Binance hack ?sjorremans schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:31:
Banen rapport wat tegen valt?
NonFarm Payrolls; Actual 263k. Forecast 250k.sjorremans schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:31:
Banen rapport wat tegen valt?
Valt dus hoger uit dan verwacht, wat dan weer slecht is voor assets. Goed nieuws, is dus slecht nieuws.
Wut?
Edit: nvm had niet gelezen dat het BSC verhaal een hack betrof. Ach ja.
[ Voor 20% gewijzigd door YES op 07-10-2022 14:37 ]
Omgekeerde wereld inderdaad 😂jvel92 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:34:
[...]
NonFarm Payrolls; Actual 263k. Forecast 250k.
Valt dus hoger uit dan verwacht, wat dan weer slecht is voor assets. Goed nieuws, is dus slecht nieuws.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bijna op breakeven bro!Taro schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:43:
[...]
Ik heb al vanaf 24-9 een short lopen, die gaat of geliquideerd worden (dat hoop ik ivm andere posities) of enorme gouden bergen opleveren (dat hoop ik ook), een andere optie is er niet.
Ik sta onder water met m’n long.. dat geld gaat op dit moment naar jouw..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik voel me helemaal bullish. Over de afgelopen 2 weken ga ik dagelijks 3-4% omhoog. Lekerrrrrrrr
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://finance.yahoo.com...debit-card-114747612.html
If you can't beat them, join them zal VISA hebben gedacht.
Dat is écht troep die crypto-debit kaarten.BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:50:
https://finance.yahoo.com...debit-card-114747612.html
Lekkere rode kaars! Bijkopen jonguh!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
huppaaa zie die rode candle 👍👍
nothing stops this train
Wat is er in de basis verkeerd aan een debit kaart dan?Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:51:
[...]
Dat is écht troep die crypto-debit kaarten.
Niets, vooral niet die van PlutusBTC100K2021 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:53:
[...]
Wat is er in de basis verkeerd aan een debit kaart dan?
Het was sarcastisch. Je had niet eerder hier gezien dat ik tot vervelens toe die kaarten zit te promoten?BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:53:
[...]
Wat is er in de basis verkeerd aan een debit kaart dan?
Ik kom hier alleen voor de memes, grote lappen tekst sla ik overGelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:54:
[...]
Het was sarcastisch. Je had niet eerder hier gezien dat ik tot vervelens toe die kaarten zit te promoten?
PLU? nog nooit van gehoord......is het dikke tech?Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:54:
[...]
Het was sarcastisch. Je had niet eerder hier gezien dat ik tot vervelens toe die kaarten zit te promoten?
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:55:
[...]
PLU? nog nooit van gehoord......is het dikke tech?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8xku8KZNhCzuOXmm0J2zrpCe.jpg?f=user_large)
Zero.
PLU stijgt nog even harder nu de geitenbende inzakt.
BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:55:
[...]
Ik kom hier alleen voor de memes, grote lappen tekst sla ik over

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
2 vraagjes:
1. is ASTR nog dikke tech trouwens? ik vind de prijs interessant
2. is het de bodem?
2. is het de bodem?
nothing stops this train
Had deze wat vroeger verwacht. Afgelopen zondag nacht na een bewegingsloos weekend op 19,5K een shortje geopend en nu pas weer in de plussjorremans schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:31:
Interessant gevecht weerje kan de klok er op gelijk zetten
Interessante vraag. Geen ideeKol Nedra schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:00:
2 vraagjes:
2. is het de bodem?
Wel zie ik ASTR rustig uitbouwen, geen gekkigheid, geen problemen, langzaamaan meer mogelijkheden.
Waarde sinds januari op 1/3 van toen en da's een aardig gemiddelde.
3 Miljard ASTR zit in staking tegen 11,5% APR
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
laat ik eens gek doen: ik gooi er een kratje tegenaanresusaapje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:09:
[...]
Interessante vraag. Geen idee![]()
Wel zie ik ASTR rustig uitbouwen, geen gekkigheid, geen problemen, langzaamaan meer mogelijkheden.
Waarde sinds januari op 1/3 van toen en da's een aardig gemiddelde.
3 Miljard ASTR zit in staking tegen 11,5% APR
dit wordt overigens mijn eerste positie in ASTR (had het destijds met winst verkocht)
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 07-10-2022 15:14 ]
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:12:
[...]
laat ik eens gek doen: ik gooi er een kratje tegenaan
:strip_exif()/f/image/29FkhVzTgN6HcRpNdT2m2HcW.jpg?f=fotoalbum_large)
Geinig. Was je slimmer dan ikKol Nedra schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:12:
[...]
laat ik eens gek doen: ik gooi er een kratje tegenaan
dit wordt overigens mijn eerste positie in ASTR (had het destijds met winst verkocht)
Had jij nou ook LIT? Want die doet het nog een stuk beter
Je kunt hier je ASTR voor je laten werken: https://portal.astar.network/#/astar/dapp-staking/discover
LIT heb ik ook, sta ongeveer break-even, die blijf ik HODLen tot next bullrunresusaapje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:18:
[...]
Geinig. Was je slimmer dan ik![]()
Je kunt hier je ASTR voor je laten werken: https://portal.astar.network/#/astar/dapp-staking/discover
als de prijs lange tijd dit blijft breid ik misschien uit
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:20:
[...]
LIT heb ik ook, sta ongeveer break-even, die blijf ik HODLen tot next bullrun
als de prijs lange tijd dit blijft breid ik misschien uit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v0szoXxKoetB69aMCbBEnVFD.jpg?f=user_large)
op frontpage forum:
nieuws: Binance is getroffen door hack, BNB-blockchain inmiddels hervat
popcorn erbij pakken?
nieuws: Binance is getroffen door hack, BNB-blockchain inmiddels hervat
popcorn erbij pakken?
nothing stops this train
Ik denk dat ik maar niks meer ga delen hier qua kansen parels...Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:22:
PoV: Tweakers in het SC topic die om de shills van @zwembroek manoeuvreren maar soms zwakke momenten kennen
[Embed]
Trouwens kennen jullie Glimmer al? Heule dikke tech!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:56:
[...]
Ik denk dat ik maar niks meer ga delen hier qua kansen parels...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qxV8dbW07X1tfAxCPVp4ZMVn.gif?f=user_large)
Mooi muntje. Die neem ik ook in de verzameling straks. Kan nog wel wat lager. Is Ledger staking nu al eens mogelijk?resusaapje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:18:
[...]
Geinig. Was je slimmer dan ik![]()
Nee hoor, moet je zeker wel doen. Ik had gewoon een excuus nodig om dit pareltje te posten.zwembroek schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:56:
[...]
Ik denk dat ik maar niks meer ga delen hier qua kansen parels...
Dit topic kan juist wel meer mensen gebruiken die komen met nieuwe projecten, mits goed onderbouwd
Heb ik het weleens over NEAR gehad?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
NEE! Vertel! Is het heule dikke tech?
Heb er twee topics geleden een epistel aan gewijd. Geen zin om terug te zoeken, zit mobiel.
tl;dr kopen die handel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:01:
[...]
Heb er twee topics geleden een epistel aan gewijd. Geen zin om terug te zoeken, zit mobiel.
tl;dr kopen die handel.
:strip_exif()/f/image/jgO3q6sxBbn5NKQI0p6s9G84.jpg?f=fotoalbum_large)
Op sommige mensen heeft mijn humor geen grip
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 07-10-2022 17:12 ]
Deze?Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:01:
[...]
tl;dr kopen die handel.
Of deze?Jedi_Pimp schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 17:28:
[...]
Niks mis met geloven in projecten en daar een allocatie in te stoppen. Maar, als je gehele portfolio uit low- & microcaps bestaat (de door jou genoemde projecten hebben een cap van 600mio, 10mio, 1500mio respectievelijk), is dat natuurlijk ontzettend riskant. Zeker als BTC zich onder de befaamde bull market support band zit. Wat gebeurt er met jouw PF als BTC naar de 30k, laat staan 20k gaat? Juist, aardig naar de klote. Als je een dusdanig geloof hebt in het macroplaatje van heel crypto kan je nog argumenteren dat je in zo'n geval bij zal kopen, immers BTC zal dan naar jouw mening binnen afzienbare tijd weer een ATH neerzetten, maar het is wel een aparte strategie. Ik zou daar in deze tijden mee oppassen.
Los van stables is mijn grootste allocatie nu ook een microcap (11% van PF), maar dat was in de hoogtijdagen in november nog véél meer omdat het een uit de kluiten gewassen positie was geworden. Ik heb toen een deel winst genomen en wat teruggekocht 'in de dip'. Moraal van het verhaal is dat je microcap posities doorgaans afroomt in bull markets en niet eindeloos blijft doorhodlen.
@Mooody sorry voor de tag, maar had jij nou nog $NEAR, of was dat iemand anders? Een mooie kandidaat om een plukje van te kopen 'in de dip'. De 800mio DeFi incentive moet nog materialiseren en de verwachting is dat de eerste uitbetalingen spoedig gaan gebeuren. Qua TVL staat NEAR op plek 20, genoeg marge omhoog dus. Ik praat nu Taiki Maeda (zie m'n geposte YT video) na, maar protocols die met incentives/grants komen, doen het altijd goed in het begin - kijk naar Solana en Fantom.
Heb niet gelezen wat er stond, gewoon twee topics terug op near gezocht en lange epistels van jou gevonden.Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 10:01:
[...]
Hmm, ik zou dat durven challengen om twee redenen. Ten eerste, je hebt gelijk tot dusverre dat decentralized platforms altijd een risico zijn, althans wel in 2022 omdat we nog amper ervaring hebben in deze wereld. Het is dus een beetje een platitude (no offense!) als je het mij vraagt om het op deze wijze te stellen.
Ten tweede: élk succesvol decentralized fenomeen (DEX, bank, LP, DAO, whatever) kent tegenslagen en bugs. Het is niet zo dat een mislukte transactie op een DEX meteen al het vertrouwen in de applicatie ondermijnt, als een support team je transactie reimbursed of anderzijds een tegemoetkoming doet, is dat een omzeiling van het algoritme maar wel een passende oplossing. Dat is wat LFG ook probeerde in zekere zin.
De aanval op Terra/UST is zo buitenproportioneel groot en bizar, dat je dit niet zomaar als leidend voorbeeld kan gebruiken, als je het mij vraagt. Tuurlijk zouden platforms tegen dit soort smeerpijperij bestand moeten zijn - at some point. Aan de andere kant kan je ook stellen dat 'demense' niet klaar zijn voor DeFi. Dit soort uitwassen doen niet veel onder aan schandalen in TradFi zoals 2008 maar ook veel kleinere voorvallen waar frameworks, systemen en mazen in de wet exploited worden. Ik vind dat Terra vooral is te wijten dat ze te snel te groot zijn geworden en in zich zelf zijn gaan geloven en blijkbaar in dit proces niet genoeg hebben gedaan om zich te weren tegen uitwassen.
Maar we mogen ook wel even stilstaan bij het feit dat dit soort toepassingen van crypto, e.g. AAVE, Curve, ga zo maar door, ontzettend belangrijk zijn voor de ontwikkeling van de space (en ja, ook voor jouw Bitcoins) en dat er niet louter ellende bij komt kijken.
Als Terra dit niet overleeft, staat er wel weer een ander platform (kuch, NEAR, kuch) op die de leemte opvult.
REKT.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Was bij jou ook even gaan zoeken en kwam de oprichting van de nsb tegen:YES schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:05:
[...]
Deze?
[...]
Of deze?
[...]
Heb niet gelezen wat er stond, gewoon twee topics terug op near gezocht en lange epistels van jou gevonden.
YES schreef op donderdag 22 april 2021 @ 14:57:
[...]
Ik hoop dat ik niet kut overkom, maar dit is niet zo. De veteranen hier zijn inderdaad wel duidelijk op de hand van BTC/ETH, dat klopt, en ze zijn ook niet blij met mensen die onderuit gaan op shitcoins. Dat maakt dat ze duidelijk zijn over bepaalde 'shitcoins' in hun mening.
Maar dat is dan niet direct op jou persoonlijk gedoeld (al moet ik zeggen dat je discussiepartner van zojuist dat wel lijkt te doen, aangezien die een post van meer dan een halve dag oud aan gaat halen om je nog eens uit de tent te lokken).
Ik snap dat je je nu best aangevallen voelde, ik had het ook zeker niet gewaardeerd als iemand dat deed, maar ik denk dat je dan beter de 'better man' kan zijn en er niet op in moet gaan. Negeer en rapporteer zo'n post gewoon, en ga verder met in gesprek gaan met mensen die het wel leuk vinden om over allerlei coins te praten.
En, kleine tip nog voor als je niet in onnodige discussies wil verzeilen, houdt het luchtig of gebruik goede disclaimer (luchtige disclaimers zijn de beste) als je het over coins hebt die hier als carino-coins worden beschouwd, heb ik nu een paar keer geprobeerd en 0 keer gezeik van de 'oude rotten' gehad.
If governments can just print money, why are we paying taxes?
— Jane Adams (@iLoveJaneAdams) 6 oktober 2022
:strip_exif()/f/image/NuAGE8gWjt1Mq1xOb1VYM8WC.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zo op je muil terug naar maandag.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Je bent teveel met mij bezig. Dat was ook iets wat de NSB vroeger deed, zich teveel op specifieke mensen richten. Misschien eens solliciteren?Darrell schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:25:
[...]
Was bij jou ook even gaan zoeken en kwam de oprichting van de nsb tegen:
[...]
De financiele markten reageren op de lage werkeloosheidscijvers in de VS. Het impliceert namelijk dat de FED de rente zal blijven verhogen.
Hoe een lagere werkeloosheid tegenwoordig zorgt voor verliezen op de beurs. Bijzonder
Hoe een lagere werkeloosheid tegenwoordig zorgt voor verliezen op de beurs. Bijzonder
Wat wil je hiermee laten zien? (Nieuwschierig)
Dankjeeeee
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Politici zouden het mooi vinden lage werkloosheid. Economie loopt nog prima jongens in dit gaaf land jadieja. Centraal bankiers ondertussen: doorknallen die renteverhogingen, wenn werkloosheid?Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:53:

Dat is het tegenstrijdige aan een bankier vs politicus. De laatste wordt herkozen en wil herkozen blijven worden. Die eerste boeit het wat, is toch benoemd en het doel heiligt alles. Dus wenn 17.6k retest?
komt omdat men wacht op een recessie/ stagflatie want dan kun je ongeveer wel verwachten dat de bodem er dan is...... werk is er in overvloed, maar veel werk voor minimumloon loont niet.... en het is ook tegen slavernij aan (ervaring mee toen ik werkloos was)Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:53:
De financiele markten reageren op de lage werkeloosheidscijvers in de VS. Het impliceert namelijk dat de FED de rente zal blijven verhogen.
nothing stops this train
Wikipedia: LeetPlanR schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:56:
[...]
Wat wil je hiermee laten zien? (Nieuwschierig)
Dankjeeeee
De FED wil koste wat kost de inflatie naar beneden krijgen. Dit doen ze door rente te verhogen. Een hogere rente heeft namelijk als gevolg dat het de economie afremt. Een manier om dit te meten of het werkt is te zien dat de werkeloosheid toeneemt.Kol Nedra schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:00:
[...]
komt omdat men wacht op een recessie/ stagflatie want dan kun je ongeveer wel verwachten dat de bodem er dan is...... werk is er in overvloed, maar veel werk voor minimumloon loont niet.... en het is ook tegen slavernij aan (ervaring mee toen ik werkloos was)
Dit is blijkbaar nog niet het geval.... dus wen 16k?
Over tegenstrijdigheden gesproken. Centrale banken verhogen de rentes om zo de inflatie te temperen en overheden geven het gratis aan de burgers wat inflatie in de hand werkt.Joosie200 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:00:
[...]
Politici zouden het mooi vinden lage werkloosheid. Economie loopt nog prima jongens in dit gaaf land jadieja. Centraal bankiers ondertussen: doorknallen die renteverhogingen, wenn werkloosheid?
Dat is het tegenstrijdige aan een bankier vs politicus. De laatste wordt herkozen en wil herkozen blijven worden. Die eerste boeit het wat, is toch benoemd en het doel heiligt alles. Dus wenn 17.6k retest?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Mja het blijft twijfelachtig of die strategie op dit moment uberhaupt gaat werken.Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:09:
[...]
De FED wil koste wat kost de inflatie naar beneden krijgen. Dit doen ze door rente te verhogen. Een hogere rente heeft namelijk als gevolg dat het de economie afremt. Een manier om dit te meten of het werkt is te zien dat de werkeloosheid toeneemt.
Dit is blijkbaar nog niet het geval.... dus wen 16k?
Energie blijft duur ongeacht de rentestand. Grondstoffen en dergelijke ook. Natuurlijk zal je de vraagkant iets kunnen remmen met verhoging van de rente maar aan de aanbodkant verandert er niks
Het zou wel op een mogelijke bodemvorming kunnen wijzen. Iedereen zit te wachten op een pivot. We zitten ook al maanden op dit niveau te kutten.Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:53:
Tenzij we nog hele nare dingen gaan krijgen, black swans ed. verwacht ik dat we nog even blijven hangen hier. Voor mij in ieder geval voldoende reden om te blijven kopen op sub 20k.
Als de duiven naar binnen vliegen verwacht ik wel een moon
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dit inderdaadNeoflexNL schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:21:
[...]
Over tegenstrijdigheden gesproken. Centrale banken verhogen de rentes om zo de inflatie te temperen en overheden geven het gratis aan de burgers wat inflatie in de hand werkt.
Ja, klopt. Het enige dat de centrale bank kan is proberen de vraag te sturen. Het aanbod heeft niemand echt invloed opPHPResource schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:25:
[...]
Mja het blijft twijfelachtig of die strategie op dit moment uberhaupt gaat werken.
Energie blijft duur ongeacht de rentestand. Grondstoffen en dergelijke ook. Natuurlijk zal je de vraagkant iets kunnen remmen met verhoging van de rente maar aan de aanbodkant verandert er niks
ja daarom moeten ze er gewoon mee kappen al die toeslagen en gratis geld. Moeten gewoon door een zwarte zware tijd heen. Maar 90% van NL is te dom om dat begrijpen en willen shit bij de action blijven kopen....want oh oh oh wat hebben we het zwaar...echte armoede in NL. Ga toch weg man. Lui luxe leven hierNeoflexNL schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:21:
[...]
Over tegenstrijdigheden gesproken. Centrale banken verhogen de rentes om zo de inflatie te temperen en overheden geven het gratis aan de burgers wat inflatie in de hand werkt.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een papieren tv gids? Dan ben ik toch een stuk meer van deze tijd met mn teletekstje.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Ik slinger de tv nu aan, ben benieuwd. Is de thermo-bitcoin mijn al af? Heeft Bukele nog diamond hands?
Hier is het nog reclame. Derde bh gratis. Geen Facebook targeted adsGelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:23:
[...]
Ik slinger de tv nu aan, ben benieuwd. Is de thermo-bitcoin mijn al af? Heeft Bukele nog diamond hands?

Knip, weer ontopic aub.
[ Voor 102% gewijzigd door Taro op 07-10-2022 20:37 ]
De oorzaak van de inflatie in de VS en de EU is niet precies hetzelfde. Inflatie in de VS is voornamelijk gedreven door consumptie terwijl de EU met de hoge energieprijzen zit. De aanpak is dus ook andersPHPResource schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:25:
[...]
Mja het blijft twijfelachtig of die strategie op dit moment uberhaupt gaat werken.
Trust me when I say this is only the beginning.
Die was vet!
"Bitcoin, a weapon of mass disruption"
"Bitcoin, a weapon of mass disruption"
Ik kijk nu. Wist niet dat je voor 3 bitcoin een paspoort van El Salvador krijgt. El Salvador doet een Malta trucje.
Alleen is Malta een EU paspoort, de holy grail. El Salvador lijkt me iets minder waard in de rest van de wereld.Joosie200 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:45:
[...]
Ik kijk nu. Wist niet dat je voor 3 bitcoin een paspoort van El Salvador krijgt. El Salvador doet een Malta trucje.
Waarom zegt die presentator steeds bitcoins

Ondertussen Nasdaq -3,7% BTC -3,0%. BTC strong

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 07-10-2022 20:50 ]
Hello mede crypto gelukszoekers.
Tijdje geleden alweer dat ik in dit topic zat te snuffelen.
Ben positief verrast over het aantal mensen dat hier nog actief is tijdens de bear. Was bij de vorige bear wel anders volgens mij. Crypto-adoption in volle gang.
Ben positief verrast over het aantal mensen dat hier nog actief is tijdens de bear. Was bij de vorige bear wel anders volgens mij. Crypto-adoption in volle gang.
Misschien moet de echte beer nog komenAlcides schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:50:
Hello mede crypto gelukszoekers.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b0Y6UeZbpFxOY1nmR1Q9ZgsZ.jpg?f=user_large)
Stiekem hoop ik dat eigenlijk wel, wat is het sentiment hier een beetje? Bottom is in or more shit coming?knakworst schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:52:
[...]
Misschien moet de echte beer nog komen [Afbeelding]
Mijn interpretatie van het gros hier; niet bijster optimistisch (short term)Alcides schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:53:
[...]
Stiekem hoop ik dat eigenlijk wel, wat is het sentiment hier een beetje? Bottom is in or more shit coming?
Het is een goed moment om te dca'en maar er komt vast nog wel een capitulatiedipje. Dat is wel een beetje de gemiddelde gedachte hier. Die van mij overigens is morgen 69k.Alcides schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:53:
[...]
Stiekem hoop ik dat eigenlijk wel, wat is het sentiment hier een beetje? Bottom is in or more shit coming?
True. Al vinden Amerikanen het handig als backup / toevluchtsoord. Maar wel alles rondom Bitcoin Beach opkopen. Snap het idee van we worden weer gekoloniseerd wel. Het voelt als een Tropico.knakworst schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:46:
[...]
Alleen is Malta een EU paspoort, de holy grail. El Salvador lijkt me iets minder waard in de rest van de wereld.
Prima stukje over El Salvador wat mij betreft. Het is gewoon zuur voor die lui dat ze qua timing er gigantisch naast zaten.
Het beeld was misschien heen anders geweest als ze aan het begin van een bullmarkt waren ingestapt
Het beeld was misschien heen anders geweest als ze aan het begin van een bullmarkt waren ingestapt
Alcides schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:53:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T4Nd2WLLyodgk2BNvDvN29NG.gif?f=user_large)
Verwijderd
Kom ik net thuis na een rondje McDrive, zijn ze mijn cheeseburger vergeten... Echt he, dan kun je mij niet gekker krijgen.
Zal wel een XRP hodler zijn geweest die mijn bestelling klaarmaakte, die zijn nog incapabeler dan een zak aardappelen.
Ben in staat mijn skoda door de gevel te rammen daaro.
Zal wel een XRP hodler zijn geweest die mijn bestelling klaarmaakte, die zijn nog incapabeler dan een zak aardappelen.
Ik ken het. Altijd even checken voor je de parkeerplaats af rijdt. Eetze!Verwijderd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:11:
Kom ik net thuis na een rondje McDrive, zijn ze mijn cheeseburger vergeten... Echt he, dan kun je mij niet gekker krijgen.
Zit ik daar met een kapotte neus in mijn Peugeot en maar denken dat alleen Drachten ruk zo zijn… Is het dus in Sneek en omstreken precies hetzelfde.Verwijderd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:11:
Etters…
Of deze dan:” Meneer zegt u het maar…”
Skrunsies:” Doe maar 3 Big Macs, 2 Mac krokkets en 1 milkshake banaan groot…”
Je betaalt die meuk en komt bij dat afhaal loket…
“Hier heeft u alvast uw milkshake, de rest wordt bij u gebracht…”
Thuis aangekomen €25 lichter. En de milkshake is inmiddels weg gedreven.
Hoezo doen ze je eerst het toetje geven. Ohhh man kan daar zo slecht mee omgaan.
UberLurker Departement #GG.
Aflevering zojuist even teruggekeken. Bitcoin maximalisten equals antivaxers equals wappiesGelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:23:
[...]
Wtf
Weet je weer in welke doelgroep je zitMoiety schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:50:
[...]
Aflevering zojuist even teruggekeken. Bitcoin maximalisten equals antivaxers equals wappies
Wtf
Lol at cijvers, maar icm met werkeloosheid dan wel weer geestig. Toch mooi de autocorrect overruled?Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:53:
Ah, ik lees het alweer.. Fervente McDonalds bezoekers...
YouTube: McDonald's | Chicken Sate
"Lekkah!"
YouTube: McDonald's | Chicken Sate
"Lekkah!"
Daar doe ik ook af en toe wat van kopen. Je moet Link altijd even de tijd geven, zodra BTC uitgeraasd is dan komt Link pas. Gewoon even geduld tot BTC op 420k staat en dan komt Link.Slonzo schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:57:
[...]
En over underperformers gesproken: toch nog een flufje LINK bijgekocht.
Ik ben helemaal klaar om weer teleurgesteld te worden in de volgende bull
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hahahah dat flikken ze mij niet weer met die milkshake. Wat een ergernis is dat zeg. Ik zeg gewoon neem maar mee terug en ik wil echt een nieuwe bij de complete bestelling anders ga ik naar je manager. Echt serieus kan me bij de gedachte alweer druk maken.Skrunsies schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:46:
[...]
Zit ik daar met een kapotte neus in mijn Peugeot en maar denken dat alleen Drachten ruk zo zijn… Is het dus in Sneek en omstreken precies hetzelfde.
Etters…
Of deze dan:” Meneer zegt u het maar…”
Skrunsies:” Doe maar 3 Big Macs, 2 Mac krokkets en 1 milkshake banaan groot…”
Je betaalt die meuk en komt bij dat afhaal loket…
“Hier heeft u alvast uw milkshake, de rest wordt bij u gebracht…”
Thuis aangekomen €25 lichter. En de milkshake is inmiddels weg gedreven.
Hoezo doen ze je eerst het toetje geven. Ohhh man kan daar zo slecht mee omgaan.
Beginnen ze hier te zeiken over de MacD terwijl dikke BNB niet meer zo dik is 
Edit: oud nieuws natuurlijk :’)

Edit: oud nieuws natuurlijk :’)
[ Voor 18% gewijzigd door elektriekert op 08-10-2022 09:15 ]
heb je een link naar het programma?Moiety schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:50:
[...]
Aflevering zojuist even teruggekeken. Bitcoin maximalisten equals antivaxers equals wappies
Wtf
nothing stops this train
hoeveel kost 1 Cheeseburger voortaan? €8.95? oftwel voor de persoon die jouw burger maakte 16.75 XRPVerwijderd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:11:
nothing stops this train
Ik ook.Alpina schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 10:54:
Random plaatje dat voorbij kwam:
[Afbeelding]
12k teken ik voor tot een eventuele volgende Bullrun
Ik zag iets op DoopieCash voorbij komen:
@Gelukszoekrwillen jullie PLU/USDT meenemem? ik vroeg hier weken geleden al om. fundamentals nu erg sterk dagelijks 2-4% in de plus
nothing stops this train
Sstt.. ik krijg hier straks nog een ban voor shillenKol Nedra schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:24:
Ik zag iets op DoopieCash voorbij komen:
[...]
@Gelukszoekr![]()
Specifiek BNB dan natuurlijk. Dar slaat inderdaad helemaal nergens opYpuh schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:24:
Hoe kunnen die muntjes zo goed standhouden terwijl Binance gehackt is?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!