nothing stops this train
Verwijderd
Carlos Matos, wassu wassu wassu wassu wassu
Eigenlijk jammer dat we uit de vorige run niet zo'n legendarisch icoon hebben weten te slepen.
SBF is wat dat betreft maar wat saai.
helemaal eens. Wat een tijd was dat!!! idd maar saai spul allemaal nuVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:05:
[...]
Carlos Matos, wassu wassu wassu wassu wassu
Eigenlijk jammer dat we uit de vorige run niet zo'n legendarisch icoon hebben weten te slepen.
SBF is wat dat betreft maar wat saai.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Ik ga nog steeds erg goed op al die Bitconnect memes...anti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:07:
[...]
helemaal eens. Wat een tijd was dat!!! idd maar saai spul allemaal nu
Te mooi gewoon
Stonks wel redelijk rood, 22.5K lijkt te houden tot nu toeanti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:26:
Kijken wat er zo gebeurd, stonks futures aardig rood.....nog 4min
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De yanks dumpen weer over alle sectoren, tech, banken, commodities en ja btc volgt braaf down.. wordt weer niets deze weekanti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:26:
Kijken wat er zo gebeurd, stonks futures aardig rood.....nog 4min
Weer niets deze week. Na 4 weken dikke pumparino's
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja dat was ook bij de equity markt en dan krijg je een week waar de helft van de gains van de maand weg zijn dus als het sentiment keert is 4 weken pump binnen enkele dagen wegGelukszoekr schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:43:
[...]
Weer niets deze week. Na 4 weken dikke pumparino's
The first casualty in war is always the truth...
22.5 heeft het zwaarsjorremans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:47:
22.5k strong, als die houdt komt het allemaal wel goed en gaan we snel naar de 24k!
Morgen goedkoop DCA?
:fill(white):strip_exif()/f/image/RTBqfSYKJdA1BZtSAJh23lS2.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
ennnnn up!sjorremans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:03:
Op naar de 21.7k?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:02:
Probeert iemand de koers hoger te houden?
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Audk7ES9xIbVsUZQSuJmM58f.jpg?f=user_large)
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Naar rechts..troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:38:
Geen idee waar dit heen gaat.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Als die maar vaker omhoog gaat dan naar beneden dan is het best.troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:38:
"Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!". Die filosofie volg ik zoveel mogelijk in dit leven, want zulke wijsheid kom je zelden tegen.troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:38:
Ps: nu ook locked staking bij Kraken voor een vijftal munten. Mijn GRT, ATOM en DOT erin gedumpt. Let's go
[ Voor 16% gewijzigd door Ryderr op 25-01-2023 16:49 ]
Excellence does not require perfection.
All in!troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:38:
Ik heb op de korte ritjes wel wat kleine winsten gemaakt met Aptos, Optimism en Lido. Alle beetjes helpen! En als het echt verder wegzakt heb ik nog wat BUSD klaarliggen.
Maar ik moet je zeggen dat ik me een lange tijd niet zo onzeker heb gevoeld wat betreft crypto. Dan gaat het vooral om gemiste winsten. Wat het had kunnen zijn.
op dailee chart golden crosstroje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:38:
op weekly death cross
nothing stops this train
Ergo we nied moor detaKol Nedra schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:57:
[...]
op dailee chart golden cross
op weekly death cross
Dat is echt zinloze energie_Gast_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:51:
[...]
Maar ik moet je zeggen dat ik me een lange tijd niet zo onzeker heb gevoeld wat betreft crypto. Dan gaat het vooral om gemiste winsten. Wat het had kunnen zijn.
als je trade is dat de risico,_Gast_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:51:
[...]
All in!
just buy/hodl naar de volgende bullrun, vanaf 50k+ ga is dca winst verzilveren
nothing stops this train
Niet mee eens, want deze houding heeft me juist veel opgeleverd in het verleden.
Het doel wel om het op een gegeven moment te holden...Kol Nedra schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:01:
[...]
als je trade is dat de risico,
just buy/hodl naar de volgende bullrun, vanaf 50k+ ga is dca winst verzilveren
Maar zoals ik al zei heeft het traden + memecoins me teveel opgebracht om er helemaal mee te stoppen. Maar het is idd niet zonder stress...
Zo kom je ook op mij over._Gast_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:51:
[...]
Je bent er mijns inziens veel te veel mee bezig. Instappen, uitstappen, boot gemist...toch instappen, dan er weer uit. Ik zou er zelf knettergek van worden. No offence trouwens...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha klopt. Als ik het niet meer trek dan neem ik ook wel een time out.zwembroek schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:07:
[...]
Zo kom je ook op mij over.
Je bent er mijns inziens veel te veel mee bezig. Instappen, uitstappen, boot gemist...toch instappen, dan er weer uit. Ik zou er zelf knettergek van worden.
Het doel is om het te verminderen. Maar misschien zit het ook gewoon in me...
[ Voor 9% gewijzigd door _Gast_ op 25-01-2023 17:15 ]
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 25-01-2023 19:01 ]
Verwijderd
Je moet er ook lol aan beleven in mijn optiek. Crypto is wat dat betreft een mooi wereldje, de beste memmes._Gast_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:12:
[...]
Haha klopt. Als ik het niet meer trek dan neem ik ook wel een time out.
Het doel is om het te verminderen. Maar misschien zit het ook gewoon in me...
Als ik er stress van zou krijgen zou ik er allang mee gekapt zijn. Beetje gezonde spanning is wat anders natuurlijk, maar ik zal er bijvoorbeeld geen nachtrust door missen, ongeacht de koersen.
Niet om je te demotiveren natuurlijk. Maar zoals ik het zie: geld is maar geld, je tijd op deze aardkloot is eindig en daarmee kostbaar.
Geld maken is leuk, maar niet als het ten koste gaat van je gemoedstoestand.
Kom je nu meeVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:13:
[...]
Je moet er ook lol aan beleven in mijn optiek. Crypto is wat dat betreft een mooi wereldje, de beste memmes.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Geld maken gaat hier bijna altijd ten koste van mijn gemoedstoestand. Vooral morgenochtend als de wekker weer gaat...Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:13:
[...]
Verwijderd
Haha
Ik had al zo'n voorgevoel dat de il Capo tweet legendarisch zou gaan worden.
Man wat zou het mooi zijn als we over een maandje of 2 rond de 30k zweven, dan worden de memes onsterfelijk in de bull.
Toch ben ik vanaf dat punt long gegaan. Zo long als het maar kan.JDx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:01:
Toch voelt het alsof het snel nog een keer door de 22.3 zakt.

Wel met een stop-loss in een beetje profit daaronder
Dat zit wel Schnorr.
nothing stops this train
Mooi man, beetje actie!Kol Nedra schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:32: dat gedoe met EU/Duitsland/Amerika met die Leopard tanks en de Abrams tanks...... sigh
Zeker weten. Het goede gevoel komt uiteraard als je moves goed uitpakken. Verder heb ik zeker mijn grenzen. Je gezondheid is ongetwijfeld het belangrijkste.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:13:
[...]
Je moet er ook lol aan beleven in mijn optiek. Crypto is wat dat betreft een mooi wereldje, de beste memmes.
Als ik er stress van zou krijgen zou ik er allang mee gekapt zijn. Beetje gezonde spanning is wat anders natuurlijk, maar ik zal er bijvoorbeeld geen nachtrust door missen, ongeacht de koersen.
Niet om je te demotiveren natuurlijk. Maar zoals ik het zie: geld is maar geld, je tijd op deze aardkloot is eindig en daarmee kostbaar.
Voor later is het wel een mooie gedachte om gewoon te holden en met andere dingen bezig te zijn. Maar voor nu probeer ik zoveel mogelijk sats te verzamelen.
Klopt wel... tegelijkertijd, desondanks mijn veelste dikke invest positie, mogen er wat mij betreft best een paar glimmende B17's - maar dan natuurlijk de nieuwere variant - tussen 13 en 15 februari een bezoekje brengen aan oorlog gerelateerde dropjes en steden in het oosten. Dresden2.0. Tijd om die eikels de deur te wijzenKol Nedra schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:32:
macro economie kan er nog voor zorgen dat we de 16k nog gaan zien...... dat gedoe met EU/Duitsland/Amerika met die Leopard tanks en de Abrams tanks...... sigh
[ Voor 3% gewijzigd door Ryderr op 25-01-2023 19:42 ]
Excellence does not require perfection.
Sterk muntje hoor. Ook nog wat extra Metis opgeschraapt vanmiddag.elektriekert schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:58:
[...]
Quant is ook geen altcoin hè![]()
Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar Quant is de BTC-killer!
Voor mij dan hè, die heb ik ooit goed ingekocht, en daarna weer teveel van verkocht
Meer altcoins ga ik me niet aan wagen, ik geloof het wel.
Vorige maand nog even naar LCX gekeken, beetje de exchange voor bankiers (regulatie).
Kijkt chart vandaag nog eens… laat ook maar
[ Voor 13% gewijzigd door Alpina op 25-01-2023 19:56 ]
Bedankt voor de tip. GRT en DOT staat zo ver in het rood dat ik minimaal een jaar verder ben voordat ik weer op break even sta. Kan ik net zo goed de boel achter slot en grendel leggen met bedenktijd voor als ik weer eens een weekend halfnaakt en dronken op de bank lig terwijl ik stomme beslissingen neem.Ryderr schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:44:
[...]
Ps: nu ook locked staking bij Kraken voor een vijftal munten. Mijn GRT, ATOM en DOT erin gedumpt. Let's go
Ik zag ook ineens iets bewegen. Heel vet.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:55:
[...]
Hahaha huh? Ik zie het nu ook! Hoe komt Carlos daar nu weer?![]()
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Ik verkoop ook custom animated GIF avatars als NFT.Bushalte schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:20:
[...]
Ik zag ook ineens iets bewegen. Heel vet.
Slechts ₿3,95.
TemptingVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:24:
[...]
Ik verkoop ook custom animated GIF avatars als NFT.
Slechts ₿3,95.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ben dus ook Long (wel vanaf 22.4
The first casualty in war is always the truth...
Ik heb mijn kucoin afgelopen winter van de hand gedaan. Juist vanwege de leveraged trades. Heb afgelopen Bull 2x een paar honderd dollar vertienvoudigd, om het vervolgens in no time te verliezen.Jumpiefox schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:52:
Voel het aan me water boys. Vanacht breken we de 23.2k.
Ben dus ook Long (wel vanaf 22.4) gegaan x10, wie gaat er mee rekt naar de moon?
Dus ik doe effe niet mee vanuit zelfbescherming, alleen nog gewoon pareltjes oppikken en op de top verkopen.
Heb juist mijn long positie met een kleine winst gesloten omdat ik eerst nog een (kleine) retrace verwacht. Als we zakken naar 21.5k en daar bounced stap ik denk ik wel in met een nieuwe longJumpiefox schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:52:
Voel het aan me water boys. Vanacht breken we de 23.2k.
Ben dus ook Long (wel vanaf 22.4) gegaan x10, wie gaat er mee rekt naar de moon?
(als ik er naast zit, ook geen probleem. Heb met het inversed BTCUSD contract de afgelopen weken mooi wat extra BTC binnen geharkt dus bij een stijging profiteer ik, in dit geval niet met leverage dan, ook mee.)
[ Voor 19% gewijzigd door YES op 25-01-2023 20:59 ]
Hoeveel % geven ze dan ?Ray_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:57:
[...]
Bedankt voor de tip. GRT en DOT staat zo ver in het rood dat ik minimaal een jaar verder ben voordat ik weer op break even sta. Kan ik net zo goed de boel achter slot en grendel leggen met bedenktijd voor als ik weer eens een weekend halfnaakt en dronken op de bank lig terwijl ik stomme beslissingen neem.
Anders kan je nagaan denken om ze te staken op het DOT netwerk met je ledger. Ik heb de afgelopen 2 maanden gemiddeld 17% gekregen.
UberLurker Departement #GG.
Je zit er naast. Low was paar uur terug. Lets goYES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:58:
[...]
Heb juist mijn long positie met een kleine winst gesloten omdat ik eerst nog een (kleine) retrace verwacht. Als we zakken naar 21.5k en daar bounced stap ik denk ik wel in met een nieuwe long
(als ik er naast zit, ook geen probleem. Heb met het inversed BTCUSD contract de afgelopen weken mooi wat extra BTC binnen geharkt dus bij een stijging profiteer ik, in dit geval niet met leverage dan, ook mee.)
[ Voor 97% gewijzigd door _Gast_ op 25-01-2023 21:13 ]
Hmm ja zou kunnen, haha. Ik heb even een stap terug gedaan. Ga nu de koers gewoon even blijven checken en wellicht stel ik wel een ordertje in als ik ga slapen, al is dat altijd wel wat link omdat je niet goed kan bekijken of het een succesvolle test is of dat hij er gewoon keihard doorheen valt.anti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:10:
[...]
Je zit er naast. Low was paar uur terug. Lets go
Maar dat doet ie niet.
Toch?
/f/image/xS92jQIHM5DBFRY6MAdu8iVy.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
15 - 19%Skrunsies schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:59:
[...]
Hoeveel % geven ze dan ?
Anders kan je nagaan denken om ze te staken op het DOT netwerk met je ledger. Ik heb de afgelopen 2 maanden gemiddeld 17% gekregen.
Maar goed, vorig jaar werden die rewards zonder aankondiging ook ineens aangepast, dus ik weet niet of dat een betrouwbare indicatie is.
DOT gaat hier niet naar de ledger. Ik loop liever wat rewards mis dan dat ik op een of andere wazige manier die ik niet begrijp al mijn DOT kwijt raak doordat een validator geslashed wordt.
De Ledger is hier alleen voor BTC en ETH.
YES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:58:
[...]
Heb juist mijn long positie met een kleine winst gesloten
:strip_exif()/f/image/SDPUXwyxD6Ucy3xWfU9Ab57x.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ga hier denk ik maar eens iets mee doen. Inverse Visca leverage traden.
Darrell schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:24:
[...]
[Afbeelding]
Ik ga hier denk ik maar eens iets mee doen. Inverse Visca leverage traden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rwaR1CI1upMdoe4DjHqWCPiL.jpg?f=user_large)
Meen dat jij er ook een tas van had, heb je hier een plan voor?
Ik heb bijgekocht op 13,5, laat ze nog even verder rijpen, aangezien het nieuw is en hype is. Geen idee waar ze op uitkomen, maar ben benieuwd hoe jij hier naar kijkt?
Absolute waanzin. Gefeliciteerd aan de holders!
Nvm, die is er al aan
[ Voor 19% gewijzigd door sjorremans op 25-01-2023 21:33 ]
Klopt, normaal gesproken zou ik winst nemen, maar deze keer hou ik het nog even vast. Let's see...sjorremans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:31:
OP heeft er ook zin in.. eens kijken of de ATH er aan gaat
Ja en nee.Don Guacamole schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:30:
[...]
Meen dat jij er ook een tas van had, heb je hier een plan voor?
Ben ik ook benieuwd naarIk heb bijgekocht op 13,5, laat ze nog even verder rijpen, aangezien het nieuw is en hype is. Geen idee waar ze op uitkomen, maar ben benieuwd hoe jij hier naar kijkt?
Ah goed verhaal, hodl dan maar! Kijken hoe lang we strong hands houden 😬
Don Guacamole schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:36:
[...]
Ah goed verhaal, hodl dan maar! Kijken hoe lang we strong hands houden 😬
Heeft een reden: Ik krijg alweer DM's over wat ik van bepaalde coins verwacht en wat mijn plan daarbij is, daar ben ik allergisch voor geworden.
Echt waar.. bijzonder dat mensen dat doen. Je kan hier toch gewoon informeren naar een shitcoin en compleet gefileerd worden? Hoef je niemand voor te DM-en.Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Heeft een reden: Ik krijg alweer DM's over wat ik van bepaalde coins verwacht en wat mijn plan daarbij is, daar ben ik allergisch voor geworden.
Er is slechts een kleine kans op een echt vreselijke afloop, als je met een inhoudelijk verhaal komt en nog serieuze reacties krijgt ook, brrr, de gedachte alleen al.
Verwijderd
Straks is het zo'n muntje die in de bull ×300 gaat vanaf de bodem, ik hoop het van harte voor iedereen die erin zit
Blijf er zelf ver van weg, wil het feestje ook niet verpesten door hem -50% te laten doen na mijn instap.
Wel leuk om een beetje te volgen

Dwz dat de 22300/22500 imo succesvol zijn getest en we weer een poging richting de 23k (en beyond) krijgen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik zou eigenlijk ook winst moeten pakken met 160%.. maar ben daar zo slecht in 😂 al haal ik de inleg er uit.. blijft lastig voor mij persoonlijk #ellende_Gast_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:33:
[...]
Klopt, normaal gesproken zou ik winst nemen, maar deze keer hou ik het nog even vast. Let's see...
Yikes.Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Verwijderd
Grappig, ik krijg met enige regelmaat DM's waarin men vraagt welke coins ik bezit, zodat ze in ieder geval weten wat ze niet moeten kopen.Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Haha het blijft een dilemma. En als het weer inzakt is het ook pijnlijk...sjorremans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:45:
[...]
Ik zou eigenlijk ook winst moeten pakken met 160%.. maar ben daar zo slecht in 😂 al haal ik de inleg er uit.. blijft lastig voor mij persoonlijk #ellende
Ik kwam je tegen in het slowchat topic. Je lijkt me veel verstand te hebben van magische internet muntjes. Bitcoin (BTC) zie ik vaak voorbij komen. Is dat wat? Benieuwd naar jouw mening.
Groetjes stovirpi
Stack Sats
Met 3 jaar trade ervaring kan ik zeggen dat het aller aller lastigste van het traden de psychologie is. Je moet echt proberen je emotie uit te schakelen en te vertrouwen op logicasjorremans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:45:
[...]
Ik zou eigenlijk ook winst moeten pakken met 160%.. maar ben daar zo slecht in 😂 al haal ik de inleg er uit.. blijft lastig voor mij persoonlijk #ellende
Aptos VC’s:knakworst schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:47:
APT staat inmiddels in het "hot" lijstje van Binance. Dan weet je dat het feest binnenkort voorbij is.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hcVn0uPFw7JN87gVj6Lyamnk.gif?f=user_large)
Maar goede gains gewenst in ieder geval!
Kan nog wel een tijd zo door gaan, of niet.
Of wel?
Ja sorry hoor. Doe ik een keer geïnteresseerd, weer niet goedTaro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:42:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Vertrouwen op logica in crypto is alsnog verdomde lastigScuL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:50:
[...]
Met 3 jaar trade ervaring kan ik zeggen dat het aller aller lastigste van het traden de psychologie is. Je moet echt proberen je emotie uit te schakelen en te vertrouwen op logica

Ik wens iedereen vette gains ook op Aptos. Maar ik heb er zelf nul. Koersverloop doet me aan Solana denken. Bij 20 denk je het is voorbij. Dan gaat die nog door naar 300 natuurlijk. Smerige ponzi.Alpina schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:52:
[...]
Aptos VC’s:
[Afbeelding]
Maar goede gains gewenst in ieder geval!
Kan nog wel een tijd zo door gaan, of niet.
Of wel?
Gotta love crypto.knakworst schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:55:
[...]
Ik wens iedereen vette gains ook op Aptos. Maar ik heb er zelf nul. Koersverloop doet me aan Solana denken. Bij 20 denk je het is voorbij. Dan gaat die nog door naar 300 natuurlijk. Smerige ponzi.
I love DM's. Zodra dat weer stormloopt weet ik dat ik die geitenbende moet verkopen. Hoef ik niet bij de kapper te luisteren of de roddels over Shiba Inu gaan.resusaapje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:52:
[...]
Ja sorry hoor. Doe ik een keer geïnteresseerd, weer niet goed
/f/image/5IUivR8oCXtFee3DFEUWsH7D.png?f=fotoalbum_large)
Jazeker.. Ik herinner me een tijd waar de Bitcoin prijs $2000 kon schuiven door een tweet van Elon MuskVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:53:
[...]
Vertrouwen op logica in crypto is alsnog verdomde lastig
Maar in die gevallen is het uitermate belangrijk je TP/SL goed in te stellen. Dan kun je ook niet rekt gaan
Had je het niet bij het juiste eind dan maak je het de volgende keer weer goed.
Verliezen accepteren is ook een belangrijk feit.
Verwijderd
Als trader is het een ander verhaal natuurlijk.ScuL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:02:
[...]
Jazeker.. Ik herinner me een tijd waar de Bitcoin prijs $2000 kon schuiven door een tweet van Elon Musk
Maar in die gevallen is het uitermate belangrijk je TP/SL goed in te stellen. Dan kun je ook niet rekt gaan
Had je het niet bij het juiste eind dan maak je het de volgende keer weer goed.
Verliezen accepteren is ook een belangrijk feit.
Ben zelf maar een sjakie die wat spot hodlt. Zie amper het verschil tussen een statistische grafiek van de overheid en die van een koers.
Dusja gewoon natte vingerwerk...
Maar komt goed, of niet.
Al gesloten dan?
Het gaat van stuiteren op de 22.3 naar kop stoten op 23.1 maar het gaat nergens heen.
Iedereen heeft zo zijn eigen aanpak. Persoonlijk ben ik soms jaloers op mensen die alleen spot houden, dat levert een stuk minder stress opVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:06:
[...]
Als trader is het een ander verhaal natuurlijk.
Ben zelf maar een sjakie die wat spot hodlt. Zie amper het verschil tussen een statistische grafiek van de overheid en die van een koers.
Dusja gewoon natte vingerwerk...
Maar komt goed, of niet.
Yes. Ik ben blij met 30% profit met leuke leverageJDx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:11:
[...]
Al gesloten dan?
Het gaat van stuiteren op de 22.3 naar kop stoten op 23.1 maar het gaat nergens heen.
Denk dat ie nog wel omhoog kan, maar de 1W maakt mij voorzichtig.
Dat zit wel Schnorr.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!