[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.936 views

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:20

NeoflexNL

Forever young

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6EBAb8VPldCPj3G2NbyKTcfL9w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jnaWSMBTVBcfMVtuFcG7BKU7.jpg?f=fotoalbum_large

Gewoon doen joh!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Hoezo, hij heeft nog kans op 690.000? Je moet ook altijd 1x te vaak doorgaan met dat spel.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Gaan we nog hard rekt? Of moon morgen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:20

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Hoezo, hij heeft nog kans op 690.000? Je moet ook altijd 1x te vaak doorgaan met dat spel.
Om vervolgens met 69 cent naar huis te gaan..

En dan bellen ze bij Jaapio aan :+

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:36

YES

Moderator General Chat
r6aw schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:01:
Gaan we nog hard rekt? Of moon morgen
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 19:09

Chaes

#HODL

Doe maar een kapseltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:16
lol

Jammer van alle paper hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:06

resusaapje

h less

73% kans om rekt te gaan. Het is net crypto. Go!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:45:
[...]

lol

Jammer van alle paper hands.
Morgen boven de 10.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaUAD2Ir2shDI_i8X8RKXnE7j-s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Zi43FSnT7nz2GTs1Npr5jS8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door knakworst op 09-10-2022 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Op dit tempo met een minuut of 10 al.

Met de gratis plu zit ik op een gak van 6,45, morgen 100% in de plus oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:45:
[...]

Op dit tempo met een minuut of 10 al.

Met de gratis plu zit ik op een gak van 6,45, morgen 100% in de plus oOo
Bij coinbase boven de 10 inmiddels.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qfl9i66ArbK-IS7pZW12ElwMs2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzvhRb7MnnsTEIfiTfa8bqE8.jpg?f=fotoalbum_large

En door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/29p3VdClV1fGySk9TQLGw2dii-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X5aPP47zBjXVx5BvtlfqKLtN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 09-10-2022 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:57:
[...]

[Afbeelding]
Gaan aardige bedragen richting plu:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJPR7P328mAWSUARsUdmaB8eaew=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jNwhYpyIevUnN0KGHPK4WywN.png?f=fotoalbum_large

Kucoin inmiddels 10,4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:16
Het volume ook. Van 150k een halve week geleden naar 1.2mil vandaag.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
Nu weet ik het zeker, er komt nog een dip aan naar de 14k. Tot dan. Oja en die shitcoins gaan zeker nog -75%

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 10-10-2022 07:41 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
dikke PLU dus weer, maar koop het niet, anders hetzelfde als met CRO fiasco!
eerst maar die kaart maar aanleveren 😌

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:57:
[...]

[Afbeelding]

En door.

[Afbeelding]
Goed bezig @Gelukszoekr !
Lekker man!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 07:36:
Nu weet ik het zeker, er komt nog een dip aan naar de 14k. Tot dan. Oja en die shitcoins gaan zeker nog -75%
Mooi, het is al 75 geworden in plaats van 90 ;)
Doen we het voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:14
Alpina schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 08:09:
[...]

Mooi, het is al 75 geworden in plaats van 90 ;)
Doen we het voor.
oja 90 it is

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Als ETH nou nog eens een keer naar 900 duikelt dan koop ik een hele.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Eigenlijk moet je bij dat spel vantevoren al duidelijke afspraken maken met jezelf vanaf waar je het een win vindt, maar of dat dan ook echt lukt ingame weet ik niet :9

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:47:
[...]

Nou nou, het is toch mooi dat iemand projecten deelt die daadwerkelijk ook rendement opleveren?

Dit topic gaat over verschillende crypto's en niet sec over Bitcoin. Ik heb hier vorig jaar aan de lopende band trades gedeeld en projecten gedeeld waar ik fiducie in had, destijds was dat prima. Nu iedereen met een flink lagere PF waarde zit, het rustig is vanwege algemeen slechter macrosentiment, kan ik juist posts over andere projecten wel waarderen. Beter dan die influx van CELR posts en memes imo. Maar als jij een goed verhaal of interessante TA over BTC en/of ETH hebt, be my guest zou ik zeggen :P
Delen is geweldig, ik denk dat niemand het daar niet mee eens is. En leuke discussies over crypto moedigt ook iedereen aan. Maar de hoeveelheid posts over PLU van 2 personen de afgelopen dagen op het totaal aantal posts is wel degelijk van wat het ooit met CELR etc was.

Ik zeg overigens nergens dat het alleen over BTC mag gaan, ik vermoed dat je me met enkele oudgedienden door de war haalt.

