Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 21:07
THE_BASE schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:18:
[...]

Nu nog wel, ik denk na vrijdag minder. Dus denk dat wij die ook maar online bestellen voor ophalen. :)
Daar was ik al bang voor toen ik online de levertijd zag. M’n iPhone 12 Pro past er niet echt goed in. Knoppen aan de zijkant hebben andere positie.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:56:
[...]

Daar was ik al bang voor toen ik online de levertijd zag. M’n iPhone 12 Pro past er niet echt goed in. Knoppen aan de zijkant hebben andere positie.
Kun jij mij vertellen of het leer heel anders is dan eerder? Bij iPhone 13 Pro werd daar wel over geklaagd.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-06 10:21
Alekz87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:06:
Deze jongen is alvast binnen. Nu hopelijk vrijdag m’n toestel.

[Afbeelding]
Ik wil graag de Omber bestellen met een space black iPhone. Maar door dat er weinig val protectie is, en de rand van de iPhone vaak beschadigd als je het laat vallen, durf ik het niet te proberen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-05 21:32
Inmiddels https://www.amazon.de/-/n...pro+max%2Caps%2C69&sr=8-4 binnen. Ik had deze ook al op de iPhone 13 Pro Max.

Het voordeel hiervan is dat je de vingervlekken makkelijk weg kunt halen, en dat je er doorheen kunt kijken. Je ziet dus alsnog het Apple-logo (een beetje flashen moet kunnen) en het kan wel tegen een stootje. Twee tientjes, da's geen geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 11-06 21:07
THE_BASE schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:02:
[...]

Kun jij mij vertellen of het leer heel anders is dan eerder? Bij iPhone 13 Pro werd daar wel over geklaagd.
Heb alleen die van de iPhone X gehad. 12 ging ik voor siliconen en 13 overgeslagen. Maar ik vind m niet MEGA stevig aanvoelen. Voor een case van leer voelt hij wat dunnig….weet niet of dat logisch klinkt?

Maar het is denk ik even wennen want mijn siliconen case voelt echt heeeel anders

[ Voor 8% gewijzigd door Alekz87 op 13-09-2022 13:24 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:21:
[...]

Heb alleen die van de iPhone X gehad. 12 ging ik voor siliconen en 13 overgeslagen. Maar ik vind m niet MEGA stevig aanvoelen. Voor een case van leer voelt hij wat dunnig….weet niet of dat logisch klinkt?

Maar het is denk ik even wennen want mijn siliconen case voelt echt heeeel anders
Hmm, ik vind die van iPhone 12 Pro juist wat bulky en zou wat dunner willen. Dus gekeken naar Nudient, maar die heeft aan de zijkanten van binnen geen fluweel en daar ben ik wel van gecharmeerd in verband met krasjes op de chromen zijkant van de iPhone.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachNL
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 05-07-2023
Enig idee wanneer de Apple hoesjes hij bol / cool blue leverbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 12:12
Ik had ooit een Spigen. Die beviel heel goed (iPhone 6s geloof ik). Nog steeds goed product? Vond hem goede bescherming bieden en een van de weinige die wat dunner was. Dacht aan een Spigen Clear Hybrid met MagSafe...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 23:15
Knoezelbos schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:50:
Ik zat te kijken voor de leren case van Apple zelf en dan de “ink” versie.. heeft iemand daar al foto’s van in natuurlijk licht? Lijkt een beetje paarse gloed te hebben. Heb een zilveren pro Max besteld en misschien is dat wel een mooie hoes. Ipv saai zwart.
Vandaag binnen gekregen, twee foto's buiten gemaakt, een foto binnen. (daardoor iets wat kleur afwijking)
Persoonlijk erg blij met de kleur, zal goed passen bij de Deep Purple van de iPhone.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8FoqngFIS-BuCWI0o6zYWvXZCo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7f05DeUzLe7DY0Zd26N9dghM.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FO65-p0UUNhxuCVqyUweJXeudvQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KKHH39LEA0sfMz3a1QDGEu83.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OeY3Y2qacdq_7PEP0Ndf9FYFv8A=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lDh1eY6HnI1uOinvQICtAONg.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-06 01:07
BobB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:43:
(even schaamteloos een crosspost vanuit het hoofdtopic)
Ik heb nu op mijn 13 Pro Max een case in Golden Brown: leek op de site heel tof, viel in de praktijk erg tegen. Veel te oranje, patina is waardeloos en die gaan we dus zeker voor de aanstaande nieuwe niet kopen.

Gelukkig is er een new kid on the block: Omber. Heeft iemand van die case al afbeeldingen in het echt gezien?

Ik heb de kleur graag zo dicht mogelijk bij Saddle Brown, dus mocht je tips hebben: kom maar door!
Ik heb deze juist binnen , op de foto zie je deze met de wallet van vorig jaar in het saddle brown.
Het lijkt er niet echt op vind ik zelf. Daarnaast mijn nieuwe waller in "wisteria".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7sBFdg1XyMjEjPYM371RBsKh-Vg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qg3qCpwtQpyLpkiNK3HMFdwP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
IKON schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:54:
[...]

Ik had ooit een Spigen. Die beviel heel goed (iPhone 6s geloof ik). Nog steeds goed product? Vond hem goede bescherming bieden en een van de weinige die wat dunner was. Dacht aan een Spigen Clear Hybrid met MagSafe...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Javm7IHIln_qZRr4FvMsi72XNKs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cyf8ZVgCWvod5bvJZsVoNdVL.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren binnen gekomen, zien en voelen goed! Heb nu een galaxy s10+ met neo hybrid case, beviel ook extreem goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 19:11
TFZ61 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:07:
[...]

Vandaag binnen gekregen, twee foto's buiten gemaakt, een foto binnen. (daardoor iets wat kleur afwijking)
Persoonlijk erg blij met de kleur, zal goed passen bij de Deep Purple van de iPhone.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dank je wel man. _/-\o_

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 11:03
Ik weet niet of het al opgevallen was maar er zit verschil tussen de iPhone 14 Pro Screen Protector EZ FIT GLAS.tR bij Spigen zelf en de Amazon variant. Bij de eerste zit een zeer kleine cutout aan de bovenkant voor de microfoon. Dus zie ik bij de amazon variant niet zitten. Of kan iemand bevestigen dat die er daar ook inzit?

[ Voor 5% gewijzigd door Mrk87 op 13-09-2022 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 16:44
Alekz87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:06:
Deze jongen is alvast binnen. Nu hopelijk vrijdag m’n toestel.

[Afbeelding]
Hier ook! Nu maand frustrerend wachten op een iPhone. Valt me op dat het gat hugh is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:09
Mrk87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:11:
Ik weet niet of het al opgevallen was maar er zit verschil tussen de iPhone 14 Pro Screen Protector EZ FIT GLAS.tR bij Spigen zelf en de Amazon variant. Bij de eerste zit een zeer kleine cutout aan de bovenkant voor de microfoon. Dus zie ik bij de amazon variant niet zitten. Of kan iemand bevestigen dat die er daar ook inzit?
Ik heb deze via Amazon besteld en inmiddels ontvangen. Kan bevestigen dat er een minimale cutout zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Mrk87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 20:11:
Of kan iemand bevestigen dat die er daar ook inzit?
Hier ook via Amazon met zeer minimale inkeping.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-06 01:07
BobB schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:00:
Heeft iemand al iets in de nieuwe kleur omber binnen? Ik zou graag een real-life fotootje ervan zien!
Azmodann in "[iPhone 14 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & wallets"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-06 21:32
Reem0nN schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:47:
Welke case raden jullie aan, want ik kan maar geen keuze maken.

- Apple Leather case
- Pitaka MagEZ Pro
- Mous Limitless 5.0
- Nomad Leather case
Mous, wordt nog maar weinig genoemd maar vind ik altijd bijzonder goede cases. Ze zien eruit als een normale case, voelen goed aan en zijn ijzersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06 20:21
Ik zie dat Amazon.nl nu ook de originele cases en wallets op voorraad heeft. Omdat bij Apple zelf de boel al aardig opschuift en mijn case mogelijk te laat komt, heb ik net maar ‘n Omber besteld bij Amazon :)

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 18:04
Ik heb de laatste zoveel jaar een glazen screenprotector van Utection gebruikt maar overweeg nu Spigen. Wat me wel opvalt; de Spigen lijkt op marketing foto’s een blauwige gloed aan de rand te hebben waar die van Utection een ronding heeft en een klein zwart randje wat precies valt over rand van het display.

Spigen:

https://www.amazon.de/Gla...pro+max%2Caps%2C92&sr=8-4

Utection:

https://www.amazon.de/dp/...133319&sr=8-1-spons&psc=1

Nu twijfel ik, iemand een suggestie?

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
Ik zie dat de Mujjo leather cases nu ook Magsafe ingebakken hebben. Interresant. https://www.mujjo.com/nl/...eather-case-for-iphone-14

• THE_BASE
  • Niet online
bokkow schreef op woensdag 14 september 2022 @ 07:30:
Ik heb de laatste zoveel jaar een glazen screenprotector van Utection gebruikt maar overweeg nu Spigen. Wat me wel opvalt; de Spigen lijkt op marketing foto’s een blauwige gloed aan de rand te hebben waar die van Utection een ronding heeft en een klein zwart randje wat precies valt over rand van het display.

Spigen:

https://www.amazon.de/Gla...pro+max%2Caps%2C92&sr=8-4

Utection:

https://www.amazon.de/dp/...133319&sr=8-1-spons&psc=1

Nu twijfel ik, iemand een suggestie?
Volgens mij is die blauwe gloed enkel en alleen om de dikte van die protectors te tonen, met transparant zou je dat niet goed zien. Zit ook niet op de versie die ik hier heb.

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06 23:34

Stefan©

Toet toet

Op Amazon de Caseology Nano Pop Mag cases besteld in de kleuren:
  • Grape Purple
  • Blueberry Navy (lijkt uitverkocht, wel nog voor Pro Max beschikbaar)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9S68pUSvQ8dMBH8m5LWa9MtKAYA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RkeeKlivXm4CNu4HDuxBPD4v.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GS4MQtkur3igRrnNQINf9HBczE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Su28hEWsMO3P9UiK6QcoVfu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/30HChLW5Wlk3GCPDs8LBQo2Os2Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AYNy1TJAnsGhrB2SHPxSoABa.jpg?f=fotoalbum_large

• Chamms
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-06 20:18
Stefan© schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:09:
  • Grape Purple
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er mooi uit, voelt de case glad of heb je enige grip, ben op zoek naar een hoesje voor de 14 max pro en vind de silicone van Apple altijd wel het fijnst, maar deze scheuren binnen 3 a 6 maanden, iedere x 60 euro betalen vind ik nog al zonde ..

Ben dus ook aan het kijken voor een nieuwe hoes, en anders de transparantie van Apple zelf ( Heb ik nu ook voor de 13 pro )

[ Voor 17% gewijzigd door Chamms op 14-09-2022 09:19 ]

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-06 23:34

Stefan©

Toet toet

Chamms schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:19:
[...]

Ziet er mooi uit, voelt de case glad of heb je enige grip, ben op zoek naar een hoesje voor de 14 max pro en vind de silicone van Apple altijd wel het fijnst, maar deze scheuren binnen 3 a 6 maanden, iedere x 60 euro betalen vind ik nog al zonde ..

Ben dus ook aan het kijken voor een nieuwe hoes, en anders de transparantie van Apple zelf ( Heb ik nu ook voor de 13 pro )
De achterkant is redelijk glad. Zelf vind ik dat wel lekker omdat de silicone hoesjes van Apple in mijn broekzakken blijven 'plakken'. Aan de zijkant van het hoesje hebben ze een structuur aangebracht voor extra grip om de telefoon vast te houden. Het is mijn eerste Caseology hoesje, dus ervaring op de langere termijn heb ik niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GOsO3ytVlD2TLHE_RI0Pb4vSciM=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ty6aMOCiEJdYPZvCQZkRD0zD.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chamms
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-06 20:18
Stefan© schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:24:
[...]

De achterkant is redelijk glad. Zelf vind ik dat wel lekker omdat de silicone hoesjes van Apple in mijn broekzakken blijven 'plakken'. Aan de zijkant van het hoesje hebben ze een structuur aangebracht voor extra grip om de telefoon vast te houden. Het is mijn eerste Caseology hoesje, dus ervaring op de langere termijn heb ik niet.

[Afbeelding]
Lief, dankjewel voor feedback !

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:47

Dennisb1

VCDS 058

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 23:44

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Er lijkt wel verschil in te zitten bij de camera bescherming op het oog maar dit kan ook trucage zijn

• BarendBotje
  • Niet online
Dennisb1 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:59:
[...]

Er lijkt wel verschil in te zitten bij de camera bescherming op het oog maar dit kan ook trucage zijn
Bekijk de laatste comment van die thread :)

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 12:09
Heeft iemand al een mooi hoesje gezien/besteld zonder zo'n dikke camera bescherming?

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

BarendBotje schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:54:
[...]

Bekijk de laatste comment van die thread :)
Dat begrijp ik maar het is dezelfde store, dat is toch vreemd dan?
Die thread gaat over het verschil tussen eigen website en amazon.
Ene heeft het over 0.07 en de andere over 0.13mm dikte

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 20:42
Arthur-94 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:04:
Heeft iemand al een mooi hoesje gezien/besteld zonder zo'n dikke camera bescherming?
https://caudabe.com/produ...ro?variant=40361190031457

Deze lijkt mooi dun. Heb hem besteld verwacht hem met week of 2

• Arthur-94
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-05 12:09
Alsnog wel dik. Heb liever een dikker hoesje dan zo'n hoge camera beschermer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hce1z8P8aA680dmJewJUMeqqGBA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0omaawEpJuUMlIh4hZsd5eFs.webp?f=fotoalbum_large

• BarendBotje
  • Niet online
Dennisb1 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:04:
[...]

Dat begrijp ik maar het is dezelfde store, dat is toch vreemd dan?
Die thread gaat over het verschil tussen eigen website en amazon.
Ene heeft het over 0.07 en de andere over 0.13mm inch dikte
Verschil is dus gewoon wat dikte, de een beschermt beter dan de andere, de dikkere van de 2 lijkt ook een dikkere rand te hebben inclusief air pockets.

• BarendBotje
  • Niet online
Arthur-94 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:04:
Dit misschien https://www.twelvesouth.com/products/surfacepad-for-iphone

• Mrk87
Ben voor de MagEZ Case 3 Pro gegaan van Pitaka. Hopelijk zijn ze snel leverbaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sILwemHLFRY8Z6qUVsZcAMYDkRw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FVD8KiwrWnhLVwaMb6z7nJXT.webp?f=user_large

• sanntje
  • Laatst online: 13-02 10:01
Hoi al,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Ik ben opzoek naar een ultra dun hoesje (14PM). Dit is mijn eerste iPhone 😀. Heb momenteel een plastic beschermingsfolie over mijn telefoon en die bevalt goed, maar de iPhone toch liever een hoesje.

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:57
Originele Apple Leather Case (Ink) vandaag alvast ontvangen voor de 14 Pro Max. Er zit wel degelijk een flinke paarse gloed in in daglicht.

Ter vergelijking: links is de Midnight Leather case voor de 13 Pro.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MpXhR5NNvVyxVOSfWECAtJP_mxU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FF9B3GIo2fIDlB6H5fbFhpEO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
Mrk87 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 14:06:
Ben voor de MagEZ Case 3 Pro gegaan van Pitaka. Hopelijk zijn ze snel leverbaar :)

[Afbeelding]
Ik ben voor de non-pro variant gegaan, deze beviel erg goed op de 13 Pro (erg licht en nagenoeg geen extra bulk). Is nu onderweg :)

• BeachNL
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 05-07-2023
bob-nwk schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:01:
Originele Apple Leather Case (Ink) vandaag alvast ontvangen voor de 14 Pro Max. Er zit wel degelijk een flinke paarse gloed in in daglicht.

Ter vergelijking: links is de Midnight Leather case voor de 13 Pro.[Afbeelding]
Kwaliteit beter?

• bob-nwk
Dat is vrij lastig te beoordelen na zo'n 1,5 minuut zonder een toestel te hebben om hem mee te gebruiken. 8)7

Eerste indruk = identiek aan de vorige

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:32
bob-nwk schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:44:
[...]

Dat is vrij lastig te beoordelen na zo'n 1,5 minuut zonder een toestel te hebben om hem mee te gebruiken. 8)7

Eerste indruk = identiek aan de vorige
Ik stel voor om even de kras test met een sleutel en daarna een stanleymes te doen. Om te eindigen met een boormachine met scherp bitje. >:) _O-

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bob-nwk
TheKerremenke schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:55:
[...]

Ik stel voor om even de kras test met een sleutel en daarna een stanleymes te doen. Om te eindigen met een boormachine met scherp bitje. >:) _O-
Gaan we doen, en eventuele krassen kan ik daarna gewoon dicht schroeien met een gasbrander zeker? ;)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:52
Living on the edge:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQ5rFRgOPVPXkzzwTLT2wKOOXTU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hOhXkyIPooHrhZ9OpgcxK04U.jpg?f=fotoalbum_large

zondag besteld met de gedachte dat ie er dinsdag wel was. Gelukkig nog net op tijd voor vrijdag binnen :9

©2004

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
GentiLi schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:02:
Heeft iemand ervaring met Sandmarc pro-leather-case-iphone-14-pro-max?
Ik vind dat hoesje zo cool, maar dat ding kost 50 bugs, en nog zo veel om de post vanaf USA... dan gaat het me 100 euro kosten.

Alsjeblieft, als iemand ervaring heeft of weet waar ik dat ding in NL of überhaupt Europa kan kopen deel het!!! <3

Edit: eigenlijk wilde ik vragen of iemand überhaupt ervaring met Sandmarc producten heeft, want voor de 14 pro max is ie nog niet beschikbaar uiteraard 8)7
Niemand dus hier ervaring mee? :?

https://www.sandmarc.com/collections/iphone-lens-cases

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:36
hk12nl schreef op woensdag 14 september 2022 @ 18:40:
Living on the edge:
[Afbeelding]

zondag besteld met de gedachte dat ie er dinsdag wel was. Gelukkig nog net op tijd voor vrijdag binnen :9
Ik afgelopen vrijdag hoesjes besteld. Zouden afgelopen zaterdag binnenkomen. Zie ze ook in de PostNL app staan met oorspronkelijke bezorgdatum 10 september. Foto en alles erbij. Nog steeds niet binnen.

Echt WTF PostNL. :(

/edit: lol en zojuist kwam alles binnen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kuzomu
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-06 23:37
Jammer dat het een pre-order is, vind het hartstikke mooie hoesjes eigenlijk.
Wellicht in november nog eens naar kijken 8)

• GentiLi
  • Niet online
Kuzomu schreef op woensdag 14 september 2022 @ 19:48:
[...]

Jammer dat het een pre-order is, vind het hartstikke mooie hoesjes eigenlijk.
Wellicht in november nog eens naar kijken 8)
Nou ik vroeg me af of iemand met de eerdere iPhone versies hiervan ervaring had...

Wat ik jammer aan dit vind is dat ik meer voor het bezorgen dan voor het hoesje zelf moet betalen. Behoorlijk er over gezocht of die ook in de EU te koop zijn, maar kan helaas niks over vinden.

• Norbertus
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:14
Dit lijkt me een mooi hoesje voor mijn nieuwe iPhone: https://www.woolnut.com/product-tag/iphone-14-series/

Iemand ervaring met dit merk? Al is het ontwerp voor de iPhone 14 veranderd t.o.v. voorgaande modellen. Ook pas eind september of midden oktober leverbaar via Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Na het zien van de review video van iJustine neig ik weer enorm naar Ink leather case + magsafe wallet met de paarse iPhone. Toch eigenlijk wel een hele mooie combi terwijl ik dacht dat de kleuren niet zouden matchen.

YouTube: The new iPhone 14 Lineup! Unboxing and Review!

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 23:19
Ik heb de ESR Classic Hybrid HaloLock besteld op appelhoes, mijn eerste clearcase want ik wil die paarse kleur wel kunnen bekijken :)

• BarendBotje
  • Niet online
HekkeySE schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:24:
Na het zien van de review video van iJustine neig ik weer enorm naar Ink leather case + magsafe wallet met de paarse iPhone. Toch eigenlijk wel een hele mooie combi terwijl ik dacht dat de kleuren niet zouden matchen.

YouTube: The new iPhone 14 Lineup! Unboxing and Review!
Heel sexy ziet dat eruit ja, denk zelf dat ik ook dat setje maar eens ga bestellen.. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Stefan© schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:09:
  • Grape Purple
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wauw. Die Blue Navy ziet er geweldig uit. Even op Amazon DE gekeken. Ik heb er Prime en kreeg een voucher voor 40% korting aangeboden. Kosten: 15 euro, geen verzendkosten. Ik heb 'm toch maar besteld. Het wordt mijn eerste Caseology. :)

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-06 12:52
Raden jullie een lens protector aan en zo ja welk merk /soort

• hk12nl
MarioMark1541 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 06:21:
Raden jullie een lens protector aan en zo ja welk merk /soort
Nee :)

©2004

• IKON
Iemand ervaring met woodcessories?
https://www.woodcessories.com/

https://www.appelhoes.nl/...one-14-Pro-Max-case-Stone

Heel mooi, maar ik weet niet hoe dik ze zijn bv. Anders ga ik toch maar weer voor een hele dunne Spigen :)

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-06 09:52
Voor de mensen die nog officiële Apple cases zoeken, de Media Markt heeft alles voorradig 😊

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
knny schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:12:
Voor de mensen die nog officiële Apple cases zoeken, de Media Markt heeft alles voorradig 😊
Kan helaas de hoesjes die ik graag wil hebben niet vinden, ik mis nog voor de 14 pro een elderberry siliconen en een lederen groene, beiden niet op voorraad.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 23:15
Intruder schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:51:
[...]

Kan helaas de hoesjes die ik graag wil hebben niet vinden, ik mis nog voor de 14 pro een elderberry siliconen en een lederen groene, beiden niet op voorraad.
Weet niet of je een Amazon account (en/of Prime) hebt, daar staan ze nog op voorraad, en binnen 1 dag leverbaar.

https://www.amazon.nl/s?k...ps%2C103&ref=sr_nr_p_89_2

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
TFZ61 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:00:
[...]

Weet niet of je een Amazon account (en/of Prime) hebt, daar staan ze nog op voorraad, en binnen 1 dag leverbaar.

https://www.amazon.nl/s?k...ps%2C103&ref=sr_nr_p_89_2
Kijk, top! Ik heb prime ja. ga ze direct bestellen, bedankt _/-\o_

Edit:
Ah, nvm. Pro max prima verkrijgbaar, maar de normale pro helaas nog niet. Dat wordt even een paar daagjes zonder hoesje ben ik bang :+.

[ Voor 11% gewijzigd door Intruder op 15-09-2022 11:04 ]

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 06:14

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Iemand al een aramid/carbon magsafe hoes gevonden voor de 14 pro/pro max? Pitaka is wat prijzig...

Specs

• TheKerremenke
Iemand ervaringen met Mujjo hoesjes?

Twijfel nu of de bosgroene Apple blijft. Deze is wel erg donker namelijk.. waarbij de kleur groen ver te zoeken is.

Daarnaast geen fan over de manier van slijtage zoals bij de leren 12 pro hoesjes. Anders had ik de oranje variant wel genomen van Apple.

[ Voor 10% gewijzigd door TheKerremenke op 15-09-2022 11:56 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• IKON
Nomad iemand? Hebben best strakke cases... Heb er geen ervaring mee helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Ik heb toch dit besteld...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJLd8YD9sYodV810bujvs_YtInU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o0ghagW9EkRlw2YpsTrM8jA8.jpg?f=fotoalbum_large

Het heeft me in totaal iets van 90 euro gekost, maar ah, ik wad helemaal verliefd op dit hoesje en past perfekt op mijn 14PM

Alleen lees ik nu dat dit alles exclusief belastingen was... moet ik dus nog invoerbelasting bij moeten betalen?
Dit komt vanuit USA.

• Redondo1982
  • Laatst online: 07:53
IKON schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:38:
Ik heb een keer een Nomad bandje gehad, welke er robuust uitzag maar de kwaliteit zwaar te wensen over liet. Ook de service was ruk, dus voor mij nooit meer.

I don't have dreams, I have goals!!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

GentiLi schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:46:
Ik heb toch dit besteld...

[Afbeelding]

Het heeft me in totaal iets van 90 euro gekost, maar ah, ik wad helemaal verliefd op dit hoesje en past perfekt op mijn 14PM

Alleen lees ik nu dat dit alles exclusief belastingen was... moet ik dus nog invoerbelasting bij moeten betalen?
Dit komt vanuit USA.
Klopt + administratiekosten + 21% btw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Hier zojuist de Nudient hoesjes binnen, ze voelen weer oud en vertrouwd! d:)b
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FW2OjoBnPI3FgPn-Y5U4a2LTztQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PGoZ3QXCCVejbAuEzObqGEt2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFgEzNWWON2IxejFi3VPOnK_Ckg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iWyYCmiax8AXhGjCSTy8QdvL.jpg?f=fotoalbum_large

• TheKerremenke
Redondo1982 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:31:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jammer dat ze niet meer vilt/zacht materiaal aan de binnenzijde gebruiken. Maar de MagSafe erin is al een hele verbetering.

• Redondo1982
TheKerremenke schreef op donderdag 15 september 2022 @ 14:26:
[...]

Jammer dat ze niet meer vilt/zacht materiaal aan de binnenzijde gebruiken. Maar de MagSafe erin is al een hele verbetering.
Er zit zacht materiaal aan de binnenzijde, alleen niet aan de zijkanten. Alleen dat is niet nodig, nog nooit schade daar gehad.

Magsafe zat er bij de vorige ook al op, alleen wel v2.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:42
Iemand hier ervaring mee?
Belkin BOOST↑CHARGE™ PRO 3-in-1 draadloos oplaadstation met MagSafe

https://store.apple.com/nl/xc/product/HPU82Z/A

[ Voor 101% gewijzigd door Roos79 op 15-09-2022 15:56 ]

• ArcticwoIf
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-06 16:30
Heeft iemand van jullie ooit een Mujjo hoesje gehad? Voorheen eigenlijk altijd mijn telefoons zonder hoesje gedragen (wel eens een goedkoop plastic hoesje / silicone hoesje gehad maar dat was 10x niks):

https://www.mujjo.com/pro...ro?variant=42980330209528

• Norbertus
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:14
IKON schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:38:
Ik heb op mijn huidige iPhone een Nomad case. Heel degelijk, goede valbescherming door TPU rand, leer op de achterkant krijgt ook mooi patina. Maar ik vind de case zelf iets te bulky, het rubber en de achterkant is vrij dik.

Ik kijk daarom nu voor de 14 pro naar deze case, lijkt me minder bulky: https://www.woolnut.com/product-tag/iphone-14-series/. Helaas nog niet leverbaar dus heb voor de tussentijd een Spigen gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -NRG-
  • Laatst online: 30-05 00:13
ArcticwoIf schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:00:
Heeft iemand van jullie ooit een Mujjo hoesje gehad? Voorheen eigenlijk altijd mijn telefoons zonder hoesje gedragen (wel eens een goedkoop plastic hoesje / silicone hoesje gehad maar dat was 10x niks):

https://www.mujjo.com/pro...ro?variant=42980330209528
Morgen krijg ik hem binnen, maak wel een paar foto's. Bij appelhoes krijg je er gratis een glazen screenprotector bij. Helaas kwam ik daar achter nadat ik hem besteld had, ik zocht gewoon op dit hoesje nadat ik hem op mujjo.com bekeken had.

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09-06 20:27
Norbertus schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:51:
[...]

Ik heb op mijn huidige iPhone een Nomad case. Heel degelijk, goede valbescherming door TPU rand, leer op de achterkant krijgt ook mooi patina. Maar ik vind de case zelf iets te bulky, het rubber en de achterkant is vrij dik.

Ik kijk daarom nu voor de 14 pro naar deze case, lijkt me minder bulky: https://www.woolnut.com/product-tag/iphone-14-series/. Helaas nog niet leverbaar dus heb voor de tussentijd een Spigen gekocht.
Ben ook wel benieuwd naar die Woolnut. Heb voor de 2e keer de Nomad gekocht met Horwoon leer. Nu voor de Max. Die van mijn 12 ziet er na 2 jaar top uit. Wat mij ook bevalt aan Nomad is dat ze duidelijke claims maken over valbescherming en ik deze in de praktijk kan bevestigen 🙃, maar ze zijn om die reden wel wat bulky. Als jij nu eens deze koopt en wat valtests zou kunnen doen? 👹

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Roos79 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:55:
Iemand hier ervaring mee?
Belkin BOOST↑CHARGE™ PRO 3-in-1 draadloos oplaadstation met MagSafe

https://store.apple.com/nl/xc/product/HPU82Z/A
Is denk ik niet handig en neemt veel ruimte in. Ik zou zelf de tegenhanger kopen: https://www.belkin.com/nl...h-magsafe-15w/p/p-wiz009/ Kan je ook meer zien van je allways on display :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:16
Redondo1982 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:31:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ben ik nou scheel of hebben ze geen case voor de 14 pro Max in het paars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
GoEV6 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:00:
[...]

Ben ik nou scheel of hebben ze geen case voor de 14 pro Max in het paars?
Nee, inderdaad. Misschien komt die nog, maar ze hebben volgens mij altijd de basiskleuren en een paar extra aparte kleuren.

Vroeger hadden ze ook een clear case, alleen die had dan geen Magsafe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
BarendBotje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 09:28:
[...]

Is denk ik niet handig en neemt veel ruimte in. Ik zou zelf de tegenhanger kopen: https://www.belkin.com/nl...h-magsafe-15w/p/p-wiz009/ Kan je ook meer zien van je allways on display :)
Inderdaad, deze heb ik ook en wat een genot. In het begin van de Magsafe-periode niet direct leverbaar, maar toen die kwam direct besteld. Wat een mooi accessoire en ook zeer bruikbaar. Ik zou niet meer zonder kunnen, je unlockt direct je FaceID en je kan ook gewoon facetimen. Bovendien vind ik het een sieraad op m’n bureau. Ik heb hem zowel privé en zakelijk gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:58:
[...]

Nee, inderdaad. Misschien komt die nog, maar ze hebben volgens mij altijd de basiskleuren en een paar extra aparte kleuren.

Vroeger hadden ze ook een clear case, alleen die had dan geen Magsafe.
Oke nou dan ga ik opzoek naar een transparant hoesje. Slim en met een opstaand randje zodat het scherm beschermd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
GoEV6 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:01:
[...]

Oke nou dan ga ik opzoek naar een transparant hoesje. Slim en met een opstaand randje zodat het scherm beschermd is.
Ik zou dan zeker even bij Spigen kijken. Bij voorkeur op Amazon, omdat het je een hoop geld scheelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoEV6
Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 11:03:
[...]

Ik zou dan zeker even bij Spigen kijken. Bij voorkeur op Amazon, omdat het je een hoop geld scheelt.
Dank. Heb er gelijk maar 1 besteld. Prima prijs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 23:44
IPhone is net binnen, direct na het aftrekken van het plastic de screen protector van Spigen erop gedaan.
Ging echt perfect, echt helemaal geen stof want binnen 5 seconden ofzo en zit top! Aanrader.

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Pitaka MagEZ 3 case ook zojuist ontvangen voor de 14 Pro Max. Zit wederom perfect, nagenoeg geen extra bulk 👍Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjxMDhrZ2VpEyhy9zK42jluwf6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t0itEFT0nxI9epiG3VY5K5qz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hRvRXMXq6UkkQOuGSEJaUe1yiJc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W6fMmjQEA5dyPFlW4g9EKL6z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
bob-nwk schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:32:
Pitaka MagEZ 3 case ook zojuist ontvangen voor de 14 Pro Max. Zit wederom perfect, nagenoeg geen extra bulk 👍[Afbeelding]

[Afbeelding]
Welke kleur iphone heb je?

Edit: Paars heb ik gezien in andere topic

Is die Pitaka 600D of de 1500D van jou?
Ik vraag me wel af of het de prijs waard is, kosten 70 euro :O

[ Voor 9% gewijzigd door IKON op 16-09-2022 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
IKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:34:
[...]

Welke kleur iphone heb je?
Deep Purple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Paars heb ik gezien in andere topic

Ik vraag me wel af of het de prijs waard is, kosten 70 euro :O Je hebt namelijk ook stukjes aan de rand die niet beschermd zijn toch? Maar hij is wel slick!

Lijkt de telefoon meer paars in dat donkere hoesje, of juist niet?

(Ik heb zelfde, maar zoek nog hoesje. Sorry voor alle vragen hahaha)

[ Voor 29% gewijzigd door IKON op 16-09-2022 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zojuist toch maar een Spigen Ultra Hybrid case besteld bij Amazon.
Heb een transparante TPU case nu, maar die heeft anti yellowing dots en daardoor komt Deep Purple niet helemaal lekker door.

De Spigen Ultra Hybrid is volledig doorzichtig en heeft geen dots.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 11-06 20:42
bob-nwk schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:32:
Pitaka MagEZ 3 case ook zojuist ontvangen voor de 14 Pro Max. Zit wederom perfect, nagenoeg geen extra bulk 👍[Afbeelding]

[Afbeelding]
Meer grip dan los toestel? Verder ziet die er idd nice uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:29:
Zojuist toch maar een Spigen Ultra Hybrid case besteld bij Amazon.
Heb een transparante TPU case nu, maar die heeft anti yellowing dots en daardoor komt Deep Purple niet helemaal lekker door.

De Spigen Ultra Hybrid is volledig doorzichtig en heeft geen dots.
Ik heb zelfs mijn bestelling aangepast vandaag nog van zwart naar paars vanwege dat hoesje met een witte MagSafe ring. Echt vet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-06 14:23
Zo hey, de spigen glasbescherming is insane en zo goed te installeren.
Credits naar @BarendBotje :)

Vandaag komt de leren Apple hoesje binnen, mochten jullie foto's willen zien van apple 14 pro max en de hoesje, laat me weten.

[ Voor 45% gewijzigd door xamirz op 16-09-2022 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
xamirz schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:41:

Vandaag komt de leren Apple hoesje binnen, mochten jullie foto's willen zien van apple 14 pro max en de hoesje, laat me weten.
Heb de screenprotector (Spigen glas.tR EZ Fit) direct erop geplaatst nadat ik de witte folie van de iPhone heb gehaald. Zo heb je gegarandeerd 0,0 vingerafdrukken en stofdeeltjes. Zit wederom perféct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
xamirz schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:41:

Cheers ik kan maandag pas telefoon openen en plakken, ligt thuis te wachten 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:51:
[...]

Heb de screenprotector (Spigen glas.tR EZ Fit) direct erop geplaatst nadat ik de witte folie van de iPhone heb gehaald. Zo heb je gegarandeerd 0,0 vingerafdrukken en stofdeeltjes. Zit wederom perféct.
In de badkamer? En ga je dan nog met de doekjes en met de plaksticker evt stof eraf halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Rivanov schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:51:
[...]

Ook zojuist zo gedaan. Echt perfect!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik heb de Spigen screenprotector die @Rivanov aanraadde ook meteen geïnstalleerd. In één keer goed. Helemaal super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
BarendBotje schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:02:
[...]

In de badkamer? En ga je dan nog met de doekjes en met de plaksticker evt stof eraf halen?
Wel in de badkamer met wat stoom. Geen doekjes en plaksticker. Folie van de screenprotector eraf halen op zijn kop => witte sticker van de iPhone en direct de screenprotector erop. d:)b

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
IKON schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:54:
[...]

Paars heb ik gezien in andere topic

1500, vind het wel mooi als het een beetje eruit springt.
Je hebt namelijk ook stukjes aan de rand die niet beschermd zijn toch?
Klopt, dit vind ik nou juist zo goed aan die cases, je voelt bijna niet dat er een case omheen zit
Lijkt de telefoon meer paars in dat donkere hoesje, of juist niet?
Weinig verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QempZoR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:36
Zojuist de Purple Max in z'n Spigen Ultra Hybrid Case gestopt, maar wat zit dat hoesje slecht zeg.
Kan me ook niet meer heugen dat die voor de 13 Pro Max zo slecht zat. Sluit niet aan, veel speling in de linker en rechter zijkant. Niet leuk

Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste