[Multi] Football Manager

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:20:
[...]

Iedereen druk met de game afkraken, ondertussen heb ik mijn eerste volledige seizoen erop zitten.

Kleine 10 uur over gedaan, 1 keer gecrashed.
Verder geen gamebreaking bugs gezien en de UI was ik vrij snel aan gewend.

Er zal genoeg te verbeteren zijn en ik verwacht ook wel dat SI dat gaat doen. Maar dit is gewoon een prima speelbare beta wat mij betreft.
Wow, dat is rap. Heb zelf net 10 matches gespeeld :P

Verder helemaal met je eens, vermaak me weer prima eigenlijk. Niks gamebrekends tegengekomen eigenlijk. Wel wat irritaties maar die worden ongetwijfeld wel weer opgelost in komende patches.

Ben zelf ook niet zo van het negatieve dingen zoeken. Zie meer in het positieve, dat is veel constructiever dan alles afkraken. Haal je ook veel meer plezier uit :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:44
Rivanov schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:05:
[...]

Krijg zojuist mail dat ze toch refunden.
Haha damn, nouja wel weer gelukje dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:46

Mauz1978

Console War Veteran

Zijn er Nederlandse streamers die aan te raden zijn?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:38
Natuurlijk zeg ik niet dat je je niet mag amuseren. Maar het is ook zinloos om te ontkennen dat de kwaliteit echt wel lager ligt dan we hadden kunnen verwachten van iets dat 4-5jaar in ontwikkeling is geweest. Er zijn 5000 bugs gerapporteerd in drie dagen, FM24 had er een 6500 in twee jaar. Je bent echt geen loyaliteit verschuldigd aan een bedrijf, zeker niet aan een bedrijf dat geen probleem had om pre-orders te aanvaarden een jaar geleden (en bedenk eens hoe slecht het dan wss was).

Tja en niets gamebreakend... gisteren ook een stream gezien met twee crashes bij gewoon een knop te gebruiken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:37

On_E

Housemusic

Heeft helemaal niks te maken met loyaliteit aan een bedrijf. Ik oordeel liever gewoon zelf in plaats van af te gaan op streamers of online fora.

Tegenwoordig is het erg hip om overdreven negatief te zijn lijkt het wel, gefundeerde kritiek komt zelden nog voor tussen het moeras aan ‘doom & gloom’ posts.

De UI is voor verbetering vatbaar, dat vind ik ook. Je moet soms meer klikken om bij gedetailleerde info te komen dan in FM24. Dat lijkt me niet de bedoeling van een nieuwe UI.

Daarnaast vind ik ook dat er te weinig nieuws is, je leest nog steeds dezelfde nieuwsberichten en persconferenties als in FM24, op enkele nieuwe regels na. Ergens voelt het als die game met een compleet nieuwe skin en een nieuwe match engine. Ik had zelf ook iets meer verwacht dan dat.

Tegelijkertijd kan ik inmiddels alles vinden wat ik nodig heb aan info, vermaak ik me prima met de wedstrijden zelf die ik itt FM24 nu wel allemaal kijk (Key Highlights) en zit ik dus inmiddels alweer in oktober in mijn 2e jaar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 28 29 Laatste