[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.107.142 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:35:
[...]

haal die dag % winst weg, zo kunnen we uitrekenen wat je totale waarde is 👀
Ja dat had ik al bedacht, ietwat laat.
Maar schokkend is het toch niet.
Gewoon voor de gein heb er bij zitten die zijn 20 dollar geweest en nu rond de 4,85 dollar.
Break even is daar rond de 5 dollar dus dat is niet al te gek.
Maar er staan er ook nog wat op de helft van oorspronkelijke waarde en op 3/4 van dat.

Beyond Meat is zo'n 1 ging wel knap tot dat de ceo een stuk uit het oor van iemand anders beet....

Dat bedenk je toch ook niet _O-

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:02
Ronald.42 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:40:
[...]

Ja dat had ik al bedacht, ietwat laat.
Maar schokkend is het toch niet.
Gewoon voor de gein heb er bij zitten die zijn 20 dollar geweest en nu rond de 4,85 dollar.
Break even is daar rond de 5 dollar dus dat is niet al te gek.
Maar er staan er ook nog wat op de helft van oorspronkelijke waarde en op 3/4 van dat.

Beyond Meat is zo'n 1 ging wel knap tot dat de ceo een stuk uit het oor van iemand anders beet....

Dat bedenk je toch ook niet _O-
Dat was in de neus van iemand anders: https://edition.cnn.com/2...-bite-nightcap/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:54
Workaholic schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:14:
[...]

Withdrawel fees bij Bitvavo toch? Je betaald toch ook een BTC en ETH fee voor het verplaatsen van Bitvavo naar mijn hardware BTC adres (ledger?)
Nog nooit op gelet bij Bitvavo regel het altijd via OTC... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:41
Workaholic schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:14:
[...]

Withdrawel fees bij Bitvavo toch? Je betaald toch ook een BTC en ETH fee voor het verplaatsen van Bitvavo naar mijn hardware BTC adres (ledger?)
Bij paragraaf "Opnamekosten" kun je opzoeken wat het kost, echter "De kosten voor het opnemen van digitale assets kunnen variëren als gevolg van blockchain-congestie."
https://bitvavo.com/nl/fees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
I stand corrected, neus idd.

Die klootviool.
Ik had mooi bedacht dat vega een trend was enzo.
Ze hadden ook een deal met de mac over vega burgers dat was ook nogal een succes.... :X

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald.42 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:46:
[...]

Die klootviool.
Ze hadden ook een deal met de mac over vega burgers dat was ook nogal een succes.... :X
Ik eet vanavond maar een gehaktballetje, blijkbaar kun je dus rare neigingen krijgen als je niet genoeg vlees eet.

Wel treffende naam voor de stonk zo, Beyond Meat.

Eet eens wat anders, bijt eens in een gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:54:
[...]

Ik eet vanavond maar een gehaktballetje, blijkbaar kun je dus rare neigingen krijgen als je niet genoeg vlees eet.

Wel treffende naam voor de stonk zo, Beyond Meat.

Eet eens wat anders, bijt eens in een gezicht.
Tis ook niet mijn ding, heb liever een knap stuk vlees in de pan.
Maar ja je probeert eens wat te verdienen met al die vega en minder vlees toestanden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:04

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BU3u9Fqo48YYEjiM3m_CpnDMOhg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EBDubBNBa5KxMPMXIyyn1wSB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nhN7UyuFkwpgN_KGO___QJS5_gs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f46yjsoU2sUcljjIX6TQsmHs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Darrell op 24-01-2023 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
wen moon?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Laatst online: 13:43
Vraagje, wou wat elfjes verplaatsen van bitvavo naar atomic wallet en zie bij kosten staan 18 elf iets van 3 euro nogwat. Maar stel ze staan in atomic wallet en wil ze ooit weer verplaatsen naar exchange kost het dan weer zoveel of kan ik het beter laten staan waar het staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17:05
Vanwege alle onrust omtrent Bitvavo, wilde ik ook mijn funds weghalen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/667F8IV9uf0xErnsOLEEmOm5ZPc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t2hn8FVhKTggO1QqCN2jDvud.jpg?f=fotoalbum_large

Nevermind, schijnbaar al gedaan bij de vorige Exchanges waar het rommelde! Funds are safu.. 8)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Toerq schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:16:
Vraagje, wou wat elfjes verplaatsen van bitvavo naar atomic wallet en zie bij kosten staan 18 elf iets van 3 euro nogwat. Maar stel ze staan in atomic wallet en wil ze ooit weer verplaatsen naar exchange kost het dan weer zoveel of kan ik het beter laten staan waar het staat.
elfjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:51
BTFD schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:16:
Vanwege alle onrust omtrent Bitvavo, wilde ik ook mijn funds weghalen:

[Afbeelding]

Nevermind, schijnbaar al gedaan bij de vorige Exchanges waar het rommelde! Funds are safu.. 8)
Pff whale alert, dat is straks gewoon 3 euro waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Laatst online: 13:43
Ja is meervoud van elf

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubYPvS2w4XXMSe9DPQiftMr5qpo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/c4COTZDqp3iWSRCCmX35JYeM.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:08
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:22:
FD - Partners keren geplaagde cryptobeurs Bitvavo de rug toe

https://archive.ph/m1iXU
Oftewel: je moet de sleutels naar je cryptokluis zelf in de hand houden. Daar zijn je bitcoins, cardano's en solana's veilig.
Je cardano’s en Solana’s!!!1! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNRXLvGQP11jvbD-ENHdm7QiTNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9FRgIjolGoIR9oRF7Jsii20v.jpg?f=fotoalbum_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik dacht al zoiets. En dat is wel relevant. Deze token leeft op het Ethereum netwerk. Je kan de coin verplaatsen, dan betaal je een fee bij de exchange.

Als je later deze weer wilt verplaatsen, dan heb je wel ETH nodig om de transactiekosten te bekostigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:52

YES

Moderator General Chat
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUAt14F4kdQFzldUPlLGB35KAik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aGz6fKg7JXXtlWeqyet5bMAZ.jpg?f=fotoalbum_large

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5G8cAlhxGnKWr3fp6dy7uc6P2Yo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBWwmrVP6IP39jVm8sDCcUwC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door YES op 24-01-2023 13:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is weer precies hetzelfde als het uitdrukken van de koersen in USD of EUR.

Elfjes zijn natuurlijk een prima eenheid, wij werken hier echter liever met kabouters.

Zal tijd worden dat dit ook eens in de TS wordt opgenomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:46:
[...]

Dit is weer precies hetzelfde als het uitdrukken van de koersen in USD of EUR.

Elfjes zijn natuurlijk een prima eenheid, wij werken hier echter liever met kabouters.

Zal tijd worden dat dit ook eens in de TS wordt opgenomen.
Zelf zat ik te denken aan sats. Ik wacht nog steeds op een BTC/Sat pairing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 13:47:
[...]

Zelf zat ik te denken aan sats. Ik wacht nog steeds op een BTC/Sat pairing
_/-\o_ Dat wordt met trading een mooie spiraal naar zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:18

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:54:
[...]

Kan ik beamen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Ronald.42 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 11:46:
[...]

Die klootviool.
De koers van Beyond Meat volgt die van een shitcoin. Direct een hoge piek zodat de insiders kunnen cashen en daarna loopt de zeepbel langzaam leeg. Dat leeglopen wordt straks natuurlijk nog veel erger als men er achter komt dat vleesvervangers minstens net zo slecht zijn als vlees. Voor de gezondheid dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Zonet een gratis Bunq rekening geopend voor een spaarrekening met 1,31% rente. Wat mij opviel is dat je je bankrekening kan aanvullen met Mastercard/Visa Debit/Credit.

Ik kan mij herinneren dat er wat mensen hier gebruik maken van zo'n crypto cashback kaart. Volgens mij kan je hier dan ook gebruik van maken? Wel een limiet van 500e per maand, daarna kost het 5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
xileS schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:41:
Zonet een gratis Bunq rekening geopend voor een spaarrekening met 1,31% rente. Wat mij opviel is dat je je bankrekening kan aanvullen met Mastercard/Visa Debit/Credit.

Ik kan mij herinneren dat er wat mensen hier gebruik maken van zo'n crypto cashback kaart. Volgens mij kan je hier dan ook gebruik van maken? Wel een limiet van 500e per maand, daarna kost het 5%.
Bedankt voor de tip, maar cashback ontvangen op zo'n transactie is eigenlijk altijd uitgeschakeld.

Waarom Bunq eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoshi
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-02-2023
Workaholic schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:41:
Veel negatief nieuws mbt Bitvavo. Hopen dat het niet tot een faillissement gaat komen

***members only***
Hoe kan je hier nu over twijfelen. Ze pakken het verkeerd aan en straks heeft de groep stakers waar het probleem betrekking op heeft alles al leeggetrokken en sta jij achteraan in de rij met lege handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

knakworst

Get more sats!

Harde BIFI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
ik zal die BIFI vanavond aan mijn vrouw laten zien, kijken of ze die pump ook zo leuk vind 👀

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

When BIFI 500k?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:52

YES

Moderator General Chat
Wat een vunzige praatjes vandaag. Is dat een symptoom van een aanstaande dikke bullrun?

[ Voor 11% gewijzigd door YES op 24-01-2023 15:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:10

knakworst

Get more sats!

YES schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:07:
Wat een vunzige praatjes vandaag. Is dat een symptoom van een aanstaande dikke bullrun?
Het was ook een kort hoogtepunt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwyZxXtULJbfdjFMOGqrbKmmMkg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LNN37hDz6RWupmECgDBHcTQW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Dat zal bij @Kol Nedra vanavond niet anders zijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:53
Jaapio zou zeggen: Bifi daar moet je bovenop blijven zitten (that's what she said).
Soms mis ik die gast wel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:28
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:14:
[...]

Dat zal bij @Kol Nedra vanavond niet anders zijn
daar teken ik voor :7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:00
Zonde, had nog ff een paar procent mogen stijgen voor m’n tp order, was te gretig..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:14
Over harden gesproken, die 22.8k lijkt ook enorm hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:15
merauder schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:42:
Over harden gesproken, die 22.8k lijkt ook enorm hard.
Gelukkig, of het was al 16K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:16
Weer gemist dus... :F

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:42:
[...]

Bedankt voor de tip, maar cashback ontvangen op zo'n transactie is eigenlijk altijd uitgeschakeld.

Waarom Bunq eigenlijk?
Ah OK, er wordt dus onderscheid gemaakt tussen verschillende transacties?

Voor mijn ouderwetse gespaarde FIAT zit ik nog vrij opneembaar bij LeasePlan Bank, maar de rente is daar inmiddels 0,75% en bij Bunq 1,31%. Het leek mij de moeite om alvast (gedeeltelijk) over te stappen.

Het spaartopic - Deel 3
Er zijn ook spaarrekeningen die 2% of meer aanbieden, maar volgens mij veelal buiten NL en ik had geen zin in Icesave verhalen enzo voor een beetje meer. Bunq valt gewoon onder het Nederlandse depositogarantiestelsel tot 100k. Bunq heeft wel een gekke app en site, waar je wel een beetje moet opletten. Als ik de beloofde rente krijg vind ik het iig prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:32
Kol Nedra schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:05:
[...]

ik zal die BIFI vanavond aan mijn vrouw laten zien, kijken of ze die pump ook zo leuk vind 👀
Most Wifes Loves Bifi :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JOeU-SeMlWs1i9kfQDwJFI4uu00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6eZ1YJn6HNiwbtFucbwPTFxo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
xileS schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:02:
[...]
Ah OK, er wordt dus onderscheid gemaakt tussen verschillende transacties?
Ja, er zijn verschillende categorieën

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:40
Ik zie allemaal links naar het beleggen en spaartopic.

Daar worden wij als zondaars gezien lees: gekielhaald als je over crypto begint.

Geef mij maar wat gure exchanges en rug pulls. YOLO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Alpina schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:30:

Daar worden wij als zondaars gezien lees: gekielhaald als je over crypto begint.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9BffyNqPB0FWiWECBEhMIRh_IhM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PE3Nv6yhxkRka4CU0nlFKuiR.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:37
Alpina schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:30:

dat mogen ze vinden ja. Ik heb tussen 1998 (als etter jong begonnen met beleggen) en 2008 aardig wat lopen kloten met aandelen. Zeker voor de dot-com bubble mooie winsten gemaakt, maar vergeleken bij wat ik met crypto bereikt heb valt dat totaal in et niets. Als ik heel eerlijk ben, ik doe ook totaal niets meer met die boomer rommel. Ja ik heb aandelen, maar dat zijn die van het bedrijf waar ik werk, en daar krijg ik elk jaar een nieuwe tas vol van. Naast crypto en die stonks, heb ik alleen fysiek goud.
Aandelen doe ik niet meer aan dus.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:37:
[...]

dat mogen ze vinden ja. Ik heb tussen 1998 (als etter jong begonnen met beleggen) en 2008 aardig wat lopen kloten met aandelen. Zeker voor de dot-com bubble mooie winsten gemaakt, maar vergeleken bij wat ik met crypto bereikt heb valt dat totaal in et niets. Als ik heel eerlijk ben, ik doe ook totaal niets meer met die boomer rommel. Ja ik heb aandelen, maar dat zijn die van het bedrijf waar ik werk, en daar krijg ik elk jaar een nieuwe tas vol van. Naast crypto en die stonks, heb ik alleen fysiek goud.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/56yu9g4stTaERTO_EIBYJZjU1XA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6uvQEWBkUKA7xiWLD8MA8G4X.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:38

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:37:
[...]

Zonde, had nog ff een paar procent mogen stijgen voor m’n tp order, was te gretig..
Haha, hier ook. $1,90 om precies te zijn.

Komt wel weer een moment...

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
anti elppa schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:37:
[...]

Je was toch eigen baas?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_83AynXzHjJDlodKZWqzXqooGH0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6rPiYky3GdRTDdlNJfXnxrjV.gif?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
Dat heb ik nooit ergens gezegd, die conclusie trokken wat mensen hier. Heb daar verder nooit op gereageerd. Probeer net als Ron Swanson aardig anoniem te blijven, dus vond het wel mooi zo.

Maar ik rapporteer ook gewoon aan iemand, en ben dus ook gewoon een kansloze loonslaaf.
Wat wel zo is, is dat ik verantwoordelijk ben voor aardig wat mensen in meerdere landen, en dat ik een groot deel van de tijd gewoon mijn eigen plan kan trekken. Maar again, zo en nu en dan moet ik gewoon braaf ja knikken of anders oprotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
resusaapje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 16:59:
[...]

Haha, hier ook. $1,90 om precies te zijn.

Komt wel weer een moment...
Ha die van mij is wel geraakt, terwijl ik even lag te slapen.

Slapend welvarender geworden... d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
anti elppa schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:07:
[...]

Dat heb ik nooit ergens gezegd, die conclusie trokken wat mensen hier. Heb daar verder nooit op gereageerd. Probeer net als Ron Swanson aardig anoniem te blijven, dus vond het wel mooi zo.

Maar ik rapporteer ook gewoon aan iemand, en ben dus ook gewoon een kansloze loonslaaf.
Wat wel zo is, is dat ik verantwoordelijk ben voor aardig wat mensen in meerdere landen, en dat ik een groot deel van de tijd gewoon mijn eigen plan kan trekken. Maar again, zo en nu en dan moet ik gewoon braaf ja knikken of anders oprotten.
Ahh je bent manasjer :)

Lekker man. Ik wilde ook anoniem blijven, helaas werd ik meermaals door mensen op straat aangesproken met "Hé, jij bent toch van die goede TA's" en "Hoe voelt het om rekt te gaan op shitcoins?". Toen ben ik maar Nederland ontvlucht.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:07:
[...]

Maar again, zo en nu en dan moet ik gewoon braaf ja knikken of anders oprotten.
Ach je weet toch! Ik blijf ook liever anoniem...

No problem! Ik ben erg tevreden met je, stap maandag anders even binnen in mijn kantoor, dan zullen we het nog eens over je toekomst hebben en jaag ik nog wat euros bij je salaris op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:11:
[...]

Ahh je bent manasjer :)

Lekker man. Ik wilde ook anoniem blijven, helaas werd ik meermaals door mensen op straat aangesproken met "Hé, jij bent toch van die goede TA's" en "Hoe voelt het om rekt te gaan op shitcoins?". Toen ben ik maar Nederland ontvlucht.
hahahah idd ja. Doe je goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Skrunsies schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:13:
[...]

Ach je weet toch! Ik blijf ook liever anoniem...

No problem! Ik ben erg tevreden met je, stap maandag anders even binnen in mijn kantoor, dan zullen we het nog eens over je toekomst hebben en jaag ik nog wat euros bij je salaris op!
_O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Binance vermengt eigen onderpand met klantentegoeden

https://fd.nl/financiele-...rpand-met-klantentegoeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
paywall op die boomer krant. Ben wel benieuwd naar hun bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:34:
[...]

Na berichten van persbureau Bloomberg hierover, biedt de grootste cryptobeurs ter wereld hiervoor online verontschuldigingen aan. 'De administratie van onze portemonnees is niet altijd perfect geweest', schrijft Binance. 'Onderpand is niet altijd op tijd in de juiste portemonnee terechtgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
anti elppa schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:34:
[...]

Jammer hè? Wil het artikel ook wel eens lezen.. uiteraard zonder te betalen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
sjorremans schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:35:
[...]

Jammer hè? Wil het artikel ook wel eens lezen.. uiteraard zonder te betalen :+
Daar zijn browser extensies voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keinless schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:38:
[...]

Dat, én om je metamask leeg te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleske
  • Laatst online: 20:36
keinless schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:38:
[...]

Deze misschien?
https://12ft.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Laatst online: 20:53
Gelukszoekr schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:35:
[...]

Na berichten van persbureau Bloomberg hierover, biedt de grootste cryptobeurs ter wereld hiervoor online verontschuldigingen aan. 'De administratie van onze portemonnees is niet altijd perfect geweest', schrijft Binance. 'Onderpand is niet altijd op tijd in de juiste portemonnee terechtgekomen.
Kon CZ geen 4 toepassen deze keer?

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:07
Of deze, gewoon gratis zonder valsspelen https://decrypt.co/119904...s-not-always-been-perfect

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yOWcFpFuMQoEJRAxlUjiaaaZZ0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GcZh5PlYO6V45yrQXwjQG9Pr.png?f=user_large

Oftewel, dikke coti O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:56

troje

was here!

Sideways galore, mijn hemel

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Zeker dikke coti 😍

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ah, het is weer profitabel om RVN te minen.

Ik vind helemaal mooi d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wxXCdbYYkirLdH1SQLwrF6UTl6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I3lJKb1IFhyikCdR7RSnM6O2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 09:15
Knal nu toch door die 23k
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Unp5ew75nFh8BPDnPpEP3aX-5k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HYhAZlUnbFykk5dR197rQ05m.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 12:11
23k is inderdaad een flinke touwtrekkerij.. man man man

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 13:11
Er zat een foutje in, maar ik heb 't rechtgezet hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnK6uHWU6cH_V5-i01BXi6kELKg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/l5meUen7jcN2shvasjGkE9hc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wekenlang rond de 16-17k gezeten. In een week van 16 naar 23. Paar dagen de 23k gekieteld en het gaat de heren niet snel genoeg.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0q_Aw4XJGG7Mih16MqDzg3al6xg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VSEPjsetBavbsOnmzOYH1F7N.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vog39TN34HykNMvaeX8QBpEHO7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ulfZKuAfBQmsv064j9HuBoVL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:00:
[...]

Er zat een foutje in, maar ik heb 't rechtgezet hoor.

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGUG6pqHoC5KTL7S3AidQnQ5cFc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Vko1lWVnwPJ7V2jeEdVlTnb9.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Laatst online: 12:11
Darrell schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:05:
Wekenlang rond de 16-17k gezeten. In een week van 16 naar 23. Paar dagen de 23k gekieteld en het gaat de heren niet snel genoeg.
Ik wacht op een piek naar de 24600 (200WMA) en vervolgens een dump terug

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20:08
ScuL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ahbOJj9XeggCMGLC1nmyaL43F_I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ck7yOelwv7it1EsND9FXyhlj.gif?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• merauder
ScuL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:14:
[...]

Ik kijk zelf naar deze scenarios.

1. Pump naar 24600 en weer terug
2. Dump naar 20400-22000 en weer omhoog
3. Pump naar 24600, fomo en een ongecontroleerde klim omhoog + bijbehorende dump.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

merauder schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:32:
[...]

Ik kijk zelf naar deze scenarios.

1. Pump naar 24600 en weer terug
2. Dump naar 20400-22000 en weer omhoog
3. Pump naar 24600, fomo en een ongecontroleerde klim omhoog + bijbehorende dump.
Leuk, ik doe mee!

1. Pump naar 24600
2. Pump naar 100k
3. Pump naar 420k, capitulatie Dollar, Euro en Yen, hyper Bitcoinization + bijbehorende Lambonairs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:42:
[...]

Leuk, ik doe mee!

1. Pump naar 24600
2. Pump naar 100k
3. Pump naar 420k, capitulatie Dollar, Euro en Yen, hyper Bitcoinization + bijbehorende Lambonairs.
Wel graag op een moment dat ik genoeg magisch internet geld in bezit heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

Leuk, ik doe mee!

1. Pump naar 24600
2. Pump naar 100k
Ik ga voor 3. En bij 420 koop ik ook zeker wel een lambo. Al zou dat wel het laatste zijn waar ik geld in zou stoppen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

[...]

Leuk, ik doe mee!

1. Pump naar 24600
2. Pump naar 100k
Doe mij ook maar nummertje drie. Met een portie haast erbij graag. Dank u.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:51:
[...]

Ik ga voor 3. En bij 420 koop ik ook zeker wel een lambo. Al zou dat wel het laatste zijn waar ik geld in zou stoppen
Al zou ik tientallen miljoenen weten te verwerven zou ik nog geen Lambo kopen.

Geef mij die maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3acYFFv2j43e0fSJnYqIxv3MuQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jeBLYcWzHXw4XWfQ87FHNYCB.jpg?f=user_large

Lekker chill met een pijpje vol hopium naar de horizon.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:07:
[...]

Al zou ik tientallen miljoenen weten te verwerven zou ik nog geen Lambo kopen.

Geef mij die maar:

[Afbeelding]

Lekker chill met een pijpje vol hopium naar de horizon.
Ja joh!

Helemaal lijp!

Maar dan moet eerst DOT gaan…

Speaking off… Gadot ga <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ae60py6M1B4ev4Y4wILPzzRt0PI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/utJBrluJa6p6Wm8rxuXfZqwP.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:06
Beste reactie van vandaag :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:38
Matic heeft zijn ''moment'' nog niet gehad....

[ Voor 65% gewijzigd door _Gast_ op 24-01-2023 21:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Laatst online: 20:53
Is er al een tweakers slowchat 2023 topvis challenge opgestart? Al die geweldige voorspellingen hier!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Al met al is het wat betreft BTC wel spannend. Het lijkt alsof het hard omhoog, maar ook hard omlaag kan gaan...

[ Voor 7% gewijzigd door _Gast_ op 24-01-2023 22:25 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

_Gast_ schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:24:
Al met al is het wat betreft BTC wel spannend. Het lijkt alsof het hard omhoog, maar ook hard omlaag kan gaan...
23 reeksen cryptocurrency slowchat topic verpakt in 2 zinnen.

Nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:57:
[...]

23 reeksen cryptocurrency slowchat topic verpakt in 2 zinnen.

Nice.
Ja ik weet het. De spanning is extra groot bij mij. Ik heb een wanhopige buy high gedaan. Let's see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
_Gast_ schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:21:
[...]

Ja ik weet het. De spanning is extra groot bij mij. Ik heb een wanhopige buy high gedaan. Let's see...
HODL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Idd...op dit moment misschien het beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Riemen vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:31

Vis

Rekt city

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Stoploss alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
_Gast_ schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:25:
[...]

Idd...op dit moment misschien het beste...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SV26nWRwNYAYtrmPrAUAvUsKZUQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4e8CK3RmCEWd7PLQLtiUDf3q.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Hahah WTFF

Gelukkig heb ik ook nog BUSD klaar liggen om dips op te kopen. Heb mijn risico gespreid.

[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 24-01-2023 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 18:25
zwembroek schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 10:13:
[...]

Ik ga wat Ark invest en Coin aankopen.
Wth is coin dan weer?

Edit: coinbase

[ Voor 4% gewijzigd door elektriekert op 24-01-2023 23:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
2 longs geopend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TvT0xf6APl84Pclnp9tKp2lqrBs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TVbJ6aQv0vny0Gkke37D2tDx.png?f=user_large

SL in profit.

Heel benieuwd voor hoeveel BTC morgenochtend te koop is, ik heb er geen 100% vertrouwen in dat dat hoger zal zijn, al gaan de alts wel mooi door het putje.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:23
The Redman schreef op zondag 22 januari 2023 @ 10:22:
Net op tijd een laatste flufje ETH omgewisseld in BTC @ .07435 paar dagen geleden

Koop ze binnenkort wel terug voor .02
_O_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 18:25
Op naar huis, ben klaar hier met niks doen op het werk :+
Pagina: 1 ... 200 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!