Virussen? Scan ze hier!
Brr....
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik begin meestal clubloos en zonder ervaring en dan na een halfjaar komt er wel wat op je pad.MrGizMo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:48:
Iedereen al een idee met welk team ze beginnen?
Ik ga kijken of ik dit sprookje kan recreëren als eerste uitdaging.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Of een Europa League sprookje met Go Ahead Eagles. Gewoon 2-1 voor tegen Aston Villa 😊Zyron schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:47:
Zweedse club uit dorpje met duizend inwoners zorgt voor sensatie met landstitel https://www.nu.nl/voetbal...satie-met-landstitel.html
Ik ga kijken of ik dit sprookje kan recreëren als eerste uitdaging.
Heb geen beta maar denk dat ik met Twente ga beginnen en zodra de vrouwen eredivisie er is als mod en ik de nieuwe game beetje door heb en eerste patches zijn geweest begin ik een non-league to legends. Dus 0 ervaring, 0 badges en werkeloos.MrGizMo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:48:
Iedereen al een idee met welk team ze beginnen?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze gebruiken amper best practices, het ziet er niet uit en alles zit vol met bugs
Ik kan me zeker vinden in de UI kritiek. Alles is lastiger te vinden of er is overlap in teksten of zelfs spelers-posities. Speelde heel even in het Nederlands en daar was het nog erger. Het sorteren van de spelerslijst in het tactiek scherm werkte niet goed (pas nadat je de assistent een keer de opstelling had laten maken).
Ik denk dat er nog flink wat werk aan de winkel is voordat dit een prettige ervaring gaat worden. Toch zal ik morgen rustig aan de eerste wedstrijden beginnen te spelen en rustig aan rond gaan kijken, er is nog zat te zien en te leren. Ik heb er vertrouwen in dat ze snel genoeg bezig gaan met de problemen.
Elke nieuwe start is moeilijk, denk ik..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ook meteen de realname fix toegepast uiteraard.
Ik moet zeggen dat de UI idd nogal..... wennen is, zeg maar. Ik zoek me echt rot. Maar na een halfuurtje bladeren kan ik iig voor de belangrijkste dingen nu wel mijn weg vinden. Zitten nog wel wat irritante zaken in, zoals teveel scroll-balken, en teveel informatie op een te klein oppervlak, waardoor het nogal onrustig wordt. Ook de animaties (in- en uit-faden) mogen nog wel wat vloeiender.
Ook zitten er nog wel wat glitches in (die zijn al gemeld op het forum zag ik), zoals positionering van tekst etc die niet goed uitgelijnd is. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel gefixed worden.
Vsn mij persoonlijk hoeven al die tegeltjes ook niet zonodig, dat is me iets teveel console-achtig, maargoed, dat is een kwestie van smaak en niet per definitie goed of fout. En het is sowieso een trend in de gamewereld geloof ik, om steeds meer richting console-interfaces te gaan.
Wat wel knap irritant is (is ook al meerdere keren gemeld op het forum zag ik) is dat de Back-knop nogal onvoorspelbaar is. Soms gaat hij netjes terug naar het vorige scherm zoals het hoort, maar soms springt hij wel 4-5 stappen terug. Ook dat zal ongetwijfeld nog wel gefixed worden.
Ook een nadeel vind ik dat de Training en de Staff schermen imho nogal onoverzichtelijk zijn. Hier moet ik duidelijk nog iets meer induiken.
Wel positief vind ik dat je de tactiek nu veel beter kunt tweaken, met het onderscheid tussen In Posession en Out of Posession.
Matches heb ik nog niet gespeeld (zover ben ik nog niet gekomen
Eerste indruk is dat er dus nog wel wat glitches zijn, met name in de UI, maar als men die tijdig weet te fixen zie ik er zeker wel potentie in.
Virussen? Scan ze hier!
Dit, maar ook zoals voor mij dat je in de afgelopen 20 jaar er iets van 15k uur in hebt zitten waarbij de ui nooit zo hard (zover ik mij herinner) is aangepast dan is het gewoon ook wennen.Zyron schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 00:33:
Ook hier de eerste twee uurtjes erin zitten. UI is absoluut wennen maar om nu aan een refund te denken.. nee. Alles went en waarschijnlijk zullen er t.z.t. wel mods verschijnen die de UI ook weer de kop gooien.
Elke nieuwe start is moeilijk, denk ik..
Het is nog veel te vroeg om het gelijk af te schrijven. In de vorige versies zaten ook genoeg dingen in de ui die irriteerde maar daar hebben we mee leren leven over de jaren.
Precies zit. Sure, er zitten nog best wel wat problemen in, dat ontkent ook niemand. In deze stand zoals het nu is moet men het niet uitbrengen nee. Zie mijn vorige post hierboven waar ik al een aantal punten benoem, en ik ben er vast nog meer niet tegengekomen.stomley schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:51:
[...]
Dit, maar ook zoals voor mij dat je in de afgelopen 20 jaar er iets van 15k uur in hebt zitten waarbij de ui nooit zo hard (zover ik mij herinner) is aangepast dan is het gewoon ook wennen.
Het is nog veel te vroeg om het gelijk af te schrijven. In de vorige versies zaten ook genoeg dingen in de ui die irriteerde maar daar hebben we mee leren leven over de jaren.
Maar ik zag op het forum al iemand die na 5 (!) minuten spelen ging refunden, want het was allemaal kut en weet ik wat. No offence maar als je na 5 minuten al afhaakt ben je zelf ook niet helemaal fris bezig. Alle wijzigingen vereisen gewenning, ook in vorige versies veranderde genoeg (denk aan de invoer van de DataHub, wat een drama was dat in het begin zeg, en 'dit is kut ik wil de oude FM terug!'-opmerkingen....). Als je alles bij het oude wil houden, blijf dan lekker bij CM93/94 of FM05 ofzo.
Sure, als je 10 uur gespeeld hebt en het nog niks vind, dan is dat prima en kritiek an sich is ook prima. Maar om na lrap 5 minuten al de hele game af te schrijven vind ik een beetje extreem en kortzichtig. Dan heb je net je database opgestart.
Ik ben iig wel van plan om het dit weekend een serieuze kans te geven. Wellicht als het niet bevalt dat ik dan even tot 4 november wacht, maar ik ga het iig niet op voorhand afschieten.
Virussen? Scan ze hier!
Ultrawide 3440x1440 is niet te doen. Zet je 'm op Windowed 2560x1440 dan zie je het onderste deel van het scherm niet op macOS, omdat je door de menubar bovenin het scherm niet helemaal in beeld krijgt.
En het lijkt wel geupscaled vanaf 720p.
[ Voor 55% gewijzigd door Rivanov op 24-10-2025 08:59 ]
- Continue button niet klikbaar. Uiteindelijk eerst de highlights van mijn vorige wedstrijd gestart, direct weer afgesloten en toen werkte de knop weer
- Wisselen van geblesseerde speler werkt niet. Blijf de melding krijgen dat er een geblesseerde speler op het veld staat
- Meerdere soft locks op schermen die meestal alleen met een herstart op te lossen zijn. Al gehad tijdens een transfer en tijdens het maken van een tactiek
En dan nog de UI bugs als kleuren die ineens anders zijn, overlappende tekst en niet werkende schaling met kleinere tekst.
Verder voelt de game wel goed aan, maar ze moeten deze zaken eerst gaan fixen voordat ik er echt meer tijd in ga steken.
Het schijnt idd te helpen om even de save te herladen of voor 1 dag op holiday te gaan als workaround.
Heb het zelf niet gehad, het lijkt niet bij iedereen te gebeuren, in de meldingen heb ik geen patroon kunnen ontdekken wat het probleem triggert iig.
Dat van die wisselspelers idem dito, wordt ook met hoogste prioriteit opgepakt. Ook hier is geen patroon bekend, lang niet iedereen lijkt het iig te hebben.
Dat van die kleuren is idd erg irrant net als uitlijnproblemen met tekst.
Die scaling problemen die jij noemt vind ik idd ook een knap irritant ding. Ik heb een ultrawidescreen monitor, en de UI schaalt helemaal niet, ik zit met enorme lege vlakken. Functioneel maakt het uiteraard niet uit, maar het ziet er niet fraai en evenwichtig uit nee.
Virussen? Scan ze hier!
Ook al snel wat visuele bugs gezien met overlappende tekst idd.
Vanavond maar eens wat uitgebreider kijken wat ik tegenkom.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Advanced Settings / Preferences in het scherm waar je de competities selecteert (aan de rechterzijde).On_E schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:09:
Heb gister toch even een klein uurtje kunnen kijken. De UI is wennen, kon bv nergens vinden waar je attribute masking uit kon zetten bij een nieuwe game. Of waar je een vriendschappelijke wedstrijd kan annuleren.
Ook al snel wat visuele bugs gezien met overlappende tekst idd.
Vanavond maar eens wat uitgebreider kijken wat ik tegenkom.
Positieve was dat het inladen van een database nog sneller is dan fm24 welke echt al 100x sneller was dan bijvoorbeeld fm22.wildhagen schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:07:
@Extigo die bug van die Continue knop is btw idd al als Known Issue bevestigd en wordt met de hoogste priorieit opgepakt door de developer zag ik.
Het schijnt idd te helpen om even de save te herladen of voor 1 dag op holiday te gaan als workaround.
Heb het zelf niet gehad, het lijkt niet bij iedereen te gebeuren, in de meldingen heb ik geen patroon kunnen ontdekken wat het probleem triggert iig.
Dat van die wisselspelers idem dito, wordt ook met hoogste prioriteit opgepakt. Ook hier is geen patroon bekend, lang niet iedereen lijkt het iig te hebben.
Dat van die kleuren is idd erg irrant net als uitlijnproblemen met tekst.
Die scaling problemen die jij noemt vind ik idd ook een knap irritant ding. Ik heb een ultrawidescreen monitor, en de UI schaalt helemaal niet, ik zit met enorme lege vlakken. Functioneel maakt het uiteraard niet uit, maar het ziet er niet fraai en evenwichtig uit nee.
Had nu een database van 526k spelers en was binnen 2 minuten ofzo ingeladen.
Klopt viel me ook al op ja, de snelheid van laden maar ook saven is echt gigantisch verbeterd tov FM24.stomley schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:25:
[...]
Positieve was dat het inladen van een database nog sneller is dan fm24 welke echt al 100x sneller was dan bijvoorbeeld fm22.
Had nu een database van 526k spelers en was binnen 2 minuten ofzo ingeladen.
Virussen? Scan ze hier!
Is die niet uitgeleend?Rivanov schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:38:
Waarom kan ik geen rugnummer toewijzen?
[Afbeelding]
Geen gamebreaker oid maar wel een beetje inconsistent en onlogisch.
Virussen? Scan ze hier!
Al met al: ik vind wennen prima, maar het is net of er zo goed als niks getest is....
3ds fc: 4270-0926-7440
Deze bug kwam ik ook tegen, ik kon hier om heen door vanuit je teamoverzicht (dus niet het tactiek scherm) even mijn assistent te vragen een opstelling te maken.Extigo schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 13:30:
En daar is de volgende bug. Had mijn selectie leeggemaakt om even schoon te beginnen en nu kan ik, vlak voor de wedstrijd, niemand een plek geven in mijn tactiek... Damn, de bugs zijn echt erg dit jaar.
1. FM24-save importeren gaat beter dan ik had verwacht: ja, alle tactieken zijn anders maar desondanks begint de ervaring met een "nieuwe" tactiek niet op nul.
2. Met een FM24-save kan je geen achievements halen. Dit keer geen part of the furniture.
3. Mijn monitor met verticale witte balken bij het weergeven van witte tekst vindt ook FM26 niet leuk.
UI is anders, dat is na twintig jaar wel wennen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Op zich vind ik het nog wel meevallen. Ja, er zitten zeker wat inconsistenties en glitches in, maar de match engine en tactics vind ik wel degelijk positief uitpakken.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:51:
Jammer te lezen dit dat het zo tegen valt en buggy is. Had net weer zin in een nieuwe versie maar ik ga nog een tijdje 24 spelen tot deze beter is.
De UI is idd heel erg wennen en kent zeker een zeer steile leercurve, maar ik heb er nu een uurtje of 3 erin zitten, en ik moet zeggen: het groeit op je. Als je eenmaal het idee erachter door begint te krijgen, vind ik het eigenlijk nog best wel logisch te noemen. Ook hier wel nog verbeterpunten.
Er zijn zeker wat nadelen en irritaties waar ook echt wel iets aan gedaan moeten worden, maar tot nu toe ben ik zeker nog niet van mening dat het onspeelbaar is.
Als ik het tot nu toe een cijfer moet geven op de schaal van 1 tot 10, zou ik uitkomen op een krap 6-je. Krap voldoende, maar zeker potentie voor meer. Zeker niet zo'n drama als iedereen er op het SI-forum van maakt imho. Sommige kritiek is absoluut volkomen terecht, maar anderen zijn met enorme grote en krachtige magneten op zoek naar spijkers op laag water imho.
Ik hoop dat ze ook nog met fixes op de beta gaan komen volgende week, en dat het niet pas een release-day patch wordt. Ik denk dat een tussentijdse patch al heel veel van de glitches weg zou kunnen neen.
Virussen? Scan ze hier!
Mensen vergeten volgens mij ook wel heel gemakkelijk dat het een beta is. Bugs worden gefixed en de UI is vooral een kwestie van gewenning lijkt de consensus te zijn. Genoeg ruimte voor verbetering in ieder geval maar denk ook dat mensen een beetje geduld moeten hebben.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 14:51:
Jammer te lezen dit dat het zo tegen valt en buggy is. Had net weer zin in een nieuwe versie maar ik ga nog een tijdje 24 spelen tot deze beter is.
Tesla M3LR '21
Tuurlijk maar een beta mag natuurlijk wel een iets betere kwaliteit hebben dan dit toch? Zeker 2 weken voor release.London schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:49:
[...]
Mensen vergeten volgens mij ook wel heel gemakkelijk dat het een beta is. Bugs worden gefixed en de UI is vooral een kwestie van gewenning lijkt de consensus te zijn. Genoeg ruimte voor verbetering in ieder geval maar denk ook dat mensen een beetje geduld moeten hebben.
Ik heb met FM altijd slechte ervaringen met beta's en eerste versies. Dus koop ik hem wel als er wat gepatched is na enkele weken/maanden. Verbaas me gewoon dat sommige bugs er nog inzitten, alsof ze zelf nog niks getest hebben. Space bar bug bv is toch iets dat ze hadden moeten weten.
Ik speel lange saves dus dan heb ik graag dat de meeste bugs eruit zijn.
Ik volg FM al jaren en heb altijd de beta gespeeld, maar dit jaar is echt wel de slechtste ooit. Veel bugs en ik vraag mij zeer af of ze dit allemaal kunnen fixen voor de release op 4 november.London schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 15:49:
[...]
Mensen vergeten volgens mij ook wel heel gemakkelijk dat het een beta is. Bugs worden gefixed en de UI is vooral een kwestie van gewenning lijkt de consensus te zijn. Genoeg ruimte voor verbetering in ieder geval maar denk ook dat mensen een beetje geduld moeten hebben.
FM08 en FM11 alweer vergeten?Extigo schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 16:05:
[...]
Ik volg FM al jaren en heb altijd de beta gespeeld, maar dit jaar is echt wel de slechtste ooit.
Want als er ergens over geklaagd werd, scoren die 2 toch echt aanzienlijk hoger dan FM26 hoor qua bugfests in de beta-fase (en in het geval van FM08 gedurende bijna de hele looptijd van de game)....
Virussen? Scan ze hier!
:strip_exif()/f/image/LO2dGcW5C8DSqTMmTFzeCd8g.png?f=user_large)
Dat ziet er voor mij niet uit als een 15-jarig talent die ik net heb binnen gesleept, maar als iemand die net Jack The Ripper in een of ander donker steegje tegen gekomen is
Virussen? Scan ze hier!
De UI vind ik helemaal prima (op de popups na, die wil ik eruit slopen). Het werkt trouwens ook prima op de steam deck!
Something under the bed is drooling
Zo schokkend is het allemaal ook niet imo, af en toe moet je bv doorklikken op een venster om meer info te zien.
Verder wel wat bugs gezien, zoals een kapot scorebord bij Europese wedstrijden, of Noah Ohio die inviel met zijn trainingspak nog aan.
Prima te spelen verder, ik ga me ook met deze versie weer vermaken.
Zit er idd niet inMauz1978 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:57:
Jammer, geen NL vrouwen competitie, of kijk ik verkeerd? Ik heb nu een Duitse vrouwenploeg, maar de Nederlandse versie spreekt ze aan als hij/hem, oeps!
De UI vind ik helemaal prima (op de popups na, die wil ik eruit slopen). Het werkt trouwens ook prima op de steam deck!
Had wel verwacht dat ie goed zou draaien op steam deck, krijg meer en meer het gevoel dat consoles de main target waren met deze UIFor launch, there will be 14 playable leagues across 11 nations and three continents, including the following licensed competitions:
Barclays Women’s Super League (England)
Barclays Women's Super League 2 (England)
National Women’s Soccer League (USA)
Google Pixel Frauen-Bundesliga (Germany)
WE League (Japan)
Serie A Femminile (Italy)
OBOS Damallsvenskan (Sweden)
Elitettan (Sweden)
A-Liga (Denmark)
A-League Women (Australia)
Adran Premier (Wales)
UEFA Women’s Champions League (Europe)
Yes ga ff dubbelposten maar je kan wel een refund aanvragen bij Fanatical. En je bent niet de enige als je dat gaat doen
Keek in hun policy en zag dat dit niet meer kon zodra de key geactiveerd is.MrGizMo schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:19:
@Rivanov
Yes ga ff dubbelposten maar je kan wel een refund aanvragen bij Fanatical. En je bent niet de enige als je dat gaat doen
/edit: lees inderdaad op SI forums dat het lukt.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 25-10-2025 07:10 ]
Ha!Zyron schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:12:
https://community.sports-...anced-access-beta-hotfix/
De eerste patch is er in elk geval.
Van deze isues had ik (in min of meerdere mate) idd last, en nu gaat het idd wel goed.Fixed issue where back button incorrectly takes user to previous team meeting
Fixed crash when using Player instruction
Player's silhouette icons are no longer misaligned in Squad>First Team
De andere genoemde issues had ik zelf geen last van.
Deze issues zouden nu (grotendeels) opgelost moeten zijn met deze patch:Extigo schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:03:
Die UI is op zich nog wel aan te wennen, maar de hoeveelheid bugs is idioot hoog. Heb er nu 2,5 uur in zitten en heb de volgende al meegemaakt:
- Continue button niet klikbaar. Uiteindelijk eerst de highlights van mijn vorige wedstrijd gestart, direct weer afgesloten en toen werkte de knop weer
- Meerdere soft locks op schermen die meestal alleen met een herstart op te lossen zijn. Al gehad tijdens een transfer en tijdens het maken van een tactiek
Fixed issue where sometimes the continue button wouldn’t work
Fixed soft lock after creating a new FMFC account and attempting to sign in
Fixed issue where keyboard shortcuts was causing soft lock in manager creation
Virussen? Scan ze hier!
Haha ja post het niet voor niks natuurlijkRivanov schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 06:22:
[...]
Keek in hun policy en zag dat dit niet meer kon zodra de key geactiveerd is.
/edit: lees inderdaad op SI forums dat het lukt.
Denk dat ze téveel aanvragen krijgen. Want ze gaan er niet zomaar mee in..MrGizMo schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 08:42:
[...]
Haha ja post het niet voor niks natuurlijkWel benieuwd hoe vaak dit gaat gebeuren de komende dagen
Player Support (Fanatical Customer Service Area)
Oct 25, 2025, 06:23 GMT+1
Hey there, Finn here!
I am sorry you've got problems with the FM26 beta!
Please be aware that this is only currently an early access product that you've been given access to and therefore errors and bugs will still be in the game. The finished product will be released in a few weeks.
My best advice for this is to contact the developers of the game, as they're the best people to help. Since we're only the retailer, the amount of information we have about a particular game is very limited. They will be able to fine tune the game for you for when the main game releases.
As this is a newly released game in Advanced Access, we would suggest that you give the devs a couple of days to work on urgent fixes - and we suggest checking out https://steamcommunity.co...ons/0/603044859897667352/ for specific game assistance.
Once you've spoken with them and you're still unable to get this fixed, please come back to us and we can look at the next stage, refunding if necessary.
De wedstrijdweergave op 1X speed is heel raar, lijkt echt slowmotion. 1,75X lijkt voor mij de sweetspot te zijn.
En zoals hieronder staat: de 2D weergave slaat nergens op. Lijkt echt aan de speed te zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Mauz1978 op 25-10-2025 13:04 ]
Een paar bevindingen (puntsgewijs, uitwerking volgt eronder):
1) Geen absurde uitslagen.
2) Match engine lijkt redelijk in balans maar defensief mag het iets beter getweaked worden nog
3) Match graphics zijn zeer fraai en bewegingen best realistisch
4) Ik word gek van die 2D weergave in de non-highlight mode...
ad 1: dit was in voorgaande FN's vaak een probleem met uitslagen als 5-1, 6-0 etc. Nu is het veelal 2-3 goals in realistische getallen
ad 2: match engine lijkt heel behoorlijk te werken. Wel moet er aan de defensieve instructies imho nog wat getweaked worden. Zelfs als je 'Stay behind' en 'Drop Deeper' als instructie meegeeft komen met name de full backs toch naar voren waardoor er onnodige gaten ontsaan in de defensie.
ad 3) grafisch is dit echt 1000 procent beter. In plaats van bewegende stokjes zie je nu veel realistischere spelers. De animaties zijn ook best realistisch én vloeiend
ad 4) Iets waar ik echt niet aan kan wennen is in de non-highlight mode de 2D-weergave met die bolletjes. Zelfs op de laagst ingestelde snelheid krijg ik er bijna ADHD van, zo waanzinnig snel beweegt alles op en neer. Dit heeft nog wel wat finetuning nodig.
Ik merk dat een aantal van de onhebbelijkheden van de UI na de patch van deze nacht een stuk zijn teruggedrongen. Nog zeker niet alles is opgelost, maar er is wel een beweging in de juiste richting te zien.
Virussen? Scan ze hier!
Maar waarom nu al refunden? Dit had je toch kunnen verwachten? Er word sowieso (hopelijk) nog veel gepatched de komende weken en maanden. Zo is het elke fm wel geweestRivanov schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:56:
[...]
Denk dat ze téveel aanvragen krijgen. Want ze gaan er niet zomaar mee in..
[...]
LOL. Nee. Zo desastreus als dit is het nog nooit geweest. Deze complete revamp van de game is niet 1.2.3. opgelost. Ze hebben een bepaalde richting gekozen met de nieuwe engine en game en dat is niet met paar hotfixes opgelost. De game zit nu fundamenteel anders in elkaar.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:04:
[...]
Maar waarom nu al refunden? Dit had je toch kunnen verwachten? Er word sowieso (hopelijk) nog veel gepatched de komende weken en maanden. Zo is het elke fm wel geweest
Een UI die stroperig aanvoelt op een game PC met een 9800x3D, RTX 5090 en 64GB DDR5 is géén goede UI.
Als dit het resultaat is na 2 jaar.. dan wil ik niet wéten hoe FM 25 erbij stond.
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 25-10-2025 13:18 ]
Nog nooit zo desastreus geweest? Dan heb je wel een érg selectief geheugen, was je FM08 en (vooral) FM11 bijvoorbeeld alweer vergeten? Beiden waren nog grotere bugfests dan FM26.Rivanov schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:17:
[...]
LOL. Nee. Zo desastreus als dit is het nog nooit geweest.
Daar lijkt het wel op als je het voor het eerst opstart ja, ik was er ook niet bepaald kapot van. Maar ik moet na 8 uur gametime zeggen dat het eigenlijk best wel meevalt. De match engine is (los van de splitsing tussen InPosession en Out of Posession) niet eens zoveel heel anders dan FM24. Ook dingen als scouting, transfers etc is niet wezenlijk verandert.Deze complete revamp van de game is niet 1.2.3. opgelost. Ze hebben een bepaalde richting gekozen met de nieuwe engine en game en dat is niet met paar hotfixes opgelost. De game zit nu fundamenteel anders in elkaar.
De UI is uiteraard wél verandert, maar als je er wat langer mee werkt went het eigenlijk verbazend snel. De allerergste probleempjes zijn in de patch van afgelopen nacht al wat teruggedrongen. Als men nog een aantal zaken oplost (zoals de slechte UI-scaling, en de te hoge informatiedichtheid) is die eigenlijk best wel werkbaar.
Sure, je moet er even aan wennen na voorgaande edities, maar je moet het natuurlijk ook wel even een kans geven, en niet meteen na 2 minuutjes al concluderen dat het niets is.
Tip: probeer niet vast te blijven zitten in een negatieve spiraal maar geef het spel een kans en probeer even door te zetten. Als je eenmaal het idee achter de UI door hebt, zit het logischer in elkaar dan het op het eerste gezicht lijkt.
En nee, dat bekent niet dat alles perfect is. Verre van, er zijn nog zat problemen die echt wel aangepast moeten worden. Maar al dat negatieve energie gedoe mag imho inmiddels ook wel weer wat minder. Op een gegeven moment weten we het wel.
Virussen? Scan ze hier!
Snap nog altijd niet waarom je dan pre ordert. Fm is nooit perfect geweest op day one, laat staan in de beta.Rivanov schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:17:
[...]
LOL. Nee. Zo desastreus als dit is het nog nooit geweest. Deze complete revamp van de game is niet 1.2.3. opgelost. Ze hebben een bepaalde richting gekozen met de nieuwe engine en game en dat is niet met paar hotfixes opgelost. De game zit nu fundamenteel anders in elkaar.
Een UI die stroperig aanvoelt op een game PC met een 9800x3D, RTX 5090 en 64GB DDR5 is géén goede UI.
Als dit het resultaat is na 2 jaar.. dan wil ik niet wéten hoe FM 25 erbij stond.
Daarom speel ik die ook niet meer
Nee niet meer idd. Zelfs FAQ op hun website ineens.Rivanov schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 12:56:
[...]
Denk dat ze téveel aanvragen krijgen. Want ze gaan er niet zomaar mee in..
[...]
3,703 bug reports for FM26, on Beta for 24 hours.wildhagen schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:23:
[...]
Nog nooit zo desastreus geweest? Dan heb je wel een érg selectief geheugen, was je FM08 en (vooral) FM11 bijvoorbeeld alweer vergeten? Beiden waren nog grotere bugfests dan FM26.
[...]
Daar lijkt het wel op als je het voor het eerst opstart ja, ik was er ook niet bepaald kapot van. Maar ik moet na 8 uur gametime zeggen dat het eigenlijk best wel meevalt. De match engine is (los van de splitsing tussen InPosession en Out of Posession) niet eens zoveel heel anders dan FM24. Ook dingen als scouting, transfers etc is niet wezenlijk verandert.
De UI is uiteraard wél verandert, maar als je er wat langer mee werkt went het eigenlijk verbazend snel. De allerergste probleempjes zijn in de patch van afgelopen nacht al wat teruggedrongen. Als men nog een aantal zaken oplost (zoals de slechte UI-scaling, en de te hoge informatiedichtheid) is die eigenlijk best wel werkbaar.
Sure, je moet er even aan wennen na voorgaande edities, maar je moet het natuurlijk ook wel even een kans geven, en niet meteen na 2 minuutjes al concluderen dat het niets is.
Tip: probeer niet vast te blijven zitten in een negatieve spiraal maar geef het spel een kans en probeer even door te zetten. Als je eenmaal het idee achter de UI door hebt, zit het logischer in elkaar dan het op het eerste gezicht lijkt.
En nee, dat bekent niet dat alles perfect is. Verre van, er zijn nog zat problemen die echt wel aangepast moeten worden. Maar al dat negatieve energie gedoe mag imho inmiddels ook wel weer wat minder. Op een gegeven moment weten we het wel.
6,817 bug reports for FM24, it's been out 2 years.
Als je het zo bekijkt valt het wel weer mee idd
En hier snap ik je puntje ook wel weer. Stick with it
YouTube: A More Accurate FM2026 Trailer
Ook moet je grotendeels de meningen negeren van mensen/journalisten die early acces kregen of content creators die een speciale link hebben met SI. Natuurlijk gaan ze gematigd zijn, anders zijn ze hun link kwijt
[ Voor 37% gewijzigd door AntiChrist7 op 25-10-2025 18:11 ]
Krijg zojuist mail dat ze toch refunden.MrGizMo schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:46:
[...]
Nee niet meer idd. Zelfs FAQ op hun website ineens.
[...]
3,703 bug reports for FM26, on Beta for 24 hours.
6,817 bug reports for FM24, it's been out 2 years.
Als je het zo bekijkt valt het wel weer mee idd![]()
En hier snap ik je puntje ook wel weer. Stick with it
Ieder zo zijn mening, maar ik haal mijn geld er altijd ruim uitAntiChrist7 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 18:09:
Ik ga heus niet €50 betalen om de volgende drie maand beta tester te zijn.
Ook moet je grotendeels de meningen negeren van mensen/journalisten die early acces kregen of content creators die een speciale link hebben met SI. Natuurlijk gaan ze gematigd zijn, anders zijn ze hun link kwijt
Iedereen druk met de game afkraken, ondertussen heb ik mijn eerste volledige seizoen erop zitten.AntiChrist7 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 18:09:
Ik ga heus niet €50 betalen om de volgende drie maand beta tester te zijn.
Kleine 10 uur over gedaan, 1 keer gecrashed.
Verder geen gamebreaking bugs gezien en de UI was ik vrij snel aan gewend.
Er zal genoeg te verbeteren zijn en ik verwacht ook wel dat SI dat gaat doen. Maar dit is gewoon een prima speelbare beta wat mij betreft.
Wow, dat is rap. Heb zelf net 10 matches gespeeldOn_E schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:20:
[...]
Iedereen druk met de game afkraken, ondertussen heb ik mijn eerste volledige seizoen erop zitten.
Kleine 10 uur over gedaan, 1 keer gecrashed.
Verder geen gamebreaking bugs gezien en de UI was ik vrij snel aan gewend.
Er zal genoeg te verbeteren zijn en ik verwacht ook wel dat SI dat gaat doen. Maar dit is gewoon een prima speelbare beta wat mij betreft.
Verder helemaal met je eens, vermaak me weer prima eigenlijk. Niks gamebrekends tegengekomen eigenlijk. Wel wat irritaties maar die worden ongetwijfeld wel weer opgelost in komende patches.
Ben zelf ook niet zo van het negatieve dingen zoeken. Zie meer in het positieve, dat is veel constructiever dan alles afkraken. Haal je ook veel meer plezier uit
Virussen? Scan ze hier!
Tja en niets gamebreakend... gisteren ook een stream gezien met twee crashes bij gewoon een knop te gebruiken
Tegenwoordig is het erg hip om overdreven negatief te zijn lijkt het wel, gefundeerde kritiek komt zelden nog voor tussen het moeras aan ‘doom & gloom’ posts.
De UI is voor verbetering vatbaar, dat vind ik ook. Je moet soms meer klikken om bij gedetailleerde info te komen dan in FM24. Dat lijkt me niet de bedoeling van een nieuwe UI.
Daarnaast vind ik ook dat er te weinig nieuws is, je leest nog steeds dezelfde nieuwsberichten en persconferenties als in FM24, op enkele nieuwe regels na. Ergens voelt het als die game met een compleet nieuwe skin en een nieuwe match engine. Ik had zelf ook iets meer verwacht dan dat.
Tegelijkertijd kan ik inmiddels alles vinden wat ik nodig heb aan info, vermaak ik me prima met de wedstrijden zelf die ik itt FM24 nu wel allemaal kijk (Key Highlights) en zit ik dus inmiddels alweer in oktober in mijn 2e jaar.
Klopt helemaal, of het is helemaal niets, of het is geweldig. Reviewers, streamers en gamers praten elkaar na.On_E schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:05:
Tegenwoordig is het erg hip om overdreven negatief te zijn lijkt het wel, gefundeerde kritiek komt zelden nog voor tussen het moeras aan ‘doom & gloom’ posts.
Maar wat FM26 betreft is het gewoon terecht. Echt veel te veel bugs op moment. En voor een interface die voor console is gemaakt hoef je ook de handen niet op elkaar te krijgen. FM24 is gewoon de (veel) betere game op moment. Er is nu echt geen enkele reden deze game aan te schaffen behalve dan voor de echte fanboys die gewoon wat nieuws willen en die er geen probleem mee hebben om een buggy game te spelen.
tja dan raad ik toch een bril aan. Het is gewoon een slechtere game dan de voorganger, Waar ze jaren aan gewerkt hebben.. Dat is geen controversiele takeOn_E schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:05:
Heeft helemaal niks te maken met loyaliteit aan een bedrijf. Ik oordeel liever gewoon zelf in plaats van af te gaan op streamers of online fora.
.
Voor een game die 70% UI en info opzoeken+ vergelijken is, is het gewoon slecht en achteruitgaan. Dat mag je best zeggen.
[ Voor 13% gewijzigd door AntiChrist7 op 26-10-2025 18:06 ]
Ik heb ook nergens gezegd dat het een betere game is dan FM24.AntiChrist7 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:02:
[...]
tja dan raad ik toch een bril aan. Het is gewoon een slechtere game dan de voorganger, Waar ze jaren aan gewerkt hebben.. Dat is geen controversiele take
Voor een game die 70% UI en info opzoeken+ vergelijken is, is het gewoon slecht en achteruitgaan. Dat mag je best zeggen.
Een bril heb ik overigens al een tijdje, ogen worden helaas slechter als je ouder bent.
Maar ik doe niet mee aan die overdreven dramatische negativiteit en ga me op basis van dit weekend het hele jaar weer vermaken met FM26 en kijk uit naar verbeteringen die ongetwijfeld gaan komen.
Dus jij kraakt iemand af die zijn mening geeft en dan hem "belachelijk" maken met die bril opmerking.AntiChrist7 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:02:
[...]
tja dan raad ik toch een bril aan. Het is gewoon een slechtere game dan de voorganger, Waar ze jaren aan gewerkt hebben.. Dat is geen controversiele take
Mensen kunnen gewoon nog naar hun zin hebben met het spel. Als jij het niet goed vindt hoeft niet iedereen het meteen ook niet goed te vinden.
SI heeft gezegd dit is de eerste game van een nieuwe 20 jaar cyclus, als je het niet bevalt sla je deze versie over en kijk je hoe het zich ontwikkeld in het komende jaar.
Ik ben blij dat ze eindelijk een nieuwe engine hebben om de matches in af te spelen. Er zijn nog zat dingen te spelen/doen in de game voor mij om plezier te hebben. Ja helaas hebben ze dingen moet schrappen ivm tijdsdruk/problemen met het ontwikkelen van fm 25/26. Kijkend naar de track record van SI kan het en gaat het alleen maar bergopwaarts.
En nogmaals bevalt het niet skip deze versie er zijn genoeg mensen die dat met voorgaande edities gedaan hebben.
Dude, het trackrecord van SI? Ik heb zelf verschillende bugs in voorgaande edities opgeworpen die nooit gefixt zijn geweest. En niet kleintjes zoals letters die ontbraken ofzo...jlena schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:55:
[...]
Dus jij kraakt iemand af die zijn mening geeft en dan hem "belachelijk" maken met die bril opmerking.
Mensen kunnen gewoon nog naar hun zin hebben met het spel. Als jij het niet goed vindt hoeft niet iedereen het meteen ook niet goed te vinden.
SI heeft gezegd dit is de eerste game van een nieuwe 20 jaar cyclus, als je het niet bevalt sla je deze versie over en kijk je hoe het zich ontwikkeld in het komende jaar.
Ik ben blij dat ze eindelijk een nieuwe engine hebben om de matches in af te spelen. Er zijn nog zat dingen te spelen/doen in de game voor mij om plezier te hebben. Ja helaas hebben ze dingen moet schrappen ivm tijdsdruk/problemen met het ontwikkelen van fm 25/26. Kijkend naar de track record van SI kan het en gaat het alleen maar bergopwaarts.
En nogmaals bevalt het niet skip deze versie er zijn genoeg mensen die dat met voorgaande edities gedaan hebben.
Dingen zoals persconferenties, agent talks en player interaction zijn voor 99% gekopieerd, met de issues dat er al waren....
De bugtracker voor FM26 is momenteel die voor FM24 al voorbijgelopen. Het is objectief gewoon een slechtere game dan de voorgaande, punt. Betekent dat dat je er geen plezier mag uithalen? nee natuurlijk niet. (zoals ik al zei btw)Je kan best fun hebben met een matige game. Maar wees tenminste er eerlijk in dat het matig is en verbloem het niet... Er zijn een paar hele slechte keuzes gemaakt.
Met bv onderstaande kan je toch niet zeggen dat ze erop vooruit zijn gegaan?
/f/image/zI8kOzuoSPch9mNV3FQbNKin.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/wTbWMxoyCkDuoAnHkV5UwL8R.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door AntiChrist7 op 26-10-2025 19:19 ]
Waar zeg ik dat fm26 een betere game is dan fm24. Dat heb ik nergens gezegd ik zei alleen ik vermaak me er mee. Niks meer of minder. Nogmaals als je het niet bevalt refund hem, sla een jaar over en blijf SI volgen of de game of aankomende game beter wordt. Iedereen heeft recht op hun mening en ja ik begrijp de mensen die zijn teleurgesteld ik kijk het iets positiever (misschien met mijn leeftijd te maken). Ik zie dit als een begin en het kan alleen maar beter worden.AntiChrist7 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:12:
[...]
Dude, het trackrecord van SI? Ik heb zelf verschillende bugs in voorgaande edities opgeworpen die nooit gefixt zijn geweest. En niet kleintjes zoals letters die ontbraken ofzo...
Dingen zoals persconferenties, agent talks en player interaction zijn voor 99% gekopieerd, met de issues dat er al waren....
De bugtracker voor FM26 is momenteel die voor FM24 al voorbijgelopen. Het is objectief gewoon een slechtere game dan de voorgaande, punt. Betekent dat dat je er geen plezier mag uithalen? nee natuurlijk niet. Maar het verbloemen heeft ook weinig zin... Er zijn een paar hele slechte keuzes gemaakt.
Maar andersom is het net zo. Ik heb inmiddels 2700 uur in fm24 zitten, maar die game heeft ook zoveel slechte code er in zitten dat het echt tijd werd voor een andere engine, want de huidige van FM24 was gewoon veel en veel te makkelijk te abusen.friketje1 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 16:26:
[...]
Klopt helemaal, of het is helemaal niets, of het is geweldig. Reviewers, streamers en gamers praten elkaar na.
Maar wat FM26 betreft is het gewoon terecht. Echt veel te veel bugs op moment. En voor een interface die voor console is gemaakt hoef je ook de handen niet op elkaar te krijgen. FM24 is gewoon de (veel) betere game op moment. Er is nu echt geen enkele reden deze game aan te schaffen behalve dan voor de echte fanboys die gewoon wat nieuws willen en die er geen probleem mee hebben om een buggy game te spelen.
Maar dat maakt FM26 nog geen goede game natuurlijk.stomley schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 19:55:
[...]
Maar andersom is het net zo. Ik heb inmiddels 2700 uur in fm24 zitten, maar die game heeft ook zoveel slechte code er in zitten dat het echt tijd werd voor een andere engine, want de huidige van FM24 was gewoon veel en veel te makkelijk te abusen.
Ben overigens wel benieuwd of er een FM27 komt. Hier zijn ze nog wel maanden mee bezig om dit te fixen. En dan komen er ook nog die content upgrades. Denk dat het echt heel lastig wordt om nog tijd te vinden om in FM27 iets toe te voegen dat een nieuwe game rechtvaardigt.
Maar ik vind het ook geen slechte game, het is een game waar ik mij prima mee ga vermaken.friketje1 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 20:07:
[...]
Maar dat maakt FM26 nog geen goede game natuurlijk.
Ben overigens wel benieuwd of er een FM27 komt. Hier zijn ze nog wel maanden mee bezig om dit te fixen. En dan komen er ook nog die content upgrades. Denk dat het echt heel lastig wordt om nog tijd te vinden om in FM27 iets toe te voegen dat een nieuwe game rechtvaardigt.
Maar het is tegenwoordig ook populair om te doen alsof er niets aan de hand is. Fijn dat jij je goed vermaakt met deze versie hoor, daar is helemaal niks mis mee.On_E schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 11:05:
Maar laten we niet net doen alsof er geen problemen zijn en alles goed is. Er is meer dan genoeg uit de game wat er niet meer inzit of laten we eerlijk zijn niet meer (makkelijk) te vinden is.
Ik wil nog wel eens zien of ze die 20 jaar gaan halen. Zeker met alle refunds ondertussen.jlena schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:55:
[...]
Laten we 7 november ff afwachten tot ze bij SEGA ook de cijfers hebben en meteen investors calls hebben
Ik denk het wel, ze hebben met fm24 20 miljoen players gehad (console, mobil en pc) 5 miljoen waren pc gamers de rest console/mobil. Ik ben er helaas mee eens dat ze deze fm voor de console/mobil hebben gemaakt en ik vrees dat daar helaas de toekomst komt te liggen en geef ze groot gelijk als commercieel bedrijf (gezien de cijfers)MrGizMo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:25:
Ik wil nog wel eens zien of ze die 20 jaar gaan halen. Zeker met alle refunds ondertussen.
Laten we 7 november ff afwachten tot ze bij SEGA ook de cijfers hebben en meteen investors calls hebben
FM26 is voor de console/mobil al een stuk uitgebreider dan fm24 (die was heel erg kaal) versie.
Goed om te lezen dat het ook werkt op de SD. Gebruik je bepaalde settings voor de besturing of de standaard configuratie?Mauz1978 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:57:
Jammer, geen NL vrouwen competitie, of kijk ik verkeerd? Ik heb nu een Duitse vrouwenploeg, maar de Nederlandse versie spreekt ze aan als hij/hem, oeps!
Bron? Want die 15mil aan console/mobile zijn mensen waarschijnlijk met gamepass of Netflixjlena schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
Ik denk het wel, ze hebben met fm24 20 miljoen players gehad (console, mobil en pc) 5 miljoen waren pc gamers de rest console/mobil. Ik ben er helaas mee eens dat ze deze fm voor de console/mobil hebben gemaakt en ik vrees dat daar helaas de toekomst komt te liggen en geef ze groot gelijk als commercieel bedrijf (gezien de cijfers)
FM26 is voor de console/mobil al een stuk uitgebreider dan fm24 (die was heel erg kaal) versie.
Maar, zo geven ze zelf ook aan, het is een kwestie van het ontleren van hoe je eerst bij wijze van spreken blindelings alles kon aanklikken. Dus ik hou dat even aan maar laat ik zeggen dat ik vooralsnog niet heel enthousiast erover ben.
De hickups en bugs die in de game zitten zijn overigens wel echt storend. En ja, in de vorige versies zaten er ook bugs. Maar toen ik aan de Bètas begon, heb ik daar echt geen last van gehad. Ook niet van de welbekende save file issues. Terwijl ze voor mij in FM26 toch wat meer aanwezig zijn. Melden en verder is het devies.
Overigens voor het eerst eens een save begonnen met Manutd. In FM24 is het me niet gelukt om de Champions League te winnen en dat wil ik nu toch wel eens gaan doen. Het begin is ok te noemen, ik heb alleen wel veel moeite om fatsoenlijke wingers te halen. En ook een keeper is toch wel aan te raden. Ben benieuwd.
Interview met Miles en Work The Space, staat op youtube.MrGizMo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:02:
[...]
Bron? Want die 15mil aan console/mobile zijn mensen waarschijnlijk met gamepass of Netflix
Ah ja, had deze wel kunnen verwachten idd.jlena schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 07:17:
[...]
Interview met Miles en Work The Space, staat op youtube.
19mil spelers in september 2025. Waarvan er 7,5mil er 5 uur of meer in stoppen. Ben je er al 11,5 kwijt.
Als Miles die mee wil tellen prima, maar zo kan ik het ook.
Iemand die de game via Netflix start en daarna nooit meer opstart is geen speler he?
Maar als we een schatting doen :
PC : 8.5 / 10
Console : 4 / 5
Mobile (Netflix oa) : 4 / 5.5
Ziet het er toch wel anders uit met 15mil spelers op console / mobile.
Heb het gevoel dat Miles FM27 niet eens gaat meemaken. Wat ergens ook wel weer jammer is
Dat doe ik dan ook niet…MrGizMo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:25:
[...]Maar laten we niet net doen alsof er geen problemen zijn en alles goed is. Er is meer dan genoeg uit de game wat er niet meer inzit of laten we eerlijk zijn niet meer (makkelijk) te vinden.
Vraag me wel af wat er niet meer in zit dan?
https://community.sports-.../77/#findComment-14881030On_E schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:32:
[...]
Dat doe ik dan ook niet…
Vraag me wel af wat er niet meer in zit dan?
https://community.sports-.../81/#findComment-14881573
https://www.reddit.com/r/..._fully_or_partly_removed/
(jaja i know, via reddit en SI forums. En waarschijnlijk ook dingen dubbel in die lijstjes)
En zoals al zei. Er is natuurlijk ook een kans dat het nu wat moeilijker te vinden is. Ook wel eerlijk om dat te benoemen
[ Voor 13% gewijzigd door MrGizMo op 27-10-2025 08:48 ]
Ik zie in die lijst van Reddit meerdere dingen die er zeker nog in zitten. (Spelers vergelijken, nationale O-19 en O-21 teams bv)MrGizMo schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:47:
[...]
https://community.sports-.../77/#findComment-14881030
https://community.sports-.../81/#findComment-14881573
https://www.reddit.com/r/..._fully_or_partly_removed/
(jaja i know, via reddit en SI forums. En waarschijnlijk ook dingen dubbel in die lijstjes)
En zoals al zei. Er is natuurlijk ook een kans dat het nu wat moeilijker te vinden is. Ook wel eerlijk om dat te benoemen
En ja ook dingen die weg zijn, blijkbaar maakte ik daar geen gebruik van of was het me nog niet eens opgevallen dat het er niet is.
hard to reach... Maar die gooien we dan wel onder niet 123 te vindenOn_E schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:51:
[...]
Ik zie in die lijst van Reddit meerdere dingen die er zeker nog in zitten. (Spelers vergelijken, nationale O-19 en O-21 teams bv)
En ja ook dingen die weg zijn, blijkbaar maakte ik daar geen gebruik van of was het me nog niet eens opgevallen dat het er niet is.
En dat kan natuurlijk. Zolang jij plezier hebt met deze versie is dat alleen maar goed en er zullen dadelijk ook wel meer mensen zijn die dit wel een geweldige versie vinden.
Klachten over de ME vallen dan ook wel mee
Ik zie wel heel wat gelijkenissen met Rome 2 TW. Hoog geanticipeerde game die het vlaggenschip moest worden, maar geplaagd was door bugs en technische problemen en heel wat slechte ontwerpkeuzes. Ook uitgegeven door Sega dat praktisch een monopolie had op het genre... Spoiler alert, daar was het geen happy ending...
Je moet idd een keer doorklikken, als je via de wereldbol naar een nationale O-21 gaat, kom je uit op het profiel van dat land. Linksonderin heb je dan een tile met de nationale selectie en je moet dan op 1 van de ‘bolletjes’ klikken om naar de O-23/O-21 etc te gaan.MrGizMo schreef op maandag 27 oktober 2025 @ 08:57:
[...]
hard to reach... Maar die gooien we dan wel onder niet 123 te vinden
En dat kan natuurlijk. Zolang jij plezier hebt met deze versie is dat alleen maar goed en er zullen dadelijk ook wel meer mensen zijn die dit wel een geweldige versie vinden.
Klachten over de ME vallen dan ook wel mee
Dit soort zaken lijken mij simpel op te lossen toch? Even aangeven in Unity dat een klik op O-21 vanaf de wereldbol direct in het O-21 selectie scherm komt.
Verder hoop ik inderdaad dat er genoeg mensen zullen zijn die plezier hebben met FM26. Als het gros geld terugvraagt of m niet koopt zien we geen FM27 en dat willen we allemaal niet toch?
M'n eerste save begonnen met Man Utd. Nu volg ik het voetbal de laatste jaren niet echt meer, dus wat dat betreft maak ik het mezelf niet makkelijker. Ik herkende denk ik drie speler uit de selectie . Wel goed team om er mee in te komen omdat ze qua faciliteiten natuurlijk prima zijn. Al worden de financiën nog wel een dingetje met al die dikke contracten en geen Europese inkomsten.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
:strip_exif()/f/image/lrhcRQj61ulfGNeltQHs42oP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/LlKiG8wSvcA3n1ziTOQNXE9d.png?f=fotoalbum_large)