Ferret schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:42:
Wij hebben de iPhones zaterdag opgehaald bij de Apple Store in XXX en terwijl we in de rij stonden zagen we ze daar de screenprotectors van Belkin aanbrachten bij andere iPhones. Dat leek ons ook wel wat omdat er in deze protector dus geen sprake meer is van de uitsparing voor de notch. Dat is zo lelijk! Afijn, we waren aan de beurt en de jongeman van Apple begon met die van mij. Binnen 5 minuten zat de protector erop en klaar. Toen die van mijn partner... Telkens na het plakken ontdekte hij minuscule belletjes onder de protector. Na drie pogingen gaf hij het op en vroeg hij aan z'n collega of zij het wilde overnemen. Ook zij had twee pogingen nodig voordat we met z'n drieën er over eens waren dat er geen belletjes meer te zien waren. Zo'n protector was bijna 40 euro dus ze hebben aan 160 euro verspeeld voordat het goed was. Nette service!
5 minuten? 8)7
Had jezelf de tijd en geld bespaart en gebruik voortaan de Spigen protector. Binnen één minuut bevestigd voor € 16 per twee.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:54
Ik zie de naam maar zelden of zelfs helemaal niet voorbij komen, dus vandaar even een schaamteloze shoutout voor Pitaka zodat in ieder geval het bestaan bekend is.

Ik gebruik in gewoon-leven geen hoesjes, maar heb er altijd eentje achter de hand voor een dagje outdoor of iets dergelijks. Ik heb álle "premium"merken zoals Nudient enzo wel gehad en Pitaka is echt een paar levels hoger qua premium en dunheid. Enige nadeel is een wachttijd van een dag of 10 omdat ze niet met een lokale reseller werken. Meestal heb ik ze binnen een week al in huis.
https://www.ipitaka.com/products/magez-case-3-for-iphone-14

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
H1MSELF1SH schreef op maandag 19 september 2022 @ 21:58:
Vandaag is mijn Decoded Leather Back Cover Brown voor de 14 Pro Max aangekomen zoals afgebeeld op https://decodedbags.com/p...ax?variant=43206299975928
Ik had deze ook in huis, maar is nog flinker dan die leren van Apple zelf. Ik heb ze voor de grap even op een weegschaal gelegd en het gewicht was bijna 2 keer zo hoog. iPhone is al zwaar, dus dat ging hem niet worden. :)

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-02 10:34

shyheim

busta! straight busta!

Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:51:
[...]

Heb de screenprotector (Spigen glas.tR EZ Fit) direct erop geplaatst nadat ik de witte folie van de iPhone heb gehaald. Zo heb je gegarandeerd 0,0 vingerafdrukken en stofdeeltjes. Zit wederom perféct.
https://www.amazon.nl/-/e...EZ+Fit+%2Caps%2C70&sr=8-2

Zitten toch wat mindere reviews bij... mensen die zo'n ding niet correct kunnen plaatsen vermoed ik dan?

Altijd beetje swing or miss die dingen. Ben überhaupt aan 't twijfelen of ik wel één zou plaatsen, maar goed.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:15

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisdn schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:03:
Ik zie de naam maar zelden of zelfs helemaal niet voorbij komen, dus vandaar even een schaamteloze shoutout voor Pitaka zodat in ieder geval het bestaan bekend is.

Ik gebruik in gewoon-leven geen hoesjes, maar heb er altijd eentje achter de hand voor een dagje outdoor of iets dergelijks. Ik heb álle "premium"merken zoals Nudient enzo wel gehad en Pitaka is echt een paar levels hoger qua premium en dunheid. Enige nadeel is een wachttijd van een dag of 10 omdat ze niet met een lokale reseller werken. Meestal heb ik ze binnen een week al in huis.

[Afbeelding]
Helaas geen constante pasvorm. Bij mijn 13 Pro al niet en nu alweer niet. Rechterkant floept er bijna uit, links zit de rand boven het scherm. Gaat weer retour dus. Al contact gehad met Pitaka en willen wel een nieuwe sturen, maar die hoef ik niet.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

shyheim schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:51:
[...]

https://www.amazon.nl/-/e...EZ+Fit+%2Caps%2C70&sr=8-2

Zitten toch wat mindere reviews bij... mensen die zo'n ding niet correct kunnen plaatsen vermoed ik dan?

Altijd beetje swing or miss die dingen. Ben überhaupt aan 't twijfelen of ik wel één zou plaatsen, maar goed.
Believe me. Als je dit niet fatsoenlijk op je iPhone krijgt, dan ligt het écht aan jezelf. Het is zo ongelofelijk easy met die bracket waar je je telefoon in stopt. Kind kan de was doen.

Nee, ik heb geen aandelen in Spigen. Ben gewoon uitermate tevreden over hun producten.

[Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2022 08:07]

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Dennisdn
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:53:
[...]

Helaas geen constante pasvorm. Bij mijn 13 Pro al niet en nu alweer niet. Rechterkant floept er bijna uit, links zit de rand boven het scherm. Gaat weer retour dus. Al contact gehad met Pitaka en willen wel een nieuwe sturen, maar die hoef ik niet.
Bijzonder, ik ben al met m’n 6e bezig en nog nooit een probleem gehad. Wel gezien dat er een dikke softsticker bij zit die je op juiste plek aan binnenkant moet plakken?

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-02 10:34

shyheim

busta! straight busta!

Rivanov schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:07:
[...]

Believe me. Als je dit niet fatsoenlijk op je iPhone krijgt, dan ligt het écht aan jezelf. Het is zo ongelofelijk easy met die bracket waar je je telefoon in stopt. Kind kan de was doen.

Nee, ik heb geen aandelen in Spigen. Ben gewoon uitermate tevreden over hun producten.
Cool, thanks.
Ontvang mijn iPhone vanavond, dus ben eens aan 't kijken of ik er geen kan kopen in de winkel ipv morgenavond pas.

Iemand ervaring met die van CoolBlue (BlueBuilt)?
https://www.coolblue.be/n...screenprotector-glas.html

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

• pdavie2311

pdavie2311

Dennisdn schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:21:
[...]

Bijzonder, ik ben al met m’n 6e bezig en nog nooit een probleem gehad. Wel gezien dat er een dikke softsticker bij zit die je op juiste plek aan binnenkant moet plakken?
Yep! Dat helpt ook niet. Voor 70,- wil ik het gewoon wel 100% passend hebben.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
shyheim schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:31:
[...]

Cool, thanks.
Ontvang mijn iPhone vanavond, dus ben eens aan 't kijken of ik er geen kan kopen in de winkel ipv morgenavond pas.

Ik ben bang dat artikelen die Coolblue onder de naam BlueBuilt verkoopt hetzelfde zijn als alle hoesjes en screenprotector zoals die van Mobiparts. Prima kwaliteit en voor de leverancier goede marge. :)

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:47
TheKerremenke schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 06:34:
[...]

Toevallig een linkje of meer informatie. Klinkt interessant. Hoe gaat dat bijvoorbeeld met de zijkanten en de camera?
Ebay staat er vol mee : https://www.benl.ebay.be/...ro+hydrogel+back&_sacat=0

De zijkanten zijn niet beschermd , en er is een uitsnede voor de camera.

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03 10:45

[Afbeelding]
Staan ook op Amazon tegenwoordig hoor: https://www.amazon.nl/mag...rdigd/dp/B0B8MBPH15/?th=1

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-03 12:20
TheKerremenke schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:20:
[...]

Herkenbaar. Heeft de spigen Mag Armor ook gedaan bij mijn 12 Pro. Ik verdenk het hardere plastic deel aan de binnenkant. Maar ben dan wel iemand die meerdere dagen per week van hoesje wijzigt. Of de iPhone eruit haal ivm zand en vuil wat er toch in kruipt. Daarom zoek ik nu een stevige case met aan de binnenkant microfiber.

[Afbeelding]
Dat wordt dus geen Spigen hoesjes meer!

• Dennisweb
  • Laatst online: 18:59
Oprechte vraag. Wat mis ik aan de Pitaka wat zo bijzonder is, dat het hoesje 70 euro waard is? Want ik zie alleen iets wat op hard plastic lijkt met open zijkanten. Heb nog nooit zo’n hoesje gehad, dus wat is er zo speciaal aan? :)

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-03 22:21

Nyana

Who?!

Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:33:
[...]

Oprechte vraag. Wat mis ik aan de Pitaka wat zo bijzonder is, dat het hoesje 70 euro waard is? Want ik zie alleen iets wat op hard plastic lijkt met open zijkanten. Heb nog nooit zo’n hoesje gehad, dus wat is er zo speciaal aan? :)
Geen plastic maar aramid. Wordt gebruikt om bv kevlar kogelwerende vesten te maken. Zoals hier toegepast is het vergelijkbaar met carbon. Dat maakt het mede zo prijzig.

• Dennisweb
  • Laatst online: 18:59
Nyana schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:59:
[...]

Geen plastic maar aramid. Wordt gebruikt om bv kevlar kogelwerende vesten te maken. Zoals hier toegepast is het vergelijkbaar met carbon. Dat maakt het mede zo prijzig.
Aha, dat kende ik dus niet. Vandaar die prijs. :) Zal de val denk ik wel breken als je de iPhone laat vallen in zo'n hoesje.

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-03 14:40

[Afbeelding]
Maar deze hebben geen vilt ofzo van binnen toch?

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-03 16:53
Iemand interesse om mijn Mous Limitless 5.0 Leather case (iPhone 14 Pro Max) over te nemen?

Vandaag binnengekregen, maar is niet mijn type case die ik dagelijks wil gebruiken.
Ik kan de case nog retourneren, maar dan zit ik aan retour kosten verbonden, dus dacht wellicht heeft er iemand hier interesse?

• Dennisdn
IKON schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:30:
[...]

Maar deze hebben geen vilt ofzo van binnen toch?
Vilt zou het 2x zo dik maken, hij is nog geen mm dik. Maar met het materiaal wat zij hebben gebruikt is dat overbodig. Het lijkt een composiet van carbon en rubber, de toplaag ik zacht maar wel materiaal-eigen. Geen coating zoals Nudient die oplost als je wat chemisch spul als tropisch muggenspul aan je handen hebt.

• beezjeh
  • Laatst online: 01:15
shyheim schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:31:
[...]

Cool, thanks.

Ik gebruik tegenwoordig Torras screenprotector en hoesjes, via Amazon.de te krijgen en ben van mening dat ze top zijn en qua reviews zit Torras ook goed.

• Tayfunc
  • Laatst online: 20-03 12:49
Ik zit te twijfelen tussen de moft en decoded magsafe wallet. Toevallig iemand die beide heeft (gehad) en welke beter is?

• Reem0nN
  • Laatst online: 20-03 16:53
Voor de liefhebbers, via Amazon zijn er nog een aantal Apple leren cases op voorraad voor €59,95, verzending is via mobiel.nl

https://www.amazon.nl/-/e...?smid=A2YEJHASIZ0PVV&th=1

Amazon kan je betalen met creditcard etc

Via mobiel.nl kan je enkel betalen met iDeal.

https://www.mobiel.nl/sma...sjes/accessoiremerk:apple

Silicone case van Apple zijn daar ook €10 goedkoper.

Zowel voor de 14/14 Pro / 14 Pro Max

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01 16:27

Wits

fka Witsflow

Ik twijfel om een camera lens protector te nemen, zoiets als https://www.coolblue.nl/p...-lens-protector-glas.html.

Mensen hier ervaring mee? De lenzen voelen namelijk kwetsbaar.

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:50
Wits schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:28:
Ik twijfel om een camera lens protector te nemen, zoiets als https://www.coolblue.nl/p...-lens-protector-glas.html.

Mensen hier ervaring mee? De lenzen voelen namelijk kwetsbaar.
Ja, heb ik meerdere malen gekocht onder het mom van totale bescherming (case+screenprotector+lensprotector). Ik kocht ze van Spigen, maar het is eigenlijk helemaal niet nodig, omdat het glas op de lens van Saffier is (iig sterk materiaal) en als je een case hebt die een ring om de camera heeft, waardoor die niet rechtstreeks contact maakt met een ondergrond, is er niks aan de hand.

Tenzij je de iPhone continu is een tas/zak met sleutels en boutjes bewaard, anders zou ik het niet doen.

Een reviewer op Youtube zei ooit over de lensprotector: Het is hetzelfde als een t-shirt over je regenjas aandoen als het regent, helpt het? En is het nodig?

Ik zou het geld (en frustratie) besparen. De lensprotector laat na enige tijd ook los, of er komt soms vocht achter.

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01 16:27

Wits

fka Witsflow

kapi_tijn schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:50:
[...]

Ja, heb ik meerdere malen gekocht onder het mom van totale bescherming (case+screenprotector+lensprotector). Ik kocht ze van Spigen, maar het is eigenlijk helemaal niet nodig, omdat het glas op de lens van Saffier is (iig sterk materiaal) en als je een case hebt die een ring om de camera heeft, waardoor die niet rechtstreeks contact maakt met een ondergrond, is er niks aan de hand.

Tenzij je de iPhone continu is een tas/zak met sleutels en boutjes bewaard, anders zou ik het niet doen.

Een reviewer op Youtube zei ooit over de lensprotector: Het is hetzelfde als een t-shirt over je regenjas aandoen als het regent, helpt het? En is het nodig?

Ik zou het geld (en frustratie) besparen. De lensprotector laat na enige tijd ook los, of er komt soms vocht achter.
Bedankt voor de reply. Uiteraard bewaar ik mijn telefoon in een dedicated broekzak, maar daar zit ook zand in wat kan gaan schuren.

Heb nu de leather Apple case, en die steekt inderdaad iets uit.

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:21
ik heb screencovers besteld en geleverd gekregen voor mij aankomende 14pro.
Op de verpakking staat dat het iPhone 13 6.1 full is. Passen deze op de 14pro?

+

Ik heb de Spigen Ultra Hybrid transparant gekregen. Deze is vrij hard/stijf. Heeft Spigen ook een 'soft/flexibel transparant hoesje?

edit:

De "Spigen Liquid Crystal" lijkt wel soft/flexibel te zijn, klopt dit?

[Voor 43% gewijzigd door refused81 op 22-09-2022 11:19]

iRacing Profiel

• IKON
refused81 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:13:
ik heb screencovers besteld en geleverd gekregen voor mij aankomende 14pro.
Op de verpakking staat dat het iPhone 13 6.1 full is. Passen deze op de 14pro?

+

Ik heb de Spigen Ultra Hybrid transparant gekregen. Deze is vrij hard/stijf. Heeft Spigen ook een 'soft/flexibel transparant hoesje?

edit:

De "Spigen Liquid Crystal" lijkt wel soft/flexibel te zijn, klopt dit?
Waarom wil je perse een siliconen hoesje?

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-03 13:26
Ik verwacht morgen een Mous Evolution case te ontvangen voor een iPhone 14 Pro. Nog geen ervaringen met Mous, maar de reviews die ik kon vinden leken goed. Heb er gelijk een bike adapter bij besteld :)

• refused81
IKON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:20:
[...]

Waarom wil je perse een siliconen hoesje?
Ik heb een purple paars gekocht om de kleur...wil ik graag zien :D

(ik snap zowiezo niet dat mensen enorm moeilijk over de kleur doen van de telefoon en dan een leer hoesje er om heen doen 8)7 )

iRacing Profiel

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:59
refused81 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:37:
[...]

Ik heb een purple paars gekocht om de kleur...wil ik graag zien :D

(ik snap zowiezo niet dat mensen enorm moeilijk over de kleur doen van de telefoon en dan een leer hoesje er om heen doen 8)7 )
Er wordt gevraagd naar het materiaal, niet naar de doorzichtigheid.

I don't have dreams, I have goals!!

• refused81
Redondo1982 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:39:
[...]

Er wordt gevraagd naar het materiaal, niet naar de doorzichtigheid.
Is doorzichtingheid!=1 soort materiaal?

iRacing Profiel

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:57
Senser schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:20:
Ik verwacht morgen een Mous Evolution case te ontvangen voor een iPhone 14 Pro. Nog geen ervaringen met Mous, maar de reviews die ik kon vinden leken goed. Heb er gelijk een bike adapter bij besteld :)
De laatste 5 jaar Mous hoesjes gehad, zeer tevreden over de kwaliteit. Misschien iets dikker maar nog nooit een kapot scherm e.d. opgelopen ondanks de meerdere vallen.....

Heb nu een Mous Mous Clarity 2.0 liggen voor de 14 Pro.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Redondo1982
  • Laatst online: 19:59
refused81 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:59:
[...]

Is doorzichtingheid!=1 soort materiaal?
Je hebt verschillende cases, hard en soft. Siliconen (TPU) is wat zachter, soort van gel. Daar doelde hij waarschijnlijk op.

I don't have dreams, I have goals!!

• refused81
Redondo1982 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:38:
[...]

Je hebt verschillende cases, hard en soft. Siliconen (TPU) is wat zachter, soort van gel. Daar doelde hij waarschijnlijk op.
Ah ik ben op zoek naar soft, materiaal neem ik zoals het komt.

iRacing Profiel

• IKON
refused81 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:48:
[...]

Ah ik ben op zoek naar soft, materiaal neem ik zoals het komt.
Maar waarom perse soft? Als in waarom staat iets harder je tegen? Misschien vind je het fijner voelen, of is er een andere reden? Siliconen verkleurt vaak met de tijd, is veel minder slijtvast en biedt minder bescherming over het algemeen.

Echt zacht is eigenlijk altijd siliconen. TPU is een mix en is steviger, maar toch nog beweeglijk. PC is keihard. De Spigen heeft TPU zijkanten en een PC achterkant.

Elk materiaal uee

[Voor 18% gewijzigd door IKON op 22-09-2022 19:20]

• refused81
IKON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:14:
[...]

Maar waarom perse soft? Als in waarom staat iets harder je tegen?

Echt zacht is eigenlijk altijd siliconen. TPU is een mix en is steviger, maar toch nog beweeglijk. PC is keihard. De Spigen heeft TPU zijkanten en een PC achterkant.
“Hard” is altijd ook net iets groter om de telefoon in.
Qua dikte en stijfheid.
“Soft” voelt mij beter aan en voelt minder als een blok/ruimte erom heen.

iRacing Profiel

• IKON
refused81 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:18:
[...]

“Hard” is altijd ook net iets groter om de telefoon in.
Qua dikte en stijfheid.
“Soft” voelt mij beter aan en voelt minder als een blok/ruimte erom heen.
Oke :) feeling dus. Je hebt wel hele strakke TPU cases btw. Maar is idd net wat je voorkeur is.

• refused81
IKON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:21:
[...]

Oke :) feeling dus. Je hebt wel hele strakke TPU cases btw. Maar is idd net wat je voorkeur is.
Heb ik ook wat geleerd 😎 soft is silicon (en of Thermoplastic Polyurethane???) en hard is pbu?

iRacing Profiel

• IKON
refused81 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:41:
[...]

Heb ik ook wat geleerd 😎 soft is silicon (en of Thermoplastic Polyurethane???) en hard is pbu?
Echt hard is meestal PC (polycarbonaat).
TPU zit er een beetje tussenin.

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-03 15:48

[Afbeelding]
Deze wordt door mij ook met volle tevredenheid gebruikt (zie posts een aantal pagina's terug). Ik had deze ook al voor de 13 Pro en vind deze ook by far de beste. Vooral omdat hij zo lekker dun is en je nauwelijks merkt dat er een case omheen zit.

Maar als je even terug leest lees je ook een minder goede ervaring van een mede tweaker helaas.

• Dennisdn
bob-nwk schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:48:
[...]
Maar als je even terug leest lees je ook een minder goede ervaring van een mede tweaker helaas.
Ik heb er nog geen ervaring mee dat het mis gaat. Gezien de prijs ga ik er van uit dat een hoesje met fabrieksfout gewoon wordt vervangen. Maarja, de afstand is dan wel gedoe. Ik heb nu al de 6e zonder probleem, maar incidenten kunnen er natuurlijk altijd zijn.

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:52
iemand een idee wat de beste book case is met camera bescherming... (mag een flapje of een schuitje of een verhoogde rand zijn)?

• IKON
Gebruiken mensen hier MagFit?

• el-jorge
  • Laatst online: 19-03 07:14

el-jorge

turn around and feel the vibe

bob-nwk schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:32:
Pitaka MagEZ 3 case ook zojuist ontvangen voor de 14 Pro Max. Zit wederom perfect, nagenoeg geen extra bulk 👍[Afbeelding]

[Afbeelding]
Geeft dit nou enige bescherming voor vallen ?

Spielerei...

• bob-nwk
el-jorge schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 21:17:
[...]

Geeft dit nou enige bescherming voor vallen ?
Hij omsluit in principe het hele toestel en is van sterk materiaal. Echter zit er helemaal geen demping in dus hij zal niet heel veel bescherming bieden als hij van een hoogte op een harde ondergrond valt.

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Iemand ervaring met dit:

https://www.amazon.nl/Spi...camera%2Caps%2C79&sr=8-3#

Of is dit puur wanneer je geen case hebt?

• pdavie2311

pdavie2311

• BarendBotje
  • Niet online
Betreft een voor de camera’s niet voor het scherm

[Voor 9% gewijzigd door BarendBotje op 24-09-2022 14:38]

• pdavie2311

pdavie2311

BarendBotje schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:37:
[...]

Betreft een voor de camera’s niet voor het scherm
Jij linkt toch ook naar een voor de camera? Tenminste als ik er op klik wel.

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-03 22:20
lottepanda schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:11:
Die spigen screen protector is echt fantastisch. Altijd bij Amac laten plaatsen maar vond €35 echt te duur worden nu. Dus 2 voor €17 is top. Voelt ook super aan.

Ik had ook ultra hybrid case van spigen maar die vind ik te glad.. dus toch maar een leren case van Muijo besteld die straks binnenkomt.
Hoe bevalt zo'n tempered glass screen protector? Ik heb altijd een plastic folie als screen protector op mijn telefoon gehad. Is een glazen veel dikker? En hoe zit het met de leesbaarheid van het scherm?

• BarendBotje
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:52:
[...]

Jij linkt toch ook naar een voor de camera? Tenminste als ik er op klik wel.
Ja camera’s aan de achterkant in het camera eiland niet in het dynamische eiland. Er is ergens miscommunicatie of ik zeg rare dingen of jij linkte naar een artikel wat niet de bedoeling was aangezien die gaat over een cutout aan de voorkant

• BarendBotje
  • Niet online
SnoopBok schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:08:
[...]

Hoe bevalt zo'n tempered glass screen protector? Ik heb altijd een plastic folie als screen protector op mijn telefoon gehad. Is een glazen veel dikker? En hoe zit het met de leesbaarheid van het scherm?
Glas is denk ik minder dan een mm dik, leesbaarheid is niks anders dan zonder protector 😊

• pdavie2311

pdavie2311

BarendBotje schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 16:13:
[...]

Ja camera’s aan de achterkant in het camera eiland niet in het dynamische eiland. Er is ergens miscommunicatie of ik zeg rare dingen of jij linkte naar een artikel wat niet de bedoeling was aangezien die gaat over een cutout aan de voorkant
Link werkt niet. Pag 17 van dit topic..

• swiebert
  • Laatst online: 19:52
pdavie2311 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 16:29:
[...]

Link werkt niet. Pag 17 van dit topic..
[Afbeelding]
en nu nog de naam van zo/n hoesjes (liefst book case)

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:01
Misschien is het hier al wel voorbij gekomen, maar past de originele leather case van de iPhone 13 pro, ook om de 14 pro?
038Robijno schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:20:
Misschien is het hier al wel voorbij gekomen, maar past de originele leather case van de iPhone 13 pro, ook om de 14 pro?
Nee, cameralenzen zijn groter.

• bob-nwk
Rivanov schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:22:
[...]

Nee, cameralenzen zijn groter.
En de powerbutton zit net iets lager op de 14. Een kleine cosmetische verandering die Apple miljoenen aan nieuwe case aankopen garandeert >:)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:33

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb altijd een Mous case gehad op de X en nu de 11 pro. De 14 pro komt er aan en het is altijd veilige keuze om weer voor Mous te gaan. Levert goede bescherming.

Maar misschien heeft iemand wel een andere ervaring met kwalitatief hoogstaande hoesjes. Zowel looks als bescherming.

En wat zijn de beste privacy glas screen protectors? Ik krijg altijd stof onder de protector dus het plaatsen is altijd een drama, dus misschien dat ik daar we een winkel voor binnen ga lopen.

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-03 13:26
Hann1BaL schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:40:
Ik heb altijd een Mous case gehad op de X en nu de 11 pro. De 14 pro komt er aan en het is altijd veilige keuze om weer voor Mous te gaan. Levert goede bescherming.

Maar misschien heeft iemand wel een andere ervaring met kwalitatief hoogstaande hoesjes. Zowel looks als bescherming.

En wat zijn de beste privacy glas screen protectors? Ik krijg altijd stof onder de protector dus het plaatsen is altijd een drama, dus misschien dat ik daar we een winkel voor binnen ga lopen.
Niet direct een antwoord op je vraag, maar ik heb sinds zaterdag een Mous case (Evolution) om m'n 14 pro. Eerste indruk is positief; goede grip, oogt zeer degelijk en lijkt goede bescherming te gaan bieden. Enige waar ik aan moet wennen is dat deze case doorloopt aan de onderzijde waardoor omhoog swipen net wat minder makkelijk is t.o.v. mijn vorige case (Apple clear case op een XR).

• _Bailey_
  • Niet online
heb mijn 14 Pro weer geretourneerd, heb nog een iPhone 14 Pro Apple Leather Case, Ink, over.
wellicht kan ik er iemand mee blij maken...

edit: en weg is ie ;)

[Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2022 12:45]

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
bob-nwk schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:21:
[...]

En de powerbutton zit net iets lager op de 14. Een kleine cosmetische verandering die Apple miljoenen aan nieuwe case aankopen garandeert >:)
Gelukkig zijn ze super duurzaam bezig -O-

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
Ben ik de enige die moet wennen aan de bult aan de achterkant? M’n 12 pro kon plat op tafel liggen. Maar deze 14 pro niet. Of zijn er hoesjes die dit fixen? Die van Apple iig niet. Heb nu een leren Apple case

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• pdavie2311

pdavie2311

_Bailey_ schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:50:
heb mijn 14 Pro weer geretourneerd, heb nog een iPhone 14 Pro Apple Leather Case, Ink, over.
? 13 Pro wederom?

• _Bailey_
  • Niet online
jup! vind voor mij uiteindelijk de 14 Pro een zeer marginale upgrade tov m'n 13 Pro. (voor het eerst in alle jaren dat ik terug ga naar een ''oud'' model ;)

• BigF25
  • Laatst online: 16:09
_Bailey_ schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:50:
Kleur?

• BigF25
  • Laatst online: 16:09
Pakt koffie no4 B) ..

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-03 17:12
alexhooven schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:56:
[...]

Gelukkig zijn ze super duurzaam bezig -O-
Dat hier niet harder tegen opgetreden wordt. Geen adapter meeleveren want "iedereen heeft er al een". En dan een USB-C naar Lightning kabel meegeven. De adapters die "iedereen al heeft" zijn USB2 blokjes.

Apple bespaart voornamelijk veel geld. $6,5 miljard door alleen de oplader en koptelefoon weg te laten.

• pdavie2311

pdavie2311

_Bailey_ schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:23:
[...]

jup! vind voor mij uiteindelijk de 14 Pro een zeer marginale upgrade tov m'n 13 Pro. (voor het eerst in alle jaren dat ik terug ga naar een ''oud'' model ;)
Voor hoe lang Geert..😉

• BarendBotje
  • Niet online
Mog schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:36:
[...]

Dat hier niet harder tegen opgetreden wordt. Geen adapter meeleveren want "iedereen heeft er al een". En dan een USB-C naar Lightning kabel meegeven. De adapters die "iedereen al heeft" zijn USB2 blokjes.

Apple bespaart voornamelijk veel geld. $6,5 miljard door alleen de oplader en koptelefoon weg te laten.
Of duurzaam door alle producten vanaf Eindhoven eerst via Brussel te sturen voordat ze verdeeld worden over Nederland 8)7

• BarendBotje
  • Niet online
alexhooven schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:57:
Ben ik de enige die moet wennen aan de bult aan de achterkant? M’n 12 pro kon plat op tafel liggen. Maar deze 14 pro niet. Of zijn er hoesjes die dit fixen? Die van Apple iig niet. Heb nu een leren Apple case
Zelfde probleem, misschien moet ik maar een magsafe wallet erop zetten om wiebelen te voorkomen :D

• CycloneCleaver
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:50
Rivanov schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:34:
[...]

De versie die ik heb voor mijn 13 Pro heeft een hele cutout voor de notch. Maar die ik nu voor de 14 Pro besteld heb, heeft enkel een kleine cutout voor de speaker.

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Als ik mag vragen....

Binnenkort krijg ik mijn eerste Iphone, de 14 pro max, en ik ben ook aan het kijken naar Screen protectors. Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak, omdat de screen protector over de noch gaat, heb je dan geen last van bijvoorbeeld Face ID? Dat die niet meer goed werkt?
CycloneCleaver schreef op maandag 26 september 2022 @ 14:23:
[...]

Als ik mag vragen....

Binnenkort krijg ik mijn eerste Iphone, de 14 pro max, en ik ben ook aan het kijken naar Screen protectors. Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak, omdat de screen protector over de noch gaat, heb je dan geen last van bijvoorbeeld Face ID? Dat die niet meer goed werkt?
Nope. Werkt gewoon perfect. Geen enkele mis hit.

• CycloneCleaver
Aan deze ben ik ook aan het denken. Heb je hem al in gebruik? Hoe bevalt hij voor die prijs?

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
CycloneCleaver schreef op maandag 26 september 2022 @ 14:26:
[...]

Aan deze ben ik ook aan het denken. Heb je hem al in gebruik? Hoe bevalt hij voor die prijs?
bevalt prima. Had dezelfde ook op mijn 12 pro en die ziet er na 2 jaar mooier uit dan toen ik hem kocht (verouderd mooi). Vaak katen stuiteren ook en beschermt goed. Zeker een aanrader! Heb wel een andere screenportector gekocht ipv deze bundle. (Spigen)

[Voor 7% gewijzigd door Johan Bogle op 26-09-2022 14:35]

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:47
alexhooven schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:57:
Ik kan er ook niet aan wennen, gebruik ook de leren appelcase.
Nu heb ik deze besteld https://www.smartphonehoe...pro-max-kevlar-black.html , deze heeft dat niet volgens enkele youtube reviews. Hopelijk krijg ik hem morgen binnen

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 15:34
Misschien een 'domme' vraag maar ik vind het antwoord hier niet.

Ik heb al jaren een pouch.
Nu voor de eerste keer een max besteld (14 pro max 256gb om precies te zijn).
Een pouch wil ik niet meer, nu graag een lederen backcover.

Echter, in die pouch had ik altijd een vakje waar ik de pinpas/rijbewijs/briefje papiergeld bewaard.
Nu kan ik de pinpas wel missen (want apple pay) en dat papiergeld ook wel.
Echter het rijbewijs wil ik daar wel bij bewaren.

Kan het rijbewijs achter de telefoon (tussen het hoesje) bewaard worden, zonder problemen met magsafe / draardloos laden? En gaat dat uberhaupt gewoon passen bij de originele Apple covers?

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x || LG UltraGear 27GL850 144hz 1440p

• Nyana

Nyana

Who?!

joskuiper schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:23:
Misschien een 'domme' vraag maar ik vind het antwoord hier niet…

…Kan het rijbewijs achter de telefoon (tussen het hoesje) bewaard worden, zonder problemen met magsafe / draardloos laden? En gaat dat uberhaupt gewoon passen bij de originele Apple covers?
Het zal best passen zeker met de Max. Maar waarom b.v. geen decoded of mujjo met een vakje waar je, je rijbewijs in kan doen.

• CycloneCleaver
Johan Bogle schreef op maandag 26 september 2022 @ 14:34:
[...]
bevalt prima. Had dezelfde ook op mijn 12 pro en die ziet er na 2 jaar mooier uit dan toen ik hem kocht (verouderd mooi). Vaak katen stuiteren ook en beschermt goed. Zeker een aanrader! Heb wel een andere screenportector gekocht ipv deze bundle. (Spigen)
Wat ik niet kan vinden...

Ik weet dat de oudere hoesjes van Nomad een NFC chip hadden. Nu is het geen dealbreaker als dat nu niet meer is, maar ik kan op de website niet vinden of die er nog steeds in zit bij de versie voor de 14.

Heb je enig idee of dit er nog in zit? Bedankt alvast voor de moeite!

• gerhoogendoorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:56
joskuiper schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:23:
Misschien een 'domme' vraag maar ik vind het antwoord hier niet.

Ik heb al jaren een pouch.
Nu voor de eerste keer een max besteld (14 pro max 256gb om precies te zijn).
Een pouch wil ik niet meer, nu graag een lederen backcover.

Echter, in die pouch had ik altijd een vakje waar ik de pinpas/rijbewijs/briefje papiergeld bewaard.
Nu kan ik de pinpas wel missen (want apple pay) en dat papiergeld ook wel.
Echter het rijbewijs wil ik daar wel bij bewaren.

Kan het rijbewijs achter de telefoon (tussen het hoesje) bewaard worden, zonder problemen met magsafe / draardloos laden? En gaat dat uberhaupt gewoon passen bij de originele Apple covers?
Ik heb deze gekocht. Werkt prima. https://www.amazon.nl/gp/...mage_o00_s00?ie=UTF8&th=1

• joskuiper
Nyana schreef op maandag 26 september 2022 @ 23:17:
[...]

Het zal best passen zeker met de Max. Maar waarom b.v. geen decoded of mujjo met een vakje waar je, je rijbewijs in kan doen.
Werkt het draadloos laden wel?
Als ik 'm dan met de rug op mijn Qi lader leg terwijl er 2 passen in het vakjes zitten?

Game-PC: Fractal Define R6 || i5-9600k || Scythe Mugen 5 PCGH edition || MSI Z370 Tomahawk || MSI RTX2080 Gaming Trio || 16GB DDR4 Corair Vengeance || Corsair RM650x || LG UltraGear 27GL850 144hz 1440p

• joskuiper
Werkt prima met draadloos laden?
Is deze echt zo slim als het lijkt?
En welk materiaal is de achterzijde? Raakt die niet snel beschadigd als die altijd op bureau ligt / wordt geschoven?

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:28
joskuiper schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:40:
[...]

Werkt het draadloos laden wel?
Als ik 'm dan met de rug op mijn Qi lader leg terwijl er 2 passen in het vakjes zitten?

[Afbeelding]
Dat gaat zeer waarschijnlijk niet werken. Dan is de afstand tussen de draadloze lader en de telefoon te groot.

Kan je beter een MagSafe compatible hoesje kopen met een losse Apple MagSafe Wallet. Die Wallet kan je eraf halen als je draadloos wil laden. Doe ik ook altijd.

• Nyana

Nyana

Who?!

joskuiper schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:45:
[...]

Werkt prima met draadloos laden?
Is deze echt zo slim als het lijkt?
En welk materiaal is de achterzijde? Raakt die niet snel beschadigd als die altijd op bureau ligt / wordt geschoven?
Met die mujjo zal het prima werken, daar zitten tenslotte magsave magneten in. Zou wel de pasjes verwijderen.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-03 21:12
ik lees al even mee; maar zie weinig 14 gebruikers. Is dat omdat mensen dan toch liever voor een 13 pro gaan?

Edit; verkeerde topic

[Voor 10% gewijzigd door Flipm0de op 27-09-2022 20:18]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-03 17:51

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

In het iPhone 13 topic zie je weinig iPhone 14 gebruikers…

Specs

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:38
CycloneCleaver schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:34:
[...]

Wat ik niet kan vinden...

Ik weet dat de oudere hoesjes van Nomad een NFC chip hadden. Nu is het geen dealbreaker als dat nu niet meer is, maar ik kan op de website niet vinden of die er nog steeds in zit bij de versie voor de 14.

Heb je enig idee of dit er nog in zit? Bedankt alvast voor de moeite!
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik wil juist geen nfc-chip. :)

• CycloneCleaver
Timx2 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:06:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik wil juist geen nfc-chip. :)
Dan heb ik goed nieuws voor je, en voor mij minder.

Ik heb officieel bericht van Nomad. Hij zit er niet meer in, in de hoesjes voor de 14 serie.

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:06
Hallo allemaal,

Ik ben voornemens om de Spigen Ultra Hybrid Magfit backcover aan te schaffen.
Nu twijfel ik welke ik zal nemen. Ik heb een deep purple 14 pro besteld die over 3 weken word geleverd.

Welke denken jullie dat mooier zal staan op de DP? De witte of carbon variant?

Bedankt!
Als je toch zo'n lelijke MagSafe cirkel op je case wilt, neem dan de witte. Die Carbon ziet er wel heel cheap uit.
Ik heb zelf overigens de normale Spigen Ultra Clear Hybrid voor mijn Deep Purple en ziet er echt top uit.

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:06
Rivanov schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:15:
Als je toch zo'n lelijke MagSafe cirkel op je case wilt, neem dan de witte. Die Carbon ziet er wel heel cheap uit.
Ik heb zelf overigens de normale Spigen Ultra Clear Hybrid voor mijn Deep Purple en ziet er echt top uit.
Nou nou...lelijk... Maak je geen gebruik van MagSafe?

Ik heb ook de Ultra Clear Hybrid liggen maar wil die dus retourneren en bovenstaande gaan bestellen, neig zelf meer naar de carbon want dat valt minder op....
Ladykiller007 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 09:19:
[...]

Nou nou...lelijk... Maak je geen gebruik van MagSafe?

Ik heb ook de Ultra Clear Hybrid liggen maar wil die dus retourneren en bovenstaande gaan bestellen, neig zelf meer naar de carbon want dat valt minder op....
Nee, gebruik geen MagSafe. En ja, ik vind zo'n ring op je case spuuglelijk. Mag ik dat vinden? ;)

• Timx2
CycloneCleaver schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:03:
[...]

Dan heb ik goed nieuws voor je, en voor mij minder.

Ik heb officieel bericht van Nomad. Hij zit er niet meer in, in de hoesjes voor de 14 serie.
Dankje! Ik kreeg zojuist ook al een vergelijkbaar bericht van appelhoes.nl. Gelijk besteld 😊 jij nog succes met het vinden van een ander hoesje!

• CycloneCleaver
Timx2 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:36:
[...]

Dankje! Ik kreeg zojuist ook al een vergelijkbaar bericht van appelhoes.nl. Gelijk besteld 😊 jij nog succes met het vinden van een ander hoesje!
Ach nee ik denk dat ik hem toch wil. Je kunt niet alles hebben en ik denk dat ik hem verder zo mooi ga vinden dat ik dat op de koop toe neem. Ik heb er nog nooit een gehad van dat merk, en ook nog nooit een Iphone, dus ik hoop dat het allemaal de prijs waard gaat zijn!

Heb je ook de horlogebandjes van het merk? Ik was daar namelijk ook over na aan het denken.

• Timx2
CycloneCleaver schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:09:
[...]

Ach nee ik denk dat ik hem toch wil. Je kunt niet alles hebben en ik denk dat ik hem verder zo mooi ga vinden dat ik dat op de koop toe neem. Ik heb er nog nooit een gehad van dat merk, en ook nog nooit een Iphone, dus ik hoop dat het allemaal de prijs waard gaat zijn!

Heb je ook de horlogebandjes van het merk? Ik was daar namelijk ook over na aan het denken.
Ik heb er niet veel onderzoek naar gedaan, maar wat maakte de chip zo belangrijk voor je? Ik zag het meer als iets overbodigs en misschien zelfs een veiligheidsrisico. Ik heb verder geen ervaringen met dit merk, maar wat ik erover lees/zie is positief.

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-10-2022
Goeie cases van Nomad, heb er 1 voor de 12 en 1 voor m’n 13 PM gehad. Die chip heb je weinig aan. Moet je weer aparte app voor gebruiken en je kunt er eigenlijk niks mee verder. Kun je net zo goed een blanco nfc sticker in of op je case doen.

Anoniem: 343919

Flipm0de schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:27:
ik lees al even mee; maar zie weinig 14 gebruikers. Is dat omdat mensen dan toch liever voor een 13 pro gaan?

Edit; verkeerde topic
Ik heb die van mij op 9 september besteld maar nog niet binnen gehad. Dus daar wacht ik op.

Maar ik ben hyped AF. Kom van de XS af haha.

• Flipm0de
debroei schreef op donderdag 29 september 2022 @ 23:03:
Goeie cases van Nomad, heb er 1 voor de 12 en 1 voor m’n 13 PM gehad. Die chip heb je weinig aan. Moet je weer aparte app voor gebruiken en je kunt er eigenlijk niks mee verder. Kun je net zo goed een blanco nfc sticker in of op je case doen.
Weet niet of jij het toevallig kan vergelijken, maar de Nomad case lijkt veel steviger en meer valbestendig dan een Apple leather case?

• CycloneCleaver
Timx2 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 18:16:
[...]

Ik heb er niet veel onderzoek naar gedaan, maar wat maakte de chip zo belangrijk voor je? Ik zag het meer als iets overbodigs en misschien zelfs een veiligheidsrisico. Ik heb verder geen ervaringen met dit merk, maar wat ik erover lees/zie is positief.
Belangrijk is en groot woord. Je kunt met die Chip via de Popl app je gegevens wisselen. Mensen krijgen dan een na het scannen een link. Ze krijgen uiteraard alleen de info die je wilt delen.

Als je er over nadenkt dan is het natuurlijk ook zo dat mensen die je hem niet wilt geven hem zouden kunnen scannen. Dus in dat opzicht snap ik je privacy risico wel.

Het is verder geen dealbreaker dat hij er niet in zit. Van beide is iets te zeggen! Jouw punt is zeker ook valide. (y)

• Flipm0de
Hann1BaL schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:40:

Zijn ze niet heel glad? Ik twijfel over die met hout of toch een Nomad. Die lijken ook goede bescherming te bieden.

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee