ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 104% gewijzigd door _Gast_ op 25-01-2023 01:09 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
perfect!! BTC dominance stijgt lekker door. Zit nu al op 45%. Nu lekker door stijgen. Echt heel erg bullish word ik er van
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ging ff de andere kant uit helaas. SL zal wel afgegaan zijn gok ik zoTaro schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:35:
2 longs geopend:
[Afbeelding]
SL in profit.
Heel benieuwd voor hoeveel BTC morgenochtend te koop is, ik heb er geen 100% vertrouwen in dat dat hoger zal zijn, al gaan de alts wel mooi door het putje.
Gipsy King schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:12:
the way @Taro walks into the day.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/44DqZv7qAS5ydAmsZJ6Gu225.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh zo. Ik dacht al, hij opent een long, denkt dat BTC de volgende dag hoger staat maar de koers heeft juist gedipt en staat nog lager en dan loopt ie blij de dag tegemoet?
Wie o wie heeft een entry op 22300 weten te bemachtigen?anti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:15:
[...]
ging ff de andere kant uit helaas. SL zal wel afgegaan zijn gok ik zo
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ik niet, ik zit lekker lui in die long die ik sinds 18kzoveel heb lopenScuL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:47:
[...]
Wie o wie heeft een entry op 22300 weten te bemachtigen?
Heb al een paar dagen een op 21800 lopen. Had de TP op 24500 maar zie hem nu wel snel door de weerstanden lopen, dus er af gehaald.ScuL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:47:
[...]
Helaasch, gelukkig ook nog niet uitgestopt met mijn huidige long positieScuL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:47:
[...]
Alweer uitverkocht, dan maar ff zakken met die prijs vandaag
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Aptos strong! Inmiddels weer verkocht..._Gast_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 01:04:
Aptos lijkt zich aardig te herstellen. Had net de dip gekocht. Maar het blijft high risk.
Gewoon maandenlang onder de 20k gehangen dus acceptabel inkopen (tenzij 'ie morgen op 6 cent staat) was prima mogelijk geweestJDx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:59:
KAK, mijn DCA moest morgen een DAC worden, was eindelijk weer voor de acceptabele prijs te krijgen.
Alweer uitverkocht, dan maar ff zakken met die prijs vandaag
Ja, binnen 15 minuten al. Maar gisteren ook 2 foute shorts & longs gehad, was de eerste dag in een paar weken die in het rood is geëindigd.anti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 07:15:
[...]
ging ff de andere kant uit helaas. SL zal wel afgegaan zijn gok ik zo
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik doelde op een DAC voor m'n koptelefoon, die staat steeds veel te duur te koop, nu even normale prijs en meteen weer uitverkocht, dus dan maar weer in BTC.YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:29:
[...]
Gewoon maandenlang onder de 20k gehangen dus acceptabel inkopen (tenzij 'ie morgen op 6 cent staat) was prima mogelijk geweest
Ohhh oké. Dat was me totaal niet duidelijk, dacht gewoon dat je de afkorting aangepast had voor jezelf of zoJDx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 08:32:
[...]
Ik doelde op een DAC voor m'n koptelefoon, die staat steeds veel te duur te koop, nu even normale prijs en meteen weer uitverkocht, dus dan maar weer in BTC.
Vergeet alleen nooit om tijdig afscheid te nemen van shitcoins.Therapy777 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:22:
Dit is toch wel waar je het voor doet... Na best wel wat op mn bek gaan met traden hier bijna overal perfect getimed. Wat een heerlijke rit!![]()
[Afbeelding]
Ik ken dit soort plaatjes van mijn bots die ik had lopen. Als je shitcoin nu in elkaar stort naar de oorspronkelijk koers, heb je nog steeds verlies.Therapy777 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:22:
Dit is toch wel waar je het voor doet... Na best wel wat op mn bek gaan met traden hier bijna overal perfect getimed. Wat een heerlijke rit!![]()
[Afbeelding]
Quant is ook geen altcoin hè
Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar Quant is de BTC-killer!
Voor mij dan hè, die heb ik ooit goed ingekocht, en daarna weer teveel van verkocht
Daar zijn OCO orders voor uitgevondenmoshimoshi schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:35:
[...]
Ik ken dit soort plaatjes van mijn bots die ik had lopen. Als je shitcoin nu in elkaar stort naar de oorspronkelijk koers, heb je nog steeds verlies.
Laat me gewoon blij zijn met die ene trade die wel lekker loopt tussen al die andere SL trades
[ Voor 33% gewijzigd door Therapy777 op 25-01-2023 10:49 ]
Voordeel dat ik geen metamask gebruikVerwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:51:
[...]
Dat, én om je metamask leeg te trekken.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Goede trade? Deze man doet aan buy low, sell high?keanu_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:51:
Heeft iemand eens een goede trade, is het weer niet goed
Zo kom je toch nooit van die fiat af? Je krijgt zelfs alleen maar meer...
Verwijderd
Gelukkig gisteren al bijgekocht rond de lokale topsjorremans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:13:
Red candlesssss
Ligt eraan of je de volledige pot er weer in gooit.moshimoshi schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:35:
[...]
Ik ken dit soort plaatjes van mijn bots die ik had lopen. Als je shitcoin nu in elkaar stort naar de oorspronkelijk koers, heb je nog steeds verlies.
Zelf bij shitcoins deed ik vaak verkopen, en dan laag met hetzelfde bedrag als de investering weer inkopen. De winst dus afgeroomd.
Aangezien die al bij de eerste sell in de buurt van de x2 zit, heb je dan dus eigenlijk enkel winst....
Telkens met al je fiat inc winst instappen op een shit/altcoin is natuurlijk veel winstgevender.... maar als je rekt gaat, ga je ook goed rekt.
Slow & steady wins the race
Vorige bullrun enkel shitcoins/memecoins gehandeld eigenlijk. Eerst een x2 gemaakt in een altcoin, en daarna dus enkel met de "winst" verder gespeeld. Dan slaap ik een stuk lekkerder want "verlies" maken kan niet in mijn hoofd dan.

[ Voor 14% gewijzigd door Waah op 25-01-2023 11:22 ]
Vandaag Fiat airdop hiersjorremans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:13:
Red candlesssss
Koers knalt zo weer omhoog. Ik ga zo Bitcoin kopen met de fiat airdrop
Ik heb een Exodus wallet aangemaakt om de mogelijkheden van crypto wat te ontdekken.
Er is de mogelijkheid om een lijst met 12 woorden te exporteren. Begrijp ik het goed dat ik met die lijst altijd weer bij de munten kan? Ook als bijvoorbeeld mijn harde schijf crasht of wat dan ook?
Alvast bedankt
Verwijderd
Dat klopt, dit is je recovery seedphrase. Met deze seedphrase kun je de toegang tot je wallet herstellen.Anman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:43:
Goedemorgen,
Ik heb een Exodus wallet aangemaakt om de mogelijkheden van crypto wat te ontdekken.
Er is de mogelijkheid om een lijst met 12 woorden te exporteren. Begrijp ik het goed dat ik met die lijst altijd weer bij de munten kan? Ook als bijvoorbeeld mijn harde schijf crasht of wat dan ook?
Alvast bedankt
Bewaar hem goed, en offline.
Bullish: Fresh meat enters the SC!Anman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:43:
om de mogelijkheden van crypto wat te ontdekken.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Hij/zij/apache is er in ieder geval mooi op tijd bij!
@Anman wat @Verwijderd zegt, zorg dat je die reeks woorden goed bewaard, liefst offline. Ook nooit, nooit maar dan echt nooit aan iemand anders geven, geen enkel persoon met goede intenties heeft die recovery passphrase nodig, ook niet als er ooit iets misgaat met het verplaatsen van crypto oid.
En welkom in het topic
Welke magische internetmuntjes ga je aanschaffen?
Dat zeker! In dit geval een betere entry dan mijzelf (Mei 2021) incl. andere die dachten er nog op tijd bij te zijn, om vervolgens een complete Bear uit te zitten!YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:05:
[...]
Dus qua timing:
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
Niet alleen dat; ook een exodus wallet met keys in eigen beheer...BTFD schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:13:
[...]
Dat zeker! In dit geval een betere entry dan mijzelf (Mei 2021) incl. andere die dachten er nog op tijd bij te zijn, om vervolgens een complete Bear uit te zitten!
Dus qua timing:
Het ziet er somber uit voor mij als de nieuwe greater fools allemaal zo slim blijken.
Wat @YES zegt en dit: zet het nooit, nooit maar dan echt nooit digitaal weg.Anman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:43:
Goedemorgen,
Alvast bedankt
Niet in een notieapp op je desktop, telefoon of tablet. Niet als mail aan jezelf. Niet in een password manager.
Op papier, of staal en goed bewaren.
YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:05:
[...]
@Anman wat @Verwijderd zegt, zorg dat je die reeks woorden goed bewaard, liefst offline. Ook nooit, nooit maar dan echt nooit aan iemand anders geven, geen enkel persoon met goede intenties heeft die recovery passphrase nodig, ook niet als er ooit iets misgaat met het verplaatsen van crypto oid.
En welkom in het topic
Welke magische internetmuntjes ga je aanschaffen?
Een paar interessante nieuwsitems en de docu Cryptopia hebben me doen beslissen om me er meer in te verdiepen. Hoofddoel is om ook hier te gaan hodl’n (Btc + Eth) voor de lange termijn in een cold wallet als een leuke risk/reward aanvulling op mijn main portefeuille maar ook met wat biergeld te gaan traden om te zien waar alle fuzz over is.
Ik schreef namelijk al eerder dat ik een hardcore indexbelegger ben en dus ook in de efficiënte-markthypothese geloof en dat technische analyses daardoor niet zinvol zijn. Ik ben dus heel benieuwd of ik mezelf van gedachten kan laten veranderen door het zelf te ervaren.
Tot zover, en hoi allemaal

Ps. Zoals ook in de beleggingstopics het geval is. Als jullie hier actiever worden dan is de markt in beweging. Ik denk dat we hier wel een leuk projectje van kunnen maken met wat scripts

Ik ben daarin dan wel een zondaar, heb het wel in een wachtwoordkluis. Overigens wel één met MFA en zo, papieren/stalen versie is bij gedoemd kwijt te raken namelijk.Domino schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 12:47:
[...]
Wat @YES zegt en dit: zet het nooit, nooit maar dan echt nooit digitaal weg.
Niet in een notieapp op je desktop, telefoon of tablet. Niet als mail aan jezelf. Niet in een password manager.
Op papier, of staal en goed bewaren.
[...]
Maar dat is dus niet aan te raden, en al helemaal niet in een (open) notitieapp/textbestandje op een telefoon of computer natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 25-01-2023 13:01 ]
Ben overigens al een jaar maandelijks wat aan het kopen, en dan met name proof of stake ivm energieverbruik (ADA, XTZ en ATOM). Maar ben de afgelopen weken de boel onder aan het brengen in een eigen wallet om geen gedoe te hebben met beurzen die omvallen ofzo... En vroeg met af hoe robuust zo'n Exodus wallet is. Als die 12 woorden inderdaad voldoende zijn voor herstel dan geeft dat meer vertouwen
Exodus is een prima optie.Anman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:05:
Bedankt voor de reacties.
Ben overigens al een jaar maandelijks wat aan het kopen, en dan met name proof of stake ivm energieverbruik (ADA, XTZ en ATOM). Maar ben de afgelopen weken de boel onder aan het brengen in een eigen wallet om geen gedoe te hebben met beurzen die omvallen ofzo... En vroeg met af hoe robuust zo'n Exodus wallet is. Als die 12 woorden inderdaad voldoende zijn voor herstel dan geeft dat meer vertouwen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Anman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:05:

Notitieapp met gezichtsherkenning op een iPhone is toch lastig in te komen?YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:00:
[...]
Ik ben daarin dan wel een zondaar, heb het wel in een wachtwoordkluis. Overigens wel één met MFA en zo, papieren/stalen versie is bij gedoemd kwijt te raken namelijk.
Maar dat is dus niet aan te raden, en al helemaal niet in een (open) notitieapp/textbestandje op een telefoon of computer natuurlijk.
Als je het echt goed wilt oplossen (in geval van serieus geld), dan maak je 3 stalen platen, 1x woord 1-16, 1x woord 9-24 en 1x woord 1-8 en 17-24. Als je er dan 1 zelf houdt en 2 ergens anders onderbrengt, dan kun je alleen recoveren als je minimaal 2 van de 3 platen hebt. Dus ook in geval van diefstal of kwijtraken nog steeds op te lossen.
die 12 woorden is de sleutel naar je crypto dat op de blockchain staat, dit is het enige wat telt.Anman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:05:
geld ook voor hardware wallets, die hebben 24 woorden zelfs.
het gaat dan om die woorden (seed-phrase) het maakt dus niet uit als die hardware wallet kapot gaat, dan koop je gewoon een nieuwe.
over PoW en PoS: het klopt dat PoS veel meer energie zuinig is. maar er is ook niks mis met PoW. ook dit heeft veel extra voordelen tegenover PoS. maar 1 ding ben ik het met je eens: het is zeker energie zuiniger maar imo minder decentraal, minder veilig
nothing stops this train
Ik zit net te kijken ja, weer lekker in price discovery. Mooi man, al bijna x3 vanaf mijn instap.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:13:
Dikke APT? Doe aub een solanatje naar de 200
Keer wat geluk in de bear.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 25-01-2023 13:15 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Sterk spul wel dat hopium...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Tja.. Het is een beetje wat je zelf wil of veilig genoeg vindt. In mijn situatie vertrouw ik genoeg op mijn wachtwoordkluis met MFA. Een notitieapp op een iPhone die beveiligd is met gezichtsherkenning is wellicht makkelijker in te komen in een exteem scenario (dwang) maar als jij hem ontgrendeld laat slingeren en iemand steelt hem en weet hem ontgrendeld te houden dan kan het ook.coelho schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:09:
[...]
Notitieapp met gezichtsherkenning op een iPhone is toch lastig in te komen?
Als je het echt goed wilt oplossen (in geval van serieus geld), dan maak je 3 stalen platen, 1x woord 1-16, 1x woord 9-24 en 1x woord 1-8 en 17-24. Als je er dan 1 zelf houdt en 2 ergens anders onderbrengt, dan kun je alleen recoveren als je minimaal 2 van de 3 platen hebt. Dus ook in geval van diefstal of kwijtraken nog steeds op te lossen.
Die van die stalen platen/papieren en het op verschillende locaties opslaan is waarschijnlijk wel het meest veilig, totdat iemand er achter komt waar ze zijn en de bedragen de moeite waard zijn om tot extreme dingen over te gaan.
Ik denk zelf dat als iemand wil proberen in te breken in mijn Ledger het dermate lastig is dat ze het opgeven of over moeten gaan op hele extreme dwang-methodes (waarbij ik persoonlijk de boel ook snel overhandig dus wat maakt het dan nog uit. Sterker nog, dan heb ik liever niet dat er nog wat bij vrienden/bekenden iets opgehaald moet worden).
Blijft een lastig en ook persoonlijk ding vind ik.
Moet zeggen dat ik ATOM wel een goede keuze vind, ADA heb ik niets mee en XTZ ken ik eerlijk gezegd niet. Voor de lange termijn zou ik toch zeker ook wat BTC (en evt ETH) in je portfolio opnemen. Vraag vooral ook @Skrunsies even hoe het maandelijks investeren in alt coins werkt voor hemAnman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:05:
nothing stops this train
Verwijderd
XTZ heb ik vroeger veel gebruikt.YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:20:
[...]
Moet zeggen dat ik ATOM wel een goede keuze vind, ADA heb ik niets mee en XTZ ken ik eerlijk gezegd niet. Voor de lange termijn zou ik toch zeker ook wat BTC (en evt ETH) in je portfolio opnemen. Vraag vooral ook @Skrunsies even hoe het maandelijks investeren in alt coins werkt voor hem
#shibarmy
Oh nu je het zegt.. Ik vond dat een beetje een te extreme altcoin, ging wel hard maar hoorde ook dat veel mensen niet konden stoppen met het kopen ervan.
Ik heb er toen maar voor gekozen om alleen af en toe een beetje THC tot me te nemen.
Verwijderd
Ik gebruikte het meestal om funds van bijvoorbeeld Litebit naar Kucoin te sturen.YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:30:
[...]
Oh nu je het zegt.. Ik vond dat een beetje een te extreme altcoin, ging wel hard maar hoorde ook dat veel mensen niet konden stoppen met het kopen ervan.
Ik heb er toen maar voor gekozen om alleen af en toe een beetje THC tot me te nemen.
Maar dan echt knetter high.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
NeePlanR schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:38:
Hersteld netjes toch? Iedereen ingestapt? (Ook de wachters van 12-15K)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Correct, ik wil hem wel bewaren voor jeAnman schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:43:
Goedemorgen,
Alvast bedankt
[Twitter: https://twitter.com/elonmusk/status/1618196880479092742?t=OeDVBjM2f3tHXZvSQOxVpA&s=19]
nothing stops this train
Behulpzaam als altijd. Heb ik je nou laatst mijn nieuwe MFA gegevens al gestuurd zodat je ook de rest van mijn magische internetmunten goed kan beheren?elektriekert schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:48:
[...]
Correct, ik wil hem wel bewaren voor je
Als ze jou op je achterknar slaan en je ligt bewusteloos, dan is die notitie zo open gemaakt.YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:19:
[...]
Tja.. Het is een beetje wat je zelf wil of veilig genoeg vindt. In mijn situatie vertrouw ik genoeg op mijn wachtwoordkluis met MFA. Een notitieapp op een iPhone die beveiligd is met gezichtsherkenning is wellicht makkelijker in te komen in een exteem scenario (dwang) maar als jij hem ontgrendeld laat slingeren en iemand steelt hem en weet hem ontgrendeld te houden dan kan het ook.
Die van die stalen platen/papieren en het op verschillende locaties opslaan is waarschijnlijk wel het meest veilig, totdat iemand er achter komt waar ze zijn en de bedragen de moeite waard zijn om tot extreme dingen over te gaan.
Ik denk zelf dat als iemand wil proberen in te breken in mijn Ledger het dermate lastig is dat ze het opgeven of over moeten gaan op hele extreme dwang-methodes (waarbij ik persoonlijk de boel ook snel overhandig dus wat maakt het dan nog uit. Sterker nog, dan heb ik liever niet dat er nog wat bij vrienden/bekenden iets opgehaald moet worden).
Blijft een lastig en ook persoonlijk ding vind ik.

Precies. Dat bedoelde ik met een extreem scenario. Nou ja, bewusteloos moet dan wel ff met de ogen open denk ikelektriekert schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:51:
[...]
Als ze jou op je achterknar slaan en je ligt bewusteloos, dan is die notitie zo open gemaakt.
Boeink!
Alleen dan ben je pineut als de stroom uitvalt
[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 25-01-2023 13:55 ]
Dikke zonnepanelen en accu die de boel weken kunnen laten draaien, inclusief je mining rig onder het huis, die vervolgens ook het huis weer verwarmdJDx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:55:
Graveren in ijs en bewaren in de diepvries, als ze hem jatten is ie gesmolten voordat ze er iets mee kunnen
Nog mooier als je dan ook nog verzekerd bent en er een grote kans is dat je het geld terugkrijgt.
Maar helaas denk dat we daar nog lang op moeten wachten...
Nieuwe kopen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GHBvOCyBIcV8WtpMLS6pG16q.webp?f=user_large)
Edit: wait what... Het bestaat echt: steak.network
[ Voor 15% gewijzigd door YES op 25-01-2023 14:00 ]
Jesse Klaver met een stuk vlees op de foto....
JDx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:55:
Graveren in ijs en bewaren in de diepvries, als ze hem jatten is ie gesmolten voordat ze er iets mee kunnen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bIn9uAtbNyJLn8AArZ3BflTC.jpg?f=user_large)
moshimoshi schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:00:
[...]
Jesse Klaver met een stuk vlees op de foto....
Als je dit op je website weet te schrijven is het gewoon hele dikke tech:
"Decentralized networks are a rare medium well-done."
Verwijderd
Schijnt dat ze ook een partnership hebben met Beefy.financeYES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:06:
Ik word nu al helemaal wild van steak.network.
Als je dit op je website weet te schrijven is het gewoon hele dikke tech:
"Decentralized networks are a rare medium well-done."
Vind die steak wel bullish.
Ik steak mijn mening niet onder bullen of bearen. Ik wil mijn Beefy maar wat graag aan de Grillmaster en Cook uitbesteden om een medium rare maar ook well done proof of steak te bewerkstelligen. Ik koop er niet eens een lambo van, ik wil hem opeten.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:08:
[...]
Schijnt dat ze ook een partnership hebben met Beefy.finance
Vind die steak wel bullish.
/f/image/64cyr8MzX5tpKuAgPiHj8g6Z.png?f=fotoalbum_large)
Heb liever dat scenario, dan een boormachine en martelen tot je de woorden alsnog afstaat.elektriekert schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:51:
[...]
Als ze jou op je achterknar slaan en je ligt bewusteloos, dan is die notitie zo open gemaakt.
Boeink!
onder dwang komen ze overal wel in.
Zodan, die gaat lekker, zojuist mijn eerste x3 meegepakt deze bear!!Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:13:
Dikke APT? Doe aub een solanatje naar de 200
Verkopen? Zeer zeker niet. Hodl de moeder.
Staat intussen op rank 27 van cmc, kan nog rustig x2 vanaf hier.
Enige onderbouwing? Nee, gewoon lekker met de hype meedoen.
Ja doe es!YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:20:
[...]
Moet zeggen dat ik ATOM wel een goede keuze vind, ADA heb ik niets mee en XTZ ken ik eerlijk gezegd niet. Voor de lange termijn zou ik toch zeker ook wat BTC (en evt ETH) in je portfolio opnemen. Vraag vooral ook @Skrunsies even hoe het maandelijks investeren in alt coins werkt voor hem
Vraag Skrunsies es... kom dan! pfff
Hier pak aan!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
HeheSkrunsies schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:35:
[...]
Ja doe es!
Vraag Skrunsies es... kom dan! pfff
Hier pak aan!
[Afbeelding]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Daar hebben we sateprikkers voorYES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:53:
[...]
Precies. Dat bedoelde ik met een extreem scenario. Nou ja, bewusteloos moet dan wel ff met de ogen open denk ik
Ik probeer mezelf vermogensbeheerder te noemen maar daarvoor is je stash te kleinYES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:50:
[...]
Behulpzaam als altijd. Heb ik je nou laatst mijn nieuwe MFA gegevens al gestuurd zodat je ook de rest van mijn magische internetmunten goed kan beheren?

[nietverdervertellen]Ik heb em ook in keepassxc staan, maar wel drie stap authenticatie: met keyfile en yubikey[/nietverdervertellen]YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:00:
[...]
Ik ben daarin dan wel een zondaar, heb het wel in een wachtwoordkluis. Overigens wel één met MFA en zo, papieren/stalen versie is bij gedoemd kwijt te raken namelijk.
Die gezichtsherkenning (of andere biometrische shit) werkt naar mijn idee alleen client side. FaceID zorgt in dit geval alleen voor de toegang middels het notes.app password.coelho schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:09:
[...]
Notitieapp met gezichtsherkenning op een iPhone is toch lastig in te komen?
Verwijderd
Hahaha huh? Ik zie het nu ook! Hoe komt Carlos daar nu weer?Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:51:
@Verwijderd Heb ik het detail eerder over het hoofd gezien of heb je gewoon recent even Carlos Bitconnect in je Gameboy avatar gesoept?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pwHY9iLWLUIsYaCvHMohN5Tg.jpg?f=user_large)
Ah ja, ubikey staat nog op mijn "moet ik echt een keer aanschaffen" lijstjeDomino schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:54:
[...]
[nietverdervertellen]Ik heb em ook in keepassxc staan, maar wel drie stap authenticatie: met keyfile en yubikey[/nietverdervertellen]
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:55:
[...]
Hahaha huh? Ik zie het nu ook! Hoe komt Carlos daar nu weer?![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/1LtDPllR8YfCzZGFWbRwhXwX.gif?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!