Klinkt heel goed, en mooi dat er aan stevige verbeteringen gewerkt wordt. Die Pass Maps (en hopelijk ook de Heat Maps?) zou een welkome aanvulling zijn als die terugkomt.
Crashes etc heb ik zelf totaal nog geen last van gehad (gelukkig). Geen enkele gehad.
Zeker de nieuwe tactics (IP en OOP) en de match engine + grafische match-weergave vind ik ten opzichte van FM24 echt wel een flinke vooruitgang. En ook na redelijk wat uurtjes in-game time is de snelheid van processing (maar ook Load/Save van games) tov FM24 ook wel een flinke verbetering imho.
Crashes etc heb ik zelf totaal nog geen last van gehad (gelukkig). Geen enkele gehad.
Met de huidige patch (die van 6 november) vind ik hem al prima te spelen, zeker als je het vergelijkt met de eerste beta-versie die uit kwam is het een behoorlijke vooruitgang.Miggell schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:12:
Ik heb FM26 nog niet gekocht, is het al goed te spelen of beter nog even door met 24?
Zeker de nieuwe tactics (IP en OOP) en de match engine + grafische match-weergave vind ik ten opzichte van FM24 echt wel een flinke vooruitgang. En ook na redelijk wat uurtjes in-game time is de snelheid van processing (maar ook Load/Save van games) tov FM24 ook wel een flinke verbetering imho.
Virussen? Scan ze hier!

:strip_exif()/f/image/RM16Xtuz0zpQ6ZgsTvWJE8TJ.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/y1fqLA0PvlG5TzAxCTarH3VO.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dx9woPeNVC1lHTo9d0I8IsSa.png?f=user_large)
/f/image/x22ayCfiqiWdCjuBBcP7JH2T.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OQivauSFISqavDJpzohn1t9m.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HAdiTji9nSa5GXIyY5gBTlLu.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/6aEWScoUdscBWkpdL1ryvh4K.png?f=user_large)