[Multi] Football Manager

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-06 16:05

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Terranova schreef op maandag 11 mei 2026 @ 17:32:
[...]

Steeds andere challenges in FM kan ook leuk zijn. Journeymans, Pentagon, Build a Nation etc.

Zelf zit ik er aan te denken om een journeyman te beginnen waar ik zelf de Director of Football de transfers laat doen enzo. Dus zelf geen spelers kopen. Geen idee hoe haalbaar dat is helemaal onderin de voetbalpiramide. Maar we gaan't zien.

Daarnaast lees ik vaak op de FM fora etc dat veel FMers ook Crusader Kings of Cities Skylines doen enzo en dat is toevallig wat ik ook vaak doe, dus er zal wat in zitten :9
dit kan ik beamen, helemaal hooked aan Crusader Kings 3 ! :)

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:11
AntiChrist7 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 20:57:
ik speelde vroeger ook wel cycling manager, maar dat werd snel eentonig omdat elk jaar de ritten zich herhalen (dus ook rittenkoersen zoals de tour en parijs nice waren elke keer hetzelfde). Ik weet ook niet hoeveel tactiek je kan inbrengen als je enkel simuleert, zou ik eens moeten opzoeken
Toevallig vandaag een aanbieding van 4€ in steam. Was even aan het opzoeken, er bestaan wel wat mods. Onderstaande is de bekenste.
WorldDB 2025 The most exhaustive and popular database in the PCM community celebrates it's 10th season in a row. We are back with a better database than ever! We provide: - Real names & up-to-date ratings based on hundreds of races, even low-UCI and non-UCI level - All UCI teams + the biggest amateur teams - With the addition of these amateur teams, you are able to play with startlists close to the real one for races in career mode - Over 400 races and NC available, including almost all (new) UCI races available. All created by the stagemaking community - 8.500 riders from 140 countries, including hundreds of junior riders - Around 8.000 rider photos - Real frames, wheels, helmets, glasses, groupsets (with the equipment pack downloaded) - Real contract lengths - Real points system of each race and better quick simulation results - Improvements to many other areas: realistic startlists for all races, better controlled rider growth, riders' height and weight, palmares of all races, rid

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:39
Lang geleden nog Ultimate Soccer Manager gespeeld. Dat had misschien minder diepgang maar was wel erg leuk om te spelen.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:57

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

El Capitan schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 10:06:
Lang geleden nog Ultimate Soccer Manager gespeeld. Dat had misschien minder diepgang maar was wel erg leuk om te spelen.
Of Hattrick.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:53
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:52:
[...]

Toevallig vandaag een aanbieding van 4€ in steam. Was even aan het opzoeken, er bestaan wel wat mods. Onderstaande is de bekenste.

[...]
Oh lol moet hem net gemist hebben.

F1competitie speelde ik vroeger nog op browser, hattrick ook even

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind het altijd leuk als er veel te doen is in een land.

Kennen jullie toevallig nog wat leuke landen (vanilla of toe te voegen via editor files) met een boel verschillende competities waar je aan mee kunt doen? Bijv. extra bekercompetities of verschillende divisies en/of eventueel play-offs die je in hetzelfde seizoen speelt. Regionale Champions Leagues zijn ook leuk!

Apertura en Clausura vind ik minder interessant. Ook al noem je het 2 seizoenen, uiteindelijk speel je gewoon de 2e helft van de competitie in het resterende deel van het jaar.

Wel erg leuk: Hongkong heeft 5 bekers en als je bij Thailand ook de regionale en continentale Champions Leagues meetelt, speel je elk seizoen om 7 of meer prijzen. Zuid-Afrika heeft een supercup met 8 teams, de VS is interessant vanwege de competitiestructuur en de play-off's en Brazilië heeft naast de nationale ook nog regionale divisies. Zo blijft er steeds iets over om voor te strijden en is het leuk om te proberen om alle prijzen in 1 seizoen te winnen.

Op mijn lijstje staan naast bovengenoemde landen o.a. IJsland, Zwitserland, België (vanwege play-offs), Koeweit en Fiji. Hoe leuker het seizoen, hoe beter. Iemand nog meer suggesties?

[ Voor 76% gewijzigd door Jorgen op 16-05-2026 03:56 ]

• bobjuh830
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 20:00
Ik ben nog steeds met FM24 bezig. Een poosje geleden ben ik een nieuwe save gestart met een aantal custom databases. Ik ben nu bezig met Confia-toernooien waardoor ik terechtkom in landen als Turks en Caicos, Jamaica, Réunion, Saint-Barthélemy, Guadeloupe en Sint Maarten. Bondcoach van Zanzibar, Monaco en Pays Basque. Ik ben ook manager geweest in Monaco, Groenland, Vaticaan. Isle of Scilly staat nog op mijn verlanglijstje om een paar seizoenen te spelen. Ik zit nu bij een club in Canada, begonnen in de 12e tier en hopelijk win ik uiteindelijk de Concacaf Champions League.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@bobjuh830 Dat soort databases zijn erg leuk!
Zelf heb ik clubs gedaan in Afghanistan, Salomonseilanden, Thailand, Bulgarije en San Marino. Ik heb waarschijnlijk dezelfde Conifa database als jij. Ik heb daarvan alleen Monaco en Pays Basque niet in gebruik, omdat die in mijn simulatie niet helemaal lekker werkten met de rest van mijn editor files.

Op dit moment ben ik met de San Marino challenge bezig. Vanuit de Sammarinese leagues gestart, dus moeilijker dan vanuit Italië. In 2109/10 eindelijk de Champions League en daarna de UEFA Supercup gewonnen met Tre Fiori. Nu eens zien of de baan als bondscoach vrijkomt, zodat ik ook kan proberen om de World Cup te winnen. Volgens de regels van de challenge maak ik alleen gebruik van een gedownloade tactiek en verder geen hulp.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nou... sorry dan maar...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8fW8yBw7jcomZGsehcoNlU-tm4g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EzUgBe5BcTAWeyzGB0m1tp6Y.png?f=fotoalbum_large

• Chelseamarre123
Ontslag ook?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nee dat dan weer niet :?

Ik werd dit jaar zelfs maar vierde, maar won wel de play-offs daarna, en kreeg daarvoor een tien als beoordeling. Maar kennelijk moet je met Tre Fiori uit San Marino verplicht de beste van Europa en de wereld worden...

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:51

Player1S

Probably out in the dark

Vandaag nieuwe save gestart met custom database.

Enkel Nederland als speelbaar land en tot en met Eerste klasse geladen. Als het goed is met promotie/degradatie Eerste en tweede divisie (zoals het zou moeten zijn irl imho).
Begonnen zonder club en geen papieren. Dus moet op zoek naar een club.

Uiteindelijk uitgekomen bij FC Winterswijk in de Eerste klasse G met doel top half finish.
IRL woon ik ook niet al te ver daar vandaan dus logische keuzen aangezien andere clubs uit de regio hoger of lager spelen.

Uiteindelijke doel van de save. Met Nederlandse club de CL winnen en daarna/daarnaast WK met Nederland

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

We zijn halverwege het seizoen en het loopt erg goed. Zijn koploper met 2 punten voorsprong. Wel jammer dat op de momenten dat we konden uitlopen het zelf hebben laten liggen door te verliezen en gelijk te spelen. Dus gat is nog steeds klein.

Opereren met amateur spelers dus kunnen hele jaar door nog iemand aantrekken als er pareltje voorbij komt maar als iemand begint te miepen dat ie niet genoeg speelt kun je hem ook gewoon weg sturen.

Helaas mogen we niet mee doen in de beker. Fingers crossed volgend jaar wel.
Wil ook beetje realistisch spelen. Heb nu zelf ook amateur contract dus verdien niks. IRL zou ik dus ook vaste baan elders hebben. Dat in het achterhoofd houdend, ik zou dus niet voor amateur contract 100+ km verderop aan de slag gaan want dat lukt niet met werk.
Al zal ik daar ook vanaf wijken als een leuke club zich meld. Denk aan een RBC want lijkt me leuk die weer in de KKD te spelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Chelseamarre123
Traeces schreef op zondag 3 mei 2026 @ 10:41:
Iemand een site of goed YouTube kanaal waar je goede uitleg heb over de opbouw van je jeugd opleiding en scouting ?

Wil een game beginnen waar ik vooral met eigen jeugd wil spelen en nationale talenten wil aantrekken.

Maar heb nooit een idee wat ik moet doen qua jeugd manager / trainers. Trainingen etc.

Valt me op dat veel toptalenten in mijn games in de jeugd altijd achteruit gaan qua ontwikkeling. Waarbij ik denk dat aan de slechte jeugdtrainers ligt.
Toevallig aan het rondneuzen op een fm forum en dit tegengekomen

https://sortitoutsi.net/c...g-and-training-wonderkids

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou, seizoen 1 met FC Winterswijk was er 1 van gemiste kansen.
Elke keer als de concurrentie verloor of gelijk speelde, lieten wij ook punten liggen. De laatste 5 wonnen we er maar 1 en op de voorlaatste dag verloren we de kop positie aan Longa '30 welke onze laatste tegenstander was.

Helaas mocht het niet zo zijn en speelden we gelijk tegen ze dus zij kampioen, wij playoffs tegen SVBO waar we in de competitie 2-0 van gewonnen hadden en 1-0 verloren. Met de huidige vorm dus ook geen zekerheidje.

De uitwedstrijd ging goed! 3-0 gewonnen. Thuis dus over de streep trekken. Moet te doen zijn maar we zijn bottlers Dus niks was nog zeker.
En uiteraard maakten we het nog spannend door 2-0 te verliezen thuis maar dat was genoeg om te promoveren naar de vierde Divisie Zondag B.

Nu afwachten wat ik zelf ga doen. Is er andere club die mij wil? Blijf ik en gaan we voor 2e promotie?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Als je maar genoeg prijzen wint bij je club, dan breek je de counters in Football Manager:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s7ZFEoc.png

Mijn bekerzeges tellen al jaren naar beneden, ik ben benieuwd wat ie doet als ik weer bij nul uitkom. Mijn competitiezeges zijn onlangs over de kop gegaan.

Dit is overigens uit de San Marino 24/26 Challenge. Volgens de regels, dus enkel gebruik maken van een gedownloade tactiek, de rest is zonder tools of hulp. Ik ben eerst aan het zorgen dat ik de competitie zo sterk mogelijk heb, en aas nu al een tijdje op het bondscoachschap. Doordat ik het als holiday/simulation game speel loop je die kans wel eens mis, maar dat is op zich niet erg.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qjj6Z6x.png

• Chelseamarre123
Jorgen schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:18:
Als je maar genoeg prijzen wint bij je club, dan breek je de counters in Football Manager:

[Afbeelding]

Mijn bekerzeges tellen al jaren naar beneden, ik ben benieuwd wat ie doet als ik weer bij nul uitkom. Mijn competitiezeges zijn onlangs over de kop gegaan.

Dit is overigens uit de San Marino 24/26 Challenge. Volgens de regels, dus enkel gebruik maken van een gedownloade tactiek, de rest is zonder tools of hulp. Ik ben eerst aan het zorgen dat ik de competitie zo sterk mogelijk heb, en aas nu al een tijdje op het bondscoachschap. Doordat ik het als holiday/simulation game speel loop je die kans wel eens mis, maar dat is op zich niet erg.

[Afbeelding]
Wel veel tijd tussen de CL winst zie ik en dan ineens een paar achter mekaar. Doe je de transfers zelf of laat je die doen?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Chelseamarre123 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:04:
[...]

Wel veel tijd tussen de CL winst zie ik en dan ineens een paar achter mekaar. Doe je de transfers zelf of laat je die doen?
Deels. Ik liet het de eerste jaren hoofdzakelijk door mijn DoF doen, maar die maakte er soms een zooitje van. Dus om de paar jaar vul ik de selectie aan met nieuwe spelers voor de onbezette en missende posities. Voorafgaand aan die CL-trilogie heb ik zelf de portemonnee geopend en een paar spelers van 100M+ gekocht en dat hielp. Meestal ben ik zeer voorzichtig met dure aankopen, maar omdat we financieel zeer stabiel zijn, kon dat wel.

• Chelseamarre123
Jorgen schreef op maandag 8 juni 2026 @ 18:18:
[...]

Deels. Ik liet het de eerste jaren hoofdzakelijk door mijn DoF doen, maar die maakte er soms een zooitje van. Dus om de paar jaar vul ik de selectie aan met nieuwe spelers voor de onbezette en missende posities. Voorafgaand aan die CL-trilogie heb ik zelf de portemonnee geopend en een paar spelers van 100M+ gekocht en dat hielp. Meestal ben ik zeer voorzichtig met dure aankopen, maar omdat we financieel zeer stabiel zijn, kon dat wel.
Merk je trouwens verschil in laad/simulatie tijden nu je zo ver in het spel zit? Gaat het nu een pak trager of totaal niet.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Chelseamarre123 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 23:03:
[...]

Merk je trouwens verschil in laad/simulatie tijden nu je zo ver in het spel zit? Gaat het nu een pak trager of totaal niet.
Meestal valt dat wel mee. Het enige wat ik niet moet doen is de grootste transfers allertijden bekijken. Het opvragen van die data duurt lang. En als je dat toch doet en via de back/forward knoppen op mijn muis kom ik per ongeluk opnieuw in dat scherm, dan bevriest alles opnieuw. Zoiets vraag ik dan ook maar zelden op. De rest is eigenlijk nog steeds lekker snappy en het laden, simuleren en dergelijke lijdt er eigenlijk nauwelijks onder.

Nu kan dat natuurlijk door mijn pc komen (februari dit jaar in elkaar gezet) met een AMD 9700X, 32GB 6000 RAM en 9070XT 16GB.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

2e seizoen met FC Winterswijk loopt op zich voorspoedig.
Voorspelling was mid table en staan momenteel 2e met wedstrijd minder. En als we die winnen staan we weer eerste.

Maar we hebben op gegeven moment 7 punten los gestaan maar een zeer matige november met voornamelijk gelijke spelen zorgde er voor dat P2 ons kon bij halen.

Helaas zijn we ook niet toegelaten tot de beker. Blijkbaar is deze custom database dus nog niet optimaal dat hij clubs toevoegt. Dus wel reden om komende zomer eens rond te gaan kijken of er iets leuks voorbij komt.

Ondertussen ook de eerste certificaat binnen gehaald. Dus heel langzaam op weg naar meer.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zat net eens de lonen in mijn save te bekijken. Ik heb 1 speler die 1,18M per maand verdiend. Daarboven zit mijn DoF met 1,33M per maand en ik ben zelf de grootverdiener met 2,16M per maand.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

410 miljoen euro. De grootste transfer die ik ooit in het spel gezien heb.

Ook mijn eigen record gebroken met 225 miljoen euro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aIPIcdXtT5RLyhPC42EE0Ns3x5Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XtuGelS5Tu5uBwh4cMwRPHrr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 09-06-2026 23:12 ]

• Chelseamarre123
Jorgen schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 23:11:
410 miljoen euro. De grootste transfer die ik ooit in het spel gezien heb.

Ook mijn eigen record gebroken met 225 miljoen euro.

[Afbeelding]
Hier in mijn huidiige save max 339 miljoen voor de grootste, hij staat ook nog eens op plek 4. :>
Later in zijn carrière na bij Barcelona en Real terecht gekomen.
In totaal 775miljoen betaald aan transfergelden voor deze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5uYgFdg7nDXuv9ABRVj6IdX4ORU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fclszlHp7tXGnKsf23eVq8uU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Chelseamarre123 op 10-06-2026 00:20 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 00:18:
[...]

Hier in mijn huidiige save max 339 miljoen voor de grootste, hij staat ook nog eens op plek 4. :>
[Afbeelding]
Bizarre prijzen! De world creation van FM is gewoon zo leuk in lange saves.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het werd me te laat om gisteren seizoen 2 af te maken dus vanavond pas de ontknoping.

Wat een bizar seizoen zeg. Op gegeven moment 7-8 punten los waarna de klad erin kwam en de #2 bij kon komen. Maar elke keer als ik of zij punten lieten liggen deed de ander dat ook. Alsof beide geen kampioen wou worden en #3 niet bij machte was om bij te komen.

Na 29 wedstrijden staan we beide dus op 59 punten wat idioot laag is.
Laatste ronde moet ik echter tegen de #3 en zij tegen een reeds gedegradeerd team. Dus vrees dat ik wederom directe promotie (en dus kampioenschap) mis loop.

Vanavond weten we hopelijk meer.
edit:
het is 59 maar 57 punten..... en #3 heeft 56.......

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 10-06-2026 19:24 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou, zoals verwacht maakten we het weer spannend. Met 1-1 van Goes gewonnen
Doordat VVOG verloor ging Goes er overheen en werd 2e en wonnen uiteindelijk ook de playoffs van ze.

Dus we zijn 3e Divisie club nu. Maar zitten ook vast. Scout is niet kundig en klein team dus vinden bijna geen goede spelers. Die echt aanvulling zijn kunnen ook in 2e Divisie terecht.

Club wil mij geen nieuwe cursus geven dus kom niet verder. Geld willen ze ook niet in trainingsveld investeren dus ook daar winnen we niks.

Heb dus gesolliciteerd bij HSC'21 maar uiteindelijk niet uitgenodigd voor een gesprek.
ONS Sneek wou wel met me praten maar die zijn juist uit onze divisie gedegradeerd. Ga natuurlijk geen stap terug doen.
Dus we zitten nog steeds bij FC Winterswijk. En nog steeds niet in de beker :(
edit:
Woop woop! Zit dus wel in de beker!!

[ Voor 3% gewijzigd door Player1S op 10-06-2026 21:49 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou voorlopig zitten we nog gewoon bij FC Winterswijk.

Aan de ene kant doen we het goed. Staat nog op promotiekoers. Hebben nog steeds kan op directe promotie maar kunnen ook zo naast de playoff plekken (2&3) grijpen.
Wel flink geFM'd in de beker. Tientallen kansen maar niet gescoord waarna zij wel scoorden uit die ene kans die ze kregen. Dus liggen eruit.

Twee jaar geleden mocht ik cursus doen maar tot nu toe wil het bestuur het niet aan mij op de volgende te sturen.
Ook willen ze niks investeren in de club. Trainings complex is zwaar ruk maar ondanks 50k in de bank willen ze niet investeren.

Verder wil ook niemand anders mij hebben wat stap omhoog is.
Geprobeerd bij Almere terecht te komen maar geen gesprek. Wel paste ik in hun visie :+
HFC in de 2e Divisie wou me ook niet hebben. Nu nog wat lopen bij TEC.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 00:18:
[...]

[Afbeelding]
Laat me raden: jij was de manager van Truro City?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Chelseamarre123
Shabbaman schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 10:46:
[...]

Laat me raden: jij was de manager van Truro City?
Jep, helemaal opgewerkt naar de PL+CL

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

FFFFUUUUUUUUU!!!!!!

Het seizoen zit er op maar zijn promotie misgelopen door in de playoff 1 penalty te missen. De tegenstander mistte niet.

Ook zit ik echt muurvast want niemand wil mij hebben omdat mijn reputatie te laag is. Wordt echt tijd dat SI hier grondig naar gaat kijken. Je gaat me niet vertellen dat een coach met 2 promoties, 1 bijna promotie en 3 seizoenen boven verwachting presteren nergens in trek is.

Club wil ook totaal niet investeren. Trainingsveld blijft bagger ondank 100k op de bank.
Cursus willen ze me ook niet geven. Dus ook hier kom ik niet verder.

de Scouts vinden alleen spelers die amper 4e Divisie aan kunnen terwijl wij 3e Divisie spelen.

Als dit zo door gaat wordt dit een 1-club save want tegen de tijd dat iemand anders mij wil dan ben ik waarschijnlijk al in de Eredivisie met FC Winterswijk :X

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Ik moet zeggen dat ik FM26 een paar keer heb opgepakt en weer neergelegd. Bij een serieuze update heb ik steeds gekeken of het ook voor mij werkt. Voornaamste probleem was het ontbreken van oefenwedstrijden voor de jeugd. Op zich heb ik nu geen klachten. De meerwaarde t.o.v. FM24 vind ik lastiger om aan te wijzen, maar waar ik eerst het splitsen van de opstelling met/zonder bal nogal overdreven vond ben ik nu wel om. Je kan immers in FM24 en eerder ook prima instellen dat een speler een andere positie inneemt. Maar nu heb ik toch geconcludeerd dat als je een speler op een andere plek zet dat je dan in de transitie ook die beweging direct ziet.

En met de laatste update heb ik het bondscoachschap ook eens geprobeerd. Beknopte review:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5A4I15idRaNUVgQQMRf94volQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mCpV4TW1EJTxWM6sjOTiGalx.jpg?f=fotoalbum_large

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik ga deze save nog eens uit het raam yeeten!! :X

Wederom bovenin mee gedaan maar ook wederom onnodig punten weg zitten geven of laten liggen waardoor we met de hakken over de sloot 3e werden en tegen de #2 playoff mochten spelen.
5 minuten voor het einde maken zij de 3-2 waardoor we wederom niet promoveren.

Mag nog steeds geen cursus doen van de club ondanks dat als uit lekt dat ik mogelijk naar andere club ga ze persbericht eruit doen dat ze me dolgraag willen houden.
Niet dat ik weg ga want elke keer wordt ik afgewezen.

Gelukkig wel trainingsveld mogen verbeteren. In de beker eerst uit tegen Feyenoord die gelukkig een schim van zichzelf zijn })
Dat leverde kleine €110.000 aan kaartverkoop op. Daarna thuis tegen MVV en daarna AZ.
Erg jammer dat beide thuis waren anders hadden we daar ook flink kunnen cashen. Met 1250 man stadion ga je niet veel verdienen.

Uiteindelijk ook jeugdopleding kunnen upgraden en zitten inmiddels al weer op kleine €50k.

Ik weet niet wat het plan is als ik dit seizoen wederom promotie mis loop en wederom geen cursus mag doen.
Irritante is dat ik ook geen andere optie dan "ik wil me graag verbeteren" krijg. Als ik nou kon dreigen met vertrek ofzo.
Vraag is of andere clubs dan wel opeens interesse hebben als je werkeloos bent of dat ik dan weer stap achteruit moet maken.

Moet dan stiekem wel weer lachen als je tot 2x toe bij een 2e Divisie club hebt gesolliciteerd en steeds afgewezen bent en vervolgens boven ze staat in de 3e divisie nadat ze toch gedegradeerd zijn :+

• Traeces
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:21
Een Feyenoord game begonnen weer met als doel jeugd ontwikkelen en Nederlandse jeugd talenten oppikken.

Heel de trainers staf en scouting doorgelicht. Training staf is echt een drama en scouting nog erger.

Qua selectie wel echt nog een cvm nodig en hoop Sterling te lozen in de winterstop met zijn belachelijke salaris.

Gelukkig sinds laatste keer een game gestart te hebben toch veel bugs opgelost.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou, heb mezelf in lastig parket gewurmd.

Wil dus al tijdje weg bij FC Winterswijk omdat ik vast lijk te zitten en ze me nog steeds geen cursus willen geven.
Meerdere clubs hebben me afgewezen. ONS Sneek wou me wel maar dat was 2 divisies lager dus nee dank je.
En dan komt FC Emmen. In administration omdat ze nieuw stadion hebben laten bouwen en 20e in de KKD.
Kan 1 jaar contract krijgen voor 360/week.
Heb week uitstel gevraagd want bestuur wou ook praten en willen me absoluut houden. Zo erg zelfs dat ze bijna 900k neerlappen om trainingscomplex te upgraden. Staan hierdoor dus in dik in de min.
Oh en we staan 1e, 7 punten lost met nog 6 te gaan.

ik denk dat ik nog even blijf. Wel heel lomp om dan toch nog weg te gaan om uiteindelijk waarschijnlijk in dezelfde divisie te spelen.

edit-tje: I broke the game 8)7
Door de investering bijna 800k in het rood dus gaan we trainingsvelden maar verkopen en opeens 6 miljoen in het zwart maar dus weer klote trainingsvelden

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 22-06-2026 22:14 ]

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste