. Dan is het leuk om soms een linkje te delen, of om iets te vertellen maar verder probeer ik dat binnen de perken te houden.
De reden waarom ik overigens reageerde, was omdat Roellie zelf de vraag stelde (met de keuze uit 2 antwoorden) of het shillen of gebrek aan andere posts was. Dan lijkt het me vrij logisch dat sommigen het antwoord A en sommigen het antwoord B vinden.
Ik heb vaak zoiets, als iets té vaak geroepen wordt en er eigenlijk voornamelijk quasi-grappig over wordt gedaan, dan is het geen shill meer maar gewoon een running gag.
Je hebt gelijk (en een duimpje van me voor je antwoord), het is een dooie bendeGelukszoekr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:58:
[...]
Wat Jaapio al zegt. Het is gewoon een dooie bende. Ik doe echt wel mn best om interessante dingen te delen.
Eergisteren begon ik over een daling door een krappe arbeidsmarkt in de VS wat zorgde voor wat inhoudelijke posts.
Gisteren nog een discussie gevoerd over de impact van de "Binance hack", en of we dit wel een hack mogen noemen. Was ook best inhoudelijk.
Ik doe oprecht mn best om van alles te delen wat met crypto te maken heeft. Het is wel aan ons allen om het hier veelzijdig te maken. En blijkbaar is het nu erg stil in de cryptospace.
Ik snap dat mensen PLU de keel uit komt. Maar het is op dit moment een coin waar nu dingen gaande zijn. En daarbij zit ik natuurlijk al 2 weken met een brede glimlach omdat ik het op voorhand heb getipt, en zelf dikke gains pak. Gun mij ff die lol
De overige posts lees ik overigens met interesse maar wat voor de een interessant is, is voor de ander dodelijk saai
Zo heeft een ieder een andere reden om hier te komen en ik probeer de pareltjes voor mezelf er uit te pikken. In het verleden waren dat vaak de posts van een Mooody over nieuwe coins, van een MicroWhale over PF beheer en tactiek, van Glenn Hoddle over geschiedenis icm financiele zaken, etc etc. En ik kan genieten van het absurdisme hier, de pure kunst tot relativeren terwijl we met zijn allen soms door het putje gaan, vooral dat laatste daar blijf ik voor terugkomen.
GLIMMER? Nooit van gehoord.YES schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:07:
[...]
Ik heb het idee dat bepaalde shills heel snel in een running gag veranderen. BIFI was er één, GLIMMER was er één, CELR wellicht ook, en nu is het de paraPLU waaronder we schuilen voor het bloed wat uit de lucht komt vallen en door de straten loopt.
Ik heb vaak zoiets, als iets té vaak geroepen wordt en er eigenlijk voornamelijk quasi-grappig over wordt gedaan, dan is het geen shill meer maar gewoon een running gag.
🚨🚨🚨🚨 GLIMMER ALERT 🚨🚨🚨🚨
Super dikke tech. Als je nu niet instapt mis je de boot. Heb geen tijd om het uit te leggen want ik ben er al financieel onafhankelijk door geworden en heb daardoor alle tijd van de wereld maar hiervoor net niet snap je. DYOR en als je niet instapt good luck staying poor!!!
🚀🚀🤑🤑🤑🤑🚀🚀
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x9oaMaqZ9h8ByT8f8XaEgUyi.jpg?f=user_large)
Per saldo wel een mooie stijging natuurlijk.
Ik zou je (en iedereen eigenlijk) willen aanmoedigen om met enige regelmaat coins te delen waar je vanuit fundamenteel oogpunt naar kijkt, en waarom. Super interessant juist.Ngangatar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:03:
[...]
Ook al is dit een repost, Ik denk dat er heel veel mensen zijn die lang niet alles lezen. Zelf ben ik ook wel eens een dag of 2 offline, dan ga ik niet alles nog eens teruglezen. Dit is voor mij juist een plek om te leren. Ik denk dat hier bovengemiddeld slimme investeerders te vinden zijn. En als het voor mij een bekend verhaal is, of niet interessant, dan lees ik er wel overheen. Maar dat is misschien meer een persoonlijke voorkeur.
Damn, dit is echt messed up.baba420 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:24:
https://celsiusnetworth.com/
Dit is wel creepy. Ik sta er ook tussen met een paar dollarcent.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
nothing stops this train
Bitcoin Trader 2022
nothing stops this train
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
even een 18.5je doensjorremans schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:33:
Die 19K gaat het ook niet houden..
nothing stops this train
Ik snap je, maar zal niet met regelmaat zaken blijven delen omdat niet iedereen alles leest, of er moeten nieuwe en interessante ontwikkelingen in een project zijn. Ikzelf lees ook niet alles meer sinds een maandje of 2, maar dat is de verantwoording van de lezer (ikzelf dus ook) ipv die van de poster.Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:49:
[...]
Ik zou je (en iedereen eigenlijk) willen aanmoedigen om met enige regelmaat coins te delen waar je vanuit fundamenteel oogpunt naar kijkt, en waarom. Super interessant juist.
Ook al is dit een repost, Ik denk dat er heel veel mensen zijn die lang niet alles lezen. Zelf ben ik ook wel eens een dag of 2 offline, dan ga ik niet alles nog eens teruglezen. Dit is voor mij juist een plek om te leren. Ik denk dat hier bovengemiddeld slimme investeerders te vinden zijn. En als het voor mij een bekend verhaal is, of niet interessant, dan lees ik er wel overheen. Maar dat is misschien meer een persoonlijke voorkeur.
Ik vroeg me al af waarom LUNC 4% omhoog ging tov gisteren, maar nu snap ik het. Dat kreng is zo tegendraadssjorremans schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:33:
Die 19K gaat het ook niet houden..
USTC gaat vandaag helemaal los. Poging om peg te herstellen en moon met LUNC?Ngangatar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:50:
[...]
Ik vroeg me al af waarom LUNC 4% omhoog ging tov gisteren, maar nu snap ik het. Dat kreng is zo tegendraads.
merauder schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:54:
[...]
USTC gaat vandaag helemaal los. Poging om peg te herstellen en moon met LUNC?
Funny..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
JUST IN: 🇬🇧 Bank of England doubles its temporary QE bond purchases to £10 billion per day.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 10 oktober 2022
nothing stops this train
Hoe komen ze aan die namen?baba420 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:24:
https://celsiusnetworth.com/
Dit is wel creepy. Ik sta er ook tussen met een paar dollarcent.
Zie ook een of twee pagina's terug: complete lijst iswas openbaar, ingediend t.b.v. een rechtszaak. Die is nu weer offline, maar da's natuurlijk rijkelijk laat.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Voor zover de zoekfunctie mij helpt: 10 pagina's.Wiley99 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:48:
[...]
Zie ook een of twee pagina's terug: complete lijst iswas openbaar, ingediend t.b.v. een rechtszaak. Die is nu weer offline, maar da's natuurlijk rijkelijk laat.
Maar dan nog is het me niet duidelijk. Normaal koop je toch crypto zonder dat je volledige naam bekend is?
Binance weet mijn naam, want verificatie. Maar verder....
anyway: tot zover de anonimiteit van crypto
Ben er zelf niet ingestapt maar Celcius was toch een soort cryptobank dacht ik? Zullen ze ook wel identificatie voor willen hebben, of zouden beter gezegd.Waah schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:04:
[...]
Voor zover de zoekfunctie mij helpt: 10 pagina's.
Maar dan nog is het me niet duidelijk. Normaal koop je toch crypto zonder dat je volledige naam bekend is?
Aahhh dat zou het wel verklaren ja. De ene crypto is de andere niet.Nopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:19:
[...]
Ben er zelf niet ingestapt maar Celcius was toch een soort cryptobank dacht ik? Zullen ze ook wel identificatie voor willen hebben, of zouden beter gezegd.

Sell low, buy high ook gekend op reddit
nothing stops this train
Als ik m'n PLU inderdaad met winst verkoop dan gaat het richting Bitcoin iig.Kol Nedra schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:29:
je hebt Bitcoin Maxis en je hebt PLU Maxis ofniet @Gelukszoekr
Temp. Maxi.
:fill(white):strip_exif()/f/image/piPm4qkPpotfy79BpX7NHjIA.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 10-10-2022 13:32 ]
Ja sorry, zat een weekend tussen...Waah schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:04:
[...]

Beste link: jvel92 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23"
[ Voor 17% gewijzigd door Wiley99 op 10-10-2022 13:41 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
@Gelukszoekr Klaar voor de volgende run?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zkkEXu9ic2Bd6guIriUDzGQg.jpg?f=user_large)
Mijn Ledger met flufje PLU wel.
Ik weet hetNopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:33:
[Afbeelding]
@Gelukszoekr Klaar voor de volgende run?
In ander nieuws, Bitcoin blijft lekker stabiel bij de beursopening. Hoe langer we "rangen" hoe heftiger de beweging zal zijn.
Er zullen deze maand in de VS weer een aantal airdrops (stimulus-checks) plaatsvinden. Waar de centrale banken op de rem trappen komen de overheden met maatregelen die dit "tegenwerken"....
https://www.yahoo.com/vid...18oOp34FH6ylZFUbYxPb5afXF
Zit zelf inmiddels op 1,5 kruiwagen aan PLU. Voor nu wel voldoende.knakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:35:
[...]
[Afbeelding]
Mijn Ledger met flufje PLU wel.
Zaken doen met bedrijven zoals Binance en Celcius is nooit anoniem, want verplichte KYC. Als de klantengegevens van dat bedrijf dan op straat kom te liggen (hack, rechtszaak, ...) dan heb je natuurlijk een potentieel [boormachine]probleem. Het begrip "crypto" impliceert nergens anonimiteit; dat is eerder een eigenschap van sommige chains - eentje die soms maar al te makkelijk teniet gedaan wordt door dit soort zaken, of door verbanden te leggen via 'big data', of ...Waah schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:04:
Ik denk dat iedereen het ondertussen wel snapt, jaGelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:37:
alsof we even PLU moeten laten rusten hier...

Zoals in de OP staat beschreven is wat eigen onderzoek wel gewenst. Wat heb je gelezen over deze coin?Ray_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:50:
Ik las ergens wat over PLU. Wat denken jullie hiervan?
Grapje he @Gelukszoekr, maar wel tnx voor de tip (al een hele tijd terug).
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ene @Gelukszoekr was er vooral enthousiast over. Dikke tech. En hij had ook altijd goeie cryptotips, dus ik volg eigenlijk maar blind zijn advies.Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:01:
[...]
Zoals in de OP staat beschreven is wat eigen onderzoek wel gewenst. Wat heb je gelezen over deze coin?
Of was je vraag serieus bedoeld? In dat geval post ik hier kennelijk te weinig.
[ Voor 9% gewijzigd door Ray_ op 10-10-2022 16:41 ]
BTC moet waarschijnlijk onder de $19k om mijn €19600 order te hitten. Schrale tijden voor onze fiat.BTC100K2021 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:39:
De euro doet hard zijn best om de 1BTC = € 20.000 peg te houden
Welke cex? Binance heeft mijn order uitgevoerd. Misschien dat ik je voor was?AlterBridge schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:07:
[...]
BTC moet waarschijnlijk onder de $19k om mijn €19600 order te hitten. Schrale tijden voor onze fiat.
En weer dik boven de 10. Ik was toch wel graag een PLU geit geweest ten tijde van deze geitenbende.Nopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:37:
[...]
Zit zelf inmiddels op 1,5 kruiwagen aan PLU. Voor nu wel voldoende.
Bijna 11 dollar op coinbase
:strip_exif()/f/image/CxUNohJnOHetfoFxiwzFMDdy.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 41% gewijzigd door knakworst op 10-10-2022 17:26 ]
Leuk. Maar meer voor memecoin topic, zie topic waarschuwing.BTC100K2021 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:39:
De euro doet hard zijn best om de 1BTC = € 20.000 peg te houden
Dikke tech?!Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:01:
[...]
Zoals in de OP staat beschreven is wat eigen onderzoek wel gewenst. Wat heb je gelezen over deze coin?
Haha eat that! @Glenn Hoddleknakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:53:
De flippening of de moeders der shills.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/0U3jERykJgcWJyAMhvXZkgFU.jpg?f=fotoalbum_large)
Dikke bridge. Dikke tech.
:strip_exif()/f/image/V3p2aoJURQHSa0z8A1A874Mf.jpg?f=fotoalbum_large)

Wen Plu moon?
Plu kaartje is overigens onderweg.
Die Celer bridge werkt waarschijnlijk fantastisch. Maar het is altijd spannend als je muntjes even weg zijn. Ik verstuur alles niet anoniem via de CEX. Totnutoe gaat dat altijd goed. En ook heel goedkoop. Ben ik vast niet de enige in.Darrell schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:03:
[Twitter]
[Afbeelding]
Dikke bridge. Dikke tech.
[Afbeelding]
![]()
Wen Plu moon?
Plu kaartje is overigens onderweg.
Poh.. toch iets niet slim gedaan. Had eurotjes naar mijn account gezet met het idee deze om te zetten naar Plu via de website.. Blijkbaar staat mijn order nu al een uur of 4 op pending.. Had beter ergens Plu kunnen kopen en het in de metamask wallet moeten stoppen.. gezeik.. was een mooi rendement geweest voor die paar uur..St@m schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:36:
Zo, eindelijk iets kunnen doen in de PLU-appAdres bevestigd, perks vastgezet voor de aankomende 2 maanden. Shitload aan PLU gekocht en nu maar wachten op de beloofde x50 wat @Gelukszoekr zei
Grapje he @Gelukszoekr, maar wel tnx voor de tip (al een hele tijd terug).
Nouja, nu maar de euro's weer terug naar de rekening en wachten op de dip en het dan nog eens proberen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
St@m schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:30:
[...]
Poh.. toch iets niet slim gedaan. Had eurotjes naar mijn account gezet met het idee deze om te zetten naar Plu via de website.. Blijkbaar staat mijn order nu al een uur of 4 op pending.. Had beter ergens Plu kunnen kopen en het in de metamask wallet moeten stoppen.. gezeik.. was een mooi rendement geweest voor die paar uur..
Nouja, nu maar de euro's weer terug naar de rekening en wachten op de dip en het dan nog eens proberen.
/f/image/KzvUgGRgx9WkXVrVKZFpbB5k.png?f=fotoalbum_large)
Wist niet dat die functie bestond, waar heb je dat gedaan?St@m schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:30:
[...]
Poh.. toch iets niet slim gedaan. Had eurotjes naar mijn account gezet met het idee deze om te zetten naar Plu via de website.. Blijkbaar staat mijn order nu al een uur of 4 op pending.. Had beter ergens Plu kunnen kopen en het in de metamask wallet moeten stoppen.. gezeik.. was een mooi rendement geweest voor die paar uur..
Onder "trading" wordt aangegeven dat ik eerst een externe wallet moet koppelen dus ging ervan uit er dan ook alleen gehandeld kan worden via de wallet.
Ik heb daar inderdaad mijn Metamask wallet gekoppeld en toen gewoon een order ingeschoten (met het idee dat het dan op de wallet zou komen). Maar goed.. dat werkt dus niet (snel).Nopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:34:
[...]
Wist niet dat die functie bestond, waar heb je dat gedaan?
Onder "trading" wordt aangegeven dat ik eerst een externe wallet moet koppelen dus ging ervan uit er dan ook alleen gehandeld kan worden via de wallet.
Dan is het zo.. maar dat geloof ik niet
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 10-10-2022 18:43 ]
Van Hero naar Zero..Darrell schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:45:
Al die binkies willen gelijk hero worden. Over een weekje of wat zal het wel dippen.
Kaartje is hier ook onderweg btw, ga er niks mee doen alleen mn gratis perk inlijven.
Blijf toch een Hollander hè.
Liever niet. Je weet wat ze zeggen he: van hero naar zero!MrMrq schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:09:
Mijn DCA zit er in hoor, dus de trein kan weer verder!
[Afbeelding]
Plus dan kan ik beter bijkopen.
Dat zit wel Schnorr.
Mooi, nu nog de overige 20k shitcoins, dan kunnen we eindelijk richting de 100k gaan.
Balen man! Ik neem aan dat het een fake url was ofzo? Misschien dat die extra informatie nog wel helptemielsb schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:57:
Jongens even een waarschuwing - sommige nft sites vragen via metamask om goedkeuring om jouw coins te besteden, tussen gas-fees door. helaas in gestonken. Goed opletten waar je goedkeuring voor geeft..
Een url waar je je wallet connect om een nft te minten. Dan vraagt hij om een gas fee voor de nft en geef je akkoord. Dan vraagt hij om nog een gas fee...... en nog een gas fee... en na 3 kwam ik erachter dat hij per coin goedkeuring vraagt om een 'set approval to transfer all '.Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:58:
[...]
Balen man! Ik neem aan dat het een fake url was ofzo? Misschien dat die extra informatie nog wel helpt
Ik wil graag opnieuw een shitcoin voor jullie shillen.
Het betreft BTC. De token achter de bitcoin. Ik heb de nodige ervaring met crypto. En bitcoin werkt goed. Wil je meer weten over bitcoin, kijk dan in het topic Bitcoin-topic #4
Omdat ik tevreden ben over het product, dacht ik, laat ik eens een DYOR-tje doen.
Waarom dan nu deze shill?
Fundamentals. Bitcoin kan het beste worden omschreven als een protocol; het ontwerp is openbaar, niemand is eigenaar of beheerder van Bitcoin en iedereen kan meedoen. Dankzij deze unieke eigenschappen staat Bitcoin vele nieuwe gebruiksmogelijkheden toe die tot nog toe niet mogelijk waren met andere betalingssystemen.
Het huidige model dat Bitcoin introduceerde, viel toevallig samen met de wijzigingen die de FED doorvoerde. 21 Miljoen btc tegenover een oneindige supply van doge dollars. De peer-to-peer-technologie om zonder centrale instantie of bank te kunnen werken spreekt een hoop tweakers wappies aan. Tienduizenden hebben de overstap willen maken. Sinds de eerste transactie (10.000 bitcoin voor 2 pizza's in 2010) is de adoptie alleen maar omhoog gegaan.
Morgen deel 2, je moet het langzaam opbouwen

Ga ondertussen gewoon naar Binance, Bitvavo, of je favoriete shitcoin leverancier, en zet die memecoin die je maandelijks via je bank krijgt om in Bitcoin. Je zult er net als met PLU geen spijt van krijgen. Extra gratis tip, doe het niet via de Rabobank.
Flikker op man, wat een waardeloze shitcoin, heeft niet eens smart contractsknakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:18:
Het betreft BTC. De token achter de bitcoin. Ik heb de nodige ervaring met crypto. En bitcoin werkt goed. Wil je meer weten over bitcoin, kijk dan in het topic Bitcoin-topic #4

Wat moet je daar mee? Beetje die Satoshi rijk maken, pff.
[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 10-10-2022 20:32 ]
Net even de koers gechecked, en die munt gaat echt bar slecht hoor.Slonzo schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:30:
[...]
Flikker op man, wat een waardeloze shitcoin, heeft niet eens smart contracts
Wat moet je daar mee? Beetje die Satoshi rijk maken, pff.
Post die zooi even lekker in het memetopic, @knakworst.
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jy4nZZk9YKt2jPczYHAI2Aae.jpg?f=user_large)
Onder Roellie's paraPLU
Daar liep de halve slowchat,
Allen hadden zij dikke gains,
Ja die waren echt dik vet,
En de gains die gingen van klik-klak-klik,
En de candles deden van tik-tak-tik
Op Roellie's paraPLU,
Op Roellie's paraPLU.
Toen kwam daar de Bitcoin erbij,
Die joeg eerst nog heel zoetjes,
Toen al hard en harder maar
De shitcoins in hun snoetjes.
En de Bitcoin die rukte en trok,
En op en neder ging de stok
Van Roellie's paraPLU,
Van Roellie's paraPLU.
Maar Roellie en de slowchat ook,
Dat waren flinke klantjes!
Die hielden stijf de paraPLU
In beide diamanten handjes,
En ze lachten blij van hi-ha-hi,
En ze riepen: Bitcoin, je krijgt 'm nie nie nie,
't is Roellie's paraPLU,
't is Roellie's paraPLU.
Snisterklaas Sinterklaas is weer in het landVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:35:
[Afbeelding]
Onder Roellie's paraPLU
Op Roellie's paraPLU,
Op Roellie's paraPLU.
Van Roellie's paraPLU,
Van Roellie's paraPLU.
't is Roellie's paraPLU,
't is Roellie's paraPLU.

Nice haha. Gaat deze ook over de komende 3 weken 40% omhoog?knakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:18:
Na BiFi en PLU ga ik ook even een shilletje doen.
Omdat ik tevreden ben over het product, dacht ik, laat ik eens een DYOR-tje doen.
Waarom dan nu deze shill?
Fundamentals. Bitcoin kan het beste worden omschreven als een protocol; het ontwerp is openbaar, niemand is eigenaar of beheerder van Bitcoin en iedereen kan meedoen. Dankzij deze unieke eigenschappen staat Bitcoin vele nieuwe gebruiksmogelijkheden toe die tot nog toe niet mogelijk waren met andere betalingssystemen.
Het huidige model dat Bitcoin introduceerde, viel toevallig samen met de wijzigingen die de FED doorvoerde. 21 Miljoen btc tegenover een oneindige supply van doge dollars. De peer-to-peer-technologie om zonder centrale instantie of bank te kunnen werken spreekt een hoop tweakers wappies aan. Tienduizenden hebben de overstap willen maken. Sinds de eerste transactie (10.000 bitcoin voor 2 pizza's in 2010) is de adoptie alleen maar omhoog gegaan.
Morgen deel 2, je moet het langzaam opbouwen![]()
Ga ondertussen gewoon naar Binance, Bitvavo, of je favoriete shitcoin leverancier, en zet die memecoin die je maandelijks via je bank krijgt om in Bitcoin. Je zult er net als met PLU geen spijt van krijgen. Extra gratis tip, doe het niet via de Rabobank.
En ik maar m'n best doen om het het topic even niet vol te spammen... Wel nice hoor. Ik weet niet wat ik moet zeggen van al deze aandacht...Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:35:
[Afbeelding]
Onder Roellie's paraPLU
Op Roellie's paraPLU,
Op Roellie's paraPLU.
Van Roellie's paraPLU,
Van Roellie's paraPLU.
't is Roellie's paraPLU,
't is Roellie's paraPLU.
Hoe dan ook, m'n PLU-call was fucking spot-on bitches!
Ik denk eerder 40% in de min. Maar je weet toch 1 BTC = 1 BTC.Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:41:
[...]
Nice haha. Gaat deze ook over de komende 3 weken 40% omhoog?
[...]
Verwijderd
Het is je gegund, zou nog mooier zijn als Bitcoin binnenkort uit het niets ff een sprintje trekt richting de 24k ofzo. Met het momentum van PLU moet zoiets bijna wel even zo'n echt dikke crypto pamper gevenGelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:41:
[...]
Nice haha. Gaat deze ook over de komende 3 weken 40% omhoog?
[...]
En ik maar m'n best doen om het het topic even niet vol te spammen... Wel nice hoor. Ik weet niet wat ik moet zeggen van al deze aandacht...
Dat is het. Qua timing is het gewoon jammer. Voor een enkeling die er in zit is het leuk. Voor de rest is het dodelijk saai. En waarschijnlijk zeer frustrerend dat de meeste andere muntjes weinig doen.Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:50:
[...]
Het is je gegund, zou nog mooier zijn als Bitcoin binnenkort uit het niets ff een sprintje trekt richting de 24k ofzo. Met het momentum van PLU moet zoiets bijna wel even zo'n echt dikke crypto pamper geven
Ik gun iedereen de wereld, maar stiekum.. zoals je weet... hoop ik nog steeds op een flinke capitulatie van Bitcoin. Niks persoonlijks natuurlijk, en ik heb heel veel vertrouwen in Bitcoin, maar niet onder de huidige omstandigheden
https://ihodl.com/topnews...lays-more-2000-employees/
Herhaling van Celcius?
Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:41:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dl3ZxI0AaLunnnh1sAATKN4B.gif?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zo gewoon en bescheiden gebleven, jij door-de-Telegraaf-geïnterviewde, adviezen-site-onderhoudende, PLU-pluggende en FA-roelerende mogul!Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:41:
[...]

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 10-10-2022 21:03 ]
Maktub
Verwijderd
We gaan het meemaken. Wanneer het nog flink lager duikt dan kan ik weer mooi wat flufjes bijkopen dus dat vind ik ook niet zo erg.Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:56:
[...]
Dat is het. Qua timing is het gewoon jammer. Voor een enkeling die er in zit is het leuk. Voor de rest is het dodelijk saai. En waarschijnlijk zeer frustrerend dat de meeste andere muntjes weinig doen.
Ik gun iedereen de wereld, maar stiekum.. zoals je weet... hoop ik nog steeds op een flinke capitulatie van Bitcoin. Niks persoonlijks natuurlijk, en ik heb heel veel vertrouwen in Bitcoin, maar niet onder de huidige omstandigheden
Al zit ik de laatste tijd vaker in LINK:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7wUkuvoITwpvXbOAtGQVp1Gg.jpg?f=user_large)
Je moet toch wat

Laatst vond ik daar zelfs een Moon chello
En dat in een berenmarkt. Ongelooflijk.
Newsbit had hier ook al een artikel over afgelopen weekmerauder schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:57:
Inmiddels gaat het ook lekker met Crypto.com.
https://ihodl.com/topnews...lays-more-2000-employees/
Herhaling van Celcius?
https://newsbit.nl/dit-is...langzaam-uit-elkaar-valt/
Het is echt dramatische bedrijfsvoering wat mij betreft. Volgens mij is het mis gegaan toen ze besloten hebben maximaal in te zetten op marketing. Het idee was iedereen klant maken van Crypto.com door, een herkenbare domeinnaam, een app in plaats van een website, overal reclame. Stadions werden gekocht, grote sponsordeals bij F1, voetbal etc. Huur de duurste Hollywood ster in voor je spotje vol met CGI.
"Fortune favors the brave..."
Maarja, als hier al het geld aan op gaat, dan blijft er dus niks over voor het werkelijk een goed product aanbieden. Het begon met de kaarten, die waren prima, maar onhoudbaar. De exchange was ok, maar liep mijlen ver achter op bijvoorbeeld Binance. Een eigen chain, Cronos, die ook tussen alle andere chains niks heeft kunnen waard maken. En dan gaat het opbreken. Mensen zoeken een andere/betere partij. Voor de kaarten, voor de exchange etc. En dan wordt het ineens lastig om al die sponsordeals te blijven bekostigen.
Het moet andersom. Zorg dat je een goed product neerzet, dan komen de klanten vanzelf wel.
Fuck dat. Ik vreet die kudo's rauw hierMrMrq schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:02:
[...]
Zo gewoon en bescheiden gebleven, jij door-de-Telegraaf-geïnterviewde, adviezen-site-onderhoudende, PLU-pluggende en FA-roelerende mogul!
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!