Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Erg tevreden over en mooi kwaliteit leer voor een goede prijs. Verhaal gaat dat het stuk duurder merk Bullstrap en YMW hetzelfde zijn. Aanrader!
https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=HiqaxmrJb5SA
/f/image/WofCT9NgHf2FemGZKdVWBQaX.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wjN30Jh0utRdvhmxnTa6TPNo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3FQqLsdGu4nmDkVCiW72JCfL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q9VkkTNqw2JMIXDEdIV6JrqS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/m05plSTWUAPMHFEra4CupmWZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Fijn hoesje om vast te houden, goede kwaliteit.
En die stand is echt handig.
Ziet er in echt ook top uit.
[ Voor 13% gewijzigd door SuperVeloce op 15-03-2023 18:15 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Ik mis een link naar dit hoesje. Ziet er leuk uit.SuperVeloce schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:09:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Fijn hoesje om vast te houden, goede kwaliteit.
En die stand is echt handig.
Ziet er in echt ook top uit.
©2004
Paar posts terug 😉hk12nl schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:26:
[...]
Ik mis een link naar dit hoesje. Ziet er leuk uit.
Heb je een link naar het betreffende macrumors forum? Ben vooral benieuwd hoe goed de hoes werkt met magsafe, m’n met de walletroT- schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:03:
Op Macrumors forum gaat dit merk hoesje (Ymw) veel de ronde. En sinds paar dagen deze ook in bezit.
Erg tevreden over en mooi kwaliteit leer voor een goede prijs. Verhaal gaat dat het stuk duurder merk Bullstrap en YMW hetzelfde zijn. Aanrader!
[Afbeelding]
https://forums.macrumors....d-photos.2091430/page-518Pepper92 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:35:
[...]
Heb je een link naar het betreffende macrumors forum? Ben vooral benieuwd hoe goed de hoes werkt met magsafe, m’n met de wallet
Even daar zoeken op ymw
Edit: dat kan ik je ook wel vertellen: magneet werkt even krachtig als een apple hoesje. Geen issues met mijn apple wallet.
[ Voor 14% gewijzigd door roT- op 17-03-2023 19:28 ]
Oei, die blauwe is wel mooi. Vorig jaar wilde ik ‘m al hebben van Andar, maar 90 euro en importkosten werd me wat te gortig. Heb de YMW maar besteld in het blauw. Zeer benieuwd.roT- schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:03:
Op Macrumors forum gaat dit merk hoesje (Ymw) veel de ronde. En sinds paar dagen deze ook in bezit.
[Afbeelding]
Ik zoek voor mij iphone 14 pro max (met nomad hoesje) een magsafe houder (met laadfunctie) die ik aan de voorruit van mijn auto kan bevestigen.
Heb het topic al een beetje doorgespit en zie dat brodit veel voorkomt, echter voor mijn auto is het niet zo handig om mn telefoon op het ventilatierooster te bevestigen, naar beneden kijken vind ik niet zo veilig.
Ik kom vooral veel gemixte reviews tegen over de opties die ik vind dat de magneten helemaal niet zo sterk zijn en dat de telefoon er af valt, nou vraag ik mij af of er wel goeie opties zijn?
Er zullen vast goede goedkope te vinden zijn. Maar als je er eentje neemt waarin je zelf nog een Magsave-stekker moet klikken en daarvoor een originele pakt weet je in ieder geval zéker dat ie blijft zitten.joon schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:41:
Goedemiddag allen,
Ik zoek voor mij iphone 14 pro max (met nomad hoesje) een magsafe houder (met laadfunctie) die ik aan de voorruit van mijn auto kan bevestigen.
Heb het topic al een beetje doorgespit en zie dat brodit veel voorkomt, echter voor mijn auto is het niet zo handig om mn telefoon op het ventilatierooster te bevestigen, naar beneden kijken vind ik niet zo veilig.
Ik kom vooral veel gemixte reviews tegen over de opties die ik vind dat de magneten helemaal niet zo sterk zijn en dat de telefoon er af valt, nou vraag ik mij af of er wel goeie opties zijn?
Follow-up: hij is al binnen. Lekker snel geleverd. Mooi hoesje, voelt een beetje suede-achtig aan. Zit wel erg strak op de iPhone. MagSafe is krachtig genoeg. Knoppen voelen nog wat stijf aan. Al met al zeer tevreden.Dennisweb schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 01:57:
[...]
Oei, die blauwe is wel mooi. Vorig jaar wilde ik ‘m al hebben van Andar, maar 90 euro en importkosten werd me wat te gortig. Heb de YMW maar besteld in het blauw. Zeer benieuwd.
:strip_exif()/f/image/nKiYt7lMQ1B8DnRcMD6MwPYv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8qmN5nZgpgnBQnKQriB3007z.jpg?f=fotoalbum_large)
Op basis van jou omschrijving ook maar een besteld!Dennisweb schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:52:
[...]
Follow-up: hij is al binnen. Lekker snel geleverd. Mooi hoesje, voelt een beetje suede-achtig aan. Zit wel erg strak op de iPhone. MagSafe is krachtig genoeg. Knoppen voelen nog wat stijf aan. Al met al zeer tevreden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Op advies van oa @Rivanov de Spigen screenprotector besteld. Die is echter nog niet geleverd door Post NL. Die zit in de andere bus aldus de bezorger. Wil direct die screenprotector erop zetten dus de unboxing moet nog even wachten.
XBL: MRE Inc
Dat laatste ook gedaan en geen seconde spijt van. Ik heb verder ook die leren case (in zwart) en vind 'm op zich prima, maar ik heb er 70 euro voor neergelegd en daar toch wel degelijk spijt van, dat is 'ie zeker niet waard. Na 3 maanden en voorzichtig gebruik heeft de hoes al behoorlijk wat plekjes en schrammetjes. Voorheen ook wel leren cases gehad en die leken een stuk langer mooi te blijven. Achja... Hij beschermt icm de spigen screenprotector de telefoon i.i.g. goed en je ziet er geen vieze vegen of vingerafdrukken op. Dat is me ook wel wat waarMRE-Inc schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:39:
Vandaag mijn nieuwe iPhone 14 Pro binnengekregen. Had direct met 40€ korting (ing rentepunten bij Mobiel.nl) het officiele Leather Case Magsafe in de kleur Ink erbij besteld. Heb echter het idee dat ik een stuk karton vasthoud. Nou zou het ongetwijfeld onder het leer een soort van verhard karton zijn waarover leer zit, maar ik had toch wat meer verwacht. Het voelt allemaal vrij fragiel aan, niet echt robuust.
Op advies van oa @Rivanov de Spigen screenprotector besteld. Die is echter nog niet geleverd door Post NL. Die zit in de andere bus aldus de bezorger. Wil direct die screenprotector erop zetten dus de unboxing moet nog even wachten.
Krasjes en schrammetjes vind ik niet zo'n probleem. Heb ook een secrid wallet van blauw leer (ja die voelt wel echt als leer) en die zit onder de krassen en schrammen. Vind het wel mooi eigenlijk
@Dennisweb Is de MagSafe even sterk als de MagSafe Leather-case van Apple? En voelt het beter aan? Want ik vind 25 euro wel duur voor AliExpress. En is het echt leer?Dennisweb schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:52:
[...]
Follow-up: hij is al binnen. Lekker snel geleverd. Mooi hoesje, voelt een beetje suede-achtig aan. Zit wel erg strak op de iPhone. MagSafe is krachtig genoeg. Knoppen voelen nog wat stijf aan. Al met al zeer tevreden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ja en ja. Meer dan prima hoesje van hoge kwaliteit leer. Het merk YMW wordt veel besproken op forum van Macrumors. Je hebt ook verschillende soorten leer van ymw zoals crazy horse wat Dennis heeft of oil wax.syltheboy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 19:16:
[...]
@Dennisweb Is de MagSafe even sterk als de MagSafe Leather-case van Apple? En voelt het beter aan? Want ik vind 25 euro wel duur voor AliExpress. En is het echt leer?
Zoals eerder aangegeven is de magsafe volledig vergelijkbaar als de apple cases. En is het dure merk Bullstrap een en hetzelfde hoesje als van ymw. Als ik het goed gelezen heb op Macrumors levert ymw aan Bullstrap
Eens! @syltheboy. De MagSafe is zeer goed. Je hebt inderdaad ook oil wax, maar daar heb ik bewust niet voor gekozen omdat de onderkant open is. Bij de Crazy Horse is de onderkant mooi dicht.roT- schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:23:
[...]
Ja en ja. Meer dan prima hoesje van hoge kwaliteit leer. Het merk YMW wordt veel besproken op forum van Macrumors. Je hebt ook verschillende soorten leer van ymw zoals crazy horse wat Dennis heeft of oil wax.
Zoals eerder aangegeven is de magsafe volledig vergelijkbaar als de apple cases. En is het dure merk Bullstrap een en hetzelfde hoesje als van ymw. Als ik het goed gelezen heb op Macrumors levert ymw aan Bullstrap
Ik denk dat ik hem ga bestellen voor mijn 12 Pro Max. Is de grip beter?Dennisweb schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:43:
[...]
Eens! @syltheboy. De MagSafe is zeer goed. Je hebt inderdaad ook oil wax, maar daar heb ik bewust niet voor gekozen omdat de onderkant open is. Bij de Crazy Horse is de onderkant mooi dicht.
Update: Ik heb hem toch maar besteld met welkomstkorting (nieuw account). Dus het totaal kwam op ongeveer 23 euro. Ze hebben trouwens ook Alcantara-hoesjes, maar persoonlijk hou ik meer van leer.
[ Voor 28% gewijzigd door syltheboy op 30-03-2023 21:29 ]
De grip is prima. Hij is wel een beetje glad, maar wat mij betreft voldoende stroef.syltheboy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:51:
[...]
Ik denk dat ik hem ga bestellen voor mijn 12 Pro Max. Is de grip beter?
Update: Ik heb hem toch maar besteld met welkomstkorting (nieuw account). Dus het totaal kwam op ongeveer 23 euro. Ze hebben trouwens ook Alcantara-hoesjes, maar persoonlijk hou ik meer van leer.
Heb nu een Spigen, die je zelf met een tray kan installeren. Die zat er perfect op, maar toch veel stof en haartjes onder de protector. Heb die met een sticker weggehaald, maar dan verlief je weer die perfecte alignment.
Stofvrij installeren is mij nog nooit gelukt. Ik plak in een badkamer waar net gedoucht is, maak de telefoon schoon met de meegeleverde doekjes en een anti statische doek en inspecteer voor het plakken nog goed. Desondanks altijd nog veel stof.
Ik snap het sowieso niet hoe mensen het voor elkaar krijgen in de badkamer, in het verleden wel vaker geprobeerd en ondanks dat ik alle stappen precies nadeed, had ik over het algemeen meer stof onder zo'n protector, dan toen ik deze gewoon in de woonkamer/keuken ging plakken.Eduardboon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:30:
Ik plak in een badkamer waar net gedoucht is, maak de telefoon schoon met de meegeleverde doekjes en een anti statische doek en inspecteer voor het plakken nog goed. Desondanks altijd nog veel stof.
