Mijn Journeyman loopt vooralsnog op rolletjes.
Via databases Nederland uitgebreid met Eredivisie vrouwen en tot en met 3e divisie heren (kon meer maar ook in FM24 liep dat nooit echt lekker omdat de ratings zulke lage niveaus eigenlijk niet goed aan kan).
Unemployed begonnen en zo weekje holiday gedaan met optie "apply to all". Daarna hele lading aanboden gekregen waaronder SVV Oss '20 uit de 3e divisie, een club uit de National League North/South in Engeland en een hele lading dames teams uit oa Engeland en Portugal.
Op gegeven moment was ik, volgens de fans, DE favoriete kandidaat voor Burnley Dames op het 3e niveau (volgens deze database) in Engeland.
Deze club had ook de beste prognose. Ondertussen wel paar aanboden gekregen maar uitgesteld. Gelukkig kwam Burnley daadwerkelijk voor mij en gelijk getekend.
Squad was bij aanvang klein en miste op de nodige plekken spelers. Volgens de squadplanner kwamen er spelers aan (speel op real world) dus niet gelijk gaan kopen/huren.
Nadat alles binnen was bleek ik ruim over mijn wage-budget te zijn. Niet mijn schuld, ik heb die spelers niet aangetrokken. Kwam een linksback te kort dus 1 kunnen huren voor 0 bijdrage.
Board verwacht top half finish. Experts geven ons beste kansen voor de titel.
Eerste wedstrijd was zwaar, spelers snel vermoeid en hebben een 1-0 over de streep kunnen trekken. Daarna kwamen we los met een 8-1 tegen Wolves als hoogtepunt.
We hebben nog geen pot verloren en staan al flink los van de rest. De titel lijkt me nu al wel zeker.
Helaas betekend de titel niet direct promotie. Uit de WSL2 (niveau erboven) degradeert maar 1 club. Het niveau waar wij zitten heb je meerdere divisies verdeeld over oa noord, zuid, west, oost. Uit mijn hoofd 8 divisies waarvan dus de winnaar naar de playoffs gaat voor 1 promotie plek. Dus ondanks dat de competitie appeltje eitje lijkt te zijn, is de playoffs toch nog wel spannend.
Ondertussen ook mn eerste studie mogen beginnen.
edit: Wat mij wel extreem teleurstelde was het overzicht voor beschikbare jobs.
Geen filter mogelijkheid en maar half scherm gevuld. Ook geen optie "apply to all".
Bij andere dingen heb ik nog wel iets van "Tja, zal tzt wel terugkomen in updates of 27 dus leer er wel mee leven" maar dit vond ik toch wel erg slecht.
[
Voor 7% gewijzigd door
Player1S op 18-11-2025 10:00
]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!