Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Football Manager

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 22:34

Geleihoofd

Always a jellyhead

DutchHammer schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:32:
Vraag me wel af.. is het niet te makkelijk geworden...
Bij een grote club beginnen staat in FM altijd al gelijk aan moeilijkheidsgraad very easy. Maar ook een kleine club is nooit echt moeilijk. Belangrijkste is dat je de juiste spelers voor je tactiek hebt en/of haalt, of dat nou een standaard tactiek is of dat je die online wegplukt. Echt elke "fatsoenlijke" tactiek werkt mits de juiste spelers, daarnaast een kwestie van moraal hooghouden en binnen no-time ben je van de laagste divisie geklommen naar Europees voetbal.

Ben zelf unemployed en totaal ervaringsloos begonnen en, verrassend genoeg, in november 2025 door De Graafschap aangenomen. Ze stonden 16e in de KKD toen ik begon en in dat jaar toch promotie naar Eredivisie behaald middels play-offs. Inmiddels is het juni 2029 en zijn we 4e geworden (bijna evenveel punten als nummer 2) in de Eredivisie en maken we ons op voor ons eerste Europese avontuur in de Europa League (en dat met ruim driekwart v/d spelers die er al speelden toen ik aangenomen werd).

Wat mij betreft mag de moeilijkheidsgraad in FM zeker flink omhoog. LLM vind ik altijd erg leuk, maar een uitdaging is het zeker niet, nooit geweest ook. Maar meer Football Manager dan People Manager zou zeer welkom zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Geleihoofd op 15-11-2025 19:17 ]

Task failed succesfully!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:53

Player1S

Probably out in the dark

Mijn 2e seizoen met Twente zit er op en zijn 3e geworden achter Ajax en AZ. Ene kant wil ik nog wel seizoentje door maar aan de andere kant lonkt de Journeyman toch enorm.

Iemand nog goede database voor mij? Op FMScout staan 2 databases met Lower Leagues uit Nederland. Ook met promotie/degradatie uit KKD.
Ook dames divisies zitten er in maar in die ik nu aan heb staan heb je Eredivisie en dan topklasse 8)7
De andere moet ik nog even testen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:56
Oef, net naar work the space zijn eerste aflevering gekeken van park to prem... ben ik bli jdat ik nog in FM24 zit

Mijn spits werd in de winter weggekocht, maar ik had zijn opvolger al klaarstaan, dus heb het geld gespendeerd aan Barco en Bardghij. Ik speel ze wss nog niet optimaal, maar ziet er wel naar uit dat ik tweede wordt in la liga

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:39
AntiChrist7 schreef op maandag 17 november 2025 @ 18:41:
Oef, net naar work the space zijn eerste aflevering gekeken van park to prem... ben ik bli jdat ik nog in FM24 zit

Mijn spits werd in de winter weggekocht, maar ik had zijn opvolger al klaarstaan, dus heb het geld gespendeerd aan Barco en Bardghij. Ik speel ze wss nog niet optimaal, maar ziet er wel naar uit dat ik tweede wordt in la liga
Ik denk dat het meer te maken heeft met de combo van nieuwe database en fm26. Die problemen heb ik niet veel voorbij zien komen.

• AntiChrist7
jlena schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:10:
[...]

Ik denk dat het meer te maken heeft met de combo van nieuwe database en fm26. Die problemen heb ik niet veel voorbij zien komen.
nope hij heeft het gepost op zijn discord:

WorkTheSpace — 18:03
It wasn't sadly
the unemployment issue is a known bug if you have many leagues playable, can happen on the base game too

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

net hier een unemployed gestart met custom databases ingeladen. Geen enkel probleem gehad.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• AntiChrist7
Ik ben blind de straat overgelopen en ik ben niet overreden :)

"can happen" betekent natuurlijk niet "will happen". maar het is weer zoiets dat zonder problemen werkte in FM24 en in unity problemen kan geven

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:39
AntiChrist7 schreef op maandag 17 november 2025 @ 19:18:
[...]

nope hij heeft het gepost op zijn discord:

WorkTheSpace — 18:03
It wasn't sadly
the unemployment issue is a known bug if you have many leagues playable, can happen on the base game too
Dan heb ik geluk gehad met mijn lange termijn save.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mijn Journeyman loopt vooralsnog op rolletjes.

Via databases Nederland uitgebreid met Eredivisie vrouwen en tot en met 3e divisie heren (kon meer maar ook in FM24 liep dat nooit echt lekker omdat de ratings zulke lage niveaus eigenlijk niet goed aan kan).

Unemployed begonnen en zo weekje holiday gedaan met optie "apply to all". Daarna hele lading aanboden gekregen waaronder SVV Oss '20 uit de 3e divisie, een club uit de National League North/South in Engeland en een hele lading dames teams uit oa Engeland en Portugal.

Op gegeven moment was ik, volgens de fans, DE favoriete kandidaat voor Burnley Dames op het 3e niveau (volgens deze database) in Engeland.
Deze club had ook de beste prognose. Ondertussen wel paar aanboden gekregen maar uitgesteld. Gelukkig kwam Burnley daadwerkelijk voor mij en gelijk getekend.

Squad was bij aanvang klein en miste op de nodige plekken spelers. Volgens de squadplanner kwamen er spelers aan (speel op real world) dus niet gelijk gaan kopen/huren.
Nadat alles binnen was bleek ik ruim over mijn wage-budget te zijn. Niet mijn schuld, ik heb die spelers niet aangetrokken. Kwam een linksback te kort dus 1 kunnen huren voor 0 bijdrage.

Board verwacht top half finish. Experts geven ons beste kansen voor de titel.
Eerste wedstrijd was zwaar, spelers snel vermoeid en hebben een 1-0 over de streep kunnen trekken. Daarna kwamen we los met een 8-1 tegen Wolves als hoogtepunt.
We hebben nog geen pot verloren en staan al flink los van de rest. De titel lijkt me nu al wel zeker.

Helaas betekend de titel niet direct promotie. Uit de WSL2 (niveau erboven) degradeert maar 1 club. Het niveau waar wij zitten heb je meerdere divisies verdeeld over oa noord, zuid, west, oost. Uit mijn hoofd 8 divisies waarvan dus de winnaar naar de playoffs gaat voor 1 promotie plek. Dus ondanks dat de competitie appeltje eitje lijkt te zijn, is de playoffs toch nog wel spannend.

Ondertussen ook mn eerste studie mogen beginnen.

edit: Wat mij wel extreem teleurstelde was het overzicht voor beschikbare jobs. :(
Geen filter mogelijkheid en maar half scherm gevuld. Ook geen optie "apply to all". :X
Bij andere dingen heb ik nog wel iets van "Tja, zal tzt wel terugkomen in updates of 27 dus leer er wel mee leven" maar dit vond ik toch wel erg slecht.

[ Voor 7% gewijzigd door Player1S op 18-11-2025 10:00 ]

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Morgen weer een nieuwe patch in de public beta
[X: https://x.com/FM_Assist/status/1990817671730835913]
https://community.sports-...26-2606-rollout-strategy/
Tomorrow (19th November) will see the next Football Manager 26 game update rolled out via the Steam Public Beta Track. Following successful testing, this will then be made available in full on Steam, Epic, and Microsoft Stores later this week.

The update (26.0.6) includes more than 200 fixes and tweaks, including; tweaks to player wage demands, the option to select an FPS limit within ‘Preferences’, and changes as to how European coefficient points are awarded. As always, a more in-depth change list will be provided upon full release.

Separately to this week's update, we wanted to inform you that the team are working continuously behind the scenes on the Match Engine. More specific details on updates in that area will follow later this week.

On Friday (21st November) an update will be coming to Football Manager 26 Console. Subject to the submissions process, updates for both Football Manager 26 Touch and Football Manager 26 Mobile will also come early next week.

[ Voor 146% gewijzigd door Extigo op 18-11-2025 18:33 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mmmm ik denk dat ik mn hele team maar ontsla. :+
Na 9 overwinningen hebben ze het lef om 1-1 te spelen tegen de #4 met een xG van 4.04 en 32 schoten...... Belachelijk!!

Club wel slim bezig. Had bonus voor winnen van de divisie in mn contract zitten. Bieden ze me rond kerst nieuw contract aan waar ze absoluut geen kampioenschapsbonus in willen stoppen 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Player1S op 18-11-2025 21:21 ]

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-11 22:34

Geleihoofd

Always a jellyhead

Extigo schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 18:28:
Morgen weer een nieuwe patch in de public beta

[...]
Verrassend, geheel in SI-stijl is het ze niet gelukt om een patch te produceren die eens níet meer kapot maakt dan repareert. Take a bow son, take a bow... -O-

Further to the communication earlier today, a knock-on performance issue was identified during the creation of the build set to be rolled out today via the Steam Public Beta Track. The issue prevented the build from passing internal checks and as of now, we’ve yet to resolve it.

As a result, we have made the decision to postpone the Steam Public Beta Track release for today. We will share a further update tomorrow.

Task failed succesfully!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

In wedstrijd 16 (van 22) de titel veilig gesteld. Op 1 na alles gewonnen. De ene was gelijkspel.

Keek eerder niet goed, hoef niet met 7 andere teams te vechten om promotie maar slechts met 1.
Dus positief. Ware het niet dat mijn beide keepers besluiten dat dit goed moment is om 2-3 maand geblesseerd te raken.

Nu mijn eerste test tegen Aston Vila in de beker. Die komen in divisie boven ons uit.
edit: En met 1-0 uitgeschakeld. Late goal in de eerste helft van de verlenging. Zuur want hadden een kans.

[ Voor 11% gewijzigd door Player1S op 19-11-2025 21:04 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Geleihoofd schreef op woensdag 19 november 2025 @ 20:07:
[...]

Verrassend, geheel in SI-stijl is het ze niet gelukt om een patch te produceren die eens níet meer kapot maakt dan repareert. Take a bow son, take a bow... -O-

Further to the communication earlier today, a knock-on performance issue was identified during the creation of the build set to be rolled out today via the Steam Public Beta Track. The issue prevented the build from passing internal checks and as of now, we’ve yet to resolve it.

As a result, we have made the decision to postpone the Steam Public Beta Track release for today. We will share a further update tomorrow.

Echt bijzonder hoe ze blijven falen, natuurlijk kan dit gebeuren, maar niet als je al meerdere keren op rij hebt gefaald
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste