[Multi] Football Manager

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Hoeveel van jullie spelen er daadwerkelijk 26 of zijn er nog meer mensen zoals ik die 't niet willen aanraken en gewoon 24 spelen?

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-01 13:11

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Wil 26 nog steeds kopen maar hik er nogal tegenaan.. maar mis nu toch de tijd om echt te spelen, dus wacht nog even tot die goedkoper is.

Wat ik me wel afvroeg laatst. zijn er mensen die het vrouwenvoetbal in combi met het mannenvoetbal hebben gespeeld en hoe beviel dat? ik ben best nieuwschierig hoe de reputatie bijvoorbeeld werkt, wordt kampioen bij vrouwen gelijk gezet aan mannen, of heb je moeite om van een topper bij de vrouwen over te stappen naar de mannen bijvoorbeeld?

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:24

Player1S

Probably out in the dark

toolkist schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 09:46:
[...]

Das toch juist leuk, die uitdaging?
Ja maar wil deze save afronden 8)7
Heb de volgende al op de planning staan. Mod database met lage Nederlandse competities en degradatie/promotie uit KKD.
En dan alleen de Nederlandse competities speelbaar maken en aantal grote landen view-only. Werkeloos beginnen zonder badges. En dan kijken of ik mij kan opbouwen binnen de Nederlandse pyramide.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:07

Phydomir

Dennis

Terranova schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 12:45:
Hoeveel van jullie spelen er daadwerkelijk 26 of zijn er nog meer mensen zoals ik die 't niet willen aanraken en gewoon 24 spelen?
Vermaak me prima met '26. Nu in m'n 11e seizoen. Eerst een save met zeven seizoenen Man Utd. Die staat nu even in de ijskast. Nu bezig met een Journeyman. Na 3 jaar in Noord Ierland nu eerste seizoen in de 2e Griekse competitie bezig.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Luigi1981
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-01 16:49
Gewoon zoals de meeste, FM24. FM26 is voorlopig op verschillende vlakken gebuisd.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik speel volop FM26. Zit inmiddels in seizoen 2034/2035 en vermaak me prima.

Het team loopt momenteel voor geen meter, maar dat is weer een ander punt :)

Virussen? Scan ze hier!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:27
Toch nog wel redelijk verdeeld dus. Ik heb in't begin even geprobeerd 26 te spelen, maar dat was echt helemaal niets en na de 1e paar grote patches nog een keer. Maar ik mis gewoon iets. Iets wat FM24 wel heeft. Dus maar weer terug en een nieuwe 24 game gestart in Polen dit keer met een Build a Nation save, want ik verwacht niet dat 26 het ooit nog gaat worden voor mij

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:24

Player1S

Probably out in the dark

Hier ook gewoon 26. Met de stadium mod.

Gister nog wel bijna mijn keeper gekilled! Gast loopt met de bal richting middenlijn en gaat daar beetje pingelen..... Komt dus mooi tegendoelpunt uit

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59

Mauz1978

Console War Veteran

26 op de playstation met muis en keyboard op de bank. Vermaak me prima!

Something under the bed is drooling

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste