Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Waarom bit.ly linkjes voor sommige links?Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:28:
Bespreek in dit topic de mogelijkheden voor de bescherming van je iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max.Officiële Apple cases
- iPhone 14 Clear Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Plus Clear Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Pro Clear Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Pro Max Clear Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Plus Silicone Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Silicone Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Pro Silicone Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Pro Max Silicone Case with MagSafe € 59
- iPhone 14 Plus Leather Case with MagSafe € 69
- iPhone 14 Leather Case with MagSafe € 69
- iPhone 14 Pro Leather Case with MagSafe € 69
- iPhone 14 Pro Max Leather Case with MagSafe € 69

Was een copy-paste vanaf 9to5mac.comTheVMaster schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:43:
[...]
Waarom bit.ly linkjes voor sommige links?Ow, je hebt ze weggehaald
Maar heb die al verwijderd.
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Op de 11 Pro en 12 Pro had ik de Belkin UltraGlass screenprotector, die Apple zelf ook plakt. Maar voor de 13 Pro ben ik gegaan voor de Spigen Glas.Tr EZ Fit en die is na bijna een jaar nog steeds perféct. En het kost maar een fractie van de prijs t.o.v. de Belkin.
[Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2022 11:46]
LOL Geeft niets, ik was gewoon weer te snel.Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:44:
[...]
Was een copy-paste vanaf 9to5mac.com
Maar heb die al verwijderd.
Hoe snel levert Spigen btw naar NL, of bestel je ze ergens anders?Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:45:
Ik ga weer voor een simpele ultra-thin clear case met de Spigen Glas.Tr EZ Fit screenprotector.
Op de 11 Pro en 12 Pro had ik de Belkin UltraGlass screenprotector, die Apple zelf ook plakt. Maar voor de 13 Pro ben ik gegaan voor de Spigen Glas.Tr EZ Fit en die is na bijna een jaar nog steeds perféct. En het kost maar een fractie van de prijs t.o.v. de Belkin.
Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies waar ik ze de vorige keer heb besteld.TheVMaster schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:47:
[...]
Hoe snel levert Spigen btw naar NL, of bestel je ze ergens anders?
Dacht via appelhoes.nl
Die heeft ze momenteel op voorraad.
Ik ga die ook kopen! Morgen eerst de iPhone daarna deze met hoesjeRivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:51:
[...]
Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies waar ik ze de vorige keer heb besteld.
Dacht via appelhoes.nl
Die heeft ze momenteel op voorraad.

Dus vraag me af of Appelhoes te voorbarig is op dit moment.

Ze staan al wel op de site van Spigen hoor https://www.spigen.com/co...on?variant=41185609547823Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:54:
Wel opmerkelijk dat ik ze nog niet op de website van Spigen zelf zie staan.
Dus vraag me af of Appelhoes te voorbarig is op dit moment.
- https://www.amazon.nl/gp/...smid=A1VXTSRX565TLZ&psc=1
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Jammer genoeg werkt de link (in de Spigen store) naar de Pro Max pagina nietJamoru schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:57:
Mis ik iets of is Spigen via Amazon veel goedkoper voor o.a. de iPhone 14 Pro? 32 euro voor 2 screenprotectors en Liquid Air hoesje.

- https://www.amazon.nl/Spi...ef_=ast_sto_dp&th=1&psc=1TheVMaster schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:00:
[...]
Jammer genoeg werkt de link (in de Spigen store) naar de Pro Max pagina niet
- https://www.amazon.nl/Spi...0B23LW7NV?ref_=ast_sto_dp
Helemaal naar onderen scrollen, dan zie je alle Pro Max producten van Spigen.
- https://www.amazon.nl/sto...c54847856684&ref_=ast_bln

[Voor 20% gewijzigd door Jamoru op 08-09-2022 12:04]
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Dat is de Pro Max. Ik had het over de Pro.TheVMaster schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:55:
[...]
Ze staan al wel op de site van Spigen hoor https://www.spigen.com/co...on?variant=41185609547823
Top. Amazon it is!Jamoru schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:57:
Mis ik iets of is Spigen via Amazon veel goedkoper voor o.a. de iPhone 14 Pro? 32 euro voor 2 screenprotectors en Liquid Air hoesje.

Heb nog € 9,- tegoedbon dus kost me maar € 7,99

Morgen binnen.
[Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2022 13:15]
Nemen jullie die simpele ultra-thin cases ook van Spigen, of een ander merk?
Pak altijd een ultra-thin case voor paar euro. Vind die van de bekende merken altijd overpriced, want het zijn over het algemeen allemaal dezelfde type cases. En als deze dan verkleurt of uitlubbert, dan heb ik voor paar euro weer een nieuwe.Tim14ww schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:36:
Thanks voor de Spigen links! Bij m'n vorige telefoons vaak van die troep screenprotectors van een paar euro gehad, maar dat was niks. Toevallig een Spigen hoesje nu omdat die ergens in een budget bak lag en daar érg tevreden over, dus heb de screenprotectors ook besteld.
Nemen jullie die simpele ultra-thin cases ook van Spigen, of een ander merk?
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn huidige clear case sinds release van de 13 Pro erop heb zitten en die zit nog steeds perfect. En was € 7,95 bij Bol.com

Top, ja lijkt me een goed plan. Vond de Spigen voor 35 inclusief Magsafe nogal aardig duur.Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:38:
[...]
Pak altijd een ultra-thin case voor paar euro. Vind die van de bekende merken altijd overpriced, want het zijn over het algemeen allemaal dezelfde type cases. En als deze dan verkleurt of uitlubbert, dan heb ik voor paar euro weer een nieuwe.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik mijn huidige clear case sinds release van de 13 Pro erop heb zitten en die zit nog steeds perfect. En was € 7,95 bij Bol.com
Mocht je er een tegen komen voor de 14 Pro hou ik me aanbevolen.
Een oprechte vraag; kan iemand mij uitleggen wat het verschil dan is tussen deze en die van andere partijen voor rond de 20 a 30 euro per stuk? Is dat echt zoveel beter op bepaalde punten of is het gewoon marketing?
©2004
Deels marketing. Die van Belkin gebruikte ik voorheen, maar dat was meer door onwetendheid van het niet kennen van de Spigen Glas.tR EZ Fit.hk12nl schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:16:
Ik heb al een jaar een glazen screenprotector van Bol.com (dacht van het merk Glass oid) en die kosten 2 voor 5 euro dacht ik. Edge to edge, uitstekende fit en je ziet hem daardoor bijna niet zitten (ik ben hier erg kritisch op mag je gerust weten).
Een oprechte vraag; kan iemand mij uitleggen wat het verschil dan is tussen deze en die van andere partijen voor rond de 20 a 30 euro per stuk? Is dat echt zoveel beter op bepaalde punten of is het gewoon marketing?

Toen ik hier vorig jaar op werd gewezen via een Tweaker, heb ik die geprobeerd en vind ik zelfs nog beter dan de duurdere Belkin UltraGlass. En bij Spigen krijg je er zelfs twee.
Is dat er eentje met alleen een gaatje voor de speaker of een hele cut out voor de notch? Ik vind die eerste veel mooier namelijkRivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:30:
[...]
Deels marketing. Die van Belkin gebruikte ik voorheen, maar dat was meer door onwetendheid van het niet kennen van de Spigen Glas.tR EZ Fit.
Toen ik hier vorig jaar op werd gewezen via een Tweaker, heb ik die geprobeerd en vind ik zelfs nog beter dan de duurdere Belkin UltraGlass. En bij Spigen krijg je er zelfs twee.

©2004
Ik heb die ook een hoop gehad. Die goedkope dus. Uiteindelijk komen die allemaal natuurlijk gewoon uit China. Daar heb ik niet zo'n probleem mee, maar de kwaliteit verschilde enorm. Vaak barsten deze al als je er maar net tegen aan tikt, zijn ze 'wazig'. Ik heb vorig jaar een keer een duurdere gekocht en dat was echt een wereld van verschil, ook voelen ze een stuk minder 'screenprotectorig' (sorry lastig uit te leggen). Ook die zit er nog steeds op, dus ik geef nu liever een tientje meer uit.hk12nl schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:16:
Ik heb al een jaar een glazen screenprotector van Bol.com (dacht van het merk Glass oid) en die kosten 2 voor 5 euro dacht ik. Edge to edge, uitstekende fit en je ziet hem daardoor bijna niet zitten (ik ben hier erg kritisch op mag je gerust weten).
De versie die ik heb voor mijn 13 Pro heeft een hele cutout voor de notch. Maar die ik nu voor de 14 Pro besteld heb, heeft enkel een kleine cutout voor de speaker.hk12nl schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:32:
[...]
Is dat er eentje met alleen een gaatje voor de speaker of een hele cut out voor de notch? Ik vind die eerste veel mooier namelijkAnders bestel ik die ook namelijk.
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Speaker ligt net boven de protector. Hier is een uitsnede voor. De rest van kan gewoon onder het glas liggen.hk12nl schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:32:
[...]
Is dat er eentje met alleen een gaatje voor de speaker of een hele cut out voor de notch? Ik vind die eerste veel mooier namelijkAnders bestel ik die ook namelijk.
Zie bericht hierboven
[Voor 2% gewijzigd door TheKerremenke op 08-09-2022 15:35. Reden: Wat hierboven ook staat.]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ik snap wat je zegt maar dat heb ik met mijn huidige dus totaal niet. Vandaar mijn vraag. Maar goed om te weten.Tim14ww schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:33:
[...]
Ik heb die ook een hoop gehad. Die goedkope dus. Uiteindelijk komen die allemaal natuurlijk gewoon uit China. Daar heb ik niet zo'n probleem mee, maar de kwaliteit verschilde enorm. Vaak barsten deze al als je er maar net tegen aan tikt, zijn ze 'wazig'. Ik heb vorig jaar een keer een duurdere gekocht en dat was echt een wereld van verschil, ook voelen ze een stuk minder 'screenprotectorig' (sorry lastig uit te leggen). Ook die zit er nog steeds op, dus ik geef nu liever een tientje meer uit.

©2004
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Twee keer twee screen protectors besteld. Schade: 29,26. Heb 10% korting gehad omdat ik 2x2 besteld heb.
Spigen Glas.tR EZ Fit Schutzfolie kompatibel mit iPhone 14 Pro Max, 2 Stück, Kratzfest, 9H Härte Folie https://amzn.eu/d/gmdFIbQ
Werken dit soort dunne hoesjes eigenlijk goed met de MagSafe-oplader? Of is die lelijke witte ring echt nodig? Vooral die korte witte lijn aan de onderkant vind ik niet zo mooi...Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:38:
[...]
Pak altijd een ultra-thin case voor paar euro. Vind die van de bekende merken altijd overpriced, want het zijn over het algemeen allemaal dezelfde type cases. En als deze dan verkleurt of uitlubbert, dan heb ik voor paar euro weer een nieuwe.
Geen idee. Gebruik geen MagSafe.tom.ber schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:53:
[...]
Werken dit soort dunne hoesjes eigenlijk goed met de MagSafe-oplader? Of is die lelijke witte ring echt nodig? Vooral die korte witte lijn aan de onderkant vind ik niet zo mooi...
Nope, ik heb het eerste jaar zo’n hoesje gehad en magsafe werkt wel, maar je kunt bv. niet een autohouder gebruiken. De magneet verliest kracht en de foon valt er dan makkelijk af. Ik heb vorig jaar een hoesje met Magsafe (zo’n doorzichtige met lelijke witte ring) gekocht. Dit jaar ga ik toch weer voor zo’n hoesje. Je kunt natuurlijk ook altijd een niet-doorzichtig magsafe hoesje kopen?tom.ber schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:53:
[...]
Werken dit soort dunne hoesjes eigenlijk goed met de MagSafe-oplader? Of is die lelijke witte ring echt nodig? Vooral die korte witte lijn aan de onderkant vind ik niet zo mooi...
Inderdaad. Die dunne hoesjes laden wel op met MagSafe, maar blijven waardeloos zitten. Helemaal niet handig als je je iPhone wilt gebruiken terwijl je met MagSafe aan het laden bent.TheVMaster schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:16:
[...]
Nope, ik heb het eerste jaar zo’n hoesje gehad en magsafe werkt wel, maar je kunt bv. niet een autohouder gebruiken. De magneet verliest kracht en de foon valt er dan makkelijk af. Ik heb vorig jaar een hoesje met Magsafe (zo’n doorzichtige met lelijke witte ring) gekocht. Dit jaar ga ik toch weer voor zo’n hoesje. Je kunt natuurlijk ook altijd een niet-doorzichtig magsafe hoesje kopen?
Je kunt eventueel ook een hoesje naar keuze kopen en er een HaloLock van ESR op plakken.
Dat gaat mijn vrouw nu voor het eerst proberen. Zij wil liever een ‘flexibel’ hoesje, i.p.v. zo’n hard kunststoffen variant.Dennisweb schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:19:
[...]
Inderdaad. Die dunne hoesjes laden wel op met MagSafe, maar blijven waardeloos zitten. Helemaal niet handig als je je iPhone wilt gebruiken terwijl je met MagSafe aan het laden bent.
Je kunt eventueel ook een hoesje naar keuze kopen en er een HaloLock van ESR op plakken.
Dat snap ik. Die dunne vind ik persoonlijk ook helemaal niets. Moet toch een beetje bescherming geven. Anders kan die net zo goed naked.TheVMaster schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:34:
[...]
Dat gaat mijn vrouw nu voor het eerst proberen. Zij wil liever een ‘flexibel’ hoesje, i.p.v. zo’n hard kunststoffen variant.

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Na het zien van dit filmpje ben ik wel overtuigd van de werking van de Silicone case van Apple

[Voor 25% gewijzigd door GoEV6 op 09-09-2022 07:48]
Het € 7,95 hoesje dat ik voor mijn 13 Pro heb, heeft dat.GoEV6 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:42:
Veel cases, zoals die van Nudient, zijn erg mooi slank maar hebben geen opstaand randje aan de voorkant waardoor je scherm bij een val alsnog beschadigd. Hier iemand ervaring met een effen slanke case met protectie voor het scherm?
Na het zien van dit filmpje ben ik wel overtuigd van de werking van de Silicone case van Apple

[Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2022 07:50]
Wel fijn als je dan even aangeeft welke je hebt met een linkje erbij svpRivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:50:
[...]
Het € 7,95 hoesje dat ik voor mijn 13 Pro heb, heeft dat.

©2004
Ja klopt. Ongelukje zit helaas in een klein hoekje. Mijn 11 pro Max is lang netjes gebleven tot hij vorige week uit mijn broek gleed met als gevolg een buts/kras op een hoek.hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:51:
Als je je toestel nou eens niet laat vallen, dan heb je ook geen case nodig
Dat doe ik toch?!GoEV6 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:51:
[...]
Wel fijn als je dan even aangeeft welke je hebt met een linkje erbij svp
Zijn toch dezelfde maten?
alleen jammer dat ze alleen nog maar een hoesje hebben waar 2 pasjes in passen:BarendBotje schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:35:
Voor mij weer een spigen!https://www.spigen.com/collections/iphone-14-pro
iPhone 14 Pro Case Slim Armor CS
ik heb voor mijn 12 degene waar er 4 in passen, wel dikker, maar ben nu wel gewend om 4 bepaalde pasjes bij me te hebben

Ik gebruik geen pasjes in mijn telefoon hoesje, als ik wil betalen gebruik ik wel apple payLeipo schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:53:
[...]
alleen jammer dat ze alleen nog maar een hoesje hebben waar 2 pasjes in passen:
iPhone 14 Pro Case Slim Armor CS
ik heb voor mijn 12 degene waar er 4 in passen, wel dikker, maar ben nu wel gewend om 4 bepaalde pasjes bij me te hebben

Nee. https://9to5mac.com/2022/...e-13-cases-fit-iphone-14/appie39 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:49:
Zijn de hoesjes en screenprotectors van de iPhone 13 niet hetzelfde als voor de 14?
Zijn toch dezelfde maten?
Smartphonehoesjes.nl
Accezz Clear Backcover voor de iPhone 14 Pro - Transparant - € 12,95iMoshion Softcase Backcover voor de iPhone 14 Pro - Transparant - € 8,95
Vandaag komt m'n Spigen Glas.tR EZ Fit Screenprotector binnen via Amazon, dus dan ben ik al helemaal voorzien.

[Voor 48% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2022 11:32]
Of moet het hoesje er af om te laden?
Ik heb nu op mijn 13 Pro Max een case in Golden Brown: leek op de site heel tof, viel in de praktijk erg tegen. Veel te oranje, patina is waardeloos en die gaan we dus zeker voor de aanstaande nieuwe niet kopen.
Gelukkig is er een new kid on the block: Omber. Heeft iemand van die case al afbeeldingen in het echt gezien?
Ik heb de kleur graag zo dicht mogelijk bij Saddle Brown, dus mocht je tips hebben: kom maar door!
Ik had alsook deze besteld : https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B09X2YZFZC. , is momenteel 50% korting op, als je de bon toepast. 3 voor 8 euro
De hebben vanboven een gaatje en een pilvormig gat. Geen idee of dat goed werkt met het
Dynamic Island.
URL="https://tweakers.net/i/KsV3Qlb5WzYhEMGQss4Z7ET6_E8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FcRnLKaHfI9rd7bazDENaFUx.jpg?f=user_large",,"1"][/URL]
Ik heb deze besteld , maandag krijg ik hem binnen. Maar zoiets moet je in het echt zien volgens mij, want op foto is het toch iets anders.BobB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:43:
(even schaamteloos een crosspost vanuit het hoofdtopic)
Ik heb nu op mijn 13 Pro Max een case in Golden Brown: leek op de site heel tof, viel in de praktijk erg tegen. Veel te oranje, patina is waardeloos en die gaan we dus zeker voor de aanstaande nieuwe niet kopen.
Gelukkig is er een new kid on the block: Omber. Heeft iemand van die case al afbeeldingen in het echt gezien?
[Afbeelding]
Ik heb de kleur graag zo dicht mogelijk bij Saddle Brown, dus mocht je tips hebben: kom maar door!
Nu heb ik de blauwe 13pro max met Sequoia-groen hoesje, dit vind ikzelf een mooie combinatie.
Dat is zeker een mooie combi! Als ik het geweten had, dan had ik ook een groene gekocht. Wanneer je 'm binnen hebt zou ik een real-life foto erg op prijs stellenAzmodann schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:24:
[...]
Ik heb deze besteld , maandag krijg ik hem binnen. Maar zoiets moet je in het echt zien volgens mij, want op foto is het toch iets anders.
Nu heb ik de blauwe 13pro max met Sequoia-groen hoesje, dit vind ikzelf een mooie combinatie.

- https://www.apple.com/nl/...ax%26fh%3D458b%252Bdf8149
- https://www.apple.com/nl/...ax%26fh%3D458b%252Bdf8149
NvmwRivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:45:
Ik ga weer voor een simpele ultra-thin clear case met de Spigen Glas.Tr EZ Fit screenprotector.
[Voor 8% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 16:45]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Thx. Wel jammer dat deze aparte gaatjes heeft voor de camera. Ik zoek zonder (met alleen een cut out voor de speaker)Azmodann schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:19:
Vandaag de Spigen Glas.tR voor de 14 pro max binnen gekregen.
Ik had alsook deze besteld : https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B09X2YZFZC. , is momenteel 50% korting op, als je de bon toepast. 3 voor 8 euro
De hebben vanboven een gaatje en een pilvormig gat. Geen idee of dat goed werkt met het
Dynamic Island.
URL="https://tweakers.net/i/KsV3Qlb5WzYhEMGQss4Z7ET6_E8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FcRnLKaHfI9rd7bazDENaFUx.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/URL]
©2004
Voor mijn 13pro heb ik een protector met een cutout voor de notch.
Goede ervaring met m'n 12 pro max. Nu voor mijn 14 pro max en voor mijn vrouw de 14 pro weer besteld. Worden als het goed is maandag geleverd.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:51:
Spigen screenprotector: https://www.amazon.nl/dp/..._quicklook_seeDetailsToDp
https://amzn.eu/d/0MnvgS9
Wel handig om die camera guard als kickstand te gebruiken en toch nog de mogelijkheid hebben voor MagSafe accessoires.
Ook de screenprotectors van ESR bevallen me goed bij de 12 Pro en 13.
https://www.amazon.de/-/e...k_typ_quicklook_titleToDp
Nice! Al eerder een ervaring gehad met dit type hoesje?RptR schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:44:
Heb dit hoesje besteld voor de 14 Pro:
https://amzn.eu/d/0MnvgS9
[Afbeelding]
Wel handig om die camera guard als kickstand te gebruiken en toch nog de mogelijkheid hebben voor MagSafe accessoires.
Ook de screenprotectors van ESR bevallen me goed bij de 12 Pro en 13.
https://www.amazon.de/-/e...k_typ_quicklook_titleToDp
M’n vrouw heeft er een voor de 13 zonder die kickstand bij de camera maar met ingebouwde kickstand onderaan. Is wel degelijk spul.Sunri5e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:29:
[...]
Nice! Al eerder een ervaring gehad met dit type hoesje?

Deze heb ik vandaag binnengekregen. Ziet er easy peasy uit. Met de squeegee haal ik meestal de bubbels bij de ESR screenprotectors er wel uit. Nu voor het eerst weer Spigens binnen. Vorig jaar was het geen succes. De webshop had een foute batch.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:51:
Spigen screenprotector: https://www.amazon.nl/dp/..._quicklook_seeDetailsToDp
Maar ik - met al mijn ervaring met screen protectors plakken - denk dat het goed is om de film van de plaklaag te trekken vlak boven de iPhone en de bovenkant ook echt altijd boven te houden. Anders vangt het stof en heb je straks stofjes onder je screen protector te zitten. Dat de screen protector aan de vorm vastzit, lijkt me super handig.
Zorgen voor vochtige ruimte, iPhone daar uitpakken en meteen plakkenDennisweb schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:17:
[...]
Deze heb ik vandaag binnengekregen. Ziet er easy peasy uit. Met de squeegee haal ik meestal de bubbels bij de ESR screenprotectors er wel uit. Nu voor het eerst weer Spigens binnen. Vorig jaar was het geen succes. De webshop had een foute batch.
Maar ik - met al mijn ervaring met screen protectors plakken - denk dat het goed is om de film van de plaklaag te trekken vlak boven de iPhone en de bovenkant ook echt altijd boven te houden. Anders vangt het stof en heb je straks stofjes onder je screen protector te zitten. Dat de screen protector aan de vorm vastzit, lijkt me super handig.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Yep, doe ik al jaren in de badkamer. Maar natuurlijk het water niet zo heet zetten dat de boel beslaat.Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:21:
[...]
Zorgen voor vochtige ruimte, iPhone daar uitpakken en meteen plakken

Nudient heeft wel opstaande rand. Ik heb er twee voor de 13 Mini en dit vind ik veruit de beste hoesjes die ik ooit heb gehad. Weinig bulk en toch rondom bescherming.GoEV6 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:42:
Veel cases, zoals die van Nudient, zijn erg mooi slank maar hebben geen opstaand randje aan de voorkant waardoor je scherm bij een val alsnog beschadigd. Hier iemand ervaring met een effen slanke case met protectie voor het scherm?
I don't have dreams, I have goals!!
Oké nou die van mijn 11 pro max niet. Rand is min of meer gelijk aan het scherm.Redondo1982 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:26:
[...]
Nudient heeft wel opstaande rand. Ik heb er twee voor de 13 Mini en dit vind ik veruit de beste hoesjes die ik ooit heb gehad. Weinig bulk en toch rondom bescherming.
Bijn mijn 12 zit hij er ook overheen en dat werkt prima. Merk geen verschil.Robsta86 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:26:
Wat zijn de ervaringen met een screenprotector die de selfie camera bedekt? Zie je daar nog wat van terug in de foto kwaliteit?
Voor mijn 13pro heb ik een protector met een cutout voor de notch.
©2004
Ik heb ze pas ontdekt vorig jaar nav dit forum. De rand is nu wel aardig op orde, dus hopelijk voor de 14 serie ook zo. Al ga ik de iPhone 14 Pro zonder case gebruiken, voor zolang dat goed gaat haha.GoEV6 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:35:
[...]
Oké nou die van mijn 11 pro max niet. Rand is min of meer gelijk aan het scherm.
Thx. Ik ga voor de silicone. Ik vind de kwaliteit van de lederen tegenwoordig te slecht helaas. En waarschijnlijk gebruik ik hem als het nieuwe er vanaf is toch nakedTheKerremenke schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:54:
https://youtu.be/vCZO0ppRmT8
Alle hoesjes voor de 14 pro serie. Siliconen en leer.

©2004
Oh, straks weer even controleren. Elke maand haal ik hem uit de hoes om beetje schoon te maken, maar nooit schade gehad. Ik heb wel de thin case. Ik vind dit het enige hoesje wat mooi aansluit en wat toch mooi rondom bescherming geeft. Vroeger altijd de Apple cases gehad en die zijn supermooi, alleen die maken de foon zo bulky.Dennisweb schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:43:
Ik ben geen Nudient fan meer. Door die hoesjes wat krasjes op de randen. Het waren de enige hoesjes die ik gebruikt heb waarin geen stof aan de zijkanten binnenin zat.
Spigen iPhone 14 Pro Glass
[Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 10-09-2022 11:22]
LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80 MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express
Ik heb deze altijd op mijn iPhone's, helemaal tevreden mee, en makkelijk aan te brengen met het bijgeleverde malletje.THE_BASE schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:22:
Is dit het glas wat iemand hier onlangs aan heeft bevolen? Zitten er twee in voor 16,99 euro, dus niet heel duur:
Precies. Mijn Leather Case is 2 jaar meegegaan, maar zou nu wel een minimalistische case willen. Iemand een idee hoe die van Mujjo zijn?Redondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:49:
[...]
Oh, straks weer even controleren. Elke maand haal ik hem uit de hoes om beetje schoon te maken, maar nooit schade gehad. Ik heb wel de thin case. Ik vind dit het enige hoesje wat mooi aansluit en wat toch mooi rondom bescherming geeft. Vroeger altijd de Apple cases gehad en die zijn supermooi, alleen die maken de foon zo bulky.
https://www.appelhoes.nl/...AtqpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80 MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express
dus gisteren deze besteld van Lucrin in Natuur kleur niet goedkoop maar wel mooi.
https://www.lucrin.com.nl...ro-max/hoesje-pro-max.htm
It's All In The "Mix"
Het lijkt net of ik aandelen heb, maar dat is echt niet zo haha. Maar ik kan je echt Nudist aanraden.THE_BASE schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:12:
[...]
Precies. Mijn Leather Case is 2 jaar meegegaan, maar zou nu wel een minimalistische case willen. Iemand een idee hoe die van Mujjo zijn?
Ik ga zelf een keertje zonder hoesje proberen.
Vroeger ook sleeve gehad. Naast dat ik het echt zoooo 2012 vind haha, is het ook echt onhandig. Maarja, ieder zijn ding.Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:41:
Ik koop altijd een pouch omdat ik mijn iPhone liever zonder case heb,
dus gisteren deze besteld van Lucrin in Natuur kleur niet goedkoop maar wel mooi.
https://www.lucrin.com.nl...ro-max/hoesje-pro-max.htm
Ik denk dat je Nudient bedoelt.Redondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:15:
[...]
Het lijkt net of ik aandelen heb, maar dat is echt niet zo haha. Maar ik kan je echt Nudist aanraden.

Maar dat is kunststof en ben wel gecharmeerd van (kunst)leer.
Whahaha, ja Nudient inderdaad.THE_BASE schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:20:
[...]
Ik denk dat je Nudient bedoelt.
Maar dat is kunststof en ben wel gecharmeerd van (kunst)leer.

Ik zit op een vrije nieuwe Macbook en volgens mij corrigeert die het eea...
EDIT: inderdaad, nu maar ff uitgezet.

[Voor 6% gewijzigd door Redondo1982 op 10-09-2022 15:25]
Geen problemen mee doe het al jaren ook voor 2012 alRedondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:17:
[...]
Vroeger ook sleeve gehad. Naast dat ik het echt zoooo 2012 vind haha, is het ook echt onhandig. Maarja, ieder zijn ding.

Je iPhone in een hoesje stoppen met een screen protector en na 1 a 2 jaar verkopen als nieuw want altijd in een hoesje gezeten daar snap ik nou niets van en vind ik doodzonde!

It's All In The "Mix"
Jup. Deze is echt top. Heb ‘m gisteren ontvangen.THE_BASE schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:22:
Is dit het glas wat iemand hier onlangs aan heeft bevolen? Zitten er twee in voor 16,99 euro, dus niet heel duur:
Heb deze ook besteldTHE_BASE schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 12:12:
[...]
Precies. Mijn Leather Case is 2 jaar meegegaan, maar zou nu wel een minimalistische case willen. Iemand een idee hoe die van Mujjo zijn?

Ik ook, hoesje en screenprotector echt doodzonde. Alleen voor sommigen is het echt nodig. Mijn vrouw doet het al jaren op deze manier, omdat ie dan prima in de tas meekan.Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:30:
[...]
Geen problemen mee doe het al jaren ook voor 2012 al
Je iPhone in een hoesje stoppen met een screen protector en na 1 a 2 jaar verkopen als nieuw want altijd in een hoesje gezeten daar snap ik nou niets van en vind ik doodzonde!
Dit zorgt er voor dat ik mijn iPhone ieder jaar voor een hele mooie prijs kan verkopen, en zo minimaal hoef bij te leggen iedere keer.Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:30:
[...]
Geen problemen mee doe het al jaren ook voor 2012 al

True, ik ken mensen die laten hem minimaal 1 keer per dag vallenRedondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:33:
[...]
Ik ook, hoesje en screenprotector echt doodzonde. Alleen voor sommigen is het echt nodig. Mijn vrouw doet het al jaren op deze manier, omdat ie dan prima in de tas meekan.

Maar ik ken ook mensen die doen het echt zodat ze het meeste weer krijgen bij verkoop..

Ik heb mijn iPhone nog altijd goed kunnen verkopen zonder schade terwijl ik alleen een pouch gebruik, ligt er toch echt aan hoe je ermee omgaat I guess..Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:34:
[...]
Dit zorgt er voor dat ik mijn iPhone ieder jaar voor een hele mooie prijs kan verkopen, en zo minimaal hoef bij te leggen iedere keer.
Maar goed zoveel mensen, zoveel wensen en iedereen moet lekker doen wat ie fijn vind!
Maar ik vind een nude iPhone toch het fijnst

[Voor 38% gewijzigd door Mixpower op 10-09-2022 15:37]
It's All In The "Mix"
Ook besteld, echter dan in het zwart. Onopvallend strak design en goede bescherming bij vallen.TheKerremenke schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:34:
[Afbeelding]
Volgens mij is het camera eiland iets groter tov de iPhone 12 Pro.
Is op Amazon trouwens een stuk goedkoper dan op Appelhoes.
https://www.amazon.nl/dp/...8126711_487805961_TE_item
[Voor 5% gewijzigd door JHNGLT op 10-09-2022 15:36]
Deze is in zwart en komt van Amazon.JHNGLT schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:36:
[...]
Ook besteld, echter dan in het zwart. Onopvallend strak design en goede bescherming bij vallen.
Is op Amazon trouwens een stuk goedkoper dan op Appelhoes.

Denk dat er maar weinig mensen zo zuinig met z’n spullen omgaan als ik.Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:35:
[...]
True, ik ken mensen die laten hem minimaal 1 keer per dag vallen
Maar ik ken ook mensen die doen het echt zodat ze het meeste weer krijgen bij verkoop..
[...]
Ik heb mijn iPhone nog altijd goed kunnen verkopen zonder schade terwijl ik alleen een pouch gebruik, ligt er toch echt aan hoe je ermee omgaat I guess..

En dat weten mijn vrienden / bekenden etc. Daarom nemen ze altijd graag mijn spullen over.
Same here, dus met of zonder hoesje maakt niet uit.Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:37:
[...]
Denk dat er maar weinig mensen zo zuinig met z’n spullen omgaan als ik.
En dat weten mijn vrienden / bekenden etc. Daarom nemen ze altijd graag mijn spullen over.

It's All In The "Mix"
Zo’n pouch had ik vroeger ook, maar vond dat nooit heel erg praktisch. Dus heb altijd transparante ultra slim backcase en sinds de 11 Pro ieder jaar een screenprotector, vanwege het zachte scherm waardoor zelfs ik kleine haarfijne krasjes kreeg op de iPhone X, die je met name in fel licht zag. Ergerde me daar dood aan.Mixpower schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:39:
[...]
Same here, dus met of zonder hoesje maakt niet uit.
[Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 10-09-2022 15:41]