Bevindingen na2u demo (3 eigenlijk maar hij crashte op dag 2 van gewoon in staff te klikken dus een uur werk kwijt)
UI is nog niet zo'n ramp als ik had gedacht. Het is niet eenvoudig om alles terug te vinden, maar wat ik wel al heb gemerkt is dat je gewoon meer moet klikken voor hetzelfde. Dat is echt slecht design gewoon. En het staat vol van boxen die van grootte verspringen omdat je naar iets anders scrollt. Dat begint al bij je geboortedatum. Januari en juli waren groter omdat er meer weken inzaten... dro dat naar beneden ipv naar boven zodat ik kan verderklikken zonder mijn muis te verslepen. En zo is het voor heel veel.
Nu daarnaast lijken sommige dingen ook gewoon weg te zijn. Oh en kon in player search al geen attribuut nummer ingeven, dus transfers heb ik niet eens kunnen proberen
Tactics en engine is een grote achteruitgang. Ook hier weer, meer klikken en instellen. En sommige quirks die ik al zie in de match engine zijn frustrerend. Ik heb een 3 mans defensie, maar toch moet de bal weggekopt worden naar die ene speler van het andere team die als enige op onze helft staat... Tja dat voelt direct al scripted aan. Heel veel ballen worden ook teruggelegd wanneer ze hadden kunnen schieten. En als je dan vraagt om niet van buiten de box te schieten, doen ze het toch....
Dat 2d panel tijdens highlights is crap, dat is zo afgekeken van fifa en gewoon voor de schijn. En laten we wel weten, is dit nu de grote grafische verbetering? Fifa 12 zag er beter uit.
Eerste match ook direct twee tegengoals uit 2 schoten en een gemiste penalty, dat voelde vertrouwd aan
Verder zie je wel veel gerecycleer terug: persconferenties, team en player talks, interacties met het bestuur,.... dat is letterlijke copy paste
Ik weet echt niet wat ze al die jaren gedaan hebben. En my god wat voor een staat moet het geweest zijn een jaar terug.
22% rating op steam momenteel, en ik snap best waarom
[
Voor 7% gewijzigd door
AntiChrist7 op 05-11-2025 23:27
]