Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De BSC is stopgezet. Dit is geen blockchain, maar een product/dienst van Binance. Dit zou een dealbreaker moeten zijn voor iedereen die gelooft in de tech.Taro schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:32:
[...]
Binance is niet gehacked. De BSC-chain had een bug, dat is hersteld. Iedereen heeft zijn funds nog. Niet groter maken dan het is.
Maarja, de markt wordt gedomineerd door mensen die graag gokken. Men snapt geen hol van wat de potentie is van de blockchain
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Er zit denk ik een groot verschil in dat iedereen wel weet dat BSC een gecentraliseerd product is. Het is lekker goedkoop en een shitcoinlaunchplatform. Zo zie ik het ook, mijn verwachtingen van BSC richting de toekomst zijn dan ook niet zo groot, ik geloof niet in die tech.Gelukszoekr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:35:
[...]
De BSC is stopgezet. Dit is geen blockchain, maar een product/dienst van Binance. Dit zou een dealbreaker moeten zijn voor iedereen die gelooft in de tech.
Maarja, de markt wordt gedomineerd door mensen die graag gokken. Men snapt geen hol van wat de potentie is van de blockchain
In andere tech geloof ik wel, nu en richting de toekomst. Als daar een bug aan het licht zou komen dan zou ik dat een stuk ernstiger vinden. Of als de Binance exchange zou zijn gehacked.
Ik wil het overigens niet bagatelliseren, maar "Binance gehacked" betekent voor 95% van de mensen dat de exchange is gehacked en dat er funds verloren zijn gegaan en dat is niet het geval. De Binance Smart Chain is gehacked. Die nuance is wel belangrijk, anders weet ik wel weer wat er de komende verjaardagen op het menu staat om te bespreken
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is die nuance belangrijk?Taro schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:40:
[...]
Ik wil het overigens niet bagatelliseren, maar "Binance gehacked" betekent voor 95% van de mensen dat de exchange is gehacked en dat er funds verloren zijn gegaan en dat is niet het geval. De Binance Smart Chain is gehacked. Die nuance is wel belangrijk, anders weet ik wel weer wat er de komende verjaardagen op het menu staat om te bespreken
Het is voor het grote publiek niet makkelijk uit te leggen. En dus is het een hack. Of het nu social hacking is, fishing, of een fout in de app, of een 3th party bridge die ineens 2mil BNB uitspugt; voor de mainstream is het een hack.
En het gevolg zou moeten zijn dat men leert dat hier dus een risico zit. Of er nu werkelijk funds verdwenen zijn, of niet. Is niet zo spannend. Het gaat om de essentie dat Binance uiteindelijk ook gewoon een bedrijf is die het slachtoffer kan worden vam zoiets. En dat is essentieel anders dan Bitcoin zoals je weet
Voor ons natuurlijk wel. Mijn euro's en crypto op Binance laat ik wel staan, ik vind de exchange zelf nu niet minder veilig.Gelukszoekr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:51:
[...]
Is die nuance belangrijk?
Het is voor het grote publiek niet makkelijk uit te leggen. En dus is het een hack. Of het nu social hacking is, fishing, of een fout in de app, of een 3th party bridge die ineens 2mil BNB uitspugt; voor de mainstream is het een hack.
En het gevolg zou moeten zijn dat men leert dat hier dus een risico zit. Of er nu werkelijk funds verdwenen zijn, of niet. Is niet zo spannend. Het gaat om de essentie dat Binance uiteindelijk ook gewoon een bedrijf is die het slachtoffer kan worden vam zoiets. En dat is essentieel anders dan Bitcoin zoals je weet
Voor de rest van de wereld inderdaad niet denk ik. Telegraaf zegt: Crypto exchange + miljoenen + foetsie = crypto is weer eens gehacked. En aangezien het om flink wat geld gaat zullen we dat vast wel weer gaan horen op verjaarden idd.
Ik ga het vervolgens ook niet uitleggen tbh. Mensen die alleen de nieuws items lezen en zich er verder niet in verdiepen hebben er blijkbaar dus geen interesse in. Ik besteed mijn energie wel aan iets anders.
Bijv. vandaag: Spareribs day.
- Babyback ribs een dag van te voren marineren
- 1:45 uur roken in kersen hout
- 1:45 uur stomen in appelsap
- 30 minuten aflakken met een mix van bbq saus, honing, ketjap manis en bruine suiker.
Eet smakelijk

[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 08-10-2022 12:13 ]
Hangt van het doel af. Gebruik je het als clickbait bij een YouTube video, of ga je er een gezond gesprek over voeren.
Iedereen die in de software ontwikkeling zit weet dat er fouten worden gemaakt. Daar hou ik dus persoonlijk altijd rekening mee. En het door bijv. 10 partijen laten controleren is nog steeds geen garantie op 0 fouten.
Voorbeeld: Solona is een product dat in ontwikkeling is, af en toe zet men de blockchain stil. Vanuit het grote plaatje en de hoeveelheid funds en belangen die erbij betrokken zijn zeker niet ok, maar het is wel onderdeel van het ontwikkelproces. Je kunt niet alles perfect opleveren. We zijn nog "early" en doen graag mee met vroegtijdige productlaunches tbv het grotere rendement. Daar hoort bij dat je fouten tegenkomt. Als Solona over 3-5 jaar nog steeds stilvalt dan vind ik dat een ander verhaal.
:strip_exif()/f/image/CFbaLfWWrc6ffPyg05QjmQ2m.png?f=user_large)
Ik praat niets goed, laat dat helder zijn, maar ik hou er altijd rekening mee dat ik alles kan verliezen en daarom doe ik er misschien wat luchtig over. Als men bij Bitcoin of ETH een bug vindt dan daalt mijn vertrouwen in de hele scene direct. Hoe Binance met dit gebeuren is omgegaan is netjes en transparant, dat schept vertrouwen. De BSC is hierdoor verbeterd, er zijn geen funds weg, dus ik zie het als een leermoment.
Ja, het had erger af kunnen lopen, daarom altijd goed om je funds niet op een exchange te houden en al helemaal niet al je funds op één enkele exchange, maar spreiden. En voor nieuwe toetreders inderdaad misschien wel goed om het wat op te blazen, zodat het een breder publiek bereikt en meer mensen voorzichtig worden.
BsC is best centraal, maar dat kun je van ETH ook best zeggen: als je de top 3 pakt zit je al op 50+% geloof ik? (weet niet waar je de data kan vinden, correct me if I'm wrong)
Bitcoin is het meest decentraal, natuurlijk zijn er groepen die een zeer grote invloed hebben, maar iedereen kan voor een niet al te dure prijs meedoen met Bitcoin decentraal maken
nothing stops this train
Oef, klinkt goed. Ik heb net mn buikspek uit de pekel gehaald. Morgen lekker bacon rokenNopheros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:03:
[...]
Bijv. vandaag: Spareribs day.
- Babyback ribs een dag van te voren marineren
- 1:45 uur roken in kersen hout
- 1:45 uur stomen in appelsap
- 30 minuten aflakken met een mix van bbq saus, honing, ketjap manis en bruine suiker.
Eet smakelijk
Verwijderd
Wat is de potentie van blockchain dan waar men geen hol van snapt?Gelukszoekr schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:35:
[...]
De BSC is stopgezet. Dit is geen blockchain, maar een product/dienst van Binance. Dit zou een dealbreaker moeten zijn voor iedereen die gelooft in de tech.
Owja even vergeten. Blockchain is een zeer dikke tech en een super goede oplossing voor super veel problemen die nog wel even uitgevonden moeten worden.
Blockchain toepassingen zijn compleet overbodig. Het motto is daarom ook: Geen blockchain, geen crypto. Bitcoin
Wat mij betreft het protocol dat er is en niemand kan sturen/beinvloeden.Verwijderd schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:50:
[...]
Wat is de potentie van blockchain dan waar men geen hol van snapt?
Het is geen Hotmail of Gmail maar IMAP
Heb de aflevering ouderwetsch op de televisie teruggekeken.
Ik heb zeker een jaar gehold.
Het mag nu wel weer stijgen richting een nieuwe ath.
Vanuit een bepaalde hoek lijkt dit toch wel een mooie bodemvorming. Maar ja, wat geeft nu toch echt nóg een capitulatie. Fed rate hike 75? Ik denk al ingeprijsd.. Of een black swan event, maar ja, dat kun je natuurlijk nooit weten ;)!
BEP20 is niet gecentraliseerd, er zijn ~27 validators. Dat is niet heel veel, maar wel 26 keer minder gecentraliseerd dan 1 validator. Binance heeft normaalgezien geen kill switch of uniek zeggenschap over de chain.Taro schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:40:
Er zit denk ik een groot verschil in dat iedereen wel weet dat BSC een gecentraliseerd product is. Het is lekker goedkoop en een shitcoinlaunchplatform.
Alle validators werden individueel gecontacteerd om de boel stil te leggen, en ze vonden het blijkbaar allemaal een redelijk verzoek want ze zijn er allemaal in meegegaan. Dat maakt BEP20 niet opeens gecentraliseerd. Ze hadden evengoed het recht om te weigeren en gewoon door te blijven gaan.
Benieuwd wat een coinbase gaat doen bij een grote eth hack hahaKol Nedra schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 12:27:
Ik kan mij herinneren dat Facebook ook wel eens down geweest is, of ING (gevoel maandelijks lol)
BsC is best centraal, maar dat kun je van ETH ook best zeggen: als je de top 3 pakt zit je al op 50+% geloof ik?
Ik denk niet dat het een vraag was...Slonzo schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:53:
[...]
Alle validators werden individueel gecontacteerd om de boel stil te leggen, en ze vonden het blijkbaar allemaal een redelijk verzoek want ze zijn er allemaal in meegegaan. Dat maakt BEP20 niet opeens gecentraliseerd. Ze hadden evengoed het recht om te weigeren en gewoon door te blijven gaan.
Mensen denken nog steeds dat de coins op de ledger staanUncle_Charles schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:55:
[...]
Nieuwe ledger kopen en restoren dmv seed phrase
Is zo wel echt decentraalwortelsky schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:30:
[...]
Mensen denken nog steeds dat de coins op de ledger staan
Dat zit wel Schnorr.
Alpina schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:09:
Quant is weer wat shitcoins aan het inhalen.

QNT is het grootste deel van mijn pf, uurtje geleden nog bijgekocht
Feeling #QuamfyTaro schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
![]()
Raf1994 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:55:
Oké. We zijn nu bijna een jaar in een bearmarket.
Ik heb zeker een jaar gehold.
Het mag nu over een jaartje ofzo wel weer stijgen richting een nieuwe ath.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZDvUwvhtb61rfQEmECazDq02.gif?f=user_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zeg dat ik het gezegd heb.
Maktub
En dan moeten we dat zeker zelf ergens opzoeken?MrMrq schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:22:
Electric avenue, aflevering Bitcoin beach is verplicht materiaal voor iedereen hier.
Zeg dat ik het gezegd heb.
Natuurlijk! Het is bewezen dat als je ergens wat meer moeite op doet, dat het dan beter blijft ‘hangen.’Taro schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:48:
REKT.
[...]
En dan moeten we dat zeker zelf ergens opzoeken?
Maar goed, jij hebt je moeite gedaan door mij te rappelleren. Dus als je het niet doorvertelt: NPO start!
Sterker, je krijgt een link naar NPO van me.
Ik kan ook delen waarom ik het interessant vind. Dat moeten we namelijk ook als we shitcoins pluggen.
Ik zie een journalistiek programma dat licht gekleurd onderzoek doet. Maar ik zie ook hoe slim daar de unbanked generatie (70%) naar een wallet verleid wordt. Ik zie echter ook digibeten, gezinnen zonder smartphones. Ik zie kapitaalkrachtige Bitcoiners die daar de lokale bevolking verdrukken. Mensen die (willen) geloven in of bouwen aan een nieuwe, eerlijker wereld.
Kortom, genoeg content die eenieder mag helpen bij het vormen van de eigen mening.
[ Voor 48% gewijzigd door MrMrq op 08-10-2022 23:14 ]
Maktub
Ik heb de hoop al opgegeven dat je plaatje nog een keer passend gaat zijn voor deze run maar ik laat me graag verrassen.
De huidige rode candle valt relatief gezien nog mee:Nopheros schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 23:45:
[...]
Ik heb de hoop al opgegeven dat je plaatje nog een keer passend gaat zijn voor deze run maar ik laat me graag verrassen.
/f/image/r9FHjaZKmTrPBysL7djjZgWB.png?f=fotoalbum_large)
Maar nog iets lager en dan gaat dat putje er echt wel komen:
/f/image/v9gi3W4gO0azQyfymxRYjH5Q.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De koers was gister stabiel, terwijl je normaal op zaterdag en zondag altijd een stijging ziet. Waarschijnlijk omdat dan Henk en Ingrid tijd hebben om een fluf PLU te kopen.
Heel goed, go Gilbert!Taro schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:12:
[...]
![]()
Wanneer is Quant hier eigenlijk in beeld gekomen?
Heb het voorheen wel een paar keer geshilled
Volgende bullrun willen we wel door de 1000$ heen.
Ga ik meteen met pensioen
[ Voor 29% gewijzigd door elektriekert op 09-10-2022 11:11 ]
elektriekert schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:08:
[...]
Heel goed, go Gilbert!
Wanneer is Quant hier eigenlijk in beeld gekomen?
Heb het voorheen wel een paar keer geshilled![]()
Volgende bullrun willen we wel door de 1000$ heen.
Ga ik meteen met pensioen
:strip_exif()/f/image/NeX3fZEQfUoav54CkZXaWj1d.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooody heeft dat eens opgezocht. Er zitten een paar early birds bij hier denk ik. Ik keek puur naar die zomerdip rond de 40 dollar en dat de ath 420 ongeveer was. Daarna pas verder gaan graven en dan is het best logisch dat deze munt blijft stijgen… paar keer geshilled maar wil ook niet te wanhopig overkomen. Ze staan veilig op de Ledger in ieder geval.
Haha, mooie meme!Alpina schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:17:
[...]
[Afbeelding]
Mooody heeft dat eens opgezocht. Er zitten een paar early birds bij hier denk ik. Ik keek puur naar die zomerdip rond de 40 dollar en dat de ath 420 ongeveer was. Daarna pas verder gaan graven en dan is het best logisch dat deze munt blijft stijgen… paar keer geshilled maar wil ook niet te wanhopig overkomen. Ze staan veilig op de Ledger in ieder geval.
Ik was er ergens in 2021 ingestapt, kreeg het te horen van een vriend dat het een interessant project was.
Die heeft al heel lang terug het boeltje verkocht.
Ik het grootste deel verkocht toen het x10-x15 stond.
Ik vind het persoonlijk een interessant project door het Interoperability en CBDC verhaal. Ik hou voor de duidelijkheid ook evenveel in waarde in Bitcoin aan omdat het voor mij eigenlijk 2 tegenpolen zijn. Het valt me ook wel op dat QNT zich sinds die 40 dollar weinig aantrekt van de BTC dips. We zien het wel de komende jaren waar het naartoe gaat.elektriekert schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 11:44:
[...]
Haha, mooie meme!
Ik was er ergens in 2021 ingestapt, kreeg het te horen van een vriend dat het een interessant project was.
Die heeft al heel lang terug het boeltje verkocht.
Ik het grootste deel verkocht toen het x10-x15 stond.
PS: Go Max 😎
Ik kon het niet laten om elk rondje ook weer de connectie met QNT te zien:
:strip_exif()/f/image/VYC4a8E13s7EGnHZA47ZkCj8.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Alpina op 09-10-2022 12:11 ]

Zeker, maar het is altijd lekker om direct al in de plus te staan. Wie het kleine niet eert...Nopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:34:
PLU gaat idd lekker maar zit er niet in voor 15% winst, met de levering van de 50.000 visa kaarten deze weken hoop ik op nog wat meer vuurwerk.
Uitstekend begin, zeker vergeleken met de restGelukszoekr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:35:
[...]
Zeker, maar het is altijd lekker om direct al lekker in de plus te staan. Wie het kleine niet eert...
Had ook al aardig wat PLU gespaard sinds mei dit jaar dus dit begint wel een leuk bedrag te worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 09-10-2022 12:37 ]
Met maar 8,990 holders heeft het een goede kans om flink te stijgen als die 50000 kaarten dit keer ook allemaal goed geleverd worden tenminste.Ngangatar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:53:
PLU begint op de nieuwe CELR te lijken met al dat geshill hier.
Dan komen in Q1 2023 de Amerikanen er nog bij. Potentieel is er, nu nog de realiteit

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 09-10-2022 12:59 ]
Ik denk wel dat er een deel al ingeprijst is, je hebt PLU niet nodig, en hoe hoger PLU staat, hoe minder mensen zullen kiezen het te kopen. Desalniettemin zullen een hoop mensen wel PLU sparen, puur door de kaart te gebruiken denk ikNopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:59:
[...]
Met maar 8,990 holders heeft het een goede kans om flink te stijgen als die 50000 kaarten dit keer ook allemaal goed geleverd worden tenminste.
Dan komen in Q1 2023 de Amerikanen er nog bij. Potentieel is er, nu nog de realiteit
In een normale situatie wel, het nieuws is namelijk al bekend. Denk persoonlijk dat veel mensen in dit geval toch eerst de kaart willen hebben zodat ze het kunnen gebruiken voordat ze er geld in gooien. Maar kan geen grafiek van vinden de hoeveelheid hodler van de afgelopen maanden dus kan het verkeerd hebben natuurlijk.Gelukszoekr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:01:
[...]
Ik denk wel dat er een deel al ingeprijst is, je hebt PLU niet nodig, en hoe hoger PLU staat, hoe minder mensen zullen kiezen het te kopen. Desalniettemin zullen een hoop mensen wel PLU sparen, puur door de kaart te gebruiken denk ik
Er zijn vanaf mei ongeveer 60k kaartgebruikers, Het aantal hiervan dat 250 PLU of meer heeft is waarschijnlijk ongeveer 5%. Maar zelf met deze getallen was het al "deflationair"Nopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:04:
[...]
In een normale situatie wel, het nieuws is namelijk al bekend. Denk persoonlijk dat veel mensen in dit geval toch eerst de kaart willen hebben zodat ze het kunnen gebruiken voordat ze er geld in gooien. Maar kan geen grafiek van vinden de hoeveelheid hodler van de afgelopen maanden dus kan het verkeerd hebben natuurlijk.
Ze hebben allemaal 1 ding gemeen, uiteindelijk gaan ze allemaal door de plee. Zoals het elke shitcoin betaamt.
[ Voor 12% gewijzigd door baba420 op 09-10-2022 13:12 ]
De kunst is inderdaad meer het verkopen dan het kopen.baba420 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:12:
Dot, glimmer, bifi, cro en nu plu…
Ze hebben allemaal 1 ding gemeen, uiteindelijk gaan ze allemaal door de plee. Zoals het elke shitcoin betaamt.
Heb toch iets van een grafiek kunnen vinden, in 15 dagen zijn er 89 hodlers bij gekomen. Hopelijk gaat dit flink stijgen in de komende weken.
[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 09-10-2022 13:21 ]
Bij voorbaat dank!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ik zie wel dat er higher lows geprint worden, dus wellicht bodem is echt in nu... Hodl manNeoflexNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:24:
Leuk dat shillen! Laten jullie ook ff weten wanneer we weer uit moeten stappen?
Bij voorbaat dank!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Stap nu maar uit dan. Dan heb je winstNeoflexNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:24:
Bij voorbaat dank!
Ik moet er nog in
Tenminste, zie wel potentie in PLU en kaart is onderweg. Maar geen zin om me weer aan te melden bij Coinbase eerlijk gezegd..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ook geen account bij kucoin, bitfinex of toegang tot Uniswap? Coinbase fees zijn vrij hoog.NeoflexNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:33:
[...]
Ik moet er nog in![]()
Tenminste, zie wel potentie in PLU en kaart is onderweg. Maar geen zin om me weer aan te melden bij Coinbase eerlijk gezegd..
Same here, een paar exchanges is voorlopig ruim voldoende voor mij en absoluut geen trek om voor de nieuwe "golden coin" weer ergens een account aan te maken. Ik ben van die regel voor mezelf 1 keer af gestapt en dat was bij CRO, wat destijds ook "het nieuwe goud" was. Ik heb daar geen spijt van, maar ga het niet elke keer doen wanneer een toko weer een debit card op de markt gooit.NeoflexNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:33:
[...]
Ik moet er nog in![]()
Dan jets ik liever nog wat extra fiat in crypto welke ik al in mijn PF heb zitten. De prijzen zijn er nu goed genoeg voor.
Nee beide niet. Kraken, bitvavo, binance, CDC.. ik vind het wel welletjes...Nopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Ook geen account bij kucoin, bitfinex of toegang tot Uniswap? Coinbase fees zijn vrij hoog.
Q1 2023, twee weken nadat de US uitlevering gestart is. Daarna dump ik de helft. Hopelijk heb ik dan die resterende PLU "gratis" en zit ik met een 5% cashback kaart voor zolang de Ponzi duurt. Heb er in ieder geval al wat cashback uitgehaald waardoor de gemiddelde aankoopkoers op 7 euro staat. Als ik dan de helft op 14 verkoop is het plan geslaagd.NeoflexNL schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:24:
Bij voorbaat dank!
En met de kat uit de boom kijken ben je niet bovenaan in de Ponzi. Wat je dan krijgt is, dan gaat het toch wel lekker met al die gratis PLU, nog wat bijkopen om "Hero" te worden, daarna stort de geitenbende in elkaar. Je moet juist vroeg instappen.Nopheros schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:04:
[...]
In een normale situatie wel, het nieuws is namelijk al bekend. Denk persoonlijk dat veel mensen in dit geval toch eerst de kaart willen hebben zodat ze het kunnen gebruiken voordat ze er geld in gooien. Maar kan geen grafiek van vinden de hoeveelheid hodler van de afgelopen maanden dus kan het verkeerd hebben natuurlijk.
Zeker maar denk dat het voor de meeste mensen toch zo zal werken. Als Bitcoin op 60k staat wordt iedereen wakker en willen ze kopen en als we op 20k staan kijken ze je raar aan als je zegt dat dit het moment is.knakworst schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:44:
[...]
En met de kat uit de boom kijken ben je niet bovenaan in de Ponzi. Wat je dan krijgt is, dan gaat het toch wel lekker met al die gratis PLU, nog wat bijkopen om "Hero" te worden, daarna stort de geitenbende in elkaar. Je moet juist vroeg instappen.
Met een kaart in de hand en een product wat je dan ook echt kan gebruiken denk ik dat meer mensen zullen instappen dan alleen nu het "nieuws" bekend is.
Ondertussen PLU alweer 5% gestegen

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 09-10-2022 14:49 ]
Doe maar niet dan gaat die blockchain weer op pauzeNgangatar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:51:
Zelfs in games shillen ze de ene na de andere shitcoin. Een bom er op zeg ik.
[Afbeelding]

Te laat, sorryknakworst schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:52:
[...]
Doe maar niet dan gaat die blockchain weer op pauze
Moooon! $9
You think PayPal is bad. Wait until you see what they can do with CBDCs.
— James Lavish (@jameslavish) 9 oktober 2022
nothing stops this train
Aan het einde van een potje bf roep ik altijd "gg, buy btc" in de chat.Ngangatar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:51:
Zelfs in games shillen ze de ene na de andere shitcoin. Een bom er op zeg ik.
[Afbeelding]
Zero.
Verwijderd
Vond deze coin eigenlijk geen nieuwe template waard dus heb maar gewoon een BIFI meme hergebruikt.Ngangatar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 12:53:
PLU begint op de nieuwe CELR te lijken met al dat geshill hier.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RZFq2GXbida4mGqYOJfUX17C.jpg?f=user_large)
Teveel geshill, of te weinig andere posts?Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:50:
[...]
Vond deze coin eigenlijk geen nieuwe template waard dus heb maar gewoon een BIFI meme hergebruikt.
[Afbeelding]
Deze truuk kennen we al. Je probeert PLU te laten zakken, zodat je het kunt inslaan.Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:50:
[...]
Vond deze coin eigenlijk geen nieuwe template waard dus heb maar gewoon een BIFI meme hergebruikt.
[Afbeelding]
Verwijderd
Haha zal dat laatste wel zijn vermoed ik. Ik moet ook eerlijk zeggen dat die hele crypto me de laatste tijd gestolen kan worden...Gelukszoekr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:26:
[...]
Teveel geshill, of te weinig andere posts?
Crypto was een leuk rebels verzetje in een saaie en betuttelende wereld. Toen kwam de bullrun en dat was natuurlijk prachtig.
De wereld is sinds het inkakken van de koersen heel wat minder saai geworden, zoveel andere interessante zaken om te volgen. Vooral in de geopolitiek gebeurd er nu bizar veel...
Laatst was zelfs mijn Binance app uitgelogd omdat ik die al meer dan een week niet had geopend

Verwijderd
Je hebt me door, excuus voor deze schaamteloze moneygrab._Gast_ schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:36:
[...]
Deze truuk kennen we al. Je probeert PLU te laten zakken, zodat je het kunt inslaan.
Teveel geshill. Of je moet inmiddels echt niets anders meer te melden hebben? Toen ik hier nog maar net kwam had je nog wel eens leuke crypto inhoudelijke posts.Gelukszoekr schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:26:
[...]
Teveel geshill, of te weinig andere posts?
Nou nou, het is toch mooi dat iemand projecten deelt die daadwerkelijk ook rendement opleveren?Ngangatar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:41:
[...]
Teveel geshill. Of je moet inmiddels echt niets anders meer te melden hebben? Toen ik hier nog maar net kwam had je nog wel eens leuke crypto inhoudelijke posts.
Dit topic gaat over verschillende crypto's en niet sec over Bitcoin. Ik heb hier vorig jaar aan de lopende band trades gedeeld en projecten gedeeld waar ik fiducie in had, destijds was dat prima. Nu iedereen met een flink lagere PF waarde zit, het rustig is vanwege algemeen slechter macrosentiment, kan ik juist posts over andere projecten wel waarderen. Beter dan die influx van CELR posts en memes imo. Maar als jij een goed verhaal of interessante TA over BTC en/of ETH hebt, be my guest zou ik zeggen
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Heb uit verveling WoW weer eens opgestart ^^ speel Demon Hunter en lvl nu Revendreth met de Venthyr faction
nothing stops this train
Wat Jaapio al zegt. Het is gewoon een dooie bende. Ik doe echt wel mn best om interessante dingen te delen.Ngangatar schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:41:
[...]
Teveel geshill. Of je moet inmiddels echt niets anders meer te melden hebben? Toen ik hier nog maar net kwam had je nog wel eens leuke crypto inhoudelijke posts.
Eergisteren begon ik over een daling door een krappe arbeidsmarkt in de VS wat zorgde voor wat inhoudelijke posts.
Gisteren nog een discussie gevoerd over de impact van de "Binance hack", en of we dit wel een hack mogen noemen. Was ook best inhoudelijk.
Ik doe oprecht mn best om van alles te delen wat met crypto te maken heeft. Het is wel aan ons allen om het hier veelzijdig te maken. En blijkbaar is het nu erg stil in de cryptospace.
Ik snap dat mensen PLU de keel uit komt. Maar het is op dit moment een coin waar nu dingen gaande zijn. En daarbij zit ik natuurlijk al 2 weken met een brede glimlach omdat ik het op voorhand heb getipt, en zelf dikke gains pak. Gun mij ff die lol
Is niet mijn stijl, mijn stijl is niet kopen en dan balen dat ie x1000 doet.
Als Mooody met fundamentals een muntje plugt, vinden we het allemaal prachtig. Nu viert Roellie zijn PLUcces, en ik vind helemaal mooi.
De posts zijn beter onderbouwt dan de Safemoon, Solana en CELR shizzle die hier dagelijks voorbij kwam in de SC. Nu valt het gewoon meer op, omdat er veel minder babes van Verwijderd69 tussendoor staan. En memes van Sjoerd en Knakworst.
Man. Heimwee naar die tijden. Dat je met je ogen knipperde en dat je dan 15 posts gemist had. Of samen de ATH vierde, en je afvroeg waar de raket dan zou stoppen.
Bullish
:strip_exif()/f/image/HblDiu5Tfn3qBpPHMoqMEkjF.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Plu op binance?Verwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:40:
[...]
Haha zal dat laatste wel zijn vermoed ik. Ik moet ook eerlijk zeggen dat die hele crypto me de laatste tijd gestolen kan worden...
Crypto was een leuk rebels verzetje in een saaie en betuttelende wereld. Toen kwam de bullrun en dat was natuurlijk prachtig.
De wereld is sinds het inkakken van de koersen heel wat minder saai geworden, zoveel andere interessante zaken om te volgen. Vooral in de geopolitiek gebeurd er nu bizar veel...
Laatst was zelfs mijn Binance app uitgelogd omdat ik die al meer dan een week niet had geopendIk weet niet eens meer welke coins nu trending zijn, behalve plutus dan natuurlijk

Wie denkt dat PayPal bad is?
BTC100K2021 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:05:
Vind het wel tof dat er mensen zijn die een leuk centje in zo'n gure microcap durven te smijten.
Is niet mijn stijl, mijn stijl is niet kopen en dan balen dat ie x1000 doet.

Ik denk dat we blij mogen zijn als PLU een x2 doet.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 09-10-2022 19:25 ]
Doe eens normaal man.MrMrq schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:06:
Vooruit, dan zal ik ook nog eens wat posten.
Als Mooody met fundamentals een muntje plugt, vinden we het allemaal prachtig. Nu viert Roellie zijn PLUcces, en ik vind helemaal mooi.
De posts zijn beter onderbouwt dan de Safemoon, Solana en CELR shizzle die hier dagelijks voorbij kwam in de SC. Nu valt het gewoon meer op, omdat er veel minder babes van Verwijderd69 tussendoor staan. En memes van Sjoerd en Knakworst.
Man. Heimwee naar die tijden. Dat je met je ogen knipperde en dat je dan 15 posts gemist had. Of samen de ATH vierde, en je afvroeg waar de raket dan zou stoppen.
Bullish
[Afbeelding]
Ze hebben het al aangepast, door ''foutje''
1 of 2 dagen terug was dit nog wel het gevalPayPal faced criticism online for a policy that would have fined users $2,500 for spreading “misinformation” — a policy that the payment platform later said was released in error.
An "Acceptable Use Policy," which the post said was to go into effect Nov. 3, included "prohibited activities" such as the "ending, posting, or publication of messages, content, or materials that meet certain criteria." Anything that was found to "promote misinformation" would be punished with "liquidated damages" of $2,500.00.
But now, references to misinformation do not appear in the current policy, and a representative for PayPal said the post about the fine was made by mistake, as backlash mounted on Saturday.
nothing stops this train
[ Voor 9% gewijzigd door AlterBridge op 09-10-2022 19:48 ]
Verwijderd
Wat ik van 2 bullruns heb geleerd is dat ik vaak dacht; had ik toen al maar wat shitcoins gekocht. (Om daarna om te zetten in BTC)
Nu denk ik trouwens had ik toen maar eerder verkocht maar daar hebben we het even niet over
Kan het volgend jaar nog lager? Tuurlijk.
Maar aan het sentiment hier te lezen wordt het weer tijd om wat alts uit te zoeken.
QNT, ALGO, ATOM
DAG, MNW, EWT, AZERO?
(Waarschijnlijk heb ik volgend jaar weer een andere lijst)
PLU begin ik niet aan, CRO was voor mij geen succes. Maar al het beste voor de mensen die er eventueel winst uit gaan halen.
ook bij mij het geval, BAGHOLDER for LIFE nu met die CROAlterBridge schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:43:
Mijn €600 Celr is nu €75 en mijn €3800 Cro €850. Dus ik skip die Plu wel.. Gewoon niet early genoeg net als bij Celr. Waarschijnlijk is ook dat weer een slechte keuze... Maar storen doe ik me zeker niet aan Roel. Weinig ander leven meer hier 😋
nothing stops this train
Heerlijk door de beer opgevreten mjam mjam...AlterBridge schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:43:
Mijn €600 Celr is nu €75 en mijn €3800 Cro €850. Dus ik skip die Plu wel.. Gewoon niet early genoeg net als bij Celr. Waarschijnlijk is ook dat weer een slechte keuze... Maar storen doe ik me zeker niet aan Roel. Weinig ander leven meer hier 😋
Herkenbaar
Als het goede coins zijn welVerwijderd schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:56:
QNT gaat hard.. het geeft menog wat hoop dat mijn coins mogelijk ook nog een run maken binnenkort. Hodl
CBDC? Aaaargh!!Alpina schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:13:
[...]
Als het goede coins zijn welmijn inziens moet eerst heel die hondenshit en faalcoins (lunc, luna) eruit om weer wat momentum te krijgen voor BTC en crypto in het algemeen. Ik denk dat de volgende bullrun voor de Interoperability / usecase coins is danwel CBDC (sorry @Kol Nedra ) en BTC en ETH uiteraard. We gaan het zien.
nothing stops this train
Als tegenhangers komen er de Zebugscoin, fuckwefcoin en prepcoin. Goldcoin en Silvercoin gaan ook weer moonen trouwens
Prepcoin? All-inn!Alpina schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:26:
[...]
Als tegenhangers komen er de Zebugscoin, fuckwefcoin en prepcoin. Goldcoin en Silvercoin gaan ook weer moonen trouwens
MOOOOON

Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!