[Multi] Football Manager

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:22
AntiChrist7 schreef op maandag 3 november 2025 @ 23:22:
[...]

Sorry, dat is onzin. Hadden ze een geupdate DB uitgebracht voor FM24 nadat 25 gecancelled was, zou die ook vlot over de toonbank zijn gegaan. Dat gebeurt nu eenmaal als je een monopolie hebt
Dat kon niet want ze zitten met licenties die niet meer geldig zijn. Dus vandaar dat ze dat niet gedaan hebben en je wil niet weten hoe duur die licenties zijn en ook trouwens hoe duur het is om illegaal toch die namen te gebruiken (via rechtzaken)

En ze zijn inderdaag langer dan 2 jaar bezig om de game over te poorten naar Unity. Ik dacht dat ze daar al 4 tot 5 jaar mee bezig waren naast het uitbrengen van de nieuwe fm's (fm 25 daar gelaten)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

AntiChrist7 schreef op maandag 3 november 2025 @ 23:22:

En met dat vetgedrukte ben ik het ook niet eens. De verschillen tussen FM22, 23 en 24 zijn echt niet overdreven groot (dixit Lollujo btw in een vid met WTS), en toch konden ze elk jaar een nieuw record aan gebruikers voorleggen. Dat er moest veranderd worden omdat je de engine niet meer verder kon pushen? ja. Dat je moest veranderen omdat niemand hem zou kopen? Sorry, dat is onzin. Hadden ze een geupdate DB uitgebracht voor FM24 nadat 25 gecancelled was, zou die ook vlot over de toonbank zijn gegaan. Dat gebeurt nu eenmaal als je een monopolie hebt
En hoe lang zou het goed zijn gegaan als ze elk jaar minimale updates hadden gebracht?
De successen van de laatste jaren zijn voornamelijk gerelateerd aan Covid. Mensen hadden toen opeens bakken met tijd en kwamen zo met FM in aanraking.
Zonder veranderingen was die high weer gaan afnemen.
Je zag dat ook wel bij een CoD. Geen veranderingen en men begint te morren.
Daarnaast is het idee dat de game binnenkort (of volgende titels) substantieel beter zal zijn, gebasseerd op hoop ipv feiten. Leuk dat er potentieel inzit, maar gaan ze dat ook effectief eruit halen? Genoeg wonderkids ingame en irl waar potentieel inzat en niets van is geworden, om een toepasselijke analogie te gebruiken
dat is ook iets wat de tijd ons zal moeten leren. Als FM27 of FM28 geen sprongen maakt sluit ik mij aan bij jou maar ik bied ze vooralsnog de kans om zich te bewijzen.
Vooralsnog heeft SI wel de trackrecord dat ze iets moois kunnen maken.

Om jou wonderkid analogie te gebruiken: Als jou IRL club een potentiele wonderkid kan kopen voor weinig ga je ook niet roepen dat ze mijlenver bij hem weg moeten blijven omdat er genoeg voorbeelden zijn waar de potentie er niet uit kwam.

En betreft de monopolie. Dat vind ik ook iets wat twee kanten op kan gaan. Als men nu FM26 massaal gaan boycotten loop je ook risico dat Sega helemaal de stekker eruit trekt want in de ogen van de aandeelhouders is er blijkbaar geen markt meer voor Football Manager sims met diepgang. Of ze moeten een dumbed down versie maken

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:37
Player1S schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 09:18:
[...]

En hoe lang zou het goed zijn gegaan als ze elk jaar minimale updates hadden gebracht?
De successen van de laatste jaren zijn voornamelijk gerelateerd aan Covid. Mensen hadden toen opeens bakken met tijd en kwamen zo met FM in aanraking.

[...]

dat is ook iets wat de tijd ons zal moeten leren. Als FM27 of FM28 geen sprongen maakt sluit ik mij aan bij jou maar ik bied ze vooralsnog de kans om zich te bewijzen.

Om jou wonderkid analogie te gebruiken: Als jou IRL club een potentiele wonderkid kan kopen voor weinig ga je ook niet roepen dat ze mijlenver bij hem weg moeten blijven omdat er genoeg voorbeelden zijn waar de potentie er niet uit kwam.

En betreft de monopolie. Dat vind ik ook iets wat twee kanten op kan gaan. Als men nu FM26 massaal gaan boycotten loop je ook risico dat Sega helemaal de stekker eruit trekt want in de ogen van de aandeelhouders is er blijkbaar geen markt meer voor Football Manager sims met diepgang. Of ze moeten een dumbed down versie maken
Die bestaat al. FM Touch en FM Mobile.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:30
[...]

[...]

Spreek je nu jezelf niet een beetje tegen? Je zegt dat de hogere spelersaantallen er kwamen door covid (wat inderdaad klopt), dus als die gaan afnemen, heeft dat niet direct met de kwaliteit/veranderingen te maken. En je claimt dat ze een trackrecord hebben van iets moois te maken, maar ze teren ook wel al jaren op hetzelfde.....

Ik ben ook niet tegen een boycott, maar ik ben wel 100% zeker dat als er een volwaardige concurrent was, we echt niet in deze situatie zaten.
jlena schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 07:19:
[...]

Dat kon niet want ze zitten met licenties die niet meer geldig zijn. Dus vandaar dat ze dat niet gedaan hebben en je wil niet weten hoe duur die licenties zijn en ook trouwens hoe duur het is om illegaal toch die namen te gebruiken (via rechtzaken)
oh dat weet ik hoor, het was maar om als voorbeeld te gebruiken dat als het letterlijk een geupdate database was, mensen die nog altijd zouden kopen (want eerlijk is eerlijk, de afgelopen jaren was een nieuwe game voor 90% een geupdate database).

Al blijf ik het wel een raar verhaal vinden, want ze hadden toch die licenties ook nodig voor FM25 voor die geannuleerd werd?

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Koop jij een spel omdat een opvolger 3 jaar later wellicht wel goed is? Dat is het probleem hier.
Als iets niet af is moeten ze het gewoon niet releasen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:17:
[...]

Al blijf ik het wel een raar verhaal vinden, want ze hadden toch die licenties ook nodig voor FM25 voor die geannuleerd werd?
Licenties worden vaak voor een beperkte periode afgegeven (bijv 1 jaar), niet eeuwigdurend. Die moet je dan dus elk jaar weer vernieuwen.

Plus je zit met veranderende namen (denk aan competitienamen die wijzigen ivm nieuwe sponsoren) waar je dan ook weer nieuwe licenties voor moet afnemen. Stadions veranderen ook nog wel eens van sponsor, en dus vaak ook van naam -> nieuwe licentie nodig.

In sommige landen (met name Zuid-Amerika geloof ik) zijn spelers(namen) soms zelfs individueel gelicenseerd (dus niet als club, maar echt per speler). Als spelers dan van elftal wisselen, of nieuwe spelers doorstromen uit de jeugd, moet je daar dus ook weer licenties voor afsluiten.

Is (of wil je) zo'n licentie niet af te sluiten (om wat voor reden dan ook) moet je die dus in de diverse editor-bestanden voorzien van een fake naam (die je er dan bij een Realname fix weer uit kunt slopen....).

Er zijn hele bureaus die zich met dit soort licentie-kwesties bezig houden, dat is gewoon een vak apart. Dikke kans dat SI dit niet eens zelf regelt, maar daar een bureau voor inhuurt die zich in de materie verdiept. Of wellicht heeft SEGA een dedicated afdeling hiervoor, ik heb geen idee.

Virussen? Scan ze hier!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:25
toolkist schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:37:
[...]

Koop jij een spel omdat een opvolger 3 jaar later wellicht wel goed is? Dat is het probleem hier.
Zeker. Wanneer niemand FM26 zou kopen, weet je zeker dat FM27 of FM28 er niet gaan komen. En ondanks alle bugs en soms irritante UI, heb ik er toch weer 50+ uur inzitten wat de 45 euro het al meer dan waard is.

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:37:
[...]

Als ik vertrouwen in de ontwikkelaar heb wel ja.
Ik koop ook alle DLC voor Farming Sim. (via season pass). Niet omdat ik perse die spullen in de game wil hebben (mods voegen ook veel toe) maar ook om de ontwikkelaar te ondersteunen. Om te zorgen dat er tzt een nieuwe komt.
Gezien de uren in de game kan ik dat voor mijzelf rechtvaardigen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

AntiChrist7 schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:17:
[...]

Spreek je nu jezelf niet een beetje tegen? Je zegt dat de hogere spelersaantallen er kwamen door covid (wat inderdaad klopt), dus als die gaan afnemen, heeft dat niet direct met de kwaliteit/veranderingen te maken. En je claimt dat ze een trackrecord hebben van iets moois te maken, maar ze teren ook wel al jaren op hetzelfde.....

Ik ben ook niet tegen een boycott, maar ik ben wel 100% zeker dat als er een volwaardige concurrent was, we echt niet in deze situatie zaten.
Gebrek aan goede concurrent is zeker een ding. Dat zie ik zelf ook heel erg graag bij Farming Sim.
Als er een volwaardige concurrent was dan had SI zeker andere keuzes gemaakt.
Punt is dat ze geen concurrent hebben maar wel een moederbedrijf met aandeelhouders.
FM26 accepteer ik van ze. Met FM27 moeten ze verbetering laten zien. Doen ze dat niet dan zie ik het heel somber in voor dit genre.

• AntiChrist7
wildhagen schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 12:38:
[...]

Licenties worden vaak voor een beperkte periode afgegeven (bijv 1 jaar), niet eeuwigdurend. Die moet je dan dus elk jaar weer vernieuwen.

Plus je zit met veranderende namen (denk aan competitienamen die wijzigen ivm nieuwe sponsoren) waar je dan ook weer nieuwe licenties voor moet afnemen. Stadions veranderen ook nog wel eens van sponsor, en dus vaak ook van naam -> nieuwe licentie nodig.

In sommige landen (met name Zuid-Amerika geloof ik) zijn spelers(namen) soms zelfs individueel gelicenseerd (dus niet als club, maar echt per speler). Als spelers dan van elftal wisselen, of nieuwe spelers doorstromen uit de jeugd, moet je daar dus ook weer licenties voor afsluiten.

Is (of wil je) zo'n licentie niet af te sluiten (om wat voor reden dan ook) moet je die dus in de diverse editor-bestanden voorzien van een fake naam (die je er dan bij een Realname fix weer uit kunt slopen....).

Er zijn hele bureaus die zich met dit soort licentie-kwesties bezig houden, dat is gewoon een vak apart. Dikke kans dat SI dit niet eens zelf regelt, maar daar een bureau voor inhuurt die zich in de materie verdiept. Of wellicht heeft SEGA een dedicated afdeling hiervoor, ik heb geen idee.
Ja dat begrijp ik, maar als ze FM25 wouden uitgeven, dan ga ik er wel vanuit dat ze ook de licenties (grotendeels) al in orde hadden gemaakt voor die jaargang. Dus het argument "we konden geen update uitbrengen want we hadden licentie issues", vind ik in die optiek vreemd. Er zal wel een perfect legale uitleg voor zijn, maar voor mij voelt het een beetje als "we hebben de kosten baten analyse gedaan en we couldnt be bothered. En we hebben toch geen concurrent waar we spelers aan kunnen verliezen"

Dit is vijgen na pasen, maar eigenlijk hadden ze eind augustus 2024 moeten zien "dit kunnen we niet uitbrengen, tijd om in te zetten op een geupdate FM24". En dat wrijf ik Miles 100% aan

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:29
Toch maar FM26 gekocht, altijd een fan geweest ondanks de kritiek die ik over deze versie heb gelezen. Ben er lang uitgeweest, iemand die weet waar ik de mods / logos en database kan vinden? Weet dat het nog even kan duren tot het uit is omdat SI heel de ui etc heeft aangepast

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:31

Mauz1978

Console War Veteran

Werkt voorals nog prima op de console! Heel blij mee.

Something under the bed is drooling

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Euhm, ik wil FM26 Toch spelen en staat ook als zodanig in de App store van MacOS, maar hij start FM24 op... Raar?

Ow laat maar, ik klikte op spelen, maar je moest ergens anders klikken om bij te werken

[ Voor 30% gewijzigd door Slasher op 04-11-2025 18:34 ]

Elect a clown, expect a circus.

• jlena
sacaji schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:11:
Toch maar FM26 gekocht, altijd een fan geweest ondanks de kritiek die ik over deze versie heb gelezen. Ben er lang uitgeweest, iemand die weet waar ik de mods / logos en database kan vinden? Weet dat het nog even kan duren tot het uit is omdat SI heel de ui etc heeft aangepast
Op de pagina sortitoutsi of fmscout kan je veel vinden.

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Ik ben zo slecht in bluffen. Brentford komt voor Hilgers. Bied 2.9m up front en 2,8m in termijnen en nog bonus van 1.6 na 50 wedstrijden.
Wil hem niet kwijt dus doe tegenbod van 5m up front, 3m in 3 termijnen en dan 1,8m na 50 wedstrijden met verwachting dat ze dat wel af kappen.... accepteren ze het 8)7

Had meer moeten vragen

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-11 21:51

Shabbaman

Got love?

Ik gok dat je ongeveer anderhalf keer het openingsbod had kunnen vragen als tegenbod.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sacaji schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 18:11:
Zoals degene voor mij ook al zei:

Op fansites SortItOutSi en FMScout kan je heel veel vinden qua logo's, player faces, skins, enz. Een aanrader is ook de real name fix / license fix van SortItOutSi die de namen fan sommige clubs en spelers waar SI geen rechten op heeft, alsnog echt maakt.

En op de officiële SI Community Forums vind je heel veel tactieken en ook editor files voor extra competities, transferupdates, en andere veranderingen aan de game.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Logo's ben ik nog niet aan begonnen. Doe ik een dezer dagen wel.
Heb wel de realname fix gedaan maar dan die van FMScout.

Ook heb ik een database update erin gezet waarmee de Nederlandse vrouwencompetitie beschikbaar is. Maar deze is wel dusdanig dat een Twente, Ajax of PSV niet gelinkt zijn aan de heren teams zoals je wel bij de officiële ziet. Ook missen daar de badges.

Seizoen is goed begonnen. Sta 2e achter Ajax. Tot Excelsior alles gewonnen. Zelfs met 10 man PSV verslagen.
Ajax verslikt zich in Volendam (1-1) waarna ik de kop positie kon pakken door Excelsior te verslaan..... [insert meme]. Nee, we gaan er met 3-1 af.

Op deadline day nog wel even Bart van Rooi verkocht voor 19 miljoen aan Atalanta. Geld maar gelijk uitgegeven. Ook de centen die ik voor Hilgers heb gekregen.

Moet nog wel even uitzoeken hoe ik makkelijk andere competities kan bekijken. In FM24 kon je heel makkelijk lijstje met favorieten maken. Hield zo beetje de top comptities bij en keek wat mij favo buitenlandse clubs en/of oude clubs deden.

Layout is wennen en match graphics zijn moah vanwege mijn potato pc maar loopt verder wel soepel.

Benieuwd hoe ver ik met dit Twente kan komen. Scheelt dat PSV en Feyenoord nu al op behoorlijke achterstand staan (14e en 15e)

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-11 19:26

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Vermaak me op zich wel, hoop bugs uit de beta zijn volgens mij redelijk goed opgelost. En beter begonnen dan Heitinga.. Maar ja met de juiste spelers op een plek en een capable Linksback is dat ook niet zo moeilijk.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QgNtLqo1SNgOhAG_dOY2OtUW9FM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jJcuPdLBBDFe8VnFQ4xKhHJp.jpg?f=fotoalbum_large

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:17

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Gister de touch editie gespeeld, na 10 minuten gestopt, wat een bagger UI zeg
Dit heeft echt niets meer met bijvoorbeeld FM20 touch te maken. Veel te ingewikkeld geworden.

Ik dacht dat de touch versie voor de casual gamer was, nou het is echt niet te doen.
Ik ben heel wat gewend, ik ben van de generatie die de Championship Manager elk jaar kocht, en het is gewoon te veel geworden ook de Touch versie.

Elect a clown, expect a circus.

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Eerste bug tegen gekomen...... Springt midden in de game naar team tactic. Kan er niet uit want heb geblesseerde speler op het veld. Alleen staat bij niemand icoontje dat ze geblesseerd zijn. Heb maar even afgesloten

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

De pers interactie is nog steeds bagger.
Met 2-0 voorsprong binnen 10 minuten tegen NEC maakt Daan Rots domme overtreding en kan vertrekken na 30 minuten....

Krijg je na de tijd de vraag waarom ik mijn tactiek aanpaste terwijl ik voor stond. Ja lul omdat ik speler minder heb misschien?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Player1S schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:21:
Met 2-0 voorsprong binnen 10 minuten tegen NEC maakt Daan Rots domme overtreding en kan vertrekken na 30 minuten....

Krijg je na de tijd de vraag waarom ik mijn tactiek aanpaste terwijl ik voor stond. Ja lul omdat ik speler minder heb misschien?
Klinkt als juist heel realistisch?

In het echt stellen journalisten immers ook vaak nogal domme vragen. Dat simuleerrt FM dus netjes mee!

Virussen? Scan ze hier!

• jlena
Player1S schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:21:

De pers mag lekker mijn assistent doen. Dat hoop ik dat dat in de toekomst ook verbeterd.

