Iemand hier ervaring met de Crypto Stamp (postzegel) van PostNL? Ik heb alle stappen gevolgd en als wallet adres geeft hij de mijne aan als Owner maar ik zie hem niet terug in de wallet.
XLM kost toch altijd 1 XLM om heen en weer te schuiven tussen de exchanges? Ongeacht de hoeveelheid? Ik gebruik daarom al een tijdje NEO (XRP geen lekkere ervaring mee..) NEO is gratis om te schuiven. Let er wel op dat je hele NEO's moet schuiven dus geen deel van een NEO kopen.Don Guacamole schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 12:44:
[...]
Wat een bagger, de TRX is nog steeds niet aangekomen..
vandaag even wat verstuurd met XLM, binnen 1 minuut van de ene naar de andere wallet.
Voor de toekomst dus lekker XLM gebruiken!
Gelukkig is er nog geen grote rode kaars geweest maar ik ben bang dat de transactie TRX onderweg wel wat waarde gaat verliezen als het nog veel langer gaat duren..
First we pamp, then we damp. Ofzo.
Dikke kaars incoming. De laatste keer dat ik dat zei, is alweer te lang geleden. When Johan Derksen?Gelukszoekr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 13:10:
Er gaat een DIKKE kaars aankomen. Hoe dan ook. Na 4 maanden rangen gaat Bitcoin binnenkort dik 10% bewegen. Maarja... welke kant op...
[ Voor 83% gewijzigd door Jedi_Pimp op 05-10-2022 15:15 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Het kostte me nu 0,5 XLM = 6 cent.Acidrain schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:00:
[...]
XLM kost toch altijd 1 XLM om heen en weer te schuiven tussen de exchanges? Ongeacht de hoeveelheid? Ik gebruik daarom al een tijdje NEO (XRP geen lekkere ervaring mee..) NEO is gratis om te schuiven. Let er wel op dat je hele NEO's moet schuiven dus geen deel van een NEO kopen.
6 cent was vroeger een hele bitcoin, maar nu nagenoeg niks 😉
Ik rook niet dus liever geen damp. Stinkt.Jedi_Pimp schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:12:
First we pamp, then we damp. Ofzo.
[...]
Dikke kaars incoming. De laatste keer dat ik dat zei, is alweer te lang geleden. When Johan Derksen?
Derksen met zijn dikke kaars, die krabbelde ook terug na zijn oorspronkelijke claim, beetje een PlanB achtige act.
20K was weer leuk voor eventjes..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als ie in euro’s eens breekt dan hit ik misschien weer eens een order. Die parity was ook snel weer weg gisteren 🙁
💥#YouTube Exclusive💥@RaoulGMI joins @Nexo co-founder, @AntoniNexo for a fascinating look at Nexo's origin story, how they've managed to survive these last few months, and what the future may hold for both Nexo and the space as a whole.
— Real Vision (@RealVision) 4 oktober 2022
👇👇👇https://t.co/kW618KZzIz
Erg strak interview tussen twee mensen in de crypto/finance wereld die ik erg waardeer. Als je een platform owner kent die soortgelijke kennis heeft en interviews geeft dan hoor ik het graag.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Knip
[ Voor 99% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-10-2022 17:11 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
interessant stukje over SDG, eigenlijk waar we nu dus precies inzitten, deze winter kunnen kleine bedrijven omvallen
nothing stops this train
ja heb vanaf het begin van realvision Raoul gevolgd. Maar laatste jaar trek ik het idd stuk minder
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Kijk het laatste interview even bij Goldrepublic en nu ook Hollandgold.
Velen zullen dit klinkklare onzin vinden. Ik ga er voor een groot deel in mee.
Ab Flipse?Alpina schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:52:
Kijk het laatste interview even bij Goldrepublic en nu ook Hollandgold.
Als het over geld gaat dan kan ik wel naar de man luisteren. Maar hij kan het niet laten heel vaak af te dwalen naar wappie terrein, en dan haak ik af
Ik snap wat je bedoelt, daarom ga ik er ook deels in mee.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:02:
[...]
Ab Flipse?
Als het over geld gaat dan kan ik wel naar de man luisteren. Maar hij kan het niet laten heel vaak af te dwalen naar wappie terrein, en dan haak ik af
Als hij NFT's promoot trek ik t minder goed... t komt vaker ter sprake de laatste tijd... o en hij heeft een keer XRP gepromoot, trok ik ook slecht.anti elppa schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:20:
[...]
ja heb vanaf het begin van realvision Raoul gevolgd. Maar laatste jaar trek ik het idd stuk minder
Waarom haak jij af?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hadden ze (RealVision) ook geen heel groot deel LUNA in de PF? Ik vraag me dan altijd af of ze daar nog iets van vermelden qua verlies?MicroWhale schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:23:
[...]
Als hij NFT's promoot trek ik t minder goed... t komt vaker ter sprake de laatste tijd... o en hij heeft een keer XRP gepromoot, trok ik ook slecht.
Waarom haak jij af?
Ik volg ze of Raoul verder niet maar zag de taartdiagram een keer voorbij komen op Twitter vandaar mijn vraag.
Edit: verder lijkt Nexo me wel de betrouwbaarste van al die platforms
[ Voor 6% gewijzigd door Alpina op 05-10-2022 18:44 ]
Heej, en nou issie weer groeoeoen!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Daarom! Niet bang zijn, heel heel heeeel veel goedkoper zal het allemaal niet worden. Structureel inleggen en lekker afwachten.resusaapje schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:37:
Heej, en nou issie weer groeoeoen!
(Hoop ik)
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Hebben ze prima gedaan, hopelijk doen ze niet al te moeilijk over de metalen kaart. Wil daar best een euro of 15 voor betalen.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 11:35:
[...]
Over ruim 2 uur een AMA van deze fantastische, epische shitcoin
[Twitter]
Laatste keer op Kraken was de withdrawal fee 0,001 XLM.Acidrain schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 15:00:
[...]
XLM kost toch altijd 1 XLM om heen en weer te schuiven tussen de exchanges? Ongeacht de hoeveelheid? Ik gebruik daarom al een tijdje NEO (XRP geen lekkere ervaring mee..) NEO is gratis om te schuiven. Let er wel op dat je hele NEO's moet schuiven dus geen deel van een NEO kopen.
Is dus afhankelijk van de exchange, hoeveel ze extra willen verdienen.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Tja. Ik vond het matig. Maar weet ook niet zo goed wat er anders zou moeten. Metalen kaarten, andere perks, nieuwe mensen en rollen. Gesloemel in de marge allemaal wat mij betreft.Nopheros schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:58:
[...]
Prima gedaan, hopelijk doen ze niet al te moeilijk over een metalen kaart. Wil daar best een euro of 15 voor betalen.
Ik zit all-in vanwege de tokonomics. Ik hoop dat de user-experience en onboarding goed werken. Dat is belangrijk. Daarna naamsbekendheid zonder al te veel funds uit te geven aan marketing. Als het product goed werkt dan verkoopt het zichzelf. De komende maanden kan Plutus best wel op de kaart zetten. En mocht dat lukken, dan zijn we spekkoper
+Gelukszoekr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:08:
[...]
Tja. Ik vond het matig. Maar weet ook niet zo goed wat er anders zou moeten. Metalen kaarten, andere perks, nieuwe mensen en rollen. Gesloemel in de marge allemaal wat mij betreft.
Ik zit all-in vanwege de tokonomics. Ik hoop dat de user-experience en onboarding goed werken. Dat is belangrijk. Daarna naamsbekendheid zonder al te veel funds uit te geven aan marketing. Als het product goed werkt dan verkoopt het zichzelf. De komende maanden kan Plutus best wel op de kaart zetten. En mocht dat lukken, dan zijn we spekkoper
Virtuele kaart
Tokens versturen tussen gebruikers
Nieuwe bank waar we de voordelen al van zien, vandaag SEPA betaling binnen 30 sec en versturen naar de kaart zelf instant.
Nieuwe functies voor de mobiele app
En een stuk over de Amerikaanse uitrol, zitten blijkbaar nog midden in het proces.
Zolang de voordelen zo goed zijn, 3% cashback zonder inleg + 2 perks, komt het wel goed. Vraag is hoelang ze dat gaan volhouden. Voor nu hebben ze nog genoeg PLU iig.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 05-10-2022 19:17 ]
Zeker, allemaal leuk. Maar voor mij blijft die positieve user experience verweg het belangrijkste. En wat mij betreft werkt het product goed. En daarin sta ik niet alleen..Nopheros schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:15:
[...]
+
Virtuele kaart
Tokens versturen tussen gebruikers
Nieuwe bank waar we de voordelen al van zien, vandaag SEPA betaling binnen 30 sec en versturen naar de kaart zelf instant.
Nieuwe functies voor de mobiele app
En een stuk over de Amerikaanse uitrol, zitten blijkbaar nog midden in het proces.
https://nl.trustpilot.com/review/plutus.it?languages=en
Best aardige bounce weer van BTC, leek eerst alle winst van gisteren weer te verdampen, nu gewoon weer 20k+
Heeft iemand nog leuke altcoins die in een volgende bull run gaan ontploffen met lange termijn potentieel? Ben bereid om te hodlen voor meerdere jaren. Geen pump en dump coins
Had ik nog niet opgemerkt op Kraken: je kunt via 'Plaid' > Nederlandse bank geld storten ipv een SEPA. Kon het niet terug vinden in dit topic, denk meldt het even. Bedankjes kunnen naar adres 13Fsf.. ;-)
==
hoi
Is hier wel al een paar keer voorbij gekomen maar nog niet zo algemeen bekend, echt ideaal inderdaad.Eusebius schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:49:
Had ik nog niet opgemerkt op Kraken: je kunt via 'Plaid' > Nederlandse bank geld storten ipv een SEPA. Kon het niet terug vinden in dit topic, denk meldt het even. Bedankjes kunnen naar adres 13Fsf.. ;-)
@Taro misschien een idee om daar een extra alinea over toe te voegen in de openingspost, dat je bij Kraken inmiddels vrij eenvoudig kan storten? Of wil je dat soort dingen juist uit de openingspost houden?
Ik denk niet dat @Taro de beste TS aller tijden wil makenYES schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:51:
[...]
Is hier wel al een paar keer voorbij gekomen maar nog niet zo algemeen bekend, echt ideaal inderdaad.
@Taro misschien een idee om daar een extra alinea over toe te voegen in de openingspost, dat je bij Kraken inmiddels vrij eenvoudig kan storten? Of wil je dat soort dingen juist uit de openingspost houden?
psst omgekeerde spygologie
==
hoi
Het eerste geeft geen garantie voor het tweede, ook goede projecten/coins kunnen speelbal worden van pump en dump gezeik.Lazyke schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:48:
Heeft iemand nog leuke altcoins die in een volgende bull run gaan ontploffen met lange termijn potentieel? Ben bereid om te hodlen voor meerdere jaren. Geen pump en dump coins
PLU schijnt leuk te zijn volgens @Gelukszoekr maar heb ik me totaal niet in verdiept. Nu ik er zo over nadenk mag ik me hier wel eens in gaan verdiepen want één van mijn doelen in de bear market was ook wat alts oppikken om er vies rijk mee te worden
Is prima om toe te voegen. Wel handig om bij dit soort suggesties even wat meer context te geven, zodat ik het bijv. kan overnemen of zelf een alinea van kan maken, zonder er zelf veel verder in te moeten duiken.YES schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:51:
[...]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Psies. Heb ooit een flufje DOT gekocht doordat iemand er hier enthousiast over deed. Is nu de helft waard .. en lesson learnedYES schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:53:
[...]
Het eerste geeft geen garantie voor het tweede, ook goede projecten/coins kunnen speelbal worden van pump en dump gezeik.
==
hoi
Speleologie, mega interessant! Is daar geen cryptomuntje voor of zo? Wil er wel in investeren.Eusebius schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:53:
[...]
Ik denk niet dat @Taro de beste TS aller tijden wil maken
psst omgekeerde spygologie
Ik wilde de vraag eerst stellen om vervolgens de handschoen op te pakken om dat stukje te tikken. Geef me even een maandje of drie en ik lever het aan.Taro schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:54:
[...]
Is prima om toe te voegen. Wel handig om bij dit soort suggesties even wat meer context te geven, zodat ik het bijv. kan overnemen of zelf een alinea van kan maken, zonder er zelf veel verder in te moeten duiken.
"Bij Kraken kun je euro's storten via een overschrijving (SEPA) of via de tussendienst Plaid waarbij je een directe overschrijving doet zoals bij iDeal. De betaling loopt via de aangesloten bank"Taro schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:54:
[...]
Is prima om toe te voegen. Wel handig om bij dit soort suggesties even wat meer context te geven, zodat ik het bijv. kan overnemen of zelf een alinea van kan maken, zonder er zelf veel verder in te moeten duiken.
Ha slowcoin die je er bentYES schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:55:
[...]
Ik wilde de vraag eerst stellen om vervolgens de handschoen op te pakken om dat stukje te tikken. Geef me even een maandje of drie en ik lever het aan.
[ Voor 22% gewijzigd door Eusebius op 05-10-2022 19:56 ]
==
hoi
Ik ben altijd wat sceptisch als mensen zonder blikken of blozen beweren meerdere jaren te hodlen. Zelf vind ik dat erg lastig.Lazyke schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:48:
Maar aangenomen dat je dat wil, dan is er volgens mij maar 1 goed antwoord: Bitcoin. Over meerdere jaren zijn er slechts een handjevol coins die het beter gedaan hebben dan Bitcoin. Dus dit is de meest veilige investering.
@YES PLU is leuk voor nu, en dan eerst maar eens goed in de gaten houden tot maximaal februari-maart volgend jaar. Bij zo'n shitcoin moet je, vind ik, bovenop de ontwikkelingen zitten om snel ook weer te kunnen dumpen als dat nodig lijkt
Woeptiedoe, dan zit ik nu goed met mijn 0 PLUGelukszoekr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:58:
[...]
Ik ben altijd wat sceptisch als mensen zonder blikken of blozen beweren meerdere jaren te hodlen. Zelf vind ik dat erg lastig.
Maar aangenomen dat je dat wil, dan is er volgens mij maar 1 goed antwoord: Bitcoin. Over meerdere jaren zijn er slechts een handjevol coins die het beter gedaan hebben dan Bitcoin. Dus dit is de meest veilige investering.
@YES PLU is leuk voor nu, en dan eerst maar eens goed in de gaten houden tot maximaal februari-maart volgend jaar. Bij zo'n shitcoin moet je, vind ik, bovenop de ontwikkelingen zitten om snel ook weer te kunnen dumpen als dat nodig lijkt
Hex schijnt wel een veelbelovende coin te zijn. Is hier al meermaals voorbij gekomen.Lazyke schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:48:
Ray_ schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:01:
Ik heb een duimpje gegeven voor het tekstje van @Eusebius. Dat heb je goed gedaan, @YES.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tqd4Fxe3qwgQI5fNxgLl4e0u.jpg?f=user_large)
Trouwens, dit is de nieuwe 21k babe
[ Voor 4% gewijzigd door Eusebius op 05-10-2022 20:03 ]
==
hoi
Pfff wat een sukkel was dat danEusebius schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:54:
[...]
Psies. Heb ooit een flufje DOT gekocht doordat iemand er hier enthousiast over deed. Is nu de helft waard .. en lesson learned

UberLurker Departement #GG.
Voor zulke figuren heb ik maar 1 plaatje:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/BBlTlB9vN0XY2SpkJmAxSYbL.gif?f=user_large)
De helft nog? Doe je goedEusebius schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:54:
[...]
Psies. Heb ooit een flufje DOT gekocht doordat iemand er hier enthousiast over deed. Is nu de helft waard .. en lesson learned
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
DoneEusebius schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:56:
[...]
"Bij Kraken kun je euro's storten via een overschrijving (SEPA) of via de tussendienst Plaid waarbij je een directe overschrijving doet zoals bij iDeal. De betaling loopt via de aangesloten bank"
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Komt via de postLBV_038 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:47:
Iemand hier ervaring met de Crypto Stamp (postzegel) van PostNL? Ik heb alle stappen gevolgd en als wallet adres geeft hij de mijne aan als Owner maar ik zie hem niet terug in de wallet.
Voor figuren die maar 1 plaatje hebben voor figuren die een sukkel zijn heb ik meerdere plaatjesYES schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:16:
[...]
Voor zulke figuren heb ik maar 1 plaatje:
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rau74iTbbNNBofx0X3F2HpCY.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Zuk3dB86D5H0ChqDhe3kxSXp.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wAjVFys45yAYdlxmkXxgoWpL.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MwgzmH5ElYzGoqvWl5Hw8BoE.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jD6nVQfsFwMGmaXy2hmioesS.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GNtZXHGiyP570jzWksS8AN3r.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VX4KFqGgijMGFL5AB4UCEnHI.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Jbv7Rzr64h0gTTk8iQx6UG7W.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8E0MY2mtzIkIevpOMyvbBDXW.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/d4IldZfgrBPgpiy8FSJeEuI0.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/fI4JaEpzNfHgsJLyJfqgHeKF.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ulErzq89IFnJZILO5ZihG6e6.gif?f=user_large)
Ja en dat is jouw zwakte. Je hebt veel teveel plaatjes nodig om iets te zeggen, terwijl ik je met één plaatje een hele vrachtwagenlading aan middelvingers toestop.Skrunsies schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:51:
[...]
Voor figuren die maar 1 plaatje hebben voor figuren die een sukkel zijn heb ik meerdere plaatjes![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zoiets?Eusebius schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 18:58:
Kent iemand een goed plekje waar je fees kunt vergelijken?
https://coinmarketfees.com/exchanges
Doe je A87 de groeten namens de NSB?
Bovenkant lijn test. Dus morgen moon?!?! Moet uiteraard wel sluiten boven de lijn .cooLopke schreef op donderdag 29 september 2022 @ 22:53:
[...]
Dit keer kan ik hem wel gelijk geven. Alleen de richting blijft gokken. Btc, gaat in ieder geval een keuze moeten maken binnen de volgende 7 dagen:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/sfct8fEhc0znyYBM7GcftPOj.jpg?f=fotoalbum_large)
Speaking of sukkels… wie is er samen met mij in 2020 in de dikke vette FLR airdrop gestapt van XRP?
Of te wel een flairdrop
We zijn inmiddels na 2 jaar en honderdveertigduizend airdrops over airdrops van airdrops vwrder…. Maaaaarrrrrrrrr
:strip_exif()/f/image/NBehkSg9uilkIkGq453Bi1GE.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar is ie dan

Save the date: between 24th October and 6th November
Bron: https://flare.xyz/tde-schedule/
Of te wel een flairdrop
We zijn inmiddels na 2 jaar en honderdveertigduizend airdrops over airdrops van airdrops vwrder…. Maaaaarrrrrrrrr
:strip_exif()/f/image/NBehkSg9uilkIkGq453Bi1GE.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar is ie dan

Ik heb er ook 10 gekocht:resusaapje schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:34:
[...]
Spann0nd! Straks checken welke (online) kleur hij heeft, zodat je de zeldzaamheidswaarde weet en de VR stier door de woonkamer laten stampen. Lekker speulen
5x grijs
1x groen
3x blauw
0x geel
1x rood

ik hodl al sinds 2017 BTC en AVA, en die hebben het beide prima gedaan. had ik eerder moeten verkopen? ja. verwacht ik in de toekomst nog veel meer? ja. BTC omdat dat gewoon de king is. AVA, omdat het geen "project" of concept is, maar geworden tot een bedrijf die miljoenen per maand omzet.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:58:
[...]
Ik ben altijd wat sceptisch als mensen zonder blikken of blozen beweren meerdere jaren te hodlen. Zelf vind ik dat erg lastig.
Plaid is geen IDealYES schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:51:
[...]
Is hier wel al een paar keer voorbij gekomen maar nog niet zo algemeen bekend, echt ideal inderdaad.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
En dat bedrijf heeft al een crisis overleefd?jasper7878 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:08:
[...]
AVA, omdat het geen "project" of concept is, maar geworden tot een bedrijf die miljoenen per maand omzet.
Alle bedrijven die komende jaren overleven daar nu op gokken is gewoon hetzelfde als rood of zwart in het casino.
BTC daarintegen.. meest veilige ja voor komende jaren wel nog.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hemelaa top tochjasper7878 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:08:
[...]
ik hodl al sinds 2017 BTC en AVA, en die hebben het beide prima gedaan. had ik eerder moeten verkopen? ja. verwacht ik in de toekomst nog veel meer? ja. BTC omdat dat gewoon de king is. AVA, omdat het geen "project" of concept is, maar geworden tot een bedrijf die miljoenen per maand omzet.
Ja, nu de 2e bearmarket, en een wereldwijde covid crisis (ava of travala is een soort booking.com) en halen iedere maand weer record omzetten.Vis schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:14:
[...]
En dat bedrijf heeft al een crisis overleefd?
Alle bedrijven die komende jaren overleven daar nu op gokken is gewoon hetzelfde als rood of zwart in het casino.
BTC daarintegen.. meest veilige ja voor komende jaren wel nog.
Darrell schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:59:
[...]
Hex schijnt wel een veelbelovende coin te zijn. Is hier al meermaals voorbij gekomen.

Een beermarkt is geen wereldwijde crisis van oorlog en ellende die nog moet komen hèjasper7878 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:16:
[...]
Ja, nu de 2e bearmarket, en een wereldwijde covid crisis (ava of travala is een soort booking.com) en halen iedere maand weer record omzetten.
En als er straks CO2 credits gaan komen zie ik de reiswereld niet hetzelfde en even booming als afgelopen jaren is geweest.
Vliegen en reizen zal meer en meer voor de rijken worden.
Maar goed, je kan dan inderdaad een gokje wagen op AVA, maar is op dit moment koffie dik kijken.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
eens, maar dat geld haast voor iedere sector.Vis schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:22:
[...]
Een beermarkt is geen wereldwijde crisis van oorlog en ellende die nog moet komen hè
En als er straks CO2 credits gaan komen zie ik de reiswereld niet hetzelfde en even booming als afgelopen jaren is geweest.
Vliegen en reizen zal meer en meer voor de rijken worden.
Maar goed, je kan dan inderdaad een gokje wagen op AVA, maar is op dit moment koffie dik kijken.
Munten vallen niet massaal om aan het begin van een bearmarket. Wanneer men het heeft over de bearmarket overleven, is het eigenlijk de vraag of ze de volgende bull weer net zo hard mee zullen stijgen als de rest.jasper7878 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:16:
[...]
Ja, nu de 2e bearmarket, en een wereldwijde covid crisis (ava of travala is een soort booking.com) en halen iedere maand weer record omzetten.
Waarmee ik overigens niets zeg over AVA. Daar heb ik me nooit in verdiept.
Yup, voor alles. Behalve Bitcoin, of goud. Die gaan dit overlevenjasper7878 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:24:
[...]
eens, maar dat geld haast voor iedere sector.
ik hoop toch echt dat we niet nog aan het begin van een bearmarket staan :-)
projecten vallen om, als hun financieen wegvallen. als het ICO geld weg is en ze geen developers kunnen betalen, of geen promotie kunnen doen. er zijn maar weinig proijecten die echte omzet binnen halen. dat zijn projecten die bearmarket of niet wel overleven. of ze in een bullmarkt als een malle stijgen, dat is maar de vraag. dat ligt niet aan fundementals, maar aan hype en exposure. daar moet je een beetje geluk mee hebben.
projecten vallen om, als hun financieen wegvallen. als het ICO geld weg is en ze geen developers kunnen betalen, of geen promotie kunnen doen. er zijn maar weinig proijecten die echte omzet binnen halen. dat zijn projecten die bearmarket of niet wel overleven. of ze in een bullmarkt als een malle stijgen, dat is maar de vraag. dat ligt niet aan fundementals, maar aan hype en exposure. daar moet je een beetje geluk mee hebben.
Ummmm, ik heb al sinds 2017 XRPSkrunsies schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 22:14:
Speaking of sukkels… wie is er samen met mij in 2020 in de dikke vette FLR airdrop gestapt van XRP?
Of te wel een flairdrop![]()
[Afbeelding]
Daar is ie dan![]()
Sta er inmiddels weer 17% mee in de winst!

Heb vorig jaar of het jaar daarvoor al een keer sparktokens gehad (daar kan je ook iets mee ofzeau)
Edit: sukkels unie ted!
elektriekert schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:46:
[...]
Ummmm, ik heb al sinds 2017 XRP![]()
Sta er inmiddels weer 17% mee in de winst!
:fill(white):strip_exif()/f/image/NUwVttq6J35f9vdThDyaYS9s.png?f=user_large)

En dikke zingende vogels niet te vergetenelektriekert schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:46:
[...]
Ummmm, ik heb al sinds 2017 XRP![]()
Sta er inmiddels weer 17% mee in de winst!![]()
Heb vorig jaar of het jaar daarvoor al een keer sparktokens gehad (daar kan je ook iets mee ofzeau)
Edit: sukkels unie ted!
Hebben jullie ook, dat wanneer je op refresh drukt dat er als nog geen nieuwe berichten meer worden getoond
Bear market confirmedSkrunsies schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:26:
Hebben jullie ook, dat wanneer je op refresh drukt dat er als nog geen nieuwe berichten meer worden getoond
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Deel van de nieuwe sancties tegen Rusland..
:strip_exif()/f/image/imUbooci16eMFmaD1xbZ9wQm.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.consilium.eur...zhia-and-kherson-regions/
:strip_exif()/f/image/imUbooci16eMFmaD1xbZ9wQm.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.consilium.eur...zhia-and-kherson-regions/
[ Voor 20% gewijzigd door Ronald.42 op 06-10-2022 12:39 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Gelukkig staan er nog een paar quantjes op 2000+%

Niks aan het quantje duselektriekert schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Gelukkig staan er nog een paar quantjes op 2000+%
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NLLPyiI4bhLv52RcGd8QzPwc.gif?f=user_large)
Hoera wat een feest!!
Mijn TRX zending is na 51 uur eindelijk aangekomen.. kansloos deluxe.
Wel 2% meer waard geworden in de tijd die tussen aanschaf en verkoop zat, had dat niet verwacht.
Voel me een prof die een goeie trade heeft gemaakt 🤡
Wel 2% meer waard geworden in de tijd die tussen aanschaf en verkoop zat, had dat niet verwacht.
Mooi, zat er een blockje vast in de tandwielen van de blockchain?Don Guacamole schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:30:
Hoera wat een feest!!
Ik voel een groene dag aankomen, jullie?

Op donderdag? Ik hoop eigenlijk dat men short op btc zo zijn werk gaat doen...
il capo is that you?Moiety schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:45:
[...]
Ik ook. Tijd voor de Mac voor een hamburger
[Afbeelding]
Moiety schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:45:
[...]
Ik ook. Tijd voor de Mac voor een hamburger
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/8qb5i3Zumxe5ObPeoSTLLCOE.jpg?f=fotoalbum_large)
Die zie ik liever..!!!!
Toch nog beloning voor het wachten
Fijne donderdag allemaal
De marktupdate heren! Vanaf ongeveer 35:00 Aanradertje, zoals elke week
YouTube: Satoshi Radio #227 - Dalende huizenprijzen, stijgende inflatie en zo...
YouTube: Satoshi Radio #227 - Dalende huizenprijzen, stijgende inflatie en zo...
Dit is een podcast die ik wel goed trek op zich.. dat zijn er niet zoveelGelukszoekr schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:21:
De marktupdate heren! Vanaf ongeveer 35:00 Aanradertje, zoals elke week
Ja ik ook. Maar ik denk het dat voor de meeste mensen hier veel te droge / saaie stof is. Zodoende dat ik expliciet het onderdeel "marktupdate" benoem. Super leerzaamNeoflexNL schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:26:
[...]
Dit is een podcast die ik wel goed trek op zich.. dat zijn er niet zoveel
[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-10-2022 16:31 ]
Dacht dat het over Bitcoin zou gaan, gaat inmiddels al 10 minuten over de huizenprijzen en inflatie. Kun je beter af en toe IEX lezen en/of de podcast beluisteren vind ik zelf. Wat meer to-the-point.Gelukszoekr schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:29:
[...]
Ja ik ook. Maar ik denk het dat voor de meeste mensen hier veel te droge / saaie stof is. Zodoende dat ik expliciet het onderdeel "marktupdate" benoem. Super leerzaam
Daarnaast zijn de huizenprijzen in Q3 gedaald met 5,8%. Dus dat het zo langzaam zou dalen klopt ook niet echt.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 06-10-2022 16:58 ]
SR gaat inderdaad vaak wat hoger over de hele financiële markten maar dat vind ik juist waardevol. De mannen brengen onder elkaar een vrij objectief beeld (vooral de wetenschappelijke oriëntatie van Bert is een verademing). Ik blijf het lastig vinden om de tijd te vinden om zelfs maar een paar podcasts die ik leuk vind te beluisteren. Zeker de minstens 2 uur die zij elke week volkletsen. Moet meer in de auto kruipen, denk ik, of toch maar selectief de inhoudsopgave gebruiken...
Cryptocast vind ik ook een aanrader, hoewel die soms ook wat te algemeen blijft en te weinig tijd heeft om in de diepte te duiken.
Even aanvullen, ik zie nu dat hier de YT link werd gedeeld: dat kost echt teveel tijd, dan kan ik zéker niet multitasken.
Cryptocast vind ik ook een aanrader, hoewel die soms ook wat te algemeen blijft en te weinig tijd heeft om in de diepte te duiken.
Even aanvullen, ik zie nu dat hier de YT link werd gedeeld: dat kost echt teveel tijd, dan kan ik zéker niet multitasken.
[ Voor 9% gewijzigd door Wiley99 op 06-10-2022 17:02 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
@Gelukszoekr zit jij echt al all in als in all in? Verwacht jij nog steeds minimaal 14/16k regionen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Candles van 500 omhoog of 500 omlaag (btc) vind ik geen moon/dipPelox schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:06:
Donderdag dipdag, is that you?
Er gebeurt maar weinig. Nu nog shorten vind ik persoonlijk tricky op de BTC. 20K… mooie entry toch..!
Plutus doet een @Gelukszoekr
Kreeg net deze mail.
Kreeg net deze mail.
Dear Plutus Member,
Did you know that, as of right now, there could be a maximum of just 1.3k GOATs in existence? That’s because there is only 2.56m PLU in circulation (7.5x fewer tokens than the famously scarce BTC has in circulation).
We have 50,000+ queuing customers who will receive their Plutus Card this month, many of whom will want PLU to unlock additional rewards and Perks.
So, get ahead of the curve! Add PLU to your connected wallet to upgrade your Reward Level and unlock even more rewards!
Heb je het even lastig? Hold on bear-brother! Volgens mij staan we nog steeds op koers voor een wereldwijde recessie in elk geval in het begin van 2023. Bitcoin houd zich voorlopig sterk, maar ik denk dat er nog steeds meer down dan up potentie heeft. De komende maanden dan, er zal kan vast nog wel een kortstondige pump komen.zwembroek schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:05:
@Gelukszoekr zit jij echt al all in als in all in? Verwacht jij nog steeds minimaal 14/16k regionen?
En ik? Ja. Op $7 All-in gegaan op die Plutus ponzi. Met als doel even snel wat winst te pakken zodra volgende week het aantal gebruikers bijna zal verdubbelen. Dat ie sinds mijn aankoop al 20% omhoog is gegaan is leuk meegenomen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!