Zelf deel ik overigens zelden een munt, ik noem ze 1 a 2 keer, leg uit waarom ik ze interessant vind in korte bewoordingen en dan is het voor mij wel weer voldoende. Sommigen hier hebben door dat ik een interesse heb in het MetaVerse en gaming crypto gebeuren en daar is gewoon weinig animo voor hier. Dan is het leuk om soms een linkje te delen, of om iets te vertellen maar verder probeer ik dat binnen de perken te houden.

De reden waarom ik overigens reageerde, was omdat Roellie zelf de vraag stelde (met de keuze uit 2 antwoorden) of het shillen of gebrek aan andere posts was. Dan lijkt het me vrij logisch dat sommigen het antwoord A en sommigen het antwoord B vinden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:03:
[...]

Delen is geweldig, ik denk dat niemand het daar niet mee eens is. En leuke discussies over crypto moedigt ook iedereen aan. Maar de hoeveelheid posts over PLU van 2 personen de afgelopen dagen op het totaal aantal posts is wel degelijk van wat het ooit met CELR etc was.

Ik zeg overigens nergens dat het alleen over BTC mag gaan, ik vermoed dat je me met enkele oudgedienden door de war haalt.

Zelf deel ik overigens zelden een munt, ik noem ze 1 a 2 keer, leg uit waarom ik ze interessant vind in korte bewoordingen en dan is het voor mij wel weer voldoende. Sommigen hier hebben door dat ik een interesse heb in het MetaVerse en gaming crypto gebeuren en daar is gewoon weinig animo voor hier. Dan is het leuk om soms een linkje te delen, of om iets te vertellen maar verder probeer ik dat binnen de perken te houden.

De reden waarom ik overigens reageerde, was omdat Roellie zelf de vraag stelde (met de keuze uit 2 antwoorden) of het shillen of gebrek aan andere posts was. Dan lijkt het me vrij logisch dat sommigen het antwoord A en sommigen het antwoord B vinden.
Ik heb het idee dat bepaalde shills heel snel in een running gag veranderen. BIFI was er één, GLIMMER was er één, CELR wellicht ook, en nu is het de paraPLU waaronder we schuilen voor het bloed wat uit de lucht komt vallen en door de straten loopt.

Ik heb vaak zoiets, als iets té vaak geroepen wordt en er eigenlijk voornamelijk quasi-grappig over wordt gedaan, dan is het geen shill meer maar gewoon een running gag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:58:
[...]

Wat Jaapio al zegt. Het is gewoon een dooie bende. Ik doe echt wel mn best om interessante dingen te delen.

Eergisteren begon ik over een daling door een krappe arbeidsmarkt in de VS wat zorgde voor wat inhoudelijke posts.

Gisteren nog een discussie gevoerd over de impact van de "Binance hack", en of we dit wel een hack mogen noemen. Was ook best inhoudelijk.

Ik doe oprecht mn best om van alles te delen wat met crypto te maken heeft. Het is wel aan ons allen om het hier veelzijdig te maken. En blijkbaar is het nu erg stil in de cryptospace.

Ik snap dat mensen PLU de keel uit komt. Maar het is op dit moment een coin waar nu dingen gaande zijn. En daarbij zit ik natuurlijk al 2 weken met een brede glimlach omdat ik het op voorhand heb getipt, en zelf dikke gains pak. Gun mij ff die lol :P
Je hebt gelijk (en een duimpje van me voor je antwoord), het is een dooie bende :). Maar je stelde de vraag en ik gaf je een antwoord. Juist tijdens een dooie bende vallen de hoeveelheid posts op over 1 onderwerp dus beide antwoorden waren goed maar ik vond de samenstelling van de posts vooral op shillen lijken.

De overige posts lees ik overigens met interesse maar wat voor de een interessant is, is voor de ander dodelijk saai :). Die hele Binance "hack" was in mijn ogen namelijk geen Binance hack, maar zat op een compleet ander niveau, maar wanneer je zo'n reactie geeft heb je kans om in een discussie getrokken te worden die je niet wilt omdat je ofwel daar geen zin in hebt, of het gewoon niet belangrijk genoeg vind om over te kletsen. Op een forum als dit discussieren kan sowieso best lastig zijn, want vaak heeft men afwijkende meningen, maar wel degelijk beiden een terecht punt maar blijft men maar doorzagen om gelijk te krijgen en "wint" degene met de langste adem. Ik vind dat eerder vermoeiend om te lezen dan dat ik het vermakelijk vind.

Zo heeft een ieder een andere reden om hier te komen en ik probeer de pareltjes voor mezelf er uit te pikken. In het verleden waren dat vaak de posts van een Mooody over nieuwe coins, van een MicroWhale over PF beheer en tactiek, van Glenn Hoddle over geschiedenis icm financiele zaken, etc etc. En ik kan genieten van het absurdisme hier, de pure kunst tot relativeren terwijl we met zijn allen soms door het putje gaan, vooral dat laatste daar blijf ik voor terugkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:07:
[...]

Ik heb het idee dat bepaalde shills heel snel in een running gag veranderen. BIFI was er één, GLIMMER was er één, CELR wellicht ook, en nu is het de paraPLU waaronder we schuilen voor het bloed wat uit de lucht komt vallen en door de straten loopt.

Ik heb vaak zoiets, als iets té vaak geroepen wordt en er eigenlijk voornamelijk quasi-grappig over wordt gedaan, dan is het geen shill meer maar gewoon een running gag.
GLIMMER? Nooit van gehoord. :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:13:
[...]

GLIMMER? Nooit van gehoord. :?
🚨🚨🚨🚨 GLIMMER ALERT 🚨🚨🚨🚨
Super dikke tech. Als je nu niet instapt mis je de boot. Heb geen tijd om het uit te leggen want ik ben er al financieel onafhankelijk door geworden en heb daardoor alle tijd van de wereld maar hiervoor net niet snap je. DYOR en als je niet instapt good luck staying poor!!!

🚀🚀🤑🤑🤑🤑🚀🚀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Plutus be like:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EG142XfR9onF0hiSABRiEI3B8Cs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x9oaMaqZ9h8ByT8f8XaEgUyi.jpg?f=user_large

Per saldo wel een mooie stijging natuurlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ngangatar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:03:
[...]
Ik zou je (en iedereen eigenlijk) willen aanmoedigen om met enige regelmaat coins te delen waar je vanuit fundamenteel oogpunt naar kijkt, en waarom. Super interessant juist.

Ook al is dit een repost, Ik denk dat er heel veel mensen zijn die lang niet alles lezen. Zelf ben ik ook wel eens een dag of 2 offline, dan ga ik niet alles nog eens teruglezen. Dit is voor mij juist een plek om te leren. Ik denk dat hier bovengemiddeld slimme investeerders te vinden zijn. En als het voor mij een bekend verhaal is, of niet interessant, dan lees ik er wel overheen. Maar dat is misschien meer een persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 06:15
https://celsiusnetworth.com/

Dit is wel creepy. Ik sta er ook tussen met een paar dollarcent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:23
baba420 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:24:

Damn, dit is echt messed up. :*)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
over Glimmer, je moet het wel in de portfolio hebben, iedere Tweaker hier heeft het toch? is toch een soort bonding experience als je het hebt: iedereen gaat hier dan rekt :9

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:45
Die 19K gaat het ook niet houden..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 17-09 16:22
sjorremans schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:33:
even een 18.5je doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
mooie daling, tijd voor een fluffje BTC te kopen (hodl pot) en ook wat voor de Binance kaart 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:49:
[...]

Ik zou je (en iedereen eigenlijk) willen aanmoedigen om met enige regelmaat coins te delen waar je vanuit fundamenteel oogpunt naar kijkt, en waarom. Super interessant juist.

Ook al is dit een repost, Ik denk dat er heel veel mensen zijn die lang niet alles lezen. Zelf ben ik ook wel eens een dag of 2 offline, dan ga ik niet alles nog eens teruglezen. Dit is voor mij juist een plek om te leren. Ik denk dat hier bovengemiddeld slimme investeerders te vinden zijn. En als het voor mij een bekend verhaal is, of niet interessant, dan lees ik er wel overheen. Maar dat is misschien meer een persoonlijke voorkeur.
Ik snap je, maar zal niet met regelmaat zaken blijven delen omdat niet iedereen alles leest, of er moeten nieuwe en interessante ontwikkelingen in een project zijn. Ikzelf lees ook niet alles meer sinds een maandje of 2, maar dat is de verantwoording van de lezer (ikzelf dus ook) ipv die van de poster.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

sjorremans schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:33:
Ik vroeg me al af waarom LUNC 4% omhoog ging tov gisteren, maar nu snap ik het. Dat kreng is zo tegendraads :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
Ngangatar schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:50:
[...]

Ik vroeg me al af waarom LUNC 4% omhoog ging tov gisteren, maar nu snap ik het. Dat kreng is zo tegendraads :).
USTC gaat vandaag helemaal los. Poging om peg te herstellen en moon met LUNC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

merauder schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

USTC gaat vandaag helemaal los. Poging om peg te herstellen en moon met LUNC?
:+

Funny.. ;w

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02:36
BTC stijgt elke keer precies op de dollar/euro koers dus voor onze aankoopmomenten maakt het allemaal niet zoveel uit momenteel 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
inflaaaaaaationnnnnnn

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
baba420 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:24:

Hoe komen ze aan die namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Waah schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

Hoe komen ze aan die namen?
Zie ook een of twee pagina's terug: complete lijst iswas openbaar, ingediend t.b.v. een rechtszaak. Die is nu weer offline, maar da's natuurlijk rijkelijk laat.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Wiley99 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 11:48:
[...]

Zie ook een of twee pagina's terug: complete lijst iswas openbaar, ingediend t.b.v. een rechtszaak. Die is nu weer offline, maar da's natuurlijk rijkelijk laat.
Voor zover de zoekfunctie mij helpt: 10 pagina's.
Maar dan nog is het me niet duidelijk. Normaal koop je toch crypto zonder dat je volledige naam bekend is?
Binance weet mijn naam, want verificatie. Maar verder....

anyway: tot zover de anonimiteit van crypto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Waah schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:04:
[...]

Maar dan nog is het me niet duidelijk. Normaal koop je toch crypto zonder dat je volledige naam bekend is?

Ben er zelf niet ingestapt maar Celcius was toch een soort cryptobank dacht ik? Zullen ze ook wel identificatie voor willen hebben, of zouden beter gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Nopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:19:
[...]

Ben er zelf niet ingestapt maar Celcius was toch een soort cryptobank dacht ik? Zullen ze ook wel identificatie voor willen hebben, of zouden beter gezegd.
Aahhh dat zou het wel verklaren ja. De ene crypto is de andere niet. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NTjZVTy/dasg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
je hebt Bitcoin Maxis en je hebt PLU Maxis ofniet @Gelukszoekr :D

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
Kol Nedra schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 13:29:
je hebt Bitcoin Maxis en je hebt PLU Maxis ofniet @Gelukszoekr :D
Als ik m'n PLU inderdaad met winst verkoop dan gaat het richting Bitcoin iig.

Temp. Maxi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bi0ve9mKTJ09vfv0dtulYOfsa4Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/piPm4qkPpotfy79BpX7NHjIA.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 10-10-2022 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
[...]

Ja sorry, zat een weekend tussen... 8)7
Beste link: jvel92 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23"

[ Voor 17% gewijzigd door Wiley99 op 10-10-2022 13:41 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ow nice, ik heb weer meer btc. Dank aan de verkopers

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XoATjgXncZ222Rq7sOflzi63IyA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eCMGgy9kYIXdDTcjWFlrOycO.png?f=user_large

@Gelukszoekr Klaar voor de volgende run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jl3RLV0JniJYtMueZg5yKdnZtKk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zkkEXu9ic2Bd6guIriUDzGQg.jpg?f=user_large

Mijn Ledger met flufje PLU wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik weet het :) Maar ik heb het gevoel alsof we even PLU moeten laten rusten hier...

In ander nieuws, Bitcoin blijft lekker stabiel bij de beursopening. Hoe langer we "rangen" hoe heftiger de beweging zal zijn.

Er zullen deze maand in de VS weer een aantal airdrops (stimulus-checks) plaatsvinden. Waar de centrale banken op de rem trappen komen de overheden met maatregelen die dit "tegenwerken"....
https://www.yahoo.com/vid...18oOp34FH6ylZFUbYxPb5afXF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:35:
[...]

[Afbeelding]

Mijn Ledger met flufje PLU wel.
Zit zelf inmiddels op 1,5 kruiwagen aan PLU. Voor nu wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Zaken doen met bedrijven zoals Binance en Celcius is nooit anoniem, want verplichte KYC. Als de klantengegevens van dat bedrijf dan op straat kom te liggen (hack, rechtszaak, ...) dan heb je natuurlijk een potentieel [boormachine]probleem. Het begrip "crypto" impliceert nergens anonimiteit; dat is eerder een eigenschap van sommige chains - eentje die soms maar al te makkelijk teniet gedaan wordt door dit soort zaken, of door verbanden te leggen via 'big data', of ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:37:
alsof we even PLU moeten laten rusten hier...
Ik denk dat iedereen het ondertussen wel snapt, ja O-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:25
Ik las ergens wat over PLU. Wat denken jullie hiervan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ray_ schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:50:
Ik las ergens wat over PLU. Wat denken jullie hiervan?
Zoals in de OP staat beschreven is wat eigen onderzoek wel gewenst. Wat heb je gelezen over deze coin?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Zo, eindelijk iets kunnen doen in de PLU-app :P Adres bevestigd, perks vastgezet voor de aankomende 2 maanden. Shitload aan PLU gekocht en nu maar wachten op de beloofde x50 wat @Gelukszoekr zei :+

Grapje he @Gelukszoekr, maar wel tnx voor de tip (al een hele tijd terug).

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:01:
[...]

Zoals in de OP staat beschreven is wat eigen onderzoek wel gewenst. Wat heb je gelezen over deze coin?
Ene @Gelukszoekr was er vooral enthousiast over. Dikke tech. En hij had ook altijd goeie cryptotips, dus ik volg eigenlijk maar blind zijn advies.
Of was je vraag serieus bedoeld? In dat geval post ik hier kennelijk te weinig.

[ Voor 9% gewijzigd door Ray_ op 10-10-2022 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Nu online
De euro doet hard zijn best om de 1BTC = € 20.000 peg te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02:36
BTC100K2021 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:39:
BTC moet waarschijnlijk onder de $19k om mijn €19600 order te hitten. Schrale tijden voor onze fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:07:
[...]

BTC moet waarschijnlijk onder de $19k om mijn €19600 order te hitten. Schrale tijden voor onze fiat.
Welke cex? Binance heeft mijn order uitgevoerd. Misschien dat ik je voor was? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:37:
[...]

Zit zelf inmiddels op 1,5 kruiwagen aan PLU. Voor nu wel voldoende.
En weer dik boven de 10. Ik was toch wel graag een PLU geit geweest ten tijde van deze geitenbende.

Bijna 11 dollar op coinbase :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3YwxnmuOUke2a3lPL5bl58liq0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CxUNohJnOHetfoFxiwzFMDdy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door knakworst op 10-10-2022 17:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:39:
Leuk. Maar meer voor memecoin topic, zie topic waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:12
Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:01:
[...]

Dikke tech?!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De flippening of de moeders der shills.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlB9kgDSOfyKEynrNiZ_4_z8ny0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iOMLqoDVAEqZWCK4H5lDMQ0J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Haha eat that! @Glenn Hoddle :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[Twitter: https://twitter.com/PancakeSwap/status/1579402425664163840?s=20&t=n4_kfjaYPFE8oJZj2X81iA]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tKypFjEbIlL7kt567Ol3SzLU2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0U3jERykJgcWJyAMhvXZkgFU.jpg?f=fotoalbum_large

Dikke bridge. Dikke tech.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCJMCPybaZ4Xw4RL8WSZMKGHhxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V3p2aoJURQHSa0z8A1A874Mf.jpg?f=fotoalbum_large

-O-
Wen Plu moon?

Plu kaartje is overigens onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:03:
[Twitter]
[Afbeelding]

Dikke bridge. Dikke tech.

[Afbeelding]

-O-
Wen Plu moon?

Plu kaartje is overigens onderweg.
Die Celer bridge werkt waarschijnlijk fantastisch. Maar het is altijd spannend als je muntjes even weg zijn. Ik verstuur alles niet anoniem via de CEX. Totnutoe gaat dat altijd goed. En ook heel goedkoop. Ben ik vast niet de enige in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

St@m schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:36:
Zo, eindelijk iets kunnen doen in de PLU-app :P Adres bevestigd, perks vastgezet voor de aankomende 2 maanden. Shitload aan PLU gekocht en nu maar wachten op de beloofde x50 wat @Gelukszoekr zei :+

Grapje he @Gelukszoekr, maar wel tnx voor de tip (al een hele tijd terug).
Poh.. toch iets niet slim gedaan. Had eurotjes naar mijn account gezet met het idee deze om te zetten naar Plu via de website.. Blijkbaar staat mijn order nu al een uur of 4 op pending.. Had beter ergens Plu kunnen kopen en het in de metamask wallet moeten stoppen.. gezeik.. was een mooi rendement geweest voor die paar uur..
Nouja, nu maar de euro's weer terug naar de rekening en wachten op de dip en het dan nog eens proberen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

St@m schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:30:
[...]

Poh.. toch iets niet slim gedaan. Had eurotjes naar mijn account gezet met het idee deze om te zetten naar Plu via de website.. Blijkbaar staat mijn order nu al een uur of 4 op pending.. Had beter ergens Plu kunnen kopen en het in de metamask wallet moeten stoppen.. gezeik.. was een mooi rendement geweest voor die paar uur..
Nouja, nu maar de euro's weer terug naar de rekening en wachten op de dip en het dan nog eens proberen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbBYtW2-JkcACAVsvOwux-CLo5U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KzvUgGRgx9WkXVrVKZFpbB5k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
St@m schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:30:
[...]

Wist niet dat die functie bestond, waar heb je dat gedaan?

Onder "trading" wordt aangegeven dat ik eerst een externe wallet moet koppelen dus ging ervan uit er dan ook alleen gehandeld kan worden via de wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Nopheros schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:34:
[...]

Wist niet dat die functie bestond, waar heb je dat gedaan?

Onder "trading" wordt aangegeven dat ik eerst een externe wallet moet koppelen dus ging ervan uit er dan ook alleen gehandeld kan worden via de wallet.
Ik heb daar inderdaad mijn Metamask wallet gekoppeld en toen gewoon een order ingeschoten (met het idee dat het dan op de wallet zou komen). Maar goed.. dat werkt dus niet (snel).
Dan is het zo.. maar dat geloof ik niet :P

[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 10-10-2022 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Al die binkies willen gelijk hero worden. Over een weekje of wat zal het wel dippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Darrell schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 18:45:
Al die binkies willen gelijk hero worden. Over een weekje of wat zal het wel dippen.
Van Hero naar Zero..

Kaartje is hier ook onderweg btw, ga er niks mee doen alleen mn gratis perk inlijven.

Blijf toch een Hollander hè.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Mijn DCA zit er in hoor, dus de trein kan weer verder!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xx_3ZpHxWXDE3GaxmGBTSoOoG7o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5dJXNJx4KEEs97N6h0XFfLQp.jpg?f=user_large

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
MrMrq schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:09:
Mijn DCA zit er in hoor, dus de trein kan weer verder!

[Afbeelding]
Liever niet. Je weet wat ze zeggen he: van hero naar zero!

Plus dan kan ik beter bijkopen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-08 15:58
Jongens even een waarschuwing - sommige nft sites vragen via metamask om goedkeuring om jouw coins te besteden, tussen gas-fees door. helaas in gestonken. Goed opletten waar je goedkeuring voor geeft..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Binance gaat Helium HNT delisten..
Mooi, nu nog de overige 20k shitcoins, dan kunnen we eindelijk richting de 100k gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
emielsb schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:57:
Jongens even een waarschuwing - sommige nft sites vragen via metamask om goedkeuring om jouw coins te besteden, tussen gas-fees door. helaas in gestonken. Goed opletten waar je goedkeuring voor geeft..
Balen man! Ik neem aan dat het een fake url was ofzo? Misschien dat die extra informatie nog wel helpt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emielsb
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-08 15:58
Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:58:
[...]

Balen man! Ik neem aan dat het een fake url was ofzo? Misschien dat die extra informatie nog wel helpt
Een url waar je je wallet connect om een nft te minten. Dan vraagt hij om een gas fee voor de nft en geef je akkoord. Dan vraagt hij om nog een gas fee...... en nog een gas fee... en na 3 kwam ik erachter dat hij per coin goedkeuring vraagt om een 'set approval to transfer all '.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Na BiFi en PLU ga ik ook even een shilletje doen.

Ik wil graag opnieuw een shitcoin voor jullie shillen.
Het betreft BTC. De token achter de bitcoin. Ik heb de nodige ervaring met crypto. En bitcoin werkt goed. Wil je meer weten over bitcoin, kijk dan in het topic Bitcoin-topic #4

Omdat ik tevreden ben over het product, dacht ik, laat ik eens een DYOR-tje doen.

Waarom dan nu deze shill?
Fundamentals. Bitcoin kan het beste worden omschreven als een protocol; het ontwerp is openbaar, niemand is eigenaar of beheerder van Bitcoin en iedereen kan meedoen. Dankzij deze unieke eigenschappen staat Bitcoin vele nieuwe gebruiksmogelijkheden toe die tot nog toe niet mogelijk waren met andere betalingssystemen.

Het huidige model dat Bitcoin introduceerde, viel toevallig samen met de wijzigingen die de FED doorvoerde. 21 Miljoen btc tegenover een oneindige supply van doge dollars. De peer-to-peer-technologie om zonder centrale instantie of bank te kunnen werken spreekt een hoop tweakers wappies aan. Tienduizenden hebben de overstap willen maken. Sinds de eerste transactie (10.000 bitcoin voor 2 pizza's in 2010) is de adoptie alleen maar omhoog gegaan.

Morgen deel 2, je moet het langzaam opbouwen :> :z

Ga ondertussen gewoon naar Binance, Bitvavo, of je favoriete shitcoin leverancier, en zet die memecoin die je maandelijks via je bank krijgt om in Bitcoin. Je zult er net als met PLU geen spijt van krijgen. Extra gratis tip, doe het niet via de Rabobank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

knakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:18:
Het betreft BTC. De token achter de bitcoin. Ik heb de nodige ervaring met crypto. En bitcoin werkt goed. Wil je meer weten over bitcoin, kijk dan in het topic Bitcoin-topic #4
Flikker op man, wat een waardeloze shitcoin, heeft niet eens smart contracts ;w
Wat moet je daar mee? Beetje die Satoshi rijk maken, pff.

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 10-10-2022 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Slonzo schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:30:
[...]

Flikker op man, wat een waardeloze shitcoin, heeft niet eens smart contracts ;w
Wat moet je daar mee? Beetje die Satoshi rijk maken, pff.
Net even de koers gechecked, en die munt gaat echt bar slecht hoor.
Post die zooi even lekker in het memetopic, @knakworst.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OYFuTRYHk_NzlO95EJ79eG_SCvI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Jy4nZZk9YKt2jPczYHAI2Aae.jpg?f=user_large

Onder Roellie's paraPLU
Daar liep de halve slowchat,
Allen hadden zij dikke gains,
Ja die waren echt dik vet,
En de gains die gingen van klik-klak-klik,
En de candles deden van tik-tak-tik
Op Roellie's paraPLU,
Op Roellie's paraPLU.

Toen kwam daar de Bitcoin erbij,
Die joeg eerst nog heel zoetjes,
Toen al hard en harder maar
De shitcoins in hun snoetjes.

En de Bitcoin die rukte en trok,
En op en neder ging de stok
Van Roellie's paraPLU,
Van Roellie's paraPLU.

Maar Roellie en de slowchat ook,
Dat waren flinke klantjes!
Die hielden stijf de paraPLU
In beide diamanten handjes,

En ze lachten blij van hi-ha-hi,
En ze riepen: Bitcoin, je krijgt 'm nie nie nie,
't is Roellie's paraPLU,
't is Roellie's paraPLU.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:35:
[Afbeelding]

Onder Roellie's paraPLU
Op Roellie's paraPLU,
Op Roellie's paraPLU.

Van Roellie's paraPLU,
Van Roellie's paraPLU.

't is Roellie's paraPLU,
't is Roellie's paraPLU.
Snisterklaas Sinterklaas is weer in het land *O* _/-\o_ <+:) _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:18:
Na BiFi en PLU ga ik ook even een shilletje doen.

Omdat ik tevreden ben over het product, dacht ik, laat ik eens een DYOR-tje doen.

Waarom dan nu deze shill?
Fundamentals. Bitcoin kan het beste worden omschreven als een protocol; het ontwerp is openbaar, niemand is eigenaar of beheerder van Bitcoin en iedereen kan meedoen. Dankzij deze unieke eigenschappen staat Bitcoin vele nieuwe gebruiksmogelijkheden toe die tot nog toe niet mogelijk waren met andere betalingssystemen.

Het huidige model dat Bitcoin introduceerde, viel toevallig samen met de wijzigingen die de FED doorvoerde. 21 Miljoen btc tegenover een oneindige supply van doge dollars. De peer-to-peer-technologie om zonder centrale instantie of bank te kunnen werken spreekt een hoop tweakers wappies aan. Tienduizenden hebben de overstap willen maken. Sinds de eerste transactie (10.000 bitcoin voor 2 pizza's in 2010) is de adoptie alleen maar omhoog gegaan.

Morgen deel 2, je moet het langzaam opbouwen :> :z

Ga ondertussen gewoon naar Binance, Bitvavo, of je favoriete shitcoin leverancier, en zet die memecoin die je maandelijks via je bank krijgt om in Bitcoin. Je zult er net als met PLU geen spijt van krijgen. Extra gratis tip, doe het niet via de Rabobank.
Nice haha. Gaat deze ook over de komende 3 weken 40% omhoog?
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:35:
[Afbeelding]

Onder Roellie's paraPLU
Op Roellie's paraPLU,
Op Roellie's paraPLU.

Van Roellie's paraPLU,
Van Roellie's paraPLU.

't is Roellie's paraPLU,
't is Roellie's paraPLU.
En ik maar m'n best doen om het het topic even niet vol te spammen... Wel nice hoor. Ik weet niet wat ik moet zeggen van al deze aandacht...

Hoe dan ook, m'n PLU-call was fucking spot-on bitches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:41:
[...]

[...]
Ik denk eerder 40% in de min. Maar je weet toch 1 BTC = 1 BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

En ik maar m'n best doen om het het topic even niet vol te spammen... Wel nice hoor. Ik weet niet wat ik moet zeggen van al deze aandacht...

Het is je gegund, zou nog mooier zijn als Bitcoin binnenkort uit het niets ff een sprintje trekt richting de 24k ofzo. Met het momentum van PLU moet zoiets bijna wel even zo'n echt dikke crypto pamper geven d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:50:
[...]
Het is je gegund, zou nog mooier zijn als Bitcoin binnenkort uit het niets ff een sprintje trekt richting de 24k ofzo. Met het momentum van PLU moet zoiets bijna wel even zo'n echt dikke crypto pamper geven d:)b
Dat is het. Qua timing is het gewoon jammer. Voor een enkeling die er in zit is het leuk. Voor de rest is het dodelijk saai. En waarschijnlijk zeer frustrerend dat de meeste andere muntjes weinig doen.

Ik gun iedereen de wereld, maar stiekum.. zoals je weet... hoop ik nog steeds op een flinke capitulatie van Bitcoin. Niks persoonlijks natuurlijk, en ik heb heel veel vertrouwen in Bitcoin, maar niet onder de huidige omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
Inmiddels gaat het ook lekker met Crypto.com.

https://ihodl.com/topnews...lays-more-2000-employees/

Herhaling van Celcius?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TdfJuG_vQHf-tewYmc1xYTo8ICI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dl3ZxI0AaLunnnh1sAATKN4B.gif?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
[...]

Zo gewoon en bescheiden gebleven, jij door-de-Telegraaf-geïnterviewde, adviezen-site-onderhoudende, PLU-pluggende en FA-roelerende mogul!

*O*

[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 10-10-2022 21:03 ]

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:56:
[...]

Dat is het. Qua timing is het gewoon jammer. Voor een enkeling die er in zit is het leuk. Voor de rest is het dodelijk saai. En waarschijnlijk zeer frustrerend dat de meeste andere muntjes weinig doen.

Ik gun iedereen de wereld, maar stiekum.. zoals je weet... hoop ik nog steeds op een flinke capitulatie van Bitcoin. Niks persoonlijks natuurlijk, en ik heb heel veel vertrouwen in Bitcoin, maar niet onder de huidige omstandigheden
We gaan het meemaken. Wanneer het nog flink lager duikt dan kan ik weer mooi wat flufjes bijkopen dus dat vind ik ook niet zo erg.

Al zit ik de laatste tijd vaker in LINK:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRETS45fiJgBzbXorD9moCaypKc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7wUkuvoITwpvXbOAtGQVp1Gg.jpg?f=user_large

Je moet toch wat _O-

Laatst vond ik daar zelfs een Moon chello :?

En dat in een berenmarkt. Ongelooflijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In mijn shill research ben ik tegengekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sP62oSo8RiAvV1efyVsh4WjTnAI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VXjem9cf3UkszjP2B9XWZ5dY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M9zFJ6TpqBuXRYCWa9ddPotS8vA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2LV73sJZ1MBigNNgEzMHywOz.png?f=fotoalbum_large

HODL.

Bitcoins - Virtueel Geld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
merauder schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:57:
Inmiddels gaat het ook lekker met Crypto.com.

https://ihodl.com/topnews...lays-more-2000-employees/

Herhaling van Celcius?
Newsbit had hier ook al een artikel over afgelopen week
https://newsbit.nl/dit-is...langzaam-uit-elkaar-valt/

Het is echt dramatische bedrijfsvoering wat mij betreft. Volgens mij is het mis gegaan toen ze besloten hebben maximaal in te zetten op marketing. Het idee was iedereen klant maken van Crypto.com door, een herkenbare domeinnaam, een app in plaats van een website, overal reclame. Stadions werden gekocht, grote sponsordeals bij F1, voetbal etc. Huur de duurste Hollywood ster in voor je spotje vol met CGI.
"Fortune favors the brave..."

Maarja, als hier al het geld aan op gaat, dan blijft er dus niks over voor het werkelijk een goed product aanbieden. Het begon met de kaarten, die waren prima, maar onhoudbaar. De exchange was ok, maar liep mijlen ver achter op bijvoorbeeld Binance. Een eigen chain, Cronos, die ook tussen alle andere chains niks heeft kunnen waard maken. En dan gaat het opbreken. Mensen zoeken een andere/betere partij. Voor de kaarten, voor de exchange etc. En dan wordt het ineens lastig om al die sponsordeals te blijven bekostigen.

Het moet andersom. Zorg dat je een goed product neerzet, dan komen de klanten vanzelf wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
MrMrq schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 21:02:
[...]

Zo gewoon en bescheiden gebleven, jij door-de-Telegraaf-geïnterviewde, adviezen-site-onderhoudende, PLU-pluggende en FA-roelerende mogul!

*O*
Fuck dat. Ik vreet die kudo's rauw hier

Pagina: 1 ... 27 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!