• AntiChrist7
Bevindingen na2u demo (3 eigenlijk maar hij crashte op dag 2 van gewoon in staff te klikken dus een uur werk kwijt)

UI is nog niet zo'n ramp als ik had gedacht. Het is niet eenvoudig om alles terug te vinden, maar wat ik wel al heb gemerkt is dat je gewoon meer moet klikken voor hetzelfde. Dat is echt slecht design gewoon. En het staat vol van boxen die van grootte verspringen omdat je naar iets anders scrollt. Dat begint al bij je geboortedatum. Januari en juli waren groter omdat er meer weken inzaten... dro dat naar beneden ipv naar boven zodat ik kan verderklikken zonder mijn muis te verslepen. En zo is het voor heel veel.

Nu daarnaast lijken sommige dingen ook gewoon weg te zijn. Oh en kon in player search al geen attribuut nummer ingeven, dus transfers heb ik niet eens kunnen proberen

Tactics en engine is een grote achteruitgang. Ook hier weer, meer klikken en instellen. En sommige quirks die ik al zie in de match engine zijn frustrerend. Ik heb een 3 mans defensie, maar toch moet de bal weggekopt worden naar die ene speler van het andere team die als enige op onze helft staat... Tja dat voelt direct al scripted aan. Heel veel ballen worden ook teruggelegd wanneer ze hadden kunnen schieten. En als je dan vraagt om niet van buiten de box te schieten, doen ze het toch....

Dat 2d panel tijdens highlights is crap, dat is zo afgekeken van fifa en gewoon voor de schijn. En laten we wel weten, is dit nu de grote grafische verbetering? Fifa 12 zag er beter uit.

Eerste match ook direct twee tegengoals uit 2 schoten en een gemiste penalty, dat voelde vertrouwd aan

Verder zie je wel veel gerecycleer terug: persconferenties, team en player talks, interacties met het bestuur,.... dat is letterlijke copy paste

Ik weet echt niet wat ze al die jaren gedaan hebben. En my god wat voor een staat moet het geweest zijn een jaar terug.

22% rating op steam momenteel, en ik snap best waarom

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 05-11-2025 23:27 ]

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
jlena schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:21:
[...]

De pers mag lekker mijn assistent doen. Dat hoop ik dat dat in de toekomst ook verbeterd.
Sinds er persco's in FM zitten laat ik dat al doen door m'n assman in de hoop dat dat in de toekomst verbeterd...

• Rivanov
Public Beta patch log:

Change list (non-exhaustive):
  • Substantial crash and stability fixes.
  • Numerous string translation fixes.
  • Numerous text overlaps and misalignment fixes.
  • Numerous tile/card polish.
  • Further fixes to Matches Freezing at start of the second half in Single-Player Career
  • Added a preference to turn off/alter the speed of UI transitions between screens
  • Change to default colouring of attributes to make them more distinguishable.
  • Added preference option to allow users to customise attribute colours.
  • Added 1.5x Match Speed during highlights and 4x Match Speed between highlights
  • Manually scouting a player will now correctly delegate an appropriate scout.
  • Newgen portraits will now appear during match broadcast graphics.
  • Fixed issue preventing subs processing that were made at halftime via the tactics screen.
  • Fixed issue where white match ball would be used in snowy weather.
  • Set piece attributes are now visible when setting Set Piece/Penalty takers.
  • Tactic Familiarity will now correctly progress over time within Match Day > Tactics.
  • Fixed issue causing World Golden Ball award to be skewed towards South American players.
  • Text scaling preference option will now be saved after exiting the game.
  • Fixed issue preventing user from closing Fixtures & Results popup post-match.
  • Fixed issue causing Player Database to return incorrect results if user switched between Interest Levels
  • Fixed issue forcing user to holiday past End of Season Team Meeting
  • Staff Responsibilities has been made more accessible and easier to locate.
  • Selecting any carousel option besides the first on the 'Club Staff' now takes you to the correct view
  • Career Stats will no longer display GK columns for outfield players
  • Fixed issue preventing users to progress through UCL Squad Registration despite correct number of Homegrown players included.
  • Correct pronouns will now be used within ‘Ask Agent About Availability’ conversation.
  • Mental Attributes will now display correctly when set within the Staff Database tool.
  • Fixed issue where there was no way to tell which clubs were promoted/relegated via Season Preview
  • Club badges are now shown on the Media Dream Eleven
  • Back navigational directional arrow shortcut now functional across cards/tools
  • Overall start/until dates within Club > Finances > Debts & Loans will no longer display 01/01/1900.
  • Fixed issue where Squad Numbers would be missing if making a single substitution.
  • Injury icon now better displayed on contrasting red kits.
  • User can now select ‘None’ as an option for Individual Training.
  • User can now remove previously set Individual Training Focus.
  • Career > Managerial Vacancies will now display both men’s and women’s teams.
  • Fixed issue where player would reject the own asking price that they themselves had set.
  • Fixed issue preventing user from continuing if loanee was injured on international duty.
  • Manager Creation > Accessories will now correctly reflect colour changes.
  • Manager Creation > Fixed wrinkles slider not applying
  • Manager attire choices will now save correctly.
  • Fixed issue where remove button was not displaying in Squad Planner
  • Fixed User being able to sell instalments within clauses tool
  • Club Header in Welcome Pack will now display the correct information.
  • User can now only mortgage transfer instalments from the point they took over, not from real world transfers that occurred pre-game start date.
  • Refined 2025 squad registration rules for the NWSL.
  • “Exit Talks” button now functions correctly within Contract Negotiations.
  • Reworked Match Momentum Graph to better show teams with dark colouring.
  • Opposition team will now be highlighted in Europa/Conference League pre match league tables.
  • Winners will now display within Competitions Card.
  • User is now always taken back to portal after using instant result for a friendly match
  • Red card icon will now correctly display for each respective team within the Scorebar of men’s Champions League matches.
  • Fixed spacing of the aggregate score within the Scorebar of men’s Champions League matches.
  • Space bar can now be used to interrupt holiday or processing.
  • Fixed issue where “Find Similar Player To…” within Player Database wouldn’t filter out correct results.
  • Fixture tile on Portal will now correctly update post-match.
  • The “Scouting Finished” message headline will now display the name of the player.
  • The “Intermediary Suggestion” headline will now display the name of the player.
  • Fixed issue causing the Attributes Graph within Progress Report not to display graph lines.
  • Added a Leave button to Continue panel so spectators of an online match can leave during halftime.
  • Fixed inconsistency of teams being selected by default via 'Quick Start'
  • Fixed “non-EU” rule in Serie A that was preventing certain players being registered in game despite being registered in real life.
  • Unmanageable divisions will no longer display within Advanced Game Setup.
  • Improved in-game tooltips, resolving issues with text wrapping and display location logic
  • Tooltip has been readded to First Team > Form to display numeric rating.
  • Changed the colour styling on First Team > Position Selectors to ensure the position selectors reflect the team selection correctly
  • Fixed issue preventing Medical Centre > Season Summary table from loading despite having injured player.

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

jlena schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:21:
[...]

Geleihoofd schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:50:
[...]

Sinds er persco's in FM zitten laat ik dat al doen door m'n assman in de hoop dat dat in de toekomst verbeterd...
Vaak laat ik het ook wel door mijn assistant doen maar omdat het nieuw is toch nog beetje nieuwsgierig hoe het nu is.

In de toekomst hoop ik dat ze daar AI voor kunnen gaan gebruiken. Dat het echt dynamisch wordt.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:17
Netherlands (D7) NEW
Netherlands (D7) version with promotion/relegation D2-D3 NEW

https://www.fmscout.com/a-fm26-leagues-pack-by-timo.html

Altijd wel mensen die hier op aan het wachten zijn volgens mij

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

MrGizMo schreef op donderdag 6 november 2025 @ 12:17:
Netherlands (D7) NEW
Netherlands (D7) version with promotion/relegation D2-D3 NEW

https://www.fmscout.com/a-fm26-leagues-pack-by-timo.html

Altijd wel mensen die hier op aan het wachten zijn volgens mij
Oh die is interessant. Gaan we onthouden voor mijn unemployed save.
Wel even de editor op los laten en Vitesse de komende 10 jaar 99 strafpunten/seizoen geven.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 4 november 2025 @ 20:00:
Ik ben zo slecht in bluffen. Brentford komt voor Hilgers. Bied 2.9m up front en 2,8m in termijnen en nog bonus van 1.6 na 50 wedstrijden.
Wil hem niet kwijt dus doe tegenbod van 5m up front, 3m in 3 termijnen en dan 1,8m na 50 wedstrijden met verwachting dat ze dat wel af kappen.... accepteren ze het 8)7

Had meer moeten vragen
Zou altijd die 50 wedstrijden naar 1 zetten, wordt (in '24 tenminste) volgens mij altijd geaccepteerd.
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste