Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.icloud.com/photos/#0d7TzLUSaA6FAqDS-wWhX8psQRivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:13:
[...]
Meen je. Die heb ik juist vanmiddag besteld.
Is de achterzijde wel volledig clear? Geen spikkels / dots?
Hij is verder inderdaad wel helemaal clear. Geen dots of spikkels/patroon te herkennen. Een echte vingerprintmagnet
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Kun je nog een foto / video van de achterzijde en zijkanten maken? Maakt het het toestel niet "witter" door de case?QempZoR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:26:
[...]
https://www.icloud.com/photos/#0d7TzLUSaA6FAqDS-wWhX8psQ
Hij is verder inderdaad wel helemaal clear. Geen dots of spikkels/patroon te herkennen. Een echte vingerprintmagnet
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Service bij Spigen altijd heel goed. Even melden, krijg je een nieuwe geloof ik.QempZoR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:26:
[...]
https://www.icloud.com/photos/#0d7TzLUSaA6FAqDS-wWhX8psQ
Ik kan de fotos niet zien... Zou je hier willen plakken?
@Rivanov jij ook als je hem hebt?
[ Voor 18% gewijzigd door IKON op 16-09-2022 15:38 ]
Ja inderdaad, nu je het zegt.. Het lijkt witter, lichter, meer spiegeling ofzo. Naked is eigenlijk veel mooier..Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:36:
[...]
Kun je nog een foto / video van de achterzijde en zijkanten maken? Maakt het het toestel niet "witter" door de case?
![]() | ![]() |
https://www.icloud.com/photos/#0fbvPK2jfbzrbHnqnD4WMDvzw
EDIT: Excuus voor de crappy filmkwaliteit.. maar het geeft wel een goed beeld denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door QempZoR op 16-09-2022 15:45 ]
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
In ieder geval beter dan de dotted TPU cases die ik nu heb.QempZoR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:43:
[...]
Ja inderdaad, nu je het zegt.. Het lijkt witter, lichter, meer spiegeling ofzo. Naked is eigenlijk veel mooier..
[Afbeelding] [Afbeelding]
EDIT: Excuus voor de crappy filmkwaliteit.. maar het geeft wel een goed beeld denk ik.
Oh damn.. ja dat is uhm.... Nouja; smaken verschillen, maar bij gebrek aan beter he.
Jammer dat er niet gewoon een winkel is waar ze de Spigens verkopen, zodat je ze ook even kan testen
Ik vind deze er wel mooi uitzien eigenlijkRivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:46:
[...]
In ieder geval beter dan de dotted TPU cases die ik nu heb.
I don't have dreams, I have goals!!
Vind dat dotted wel wat hebben eigenlijk! Heel coolRivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:46:
[...]
In ieder geval beter dan de dotted TPU cases die ik nu heb.
Op de foto lijkt die m.i. niet perse lichter. Maar goed, is een foto. Ik wil de MagSafe variant pakken en dan die met witte ring. Lijkt me heel mooi die witte ring om het Apple logo. En misschien lijkt het paars dan ook weer wat donkerderQempZoR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:43:
[...]
Ja inderdaad, nu je het zegt.. Het lijkt witter, lichter, meer spiegeling ofzo. Naked is eigenlijk veel mooier..
Zoals hier: https://amzn.eu/d/0HOoodf
https://www.smartphonehoe...e-14-pro-transparant.htmlIKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:05:
[...]
Vind dat dotted wel wat hebben eigenlijk! Heel cool. Welke is dit?
Vraagje: wordt de responsiveness van het scherm ook maar 1 procent minder van het gebruik hiervan? Ik overweeg er ditmaal ook eentje, voor het eerst! (en dan ziet deze Spigen er wel goed uit).Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:51:
[...]
Heb de screenprotector (Spigen glas.tR EZ Fit) direct erop geplaatst nadat ik de witte folie van de iPhone heb gehaald. Zo heb je gegarandeerd 0,0 vingerafdrukken en stofdeeltjes. Zit wederom perféct.
Er is geen verschil te merken tussen met of zonder glazen screenprotector. Vroeger met die plastieken protectors wel.Spud82 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:45:
[...]
Vraagje: wordt de responsiveness van het scherm ook maar 1 procent minder van het gebruik hiervan? Ik overweeg er ditmaal ook eentje, voor het eerst! (en dan ziet deze Spigen er wel goed uit).
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
0,0 verschil.Spud82 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 16:45:
[...]
Vraagje: wordt de responsiveness van het scherm ook maar 1 procent minder van het gebruik hiervan? Ik overweeg er ditmaal ook eentje, voor het eerst! (en dan ziet deze Spigen er wel goed uit).
Op m’n 11 Pro en 12 Pro had ik de Belkin Ultra Glass die Apple zelf ook gebruikt. Nooit problemen mee. Op de 13 Pro had ik de Spigen glas.tR EZ Fit en die is ook echt top. Helemaal voor dat geld! 2 stuks voor € 16! De Belkin kost € 30 / € 40 voor één!
Plakken is echt super simpel. Maar ik had helaas wel meteen na het verwijderen van de sticker van Apple vuil op het scherm. Heb het even met de rust remover weggehaald. Daarna de achterkant van de screenprotector eraf trekken terwijl je de applicator met de bovenkant naar boven houdt en vlak bij je iPhone, dan kan er geen stof tussenkomen.xamirz schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:41:
Zo hey, de spigen glasbescherming is insane en zo goed te installeren.
Credits naar @BarendBotje
Vandaag komt de leren Apple hoesje binnen, mochten jullie foto's willen zien van apple 14 pro max en de hoesje, laat me weten.
Had welgeteld twee kleine belletjes die ik er binnen 30 seconden met de squeegee er zo uit had. Voelt ook goed aan. Hopelijk kan de screen protector goed tegen de pootjes van Senna (hond) want die staat nog wel eens met de nageltjes op de iPhone.

Iemand ervaring met de edge to edge variant in combinatie met een siliconen Apple case? Gaat dit passen of beter de Spigen EZ Fit?
Heb nu een originele lederen zwarte hoes. Maar het is zo bulky… zit toch te denken aan iets wat wat minimalistischer is. Kaal is iPhone toch het mooiste, maar dat durf ik niet.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Hoesje voelt goed aan en heeft een fijne structuur. De camerabump is ook echt maar 1mm dik, die vond ik op sommige foto's dikker lijken. De knoppen zijn metaal uitgevoerd en alles is aan de binnenkant met vilt beschermd. Helaas het toestel nog niet binnen.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door -NRG- op 16-09-2022 21:17 ]
Anoniem: 736981
https://www.coolblue.be/n...pro-back-cover-blauw.html
Wil graag die Omber kleur van Apple zelf maar wordt pas in oktober geleverd.
https://www.amazon.nl/-/e...e%2Caps%2C84&sr=8-10&th=1Anoniem: 736981 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:22:
Om er tijdelijk mee door te komen heb ik maar deze goedkopere van CB besteld![]()
https://www.coolblue.be/n...pro-back-cover-blauw.html
Wil graag die Omber kleur van Apple zelf maar wordt pas in oktober geleverd.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Verder ook super tevreden met de Spigen Liquid Air case. Sluit mooi aan, lekker rank en niet zo bulkie als veel van die cases.
:strip_exif()/f/image/gmnTBSFZDvdNhOQa0btPsN0o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gvwdODfVJxn5OgAoEVFbBjE0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/POcr4oHChYEycoznkS77z3CO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/juy3622DR7AprrT6GXcaXjlO.jpg?f=fotoalbum_large)
Credits aan hem inderdaad, fijne protector voor een scherpe prijs. Enige wat mij opviel vandaag, maar misschien is dat altijd, oliekleuring wanneer je een polariserende zonnebril (Rayban P) op hebt.xamirz schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:41:
Zo hey, de spigen glasbescherming is insane en zo goed te installeren.
Credits naar @BarendBotje
Vandaag komt de leren Apple hoesje binnen, mochten jullie foto's willen zien van apple 14 pro max en de hoesje, laat me weten.
Vreemd, ik heb omgekeerde ervaring met de 14 Pro en Ultra Hybrid case (frost black versie). Past perfect!QempZoR schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:09:
Zojuist de Purple Max in z'n Spigen Ultra Hybrid Case gestopt, maar wat zit dat hoesje slecht zeg.
Kan me ook niet meer heugen dat die voor de 13 Pro Max zo slecht zat. Sluit niet aan, veel speling in de linker en rechter zijkant. Niet leuk
Vet man! Ziet er heel goed uit en thanks voor de antwoorden. Ik zie wel dat ze geen vilt laagje van binnen hebben. Heb je deze al vaker gebruikt? Ik heb dan soms dat er wat zand tussen komt en krast.bob-nwk schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:07:
[...]
1500, vind het wel mooi als het een beetje eruit springt.
[...]
Klopt, dit vind ik nou juist zo goed aan die cases, je voelt bijna niet dat er een case omheen zit
[...]
Weinig verschil
Ik had ook ultra hybrid case van spigen maar die vind ik te glad.. dus toch maar een leren case van Muijo besteld die straks binnenkomt.
Mijn zoon is nu ook tevreden want er zit nog 1 in het doosje van mijn oude iPhone 12 Pro, in de 2 jaar gebruik nooit gewisseld.
Op het werk meermaals commentaar gekregen dat er geen screenprotector op lag, moest dan eerst mijn hoesje eraf halen om te tonen dat er wel degelijk één op lag
https://www.amazon.nl/Spi...+EZ+Fit%2Caps%2C64&sr=8-2
Ziet er idd goed uit! Jammer alleen dat er zo groot 'Mujjo' op staatlottepanda schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:50:
Deze voelt echt stuk beter! Heel dun eigenlijk. Fijne grip. Kleurt mooi bij dieppaars ook.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Inderdaad mooi. Jammer dat ze geen mooie kleur groen meer maken voor de nieuwe iPhones.lottepanda schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:50:
Deze voelt echt stuk beter! Heel dun eigenlijk. Fijne grip. Kleurt mooi bij dieppaars ook.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoe is de “slijtage” van Mujjo? Net als de leer Apple hoes of meer zoals echt leer. Verkleuring ipv afbladderen van de coating laag?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Het werd genoemd in het iPhone 13 topic, maar echte meningen kan ik zo even niet meer vinden.
Op de website ziet het er goed uit in ieder geval, hoewel prijzig (50 euro).
Ik zag het pas op de verpakking zelf dat dit het huismerk is van CB.
Nog niet. 😇 misschien volgende week wel.rvdlaar schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:41:
Iemand hier ervaring met het Duitse merk Wiiuka
Het werd genoemd in het iPhone 13 topic, maar echte meningen kan ik zo even niet meer vinden.
Zou je daar wat foto's van kunnen maken, ik ben daar ook in geïnteresseerd.Anoniem: 736981 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:06:
Meestal zijn die officiele hoesjes bij CB wel direct op voorraad, maar sinds hun eigen lijn 'BlueBuilt' nu bestaat heb ik de indruk dat ze daar wat voorrang aan geven bij de launchDie blauwe is hier nu net geleverd en voor die prijs lijkt hij gewoon helemaal ok.
Ik zag het pas op de verpakking zelf dat dit het huismerk is van CB.
De onderkant is wel open van deze, persoonlijk zou ik dat niet willen. Verder een net hoesjervdlaar schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:41:
Je plakt de URL van Mujjo.:)Huigie schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:53:
Hmm, zat net die blauwe Wiiuka te bestellen. Vind dat open aan de onderkant ook niet zo fijn. Zit te twijfelen tussen deze en de blauwe van Decoded . Vind het blauwe van die Wiiuka net ff mooier. Hmm...
Oops, had ook die bekeken maar vind die te donker. Aangepast.
Ik heb hem een tijdje gebruikt op de iPhone 13 Pro Max. Het leer voelt wel premium aan, de onderkant is open. Naar verloop van tijd voelt het leer wat 'vochtiger' aan en hij verkleurt ook razendsnel. Ik ben weer terug naar siliconen hoesjes op mijn 14 Pro Max.rvdlaar schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:41:
:strip_exif()/f/image/3phTmCqlUgE1e7KnSgCbe0w1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AwX4kzwJg8dYYpcPqQ3lfhW0.jpg?f=fotoalbum_large)
(Kwam nog uit de tijd dat Wiiuka geen MagSafe had.)
Ik denk niet dat het meer basic kanTHE_BASE schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:39:
[...]
Zou je daar wat foto's van kunnen maken, ik ben daar ook in geïnteresseerd.
![]() | ![]() |
Heb je er een foto van met de deep purple telefoon? Of heb je een zwarte zoals de afbeelding van de site?Huigie schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:55:
Blauwe Wiiuka besteld. Kleur mooi, niet bulky, mooie glooiende rand rond het camera eiland. Jammer van die open onderkant.
Ziet er goed uit, heb je een foto waar het paarse van de cameras beter te zien is?lottepanda schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:50:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Maar wat mij echt opviel is dat het beeld wat donkerder en waziger was (klinkt nu heel extreem maar ik zag het wel duidelijk met een 13 ernaast met de Spigen variant).
[ Voor 99% gewijzigd door Johan Bogle op 17-09-2022 19:47 ]
Ja, is vanmiddag bezorgd. Maar zit op een bruiloft, dus zie het vannacht / morgen wel.
Oke, veel plezier daar! Ben benieuwd naar de looks en de fitRivanov schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:11:
[...]
Ja, is vanmiddag bezorgd. Maar zit op een bruiloft, dus zie het vannacht / morgen wel.
Ik heb de zwarte.BarendBotje schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:43:
[...]
Heb je er een foto van met de deep purple telefoon? Of heb je een zwarte zoals de afbeelding van de site?
Thanks! Ziet er wel uit als een voordelig hoesje waar je niet teveel van moet verwachten?Anoniem: 736981 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:32:
[...]
Ik denk niet dat het meer basic kan
Ik heb nu aardig wat cases bekeken en blijf wel gecharmeerd van de Leather Case van Apple. Het is wel wat flinker, maar qua gewicht valt het mee. Overige hoesjes hebben hetzelfde gewicht. Hard case durf ik niet in verband met schade aan de zijkanten van de iPhone.
Nu nog 2 weken op de iPhone wachten
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Fit en finish is top. Zit perfect om de iPhone heen. En volledig heldere achterkant.IKON schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:16:
[...]
Oke, veel plezier daar! Ben benieuwd naar de looks en de fit
Morgen even goed in daglicht bekijken. Maar so far so good.
Zelf kom ik van een iPhone X en daar heb ik een China draadloze lader gekocht. Werkte 5 jaar perfect, maar ik merk dat hij bij de iPhone x toch regelmatig foutmelding geeft (rood lampje). Ik vermoed dat het komt door de grootte van de lader en de lens. Oftewel, ik ben op zoek naar nieuwe draadloze lader. Als ik op Apple site kijk dan haak ik eigenlijk al af. 50 euro voor MagSafe lader om daarbij nog een adapter van 25 euro bij te kopen. Dat moet volgens mij anders kunnen. Als je verder zoekt dan kom je 101 merken tegen, maar vaak niet duidelijk of deze lekker op de PRO passen. Dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Zijn er mensen met draadloze lader die stevig aanvoelt en nog een schappelijke prijs heeft?
Ik denk dat 99% van de mensen voor een Magsafe lader hebben gekozen. Ik kijk zelf alleen naar het originele spul of leveranciers die zich aan eisen houden, zoals een Belkin etc. Voor jouw eisen zou ik mezelf gewoon beperken tot een standaard draadloze lader en/of een Magsafe imitatie. Ali zal dan je way to go zijn. Of misschien kan je wat tweedehands kopen, ook nog goed voor het milieu.grote_oever schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:05:
Ik zie in dit topical eigenlijk alleen maar hoesjes voorbij komen, maar ik ben wel benieuwd of jullie goede suggestie hebben voor draadloze lader.
Zelf kom ik van een iPhone X en daar heb ik een China draadloze lader gekocht. Werkte 5 jaar perfect, maar ik merk dat hij bij de iPhone x toch regelmatig foutmelding geeft (rood lampje). Ik vermoed dat het komt door de grootte van de lader en de lens. Oftewel, ik ben op zoek naar nieuwe draadloze lader. Als ik op Apple site kijk dan haak ik eigenlijk al af. 50 euro voor MagSafe lader om daarbij nog een adapter van 25 euro bij te kopen. Dat moet volgens mij anders kunnen. Als je verder zoekt dan kom je 101 merken tegen, maar vaak niet duidelijk of deze lekker op de PRO passen. Dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Zijn er mensen met draadloze lader die stevig aanvoelt en nog een schappelijke prijs heeft?
Gewoon spullen
Ik heb een MagSafe oplader origineel aan een anker duo usb c oplaad blokje. Werkt perfect!grote_oever schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:05:
Ik zie in dit topical eigenlijk alleen maar hoesjes voorbij komen, maar ik ben wel benieuwd of jullie goede suggestie hebben voor draadloze lader.
©2004
Fijn! Denk ik dat die andere tweaker met dit hoesje pech had met het hoesjeRivanov schreef op zondag 18 september 2022 @ 01:38:
[...]
Fit en finish is top. Zit perfect om de iPhone heen. En volledig heldere achterkant.
Morgen even goed in daglicht bekijken. Maar so far so good.
Ben benieuwd naar je fotos
Hier gaat deze weer terug. Gisteren ook ontvangen. Nog steeds ligt de linkerkant van de iphone meer verzonden in de case dan rechts. Hierdoor heb je alleen links bovenin een lip om de rand maar voor de rest ligt de rand gelijk met de iPhone, dus geen extra bescherming. Ik had deze ook met de 13 Pro en dit was toen ook al helaas. Hoopte dat het nu wel goed zou zijn. Nee, ook helaas niet met bijgeleverde stickertjes op te lossen door deze in de case te plakken.bob-nwk schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:32:
Pitaka MagEZ 3 case ook zojuist ontvangen voor de 14 Pro Max. Zit wederom perfect, nagenoeg geen extra bulk 👍[Afbeelding]
[Afbeelding]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
https://www.amazon.nl/-/en/dp/B08L5R6ZHP
Ik zie namelijk de Belkin variant ook vaak voorbij komen:
https://www.amazon.nl/-/en/dp/B08ZL5NGSB
Belkin is goedkoper en heeft een adapter erbij. En ze geven ook nog aan dat de kabel een stuk langer is.
Hier gewoon een stuk of drie MagSafe chargers liggen. Werken prima en plakken goed. Die Chinese knock-offs vertrouw ik niet. Een gehad maar die verkleurde van wit naar bruin/geel binnen één keer gebruiken. Direct daarna weg gegooid. Iets met vertrouwen.grote_oever schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:01:
@hk12nl @Soepie @Redondo1982 Met MagSafe lader bedoelen jullie gewoon de originele lader?
Belkin is goedkoper en heeft een adapter erbij. En ze geven ook nog aan dat de kabel een stuk langer is.

Gelijk in, maar heb hier een Blitzwolf liggen: pricewatch: BlitzWolf BW-FWC4 Wireless ChargerTheKerremenke schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:04:
[...]
Hier gewoon een stuk of drie MagSafe chargers liggen. Werken prima en plakken goed. Die Chinese knock-offs vertrouw ik niet. Een gehad maar die verkleurde van wit naar bruin/geel binnen één keer gebruiken. Direct daarna weg gegooid. Iets met vertrouwen.
Ding werkt echt perfect en heb niet het idee dat ik goedkope knock-off heb. Maar ik snap wat je bedoelt en deze is ook gewoon aangesloten op een Apple adapter. Klote eraan is dat meest USB-C is en ik geen USB-C adapters heb liggen hier.
Ik heb alleen maar staande laders van Belkin, omdat ze direct meerdere doelen dienen. Zo kan ik direct mijn iPhone bekijken als ik achter mijn bureau zit. Hij wordt dan direct unlocked door FaceID en ik kan makkelijk facetimen.grote_oever schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:01:
@hk12nl @Soepie @Redondo1982 Met MagSafe lader bedoelen jullie gewoon de originele lader?
Ik heb meerdere Belkin laders zoals deze https://www.belkin.com/nl...h-magsafe-15w/p/p-wiz009/
Als je geen AW hebt dan kan je ook nog de 2-1 kopen van hen. Die doet alleen iPhone en Airpods opladen. Die is ook een stuk goedkoper.
[ Voor 7% gewijzigd door Redondo1982 op 18-09-2022 10:18 ]
Here you go:)BarendBotje schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:46:
[...]
Ziet er goed uit, heb je een foto waar het paarse van de cameras beter te zien is?
:strip_exif()/f/image/0IPvdL9RB94BeFlN6Y2sGZfC.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dat niet gewoon een kwestie van even aandrukken? Hier namelijk geen last van, en ook met de 13 Pro had ik dit niet (terwijl daar nota bene ook nog een D-Brand skin onder zat).pdavie2311 schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:50:
[...]
Hier gaat deze weer terug. Gisteren ook ontvangen. Nog steeds ligt de linkerkant van de iphone meer verzonden in de case dan rechts. Hierdoor heb je alleen links bovenin een lip om de rand maar voor de rest ligt de rand gelijk met de iPhone, dus geen extra bescherming. Ik had deze ook met de 13 Pro en dit was toen ook al helaas. Hoopte dat het nu wel goed zou zijn. Nee, ook helaas niet met bijgeleverde stickertjes op te lossen door deze in de case te plakken.
Het bijgeleverde stickertje gaat inderdaad zeker niet helpen, deze heb je juist nodig indien er teveel speling is lijkt me (maar ik heb deze zelf nooit nodig gehad).
Ter vergelijking hier de MagEZ Case 2 op de 13 Pro:
:strip_exif()/f/image/0Sy13voqSyKpIfvgdUQ1aPTd.jpg?f=fotoalbum_large)
En hier de MagEZ Case 3 op de 14 Pro Max:
:strip_exif()/f/image/iChu5fPH4w2NkWZFl5710Iz0.jpg?f=fotoalbum_large)
Tip: eerst de rechterkant erin, dan de linker (en bij eraf halen precies andersom).
Wat me we opvalt is dat de raised lip een stuk minder is op deze dan bij de vorige, maar wellicht is dat het verschil tussen versie 2 en versie 3.
[ Voor 30% gewijzigd door bob-nwk op 18-09-2022 10:39 ]
Een beetje merk a la Anker, Belkin of zo zal inderdaad geen problemen geven. Maar ik had een Chinese no name AliExpress namaak. Dat was geen succes.grote_oever schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:15:
[...]
Gelijk in, maar heb hier een Blitzwolf liggen: pricewatch: BlitzWolf BW-FWC4 Wireless Charger
Ding werkt echt perfect en heb niet het idee dat ik goedkope knock-off heb. Maar ik snap wat je bedoelt en deze is ook gewoon aangesloten op een Apple adapter. Klote eraan is dat meest USB-C is en ik geen USB-C adapters heb liggen hier.
Voor usb c adapters kan ik Anker aanbevelen. Werken perfect, zowel de 1 poort usb als de 4 poort usb laders.
Voor m’n iPhone 14 Pro Max heb ik die van ESR besteld. Heb daar altijd hele goede ervaringen mee gehad. Echter, het valt me op dat aan beide kanten een millimeter of zo niet bedekt is. Dat vind ik raar en ben ik niet gewend.
Ik druk bijna door het scherm, zo hard! 😜 Helaas. Constante kwaliteit kunnen ze nog steeds niet waarborgen en daarom retour, zeker voor 70,-bob-nwk schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:31:toon volledige bericht
[...]
Is dat niet gewoon een kwestie van even aandrukken? Hier namelijk geen last van, en ook met de 13 Pro had ik dit niet (terwijl daar nota bene ook nog een D-Brand skin onder zat).
Het bijgeleverde stickertje gaat inderdaad zeker niet helpen, deze heb je juist nodig indien er teveel speling is lijkt me (maar ik heb deze zelf nooit nodig gehad).
Ter vergelijking hier de MagEZ Case 2 op de 13 Pro:
[Afbeelding]
En hier de MagEZ Case 3 op de 14 Pro Max:
[Afbeelding]
Tip: eerst de rechterkant erin, dan de linker (en bij eraf halen precies andersom).
Wat me we opvalt is dat de raised lip een stuk minder is op deze dan bij de vorige, maar wellicht is dat het verschil tussen versie 2 en versie 3.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Bij de Spigen is hij ook niet helemaal bedekt. Komt doordat de screen protectors case friendly zijn. Jij bent op zoek naar een ‘edge-to-edge screenprotector’. Die past dan niet samen met een hoesje, want dan wipt de screenprotector los.Misterxx2 schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:00:
Dekt de screen protector van Spigen bij jullie het hele scherm? Als in: precies tot aan de rand?
Voor m’n iPhone 14 Pro Max heb ik die van ESR besteld. Heb daar altijd hele goede ervaringen mee gehad. Echter, het valt me op dat aan beide kanten een millimeter of zo niet bedekt is. Dat vind ik raar en ben ik niet gewend.
Mee eens. Jammer wel, ik heb dan waarschijnlijk 2 x geluk gehad (of jij 2 x pechpdavie2311 schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:01:
[...]
Ik druk bijna door het scherm, zo hard! 😜 Helaas. Constante kwaliteit kunnen ze nog steeds niet waarborgen en daarom retour, zeker voor 70,-
Nee, wat mij betreft net niet goed genoeg. Ik had op mijn 13 Pro Max een andere, namelijk van Sparin. Ken het merk verder niet, kwam van Amazon. Maar die ging verder tot de randen dan deze, hier had wel (een halve) millimeter bij gemogen wat mij betreft.Misterxx2 schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:00:
Dekt de screen protector van Spigen bij jullie het hele scherm? Als in: precies tot aan de rand?
:strip_exif()/f/image/OtJQkVCtj9QrmIvX9zUa9AXo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DFiVsmQJg0oKCWKqMBz3P5tm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb ongeveer dezelfde maar is goedkoper en er zit een handige kickstand in.THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:17:
Zojuist de Decoded Clear Case met MagSafe binnen gekregen en die ziet er best goed uit. Bescherming aan de gehele zij-, boven- en onderkant. Dus niet zoals bij de originele Clear Case van Apple dat de onderkant onbeschermd is. Jammer dat er zo groot een merknaam op moet, maar ach. Deze kost 34,99 euro in tegenstelling tot 59 euro van Apple.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.appelhoes.nl/...-Pro-Max-case-transparant
Ja klopt. De ronde puk.grote_oever schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:01:
©2004
Als je toch goedkoop wilt: Anker is ook een optie.grote_oever schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:01:
Let er bij de anker ook weer op dat deze geen 15w lader is maar 7.5w (als je daar om geeft).
Dus als je niet om die 15w laden geeft kan elke QI lader voldoen
Gewoon spullen
Terugkomend op deze case, inmiddels weer terug bij de originele Leather Case. Toen ik werd gebeld merkte ik dat er toch wel een erg harde rand bij m’n oor zat te irriteren. Sowieso best vervelend dat de luidspreker zo hoog tegen de bezel zit, maar bij de originele hoes van Apple vrijwel geen last van.THE_BASE schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:17:
Zojuist de Decoded Clear Case met MagSafe binnen gekregen en die ziet er best goed uit. Bescherming aan de gehele zij-, boven- en onderkant. Dus niet zoals bij de originele Clear Case van Apple dat de onderkant onbeschermd is. Jammer dat er zo groot een merknaam op moet, maar ach. Deze kost 34,99 euro in tegenstelling tot 59 euro van Apple.
Ik heb de originele ledere ink case. Erg fijn moet ik zeggen. Zeker icm de ink wallet er bij. Maar niet helemaal glad natuurlijk.GoEV6 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:41:
Iemand al een mooi strak, hard, glad hoesje gevonden in donker paars?
[ Voor 6% gewijzigd door HekkeySE op 18-09-2022 20:46 ]
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Herkenbaar. Heeft de spigen Mag Armor ook gedaan bij mijn 12 Pro. Ik verdenk het hardere plastic deel aan de binnenkant. Maar ben dan wel iemand die meerdere dagen per week van hoesje wijzigt. Of de iPhone eruit haal ivm zand en vuil wat er toch in kruipt. Daarom zoek ik nu een stevige case met aan de binnenkant microfiber.robjeex schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:47:
Huiverig om weer voor Spigen te gaan. De vorige case heeft een soort verkleuringsvlekken achtergelaten op mijn iPhone 13 Pro Max. Het is niet weg te poetsen, erg teleurstellend. Geen krasjes e.d… dat dan weer wel.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/BfR5ZVc8UzZPyCJH6HO6HHvk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door TheKerremenke op 18-09-2022 21:25 . Reden: Plaatje bij het praatje. ]
Was ook wel mijn 'angst' om toch weer de Leather Case van Apple te gaan gebruiken in verband met de fluwelen achterkant en zijkant. Heeft mijn iPhone 12 Pro echt in nieuwstaat gehouden de afgelopen 2 jaar.TheKerremenke schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:20:
[...]
Herkenbaar. Heeft de spigen Mag Armor ook gedaan bij mijn 12 Pro. Ik verdenk het hardere plastic deel aan de binnenkant. Maar ben dan wel iemand die meerdere dagen per week van hoesje wijzigt. Of de iPhone eruit haal ivm zand en vuil wat er toch in kruipt. Daarom zoek ik nu een stevige case met aan de binnenkant microfiber.
Welk Spigen hoesje was dat?robjeex schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:47:
Huiverig om weer voor Spigen te gaan. De vorige case heeft een soort verkleuringsvlekken achtergelaten op mijn iPhone 13 Pro Max. Het is niet weg te poetsen, erg teleurstellend. Geen krasjes e.d… dat dan weer wel.
[Afbeelding]
(Ik ben wat lastig, maar ben zo blij voor jullie hahaha. Zit zelf nog te wachten. Heb vrijdag de zwarte toch geannuleerd en een paarse besteld.)
Kan niet van mijn eigen toestel een foto maken hè.IKON schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:16:
@Rivanov heb je fotos gemaakt?
(Ik ben wat lastig, maar ben zo blij voor jullie hahaha. Zit zelf nog te wachten. Heb vrijdag de zwarte toch geannuleerd en een paarse besteld.)
En m’n 13 Pro is al gereset om naar nieuw baasje te gaan. Zal later wel een foto maken met de iPhone van m’n vrouw.
Hiervoor had ik een 11 Pro Max met een vergelijkbare soort case en daar had ik geen problemen mee, maar die telefoon heeft natuurlijk ook een kleine camera bump.
De case mag overigens best wat dikker zijn om te compenseren voor de camera bump, maar ik heb wel het liefst een doorzichtige case. Ik heb bijvoorbeeld al wel een aantal "armor" cases gezien met een vlakke achterkant, maar dat is niet echt mijn ding.
Edit: Zelf helaas nog niets kunnen vinden, heb in de tussentijd maar rubber bumper pads gekocht, plak ik er daar wel eentje van in de hoeken zonder camera bump
[ Voor 13% gewijzigd door djmaster329 op 19-09-2022 17:42 ]
Is je iPhone niet krom? Nog nooit gezien dat het zo vaak misgaat.Ferret schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:42:
Wij hebben de iPhones zaterdag opgehaald bij de Apple Store in XXX en terwijl we in de rij stonden zagen we ze daar de screenprotectors van Belkin aanbrachten bij andere iPhones. Dat leek ons ook wel wat omdat er in deze protector dus geen sprake meer is van de uitsparing voor de notch. Dat is zo lelijk! Afijn, we waren aan de beurt en de jongeman van Apple begon met die van mij. Binnen 5 minuten zat de protector erop en klaar. Toen die van mijn partner... Telkens na het plakken ontdekte hij minuscule belletjes onder de protector. Na drie pogingen gaf hij het op en vroeg hij aan z'n collega of zij het wilde overnemen. Ook zij had twee pogingen nodig voordat we met z'n drieën er over eens waren dat er geen belletjes meer te zien waren. Zo'n protector was bijna 40 euro dus ze hebben aan 160 euro verspeeld voordat het goed was. Nette service!
Bovendien kost het inkoop geen drol, dat zit binnen de marge-afspraak tussen Belkin en Apple. Belkin heeft vast niet zoveel praatjes, want Apple grote klant en die geeft hun met alles voorrang.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
De case voelt kwalitatief aan, oogt erg mooi in combinatie met een space black iPhone 14 Pro Max, ruikt naar echt leer, magsafe compatibel, lijkt voldoende bescherming te bieden maar ik ga m'n iPhone ook niet met opzet laten vallen,... Prima case, maar wel prijzig.
Ik gebruik altijd een hydrogel protector voor de achterkant van iphones , voor ik ze in een hoesje steek.robjeex schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:47:
[Afbeelding]
Je vind deze voor een paar euro op ebay. Heel makkelijk aan te brengen.
Wel 20 euro goedkoper dan die van Apple zelf, dus wat dat betreft vind ik de prijs nog wel meevallen.H1MSELF1SH schreef op maandag 19 september 2022 @ 21:58:
Vandaag is mijn Decoded Leather Back Cover Brown voor de 14 Pro Max aangekomen zoals afgebeeld op https://decodedbags.com/p...ax?variant=43206299975928
De case voelt kwalitatief aan, oogt erg mooi in combinatie met een space black iPhone 14 Pro Max, ruikt naar echt leer, magsafe compatibel, lijkt voldoende bescherming te bieden maar ik ga m'n iPhone ook niet met opzet laten vallen,... Prima case, maar wel prijzig.
Ik vraag mij echt af waarom de angst op krasjes zo groot is ? Het blijft een gebruikers voorwerpen. In al die jaren nog nooit een protector gebruikt en mijn iPhone gaat voornamelijk in de rechter broekzak. Nog nooit een krasje op het scherm gehad en kan dus ieder jaar in de verkoop met de titel “ als nieuw “. Angst blijkt toch vaak een prijzige raadgeverFerret schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:42:
Wij hebben de iPhones zaterdag opgehaald bij de Apple Store in XXX en terwijl we in de rij stonden zagen we ze daar de screenprotectors van Belkin aanbrachten bij andere iPhones. Dat leek ons ook wel wat omdat er in deze protector dus geen sprake meer is van de uitsparing voor de notch. Dat is zo lelijk! Afijn, we waren aan de beurt en de jongeman van Apple begon met die van mij. Binnen 5 minuten zat de protector erop en klaar. Toen die van mijn partner... Telkens na het plakken ontdekte hij minuscule belletjes onder de protector. Na drie pogingen gaf hij het op en vroeg hij aan z'n collega of zij het wilde overnemen. Ook zij had twee pogingen nodig voordat we met z'n drieën er over eens waren dat er geen belletjes meer te zien waren. Zo'n protector was bijna 40 euro dus ze hebben aan 160 euro verspeeld voordat het goed was. Nette service!
Toevallig een linkje of meer informatie. Klinkt interessant. Hoe gaat dat bijvoorbeeld met de zijkanten en de camera?Azmodann schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 01:12:
[...]
Ik gebruik altijd een hydrogel protector voor de achterkant van iphones , voor ik ze in een hoesje steek.
Je vind deze voor een paar euro op ebay. Heel makkelijk aan te brengen.