Het tweede seizoen met Brentford zit er net op.
Het was een fantastisch seizoen geworden. Uiteindelijk in de groepsfase CL zes gewonnen (Kopenhagen, Ajax, Dinamo Zagreb, Milan, Dortmund, PSG) een verloren (Barcelona) en een gelijk (Napoli). In de eerste knockout ronde twee keer gewonnen van Juventus. In de kwartfinale de eerste wedstrijd 3-2 verloren van Chelsea om vervolgens met 3-2 de verlenging af te dwingen en uiteindelijk 5-3 te winnen in de return. In de halve finale was City helaas een maat te groot. De heenwedstrijd met geluk 2-1 gewonnen (qua xG was het geloof ik 1-3) en in de uitwedstrijd 2-1 verloren en daarna in de verlenging werd het 3-1. Ook die wedstrijd had ik eigenlijk geen kans.
In de competitie uiteindelijk net 4e geworden, drie punten boven Liverpool. De hele competitie waren de nummers 3-7 heel dicht bij elkaar. Ik begon de tweede seizoenshelft op de vijfde plek, maar nog net een plek kunnen stijgen. Helaas City weer kampioen, Newcastle kwam 3 punten tekort.
Door het succes weer een seizoen in de CL en het bestuur heeft zelfstandig besloten het stadion uit te breiden van 17.000 naar 24.250. Dat verzoek werd al twee jaar geweigerd door de financiële situatie. Hopelijk kan ik ook eindelijk mijn jeugd en trainingscomplex verbeteren, die niet eens PL-waardig zijn (was hij Standard beter). Van Persie zal hoe dan ook voor €100m+ worden verkocht dus als ik eindig met een positief saldo kan het misschien eindelijk.
Het was een fantastisch seizoen geworden. Uiteindelijk in de groepsfase CL zes gewonnen (Kopenhagen, Ajax, Dinamo Zagreb, Milan, Dortmund, PSG) een verloren (Barcelona) en een gelijk (Napoli). In de eerste knockout ronde twee keer gewonnen van Juventus. In de kwartfinale de eerste wedstrijd 3-2 verloren van Chelsea om vervolgens met 3-2 de verlenging af te dwingen en uiteindelijk 5-3 te winnen in de return. In de halve finale was City helaas een maat te groot. De heenwedstrijd met geluk 2-1 gewonnen (qua xG was het geloof ik 1-3) en in de uitwedstrijd 2-1 verloren en daarna in de verlenging werd het 3-1. Ook die wedstrijd had ik eigenlijk geen kans.
In de competitie uiteindelijk net 4e geworden, drie punten boven Liverpool. De hele competitie waren de nummers 3-7 heel dicht bij elkaar. Ik begon de tweede seizoenshelft op de vijfde plek, maar nog net een plek kunnen stijgen. Helaas City weer kampioen, Newcastle kwam 3 punten tekort.
Door het succes weer een seizoen in de CL en het bestuur heeft zelfstandig besloten het stadion uit te breiden van 17.000 naar 24.250. Dat verzoek werd al twee jaar geweigerd door de financiële situatie. Hopelijk kan ik ook eindelijk mijn jeugd en trainingscomplex verbeteren, die niet eens PL-waardig zijn (was hij Standard beter). Van Persie zal hoe dan ook voor €100m+ worden verkocht dus als ik eindig met een positief saldo kan het misschien eindelijk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2DV0yNgkHzpmmRHycrnWnwKK.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/qsspfLHf3LmYeVmZDVobICx9.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/42FMDHFHZtdilEseiIcxItR8.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/tHIDA3yZlwqGSn7HESeKAaQL.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/K0MK0MrpVQ4XfoXhjAqXKU2A.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/YfQ6ONbIjSbEVAxDGC4a8hzY.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/dct2efK22ibicErVu57NLSEB.png?f=user_large)
/f/image/o2YEE7kikiPcH4Mwvf0ftGU3.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/pM0sZFykCmWaZyZCa7GVfmpj.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/SeghyX2TSsqUfrfm33obPIA5.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/HKg0NBij8ES8kIN9oPNcY49r.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/l6GLha20mFYqTZVC7Y4jP1Dv.png?f=user_large)
/f/image/Oj8VrXW8aENTYQEK4e1ffWpx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PN2gnDp4WDmeswalpCz5CKUT.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/6LJqZZF0dQC9pfGzXWY8AxY3.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/1fXmVb27lIEaCB25u1J0amHf.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/acZqYZfWMEgMj55G4RidCjSb.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/c4Cm4yef99g0XghRrYUzN3CI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Wi9sfbnPnILbeiiELzFjDPoD.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wjDtmiwHh3P9BuF4BbYUETPr.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/mep4XvzX14JMSYOH2CT5gwVH.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/8jJqGrE1cuiIlDvKSzdlKxOf.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/vm9b9pEV13bBrBtw2OAI50kT.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/LXYmrCgIjdCct4Cp8W1ajsEJ.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/V3Z6bCnwP8ONUGAKhKTzvB93.png?f=user_large)

:fill(white):strip_exif()/f/image/g2VyVlWKKQWRk33ClO1CHpOC.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/X9nnJiRawgkY2gVm6ajgaJXe.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/hUe6IgZ5SfYc36kL1VTHqBxM.png?f=user_large)