Bij een grote club beginnen staat in FM altijd al gelijk aan moeilijkheidsgraad very easy. Maar ook een kleine club is nooit echt moeilijk. Belangrijkste is dat je de juiste spelers voor je tactiek hebt en/of haalt, of dat nou een standaard tactiek is of dat je die online wegplukt. Echt elke "fatsoenlijke" tactiek werkt mits de juiste spelers, daarnaast een kwestie van moraal hooghouden en binnen no-time ben je van de laagste divisie geklommen naar Europees voetbal.DutchHammer schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:32:
Vraag me wel af.. is het niet te makkelijk geworden...
Ben zelf unemployed en totaal ervaringsloos begonnen en, verrassend genoeg, in november 2025 door De Graafschap aangenomen. Ze stonden 16e in de KKD toen ik begon en in dat jaar toch promotie naar Eredivisie behaald middels play-offs. Inmiddels is het juni 2029 en zijn we 4e geworden (bijna evenveel punten als nummer 2) in de Eredivisie en maken we ons op voor ons eerste Europese avontuur in de Europa League (en dat met ruim driekwart v/d spelers die er al speelden toen ik aangenomen werd).
Wat mij betreft mag de moeilijkheidsgraad in FM zeker flink omhoog. LLM vind ik altijd erg leuk, maar een uitdaging is het zeker niet, nooit geweest ook. Maar meer Football Manager dan People Manager zou zeer welkom zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Geleihoofd op 15-11-2025 19:17 ]
Task failed succesfully!