Dat was een tijdelijke actie zeker? Ik kan niets meer vinden bij de ing shop.MRE-Inc schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:39:
Vandaag mijn nieuwe iPhone 14 Pro binnengekregen. Had direct met 40€ korting (ing rentepunten bij Mobiel.nl) het officiele Leather Case Magsafe in de kleur Ink erbij besteld.
All-electric.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Zou een mooie kans zijnRonJ schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:35:
[...]
Dat was een tijdelijke actie zeker? Ik kan niets meer vinden bij de ing shop.
©2004
Bij Amazon krijg je al 16%....
https://www.amazon.nl/dp/...DJ61GFY&linkCode=asn&th=1
*edit, oh ik begreep te laat dat de korting over het hoesje gaat
[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 06-04-2023 17:06 ]
@Dennisweb Inmiddels heb ik hem ook binnen (Zadelbruin) en het is een prachtig hoesje. Mooier dan de originele Apple Leather Case, maar iets dikker. MagSafe werkt ook prima. Ik heb ook een Wallet Folio Case van Vaja. Dat is ook een prachtig hoesje, maar die vind ik gewoon te lomp.Dennisweb schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 23:45:
[...]
De grip is prima. Hij is wel een beetje glad, maar wat mij betreft voldoende stroef.
[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 11-04-2023 15:37 ]
Ik plak ze wel gewoon in de badkamer en dat gaat in 90 procent van de gevallen gewoon goed. Meestal laat ik de douche gewoon even lopen tijdens het plakken. Ja, dat is waterverspilling en niet goed voor je gasrekening, maar het scheelt je wel meteen een ritje naar de Amac en 40 euro voor een veel te dure screen protector.Mizgala28 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:12:
[...]
Ik snap het sowieso niet hoe mensen het voor elkaar krijgen in de badkamer, in het verleden wel vaker geprobeerd en ondanks dat ik alle stappen precies nadeed, had ik over het algemeen meer stof onder zo'n protector, dan toen ik deze gewoon in de woonkamer/keuken ging plakken.
@syltheboy Goed om te horen. Ik ben er inderdaad ook heel blij mee. Alleen jammer dat de verf wat loslaat, waardoor nu mijn MagSafe half blauw is.
Zadelbruin? Heb je een foto?syltheboy schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:18:
[...]
@Dennisweb Inmiddels heb ik hem ook binnen (Zadelbruin) en het is een prachtig hoesje. Mooier dan de originele Apple Leather Case, maar iets dikker. MagSafe werkt ook prima. Ik heb ook een Wallet Folio Case van Vaja. Dat is ook een prachtig hoesje, maar die vind ik gewoon te lomp.
https://www.ibood.com/off...wallet-met-find-my/804096
Mocht ik zelf ooit weer een screen-protector nodig hebben, dan bestel ik die van ESR.
[ Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 14-04-2023 14:59 ]
/update: het lijkt er op dat ik misschien te hard druk, zachter drukken lijkt sneller te werken...
[ Voor 20% gewijzigd door Doane op 18-04-2023 21:05 ]
Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts
Boaraino 3 in 1
ESR HaloLock 3-in-1
TechProtection MagSafe 3 in 1
(Mocht iemand mijn 2 in 1 willen overnemen, check m'n advertentie)
Die komt regelmatig voorbij bij ibood. Ook de oude versie zonder Find My. Dan heb je er 2 voor 30 euro.Phoolie schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:49:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Magsafe Wallet, vandaag in de aanbieding bij iBood:
https://www.ibood.com/off...wallet-met-find-my/804096
Heb zelf de Dark Cherry versie gekocht voor 25€. Vind dit toch net iets makkelijker dan een losse iPhone in de linker broekzak en een Secrid wallet in de andere.
:strip_exif()/f/image/a8zf4fQTIwIWaxSLWNVs0W92.jpg?f=fotoalbum_large)
De oude zag ik al regelmatig voorbij komen idd. De nieuw had ik nog niet gezien. Maar wellicht niet eerder opgemerkt omdat ik pas sinds kort een iPhone met Magsafe heb.MRE-Inc schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:14:
[...]
Die komt regelmatig voorbij bij ibood. Ook de oude versie zonder Find My. Dan heb je er 2 voor 30 euro.
Heb zelf de Dark Cherry versie gekocht voor 25€. Vind dit toch net iets makkelijker dan een losse iPhone in de linker broekzak en een Secrid wallet in de andere. [Afbeelding]
Ben zelf ook voor de Dark Cherry gegaan, was in het begin even klooien om de pasjes er goed uit te krijgen. Maar ondertussen wil ik niet meer zonder.
Ik twijfel alleen wel of ik die 2e zal bewaren voor als de huidige het begeeft of dat ik hem in de verkoop knal.
De oude wallet x2 voor 49€
De nieuwe wallet x2 voor 49€
De nieuwe wallet x1 voor 25€
Ik zie die nieuwe wallet met Find My op marktplaats staan voor 45€. Dat zijn dus verkopers die bij iBood er 2 hebben gekocht voor 49€ en daarna de 2e op marktplaats zetten voor 45€. Ben blij dat ik gewacht heb met de aankoop want nu heb ik een Dark Cherry, die ik overigens niet in de officiele Apple Store app zie staan als kleur voor Nederland, voor 25€ inclusief Find My functionaliteit.
Edit: nav van die topic en de ervaringen van anderen hier de groene alcantara versie gekocht van de YMW case.

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 11-05-2023 13:24 ]
Net vanmiddag pas besteld, dus neesyltheboy schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:27:
@MRE-Inc Ik ben wel benieuwd naar die alcantara-versie. Heb je foto’s?
Dacht even op YouTube een filmpje op te zoeken over Alcantara cases, kwam ik deze link tegen met goede foto's:
De mint groene case en de sandstorm zien er erg mooi uit. Hoop dat die YMW er ook zo mooi uit ziet. Geen idee wat de prijs naar NL wordt trouwens.
https://www.zagatodesign.com/products/mint-green-mag-wallet
![]() | ![]() |
https://alcanside.com/
hier kan ik ook ESR alleen maar aanbevelen, zowel op de 14 pro van mijn vrouw als die van mij zonder stof en bubbles geïnstalleerd.syltheboy schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:56:
Net met succes een edge-to-edge screen-protector van ESR op de 14 Plus van m’n pa geplaatst. Gewoon in de achtertuin, zonder stofjes. De mal die erbij zit vind ik heel erg handig. Als het was misgegaan kon ik nog een 2e poging wagen, want het is een 2-pack voor 8 euro. Die van de Action (die er eerst opzat) kostte 2 euro, maar dat beviel hem niet. Face ID werkte namelijk niet naar behoren.
Mocht ik zelf ooit weer een screen-protector nodig hebben, dan bestel ik die van ESR.
Doe t hier vaker dan maandelijks maar geen problemen. Zou gewoon even melden bij AppleThomas schreef op maandag 29 mei 2023 @ 11:38:
Mijn officiële leren case van Apple voor de 14 pro is stuk na 5 maanden. Ik haalde hem er maandelijks even af om de iPhone te ontstoffen, en het smalle stukje tussen de aan/uit knop en het scherm is gescheurd (ondanks voorzichtige omgang). Nou, nu gewoon een Spigen hoes gekocht. Dit is me nooit eerder overkomen, zware teleurstelling voor zo’n dure hoes.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Als je hem in de eerste releasedagen wilt hebben dan is de prijs overal wel hetzelfde tot het moment een paar maanden later de voorraad goed is zullen er retailers in prijzen gaan dalen. Wil je hem op de releasedag zelf dan is het gewoon in de rij staan bij Apple en tegelijk bij een paar retailers, dan valt er altijd wel eentje.mschaduw schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:03:
Hi allen, ik wil in september gaan upgraden van mijn iPhone X (die echt steeds meer kuren gaat vertonen) naar de iPhone 15 Pro die rond die tijd uitkomt. Ik wil hem in een keer volledig betalen zonder abonnement. Hebben jullie tips waar ik tegen die tijd op moet letten? Het liefst haal ik hem bij Apple zelf, maar ik zie nu dat bv. de iPhone 14 Pro een stuk prijziger is bij Apple dan bij andere webwinkels in Nederland. Zal dit direct bij release in september hetzelfde zijn voor de 15 Pro?
Top, bedankt voor de info. Was inderdaad van plan om op releasedag bij Apple en een aantal retailers in de rij te gaan staan. Kan niet wachten tot september, kan ik hopelijk weer 5 jaar vooruit hahaDennisdn schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:15:
[...]
Als je hem in de eerste releasedagen wilt hebben dan is de prijs overal wel hetzelfde tot het moment een paar maanden later de voorraad goed is zullen er retailers in prijzen gaan dalen. Wil je hem op de releasedag zelf dan is het gewoon in de rij staan bij Apple en tegelijk bij een paar retailers, dan valt er altijd wel eentje.
Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben. Ik betaal liever niet (onnodig) veel. Voor de standaard zelf maakt het lijkt me geen bal uit dat het geen officieel apple product is (als het modulair is natuurlijk en niet de charger er ingebouwd zit). Voor de charger heb ik wel graag dat het veilig is en goed werkt. Maar wellicht heb je goede wireless chargers met die magneet werking die ook prima zijn?
Ik ben zelf wel heel content over de magsafe compatibele battery packs van Anker. Gok dat hun opladers ook meer dan prima zijn. Ik zit er zelf nu ook over na te denken.PrimusIP schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:40:
N.a.v. dat nieuwe stand-by gedoe zat ik te denken om een standaard + mag charger te kopen. Ik heb een 13 pro trouwens (en de lederen case van de apple store), maar dat lijkt me niet echt wat uit te maken. Wat ook handig is, is dat de iPhone in landscape kan.
Ik ben benieuwd of jullie nog tips hebben. Ik betaal liever niet (onnodig) veel. Voor de standaard zelf maakt het lijkt me geen bal uit dat het geen officieel apple product is (als het modulair is natuurlijk en niet de charger er ingebouwd zit). Voor de charger heb ik wel graag dat het veilig is en goed werkt. Maar wellicht heb je goede wireless chargers met die magneet werking die ook prima zijn?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Owner of DBIT Consultancy
Waarom een battery case t.o.v. een magsafe batterij? Als dat laatste iets voor je is kan ik de Anker 622 van harte aanbevelen.DennusB schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:34:
Iemand hier ervaring met een goede battery case voor de iPhone 14 Pro? Kan er online wel wat vinden, maar of met weinig reviews, of vrijwel niet leverbaar ..
Ik heb van een vriend ooit de originele Apple Magsafe batterij geprobeerd, maar op een festival in m'n broekzak gaat dat ding heel de tijd van de juiste plek af, waardoor ie stopt met laden. Is dat bij die Anker beter?Thomas schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:17:
[...]
Waarom een battery case t.o.v. een magsafe batterij? Als dat laatste iets voor je is kan ik de Anker 622 van harte aanbevelen.
Owner of DBIT Consultancy
Ik heb er zelf nog nooit mee op een festival gestaan, maar wel eens mee in zak rondgelopen. Dat blijft altijd wel zitten, maar hij is wel heel bulky, dus in dit geval denk ik dat een battery case wel een beter plan is.DennusB schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:19:
[...]
Ik heb van een vriend ooit de originele Apple Magsafe batterij geprobeerd, maar op een festival in m'n broekzak gaat dat ding heel de tijd van de juiste plek af, waardoor ie stopt met laden. Is dat bij die Anker beter?
Welke autohouder/oplader gebruiken jullie ?
Ik zoek een nieuwe maar twijfel of ik voor de Belkin Magsafe zou gaan?
c
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik heb heel wat Apple Leather Cases gehad, maar die van YMW blijft veel beter. Je zal misschien wel denken, die Ali-meuk hoef ik niet. Al is 27 euro zeker niet goedkoop.
[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 01-07-2023 15:52 ]
Bedankt voor de tip. Had 'm al gezien, maar mooi dat de kwaliteit ook goed lijkt. Ondanks dat ik het in het begin ook al eens had gelezen, valt me dit van de originele case toch tegen gezien de prijs.syltheboy schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:49:
@Southern Sun Ik heb nu zo’n 3 maanden een Leather Case van YMW voor mijn 12 Pro Max en die blijft erg mooi.
Ik heb heel wat Apple Leather Cases gehad, maar die van YMW blijft veel beter. Je zal misschien wel denken, die Ali-meuk hoef ik niet. Al is 27 euro zeker niet goedkoop.
Brodit Proclip, ik zweer er bij. Kost wat meer, maar is altijd perfectsten123 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:26:
Hallo,
Welke autohouder/oplader gebruiken jullie ?
Ik zoek een nieuwe maar twijfel of ik voor de Belkin Magsafe zou gaan?
c
Gewoon spullen
:strip_exif()/f/image/FwaV2UXHMD3Fi7ZfvK2kMLwt.jpg?f=fotoalbum_large)
Sinds gisteren de magsafe charger van Anker naast mijn bed staan in afwachting van de Google Nest Hub achtige functies die er met iOS17 zullen komen. Daarnaast laadde hij geregeld niet op op mijn belkin draadloze lader omdat hij door de camera bump niet goed aansloot, erg storend en zonde. Desalniettemin; hier heel blij mee. Zit goed vast, is verstelbaar, heel stevig en lekker zwaar.
Voorheen altijd orignele apple leather en nooit problemen. Wat zouden jullie aanraden voor lederen hoesje voor de iphone 14 pro max?
Zojuist deze ook besteld, de zwarte voor mijn iPhone 14 Pro Max. Ik heb momenteel een Spigen Ultra Hybrid MagFit sinds ik de telefoon in oktober heb ontvangen, fijn hoesje maar je ziet het stof zo duidelijk zitten op de zijkanten van de telefoon.Dennisweb schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:52:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb twee officiële Apple hoesjes gehad, namelijk de zwarte leren en de zwarte siliconen. Beide heb ik retour gestuurd. De leren liet tekens aan de linkerkant los, vond ik erg jammer omdat het hoesje vanwege het leer zo fijn in de hand voelde. Op de siliconen blijft zo ontzettend veel stof zitten als je de telefoon uit je broekzak haalt, erg storend.
[ Voor 0% gewijzigd door SnoopBok op 05-08-2023 14:20 . Reden: Typefouten gecorrigeerd ]
We zijn nu een paar maanden verder en dit is hoe het hoesje er nu uitziet. Ik vind die donkerblauwe kleur erg mooi. Wel opletten met MagSafe: de verf van het hoesje laat door de hitte los op de MagSafe. Daardoor is je MagSafe dus uiteindelijk blauw. :-))SnoopBok schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:51:
[...]
Zojuist deze ook besteld, de zwarte voor mijn iPhone 14 Pro Max. Ik heb momenteel een Spigen Ultra Hybrid MagFit since in de telefoon in oktober heb ontvangen, fijn hoesje maar je ziet het stof zo duidelijk zitten op de zijkanten van de telefoon.
Ik heb twee officiële Apple hoesjes gehad, namelijk de zwarte leren en de zwarte siliconen. Beide heb ik retour gestuurd. De leren liet tekens aan de linkerkant los, vond ik erg jammer omdat het hoesje vanwege het leer zo fijn in de hand voelde. Op de siliconen blijft zo ontzettend veel stof zitten als je de telefoon uit je broekzak haalt, erg storend.
Overigens vind ik dit een heel fijn hoesje. Ik vind silliconenhoesjes nu vervelend aanvoelen.
:strip_exif()/f/image/0WL3Hz1twAfJiDqqeLgMPb11.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt voor je reactie. Hoe goed past het hoesje om de telefoon? Ik heb een leren Apple hoesje gehad maar dat liet telkens los om de telefoon heen. En hoe sterk is de MagSafe magneet?Dennisweb schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 13:41:
[...]
We zijn nu een paar maanden verder en dit is hoe het hoesje er nu uitziet. Ik vind die donkerblauwe kleur erg mooi. Wel opletten met MagSafe: de verf van het hoesje laat door de hitte los op de MagSafe. Daardoor is je MagSafe dus uiteindelijk blauw. :-))
Overigens vind ik dit een heel fijn hoesje. Ik vind silliconenhoesjes nu vervelend aanvoelen. [Afbeelding]
Hoesje past prima. Hij zit vrij stevig om de telefoon heen. Dit was een foto die ik eerder van de voorkant maakte:SnoopBok schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:40:
[...]
Bedankt voor je reactie. Hoe goed past het hoesje om de telefoon? Ik heb een leren Apple hoesje gehad maar dat liet telkens los om de telefoon heen. En hoe sterk is de MagSafe magneet?
:strip_exif()/f/image/8qmN5nZgpgnBQnKQriB3007z.jpg?f=fotoalbum_large)
De MagSafe is zeer sterk en vergelijkbaar met de hoesjes van Apple zelf.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisweb op 05-08-2023 16:11 ]
Vandaag het hoesje ontvangen, lekker vlot binnen gekregen dus.SnoopBok schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:51:
[...]
Zojuist deze ook besteld, de zwarte voor mijn iPhone 14 Pro Max. Ik heb momenteel een Spigen Ultra Hybrid MagFit sinds ik de telefoon in oktober heb ontvangen, fijn hoesje maar je ziet het stof zo duidelijk zitten op de zijkanten van de telefoon.
Prima hoesje dat stevig om de telefoon heen zit. Past beter dan het officiële Apple hoesje dat ik eerder heb gehad. Daarnaast voelt hij minder ‘scherp’ aan dan het Spigen hoesje, waardoor hij veel lekkerder in mijn hand ligt.
Van alle hoesjes die ik tot nu toe heb gehad komt er echter geen in de buurt van de kracht van de magneet van het Spigen hoesje. Toch is de kracht van de magneet prima.
YMW. In het begin voelt die nog wat stoffig, maar na enkele maanden wordt deze mooi glad en voelt het voor mij lekkerder aan. Eigenlijk helemaal tevreden met het hoesje. De pasvorm, bescherming, uiterlijk en feeling is top. Het hoesje beschadigd echter wel snel. Maar ook als er stukjes leer los komen komt dat weer goed. Het wordt op den duur wel glad door het vet van je handen.
Welke is dit?SuperVeloce schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:07:
Ik ben nog steeds blij met dit hoesje.
Wissel het af met silecone Apple hoesje
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Net binnen gekregen, wel van onder de indruk. Voelt erg prettig aan, lijkt degelijk spul. Na het eeuwige zwart nu eens voor coffee bruin gekozen. Ben benieuwd hoe lang deze netjes blijft.Southern Sun schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:47:
De rafels hangen nu aan mijn Apple leather case dus echt tijd voor vervanging. Had een Spigen thin fit backcover besteld, maar die bevalt niet. Het logo aan de achterkant is te goed voelbaar, maar met name aan de zijkant zit een scherpe rand die oncomfortabel is dus deze gaat retour. Ga nu ook de YMW proberen.
https://a.aliexpress.com/_mtz5Dru maar ik kan niet vinden of de case zelf MagSafe heeft.
Lijkt er wel op:SnoopBok schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:09:
Ik vind deze er ook erg mooi uitzien
https://a.aliexpress.com/_mtz5Dru maar ik kan niet vinden of de case zelf MagSafe heeft.
:fill(white):strip_exif()/f/image/WXgWe4h671F40l2vLlChvTTx.png?f=user_large)
*edit: hoewel…krijg toch geen MagSafe logo te zien (niet dat ik het gebruik).
Had net voor bruin gekozen omdat de zwarte case die ik vond een rode aan/uit-knop had, kom jij nu met deze
*edit: aan/uit knop klikt niet helemaal lekker, nadeeltje
[ Voor 23% gewijzigd door Southern Sun op 25-08-2023 13:44 ]
Haha, ja ik heb de zwarte case met rode knoppen nu. Maar ik zag deze voorbij komen en die vind ik er mooier uitzien op de foto’s. Ik heb ze een berichtje gestuurd of ze kunnen bevestigen of er MagSafe op zit. Als ik een reactie heb laat ik het even wetenSouthern Sun schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:30:
[...]
Lijkt er wel op: [Afbeelding]
Had net voor bruin gekozen omdat de zwarte case die ik vond een rode aan/uit-knop had, kom jij nu met dezeGa deze zwarte wel even opslaan als toekomstige optie, ook leuk om eens af te wisselen.
Reactie ontvangen, case heeft volgens mij MagSafe als ik het goed interpreteer:
:strip_exif()/f/image/z52ecNKHdEgd4AvAsc9ZNylz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door SnoopBok op 25-08-2023 11:15 . Reden: Reactie toegevoegd van YMW ]
Ik zit enorm te twijfelen tussen een apple leather case (groen) of gewoon een transpirante case zodat de werkelijke telefoon kleur te zien is!
Een vraagje met betrekking tot een clear case is het waard om de orginele apple case te kopen voor €50. Of zijn andere merken exact hetzelfde?
Ik vind het niet erg om wat extra’s uit te geven als de kwaliteit en pasvorm perfect zijn. Ook zal Apple orginele clear case wel de beste magsafe werken hebben of maakt dat niet veel uit?
Tips of info zou welkom zijn!
Doe jezelf een lol, blijf heel ver weg bij die Clear Case. Dat ding is echt star, stijf en daardoor heb je zomaar scheuren in de case zitten, vooral aan de onderkant. Ik heb er meerdere gehad en na drie keer laten vervangen was ik er wel klaar mee. Je zou juist liever een ander merk kopen om die reden.Inhumanous schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:36:
Sinds vandaag mijn iphone 14 Pro Silver binnen! Prachtig toestel en echt een vooruitgang op mijn XR.
Ik zit enorm te twijfelen tussen een apple leather case (groen) of gewoon een transpirante case zodat de werkelijke telefoon kleur te zien is!
Een vraagje met betrekking tot een clear case is het waard om de orginele apple case te kopen voor €50. Of zijn andere merken exact hetzelfde?
Ik vind het niet erg om wat extra’s uit te geven als de kwaliteit en pasvorm perfect zijn. Ook zal Apple orginele clear case wel de beste magsafe werken hebben of maakt dat niet veel uit?
Een Apple leather case is dan een betere keus. Maar ook hier vooral een stuk karton met een leren afwerking. Kijk eens boven je. Ik heb zelf een YMW. Als ik een iPhone 15 Pro Max heb, dan kies ik voor de Apple Woven case (volgens de geruchten). Als dat ook waardeloos is, wordt het gewoon weer een YMW uit China. Eerlijk gezegd zelfs het beste leren hoesje dat ik tot nu toe heb gehad.
Verder ook een Caseology Nano Pop gehad. Prima hoesje, gaat niet snel stuk. Goede grip. Alleen enorm veel vingervlekken en daardoor is regelmatig schoonmaken nodig. Anders gaat ‘ie ook vies aanvoelen.
Toch jammer dat die leren hoesjes zo in kwaliteit achteruit zijn gegaan. Tm mijn iPhone X was dit echt kwalitatief een top case. Helaas is het daarna snel minder gewordenDennisweb schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:22:
[...]
Doe jezelf een lol, blijf heel ver weg bij die Clear Case. Dat ding is echt star, stijf en daardoor heb je zomaar scheuren in de case zitten, vooral aan de onderkant. Ik heb er meerdere gehad en na drie keer laten vervangen was ik er wel klaar mee. Je zou juist liever een ander merk kopen om die reden.
Een Apple leather case is dan een betere keus. Maar ook hier vooral een stuk karton met een leren afwerking. Kijk eens boven je. Ik heb zelf een YMW. Als ik een iPhone 15 Pro Max heb, dan kies ik voor de Apple Woven case (volgens de geruchten). Als dat ook waardeloos is, wordt het gewoon weer een YMW uit China. Eerlijk gezegd zelfs het beste leren hoesje dat ik tot nu toe heb gehad.
Verder ook een Caseology Nano Pop gehad. Prima hoesje, gaat niet snel stuk. Goede grip. Alleen enorm veel vingervlekken en daardoor is regelmatig schoonmaken nodig. Anders gaat ‘ie ook vies aanvoelen.
©2004
Ik kan dit bevestigen na de case nu een week of 6 in gebruik te hebben. Wat een rotzooiDennisweb schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:22:
[...]
Doe jezelf een lol, blijf heel ver weg bij die Clear Case. Dat ding is echt star, stijf en daardoor heb je zomaar scheuren in de case zitten, vooral aan de onderkant. Ik heb er meerdere gehad en na drie keer laten vervangen was ik er wel klaar mee. Je zou juist liever een ander merk kopen om die reden.
Als je echt wilt uitpakken, dan kan ik een Ryan London case aanbevelen. Kost wel wat maar dan heb je ook goede kwaliteit.Inhumanous schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:36:
Sinds vandaag mijn iphone 14 Pro Silver binnen! Prachtig toestel en echt een vooruitgang op mijn XR.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Als je een leather case wilt en je wilt echt goede kwaliteit, kijk eens naar Mous.Inhumanous schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:36:
Ja premium, maar goede kwaliteit, ondersteunt Magsafe. Als je case stuk gaat krijg je gewoon een nieuwe via support.
Mijn 3e iphone en mijn 3e Mous case
De transparante case is ondertussen een geel-tint aan het ontwikkelen op de randen waardoor het geheel er steeds minder mooi uitziet.
Misschien inderdaad eens kijken voor een mooie Mous case.
Ziet er mooi uit, maar zie hier in dit topic er niets over terug
Misschien omdat het geen case is maar alleen een back cover. Soort van speciale sticker. Kan me voorstellen dat het niet de bescherming geeft die sommigen zoeken.DCNY schreef op zondag 10 september 2023 @ 06:22:
Iemand ervaring met de houten/houtlook cases van https://rauwstore.nl/winkel/rauw-iphone/#top
Ziet er mooi uit, maar zie hier in dit topic er niets over terug
:strip_exif()/f/image/YGlyfcx8PmRQgUMVCvzNEP3V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xfivX6iibBFbYsWNwwV2nzqb.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is hoe m’n groene lederen hoes voor 14 pro eruit ziet na 9 maanden gebruik

Op m’n iPhone SE (eerste gen) had ik een supermooi lederen hoesje dat een patina ontwikkelde, maar hier valt het overigens flinterdunne leder er gewoon af, en steeds sneller ook (begon aan de randen).
Ik zou de lederen hoesjes die ook flink afraden, hopelijk is dat FineWoven spul van betere makelij, mag wel voor 70 euro!
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Zag op YouTube voorbij komen, dat die FineWoven ook niet zo’n top kwaliteit is. Het is dun laag en dan foam laagje erin. Zowel buitenkant als binnenkantLothiriel schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:25:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is hoe m’n groene lederen hoes voor 14 pro eruit ziet na 9 maanden gebruik![]()
Op m’n iPhone SE (eerste gen) had ik een supermooi lederen hoesje dat een patina ontwikkelde, maar hier valt het overigens flinterdunne leder er gewoon af, en steeds sneller ook (begon aan de randen).
Ik zou de lederen hoesjes die ook flink afraden, hopelijk is dat FineWoven spul van betere makelij, mag wel voor 70 euro!
Als je hem bij apple zelf gehaald hebt. Terug naar de apple store met de bon. Kan je denk ik nieuwe uitzoeken. Laatst met mijn ruimzittende otterbox hoesje gegaan. Was geen probleem. Snelle service zonder afspraak.Lothiriel schreef op donderdag 21 september 2023 @ 20:25:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is hoe m’n groene lederen hoes voor 14 pro eruit ziet na 9 maanden gebruik![]()
Mous; eerder gehad voor een 11, stevig maar eigenlijk heel glad.
Dbrand grip; op de socials komt deze veel voorbij, op Reddit ook goede berichten maar komt hier eigenlijk helemaal niet terug?
Caudabe sheet; snap niet waar de hype vandaan komt, voelt heel dun en eigenlijk is de structuur ook super glad.
Nomad; lijkt een goede optie!
Pop caseology; goedkoop en goede grip. Wel wat vingerafdrukken maar ja, kan niet alles hebben.
Mis ik nog een optie?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Check ook ff de cases van UAG. Stevig, veel grip en ik vind ze er persoonlijk ook fantastisch uitzien!Flipm0de schreef op woensdag 17 april 2024 @ 08:27:
Ben op zoek naar een stevige case met flink wat grip voor de 14 pro Max. Heb het topic een beetje doorgelezen en kan de volgende dingen vinden;
Dbrand grip; op de socials komt deze veel voorbij, op Reddit ook goede berichten maar komt hier eigenlijk helemaal niet terug?
Caudabe sheet; snap niet waar de hype vandaan komt, voelt heel dun en eigenlijk is de structuur ook super glad.
Pop caseology; goedkoop en goede grip. Wel wat vingerafdrukken maar ja, kan niet alles hebben.
Mis ik nog een optie?
Echter zoek ik een transparant hoesje ervoor.
Heb voorheen altijd de originele transparante van Apple zelf gehad.
Maar vroeg mij af of er nog andere aanraders zijn voordat ik deze weer bestel.
ik vond die van Spigen altijd fijn, goede grip en niet te duur.Rotinomm schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 08:43:
Ook ik heb een iPhone 14 Pro Max kunnen scoren bij de Mediamarkt actie.
Echter zoek ik een transparant hoesje ervoor.
Heb voorheen altijd de originele transparante van Apple zelf gehad.
Maar vroeg mij af of er nog andere aanraders zijn voordat ik deze weer bestel.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik heb deze nu (klikbaar):Flipm0de schreef op woensdag 17 april 2024 @ 08:27:
Ben op zoek naar een stevige case met flink wat grip voor de 14 pro Max. Heb het topic een beetje doorgelezen en kan de volgende dingen vinden;
Mis ik nog een optie?

Zonder magsafe maar ik heb een soortgelijk hoesje om mijn iPhone 12 gehad 2 jaar lang en was daar erg tevreden over (voor 10 euro een no brainer), ga binnenkort voor deze denk ik (wil toch wel magsafe):

Ik heb een Apple leren hoes nieuw in doos liggen (Forest Green), als ik de de vorige post zie is dat wel erg slechte kwalitiet, misschien maar terug sturen.....
https://www.macrumors.com...ops-finewoven-production/
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Verbaasd me niet. Ik zag al vrij snel reviews dat ze heel snel bekrassen.THE_BASE schreef op zondag 21 april 2024 @ 20:29:
Apple Reportedly Stops Production of FineWoven Accessories
https://www.macrumors.com...ops-finewoven-production/
Nu ben ik op zoek naar een goede cover en een stevige cover, beter dan de rommel die Apple aanbied...
Er is mij gezegd dat Otterbox wel goed is, iemand hier ervaring mee?
https://www.mediamarkt.be...agsafe-51088-2033300.html
https://www.coolblue.be/n...e-iphone-14/merk:otterbox
Alvast bedankt voor de ervaring te delen
https://torraslife.com/collections/ostand-pcMikydb84 schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:23:
Ik heb vorige week het geluk gehad om 350€ te mogen neer tellen om mijn achterkant te laten repareren (vervangen), omdat de transparante Apple Case er net voor gezorgd heeft dat het glas op de achterkant is stuk gegaan net bij de camera...
Nu ben ik op zoek naar een goede cover en een stevige cover, beter dan de rommel die Apple aanbied...
Er is mij gezegd dat Otterbox wel goed is, iemand hier ervaring mee?
https://www.mediamarkt.be...agsafe-51088-2033300.html
https://www.coolblue.be/n...e-iphone-14/merk:otterbox
Alvast bedankt voor de ervaring te delen
Ik ben hier zeer tevreden over. Handige stand en magsafe. Tevens stevig en beschermd goed.
Top, en hoe is de bescherming rond de camera hiervoor?SuperVeloce schreef op maandag 6 mei 2024 @ 23:52:
[...]
https://torraslife.com/collections/ostand-pc
Ik ben hier zeer tevreden over. Handige stand en magsafe. Tevens stevig en beschermd goed.
want mijn back glass is stuk gegaan door de cover en de protection rond de camera (thanks Apple
Goede opstekende rand. Mijn camera’s schade vrijMikydb84 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 09:39:
[...]
Top, en hoe is de bescherming rond de camera hiervoor?
want mijn back glass is stuk gegaan door de cover en de protection rond de camera (thanks Apple![]()
)
Ik ben nu sinds begin juni ook fan van deze cover, mijn gsm heeft ondertussen paar x de grond opgezocht en de cover bied echt een heel goede bescherming, het wireless chargen werkt ook vlot en de clip.SuperVeloce schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 10:54:
[...]
Goede opstekende rand. Mijn camera’s schade vrij
Kortom: Top Cover!!!
Bedankt om deze te delen!