@Extigo die bug van die Continue knop is btw idd al als Known Issue bevestigd en wordt met de hoogste priorieit opgepakt door de developer zag ik.
Het schijnt idd te helpen om even de save te herladen of voor 1 dag op holiday te gaan als workaround.
Heb het zelf niet gehad, het lijkt niet bij iedereen te gebeuren, in de meldingen heb ik geen patroon kunnen ontdekken wat het probleem triggert iig.
Dat van die wisselspelers idem dito, wordt ook met hoogste prioriteit opgepakt. Ook hier is geen patroon bekend, lang niet iedereen lijkt het iig te hebben.
Dat van die kleuren is idd erg irrant net als uitlijnproblemen met tekst.
Die scaling problemen die jij noemt vind ik idd ook een knap irritant ding. Ik heb een ultrawidescreen monitor, en de UI schaalt helemaal niet, ik zit met enorme lege vlakken. Functioneel maakt het uiteraard niet uit, maar het ziet er niet fraai en evenwichtig uit nee.
Het schijnt idd te helpen om even de save te herladen of voor 1 dag op holiday te gaan als workaround.
Heb het zelf niet gehad, het lijkt niet bij iedereen te gebeuren, in de meldingen heb ik geen patroon kunnen ontdekken wat het probleem triggert iig.
Dat van die wisselspelers idem dito, wordt ook met hoogste prioriteit opgepakt. Ook hier is geen patroon bekend, lang niet iedereen lijkt het iig te hebben.
Dat van die kleuren is idd erg irrant net als uitlijnproblemen met tekst.
Die scaling problemen die jij noemt vind ik idd ook een knap irritant ding. Ik heb een ultrawidescreen monitor, en de UI schaalt helemaal niet, ik zit met enorme lege vlakken. Functioneel maakt het uiteraard niet uit, maar het ziet er niet fraai en evenwichtig uit nee.
Virussen? Scan ze hier!
/f/image/LlKiG8wSvcA3n1ziTOQNXE9d.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LO2dGcW5C8DSqTMmTFzeCd8g.png?f=user_large)
/f/image/fLqtXjzzyiyTYuJ6dZfGpIKq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zI8kOzuoSPch9mNV3FQbNKin.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/wTbWMxoyCkDuoAnHkV5UwL8R.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/PA4aJ9DuDLTS0fQtiMwqT3Nr.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/BWLoNKiqTV0Jh2vpyhKV0SNl.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/GD85uESrEzL00GciAw71N4Yf.png?f=fotoalbum_tile)