We vieren feest. Ik ben exact 200 jaar manager van de club
In die tijd heb ik volgens de in-game counter -61 competities gewonnen en -94 bekers gewonnen. Geen idee of de club het prijzenkabinet heeft ingewisseld voor een vrieskast overigens.
Onder-nul prijzen zijn een belevenis en prestatie op zich denk ik. De counter is al een tijdje kapot, dus ik vermoed dat ie gewoon niet zo heel hoog kan tellen. Voor de rest is dat niet erg, want op alle andere plekken worden de bekers en schalen gewoon meegeteld.
Mijn oudste
vriend collega is de directeur voetbalzaken die ik 5½ jaar na mijn eigen aanstelling een baan heb gegeven. De game laat hem niet doodgaan, dus er zit een soort opgezette mummie op kantoor. Hij heeft nog altijd geen band met mij, dus ik vermoed dat zijn 'eigen ik' al een tijdje vertrokken is, maar dat hij dat zelf nog niet weet... Onlangs vierde hij op de club zijn 255e verjaardag

Ik heb zijn hidden stats bekeken in Genie Scout, maar spelers aankopen staat op een 1. Dat verklaart mogelijk ook waarom ik moet vechten om mijn beste spelers te behouden, terwijl de club uiterst rijk en succesvol is.
Inmiddels wachten we nog steeds op het nieuwe stadion. Dat mag van mij wel opschieten, want ik wil wel meemaken hoeveel geld dat in het laadje brengt. Op dit moment hebben we een oorlogskas van 500M+ die ik mag uitgeven op de transfermarkt. Dat is wel prettig, want niet zo lang geleden stond de teller ineens op 40M. Dat is toch wel een contrast als je elk jaar tussen de 600M en 1,2 miljard mag uitgeven.
We zitten nu even in een sportief dipje, wat grotendeels met geld te maken heeft. Enkele jaren geleden surfden we bovenop de golf en hengelden we bijna alles binnen wat we aanraakten. We hebben 3 seizoen gehad waarin we alle 7 mogelijke prijzen voor het eerste team wonnen, waarvan 2 van die seizoenen nog vrij recent waren.
Nadat we eerst maar af en toe eens de Champions League wonnen, ging het op een gegeven moment steeds beter. Op dit moment zijn we recordhouder met 32 titels, op korte afstand gevolgd door Chelsea. Mijn record in alle FM's opgeteld is behaald met deze club: 12 CL finales op rij behalen, waarvan we 6 x op rij ook de cup met de grote oren mee naar huis mochten nemen. Ergens in het verleden heb ik wel meerdere CL's op rij gewonen met Everton en meerdere Libertadores' met verschillende Colombiaanse teams, maar zo'n dominantie als met Tre Fiori had ik nog niet eerder behaald, voor zover ik mij herinner.
Al met al gaat het goed met dit kleine Sammarinese clubje dat nu al een tijdje bij de beste teams op aarde behoort.
Dit heb ik allemaal behaald door de game als simulation game te spelen. Dus instellen en regelen wat je wilt instellen en regelen en vervolgens op vakantie gaan. De enige hulp die ik daarbij heb gebruikt - en die ook is toegestaan in de San Marino Challenge, is het gebruik van een gedownloade tactiek. Alle scouting en aankopen heb ik ofwel door mijn DoF laten doen, ofwel zelf gedaan.
Ik heb wel eens wat stats van clubs en spelers bekeken, maar Genie Scout uitdrukkelijk niet gebruikt voor aankopen en scouting. Gedurende deze save heb ik zelf mijn scoutingparameters vormgegeven. Dat was leuk om te doen en dat ik er succesvol mee ben is ook fijn.