120 Hz tov 60 Hz in de 12 Pro en de langere batterijduur zijn ook niet onbelangrijk. Maar dat is vanuit de 12 Pro gekeken. Dan is de stap weer iets groter.Galvatron schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:49:
Dit zijn de grote verschillen tussen 14 pro en 13 pro:
Thinner borders, taller aspect ratio for the screen
Pill-shaped cutout (named the Dynamic Island) instead of the notch
Always-on display on 14 Pro
Faster A16 Bionic chip
Higher-res 48MP main camera
Satellite connectivity on new model
Ergens ben ik wel blij, aangezien dit voor mij zo weinig toevoegt voor m’n dagelijks gebruik, kortom, het zou voor mij een ordinaire aankoop voor de ‘heb’ zijn. Wil niet zeggen dat ik geen last heb van cognitieve dissonantie….maar eerlijk is eerlijk…hoe wordt mijn leven nu beter van de iPhone 14 Pro, behalve een tijdelijke dopamine shot die je ervaart bij het openen van de verpakking.
Hier wordt de iPhone meerdere uren per dag gebruikt, afhankelijk van mijn werkzaamheden. Is mijn main device, dus belangrijker dan iemand die ook veel een iPad of laptop, computer te beschikking heeft. Dat is met mijn werk niet altijd handig.
[ Voor 11% gewijzigd door TheKerremenke op 10-09-2022 10:06 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay