Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 17% gewijzigd door anti elppa op 25-01-2023 22:42 ]
420k en een beetjeOepsje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:41:
Waar is de bovenkant van de range?
Mooie move
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
$23300Oepsje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:41:
Waar is de bovenkant van de range?
[ Voor 55% gewijzigd door ScuL op 25-01-2023 22:45 ]
Die gaat ie 2 halvings verder nog horen.
Tja jammer. Maar niets verloren! En geduld. Komen nog zat kansenYES schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:43:
Haha, geduld gehad tot aan de laatste test en toen de long gesloten en ja hoor, daar gaat ie
Mooie moveIk ga maar kijken of er nog een hertestje in zit voor ik weer instap, en anders gaan we kijken wat er bij de 200WMA gebeurd
Verwijderd
En anders wij wel, ik ga deze iedere morgen posten in de bullanti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:45:
[...]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als ik maar hard genoeg roep dat het nergens heen gaat, gaat het vanzelf omhoogJDx schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:11:
[...]
Al gesloten dan?
Het gaat van stuiteren op de 22.3 naar kop stoten op 23.1 maar het gaat nergens heen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Waar baseer je die buy op? Ik zou eerder iets hoger zitten rond de 17,1 a 17,2..Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:44:
APT buy orders op 16,9 staan na op 18,4 uitgestapt te zijn, hopelijk daarvoor geen nieuwe sprint, dan mis ik de boot
Ik doe verder niks met APT maar ik zit even te kijken en dacht waarom 16,9?
Ik doe voorlopig nog wat met die worstjes knoeien en een beetje BTC dan..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nee niet echt, stroomt weer wat verse fiat die ponzi binnenresusaapje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:49:
Zo, effe slimste mens gekeken. Heb ik hier nog iets gemist?
LIT dikke tech, die gaat APT nog breken!👀
nothing stops this train
Als de koers straks al door, krijg jij deze nog lang te horenanti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:45:
[...]
/f/image/YE2aVBNuFKr96NPUNNHX2M0k.png?f=fotoalbum_large)
Just in case

Verwijderd
Duh. 16,9Ronald.42 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:50:
[...]
Waar baseer je die buy op? Ik zou eerder iets hoger zitten rond de 17,1 a 17,2..
Jaapio, gooi jij er nog ff je schultenbrau zakgeld tegenaan? Zou genoeg moeten zijn
Sterker nog, door die inversed pairs zit ik nog steeds volledig in BTC, dus joepie jee MOOOONanti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:46:
[...]
Tja jammer. Maar niets verloren! En geduld. Komen nog zat kansen

Verwijderd
2 zielen 1 gedachte, heb er net wat blikken ingesmeten.anti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:54:
Hij moet hier ff voorbij eigenlijk
Jaapio, gooi jij er nog ff je schultenbrau zakgeld tegenaan? Zou genoeg moeten zijn
Volgens mij heeft ie het al op...anti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:54:
Hij moet hier ff voorbij eigenlijk
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/hgpIntYlCN05TShaLr6gbWGu.gif?f=user_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
@Verwijderd, ik vond Jaapio toch altijd wat fijner bekken dan iemand aanspreken alsof ie geëlimineerd is als een oeigoer in China. Wen nickchange back to Jaapio?
Verwijderd
Dat zei mijn vrouw gister ook.keanu_ schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:59:
Dit gaat hard!
Oh sorry, kon je dat horen ja? Ik vroeg haar nog een beetje stil te zijn.
Mjah, vond die "69" wel mooi, maar inmiddels alweer aan boord met een paar APT'jes extra.Ronald.42 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:50:
[...]
Waar baseer je die buy op? Ik zou eerder iets hoger zitten rond de 17,1 a 17,2..
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Bear duurt altijd maar 1 jaar bij btc. Is enige TA die je nodig hebttroje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:04:
is er nog iets logisch hieraan? Biden tanks? Chinees nieuwjaarskater? Fat fingers? Formule 1 niet/wel te koop? Iets met een kroket?

= Bitcointroje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:04:
is er nog iets logisch hieraan? Biden tanks? Chinees nieuwjaarskater? Fat fingers? Formule 1 niet/wel te koop? Iets met een kroket?
= Logisch
Gewoon een market cycle.troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:04:
Stoten al een tijdje tegen de laatse resistance..nu gebroken dus gaan we weer omhoog tot de volgende resistance maybe?troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:04:
zitten in een bull market he
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Denk dat dit nieuws zeker relevant is en een bijdrage levert aan deze pump:troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:04:
:strip_exif()/f/image/rDhRdtEZSA5E1Ap1vBxiEaHc.jpg?f=fotoalbum_large)
You jinxed it

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nothing stops this train
Nah, word weer als zoete koek opgesnoven
De Russen hebben niks meer om te verkopen...troje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:04:
dorbie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:13:
Moeten jullie niet gaan slapen ?
:strip_exif()/f/image/uzjVPcGNYqmVLiEunvtRIV20.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee joh prachtig gevecht zodorbie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:13:

Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Hart zit nu in m'n keel. Maar wel met profit
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Hahaha, slapen, nee joh. Als je Bitcoin hodlt in cold storage krijg je energie uit het netwerk.dorbie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:13:
In een bull-market slaap je alleen van 02:00 tot 05:00. Je laat toch geen maandsalarissen liggen voor wat rust!?dorbie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:13:
The first casualty in war is always the truth...
In dit soort uren is slapen niet eens mogelijkdorbie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:13:
Dat zit wel Schnorr.
Is dat goed of slecht? Wacht, ik stuur je even een DMScuL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:16:
De DXY gaat ook weer naar beneden
Ja maar hier komt het gedonder weer. Ik vind dit zo prachtig dat ik dus gewoon weer slaap ga missen. Geef het een jaar en ik snak weer naar een bear....net als 2 jaar terug. Was kapotVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:15:
[...]
Hahaha, slapen, nee joh. Als je Bitcoin hodlt in cold storage krijg je energie uit het netwerk.
Dollar index naar beneden = crypto omhoogresusaapje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:16:
[...]
Is dat goed of slecht? Wacht, ik stuur je even een DM
Gozert, zo krijg je natuurlijk geen DM

Verwijderd
Gewoon weer slapen op het werk dus.anti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:16:
[...]
Ja maar hier komt het gedonder weer. Ik vind dit zo prachtig dat ik dus gewoon weer slaap ga missen. Geef het een jaar en ik snak weer naar een bear....net als 2 jaar terug. Was kapot
Ik heb 2 nep ogen gemaakt van witte post-its en merkstift, niemand ziet het verschil.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QayibODZyql3zpIN3qcdquRg.jpg?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2023 23:21 ]
Stukfruit schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:15:
* Stukfruit heeft die paar minuten van 23.800 naar 23.200 geshort met leverage (en stop-loss voor meer upside natuurlijk, ik ben niet gek)
Dat ga ik dus niet nog een keer doen. Hart zit nu in m'n keel. Maar wel met profit
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HGHM0fiomuDEjEn3APzIh9FU.jpg?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Haha nee gewoon ook daar hele dag naar groene balken staren. Kwijl uit de bekVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:19:
[...]
Gewoon weer slapen op het werk dus.
Ik heb 2 nep ogen gemaakt van witte post-its en merkstift, niemand ziet het verschil.
Naais man.
LIT en FTM scoren het beste: 50% sinds december. Goeie tech!
ScuL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:52:
De beren komen uit het bos

Ik zit op dit moment voor 50% weer in BUSD. Maar ik ga niet te lang wachten met terugkopen.
Goldman Sachs zegt BTC>Goud
https://www.investing.com...d-22-other-assets-2987349
[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 26-01-2023 01:02 ]
Sowieso zijn er gisteren weer een hoop mensen heel veel geld verloren in die 1000$ stuiters, dat weet ik zeker
23k babe is het gewordenanti elppa schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:32:
Lekker hoor. Doe maar 24k babe morgen bij het ontbijt
LTC trekt weer een klein sprintje dat geeft me hoopanti elppa schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 06:47:
deze terugval bevalt me niet echt eerlijk gezegd. Ik doe er verder niets mee, maar vind dit nogal een stevige rejection.
Sowieso zijn er gisteren weer een hoop mensen heel veel geld verloren in die 1000$ stuiters, dat weet ik zeker
over een uur of 8 komt de Amerikaanse overheid met GDP cijfers - als die positief zijn dan zie ik de 24k in de buurt komen. Als ze tegenvallen komen we weer in 22k gebied imo
-edit-
oh wat ook belangrijk is, 27 januari (VS) CME BTC options expiry
[ Voor 6% gewijzigd door ScuL op 26-01-2023 06:59 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Die waren op 17k bij de bulltrapBTFD schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 07:36:
Goedkope Sats incomming?
[ Voor 4% gewijzigd door keanu_ op 26-01-2023 07:37 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ook weer terug in het channelanti elppa schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 06:47:
deze terugval bevalt me niet echt eerlijk gezegd. Ik doe er verder niets mee, maar vind dit nogal een stevige rejection.
Nu waarschijnlijk eerst de 22.6k weer opzoeken, daarna een nieuwe poging.
/f/image/tnE06aANtYSUXJ3gmSG3cya0.png?f=fotoalbum_large)
Is ook prima natuurlijk, uiteindelijk moet iedereen z’n eigen plan volgen, maar was alleen benieuwd. Je overzicht met welke alts je hebt, overigens ook van andere sc matties vind ik erg interessant. Daarmee wordt het zoeken naar potentiële interessante alts iets makkelijker. Ik kopieer niks maar ik gebruik het wel om vervolgens te kijken of er wat in zit.Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:42:
[...]
Heeft een reden: Ik krijg alweer DM's over wat ik van bepaalde coins verwacht en wat mijn plan daarbij is, daar ben ik allergisch voor geworden.
Er zijn intussen zoveel alts dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, dit forum helpt daar (meestal) erg goed bij.
Na een eigen analyse worden ze soms dan toegevoegd aan het pf, anders had ik ze wellicht nooit gehad. Voorbeeld is bijv OP, APT en Metis, alle 3 vol in de plus tov aanschaf en tov btc.
Dus deel gerust wat je wilt delen, wordt zeker gewaardeerd, en zoals gezegd, geldt dit ook voor alle andere sc gebruikers 👊🏻
BTC
ETH
LTC
SOL
DOT
AVAX
BNB
ADA
MATIC
LINK
AAVE
1INCH
APT
DYDX
Neoxa
HNT
En ik heb op een gure exchange nog 10 stuks obscure shitcoins als een soort lotto ticket
Dus in volgorde:
BTC
ETH
Metis
QNT
Dione (meme)
DYDX ook paar keer in de PF gehad, wie weet komt die nog eens terug.ScuL schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:07:
Als het iemand helpt; mijn PF bestaat uit
BTC
ETH
LTC
SOL
DOT
AVAX
BNB
ADA
MATIC
LINK
AAVE
1INCH
APT
DYDX
Neoxa
HNT
En ik heb op een gure exchange nog 10 stuks obscure shitcoins als een soort lotto ticket
Ik zie het gewoon als een hobby om af en toe een veelbelovende alt toe te voegen. Beetje twitter doorbladeren
Wordt het niets, ook prima.
Ik check deze post van Mooody nog wel eens. Zal ongetwijfeld alweer achterhaald zijn maar vind hem altijd wel nuttig:Don Guacamole schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:01:
[...]
Is ook prima natuurlijk, uiteindelijk moet iedereen z’n eigen plan volgen, maar was alleen benieuwd. Je overzicht met welke alts je hebt, overigens ook van andere sc matties vind ik erg interessant. Daarmee wordt het zoeken naar potentiële interessante alts iets makkelijker. Ik kopieer niks maar ik gebruik het wel om vervolgens te kijken of er wat in zit.
Er zijn intussen zoveel alts dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, dit forum helpt daar (meestal) erg goed bij.
Na een eigen analyse worden ze soms dan toegevoegd aan het pf, anders had ik ze wellicht nooit gehad. Voorbeeld is bijv OP, APT en Metis, alle 3 vol in de plus tov aanschaf en tov btc.
Dus deel gerust wat je wilt delen, wordt zeker gewaardeerd, en zoals gezegd, geldt dit ook voor alle andere sc gebruikers 👊🏻
Hierbij is wat mij betreft het plaatje in de originele post de moeite waard om er apart uit te lichten (zodat je hem niet aan hoeft te klikkenMooody schreef op maandag 3 januari 2022 @ 18:20:
Voor ieder die het iets interesseert; de Theses van Messari:
https://messari.io/pdf/me...rypto-theses-for-2022.pdf
O.a. dit inzicht in de huidige markt, waarbij beter zichtbaar is wat de zonnen zijn waar het crypto-universum momenteel omheen draait. (Bitcoin uiteraard daargelaten, dat is een asset op zich -> zorgt mede voor liquiditeit)
[Afbeelding]
Je zal maar in Ethereum, Polkadot en Cosmos zitten. Prima positie om de kat uit de spreekwoordelijke boom te kijkenImo hoeft je het niet veel spannender te maken als je verder wilt graven dan Bitcoin.
edit: Ik moet toegeven dat ik had verwacht dat Chainlink ondertussen een grotere rol zou spelen in het universum. Dat valt me wat tegen. Ik kijk het nog wel een half jaartje aan en neem dan de conclusie. Soms moet je afscheid nemen van je oude liefdes. (Staking zou de decentralisatie (en prijs) flink kunnen opdrijven, maar dat duurt imo ook erg lang....)
/f/image/GLRHv5WYjNL53rXK7nBk5EoG.png?f=fotoalbum_large)
Dit is één van de redenen waarom ik nog altijd bovenmatig geïnteresseerd ben in ATOM (Cosmos), maar ook DOT nog in de gaten houd, er gebeurd/gebeurde wel altijd veel op het Polkadot protocol.
Mijn PF is momenteel:
BTC
ETH
BIFI
GMX
KSM
BIFI heb ik omdat we daar allemaal nog eens schatteringhemeltjerijk van gaan worden, dat weet iedereen. Ik wil niet té rijk worden dus ik heb er niet al teveel van. GMX is een muntje van een DEX die ik opgepikt heb iets voordat dat FTX omviel, geen idee of het wat wordt maar ik houd hem maar vast. KSM zit ergens vast in staking/crowdloan of weet ik het, geen idee of het officieel nog vast zit of dat ik het aweer kan verhandelen maar ik kijk wel weer in de bullrun of ie nog een beetje waard wordt voordat ik de moeite ga doen die munten weer ergens weg te halen.
Mooi dat cardano altijd in deze plaatjes ontbreekt. Maar goed, ghost chainYES schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:15:
[...]
Ik check deze post van Mooody nog wel eens. Zal ongetwijfeld alweer achterhaald zijn maar vind hem altijd wel nuttig:
[...]
Hierbij is wat mij betreft het plaatje in de originele post de moeite waard om er apart uit te lichten (zodat je hem niet aan hoeft te klikken):
[Afbeelding]
Dit is één van de redenen waarom ik nog altijd bovenmatig geïnteresseerd ben in ATOM (Cosmos), maar ook DOT nog in de gaten houd, er gebeurd/gebeurde wel altijd veel op het Polkadot protocol.
Mijn PF is momenteel:
BTC
ETH
BIFI
GMX
KSM
BIFI heb ik omdat we daar allemaal nog eens schatteringhemeltjerijk van gaan worden, dat weet iedereen. Ik wil niet té rijk worden dus ik heb er niet al teveel van. GMX is een muntje van een DEX die ik opgepikt heb iets voordat dat FTX omviel, geen idee of het wat wordt maar ik houd hem maar vast. KSM zit ergens vast in staking/crowdloan of weet ik het, geen idee of het officieel nog vast zit of dat ik het aweer kan verhandelen maar ik kijk wel weer in de bullrun of ie nog een beetje waard wordt voordat ik de moeite ga doen die munten weer ergens weg te halen.
https://restake.app/
Ik heb het jaren lang gedaan, kijken naar grafieken zoals die van Visca over wat de toekomst is, wat de belangrijke spinnen in het web zijn, en uiteraard wat de meeste staking rewards geeft.
Zoals Scul_ aangaf, wil ik ook wel mijn portfolio delen. Misschien heeft iemand er nog wat aan
100% BTC
GMX is ook wel een interessante, sowieso komen de (Perp) DEX’en nu als paddestoelen uit de grond. GNS is er ook zo 1.YES schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:15:
[...]
Ik check deze post van Mooody nog wel eens. Zal ongetwijfeld alweer achterhaald zijn maar vind hem altijd wel nuttig:
[...]
Hierbij is wat mij betreft het plaatje in de originele post de moeite waard om er apart uit te lichten (zodat je hem niet aan hoeft te klikken):
[Afbeelding]
Mijn PF is momenteel:
BTC
ETH
BIFI
GMX
KSM
Maar goed dan kun je overal wel in investeren, Metis heeft er sinds deze week ofzo ook 1 (Tethys) dus we blijven maar gewoon even zitten.
Ohja.. portfolio
In willekeurige grootte:
APT
BIFI
BNB
TAU
CELR
MARMITE/YETI
PLU
living on the edge!
[ Voor 60% gewijzigd door St@m op 26-01-2023 08:57 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ADA/USDT op weekly nu op resistance.
when moon?
nothing stops this train
2,000,000,000+ USD in hacks vorig jaar in bridges en mensen hebben nog steeds niet door dat dat concept gewoon niet zo'n goed idee is? zie ook wat Vitalik (nog voor de hacks overigens) over tweette https://mobile.twitter.co...79501366192132099?lang=elYES schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:15:
[...]
[...]
[Afbeelding]
Mijn PF is momenteel:
BTC
ETH
BIFI
GMX
KSM
De 0.39-0.4 is een enorme weerstand op zowel de daily en weekly. Als die gebroken wordt...Kol Nedra schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:52:
ADA/BTC op daileeee locale higher high gemaakt.
ADA/USDT op weekly nu op resistance.
when moon?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen, hypotheken, energierekeningen, airco's en warmtepompen zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!