Ik ga deze save nog eens uit het raam yeeten!!
Wederom bovenin mee gedaan maar ook wederom onnodig punten weg zitten geven of laten liggen waardoor we met de hakken over de sloot 3e werden en tegen de #2 playoff mochten spelen.
5 minuten voor het einde maken zij de 3-2 waardoor we wederom niet promoveren.
Mag nog steeds geen cursus doen van de club ondanks dat als uit lekt dat ik mogelijk naar andere club ga ze persbericht eruit doen dat ze me dolgraag willen houden.
Niet dat ik weg ga want elke keer wordt ik afgewezen.
Gelukkig wel trainingsveld mogen verbeteren. In de beker eerst uit tegen Feyenoord die gelukkig een schim van zichzelf zijn
Dat leverde kleine €110.000 aan kaartverkoop op. Daarna thuis tegen MVV en daarna AZ.
Erg jammer dat beide thuis waren anders hadden we daar ook flink kunnen cashen. Met 1250 man stadion ga je niet veel verdienen.
Uiteindelijk ook jeugdopleding kunnen upgraden en zitten inmiddels al weer op kleine €50k.
Ik weet niet wat het plan is als ik dit seizoen wederom promotie mis loop en wederom geen cursus mag doen.
Irritante is dat ik ook geen andere optie dan "ik wil me graag verbeteren" krijg. Als ik nou kon dreigen met vertrek ofzo.
Vraag is of andere clubs dan wel opeens interesse hebben als je werkeloos bent of dat ik dan weer stap achteruit moet maken.
Moet dan stiekem wel weer lachen als je tot 2x toe bij een 2e Divisie club hebt gesolliciteerd en steeds afgewezen bent en vervolgens boven ze staat in de 3e divisie nadat ze toch gedegradeerd zijn
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!