[Multi] Football Manager

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-05 15:20

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Terranova schreef op maandag 11 mei 2026 @ 17:32:
[...]

Steeds andere challenges in FM kan ook leuk zijn. Journeymans, Pentagon, Build a Nation etc.

Zelf zit ik er aan te denken om een journeyman te beginnen waar ik zelf de Director of Football de transfers laat doen enzo. Dus zelf geen spelers kopen. Geen idee hoe haalbaar dat is helemaal onderin de voetbalpiramide. Maar we gaan't zien.

Daarnaast lees ik vaak op de FM fora etc dat veel FMers ook Crusader Kings of Cities Skylines doen enzo en dat is toevallig wat ik ook vaak doe, dus er zal wat in zitten :9
dit kan ik beamen, helemaal hooked aan Crusader Kings 3 ! :)

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:43
AntiChrist7 schreef op maandag 11 mei 2026 @ 20:57:
ik speelde vroeger ook wel cycling manager, maar dat werd snel eentonig omdat elk jaar de ritten zich herhalen (dus ook rittenkoersen zoals de tour en parijs nice waren elke keer hetzelfde). Ik weet ook niet hoeveel tactiek je kan inbrengen als je enkel simuleert, zou ik eens moeten opzoeken
Toevallig vandaag een aanbieding van 4€ in steam. Was even aan het opzoeken, er bestaan wel wat mods. Onderstaande is de bekenste.
WorldDB 2025 The most exhaustive and popular database in the PCM community celebrates it's 10th season in a row. We are back with a better database than ever! We provide: - Real names & up-to-date ratings based on hundreds of races, even low-UCI and non-UCI level - All UCI teams + the biggest amateur teams - With the addition of these amateur teams, you are able to play with startlists close to the real one for races in career mode - Over 400 races and NC available, including almost all (new) UCI races available. All created by the stagemaking community - 8.500 riders from 140 countries, including hundreds of junior riders - Around 8.000 rider photos - Real frames, wheels, helmets, glasses, groupsets (with the equipment pack downloaded) - Real contract lengths - Real points system of each race and better quick simulation results - Improvements to many other areas: realistic startlists for all races, better controlled rider growth, riders' height and weight, palmares of all races, rid

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:06
Lang geleden nog Ultimate Soccer Manager gespeeld. Dat had misschien minder diepgang maar was wel erg leuk om te spelen.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:15

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

El Capitan schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 10:06:
Lang geleden nog Ultimate Soccer Manager gespeeld. Dat had misschien minder diepgang maar was wel erg leuk om te spelen.
Of Hattrick.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:46
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 09:52:
[...]

Toevallig vandaag een aanbieding van 4€ in steam. Was even aan het opzoeken, er bestaan wel wat mods. Onderstaande is de bekenste.

[...]
Oh lol moet hem net gemist hebben.

F1competitie speelde ik vroeger nog op browser, hattrick ook even

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:15

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik vind het altijd leuk als er veel te doen is in een land.

Kennen jullie toevallig nog wat leuke landen (vanilla of toe te voegen via editor files) met een boel verschillende competities waar je aan mee kunt doen? Bijv. extra bekercompetities of verschillende divisies en/of eventueel play-offs die je in hetzelfde seizoen speelt. Regionale Champions Leagues zijn ook leuk!

Apertura en Clausura vind ik minder interessant. Ook al noem je het 2 seizoenen, uiteindelijk speel je gewoon de 2e helft van de competitie in het resterende deel van het jaar.

Wel erg leuk: Hongkong heeft 5 bekers en als je bij Thailand ook de regionale en continentale Champions Leagues meetelt, speel je elk seizoen om 7 of meer prijzen. Zuid-Afrika heeft een supercup met 8 teams, de VS is interessant vanwege de competitiestructuur en de play-off's en Brazilië heeft naast de nationale ook nog regionale divisies. Zo blijft er steeds iets over om voor te strijden en is het leuk om te proberen om alle prijzen in 1 seizoen te winnen.

Op mijn lijstje staan naast bovengenoemde landen o.a. IJsland, Zwitserland, België (vanwege play-offs), Koeweit en Fiji. Hoe leuker het seizoen, hoe beter. Iemand nog meer suggesties?

[ Voor 76% gewijzigd door Jorgen op 16-05-2026 03:56 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• bobjuh830
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-05 20:00
Ik ben nog steeds met FM24 bezig. Een poosje geleden ben ik een nieuwe save gestart met een aantal custom databases. Ik ben nu bezig met Confia-toernooien waardoor ik terechtkom in landen als Turks en Caicos, Jamaica, Réunion, Saint-Barthélemy, Guadeloupe en Sint Maarten. Bondcoach van Zanzibar, Monaco en Pays Basque. Ik ben ook manager geweest in Monaco, Groenland, Vaticaan. Isle of Scilly staat nog op mijn verlanglijstje om een paar seizoenen te spelen. Ik zit nu bij een club in Canada, begonnen in de 12e tier en hopelijk win ik uiteindelijk de Concacaf Champions League.
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste