• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 14:21
14 maart heb ik een 14 Pro Max.
Iemand een advies kwa magsafe houder met laadfunctie voor in de auto?

Al wat rond gekeken op Amazon, maar je weet pas hoe goed iets is, als je het hebt..

• Niet_Jan_Jaap
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:14
SuperVeloce schreef op zondag 26 februari 2023 @ 03:54:
14 maart heb ik een 14 Pro Max.
Iemand een advies kwa magsafe houder met laadfunctie voor in de auto?

Al wat rond gekeken op Amazon, maar je weet pas hoe goed iets is, als je het hebt..
Ik zweer altijd bij brodit proclip, die hoort bij specifieke automodellen, ik heb de vorige iphone x houder gemodificeerd en een ESR magsafe lader erop geplakt. Is superstabiel en hele sterke magneten. ESR verkoopt ook kant en klare magsafe laders, maar dan zit je weer met zo’n ventilatieroosteroplossing, ben ik minder fan van.

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:28
hebben hier mensen ervaring met de rebel flex cases? Ik ben gecharmeerd van de open zijkant modellen.

[Voor 7% gewijzigd door alexhooven op 26-02-2023 08:34]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:27
Kuda-console (voor elk model auto specifiek) + brodit-MagSave is de mooiste oplossing.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:36
Heeft iemand een foto van hoe hun Ink hoesje er na een tijdje uit ziet?

• Simonwitlof
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 10-03 15:39
Ik heb vorige week de Iphone 14 besteld en vroeg me af of iemand mij een goed en stevig hoesje aan kan raden. Misschien is er iemand die al goede ervaringen met een Iphone 14 hoesje heeft? Ook ben ik benieuwd waar ik een kwalitatieve screen protector kan vinden, als iemand iets weet hoor ik het graag!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:55
Simonwitlof schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:27:
Ik heb vorige week de Iphone 14 besteld en vroeg me af of iemand mij een goed en stevig hoesje aan kan raden. Misschien is er iemand die al goede ervaringen met een Iphone 14 hoesje heeft? Ook ben ik benieuwd waar ik een kwalitatieve screen protector kan vinden, als iemand iets weet hoor ik het graag!
Qua screenprotector zou ik die van Spigen pakken, komen met een frampje waardoor hij altijd recht op je iPhone zit.

Qua hoesje heb ik zelf een Spigen Mag Armor, zit goed om de telefoon, maakt hem niet te lomp en heeft genoeg grip.

Als je in dit forum zoekt op Spigen zou je genoeg optie's en ervaringen tegen moeten komen

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:53
Jaws77 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 11:40:
[...]

Qua screenprotector zou ik die van Spigen pakken, komen met een frampje waardoor hij altijd recht op je iPhone zit.

Qua hoesje heb ik zelf een Spigen Mag Armor, zit goed om de telefoon, maakt hem niet te lomp en heeft genoeg grip.

Als je in dit forum zoekt op Spigen zou je genoeg optie's en ervaringen tegen moeten komen
Spigen Mag Armor heb ik hier ook nog liggen maar wordt niet meer gebruikt. Minder goede ervaring met de plastic achterkant. Die uiteindelijk krassen en putjes veroorzaakte op mijn iPhone 12 Pro.

Nu een Nomad horween leather rugged case in gebruik. Prijzig maar een aanrader.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• markschilder1
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08-03 09:54
*snip* spam

[Voor 101% gewijzigd door Daedalus op 08-03-2023 09:47]

• SuperVeloce

Deze besteld voor m'n 14 Pro Max die ik dinsdag ontvang. Magsafe+stand :)

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 16:07
SuperVeloce schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:06:
[Afbeelding]

Deze besteld voor m'n 14 Pro Max die ik dinsdag ontvang. Magsafe+stand :)
Hoe duur en waar kan ik hem bestellen?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SuperVeloce

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-06 14:58

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik had een Rino Shield clear case maar het was alsof je een gladde baksteen vast had, waardeloos. In de buurt verkocht iemand een Pitaka MagEZ Case 3, deze vandaag opgehaald. Wat een enorm fijn hoesje, dun en super goede grip. Ik zou zeggen aanrader maar om er €75 voor te betalen… Deze gebruik ik icm een Moft snap-on Wallet, wat een erg fijne combi is.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• SuperVeloce
Dit is ongeveer hetzelfde hoesje, als die Torras die ik eerder postte.

Nou nog geduld hebben tot dinsdag, voor m'n 14 Pro Max binnen komt.
Al komt m'n Torras hoesje met screenprotector denk ik net 1 a 2 dagen later. Maar heb al alvast een ander hoesje al in huis, maar nog geen screenprotector.

[Voor 21% gewijzigd door SuperVeloce op 11-03-2023 15:46]

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:27
Op Macrumors forum gaat dit merk hoesje (Ymw) veel de ronde. En sinds paar dagen deze ook in bezit.
Erg tevreden over en mooi kwaliteit leer voor een goede prijs. Verhaal gaat dat het stuk duurder merk Bullstrap en YMW hetzelfde zijn. Aanrader!

https://nl.aliexpress.com...urPageLogUid=HiqaxmrJb5SA

• SuperVeloce

Fijn hoesje om vast te houden, goede kwaliteit.
En die stand is echt handig.
Ziet er in echt ook top uit.

[Voor 13% gewijzigd door SuperVeloce op 15-03-2023 18:15]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
SuperVeloce schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:09:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Fijn hoesje om vast te houden, goede kwaliteit.
En die stand is echt handig.
Ziet er in echt ook top uit.
Ik mis een link naar dit hoesje. Ziet er leuk uit. :)

©2004

• SuperVeloce
hk12nl schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:26:
[...]

Ik mis een link naar dit hoesje. Ziet er leuk uit. :)
Paar posts terug 😉

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
roT- schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:03:
Op Macrumors forum gaat dit merk hoesje (Ymw) veel de ronde. En sinds paar dagen deze ook in bezit.
Erg tevreden over en mooi kwaliteit leer voor een goede prijs. Verhaal gaat dat het stuk duurder merk Bullstrap en YMW hetzelfde zijn. Aanrader!

[Afbeelding]
Heb je een link naar het betreffende macrumors forum? Ben vooral benieuwd hoe goed de hoes werkt met magsafe, m’n met de wallet

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roT-
Pepper92 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:35:
[...]

Heb je een link naar het betreffende macrumors forum? Ben vooral benieuwd hoe goed de hoes werkt met magsafe, m’n met de wallet
https://forums.macrumors....d-photos.2091430/page-518

Even daar zoeken op ymw

Edit: dat kan ik je ook wel vertellen: magneet werkt even krachtig als een apple hoesje. Geen issues met mijn apple wallet.

[Voor 14% gewijzigd door roT- op 17-03-2023 19:28]

• Dennisweb
roT- schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 16:03:

[Afbeelding]
Oei, die blauwe is wel mooi. Vorig jaar wilde ik ‘m al hebben van Andar, maar 90 euro en importkosten werd me wat te gortig. Heb de YMW maar besteld in het blauw. Zeer benieuwd.

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-06 06:53
Goedemiddag allen,

Ik zoek voor mij iphone 14 pro max (met nomad hoesje) een magsafe houder (met laadfunctie) die ik aan de voorruit van mijn auto kan bevestigen.

Heb het topic al een beetje doorgespit en zie dat brodit veel voorkomt, echter voor mijn auto is het niet zo handig om mn telefoon op het ventilatierooster te bevestigen, naar beneden kijken vind ik niet zo veilig.

Ik kom vooral veel gemixte reviews tegen over de opties die ik vind dat de magneten helemaal niet zo sterk zijn en dat de telefoon er af valt, nou vraag ik mij af of er wel goeie opties zijn?

• Dennisdn
joon schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:41:
Goedemiddag allen,

Ik zoek voor mij iphone 14 pro max (met nomad hoesje) een magsafe houder (met laadfunctie) die ik aan de voorruit van mijn auto kan bevestigen.

Heb het topic al een beetje doorgespit en zie dat brodit veel voorkomt, echter voor mijn auto is het niet zo handig om mn telefoon op het ventilatierooster te bevestigen, naar beneden kijken vind ik niet zo veilig.

Ik kom vooral veel gemixte reviews tegen over de opties die ik vind dat de magneten helemaal niet zo sterk zijn en dat de telefoon er af valt, nou vraag ik mij af of er wel goeie opties zijn?
Er zullen vast goede goedkope te vinden zijn. Maar als je er eentje neemt waarin je zelf nog een Magsave-stekker moet klikken en daarvoor een originele pakt weet je in ieder geval zéker dat ie blijft zitten.

• Dennisweb
Dennisweb schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 01:57:
[...]

Oei, die blauwe is wel mooi. Vorig jaar wilde ik ‘m al hebben van Andar, maar 90 euro en importkosten werd me wat te gortig. Heb de YMW maar besteld in het blauw. Zeer benieuwd.
Follow-up: hij is al binnen. Lekker snel geleverd. Mooi hoesje, voelt een beetje suede-achtig aan. Zit wel erg strak op de iPhone. MagSafe is krachtig genoeg. Knoppen voelen nog wat stijf aan. Al met al zeer tevreden.

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 00:00
Dennisweb schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:52:
[...]

Follow-up: hij is al binnen. Lekker snel geleverd. Mooi hoesje, voelt een beetje suede-achtig aan. Zit wel erg strak op de iPhone. MagSafe is krachtig genoeg. Knoppen voelen nog wat stijf aan. Al met al zeer tevreden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Op basis van jou omschrijving ook maar een besteld!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vandaag mijn nieuwe iPhone 14 Pro binnengekregen. Had direct met 40€ korting (ing rentepunten bij Mobiel.nl) het officiele Leather Case Magsafe in de kleur Ink erbij besteld. Heb echter het idee dat ik een stuk karton vasthoud. Nou zou het ongetwijfeld onder het leer een soort van verhard karton zijn waarover leer zit, maar ik had toch wat meer verwacht. Het voelt allemaal vrij fragiel aan, niet echt robuust.

Op advies van oa @Rivanov de Spigen screenprotector besteld. Die is echter nog niet geleverd door Post NL. Die zit in de andere bus aldus de bezorger. Wil direct die screenprotector erop zetten dus de unboxing moet nog even wachten.

XBL: MRE Inc

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

MRE-Inc schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:39:
Vandaag mijn nieuwe iPhone 14 Pro binnengekregen. Had direct met 40€ korting (ing rentepunten bij Mobiel.nl) het officiele Leather Case Magsafe in de kleur Ink erbij besteld. Heb echter het idee dat ik een stuk karton vasthoud. Nou zou het ongetwijfeld onder het leer een soort van verhard karton zijn waarover leer zit, maar ik had toch wat meer verwacht. Het voelt allemaal vrij fragiel aan, niet echt robuust.

Op advies van oa @Rivanov de Spigen screenprotector besteld. Die is echter nog niet geleverd door Post NL. Die zit in de andere bus aldus de bezorger. Wil direct die screenprotector erop zetten dus de unboxing moet nog even wachten.
Dat laatste ook gedaan en geen seconde spijt van. Ik heb verder ook die leren case (in zwart) en vind 'm op zich prima, maar ik heb er 70 euro voor neergelegd en daar toch wel degelijk spijt van, dat is 'ie zeker niet waard. Na 3 maanden en voorzichtig gebruik heeft de hoes al behoorlijk wat plekjes en schrammetjes. Voorheen ook wel leren cases gehad en die leken een stuk langer mooi te blijven. Achja... Hij beschermt icm de spigen screenprotector de telefoon i.i.g. goed en je ziet er geen vieze vegen of vingerafdrukken op. Dat is me ook wel wat waar ;) .

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

@Thomas Eens, geen 70€ waard en ik zou ook balen als ik dat er voor betaald had. Deze was nu 59,99 op de Website waar ik mijn telefoon ook besteld had en via ing rentepunten kon ik een code krijgen voor 40€ korting dus uiteindelijk voor de lether case magsafe 19,99 betaald. Al vind ik het dat nog niet eens waard als ik heel eerlijk ben. Het leer heeft ook een hoog nep gehalte.

Krasjes en schrammetjes vind ik niet zo'n probleem. Heb ook een secrid wallet van blauw leer (ja die voelt wel echt als leer) en die zit onder de krassen en schrammen. Vind het wel mooi eigenlijk :)

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:52:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
@Dennisweb Is de MagSafe even sterk als de MagSafe Leather-case van Apple? En voelt het beter aan? Want ik vind 25 euro wel duur voor AliExpress. En is het echt leer?

• roT-
syltheboy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 19:16:
[...]

@Dennisweb Is de MagSafe even sterk als de MagSafe Leather-case van Apple? En voelt het beter aan? Want ik vind 25 euro wel duur voor AliExpress. En is het echt leer?
Ja en ja. Meer dan prima hoesje van hoge kwaliteit leer. Het merk YMW wordt veel besproken op forum van Macrumors. Je hebt ook verschillende soorten leer van ymw zoals crazy horse wat Dennis heeft of oil wax.

Zoals eerder aangegeven is de magsafe volledig vergelijkbaar als de apple cases. En is het dure merk Bullstrap een en hetzelfde hoesje als van ymw. Als ik het goed gelezen heb op Macrumors levert ymw aan Bullstrap

• Dennisweb
roT- schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:23:
[...]

Ja en ja. Meer dan prima hoesje van hoge kwaliteit leer. Het merk YMW wordt veel besproken op forum van Macrumors. Je hebt ook verschillende soorten leer van ymw zoals crazy horse wat Dennis heeft of oil wax.

Zoals eerder aangegeven is de magsafe volledig vergelijkbaar als de apple cases. En is het dure merk Bullstrap een en hetzelfde hoesje als van ymw. Als ik het goed gelezen heb op Macrumors levert ymw aan Bullstrap
Eens! @syltheboy. De MagSafe is zeer goed. Je hebt inderdaad ook oil wax, maar daar heb ik bewust niet voor gekozen omdat de onderkant open is. Bij de Crazy Horse is de onderkant mooi dicht. :)

• syltheboy
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:43:
[...]

Eens! @syltheboy. De MagSafe is zeer goed. Je hebt inderdaad ook oil wax, maar daar heb ik bewust niet voor gekozen omdat de onderkant open is. Bij de Crazy Horse is de onderkant mooi dicht. :)
Ik denk dat ik hem ga bestellen voor mijn 12 Pro Max. Is de grip beter?

Update: Ik heb hem toch maar besteld met welkomstkorting (nieuw account). Dus het totaal kwam op ongeveer 23 euro. Ze hebben trouwens ook Alcantara-hoesjes, maar persoonlijk hou ik meer van leer.

[Voor 28% gewijzigd door syltheboy op 30-03-2023 21:29]

• Dennisweb
syltheboy schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 20:51:
[...]

Ik denk dat ik hem ga bestellen voor mijn 12 Pro Max. Is de grip beter?

Update: Ik heb hem toch maar besteld met welkomstkorting (nieuw account). Dus het totaal kwam op ongeveer 23 euro. Ze hebben trouwens ook Alcantara-hoesjes, maar persoonlijk hou ik meer van leer.
De grip is prima. Hij is wel een beetje glad, maar wat mij betreft voldoende stroef. :)

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 00:30
Iemand ervaring met de protectors die Amac op de 14 pro max plakt? Ik wil graag een full screen protector waarvan de randjes niet nog net op het scherm zitten.

Heb nu een Spigen, die je zelf met een tray kan installeren. Die zat er perfect op, maar toch veel stof en haartjes onder de protector. Heb die met een sticker weggehaald, maar dan verlief je weer die perfecte alignment.

Stofvrij installeren is mij nog nooit gelukt. Ik plak in een badkamer waar net gedoucht is, maak de telefoon schoon met de meegeleverde doekjes en een anti statische doek en inspecteer voor het plakken nog goed. Desondanks altijd nog veel stof.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-06 19:26
Eduardboon schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 16:30:
Ik plak in een badkamer waar net gedoucht is, maak de telefoon schoon met de meegeleverde doekjes en een anti statische doek en inspecteer voor het plakken nog goed. Desondanks altijd nog veel stof.
Ik snap het sowieso niet hoe mensen het voor elkaar krijgen in de badkamer, in het verleden wel vaker geprobeerd en ondanks dat ik alle stappen precies nadeed, had ik over het algemeen meer stof onder zo'n protector, dan toen ik deze gewoon in de woonkamer/keuken ging plakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:43
Hierna geen Silencio wallet hoesje meer. Bij de camera laat het al los en dat voor < half jaar.

• RonJ
  • Laatst online: 31-05 20:53
MRE-Inc schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:39:
Vandaag mijn nieuwe iPhone 14 Pro binnengekregen. Had direct met 40€ korting (ing rentepunten bij Mobiel.nl) het officiele Leather Case Magsafe in de kleur Ink erbij besteld.
Dat was een tijdelijke actie zeker? Ik kan niets meer vinden bij de ing shop.

All-electric.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
RonJ schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:35:
[...]

Dat was een tijdelijke actie zeker? Ik kan niets meer vinden bij de ing shop.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Zou een mooie kans zijn :)

©2004

• Dennisdn
Nog géén 3% korting een mooie kans?
Bij Amazon krijg je al 16%....
https://www.amazon.nl/dp/...DJ61GFY&linkCode=asn&th=1

*edit, oh ik begreep te laat dat de korting over het hoesje gaat :)

[Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 06-04-2023 17:06]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Dennisweb schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 23:45:
[...]

De grip is prima. Hij is wel een beetje glad, maar wat mij betreft voldoende stroef. :)
@Dennisweb Inmiddels heb ik hem ook binnen (Zadelbruin) en het is een prachtig hoesje. Mooier dan de originele Apple Leather Case, maar iets dikker. MagSafe werkt ook prima. Ik heb ook een Wallet Folio Case van Vaja. Dat is ook een prachtig hoesje, maar die vind ik gewoon te lomp.

[Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 11-04-2023 15:37]

• Dennisweb
Mizgala28 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:12:
[...]

Ik snap het sowieso niet hoe mensen het voor elkaar krijgen in de badkamer, in het verleden wel vaker geprobeerd en ondanks dat ik alle stappen precies nadeed, had ik over het algemeen meer stof onder zo'n protector, dan toen ik deze gewoon in de woonkamer/keuken ging plakken.
Ik plak ze wel gewoon in de badkamer en dat gaat in 90 procent van de gevallen gewoon goed. Meestal laat ik de douche gewoon even lopen tijdens het plakken. Ja, dat is waterverspilling en niet goed voor je gasrekening, maar het scheelt je wel meteen een ritje naar de Amac en 40 euro voor een veel te dure screen protector. ;)

@syltheboy Goed om te horen. Ik ben er inderdaad ook heel blij mee. Alleen jammer dat de verf wat loslaat, waardoor nu mijn MagSafe half blauw is. :+

• roT-
syltheboy schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 15:18:
[...]

@Dennisweb Inmiddels heb ik hem ook binnen (Zadelbruin) en het is een prachtig hoesje. Mooier dan de originele Apple Leather Case, maar iets dikker. MagSafe werkt ook prima. Ik heb ook een Wallet Folio Case van Vaja. Dat is ook een prachtig hoesje, maar die vind ik gewoon te lomp.
Zadelbruin? Heb je een foto? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
roT- schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 20:18:
[...]

Zadelbruin? Heb je een foto? :)
Niet mijn eigen foto, maar zo ziet hij eruit.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Magsafe Wallet, vandaag in de aanbieding bij iBood:
https://www.ibood.com/off...wallet-met-find-my/804096

• syltheboy
  • Niet online
Net met succes een edge-to-edge screen-protector van ESR op de 14 Plus van m’n pa geplaatst. Gewoon in de achtertuin, zonder stofjes. De mal die erbij zit vind ik heel erg handig. Als het was misgegaan kon ik nog een 2e poging wagen, want het is een 2-pack voor 8 euro. Die van de Action (die er eerst opzat) kostte 2 euro, maar dat beviel hem niet. Face ID werkte namelijk niet naar behoren.

Mocht ik zelf ooit weer een screen-protector nodig hebben, dan bestel ik die van ESR.

[Voor 20% gewijzigd door syltheboy op 14-04-2023 14:59]

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:20
Ik heb nu 4 verschillende cases aan mijn 14 Pro gehad en bij geen enkele krijg ik de 2 x zijknop om te betalen met Wallet goed werkend. Pas als ik 'm uit de hoes haal kan ik 'm goed indrukken.
/update: het lijkt er op dat ik misschien te hard druk, zachter drukken lijkt sneller te werken...

[Voor 20% gewijzigd door Doane op 18-04-2023 21:05]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05 21:28
Ik ben op zoek naar een 3-1 magsafe lader. M'n vorige was een dure Belkin en wil nu eigenlijk naar een goedkoper merk kijken. Iemand ervaring met de "mindere" merken rond de 50/60/70 euro?

Boaraino 3 in 1

ESR HaloLock 3-in-1

TechProtection MagSafe 3 in 1

(Mocht iemand mijn 2 in 1 willen overnemen, check m'n advertentie)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Phoolie schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:49:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een Magsafe Wallet, vandaag in de aanbieding bij iBood:
https://www.ibood.com/off...wallet-met-find-my/804096
Die komt regelmatig voorbij bij ibood. Ook de oude versie zonder Find My. Dan heb je er 2 voor 30 euro.

Heb zelf de Dark Cherry versie gekocht voor 25€. Vind dit toch net iets makkelijker dan een losse iPhone in de linker broekzak en een Secrid wallet in de andere.

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
MRE-Inc schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:14:
[...]

Die komt regelmatig voorbij bij ibood. Ook de oude versie zonder Find My. Dan heb je er 2 voor 30 euro.

Heb zelf de Dark Cherry versie gekocht voor 25€. Vind dit toch net iets makkelijker dan een losse iPhone in de linker broekzak en een Secrid wallet in de andere. [Afbeelding]
De oude zag ik al regelmatig voorbij komen idd. De nieuw had ik nog niet gezien. Maar wellicht niet eerder opgemerkt omdat ik pas sinds kort een iPhone met Magsafe heb.

Ben zelf ook voor de Dark Cherry gegaan, was in het begin even klooien om de pasjes er goed uit te krijgen. Maar ondertussen wil ik niet meer zonder.

Ik twijfel alleen wel of ik die 2e zal bewaren voor als de huidige het begeeft of dat ik hem in de verkoop knal.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

@Phoolie Via iBood zijn er meerdere aanbiedingen geweest:

De oude wallet x2 voor 49€
De nieuwe wallet x2 voor 49€
De nieuwe wallet x1 voor 25€

Ik zie die nieuwe wallet met Find My op marktplaats staan voor 45€. Dat zijn dus verkopers die bij iBood er 2 hebben gekocht voor 49€ en daarna de 2e op marktplaats zetten voor 45€. Ben blij dat ik gewacht heb met de aankoop want nu heb ik een Dark Cherry, die ik overigens niet in de officiele Apple Store app zie staan als kleur voor Nederland, voor 25€ inclusief Find My functionaliteit.

Edit: nav van die topic en de ervaringen van anderen hier de groene alcantara versie gekocht van de YMW case.

[Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 11-05-2023 13:24]

• syltheboy
  • Niet online
@MRE-Inc Ik ben wel benieuwd naar die alcantara-versie. Heb je foto’s?

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

syltheboy schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:27:
@MRE-Inc Ik ben wel benieuwd naar die alcantara-versie. Heb je foto’s?
Net vanmiddag pas besteld, dus nee :)

Dacht even op YouTube een filmpje op te zoeken over Alcantara cases, kwam ik deze link tegen met goede foto's:

De mint groene case en de sandstorm zien er erg mooi uit. Hoop dat die YMW er ook zo mooi uit ziet. Geen idee wat de prijs naar NL wordt trouwens.

https://www.zagatodesign.com/products/mint-green-mag-wallet

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Hier Alcantara accessories van een Nederlands bedrijf. Zal met verzendkosten dan ook nog wel meevallen

https://alcanside.com/

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-05 15:42

boosterbosch

The Travelling Belgian

syltheboy schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:56:
Net met succes een edge-to-edge screen-protector van ESR op de 14 Plus van m’n pa geplaatst. Gewoon in de achtertuin, zonder stofjes. De mal die erbij zit vind ik heel erg handig. Als het was misgegaan kon ik nog een 2e poging wagen, want het is een 2-pack voor 8 euro. Die van de Action (die er eerst opzat) kostte 2 euro, maar dat beviel hem niet. Face ID werkte namelijk niet naar behoren.

Mocht ik zelf ooit weer een screen-protector nodig hebben, dan bestel ik die van ESR.
hier kan ik ook ESR alleen maar aanbevelen, zowel op de 14 pro van mijn vrouw als die van mij zonder stof en bubbles geïnstalleerd.

Je kan me volgen op: Facebook | Instagram | Twitter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

De groene alcantara case is binnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mijn officiële leren case van Apple voor de 14 pro is stuk na 5 maanden. Ik haalde hem er maandelijks even af om de iPhone te ontstoffen, en het smalle stukje tussen de aan/uit knop en het scherm is gescheurd (ondanks voorzichtige omgang). Nou, nu gewoon een Spigen hoes gekocht. Dit is me nooit eerder overkomen, zware teleurstelling voor zo’n dure hoes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:28
Thomas schreef op maandag 29 mei 2023 @ 11:38:
Mijn officiële leren case van Apple voor de 14 pro is stuk na 5 maanden. Ik haalde hem er maandelijks even af om de iPhone te ontstoffen, en het smalle stukje tussen de aan/uit knop en het scherm is gescheurd (ondanks voorzichtige omgang). Nou, nu gewoon een Spigen hoes gekocht. Dit is me nooit eerder overkomen, zware teleurstelling voor zo’n dure hoes.
Doe t hier vaker dan maandelijks maar geen problemen. Zou gewoon even melden bij Apple

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mschaduw
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-05 21:23
Hi allen, ik wil in september gaan upgraden van mijn iPhone X (die echt steeds meer kuren gaat vertonen) naar de iPhone 15 Pro die rond die tijd uitkomt. Ik wil hem in een keer volledig betalen zonder abonnement. Hebben jullie tips waar ik tegen die tijd op moet letten? Het liefst haal ik hem bij Apple zelf, maar ik zie nu dat bv. de iPhone 14 Pro een stuk prijziger is bij Apple dan bij andere webwinkels in Nederland. Zal dit direct bij release in september hetzelfde zijn voor de 15 Pro?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisdn
mschaduw schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:03:
Hi allen, ik wil in september gaan upgraden van mijn iPhone X (die echt steeds meer kuren gaat vertonen) naar de iPhone 15 Pro die rond die tijd uitkomt. Ik wil hem in een keer volledig betalen zonder abonnement. Hebben jullie tips waar ik tegen die tijd op moet letten? Het liefst haal ik hem bij Apple zelf, maar ik zie nu dat bv. de iPhone 14 Pro een stuk prijziger is bij Apple dan bij andere webwinkels in Nederland. Zal dit direct bij release in september hetzelfde zijn voor de 15 Pro?
Als je hem in de eerste releasedagen wilt hebben dan is de prijs overal wel hetzelfde tot het moment een paar maanden later de voorraad goed is zullen er retailers in prijzen gaan dalen. Wil je hem op de releasedag zelf dan is het gewoon in de rij staan bij Apple en tegelijk bij een paar retailers, dan valt er altijd wel eentje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mschaduw
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-05 21:23
Dennisdn schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:15:
[...]

Als je hem in de eerste releasedagen wilt hebben dan is de prijs overal wel hetzelfde tot het moment een paar maanden later de voorraad goed is zullen er retailers in prijzen gaan dalen. Wil je hem op de releasedag zelf dan is het gewoon in de rij staan bij Apple en tegelijk bij een paar retailers, dan valt er altijd wel eentje.
Top, bedankt voor de info. Was inderdaad van plan om op releasedag bij Apple en een aantal retailers in de rij te gaan staan. Kan niet wachten tot september, kan ik hopelijk weer 5 jaar vooruit haha
Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee