Iemand ervaring met dit merk?
https://www.amac.nl/satec...ion-iphone-12-airpods-pro
Nu met 20% korting.
Nu met 20% korting.
Niet met dit merk maar wel met een soortgelijke van Benks. Werkt prima alleen passen sommige leren hoesjes niet ivm het grotere camera island.cliors schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:07:
Nu met 20% korting.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ik hou het bij een clear case voor de rest niets. Wel vraag ik mij af of dit soort merken niet super traag opladen.TheKerremenke schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:30:
[...]
Niet met dit merk maar wel met een soortgelijke van Benks. Werkt prima alleen passen sommige leren hoesjes niet ivm het grotere camera island.
Ik gebruik nu al 4 jaar een draadloze oplader van Satechi icm een 5W iPhone-lader en hij werkt nog perfect. Elke nacht laad ik mijn telefoon ermee op. Het gaat niet snel, maar ‘s ochtends is hij altijd 100% opgeladen. Helemaal prima dus!cliors schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:07:
Nu met 20% korting.
Ik geloof dat deze de 15W Belkin is?syltheboy schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:55:
[...]
Ik gebruik nu al 4 jaar een draadloze oplader van Satechi icm een 5W iPhone-lader en hij werkt nog perfect. Elke nacht laad ik mijn telefoon ermee op. Het gaat niet snel, maar ‘s ochtends is hij altijd 100% opgeladen. Helemaal prima dus!
Die MagSafe lader die jij liet zien laadt maximaal met 7,5W, terwijl het model van Belkin met 15W laadt. Die is 2 tientjes duurder, maar je krijgt er wel een lader bij.
[Voor 39% gewijzigd door badros86 op 20-11-2022 12:53]
Waarom zo lang wachten? Belsimpel heeft de Pro op voorraad..badros86 schreef op zondag 20 november 2022 @ 12:50:
Gisteren de 14 Pro besteld. Nu 5 tot 6 weken de tijd om een goed hoesje te vinden.![]()
Een screenprotector is wrs aan te raden?
Edit: ow en is een 20w lader (bedraad) aan te raden als het laden voornamelijk snachts zal gebeuren? De batterij gaat wrs langer mee als ik een lager wattage gebruik(?).
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
In combinatie met abo bij T-mobile besteld. Ik zal even kijken bij belsimpel.pdavie2311 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:16:
[...]
Waarom zo lang wachten? Belsimpel heeft de Pro op voorraad..
Ook net gedaan. In eerste instantie staat er "op voorraad" maar verderop zie je gewoon 3 weken levertijd staan...badros86 schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:28:
[...]
In combinatie met abo bij T-mobile besteld. Ik zal even kijken bij belsimpel.
Ik gebruik een 5w lader van Apple om 's nachts op te laden. Gaat prima, rond 22:30u op de lader, 7u er weer af en altijd 100%badros86 schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:38:
Klopt idd. Scheelt wel 2 tot 3 weken.
Welke charger gebruiken jullie?
En @badros86[rgb] schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:29:
[...]
Ook net gedaan. In eerste instantie staat er "op voorraad" maar verderop zie je gewoon 3 weken levertijd staan...
[Voor 30% gewijzigd door Pepper92 op 20-11-2022 22:10]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Gaat hier ook altijd mis. Bij mn laatste phone zat er al een op in de doos. Hoeveel vraagt Amac voor het plakken? Ik las dat plakken in de douche helpt tegen stof en tegenwoordig leveren ze een mal mee zodat ie goed geplaatst wordt.Pepper92 schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:07:
[...]
En @badros86
Morgen trouwens ook langs de Amac om een screen protector te laten plakken. Eerder goede ervaring mee en zelf plakken leidt bij mij bijna altijd tot mislukking
Hou er rekening mee dat Amac maar 24 uur (!) garantie geeft op (het plaatsen van) de screenprotector. Die van mij liet binnen een week los en toen kreeg ik de standaard 'Amac service'. Ik moest maar contact zoeken met Belkin.... Die ballentent weiger ik dus zaken mee te doen.Pepper92 schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:07:
[...]
Morgen trouwens ook langs de Amac om een screen protector te laten plakken. Eerder goede ervaring mee en zelf plakken leidt bij mij bijna altijd tot mislukking
Is het een screenprotector die lang mee gaat? Zonder gaten voor het dynamic island enzo? Wrs laat ik em ook maar plakken daar. 25 euro valt mee. Ik ga er vanuit dat ie er perfect erop zit?Pepper92 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:46:
@badros86 is inmiddels geplakt hier. Ze vragen op zich niets extra’s, maar wel de hoofdprijs voor de screen protector zelf, €25 ongeveer. Maar kan me van m’n vorige telefoon herinneren dat ik 2x €15 heb uitgegeven aan een screen protector en uiteindelijk nog eens €25 bij amac, dus vind het zelf een koopje
Ik heb deze besteld bij Amazon, voordeel is dat je hem zelf erop kan plakken binnen 5 minuten tijd. Daarnaast heeft hij geen gaten voor het Dynamic Island. Ander voordeel is dat het er twee zijn, mocht er één kapot gaan heb je nog een reservebadros86 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 01:08:
[...]
Is het een screenprotector die lang mee gaat? Zonder gaten voor het dynamic island enzo? Wrs laat ik em ook maar plakken daar. 25 euro valt mee. Ik ga er vanuit dat ie er perfect erop zit?
Sinds het Amac debacle gebruik ik die ookSnoopBok schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:22:
[...]
Ik heb deze besteld bij Amazon, voordeel is dat je hem zelf erop kan plakken binnen 5 minuten tijd. Daarnaast heeft hij geen gaten voor het Dynamic Island. Ander voordeel is dat het er twee zijn, mocht er één kapot gaan heb je nog een reserve
Heb je verder een case om je 14PM? Ik wil een Ryan London leather case om m'n 14P, maar dan moet het wel goed zitten met deze glazen screenprotector.SnoopBok schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:22:
[...]
Ik heb deze besteld bij Amazon, voordeel is dat je hem zelf erop kan plakken binnen 5 minuten tijd. Daarnaast heeft hij geen gaten voor het Dynamic Island. Ander voordeel is dat het er twee zijn, mocht er één kapot gaan heb je nog een reserve
Ik kan bevestigen dat die Spigen glasprotector prima past met een Ryan London case.badros86 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:52:
[...]
Heb je verder een case om je 14PM? Ik wil een Ryan London leather case om m'n 14P, maar dan moet het wel goed zitten met deze glazen screenprotector.
Ik heb een Spigen Ultra Hybrid MagFit Case om mijn 14 Pro Max heen. Ik ben er nog niet heel erg gelukkig mee: de aan- en uit knop kraakt wat als je er op klikt (zonder case gebeurt dit niet) en je ziet het stof zitten omdat het een doorzichtige case is. Ik had eigenlijk verwacht dat er bijna geen stof tussen zou komen te zitten, stof is ook lastig te verwijderen omdat de case heel erg strak om de telefoon heen zit. Verder zit het wel goed met de glazen screenprotector.badros86 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:52:
[...]
Heb je verder een case om je 14PM? Ik wil een Ryan London leather case om m'n 14P, maar dan moet het wel goed zitten met deze glazen screenprotector.
Maar zorgt het niet hebben van een gat bij het Dynamic Island er dan niet voor dat het wellicht een vertekend beeld geeft met foto's?SnoopBok schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:22:
[...]
[Voor 96% gewijzigd door cv8x op 23-11-2022 16:27]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Ik heb geen artifact’s kunnen zien bij de selfie foto’s, maar ik gebruik de selfie camera ook niet zoveel.OmgItsKoen schreef op woensdag 23 november 2022 @ 15:42:
[...]
Maar zorgt het niet hebben van een gat bij het Dynamic Island er dan niet voor dat het wellicht een vertekend beeld geeft met foto's?
Full screen zonder gaten, en zit er perfect op. Rondom een klein beetje speling tussen glas en hoesje. Of ie lang meegaat dat weet ik niet…badros86 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 01:08:
[...]
Is het een screenprotector die lang mee gaat? Zonder gaten voor het dynamic island enzo? Wrs laat ik em ook maar plakken daar. 25 euro valt mee. Ik ga er vanuit dat ie er perfect erop zit?
Die op mijn 12 Pro Max zit al er bijna 2 jaar perfect op. De laatste weken heb ik wel wat krasjes opgemerkt, maar dat stoort mij niet. Al heb ik nog een screen-protector als reserve (was een 2-pack).Pepper92 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:09:
[...]
Full screen zonder gaten, en zit er perfect op. Rondom een klein beetje speling tussen glas en hoesje. Of ie lang meegaat dat weet ik niet…
100% gelijk!!pdavie2311 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:44:
Protectors zijn spuuglelijk in mijn optiek en doen afbreuk aan de telefoon..
Heb ook meestal deze van Spigen, zeer eenvoudig aan te brengen en ze komen als 2pack inderdaad dus als er een keer wat sneuvelt kan er direct een backup op. Zeer tevreden. En als ik ze netjes erop krijgt, dan kan iedereen ditSnoopBok schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:22:
[...]
[Voor 4% gewijzigd door Vildhjarta op 24-11-2022 09:36]
Laat je de telefoon tot dinsdag in de doos.badros86 schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:07:
M'n 14P wordt zo al (ja op zondag) bezorgd. De screenprotector dinsdag pas. Had graag gewild dat de screenprotector er gelijk op kon ivm stof en bubbels, maar helaas.
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
That's impossibleRivanov schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:08:
[...]
Laat je de telefoon tot dinsdag in de doos.
Hartstikke bedankt voor deze tip, ik heb echt nog nooit zo makkelijk een screenprotector opgeplakt!SnoopBok schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:22:
[...]
Brodit al gecheckt? Is wel wat aan de prijs, maar ben er al 4 jaar blij mee!Speculaes schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:53:
Wie heeft er een gouden tip voor een goede houder voor in de auto? Ik zoek een magsafe-houder, die ik op het dashboard kan plakken. De ventilatieroosters in de Ford Fiësta vind ik net ongelukkig zitten qua zichtbaarheid namelijk.
Dat ziet er wel verdomde stevig uit. Ga ik eens bekijken!Jaws77 schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:02:
[...]
Brodit al gecheckt? Is wel wat aan de prijs, maar ben er al 4 jaar blij mee!
[Voor 11% gewijzigd door Mr. Freeze op 06-12-2022 15:44]
XBL gamertag StayingPow3r
[Voor 14% gewijzigd door badros86 op 07-12-2022 10:56]
Waarom gaat ie terug?pdavie2311 schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:26:
Iemand nog belang bij een nieuwe Ryan London donkerbruine lederen case iPhone 14 Pro? Anders gaat hij morgen retour naar Engeland.
Ik heb er een van Coolblue (Bluebuilt) gekocht, maar die past niet met de (officiële) case op de 14 Promatthijst schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:58:
Lens protectors?
Ik heb een hoop iPhone bekrast gehad, maar nog nooit een lens weten te slopen.
Als het goed is, is het camera glas van de 14 Pro (Max), gelijk aan de 13 Pro (Max).Thomas schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 20:31:
[...]
Weet iemand of de lensjes echt van saffierglas zijn (en dus niet spul dat al krast bij een level 6)? Jerryrig heeft ‘m in ieder geval (nog) niet getest…
Think Different
Was dit een eenmalige actie of hebben ze deze standaard in het assortiment?Mr. Freeze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:38:
MagSafe lader bij Trekpleister drogist, 10€, Werkt prima hier met een Samsung usb-c lader.[Afbeelding]
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Het lijkt me een standaard product gezien de verpakking, maar zo vaak kom ik niet bij de Trekpleister maar ik kan deze week wel weer eens binnen lopen.Rivanov schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:32:
[...]
Was dit een eenmalige actie of hebben ze deze standaard in het assortiment?
Werkt ie verder goed? Detecteert de iPhone 'm ook als MagSafe met de animatie?Mr. Freeze schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:35:
[...]
Het lijkt me een standaard product gezien de verpakking, maar zo vaak kom ik niet bij de Trekpleister maar ik kan deze week wel weer eens binnen lopen.
Ja, dat doet ik mooi maar het laden gaat niet supersnel hoor, als telefoon helemaal leeg is dan is m'n 12 Pro Max wel een paar uur aan het laden, iets van 20-25% per uur.Rivanov schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:37:
[...]
Werkt ie verder goed? Detecteert de iPhone 'm ook als MagSafe met de animatie?
Duidelijk! Heb hier wel AppleCare erbij genomen, als er dan ooit wat mis gaat met je lens betaal je 99 euro. Vrij veel vind ik, maar goed.sushieffer schreef op zondag 8 januari 2023 @ 09:56:
[...]
Als het goed is, is het camera glas van de 14 Pro (Max), gelijk aan de 13 Pro (Max).
Bij de test van JerryRigEverything krassen de lenzen bij lvl 6. Dus dit zal bij de 14 serie ook zo zijn.
Let op met Amac, garantie tot de voordeur. Mijn 11 Pro screen protector van 39€ liet binnen 2 weken los en Amac weigerde elke vorm van garantie…Eiríkr schreef op zondag 8 januari 2023 @ 08:29:
[…]
en loop bij de Amac binnen voor een screen protector. Die plakken 'm meteen dus wel zo handig.
Dat is lelijk zeg! Ik ga het 1x proberen. Mocht het ook mis gaan dan zal ik het delen.Tomba schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:41:
[...]
Let op met Amac, garantie tot de voordeur. Mijn 11 Pro screen protector van 39€ liet binnen 2 weken los en Amac weigerde elke vorm van garantie…
Ik kreeg bijna een maand later gewoon een nieuwe onder garantie.Tomba schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:41:
[...]
Let op met Amac, garantie tot de voordeur. Mijn 11 Pro screen protector van 39€ liet binnen 2 weken los en Amac weigerde elke vorm van garantie…
Ging hier om Amac Eindhoven FWIW.Roos79 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 12:52:
[...]
Ik kreeg bijna een maand later gewoon een nieuwe onder garantie.
Dus zal aan de winkel en an net personeel liggen denk ik ook.
Het ligt er een beetje aan waarvoor je hem wilt gebruiken.Mr. Freeze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:38:
MagSafe lader bij Trekpleister drogist, 10€, Werkt prima hier
[Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 09-01-2023 07:04]
Is het niet een deel levering ?DMB schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:38:
Hi,
Ik vroeg mij af of iemand mij hier kan helpen. Ik heb een iPhone 14 besteld. Hij zou in de avond geleverd worden, zo geschiedde. De PostNL bezorger stond voor de deur met mijn pakketje. Direct voelde het pakket heel licht, dus ik besloot hem direct open te trekken. Je raad het al! De telefoon was foetsie. De bestelde screenprotector en case zaten nog wel in de doos. (Telefoon stond wel op de pakbon) direct het pakketje mee terug gegeven, maar de bezorger heeft hem toch gemarkeerd als ontvangen. Nu staat er in de postNL app dat het pakketje 220gram woog. Dit lijkt mij weinig voor een verzenddoos, iPhone 14 in doos, met boekje, kabeltje en de bestelde screenprotector en hoesje. Echter weet ik niet hoeveel een Iphone 14 in doos met bijgeleverde kabel en boekjes weegt en denk ik dat 220gram te weinig is. Is er iemand die een Iphone 14 heeft en voor mij dit wil wegen? Dit zou erg helpen in de discussie met PostNL, die zeggen het pakket is geleverd. Alvast bedankt!
Nee hij was voorradig en stond ook op de pakbon. Ik heb gevonden dat hij 172gr weegt, maar dat is natuurlijk los. Het gaat mij om het gewicht van een iphone incl verpakking etc. Want 220gr lijkt mij juist weinig voor een iphone 14 in doos icm met ook de bestelde accessoires.Signs schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:11:
[...]
Is het niet een deel levering ?
Oftewel, iPhone 14 is niet voorradig maar je krijgt alvast je andere goodies ? Dan is 220 gram nog te veel.
Enfin volgens de Apple website weegt de iPhone 14 172gram.
Kan deze ten zeerste aanraden. Op 13P goed gebruikt en nu op 14PM ook.SnoopBok schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:22:
[...]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
BlaBlaBla
Er wordt aangeraden om hem in de badkamer te monteren. Zelf heb ik hem zonder problemen kunnen monteren op mijn 12 Pro Max (direct toen ik hem uitpakte). Ik heb dat gewoon in de woonkamer gedaan aan de eettafel. Je moet wel geduld hebben.Strider schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:46:
Iemand nog tips hoe je een Spigen glasprotector stofvrij kunt monteren? Ik heb er al 2 verprutst door 1 a 2 lange stofdeeltjes
[Voor 8% gewijzigd door syltheboy op 16-01-2023 22:22]
Vochtige ruimte inderdaad. Ik doe het na het douche. Scherm schoonmaken, even met de sticker erover, en dan de folie van de protector verwijderen (deze altijd al goed om houden zodat er geen stof op kan vallen) en dan opplakken. Werkt bij mij tot nu toe elke keer prima.Strider schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:46:
Iemand nog tips hoe je een Spigen glasprotector stofvrij kunt monteren? Ik heb er al 2 verprutst door 1 a 2 lange stofdeeltjes
©2004
Ik kan het ook niet. De wet van minimaal 1 stofdeeltje geldt voor elke screenprotector bij mij.Strider schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:46:
Het is veel te mooi weer vandaagStrider schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:27:
Ik overweeg nu om het gewoon maar buiten te doen, tussen de regenbuien door?
Precies. Daarom 1 kant op schoonmaken. Bv van links naar rechts. Dan met grote sticker laatste stofjes verwijderen. Dan meteen protector plaatsen bij groot licht.Dennisweb schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 19:04:
Als je er wel stof tussen hebt, gebeurt dat waarschijnlijk bij het schoonmaken al.
Dat zijn van die dingen die een probleem oplossen wat er niet is. Als ik wat rondGoogle op iets als "gebroken camera glas iphone", dan vind je misschien enkele tientallen praktijkvoorbeelden, geen honderden. Op miljarden verkochte iPhones... Het is denk ik net zo gewoon-pech als dat je hem laat vallen en het achterglas breekt, alleen dan een véél kleinere kans.Thomas schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 21:03:
Pff. Merkte vandaag op dat onder die cameralens “kapjes” die overal op Amazon en AliExpress staan heel veel stof zat. Bij het schoonmaken wipte er zowaar een kapje af, maar dan alleen het ringetje; de lenscover inclusief adhesive zat nog stug vastgeplakt op de lens. Plakt enorm en ik kreeg het er met veel moeite af met een plastic tooltje. Daarna hetzelfde bij de rest gedaan en poetsen maar om de lijmrestanten weg te halen. Goddank is er niks beschadigd. Laat het een les zijn voor iedereen die overweegt dat soort kapjes te kopen: Doe je zelf een lol, laat die dingen er af. Kan mijzelf wel voor m’n kop slaan.
Yup. Was hier meer “voor de zekerheid”, is en blijft een hele dure telefoon. Ik zie dat reparatie bij eventuele krassen / gebroken lenscovers niet echt duur is (icm AppleCare+ of bij derden, pakweg 100 euro max), dus ik ga er ook niets meer opplakken.Dennisdn schreef op zondag 22 januari 2023 @ 07:44:
[...]
Dat zijn van die dingen die een probleem oplossen wat er niet is. Als ik wat rondGoogle op iets als "gebroken camera glas iphone", dan vind je misschien enkele tientallen praktijkvoorbeelden, geen honderden. Op miljarden verkochte iPhones... Het is denk ik net zo gewoon-pech als dat je hem laat vallen en het achterglas breekt, alleen dan een véél kleinere kans.
Heb je de caudabe sheath al aangeschaft?Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:43:
Iemand toevallig een adres gezien voor de Caudabe Sheath iPhone 14 Pro? Applehoes verkoopt ze maar zonder datum. En volgende week vrijdag heb ik hem wel echt nodig. Wil eigenlij wel speciaal deze weer omdat die meer dan goed bevallen is op de 12 pro max. Na 2 jaar nog in top vorm en geen slijtage plekken of gekkigheid. Ondanks ik er nog wel eens geld of een pas tussen de telefoon en cover stop.
Kan jij hem voor de helft maken?pdavie2311 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 07:42:
Pracht ding! Maar dat bedrag gaat nergens over. Anker is het toch? Had ik voor de helft gekund in mijn optiek.
Waar slaat dat op? Anker staat normaal niet bekend om mee te gaan met de prijzen van Apple. Nu zitten ze er zelfs boven. Dat is mijn punt. Dan maar iets minder marge..Roos79 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:20:
[...]
Kan jij hem voor de helft maken?
Maar zeker een duur ding maar wel mooi!
Precies. Dat gebruik ik om de 2 dagen met mijn AWU! 😉Dennisdn schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:43:
Vind hem ook mooi... Ze hadden alleen de watch-lader een kwartslag moeten draaien, nu kun je hem niet als nachtklokje gebruiken door zacht op nachtkastje te tikken.
Je geeft aan had IK voor de helft gekund daarom vraag ik dat even?pdavie2311 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:39:
[...]
Waar slaat dat op? Anker staat normaal niet bekend om mee te gaan met de prijzen van Apple. Nu zitten ze er zelfs boven. Dat is mijn punt. Dan maar iets minder marge..
Goh, een typefout…Had OOK voor de helft gekund..Pffffff….Roos79 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:34:
[...]
Je geeft aan had IK voor de helft gekund daarom vraag ik dat even?
Met de telefoon die er langs hangt is dat niet echt nodigDennisdn schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:43:
Vind hem ook mooi... Ze hadden alleen de watch-lader een kwartslag moeten draaien, nu kun je hem niet als nachtklokje gebruiken door zacht op nachtkastje te tikken.
Volgens mij is deze ook in opdracht van/of samen met Apple gemaakt aangezien hij ook alleen exclusief daar te koop is dan hangt er ook wel gelijk een apple prijs aan...pdavie2311 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:39:
[...]
Waar slaat dat op? Anker staat normaal niet bekend om mee te gaan met de prijzen van Apple. Nu zitten ze er zelfs boven. Dat is mijn punt. Dan maar iets minder marge..
Biedt spigen er niet 1 aan? Daar ben ik erg tevreden over.pdavie2311 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 07:55:
Excuus dat ik dit even hier post maar juiste topic zit onder het stof en is te oud 😉 Voor mijn beide dochters nu 2x een zogenaamde full screenprotector besteld middels Amazon maar die dekt totaal niet het gehele scherm. Niet een klein beetje te klein maar ziet er niet uit. Kan ik wellicht een ander type iPhone pakken om een grotere protector te bestellen die wel beter past? Gaat om de iPhone 11, niet de Pro. Ik weet dat het scherm 6,1 is maar de protectors zijn lachwekkend te klein. Wellicht dat iemand nog weet welke hij of zij had op hun 11?
©2004
Zijn wel stuk duurder, daar heb ik normaal 2 voor, maar toch maar besteld. Thanx.hk12nl schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:09:
[...]
Biedt spigen er niet 1 aan? Daar ben ik erg tevreden over.
Het is altijd goedkoper dan een nieuw scherm bij een ongelukje.pdavie2311 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:40:
[...]
Zijn wel stuk duurder, daar heb ik normaal 2 voor, maar toch maar besteld. Thanx.
Had ik ook altijd maar bij m’n 14 pro voor het eerst deze van spigen en erg tevreden over. En ik ben daar redelijk kritisch in als ik zelf zeg.pdavie2311 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:40:
[...]
Zijn wel stuk duurder, daar heb ik normaal 2 voor, maar toch maar besteld. Thanx.
©2004
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ben zelf wel blij met de Apple leren case. Heb de inkt kleur die is wat blauwig en kleurt wel mooi bij de zilveren uitvoering die ik dit keer heb.pinokkia schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:19:
Eindelijk vandaag mijn Spigen Mag Armor MagFit Case voor de iPhone 14 Pro binnen. Het is net iets hoger dan die verschrikkelijke camera uitstulping. Ben nog aan het kijken welke 2e backcover ik voor de iPhone 14 Pro ga kopen. Iemand die nog suggesties heeft? Ik zit vooral te twijfelen tussen leren Apple Case, decoded, Pitaka en Phone Rebel series gen-4
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik heb zelf voor 4 jaar terug zo’n prologic (volgens mij) Lightning kabel gekocht. Deze kabel doet het nog steeds perfect. Het is ook een kwestie rustig de kabel in je iPhone doen/uithalen.Toppe schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:36:
Man man man ik wordt echt geïrriteerd van m’n oplaadkabels. allemaal gaan ze steeds kapot.
Iemand een suggestie wat nou echt een fatsoenlijk kabeltje is zonder dat de connector steeds verrot gaat? USB-C is wel een vereiste ipv USB-A
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
MagSafe geen optie?Toppe schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:36:
Man man man ik wordt echt geïrriteerd van m’n oplaadkabels. allemaal gaan ze steeds kapot.
Iemand een suggestie wat nou echt een fatsoenlijk kabeltje is zonder dat de connector steeds verrot gaat? USB-C is wel een vereiste ipv USB-A
Ik heb nu een haakse, die kan je niet kapot ‘trekken’ maar de overgang van kabel naar mantel is verrotpinokkia schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:43:
[...]
Ik heb zelf voor 4 jaar terug zo’n prologic (volgens mij) Lightning kabel gekocht. Deze kabel doet het nog steeds perfect. Het is ook een kwestie rustig de kabel in je iPhone doen/uithalen.
Jawel, alleen heb ik ook nog wel eens visite die ‘t snoertje gebruikt zonder. Maar dan haal ik daarvoor wel een Ikea snoertje
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details