• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 20:48
Rivanov schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:24:
[...]

Nee, gebruik geen MagSafe. En ja, ik vind zo'n ring op je case spuuglelijk. Mag ik dat vinden? ;)
Dan neem je diezelfde case toch maar zonder Magsafe?

Ik had die besteld omdat degene die ik wilde (dezelfde maar dan met Graphite kleurige Magsafe ring) onbeschikbaar was.
Zit goed om m'n 14 Pro Max, ben er tevreden over alleen heb ik nu geen MagSafe wat ik blijkbaar toch vaker gebruikte dan ik mij bewust van was.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Flipm0de schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 08:56:
[...]

Zijn ze niet heel glad? Ik twijfel over die met hout of toch een Nomad. Die lijken ook goede bescherming te bieden.
Nee, ik vind de Mous cases niet glad en houden prima vast, ook met koude handen.
Ik heb de carbon versie gehad voor de X en de houtversie voor de 11 pro.
(Ooit is er 1 stuk gegaan en die wordt dan gratis vervangen door Mous.)

Nu denk ik aan de lederen versie.
rvdlaar schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:45:
[...]

Dan neem je diezelfde case toch maar zonder Magsafe?

Ik had die besteld omdat degene die ik wilde (dezelfde maar dan met Graphite kleurige Magsafe ring) onbeschikbaar was.
Zit goed om m'n 14 Pro Max, ben er tevreden over alleen heb ik nu geen MagSafe wat ik blijkbaar toch vaker gebruikte dan ik mij bewust van was.
Uhh.. Die heb ik ook. ;)

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Net even in een Apple Store geweest maar dat Hollandse nieuwe leer kleurtje is toch wel erg leuk, lijkt een beetje op Hermes oranje, daar de Wallet maar van mee genomen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-05 16:34
Rivanov schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:24:
[...]

Nee, gebruik geen MagSafe. En ja, ik vind zo'n ring op je case spuuglelijk. Mag ik dat vinden? ;)
Hoe kan dát nou, ziet der toch super ‘iponish’ en shit uit!
Net als de notch en island ofcourse :>

[Voor 8% gewijzigd door roT- op 01-10-2022 23:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 20:24
roT- schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 23:07:
[...]

Hoe kan dát nou, ziet der toch super ‘iponish’ en shit uit!
Net als de notch en island ofcourse :>
Wat is je punt? Even trollen?

• roT-
Volkan1984 schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 16:50:
[...]

Wat is je punt? Even trollen?
Even gekken. Of is dat ook niet meer toegestaan?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 08:01
O, dacht dat je wilde laten zien hoe slecht je talen beheerst :+

[Voor 4% gewijzigd door appie39 op 02-10-2022 17:36]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-05 21:31
Ben toch maar voor een Apple leather case gegaan. Bij Amac nog diverse vergeleken, maar vond deze het prettigst aanvoelen. Als ik dan toch al voor een van de duurste toestellen ga, past dit er ook wel bij :+

Ga er ook de eerder genoemde Spigen screen protector op plaatsen. Helaas niet goed gekeken en per ongeluk die voor het verkeerde model besteld. Hopelijk vanaf morgen de juiste binnen en dan benieuwd hoe het plaatsen zal gaan.

• roT-
Southern Sun schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:07:
Ben toch maar voor een Apple leather case gegaan. Bij Amac nog diverse vergeleken, maar vond deze het prettigst aanvoelen. Als ik dan toch al voor een van de duurste toestellen ga, past dit er ook wel bij :+

Ga er ook de eerder genoemde Spigen screen protector op plaatsen. Helaas niet goed gekeken en per ongeluk die voor het verkeerde model besteld. Hopelijk vanaf morgen de juiste binnen en dan benieuwd hoe het plaatsen zal gaan.
Altijd een goede keuze, voor welke kleur ben je gegaan? Heb ook een leather case van Apple maar deze gaat na verloop van tijd wel wat plakken is mijn ervaring..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-05 21:17
Ik heb de originele leren Apple case toch vervangen voor de UAG Monarch pro Kevlar met magsafe.
Deze ligt plat op tafel door de verhoging aan de zijkanten. Voelt erg goed de hand en is geen zwaar geval als je het vasthoud. Da magsafe magneten lijken wel iets sterker dan deze van Apple. Originele magsafe wallet zit goed vast. En de case ziet er ook nog eens goed uit, alhoewel smaken natuurlijk verschillen.

• Southern Sun
roT- schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 19:35:
[...]

Altijd een goede keuze, voor welke kleur ben je gegaan? Heb ook een leather case van Apple maar deze gaat na verloop van tijd wel wat plakken is mijn ervaring..
Heel saai zwart. Blijf ik toch altijd op teurg komen. Misschien dat ik ooit nog eens een transparante er naast koop, maar eerst maar eens hiermee beginnen. Wat was bij jou na verloop van tijd ongeveer?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• roT-
Southern Sun schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:04:
[...]

Heel saai zwart. Blijf ik toch altijd op teurg komen. Misschien dat ik ooit nog eens een transparante er naast koop, maar eerst maar eens hiermee beginnen. Wat was bij jou na verloop van tijd ongeveer?
Maandje of 2. Heb snel zweethandjes helaas. Enige oplossing die werkt bij leer is lichtjes opschuren dan.

Schoonmaken etc heeft geen zin is mijn ervaring.

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:53
Southern Sun schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 21:04:
[...]

Had ik nooit last van. Vind ik persoonlijk nog steeds de beste case. Transparant krijgt vaak een verweerde kleur na verloop van tijd.

• thisisjazz
Iemand ervaring met deze charger? De belkin variant is 3x zo duur, waar zit dat hem in? Of hebben jullie andere tips voor airpods, apple watch en telefoon laders?

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
Azmodann schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 20:00:
Ik heb de originele leren Apple case toch vervangen voor de UAG Monarch pro Kevlar met magsafe.
Deze ligt plat op tafel door de verhoging aan de zijkanten. Voelt erg goed de hand en is geen zwaar geval als je het vasthoud. Da magsafe magneten lijken wel iets sterker dan deze van Apple. Originele magsafe wallet zit goed vast. En de case ziet er ook nog eens goed uit, alhoewel smaken natuurlijk verschillen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Smaken verschillen inderdaad gelukkig. Persoonlijk vind ik het doodzonde zo’n mooie iPhone te verstoppen in een dik rubberen case. Maar ieder zijn ding 👍🏼

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 14:29
thisisjazz schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 09:17:
Iemand ervaring met deze charger? De belkin variant is 3x zo duur, waar zit dat hem in? Of hebben jullie andere tips voor airpods, apple watch en telefoon laders?
Ik gebruik deze al vanaf dag 1
Iphone 14 Pro max en Apple watch 6 worden samen opgeladen.
Iphone zit in dit hoesje
https://www.appelhoes.nl/...-Pro-Max-case-transparant
Een extra iphone kan je ook draadloos opladen op de plaats waar normaal de airpods liggen.
Via de achterste usb laad ik mijn ipad mini 6 op.
Nachtlampje is ook handig.

Vind het vooral handig om zo de iphone te gebruiken als wekker.
Heb deze ook gekocht bij appelhoes maar was toen nog aan 44,95€

• thisisjazz
sn0w13 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 14:34:
[...]

Ik gebruik deze al vanaf dag 1
Iphone 14 Pro max en Apple watch 6 worden samen opgeladen.
Iphone zit in dit hoesje
https://www.appelhoes.nl/...-Pro-Max-case-transparant
Een extra iphone kan je ook draadloos opladen op de plaats waar normaal de airpods liggen.
Via de achterste usb laad ik mijn ipad mini 6 op.
Nachtlampje is ook handig.

Vind het vooral handig om zo de iphone te gebruiken als wekker.
Heb deze ook gekocht bij appelhoes maar was toen nog aan 44,95€
Ja waarschijnlijk heb jij deze? Goede ervaringen mee dus? Geen warme telefoon? Met laadkabels gebruik ik liever origineel maar draadloos laden zou blijkbaar minder gevoelig zijn vanwege Qi

• sn0w13
thisisjazz schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:15:
[...]

Ja waarschijnlijk heb jij deze? Goede ervaringen mee dus? Geen warme telefoon? Met laadkabels gebruik ik liever origineel maar draadloos laden zou blijkbaar minder gevoelig zijn vanwege Qi
Nee, ik heb deze die nu aan 49,95 staat.
Zit ook een nachtlampje in met verschillende helderheid en een extra USB poort achteraan.
Bij die andere moet je zelf je eigen kabel van je appel watch monteren en heb je geen extra usb-poort aan de achterkant.
Iphone en watch laden normaal op en worden niet warm.

Ik heb wel de combi met usb-c lader van 30watt er bij gekocht.

[Voor 4% gewijzigd door sn0w13 op 03-10-2022 16:33]

• thisisjazz
sn0w13 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:30:
[...]

Zit ook een nachtlampje in met verschillende helderheid en een extra USB poort achteraan.
Bij die andere moet je zelf je eigen kabel van je appel watch monteren en heb je geen extra usb-poort aan de achterkant.

Oké top, fijn om te weten. Dat klinkt goed. Thanks!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 20:55
sn0w13 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:30:
[...]

Laad jij ook je Apple Watch op met deze? Ik lees hier en daar dat dit niet goed zou werken.

• Southern Sun
Southern Sun schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 18:07:
Vanavond deze screenprotector geplaatst, briljant systeem! Kan bijna niet mislukken. Toch een fijner gevoel dat er wat extra bescherming op zit, en voelt best fijn en glad aan. Apple leather case verder ook tevreden mee.

• sn0w13
-NRG- schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:26:
[...]

Laad jij ook je Apple Watch op met deze? Ik lees hier en daar dat dit niet goed zou werken.
Ik gebruik het nu 3 weken en tot nu toe geen problemen.
Ik heb een apple watch 6

• Mad Wally
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 29-05 21:04
Wat vinden jullie de beste/mooiste lederen magsafe case (geen pasjes)? De merken die ik in gedachte had zijn Apple, Mujjo, Nomad en Nomad Horween.
Criteria: uiterlijk en duurzaamheid leer, pasvorm, weinig extra bulk.

Deventer 12xSharp NU AK300B SMA SB3.0

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:37
Iemand een tip voor een case a la Peel of Totallee?
Ik heb nu de Apple lederen case voor mijn 14 Pro Max, maar die vind ik in sommige gevallen toch wel erg log.

Heb vroeger wel eens een Peel en een Totallee case gehad, toen het nog te betalen was om zaken uit de US te halen. Die waren fantastisch!

De Pitake MagEZ 3 case lijkt het meest aan te sluiten op mijn wensen, maar ik vind €70,- wel erg grof voor een dunne case. Als ik de Peel of Totallee uit de US haal, kom ik ook rond de €70,- uit, maar dat vind ik het gewoon niet waard.

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:51
Mad Wally schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 10:16:
Wat vinden jullie de beste/mooiste lederen magsafe case (geen pasjes)? De merken die ik in gedachte had zijn Apple, Mujjo, Nomad en Nomad Horween.
Andar, Bullstrap en Ryan London zijn ook bekende merken. Maar niet in de gewone winkel te vinden.

Bullstrap Dune en Ryan London Saddle Brown heb ik in bestelling staan. Nomad Horween is onderweg voor het stevigere werk.

Dit jaar zo veel mogelijk leren hoesjes. (Behalve een deel van de Nomad en de MagFit van Spigen)

Als ze binnen zijn zal ik wel wat foto’s posten.

[Voor 6% gewijzigd door TheKerremenke op 04-10-2022 12:46]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb er ook een aantal uitgezocht en getest en kom net als twee jaar geleden weer terug bij Apple. Alles klopt aan die hoes: Magsafe, fluweel aan binnenzijde (zowel achterkant als zijkanten) en niet te zwaar. De lederen case van Mujjo was zelfs zwaarder dan die van Apple.

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

• Mad Wally
THE_BASE schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:00:
[...]

Ik heb er ook een aantal uitgezocht en getest en kom net als twee jaar geleden weer terug bij Apple. Alles klopt aan die hoes: Magsafe, fluweel aan binnenzijde (zowel achterkant als zijkanten) en niet te zwaar. De lederen case van Mujjo was zelfs zwaarder dan die van Apple.
Dan zal het toch wel de Apple worden. De animatie is natuurlijk ook wel leuk :)

• thisisjazz
Alles geprobeerd maar blijf toch altijd weer bij Apple. Los van dat die andere merken vaak dan een ander lelijk logo erop zetten voelt het toch altijd vertrouwd. Garantie ook prima. Ligt er ook aan wat je wil. De overige merken bieden soms wel net iets meer variatie en als dat net iets is wat je zoekt dan kan dat ook bepalend zijn

[Voor 12% gewijzigd door thisisjazz op 04-10-2022 16:37]

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Hier ook tevreden met de Spigen Liquid Air -Matte Black case.
Via Amazon.NL besteld.
Morgen komt de screen protector binnen, ook van Spigen.

PS: iemand nog een goede tip voor een betrouwbare 20w lader voor de 14Pro?

[Voor 21% gewijzigd door -Muncky- op 04-10-2022 19:18]

• thisisjazz
-Muncky- schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:17:
PS: iemand nog een goede tip voor een betrouwbare 20w lader voor de 14Pro?
De originele van apple?

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:37

Christiano007

Ich bin der champion

Mujjo Leather MagSafe, mooier, goedkoper, beter leer

Ter land, ter zee en in de kroeg

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 20:48
TheKerremenke schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:22:
[...]

Andar, Bullstrap en Ryan London zijn ook bekende merken. Maar niet in de gewone winkel te vinden.

Bullstrap Dune en Ryan London Saddle Brown heb ik in bestelling staan. Nomad Horween is onderweg voor het stevigere werk.

Dit jaar zo veel mogelijk leren hoesjes. (Behalve een deel van de Nomad en de MagFit van Spigen)

Dank je wel voor de tip!
Andar en Bullstrap zagen er op zich mooi uit, alleen hebben ze hun logo (wat ik niet zo mooi vind) embossed in het leer.
Door jouw tip ben ik bij Ryan London uitgekomen, heb daar een zwarte leren case besteld voor de 14 Pro Max en een pre-order voor AirPods Pro 2 case in de kleur dark brown.
Mooie bijkomstigheid is de free shipping.

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hoi allen,

Voor in mijn auto zoek ik een zwarte MagSafe puck met éxact dezelfde afmetingen als de originele. Mijn Brodit houder is namelijk enkel compatible met de originele, maar de witte ziet er echt niet uit in mijn pikzwarte interieur. Heeft iemand dé gouden tip?

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-05 19:47
EValentino schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:48:
Hoi allen,

Voor in mijn auto zoek ik een zwarte MagSafe puck met éxact dezelfde afmetingen als de originele. Mijn Brodit houder is namelijk enkel compatible met de originele, maar de witte ziet er echt niet uit in mijn pikzwarte interieur. Heeft iemand dé gouden tip?
Deze misschien interessant? Geen idee of hij qua afmeting identiek is, maar wel scherp geprijsd, bekend merk en zwart :)

https://www.amazon.nl/dp/...0c-21&ascsubtag=168734790

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:46
Hoi allen,

Ik zelf gebruik deze nu twee weken icm een clear Mous hoesje naar volle tevredenheid.

https://eu.mous.co/produc...nt?variant=39330342142045

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Hoi allen,

Ik heb deze in de auto:
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_title

©2004

• Reservoir_Dog
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-10-2022
Hallo, nu met die ceramic shield, gebruiken jullie een beschermglaasje?
Groetjes

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-05 23:04
14 pro gisteren eindelijk in ontvangst mogen nemen.

Gelijk voorzien van Spigen screenprotector + Apple leren hoesje.

Moet bekennen dat de kwaliteit van het leren hoesje minder voelt dan de Apple leren hoesjes die ik bij m’n iPhone X had.. maar ik hou even in de gaten hoe deze zich houdt..

Iemand anders die deze ervaring ook deelt?

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:37
Nee, ik merk geen verschil in kwaliteit met de vorige cases. Ik kan me wel herinneren dat er op een gegeven moment wat gladder leer werd gebruikt (of leer is gladder gemaakt), maar de kwaliteit vind ik top.

Sinds de X koop ik de Apple Leather Case erbij.
CeetjeBeetje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:58:

Moet bekennen dat de kwaliteit van het leren hoesje minder voelt dan de Apple leren hoesjes die ik bij m’n iPhone X had.. maar ik hou even in de gaten hoe deze zich houdt..

Ja ik vind dit ook. Die van de X bleef veel langer netjes. Hij veranderde wel iets maar dat hoor bij leer volgens mij. Die van de 12 vertoonde na 6 maanden echte kale plekken. Best zonde.

©2004

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:47
Tayfunc schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:26:
Ik zit te twijfelen tussen de moft en decoded magsafe wallet. Toevallig iemand die beide heeft (gehad) en welke beter is?
Ben je al verder?
Heb je al een keuze gemaakt?
Die Moft lijkt me ideaal alleen 2 pasjes En alleen in lichtblauw nog te verkrijgen... inmiddels ook andere kleuren op Amazon.
Die decoded lijkt me ook wel wat (en verkrijgbaar en betaalbaar),

Zag net deze video. Toch wat extra opties!

Toch zou ik graag de zoekmijn wallet functie ook willen maar €65 is toch wel een hoop meer geld. En liefst 4 pasjes... My search continues. Als er andere ervaringen zijn verneem ik die graag!

[Voor 12% gewijzigd door OmeRobbie op 16-10-2022 18:17]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

CeetjeBeetje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 16:58:

Hier net zo qua lederen Apple Hoes bij de 14 Pro Max. Het lijkt alsof de bovenkant van de telefoon steeds los gaat. Had perongeluk mijn ervaring hier al geschreven toen ik pas die topicwarning zag:
Kecin in "[iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max)] Ervaringen & Discussie"

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 29-05 20:44
Ik wilde eigenlijk nog een jaar mijn 11 Pro houden en daarna pas upgraden, maar ik kon via het werk 500 euro korting krijgen en mijn 11 Pro had wel een nieuwe batterij nodig en had de laatste tijd issues met bedraad opladen. Dus toch maar een 14 Pro besteld.
Ik heb er gelijk een Spigen Screen Protector opgedaan en een Spigen Ultra Hybrid hoesje (zoals ik ook had op mijn 11 Pro). Maar ik vind het hoesje niet heel fijn, denk dat het gedeeltelijk ook wennen is omdat ik nu platte zijkanten heb ipv ronde, maar kreeg het hoesje er net al ook bijna met geen mogelijkheid er van af.
Dus ik wil eigenlijk kijken voor iets anders.

Ik twijfel over een Apple leren of siliconen hoesje (beiden nog nooit gehad), of een ander merk (Bullstrap ziet er erg nice uit wat betreft leren hoesjes maar weet niet of zij leveren in Europa). Nudient ziet er ook wel goed uit voor siliconen hoesjes maar bijna allemaal uitverkocht momenteel.

Iemand anders nog tips en/of ervaringen met de Apple hoesjes?

• TheKerremenke
@Simone96 Hou er rekening mee dat de leren Apple hoesjes anders “patina” ontwikkelen dan de leren hoesjes van Bullstrap. Dit door een blanke coating die erop zit en gaande weg eraf slijt. Bij donkere kleuren gaat dit nog enigszins. Maar de lichtere kleuren zijn niet meer zo mooi na verloop van tijd.

Behalve Bullstrap zou je ook kunnen kijken naar Ryan London, uit Engeland of Andar. Allemaal echte leren hoesjes. (Zonder de blanke coating die Apple gebruikt). Houd wel rekening met aanvullende import kosten ivm niet EU landen. Ze verzenden wel gewoon naar Nederland.

Als je een mix van siliconen en leer zoekt, kan ik Nomad aanbevelen.

Voor meer info kun je ook op het MacRumors forum kijken.
https://forums.macrumors....d-photos.2091430/page-426

Hieronder een paar foto’s.

Ryan London case Saddle Brown
(slecht voorbeeld want hier zit een productie fout in, wordt momenteel nieuwe voor verzonden)

Apple Forrest Green
(coating die begint los te laten op de hoeken. Na ongeveer een maand gebruik)

Apple Pacific Blue van de 12 Pro
(na een tweetal jaren gebruik)

[Voor 11% gewijzigd door TheKerremenke op 18-10-2022 06:07]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• TheKerremenke
Dubbelpost

[Voor 99% gewijzigd door TheKerremenke op 18-10-2022 05:51. Reden: Het was nog vroeg..]

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 29-05 20:44
TheKerremenke schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 05:49:
@Simone96 Hou er rekening mee dat de leren Apple hoesjes anders “patina” ontwikkelen dan de leren hoesjes van Bullstrap. Dit door een blanke coating die erop zit en gaande weg eraf slijt. Bij donkere kleuren gaat dit nog enigszins. Maar de lichtere kleuren zijn niet meer zo mooi na verloop van tijd.

Behalve Bullstrap zou je ook kunnen kijken naar Ryan London, uit Engeland of Andar. Allemaal echte leren hoesjes. (Zonder de blanke coating die Apple gebruikt). Houd wel rekening met aanvullende import kosten ivm niet EU landen. Ze verzenden wel gewoon naar Nederland.

Als je een mix van siliconen en leer zoekt, kan ik Nomad aanbevelen.

Voor meer info kun je ook op het MacRumors forum kijken.
https://forums.macrumors....d-photos.2091430/page-426

Hieronder een paar foto’s.

Ryan London case Saddle Brown
(slecht voorbeeld want hier zit een productie fout in, wordt momenteel nieuwe voor verzonden)
[Afbeelding]

Apple Forrest Green
(coating die begint los te laten op de hoeken. Na ongeveer een maand gebruik)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Apple Pacific Blue van de 12 Pro
(na een tweetal jaren gebruik)
[Afbeelding]
Thanks voor de uitgebreide reactie. Ik denk dat ik wacht totdat Andar de Navy en/of Brown kleur weer op voorraad heeft. Vind die kleuren namelijk erg mooi, lijken veel op die van Bullstrap maar dan iets goedkoper en met een dichte onderkant wat me fijner lijkt dan de open onderkant van Bullstrap en Ryan London. Die invoerrrechten neem ik dan maar voor lief.

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-05 15:33
Ladykiller007 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:11:
Hallo allemaal,

Ik ben voornemens om de Spigen Ultra Hybrid Magfit backcover aan te schaffen.
Nu twijfel ik welke ik zal nemen. Ik heb een deep purple 14 pro besteld die over 3 weken word geleverd.

Welke denken jullie dat mooier zal staan op de DP? De witte of carbon variant?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bedankt!
Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn met deze case. Ik heb deze case namelijk ook en klikken op de power button geeft een krakend geluid. Ik heb de power button ook getest zonder case: geen gekraak. Vind het behoorlijk irritant maar heb geen zin om de case retour te sturen.

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:47
Mad Wally schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:11:
[...]

Dan zal het toch wel de Apple worden. De animatie is natuurlijk ook wel leuk :)
Welke animatie bedoel je?

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:33
SnoopBok schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 17:26:
[...]

Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen zijn met deze case. Ik heb deze case namelijk ook en klikken op de power button geeft een krakend geluid. Ik heb de power button ook getest zonder case: geen gekraak. Vind het behoorlijk irritant maar heb geen zin om de case retour te sturen.
Hoi, ik heb hem uiteindelijk toch niet besteld maar de normale zonder MagSafe.
Deze bevalt net als m’n eerdere Spigen cases heel goed!
Nog nooit iets van gekraak etc gehoord.

Ik zou er gewoon een melding van maken, in principe is het een ultra hybrid case met als extra de MagSafe.

• Mad Wally

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-05 15:33
Ladykiller007 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:24:
[...]

Hoi, ik heb hem uiteindelijk toch niet besteld maar de normale zonder MagSafe.
Deze bevalt net als m’n eerdere Spigen cases heel goed!
Nog nooit iets van gekraak etc gehoord.

Ik zou er gewoon een melding van maken, in principe is het een ultra hybrid case met als extra de MagSafe.
Thanks voor je reply. Ik heb een berichtje gestuurd naar Spigen, ik ben benieuwd of ze reageren.

• laantje2022
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21-10-2022
Goedenavond, ik heb een schitterende iphone 14 pro, alleen het hoesje(transparant) en het glaasje bijten elkaar waardoor de hoeken lucht bevatten met name als je typt, iemand een goede setup welke dit niet heeft? Net bij een phonestore geweest die kon mij niet helpen…

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 14:05
Vandaag ook mijn Pro Max in gebruik genomen, had na altijd zwarte leather case van Apple nu de Bosgroene genomen maar heb net toch maar een Midnight weer gehaald en de groene gaat terug :D lekker Saai weer.

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:43
laantje2022 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:54:
Goedenavond, ik heb een schitterende iphone 14 pro, alleen het hoesje(transparant) en het glaasje bijten elkaar waardoor de hoeken lucht bevatten met name als je typt, iemand een goede setup welke dit niet heeft? Net bij een phonestore geweest die kon mij niet helpen…
Op mijn iphone 14 pro heb ik de volgende combinatie en die werkt goed .
- Hoesje : Spigen - Ultra Hybrid iPhone 14 Pro Hoesje | Transparant
- Screenprotector : Spigen Align edge to edge iPhone 14 Pro glazen screenprotector

• Ruud0012
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-02 15:52
edebee schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:43:
[...]

Op mijn iphone 14 pro heb ik de volgende combinatie en die werkt goed .
- Hoesje : Spigen - Ultra Hybrid iPhone 14 Pro Hoesje | Transparant
- Screenprotector : Spigen Align edge to edge iPhone 14 Pro glazen screenprotector
Poeh, wat pakken jullie die telefoon toch in. Ik heb alleen het Apple transparant hoesje met Mag-safe voor op mijn werk. In het weekend zonder enige bescherming. Is toch jammer om zo'n mooi toestel helemaal te verpakken...
Goed weekeinde allen.

Anoniem: 343919

Wanneer krijg je deze animaties? Alleen met Apple accessoires? Want ik heb een Belkin autolader, Belkin powerbank en een tech21 hoesje, allemaal met Magsafe maar geen animatie.

• DiffieHM
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-05 20:15
Heb een 14 Pro Max en 14 Pro (voor de Mrs :+ ) in bestelling. Kan iemand bevestigen of de lederen hoesjes van Apple de camera bump volledig wegwerken? Wil dus graag een volledig vlakke bodem bekomen.

• TheKerremenke
DiffieHM schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:13:
Heb een 14 Pro Max en 14 Pro (voor de Mrs :+ ) in bestelling. Kan iemand bevestigen of de lederen hoesjes van Apple de camera bump volledig wegwerken? Wil dus graag een volledig vlakke bodem bekomen.
Nee dat doen ze niet. Bij mijn weten geen enkele hoes

• Mad Wally
Anoniem: 343919 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:06:
[...]

Wanneer krijg je deze animaties? Alleen met Apple accessoires? Want ik heb een Belkin autolader, Belkin powerbank en een tech21 hoesje, allemaal met Magsafe maar geen animatie.
Alleen bij originele Apple cases

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:38
Anoniem: 343919 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:06:
[...]

Ik krijg wel animatie met een Belkin WIA005vfBK Wireless Charger zonder hoesje om mijn iPhone (14 Pro).

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:50
Ruud0012 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:00:
[...]

Poeh, wat pakken jullie die telefoon toch in. Ik heb alleen het Apple transparant hoesje met Mag-safe voor op mijn werk. In het weekend zonder enige bescherming. Is toch jammer om zo'n mooi toestel helemaal te verpakken...
Goed weekeinde allen.
Ik vind die nieuwe modellen sinds de 12 pro voor geen meter vasthouden zonder hoesje. Koud, scherp, glad. Doe er direct een hoesje omheen voor de grip alleen al. Ik leg m overal neer zonder na te denken. Vliegt soms m’n auto door met CarPlay in t bakje onderin.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• DiffieHM
TheKerremenke schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:36:
[...]

Nee dat doen ze niet. Bij mijn weten geen enkele hoes
Hmm, mijn huidige telefoon (12) met Apple leather case is gewoon vlak achteraan. Is dit dan specifiek een "probleem" voor de Pro modellen?

• TheKerremenke
DiffieHM schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:09:
[...]

Hmm, mijn huidige telefoon (12) met Apple leather case is gewoon vlak achteraan. Is dit dan specifiek een "probleem" voor de Pro modellen?
Inherent aan het design van de 14 pro. De 12/12 pro hadden dit probleem niet ivm een smaller (ondieper) camera eiland.

• TheKerremenke
TheKerremenke schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:22:
[...]

Even een update met wat foto’s.
Donkerbruin Horween Nomad leather/siliconen. Stevig met rubberen rand. Redelijk groot. Wel aan de zware kant. Sluit iets minder goed aan de linker zijde aan. (Schijnt vaker voor te komen met Nomad)

Forrest Green Apple leather. Lederen case. Fijn licht. Sluit perfect aan. Wel nu al de “patina” slijtage op de hoeken. (Donkere plekken)

Saddle Brown Ryan London leather. Lederen case. Zwaarder dan de Apple case. Iets groter ook. Sluit perfect aan. Camera eiland het mooiste afgewerkt. Echte lederen geur. Wel ene kleine imprint links onderen. Alsof er geprobeerd is twee keer een camera eiland uit het leer te drukken. Hebben beide cases. De tweede stukken minder erg. Betekent wel iets kwa QC.

Al met al het meest tevreden over de Ryan London kwa hoes. Ondanks de mindere QC. Nomad is prima voor het zwaardere heavy duty werk. Ondanks minder goed passend.

Apple leer zou ik niet snel meer aanraden gezien ze slijtage van het leer. Wordt niet mooi oud.

My 2 cents. B)

Extra foto van Apple lederen case. Slijtage op hoek

[Voor 35% gewijzigd door TheKerremenke op 27-10-2022 19:33. Reden: Wijziging in foto’s en extra foto’s.]

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

pdavie2311

Live life to the fullest..

TheKerremenke schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:29:
[...]

Donkerbruin Horween Nomad leather/siliconen. Stevig met rubberen rand. Redelijk groot. Wel aan de zware kant. Sluit iets minder goed aan de linker zijde aan. (Schijnt vaker voor te komen met Nomad)

Forrest Green Apple leather. Lederen case. Fijn licht. Sluit perfect aan. Wel nu al de “patina” slijtage op de hoeken. (Donkere plekken)

Saddle Brown Ryan London leather. Lederen case. Zwaarder dan de Apple case. Iets groter ook. Sluit perfect aan. Camera eiland het mooiste afgewerkt. Echte lederen geur. Wel ene kleine imprint links onderen. Alsof er geprobeerd is twee keer een camera eiland uit het leer te drukken. Hebben beide cases. De tweede stukken minder erg. Betekent wel iets kwa QC.

Al met al het meest tevreden over de Ryan London kwa hoes. Ondanks de mindere QC. Nomad is prima voor het zwaardere heavy duty werk. Ondanks minder goed passend.

Apple leer zou ik niet snel meer aanraden gezien ze slijtage van het leer. Wordt niet mooi oud.

My 2 cents. B)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Top gedaan! Wat betaal je nu aan import voor die Ryan cases?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• TheKerremenke
pdavie2311 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:45:
[...]

Top gedaan! Wat betaal je nu aan import voor die Ryan cases?
€10,- ongeveer.

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Ook maar besteld. Ik vind juist de open onderkant wel mooi. Zie je het mooie design toch nog iets. Ben benieuwd!

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

.

[Voor 99% gewijzigd door pdavie2311 op 29-10-2022 20:13]

• TheKerremenke
Bullstrap Dune is onderweg. Eerste keer dat ik zo’n bestelling via de Wallet app kan volgen. 😃

[Voor 53% gewijzigd door TheKerremenke op 31-10-2022 15:18]

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:43
Kan weg, verkeerde iphone thread.

[Voor 106% gewijzigd door Kepro op 31-10-2022 19:53]

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

TheKerremenke schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:29:
[...]

My 2 cents. B)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die Ryan duurt wel lang voordat je hem hebt? Ligt nu bij Customs…

• TheKerremenke
pdavie2311 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:39:
[...]

Die Ryan duurt wel lang voordat je hem hebt? Ligt nu bij Customs…
Bij de douane duurt het inderdaad een 3 tal werkdagen ongeveer. Is mijn ervaring. Lang leve de Brexit…

• DiffieHM
Kan er iemand een goeie screen protecter mét privacy filter aanraden?

Had bij mijn 14 Pro Max deze besteld, maar ben teleurgesteld wat betreft het gedeelte rond het dynamic island.

Er zijn cut outs voor camera en sensors, maar het breekt voor mij volledig de ervaring van het dynamic island. De 2 cutouts vallen extreem op.

Geen idee of dit specifiek door de privacy filter komt. Iemand betere ervaringen?

• BobB
  • Laatst online: 28-05 20:17
DiffieHM schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:39:

Had bij mijn 14 Pro Max deze besteld, maar ben teleurgesteld wat betreft het gedeelte rond het dynamic island.

Er zijn cut outs voor camera en sensors, maar het breekt voor mij volledig de ervaring van het dynamic island. De 2 cutouts vallen extreem op.

Geen idee of dit specifiek door de privacy filter komt. Iemand betere ervaringen?
In ieder geval geen protector met cutouts voor notch/island kopen: dat is echt totaal niet nodig en bovendien is het lelijk en komt er ook nog stof in. Ik heb op m'n 13 Pro Max en nu de 14 Pro Max er een van Spigen en dat werkt helemaal prima. Weliswaar geen privacy filter, daar heb ik geen ervaring mee ;)

[Voor 8% gewijzigd door BobB op 03-11-2022 17:44]

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:40
DiffieHM schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:39:

Panzerglass heeft hele goede

• DiffieHM
kapi_tijn schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:12:
[...]

Panzerglass heeft hele goede
Merk net dat mijn link niet helemaal goed was, maar ik had het dus over een Panzerglass :O Die cut out is dus heel storend.

https://www.coolblue.be/n...screenprotector-glas.html

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:47
Wilde m’n pro Max nude gebruiken maar die achterkant is nogal glad.
Textured matte black sticker op de achterkant helpt daar goed tegen *O*
https://www.xtremeskins.c...s/iphone-14-pro-max-skins

[Voor 3% gewijzigd door matthijst op 06-11-2022 10:47]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:06
matthijst schreef op zondag 6 november 2022 @ 10:46:
Wilde m’n pro Max nude gebruiken maar die achterkant is nogal glad.
Textured matte black sticker op de achterkant helpt daar goed tegen *O*
https://www.xtremeskins.c...s/iphone-14-pro-max-skins
Jip gebruik hem zelf ook naked maar ben voor Dbrand gegaan met de Artic Camo, ben helemaal om. Nice grip. _/-\o_

Add me op Stadia: Gloogle

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:01
Ik heb vaak gedacht over dbrand, maar dan zie ik mijn winkelwagentje en dan vind ik 30 euro plus inklaringskosten toch best veel voor een stukje vinyl...

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:47
Of-Aaargh schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:37:
Ik heb vaak gedacht over dbrand, maar dan zie ik mijn winkelwagentje en dan vind ik 30 euro plus inklaringskosten toch best veel voor een stukje vinyl...
Daarom xtremeskins, zelfde idee, goedkoper en sneller, uit de UK.

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:27
H1MSELF1SH schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:10:
Wegens goede ervaringen uit het verleden met vorige iPhones heb ik alvast voor mijn 14 Pro Max besteld: een Piel Frama "FramaSlimCard" in het rood alsook een Spigen Ultra Hybrid. Ik verwacht van beide cases even tevreden te zijn als ik in het verleden was met vorige iPhones maar laat het zeker weten binnenkort met een korte update van deze post dan.
Op 2 dagen na 2 maanden na de bestelling heb ik vandaag eindelijk mijn Piel Frama "FramaSlimCard" aangekregen voor m'n 14 Pro Max. Net zoals met mijn vorige iPhones duurde het véél langer dan de initieel beloofde 25 dagen die de website vermeldt. Ook communicatie per mail is quasi onbestaande van hun kant als je na anderhalve maand vraagt wanneer je je case mag verwachten. Dit is nog steeds een aandachtspunt voor het Spaanse Piel Frama. We zullen maar denken: het is een bedrijf waar de "mañana mañana" mentaliteit heerst. :)

De FramaSlimCard is een booklet case voor je iPhone waar je nog 3 bankkaarten en enkele biljetten in kwijt kunt. De case biedt dus bescherming aan de voorkant en achterkant van je iPhone.

Dit doet echter geen afbreuk aan de kwaliteit van hun producten. Er is wat mij betreft geen enkel ander merk wat nog maar in de buurt komt van de lederen cases van Piel Frama. Maar je betaalt er ook wel voor. Incl verzending naar Benelux kijk je snel naar 75 euro. Qua bescherming kan ik zeggen dat ze wel één en ander aankunnen. Mijn vorige iPhones zijn meermaals tegen de grond gegaan in die case en nooit schade gehad.

MagSafe laden werkt nog steeds maar het is een beetje mikken om de magneet goed te krijgen aangezien de Piel Frama zelf niet magnetisch is. Aangezien ik nooit MagSafe gebruik is dat geen issue, maar het werkte wel op de MagSafe lader van mijn vriendin.

Piel Frama levert zelfs een klein potje product wat je kan gebruiken om het leer van de case te voeden.

Alles wordt geleverd in een mooi doosje: http://ellende.eu/pf_14pm/IMG_9749.jpg
Doosje geopend: http://ellende.eu/pf_14pm/IMG_9750.jpg
Voorkant case in de doos: http://ellende.eu/pf_14pm/IMG_9751.jpg
Achterkant case: http://ellende.eu/pf_14pm/IMG_9752.jpg
Binnenkant case: http://ellende.eu/pf_14pm/IMG_9753.jpg
14 pro max in Piel Frama: http://ellende.eu/pf_14pm/IMG_9754.jpg
14 pro max achterkant in Piel Frama: http://ellende.eu/pf_14pm/IMG_9755.jpg

Als ik dit vergelijk met de vorige Piel Frama cases die ik heb gehad voor vorige iPhones kan ik zeggen dat ze nog steeds zeer hoogwaardige lederen cases maken. Ze kosten je een arm en een been maar je krijgt er wel iets heel kwalitatief voor terug.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:19

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

H1MSELF1SH schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:20:
[...]

Dit doet echter geen afbreuk aan de kwaliteit van hun producten. Er is wat mij betreft geen enkel ander merk wat nog maar in de buurt komt van de lederen cases van Piel Frama. Maar je betaalt er ook wel voor. Incl verzending naar Benelux kijk je snel naar 75 euro.
[...]
Die Vegan Leather hoesjes van Apple zijn nagenoeg even duur :/

Ben niet kapot van de kleur maar hoesjes zelf ziet er goed uit :P

BTW waarom gebruik je geen [img] tag?

[Voor 14% gewijzigd door Tomba op 08-11-2022 13:53]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• pdavie2311
  • Nu online

pdavie2311

Iemand nog belang bij de mooie Ryan London bruine lederen case voor de 14 Pro? Moet deze nog ophalen op postkantoor namelijk. Zit dus ongeopend in verpakking. Hij mag en kan retour maar als ik iemand hier blij kan maken en dus geen wachttijd vanuit GB roept u maar ..

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:02
Weet iemand toevallig een goeie magsafe carkit? In mijn Aygo is het wat lastiger omdat ik geen roosters heb waar ik ze in kan klikken. Zo'n raam ding heb ik ook geprobeerd maar die vallen er vaak vanaf bij mij :(

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:40
Tripwire999 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:58:
Weet iemand toevallig een goeie magsafe carkit? In mijn Aygo is het wat lastiger omdat ik geen roosters heb waar ik ze in kan klikken. Zo'n raam ding heb ik ook geprobeerd maar die vallen er vaak vanaf bij mij :(
Ik volg deze even, want mijn vrouw heeft ook een Aygo en hetzelfde probleem. Ik heb zelf naar een brodit clip gekeken, maar vond dat nogal omslagtig. https://www.broditcenter....ota-aygo-06-center-2.html

• TheKerremenke
pdavie2311 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:26:
Iemand nog belang bij de mooie Ryan London bruine lederen case voor de 14 Pro? Moet deze nog ophalen op postkantoor namelijk. Zit dus ongeopend in verpakking. Hij mag en kan retour maar als ik iemand hier blij kan maken en dus geen wachttijd vanuit GB roept u maar ..
Ik heb er al twee. (Iets met een garantie dingetje) Dus nee bedankt. Kan ze wel aan anderen aanbevelen.

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
kapi_tijn schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:14:
[...]

Ik volg deze even, want mijn vrouw heeft ook een Aygo en hetzelfde probleem. Ik heb zelf naar een brodit clip gekeken, maar vond dat nogal omslagtig. https://www.broditcenter....ota-aygo-06-center-2.html
Ik heb een Brodit met MagSafe, ik wil niet anders meer.
Heb verschillende keren andere dingen geprobeerd met roosters, raam plakkers en dergelijke maar uiteindelijk kom ik toch weer op brodit uit. Blijft gewoon goed spul.

Enige nadeel is dat de schuif niet helemaal meer dicht gaat omdat de kabel er nog door komt.
Overigens heb ik inmiddels een 90 graden usb-c “omvormer” en gaat ie verder dicht

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05 21:28
Leekvraagje:

Komend van Samsung wil ik niet gelijk het hele Apple accessoires assortiment kopen dus vroeg mij af of ik gewoon m'n huidige usb-c laders/powerbanks/adapters etc kan gebruiken zonder de Iphone daarmee te beschadigen?

• sushieffer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-05 09:47
cliors schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 08:02:
Leekvraagje:

Komend van Samsung wil ik niet gelijk het hele Apple accessoires assortiment kopen dus vroeg mij af of ik gewoon m'n huidige usb-c laders/powerbanks/adapters etc kan gebruiken zonder de Iphone daarmee te beschadigen?
Het is juist de gedachte achter USB-C dat je ook andere adapters etc kan gebruiken. Enige wat je natuurlijk niet kan gebruiken is het kabeltje aangezien dat waarschijnlijk USB-C naar USB-C is.

Think Different

• cliors
sushieffer schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 08:50:
[...]

Het is juist de gedachte achter USB-C dat je ook andere adapters etc kan gebruiken. Enige wat je natuurlijk niet kan gebruiken is het kabeltje aangezien dat waarschijnlijk USB-C naar USB-C is.
Dat is wel het idee ja, maar met Apple weet je natuurlijk nooit. :+
Een aantal extra kabels zal ik wel moeten kopen inderdaad.

EDIT:
Zijn er mensen die de iPhone 14 Pro Max Clear Case & Cover van Slickwraps hebben en daar tevreden mee zijn?

De site heeft nog een paar uurtjes een kortingsacties lopen tot 50% (inclusief sale) en dan kost de cover iets van $10. Wel $13 dollar verzendkosten, maar wie weet is er nog een tweaker die mee wil bestellen.

[Voor 32% gewijzigd door cliors op 11-11-2022 17:30]

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Soepie schreef op woensdag 9 november 2022 @ 18:53:
[...]

Ik heb een Brodit met MagSafe, ik wil niet anders meer.
Heb verschillende keren andere dingen geprobeerd met roosters, raam plakkers en dergelijke maar uiteindelijk kom ik toch weer op brodit uit. Blijft gewoon goed spul.

[Afbeelding]
Enige nadeel is dat de schuif niet helemaal meer dicht gaat omdat de kabel er nog door komt.
Overigens heb ik inmiddels een 90 graden usb-c “omvormer” en gaat ie verder dicht
Ziet er goed uit. Ik rij zelf ook een S60. Heb je een linkje toevallig van de houder?

• Soepie
@CarJunkyXL
V60 hier ;)

De proclip is deze: https://www.brodit.com/en/product/835343
Let op: Die is niet geschikt voor de T6/T8 uitvoeringen (daar schijnt verschil in te zitten)

De houder is deze: https://www.brodit.com/en/product/216175
Als je al een goede USB-C plug in de auto hebt kun je ook voor de https://www.brodit.com/en/product/216173 kiezen.
Wel heb ik er een klein "elleboog" plugje tussen moeten zetten zodat nu de klep weer helemaal dicht gaat op de kabel zelf na omdat zoals in de foto het allemaal net te hoog was.

Hiervoor heb ik het volgende gebruikt: https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B0B18WJS6K?psc=1
Werkt prima...

Nikon D600 | 24-70/f2.8 | 70-200/f2.8 | 50/f1.8 | Panasonic DMC-GM1 | 12-32/f3.5-5.6 | iMac 27" | MacBook Pro 15"

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Soepie schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:42:
@CarJunkyXL
V60 hier ;)

De proclip is deze: https://www.brodit.com/en/product/835343
Let op: Die is niet geschikt voor de T6/T8 uitvoeringen (daar schijnt verschil in te zitten)

De houder is deze: https://www.brodit.com/en/product/216175
Als je al een goede USB-C plug in de auto hebt kun je ook voor de https://www.brodit.com/en/product/216173 kiezen.
Wel heb ik er een klein "elleboog" plugje tussen moeten zetten zodat nu de klep weer helemaal dicht gaat op de kabel zelf na omdat zoals in de foto het allemaal net te hoog was.

Hiervoor heb ik het volgende gebruikt: https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B0B18WJS6K?psc=1
Werkt prima...
Nice! Thanks! Geen budget hier gehad voor de T6\T8. Dus dat moet goed komen.

Offtopic; S\V60 is echt een ge-wel-di-ge auto. Heb hem nu een half jaar en ben er ontzettend blij mee. :+

• Soepie
CarJunkyXL schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:57:
[...]

Nice! Thanks! Geen budget hier gehad voor de T6\T8. Dus dat moet goed komen.

Offtopic; S\V60 is echt een ge-wel-di-ge auto. Heb hem nu een half jaar en ben er ontzettend blij mee. :+
Offtopic: Ik nu 1.5 jaar en ben er ook heel blij mee _/-\o_

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:08
wat is tegenwoordig een goede lader voor de iphone 14 serie?
Van mij hoeft het laden NIET heel snel te gebeuren.
Als de batterij langzamer oplaadt dan is het beter voor de batterij.

uitvoering: Apple USB-C lichtnetadapter van 20W (iPhone 12 Pro iPhone 12 Pro ...

Of is er inmiddels al een nieuwe? of iemand nog aanraders?

• cliors
Aggressor schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:59:
wat is tegenwoordig een goede lader voor de iphone 14 serie?
Van mij hoeft het laden NIET heel snel te gebeuren.
Als de batterij langzamer oplaadt dan is het beter voor de batterij.

uitvoering: Apple USB-C lichtnetadapter van 20W (iPhone 12 Pro iPhone 12 Pro ...

Of is er inmiddels al een nieuwe? of iemand nog aanraders?
https://www.amac.nl/atbel...er-pad-with-charger-white

Goede deal hier. Zit ook een adapter bij.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:08
Heb ik besteld. Bedankt.
Moet je dan ook een case hebben met magsafe?

En wat is een goede case met drop protectie?
En waar je case netjes blijft. En de behuizing niet begint te bladeren of beschadigd raakt.. (het frame)

Ik heb ook wel eens een hoesje gehad met een metalen frame in , en deze liet krassen achter op het frame .. :( nooit meer zo'n case

[Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 15-11-2022 18:00]

• cliors
Aggressor schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 17:51:
[...]

Heb ik besteld. Bedankt.
Moet je dan ook een case hebben met magsafe?

En wat is een goede case met drop protectie?
En waar je case netjes blijft. En de behuizing niet begint te bladeren of beschadigd raakt.. (het frame)

Ik heb ook wel eens een hoesje gehad met een metalen frame in , en deze liet krassen achter op het frame .. :( nooit meer zo'n case
Ik krijg binnenkort m'n iPhone (m'n laatste iPhone was een iPhone 3 😂) dus weet nog weinig over accessoires etc.

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ik krijg als het goed is volgende week mijn nieuwe iPhone 14 pro. Uiteraard op zoek naar een hoesje, dat komt wel goed (al is het een monnikenwerk om hier doorheen te scrollen). Maar welke andere (handige) MagSafe accessoires zouden jullie aanraden? Er is wellicht zoveel dat ik nog niet eens weet dat ik het nodig heb 😅

Memories of yesterday, will grow, but never die

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee