[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.106.897 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:37
Gelukszoekr schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:34:
[...]

Heb je het even lastig? Hold on bear-brother! Volgens mij staan we nog steeds op koers voor een wereldwijde recessie in elk geval in het begin van 2023. Bitcoin houd zich voorlopig sterk, maar ik denk dat er nog steeds meer down dan up potentie heeft. De komende maanden dan, er zal kan vast nog wel een kortstondige pump komen.

En ik? Ja. Op $7 All-in gegaan op die Plutus ponzi. Met als doel even snel wat winst te pakken zodra volgende week het aantal gebruikers bijna zal verdubbelen. Dat ie sinds mijn aankoop al 20% omhoog is gegaan is leuk meegenomen :+
Ik heb idd wat twijfels over deze range. Het zou me namelijk ook niet verbazen dat we de bodem hebben gezien. En soms heb je dan even het inzicht nodig van je beer broeder.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:39:
[...]

Ik heb idd wat twijfels over deze range. Het zou me namelijk ook niet verbazen dat we de bodem hebben gezien. En soms heb je dan even het inzicht nodig van je beer broeder.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxCcKaJRoZbDc1oI1eAITPqpd-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RZXtyHAGdcEv0FlOqPQy32RI.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
zwembroek schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:39:
[...]

Bekijk het dan zo. Stel dat we de low al gehad hebben. De kans dat we naar de maan gaan is niet zo heel groot. Ik denk dat het nog maanden zal duren voor we weer de 30k breken. Er is liggen veel technische levels, en het sentiment is gewoon slecht.

Aan de andere kant, als Bitcoin toch nog onderuit gaat, dan zijn er niet veel support levels. 16k, maar daarna ga je al snel maar de 12k. Net als 2018, toen we ook maanden support hadden op de 6k waarna we toch nog naar de 3.5k dipte

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Oh. Ik zie nu dat Bitcoin Amsterdam volgende week woensdag is.

Rekt soon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
20 strong, kleine long geopend. :P

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
Gelukszoekr schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:44:
[...]

Bekijk het dan zo. Stel dat we de low al gehad hebben. De kans dat we naar de maan gaan is niet zo heel groot. Ik denk dat het nog maanden zal duren voor we weer de 30k breken. Er is liggen veel technische levels, en het sentiment is gewoon slecht.

Aan de andere kant, als Bitcoin toch nog onderuit gaat, dan zijn er niet veel support levels. 16k, maar daarna ga je al snel maar de 12k. Net als 2018, toen we ook maanden support hadden op de 6k waarna we toch nog naar de 3.5k dipte
snel verandering zie ik ook niet gebeuren, maar dat is echt niet erg mag van mij echt nog wel 2 jaar duren...... misschien saai maar niet erg :)
moet je zo maar denken: als we 2 jaar lang op 20k nu blijven dan versla je iig de inflatie, want over 2 jaar is de euro zeker gedaald met 10-25%

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
PlanR schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:24:
20 strong, kleine long geopend. :P
Doe je mee @Taro

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik heb al vanaf 24-9 een short lopen, die gaat of geliquideerd worden (dat hoop ik ivm andere posities) of enorme gouden bergen opleveren (dat hoop ik ook), een andere optie is er niet.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:59

NeoflexNL

Forever young

Taro schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 19:43:
[...]

Ik heb al vanaf 24-9 een short lopen, die gaat of geliquideerd worden (dat hoop ik ivm andere posities) of enorme gouden bergen opleveren (dat hoop ik ook), een andere optie is er niet.
Wat kan het leven toch mooi zijn!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Ik heb zojuist een staatslot gekocht met eindcijfers 69. Altijd prijs.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Hier ook Long geopend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:06:
Ik heb zojuist een staatslot gekocht met eindcijfers 69. Altijd prijs.
ik heb 69 Doge op dierendag gekocht, telt dit ook?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:27
https://satoshi-consultan...0kJTKXy3neHgTt2fIDMpiKWh0

Offtopic: nieuw sanctiepakket
Ontopic: inclusief crypto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Morgen eindelijk de langverwachte -10% of +10%?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLtbiwE2WZhjmIkUPjBendqUWDI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/24hlQ2ggTZj6C8UT1pz7MHeg.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:18
Taro schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:07:
Morgen eindelijk de langverwachte -10% of +10%?
[Afbeelding]
Hoop eigenlijk op de lang verwachte -40% / +40%. Bijna 4 maand later inmiddels.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Nopheros schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 22:11:
[...]

Hoop eigenlijk op de lang verwachte -40% / +40%. Bijna 4 maand later inmiddels.
Ik hoop op de lang verwachte -2% / +4000%. Zou tijd worden...

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zoals meerdere Nederlanders ben ik druk doende om op gas te besparen. Dus legde dochterlief net duidelijk uit wat het allemaal kost. ‘Even de kachel omhoog schroeven…’

Om het dan vervolgens te verduidelijken, liet ik wat maand bedragen zien met bijbehorend verbruik.

Probeer ik daar bloedserieus te zijn, vraagt ze me ineens waarom ik in de lach schiet.

Kwam er achter dat er best wat boeliesje maanden tussen zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Awt2rT8M5WLC2v1re6ul-huqcUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kRclDJACsdQycHJmA0i7p5nu.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Morgen(ochtend) geen tijd, dus ik zeg het nu maar alvast: REKT.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:23:
Juli 2025 waarschijnlijk de 24e, dan ben ik er niet. En heb dan dus ook geen tijd. Dus zeg ik het nu maar vast: MOON *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Skrunsies schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:33:
[...]

Juli 2025 waarschijnlijk de 24e, dan ben ik er niet. En heb dan dus ook geen tijd. Dus zeg ik het nu maar vast: MOON *O*
Dat is wel wat laat, niet de eerste moon toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Taro schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:35:
[...]

Dat is wel wat laat, niet de eerste moon toch?
Welnee gekkie. Ik verwacht er in 2024 ook nog wel een paar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:19:
Zoals meerdere Nederlanders ben ik druk doende om op gas te besparen. Dus legde dochterlief net duidelijk uit wat het allemaal kost. ‘Even de kachel omhoog schroeven…’

Om het dan vervolgens te verduidelijken, liet ik wat maand bedragen zien met bijbehorend verbruik.

Probeer ik daar bloedserieus te zijn, vraagt ze me ineens waarom ik in de lach schiet.

Kwam er achter dat er best wat boeliesje maanden tussen zitten.

[Afbeelding]
Ik ga de laatste weken compleet REKT op lachgas, niet meer te betalen dat spul. Ben nu dus al dagen zo sjagrijnig als de pest.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Meer dan een kortstondige opleving zie ik niet snel gebeuren, en zelfs dat lijkt me al zee optimistisch. Ik verwacht dat deze regionen, of lager, nog minimaal een kwartaal a half jaartje wel blijven.

Maar dat kan ook puur hopium zijn hoor, laat ajb je acties er niet door beinvloeden. :+

Succes met je long, hopelijk wordt het een klapper voor je. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:17
Taro schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 23:23:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0dKjIrmsDrhbG3zvW8eH6L1WoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4S50oWyzHgiAZXFebEasa6QL.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dunne BNB.......maintenance namelijk 😱

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:42
Kol Nedra schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 00:28:
dunne BNB.......maintenance namelijk 😱
Komt goed uit. Ik wil het terugkopen. :P

[ Voor 85% gewijzigd door _Gast_ op 07-10-2022 01:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17

Potentiële hack bij Binance; https://www.coindesk.com/...lose-to-4-on-hack-rumors/

[ Voor 35% gewijzigd door dubbeldekkert op 07-10-2022 02:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:29
https://nieuws.btcdirect.eu/binance-hack/amp/

Oftewel, dat hele BSC netwerk is net zo decentraal als Solana… Als er stront aan de knikker is gooien ze gewoon het netwerk plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Haha wat een geitenbende weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 15-09 16:34
Hoezo binance? Bsc en binance staan toch los vanelkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:57

Vis

Hopelijk extra tractie voor Celer cBridge..
Dé bridge die (tot nu toe) nog geen problemen heeft gehad en meest betrouwbaar is.

Wen moon Mo Dong?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
keepitfrosty schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:59:
[...]
Nou... de BSC is een product/dienst onder de Binance vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bijzonder wel, dit zou een flinke deuk kunnen oplopen in het vertrouwen in de BSC.

Aan de andere kant. Openingstijden hanteren voor een blockchain, zoals Solana dat ook doet kan blijkbaar gewoon zonder dat je daarmee minder gewaardeerd wordt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AW0hQv1x5P-fzQjMgbmj2fXk2II=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2VR1ik4t6zlYTKqeJYidLWPQ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:06:
Bijzonder wel, dit zou een flinke deuk kunnen oplopen in het vertrouwen in de BSC.

Aan de andere kant. Openingstijden hanteren voor een blockchain, zoals Solana dat ook doet kan blijkbaar gewoon zonder dat je daarmee minder gewaardeerd wordt
komt denk ook omdat men dit gewoon vind omdat de oude systeem (huidige) ook zo werkt.....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:04:
[...]

Nou... de BSC is een product/dienst onder de Binance vlag
Maar zeker geen binance cex hack

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

keepitfrosty schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:59:
[...]

Het heet ook wel de CZ chain.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGT0mNq3LmYiGtulBx5Ppu3hpSE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EI274MITnq6FHlYnSOrc8yzh.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hi4I-iU70aMioK_OaBitLFBnkFU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LggDtZzknLDWJ2VssLAHgaFy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2G1gRjFBsm9guFF3lrymhvrg_BQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24uTin65I8oOjRDcrndXohzt.jpg?f=fotoalbum_large

De hack was bij een bridge, waardoor er vanuit het niets opeens BNB gecreëerd konden worden.

[ Voor 67% gewijzigd door knakworst op 07-10-2022 08:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
PoV: Tweakers in het SC topic die om de shills van @zwembroek manoeuvreren maar soms zwakke momenten kennen _O-

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47

YES

Moderator General Chat
Downtime van lekker centrale chains zonder al teveel effect op de waardering ervan zegt toch genoeg? Het draait (nog altijd) niet om inhoud en/of dikke tech, maar om moonbois die smerig veel geld kunnen verdienen of verliezen aan de zoveelste hondenmunt, apenmunt of scheissemünz..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:22:
PoV: Tweakers in het SC topic die om de shills van @zwembroek manoeuvreren maar soms zwakke momenten kennen _O-

[Embed]
@Gelukszoekr is toch van de shills? :+

Overigens dat filmpje, die kids, haha. Ik heb medelijden met ze. Oprechte angst/paniek, die ene ook echt de ander beschermen "niet aanpakken anders wordt je meegenomen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
Biden heeft in een speech het woord Armageddon gebruikt , dus we gaan allemaal naar de moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
YES schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:25:
[...]

@Gelukszoekr is toch van de shills? :+

Overigens dat filmpje, die kids, haha. Ik heb medelijden met ze. Oprechte angst/paniek, die ene ook echt de ander beschermen "niet aanpakken anders wordt je meegenomen".
Die in dat oranje shirt met die handjes _O-

Laatste kindje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IpL5N06rGEiA46WW2tjV4CtSGbI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eYfm2vQdRkL8xAVf9uWaAEbR.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

Die in dat oranje shirt met die handjes _O-

Laatste kindje:

[Afbeelding]
Haha die laatste is of een moonboi die gewoon all-in gaat in de eerste de beste shill in de hoop op een x1000 in 12 seconden, of hij hoort bij de scammert en probeert zo te laten zien dat je gewoon mee moet doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:14
Skrunsies schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:26:
Hebben jullie ook, dat wanneer je op refresh drukt dat er als nog geen nieuwe berichten meer worden getoond
Deze is voor jou, Skruns!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEBlH84ree8icwJj-RJdAlleX18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GTzRYuVzPgdiw8pZTXzPobOx.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Great! Thanks mate, bakje pleur erbij en heb weer wat leesvoer d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GeVPcVDWKd_ARcJqQCUxyxAOA44=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xgt5HteHmlfLceLq7CPLmoRE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-08 14:53
Skrunsies schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:26:
Hebben jullie ook, dat wanneer je op refresh drukt dat er als nog geen nieuwe berichten meer worden getoond :?
Stilte voor de storm 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXaY3olq7DS0ZsuBZ7FOWLmYeBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sjqC7joWtEQqEg8O6OxMToSF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:44
In ander nieuws; Celsius heeft een 14.000 pagina's (!) tellend document geüpload voor de rechtszaak. Het document is zo groot, omdat jawel het alle (!) namen en recente transacties bevat inclusief on-chain adressen van de gebruikers. Naast dat je je geld al kwijt was, ben je nu dus ook je privacy kwijt.

Een goed voorbeeld waarom overal je KYC gegevens achterlaten een enorm slecht idee is en je hier enorm voorzichtig mee moet zijn. Geen enkele APY of cashback is hoog genoeg om vervolgens je persoonsgegevens op straat te hebben liggen.

Denk daarom na voordat je bij de zoveelste service je persoonsgegevens afstaat en laat ze verwijderen op moment dat je er niet meer van gebruik maakt. Niet alleen vanwege veiligheid en waarborgen van je privacy, maar ook vanwege toenemende regulatie vanuit overheden.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FebHluXXgAAXS18?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
LUNC moon!

Lijkt een patroon BTC rekt, LUNC moon.

[ Voor 71% gewijzigd door merauder op 07-10-2022 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

jvel92 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:54:
In ander nieuws; Celsius heeft een 14.000 pagina's (!) tellend document geüpload voor de rechtszaak. Het document is zo groot, omdat jawel het alle (!) namen en recente transacties bevat inclusief on-chain adressen van de gebruikers. Naast dat je je geld al kwijt was, ben je nu dus ook je privacy kwijt.

Een goed voorbeeld waarom overal je KYC gegevens achterlaten een enorm slecht idee is en je hier enorm voorzichtig mee moet zijn. Geen enkele APY of cashback is hoog genoeg om vervolgens je persoonsgegevens op straat te hebben liggen.

Denk daarom na voordat je bij de zoveelste service je persoonsgegevens afstaat en laat ze verwijderen op moment dat je er niet meer van gebruik maakt. Niet alleen vanwege veiligheid en waarborgen van je privacy, maar ook vanwege toenemende regulatie vanuit overheden.

[Twitter]
[Afbeelding]
Mag dat überhaupt wel zomaar? Gdpr etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Darrell schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:23:
[...]

Lijkt mij van niet. Maar aan dergelijke wetgeving heb je weinig op moment dat je gegevens al op straat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
Darrell schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:23:
[...]

GDPR is EU only

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
merauder schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:10:
LUNC moon!

Lijkt een patroon BTC rekt, LUNC moon.
Die 2%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Je suis, maar betekent nog niet dat ze zich er niet aan hoeven houden als het europeanen aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je je ledger aan een keplr wallet hebt gekoppeld om transacties te signen, wat kun je dan doen als je ledger stuk gaat? Weet iemand dat toevallig? Ik kan er zelf weinig over vinden. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uncle_Charles
zenith schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 10:45:
Als je je ledger aan een keplr wallet hebt gekoppeld om transacties te signen, wat kun je dan doen als je ledger stuk gaat? Weet iemand dat toevallig? Ik kan er zelf weinig over vinden. :)
Nieuwe ledger kopen en restoren dmv seed phrase

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

.

[ Voor 99% gewijzigd door Darrell op 07-10-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:14
jvel92 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:54:
Eindelijk mijn fame, ik sta ertussen hoor. *O* oOo

Bring the boormachines.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Th1x4nG schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:02:
[...]

Bring the boormachines.
De hoeveelheid informatie is nihil wat er instaat, meeste is vanaf 14/4 tot 13/7 met wat je interest en rewards waren.. zegt verder niks over het totaal aan deposits e.d.? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
Het zal mij trouwens wel benieuwen wat die CEL token zal doen mocht dit debacle ooit opgelost geraken. Gaat de rechtbank die kunnen liquideren aan een prijs groter dan 0?

Ik sta namelijk zelfs nu nog op +75% op mijn CEL maar kan mij niet echt een scenario inbeelden waar ik meer dan een paar cents on the dollar ga terugzien hiervan.
zenith schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:09:
[...]

De hoeveelheid informatie is nihil wat er instaat, meeste is vanaf 14/4 tot 13/7 met wat je interest en rewards waren.. zegt verder niks over het totaal aan deposits e.d.? :)
Er staat ook in dat ik een week voordat het door het putje ging nog al m'n USDC heb weggetrokken. :unsure: Toch iets om fier op te zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Th1x4nG op 07-10-2022 11:13 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sacrebleu! Deze man is van alle talen thuis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Th1x4nG
Gelukszoekr schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:13:
[...]

[...]

Sacrebleu! Deze man is van alle talen thuis
Behalve dan dat hij 'je sais' bedoelde? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:59

NeoflexNL

Forever young

Th1x4nG schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:14:
[...]

Behalve dan dat hij 'je sais' bedoelde? :+
Je ne suis pas?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Th1x4nG schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:02:
[...]

Bring the boormachines.
Ha even mijn boortje inpakken....

Afbeeldingslocatie: https://static.domain.com.au/cre/production/2015/11/test-tower-Rottweil-1-ThyssenKrupp-700.jpg

Waar woont je huis? O-)

edit: @Skrunsies geeft niet. :(:) Ik spreek ook geen Spaans :*)

[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 07-10-2022 11:19 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Avf4De1tl2rnqk0pYjUSOgbyytY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TNxJVOVw1r4siFClIl7LVdRs.jpg?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 07-10-2022 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
[...]

De hoeveelheid interest is niet zo interessant. Maar aan de hand van deposits (datum, token en hoeveelheid) kun je redelijk eenvoudig iemand zijn on-chain wallet(s) achterhalen en dat is wel degelijk zorgwekkend voor personen met veel waarde in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Th1x4nG schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:11:
Het zal mij trouwens wel benieuwen wat die CEL token zal doen mocht dit debacle ooit opgelost geraken. Gaat de rechtbank die kunnen liquideren aan een prijs groter dan 0?

Ik sta namelijk zelfs nu nog op +75% op mijn CEL maar kan mij niet echt een scenario inbeelden waar ik meer dan een paar cents on the dollar ga terugzien hiervan.

[...]

Er staat ook in dat ik een week voordat het door het putje ging nog al m'n USDC heb weggetrokken. :unsure: Toch iets om fier op te zijn.
Ja, maar dat zegt ook niks hé. Er zijn ook meerdere hondjes die fikkie heten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
jvel92 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

De hoeveelheid interest is niet zo interessant. Maar aan de hand van deposits (datum, token en hoeveelheid) kun je redelijk eenvoudig iemand zijn on-chain wallet(s) achterhalen en dat is wel degelijk zorgwekkend voor personen met veel waarde in crypto.
Als je een unieke naam hebt of bekend bent (en je adres) wel inderdaad, anders zou ik me niet zoveel zorgen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Bedankt, nu mag ik naast mijn Celsius losses ook nog een nieuwe laptop kopen want hij is opgefikt door die 14.5k pagina's tellende PDF.

spoiler:
Just kidding, ik had/heb helemaal geen Celsius. Maar je moet me nog altijd een nieuwe laptop, knakworst.

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 07-10-2022 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 08:22:

[Embed]
PoV? Proof of validation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
zenith schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

... Er zijn ook meerdere hondjes die fikkie heten. :)
Ik ken ze niet, noem mij eens 1 hond die Fikkie heet }:O

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Skrunsies schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:31:
Noem mij eens 1 hond die Fikkie heet }:O
Dit is Fikkie:

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/35/5e/8f/355e8fb8447bfb6db91f430922dcddd8.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Skrunsies schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:31:
[...]

Ik ken ze niet, noem mij eens 1 hond die Fikkie heet }:O
Is denk een generatiekloof: https://www.ensie.nl/woor...-hondjes-die-fikkie-heten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Slonzo schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:31:
[...]

Bedankt, nu mag ik naast mijn Celsius losses ook nog een nieuwe laptop kopen want hij is opgefikt door die 14.5k pagina's tellende PDF.

spoiler:
Just kidding, ik had/heb helemaal geen Celsius. Maar je moet me nog altijd een nieuwe laptop, knakworst.
Vervelend die mensen die hun zin niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Het was een grapje :(

Noem mij eens 1 hondje die Fikkie heet... Pfffff Antwoord was dan dus Fikkie :O

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
Nopheros schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:28:
[...]

Als je een unieke naam hebt of bekend bent (en je adres) wel inderdaad, anders zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Dat je adresgegevens niet in de data-set staan maakt niet uit. Combineer het met een data-set waar deze gegevens wel in staan en je komt een heel eind. Misschien eens vragen bij HEX hoe ze aan je persoonsgegevens komen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LBV_038
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 18-08 14:53
Skrunsies schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

[...]

Enge Vicky?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3EthZsWt_9oCgIImC98q85rRULY=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Va4BFv80BLz0ui0vK4JCTIE6.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Skrunsies schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:50:
Hou die grapjes rotzooi maar voor FOK, wat een teleurstellend triest niveau man :N

En over underperformers gesproken: toch nog een flufje LINK bijgekocht.
Ik ben helemaal klaar om weer teleurgesteld te worden in de volgende bull d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:36
Wat een saaie flatliner die BTC. Zal ik er maar een flufje FIAT in pompen? Dan dippen we tenminste weer eens flink.

Stack Sats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Stovirpi schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:06:
Wat een saaie flatliner die BTC. Zal ik er maar een flufje FIAT in pompen? Dan dippen we tenminste weer eens flink.
Als we deze redenatie gaan volgen heb ik persoonlijk liever dat je wat Bitcoin verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
jvel92 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

Dat je adresgegevens niet in de data-set staan maakt niet uit. Combineer het met een data-set waar deze gegevens wel in staan en je komt een heel eind. Misschien eens vragen bij HEX hoe ze aan je persoonsgegevens komen ;)
Want namen zijn uniek? Daarnaast moeten die gegevens dan ook nog maar net beschikbaar zijn, mijn persoongegevens liggen niet op straat bijv.

Neemt verder niet weg dat het voor genoeg mensen vast erg balen is.

[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 07-10-2022 12:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nopheros schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:19:
[...]

Want namen zijn uniek? Daarnaast moeten die gegevens dan ook nog maar net beschikbaar zijn, mijn persoongegevens liggen niet op straat bijv.
Uniek is geen naam meen ik, Niek dan weer wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:23:
[...]

Uniek is geen naam meen ik, Niek dan weer wel.
Cardano! Pardano!

Maar het is uniek! Van uniekaas :9

YouTube: Pardano uniekaas ad 1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:10:
[...]

Als we deze redenatie gaan volgen heb ik persoonlijk liever dat je wat Bitcoin verkoopt.
Maar dat kan niet. HODL tot hij weer op $0.06 staat :|

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Mijn boormachine waardige withdrawal in mei staat ertussen 8)7

In de kolom username staat gewoon volledige voor- en achternaam. Volgens mij had de openbare versie gewoon met alleen de eerste drie karakters moeten staan ofzo en dan een sterretje. Het adres is wel "redacted" dus het kon wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00
Grote hack bij onze zeer betrouwbare vriend CZ, chain wordt "gewoon" even gepauzeerd.

Impact op de prijs? Nul.

Wat een grap. SOL, BNB, het is allemaal kunstmatig opgepompte niet-decentrale luchtfietserij.

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 07-10-2022 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:09:
Grote hack, chain wordt zomaar even gepauzeerd.

Impact op de prijs? Nul.

Wat een grap. SOL, BNB, het is allemaal kunstmatig opgepompte niet-decentrale luchtfietserij.
Er is hier ook niemand die durft te beweren dat Crypto ook maar een klein beetje volwassen is, dat zal nog jaren tot decennia duren, if ever. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:42
edit, verkeerde topic haha

[ Voor 167% gewijzigd door _Gast_ op 07-10-2022 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:09:
Grote hack bij onze zeer betrouwbare vriend CZ, chain wordt "gewoon" even gepauzeerd.

Impact op de prijs? Nul.

Als ik iets decentraals wil kopen, koop ik bitcoin. Voor al het andere, koop ik later hopelijk meer bitcoin :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:43
Ngangatar schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

Er is hier ook niemand die durft te beweren dat Crypto ook maar een klein beetje volwassen is, dat zal nog jaren tot decennia duren, if ever. ;)
De vraag is of het het überhaupt ooit volwassen gaat worden. Regeringen kunnen er ten alle tijden voor zorgen dat het verboden is om bitcoin, of welke crypto currency dan ook, te accepteren als winkel, webwinkel of als generieke ondernemer. De meeste bedrijven zullen zich aan zo'n verbod houden.

Crypto loopt helaas altijd dit risico en zonder universele acceptatie is het niet écht volwassen te noemen. Dat wil niet zeggen dat crypto niet zinvol/waardevol kan zijn natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
DLSS schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:25:
[...]

De vraag is of het het überhaupt ooit volwassen gaat worden. Regeringen kunnen er ten alle tijden voor zorgen dat het verboden is om bitcoin, of welke crypto currency dan ook, te accepteren als winkel, webwinkel of als generieke ondernemer. De meeste bedrijven zullen zich aan zo'n verbod houden.

Crypto loopt helaas altijd dit risico en zonder universele acceptatie is het niet écht volwassen te noemen. Dat wil niet zeggen dat crypto niet zinvol/waardevol kan zijn natuurlijk.
Een dergelijk verbod zal in de praktijk gezien weinig uitmaken. Want in hoeverre gebruikt men in de praktijk nou daadwerkelijk crypto om mee te betalen?

Overheden kunnen wel de infrastructuur van banken naar exchanges en vice versa aan banden leggen. Met als gevolg dat het lastiger dan wel niet onmogelijk wordt om te kunnen cashen op je crypto. Waardoor je investering praktisch gezien nog maar nul waarde heeft.

Je zult dan naar een crypto vriendelijk land moeten verhuizen. Breedste acceptatie zal waarschijnlijk in Zuid-Amerika, Midden-Oosten en Azië zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:43
jvel92 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:42:
[...]

Een dergelijk verbod zal in de praktijk gezien weinig uitmaken. Want in hoeverre gebruikt men in de praktijk nou daadwerkelijk crypto om mee te betalen?
Nee dat ben ik met je eens hoor, maar ik had het over écht volwassen worden. Echte volwassenheid van een betaalmiddel hangt, in mijn ogen, samen met universele acceptatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15-09 09:36
Bhaw, Henk en Ingrid waren nog niet bekend met Celsius >:)

Je zou er maar eens met naam en toenaam moeten in opgenomen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Masstje schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:06:
[...]

Bhaw, Henk en Ingrid waren nog niet bekend met Celsius >:)

Je zou er maar eens met naam en toenaam moeten in opgenomen zijn...
Charles Hoskinson staat er wel in. Met kleingeld.

@Uncle_Charles ik dacht dat je wel wat meer had.

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 07-10-2022 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
knakworst schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:14:
[...]

Charles Hoskinson staat er wel in. Met kleingeld.

@Uncle_Charles ik dacht dat je wel wat meer had.
De goede oude tijd waar 10.15 ADA nog 6.37$ waard was >:)

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Interessant gevecht weer :+ je kan de klok er op gelijk zetten

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Banen rapport wat tegen valt?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 24 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!