Na mijn tijd bij Wehen Wiesbaden ben ik aangesteld als manager van Chelsea
Sommige records zijn echt de moeite van het vermelden meer dan waard
Door het winnen van de Carabao Cup zijn we wel als eerste team gekwalificeerd voor Europees voetbal. Maar eens zien of we in de laatste 8 wedstrijden de hegemonie van Liverpool kunnen doorbreken. Zij hebben inmiddels 6 landstitels op rij gewonnen.
Beide nationale cups, de Champions League en de FIFA Intercontinental Cup staan al op onze palmares. Ik heb de Community Shield en de Premier League nog niet gewonnen, dus daar gaan we nu ook achteraan.
Al het hele seizoen probeer ik Arsenal in te halen en alles te winnen wat ik kan winnen. Vanaf onze laatste clash - die wij winnen - lopen we nog maar 3 punten achter op de Gunners. Pas in de een na laatste wedstrijd laten zij het afweten en verliezen ze van Coventry, terwijl wij ook onze wedstrijd weten te winnen. Nu komt het aan op de laatste wedstrijd en het doelsaldo. Helaas moeten we het wel opnemen tegen Liverpool die de vorige 7 landstitels gewonnen hebben. Hopelijk lukt dat!
Whahahaha! En het lukt gewoon. Waar wij 1-1 spelen tegen hét team van Engeland - wat eigenlijk gewoon niet genoeg zou moeten zijn; laten de knoeiers aan de andere kant van Londen het helemaal liggen en verliezen ze van Leeds. De extreem late penalty van Saka kon daar niks meer aan veranderen. En dus is Chelsea voor het eerst tijdens deze save weer kampioen van Engeland!
Voor komend jaar heb ik Jude Bellingham terug naar Engeland gelokt. Hij is inmiddels 34, maar kan hopelijk de stabiele factor zijn die het team naar nog meer succes kan leiden.
Aangezien ik bij Chelsea wel compleet ben qua wat ik kan winnen (met uitzondering van wanneer ik me kwalificeer voor lagere Europese toernooien natuurlijk) ga ik ook alvast over de grens kijken naar een leuke nieuwe club. Ik wil zien wat Bellingham kan toevoegen aan deze selectie, maar een goede nieuwe uitdaging ga ik ook niet afslaan. De laatste prijs - die ik even over het hoofd had gezien - was de Community Shield, maar die wonnen we door eerst met 2-2 gelijk te spelen tegen Arsenal en vervolgens de penalty's met 14-13 net wat beter te nemen dan onze Londense broeders.
Mijn palmares tot nu toe:
Met SV Wehen Wiesbaden:
Met Chelsea:
Er waren nog geen leuke clubs in het buitenland beschikbaar, dus we wachten de winterstop, of eventueel het einde van de nieuwe compeitite maar af om te zien welke stoeltjes er vrij komen.
Na een tweede landstitel en tweede FA Cup alsnog maar ontslag genomen. Toen kwam Milan met een uitnodiging, maar die moest ik vanwege het logo afslaan.
[
Voor 142% gewijzigd door
Jorgen op 31-05-2025 22:31
]