• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-06 19:56
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:40:
[...]

Zo’n pouch had ik vroeger ook, maar vond dat nooit heel erg praktisch.
Kan ik in komen hoor, in het begin gaat het wat stroef maar na een week of 2 valt dat wel mee.
En los in mijn broekzak vind ik toch weer wat te dus dan maar zo, heb nog geen goed alternatief gevonden voor een pouch helaas.

It's All In The "Mix"

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:21
Wegens goede ervaringen uit het verleden met vorige iPhones heb ik alvast voor mijn 14 Pro Max besteld: een Piel Frama "FramaSlimCard" in het rood alsook een Spigen Ultra Hybrid. Ik verwacht van beide cases even tevreden te zijn als ik in het verleden was met vorige iPhones maar laat het zeker weten binnenkort met een korte update van deze post dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:49
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:31:
[...]

Jup. Deze is echt top. Heb ‘m gisteren ontvangen.
Ook vandaag besteld nav jouw tip d:)b

©2004

• hk12nl
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:40:
[...]

Zo’n pouch had ik vroeger ook, maar vond dat nooit heel erg praktisch. Dus heb altijd transparante ultra slim backcase en sinds de 11 Pro ieder jaar een screenprotector, vanwege het zachte scherm waardoor zelfs ik kleine haarfijne krasjes kreeg op de iPhone X, die je met name in fel licht zag. Ergerde me daar dood aan.
Rivanov schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:37:
[...]

Denk dat er maar weinig mensen zo zuinig met z’n spullen omgaan als ik. ;)
En dat weten mijn vrienden / bekenden etc. Daarom nemen ze altijd graag mijn spullen over.
Ik denk dat wij op dat vlak erg op elkaar lijken haha. Die krasjes heel herkenbaar en ook de zuinigheid op de spullen :)

©2004

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:59
Iemand tips voor een ultra slim clear case? Ik vind degene die ik overal vind veel te dik :-)

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:47

Toppe

Oké ✅

Iemand hier ervaring met een haakse lighting naar USB-C kabel van 2 meter?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03
mikkelnl schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:47:
Iemand tips voor een ultra slim clear case? Ik vind degene die ik overal vind veel te dik :-)
Ik krijg zelf deze binnen (eigenlijk vandaag, maar PostNL heeft weer eens verzaakt).

https://www.smartphonehoe...e-14-pro-transparant.html

Dunner ga je ze niet krijgen, wanneer je een volledig transparante TPU case wilt hebben.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:59
Thx voor deze tip gelijk besteld op Amazon. Wilde eigenlijk vrijdag naar de Apple store gaan voor de Belkin en daar laten plaatsen maar deze is maar 1/3 van de prijs van de Belkin!

En met dat malletje moet het thuis ook perfect lukken.
loentje48 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:25:
[...]

Ik heb deze altijd op mijn iPhone's, helemaal tevreden mee, en makkelijk aan te brengen met het bijgeleverde malletje.

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Toppe

Toppe

Oké ✅

overtones schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:31:
Thx voor deze tip gelijk besteld op Amazon. Wilde eigenlijk vrijdag naar de Apple store gaan voor de Belkin en daar laten plaatsen maar deze is maar 1/3 van de prijs van de Belkin!

En met dat malletje moet het thuis ook perfect lukken.

[...]
Ik ging ook altijd naar de Apple Store maar met dik €35 voor één protector vind ik het eigelijk wat te duur worden, helemaal omdat ik hem graag wat vaker (dan nodig) vervang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:14
Ik zie dat spigen meerdere transparante hoesjes verkoopt voor de 14 pro.

Wat is precies het verschil tussen deze?
En dan vooral tussen de hybrid ultra en air skin hybrid?

iRacing Profiel

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 09:44
Ik begin door jullie te twijfelen over een screenprotector. Mijn huidige iPhone (xr) heb ik alleen maar in een hoesje van spigen gehad en is verder helemaal goed.
Krassen die nieuwe schermen zo verschrikkelijk?

Ik begin bijna wat te voelen voor de pouch optie, dat had ik vroeger alleen op mijn blackberrys.
Alleen het telkens in en uit schuiven lijkt me irritant.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
hantheman schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:06:
Ik begin door jullie te twijfelen over een screenprotector. Mijn huidige iPhone (xr) heb ik alleen maar in een hoesje van spigen gehad en is verder helemaal goed.
Krassen die nieuwe schermen zo verschrikkelijk?

Ik begin bijna wat te voelen voor de pouch optie, dat had ik vroeger alleen op mijn blackberrys.
Alleen het telkens in en uit schuiven lijkt me irritant.
Screenprotectors is alleen voor de slordige mensen onder ons of de mensen die hem nieuw willen houden voor een ander. Als je gewoon normaal doet dan komt er geen krasje op.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
Redondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:31:
[...]

Screenprotectors is alleen voor de slordige mensen onder ons of de mensen die hem nieuw willen houden voor een ander. Als je gewoon normaal doet dan komt er geen krasje op.
Niet helemaal waar, ik ben super zuinig op mijn spullen maar toch kreeg ik haar fijne krasjes die ik in de zon zag waar ik mij enorm aan stoorde. Een screenprotector waar voor mij de oplossing omdat ik die makkelijker kan vervangen dan een heel scherm ;)

De schermen breken minder snel maar zijn wel zachter.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
hk12nl schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:37:
[...]

Niet helemaal waar, ik ben super zuinig op mijn spullen maar toch kreeg ik haar fijne krasjes die ik in de zon zag waar ik mij enorm aan stoorde. Een screenprotector waar voor mij de oplossing omdat ik die makkelijker kan vervangen dan een heel scherm ;)

De schermen breken minder snel maar zijn wel zachter.
Nou vooruit, ook voor mensen die geen gebruikerskrasjes willen op producten die ze jaren gebruiken. ;)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:31:
[...]

Maar dan krijg je wel €40 meer als je hem verkoopt hè, kost je wel € 75,- voor een hoesje en een protector maar oké :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-06 20:37
Ik zat te kijken voor de leren case van Apple zelf en dan de “ink” versie.. heeft iemand daar al foto’s van in natuurlijk licht? Lijkt een beetje paarse gloed te hebben. Heb een zilveren pro Max besteld en misschien is dat wel een mooie hoes. Ipv saai zwart.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
Donstil schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:49:
[...]

Maar dan krijg je wel €40 meer als je hem verkoopt hè, kost je wel € 75,- voor een hoesje en een protector maar oké :+
Je hebt voor €3 een screenprotector en €5 een hoesje als je wilt. Doet niet onder voor t tienvoudige. En ik gooi en smijt met m’n telefoon. Hele dag in m’n zak, tas, auto, bureau, ligt op de grond, schuift van de bank af, baby probeert m te pakken en op te kauwen….etc. Ding krijgt in 2 jaar tijd aardig wat te voortduren.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thisisjazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 14:29
Redondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 15:33:
[...]

Ik ook, hoesje en screenprotector echt doodzonde. Alleen voor sommigen is het echt nodig. Mijn vrouw doet het al jaren op deze manier, omdat ie dan prima in de tas meekan.
Haha ja ik ken er ook een paar… wel echt zonde. Mensen die van die hele dikke hoesjes en screenprotectors gebruiken omdat je het jaar erop dan de hoogste prijs kan vangen. Dat zal best maar je telefoon zag er niet uit, heel je kleurkeuze en design weg en je hebt m voor de helft kunnen gebruiken. Screenprotector voelt ook nooit zoals het echte scherm aan. Maar goed voor sommige mensen is het wel veiliger. Geniet van je telefoon zoals het is bedoeld en niet te bang zijn tenzij je weet dat je een kluns bent

• thisisjazz
.

[ Voor 99% gewijzigd door thisisjazz op 10-09-2022 22:58 ]

• thisisjazz
.

[ Voor 99% gewijzigd door thisisjazz op 10-09-2022 22:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:51:
[...]

Je hebt voor €3 een screenprotector en €5 een hoesje als je wilt. Doet niet onder voor t tienvoudige. En ik gooi en smijt met m’n telefoon. Hele dag in m’n zak, tas, auto, bureau, ligt op de grond, schuift van de bank af, baby probeert m te pakken en op te kauwen….etc. Ding krijgt in 2 jaar tijd aardig wat te voortduren.
Bleh heb je zulke fraaie materialen en dan van die goedkope troep eromheen. Ik heb dat nooit echt begrepen.

Je hoeft echt niet over zuinig te zijn verder. Ik gebruik hem een jaar door zonder hoesje en ziet er nog zeker 90% uit als ik moet schatten. Het en der een krasje of butsje wel maar absoluut niets wat het gebruik in de weg zit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 20:58
Heb al jaren een screen protector en hoesje bij elke iPhone. Niet zo zeer vanwege de verkoopwaarde, maar vanwege mijn perfectionisme. Ik kan me enorm storen aan de kleinste krasjes op het scherm of de behuizing. Het is bijna OCD.

Persoonlijke keuze. Snap dat het voor iedereen anders is. Leven en laten leven. Als ik een kapotte iPhone met een barst in het scherm zie en dat mensen die dan gewoon normaal gebruiken.... brrrr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knoezelbos
thisisjazz schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:56:
[...]

Haha ja ik ken er ook een paar… wel echt zonde. Mensen die van die hele dikke hoesjes en screenprotectors gebruiken omdat je het jaar erop dan de hoogste prijs kan vangen. Dat zal best maar je telefoon zag er niet uit, heel je kleurkeuze en design weg en je hebt m voor de helft kunnen gebruiken. Screenprotector voelt ook nooit zoals het echte scherm aan. Maar goed voor sommige mensen is het wel veiliger. Geniet van je telefoon zoals het is bedoeld en niet te bang zijn tenzij je weet dat je een kluns bent
Ik gebruik al sinds m’n eerste iPhone (4) een leren case en een screenprotector. Ik ben graag zuinig op mijn spullen waar ik voor gespaard heb en lang mee wil doen. Elke 2 jaar koop ik een nieuwe en kan ik iemand anders blij maken met een nog in uitmuntende staat verkerende iphone. Wat is er dus mis met gebruik van hoesje en protector? Ik switch tegenwoordig soms naar een transparant hoesje in de zomer omdat m’n iphone dan meer kans heeft om nat te worden en leg mijn leren hoesje dan weg. Dan geniet ik weer van de kleur die ik gekozen heb. En ik heb nooit het verschil gevoeld tussen het echte scherm of die met een protector erop.. Vaak is het zo dat de lui die er geen protector op doen en een barst in het scherm krijgen daarna toch maar een protectortje erop plakken. 8)7

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:30
thisisjazz schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:56:
[...]

En toch is een screen protector handig. Ik ben geen kluns maar een ongeluk zit in een klein hoesje. Onderstaand voorbeeld was ruim een jaar geleden. Screenprotector naar de gort, maar de telefoon zelf en het beeldscherm deden (doen nog steeds) het perfect. Voor een paar euro heb ik daarmee een dure reparatie bespaard. Maar ik ben dan ook niet iemand die enkel vanaf een bureau werkt. Dus daarom die screen protector. Als je niet verder dan je bureau komt, dan kun je goed zonder. Heb een ICT kennis van mij die doet dat al jaren op die manier. Zonder screen protector. Klaagt af en toe wel over een krasje. Maar dat terzijde. Ieder zijn ln keuze.

Edit; trolley met 85 kg gewicht VS screen protector = 1-0

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/za1aJH2xQabARx__XIJegAm446U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5rDO7ttwxmPqtRIQdCDXKrAC.jpg?f=user_large

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Toppe schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:20:
Ductape en flink buigen toch? >:) :+ 8)7 Geintje. Geen ervaring mee.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
.

[ Voor 199% gewijzigd door TheKerremenke op 11-09-2022 02:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
.

[ Voor 199% gewijzigd door TheKerremenke op 11-09-2022 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Donstil schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:58:
[...]

Bleh heb je zulke fraaie materialen en dan van die goedkope troep eromheen. Ik heb dat nooit echt begrepen.

Je hoeft echt niet over zuinig te zijn verder. Ik gebruik hem een jaar door zonder hoesje en ziet er nog zeker 90% uit als ik moet schatten. Het en der een krasje of butsje wel maar absoluut niets wat het gebruik in de weg zit.
Sorry maar ik vind de iPhone zonder hoesje niet lekker vasthouden. De randen te scherp en achterkant te glad. Doe er direct een mooi hoesje omheen. Dit keer de leren van Apple. De verkoopwaarde boeit mij geen reet. Maar zonder hoesje is gewoon te dun en licht. Ook in de gym of festivals echt geen fijn idee.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik doe eigenlijk vanaf het begin, en nu dus weer, gewoon een leren hoes en screenprotector erop. Die 30 euro kan ik wel missen als Apple hem erop plakt en het is nog de meest goedkope verzekering :P

Heb een keer gehad dat de telefoon zo viel dat ik dacht en nu is het gewoon klaar maar alleen de protector was stuk en een nieuwe zat er zo op geplakt. Scherm eronder was nog piekfijn in orde.

's Zomers of met festivals/activiteiten switch ik van een leren hoes naar een siliconenhoes en mag hij iets meer mishandelt worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Alekz87 schreef op zondag 11 september 2022 @ 09:01:
[...]

Sorry maar ik vind de iPhone zonder hoesje niet lekker vasthouden. De randen te scherp en achterkant te glad. Doe er direct een mooi hoesje omheen. Dit keer de leren van Apple. De verkoopwaarde boeit mij geen reet. Maar zonder hoesje is gewoon te dun en licht. Ook in de gym of festivals echt geen fijn idee.
Heb al jaren de originele leren hoesjes van Apple maar vind het leer kwaliteit van de 13 line-up echt ondermaats. Hoop dat de leer kwaliteit van de 14 weer stukken beter is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:10
Toppe schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:20:
Anker of ugreen, beiden kun je blind kopen. Kwalitatief altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14
Knoezelbos schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:50:
Ik zat te kijken voor de leren case van Apple zelf en dan de “ink” versie.. heeft iemand daar al foto’s van in natuurlijk licht? Lijkt een beetje paarse gloed te hebben. Heb een zilveren pro Max besteld en misschien is dat wel een mooie hoes. Ipv saai zwart.
Als het goed is krijg ik 'm a.s. dinsdag binnen. (voor de 14 pro max) Wil wel 'n paar foto's maken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 23:39:
Heb al jaren een screen protector en hoesje bij elke iPhone. Niet zo zeer vanwege de verkoopwaarde, maar vanwege mijn perfectionisme. Ik kan me enorm storen aan de kleinste krasjes op het scherm of de behuizing. Het is bijna OCD.
Same here, perfectionistisch én OCD. Niets mis mee, ik heb geen last van een glaasje en een mooie leren hoesje. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
TFZ61 schreef op zondag 11 september 2022 @ 11:50:
[...]

Als het goed is krijg ik 'm a.s. dinsdag binnen. (voor de 14 pro max) Wil wel 'n paar foto's maken voor je.
Dat zou geweldig zijn! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Laatst online: 29-04 23:36
Toppe schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 20:45:
[...]

Ik ging ook altijd naar de Apple Store maar met dik €35 voor één protector vind ik het eigelijk wat te duur worden, helemaal omdat ik hem graag wat vaker (dan nodig) vervang.
Snap je punt maar op een telefoon van 1400 maakt het toch niet meer uit of je 19 of 35 of 39 uitgeeft aan een protector.
Voor mij heeft de Belkin een paar voordelen,

Het grootste voordeel is dat als je hem laat plakken, en hij zit niet goed of er zitten stofjes onder . Dan plakken ze ter plekke een nieuw en kost je dit niks extra’s. Ook als hij na een dag bij een hoekje los laat etc. Als je hem zelf plakt heb je pech.

De Belkin is echt dun en heeft hierdoor ook minder scherpe randen. Hierdoor blijft er ook minder stof/lint aan “plakken”
En na 3/4 jaar gebruik geen krasje of iets zichtbaar. Dit in tegenstelling tot mijn ipad. Hier zit een Spigen protector op die makkelijker krast.

Voor mij zijn dit overwegingen die de prijs rechtvaardigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 23:59

ken-dj

Life is short break the rules

Dennisweb schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 23:39:

Persoonlijke keuze. Snap dat het voor iedereen anders is. Leven en laten leven. Als ik een kapotte iPhone met een barst in het scherm zie en dat mensen die dan gewoon normaal gebruiken.... brrrr.

[ Voor 35% gewijzigd door ken-dj op 12-09-2022 17:40 ]

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
TFZ61 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:34:
[...]

Goede ervaring met m'n 12 pro max. Nu voor mijn 14 pro max en voor mijn vrouw de 14 pro weer besteld. Worden als het goed is maandag geleverd.
Misschien kun je terugkoppelen aan ons of er een pijlvormige uitsparing is in de protector voor dynamic island of dat deze alleen speaker notch heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

debroei schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:19:
[...]

Snap je punt maar op een telefoon van 1400 maakt het toch niet meer uit of je 19 of 35 of 39 uitgeeft aan een protector.

Het grootste voordeel is dat als je hem laat plakken, en hij zit niet goed of er zitten stofjes onder . Dan plakken ze ter plekke een nieuw en kost je dit niks extra’s. Ook als hij na een dag bij een hoekje los laat etc. Als je hem zelf plakt heb je pech.

De Belkin is echt dun en heeft hierdoor ook minder scherpe randen. Hierdoor blijft er ook minder stof/lint aan “plakken”
En na 3/4 jaar gebruik geen krasje of iets zichtbaar. Dit in tegenstelling tot mijn ipad. Hier zit een Spigen protector op die makkelijker krast.

Ik trek de folie van de nieuwe iPhone af terwijl ik in de badkamer af (vochtig), screen protector klaar leggen en meteen plakken. Gegarandeerd geen stof. Als ik hem vervang zelfde manier, er afhalen als het vochtig is, nieuwe plakken.

De spigen zijn er ook met een mal, dan weet je zeker dat hij recht zit.

Ik vervang ze elke 2-3 maanden, dus dan worden die belkins vrij prijzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

debroei schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:30:
[...]

Misschien kun je terugkoppelen aan ons of er een pijlvormige uitsparing is in de protector voor dynamic island of dat deze alleen speaker notch heeft.
Nee, hij is volledig dicht. Geen sparingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1HBf1hwNUW2dllyQSW36VHUuHQQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NuJEiYtO4K1GjCQNvjNXxjKF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Toppe op 11-09-2022 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
debroei schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:19:
[...]

Waar laat je die plakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:14
debroei schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:30:
[...]

Zoals @Toppe al aangeeft, ze zijn volledig dicht. Bovenste voor de 14 pro, onderste voor de 14 pro max.
Zou ze maandag krijgen, maar lagen zaterdag al in de bus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zLkJ7UL_30XeWig6nCGlff1FQqc=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SVaBdsm5Yt2OryIsjEevBW4M.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

TFZ61 schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:54:
[...]

Zoals @Toppe al aangeeft, ze zijn volledig dicht. Bovenste voor de 14 pro, onderste voor de 14 pro max.
Zou ze maandag krijgen, maar lagen zaterdag al in de bus.

[Afbeelding]
Alleen klote verpakking. Dingen zitten we nogal strak in }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
Amac of Applestore plakken Belkins. Je hebt 3 soorten de duurste is 39. En dan nog een wat goedkopere (dikker) en een privacy versie. Tenminste dat was voor de 13 het geval. Of die gelijk allemaal beschikbaar zijn voor de 14 weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• debroei
Toppe schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:38:
[...]

Nee, hij is volledig dicht. Geen sparingen.
[Afbeelding]
Dank voor de moeite !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:34
Jamoru schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:57:
Mis ik iets of is Spigen via Amazon veel goedkoper voor o.a. de iPhone 14 Pro? 32 euro voor 2 screenprotectors en Liquid Air hoesje.

- https://www.amazon.nl/gp/...smid=A1VXTSRX565TLZ&psc=1
- https://www.amazon.nl/gp/...smid=A1VXTSRX565TLZ&psc=1
Thanks, heb ze beiden ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-06 00:38
Ik zit een beetje te twijfelen om voor case van Pitaka MagEZ Pro 3 te gaan of een Nomad leren case.

Iemand toevallig ervaring met beide cases voor de eerdere iPhones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 19:56
Ik zie de meeste mensen hier kiezen voor de Spigen Glas.tR, waarom niet de Spigen Alignmaster? Die heb ik hier namelijk liggen aangezien die ook erg goed beviel op mijn iPhone 13 Pro Max.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MIUHQbD22uzXfFB03T5wFGLWXx0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JkdPGaqzgC9nNa5IK4UEL0ZR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door colorsone op 11-09-2022 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:13
Redondo1982 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:49:
[...]

Oh, straks weer even controleren. Elke maand haal ik hem uit de hoes om beetje schoon te maken, maar nooit schade gehad. Ik heb wel de thin case. Ik vind dit het enige hoesje wat mooi aansluit en wat toch mooi rondom bescherming geeft. Vroeger altijd de Apple cases gehad en die zijn supermooi, alleen die maken de foon zo bulky.
Hier net zo. Sinds de iPhone 13 Pro overgestapt van Apple leer naar Nudient Thin case en bevalt me echt prima. Super strak en voelt prettig aan in de hand.

Wissel af en toe tussen 3 kleurtjes. Geen schade gezien vooralsnog.

[ Voor 5% gewijzigd door VidaR-9 op 11-09-2022 20:06 ]

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@nova Je stelde je vraag in het verkeerde topic, dus daarom antwoord ik in het juiste topic. ;)
nova schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:58:
Heeft iemand een pro tip voor een iPhone Pro hoesje welke snel beschikbaar is. Het liefst met een randje zodat het scherm is beschermd. Ik heb een quadlock besteld maar die laat nog op zich wachten.
Deze vind ik wel mooi.

[ Voor 9% gewijzigd door syltheboy op 11-09-2022 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
colorsone schreef op zondag 11 september 2022 @ 19:57:
Ik zie de meeste mensen hier kiezen voor de Spigen Glas.tR, waarom niet de Spigen Alignmaster? Die heb ik hier namelijk liggen aangezien die ook erg goed beviel op mijn iPhone 13 Pro Max.

[Afbeelding]
Omdat er een kartonnen achterkant op zit. Dat durf ik nooit zo goed aan, omdat er dan meer kans op stofjes is. Als de Spigens tegenvallen, bestel ik weer de ESR'S die ik ook had op de 13 Pro Max. Zag dat ze inmiddels weer leverbaar zijn voor de 14 Pro Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
VidaR-9 schreef op zondag 11 september 2022 @ 20:05:
[...]

Hier net zo. Sinds de iPhone 13 Pro overgestapt van Apple leer naar Nudient Thin case en bevalt me echt prima. Super strak en voelt prettig aan in de hand.

Wissel af en toe tussen 3 kleurtjes. Geen schade gezien vooralsnog.
Viel mij op dat er bij Nudient Thin Case geen zachte stof aan de zijkanten zit, bij Apple is dat wel zo. Heb je inderdaad geen schade daardoor?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
THE_BASE schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:43:
[...]

Viel mij op dat er bij Nudient Thin Case geen zachte stof aan de zijkanten zit, bij Apple is dat wel zo. Heb je inderdaad geen schade daardoor?
Precies dat hoesje heeft bij mij schade opgeleverd aan de rechter zijkant en bovenop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb een silicone stormgrijze case besteld voor mijzelf en een roze voor de vrouw(beide van Apple).

Door de jaren heen en vele cases gekocht te hebben, vond ik deze altijd het prettigste dus ik koop deze nu meteen en ga niet meer experimenteren met anderen. Scheelt een hoop geld :p

Vroeger kocht ik altijd de lederen maar ik vind de kwaliteit hiervan erg slecht geworden. Het leder blijft niet eens een jaar meer netjes en ziet er al snel heel lelijk uit (wordt kaal). Vroeger verweerde het wat en zag het er juist beter uit. Dus dan maar de silicone. Ga het met een paar maandjes toch weer zonder hoesje gebruiken en gebruik de case dan alleen voor als ik weet dat het een ruige dag wordt :9

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 19:56
Dennisweb schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:17:
[...]

Omdat er een kartonnen achterkant op zit. Dat durf ik nooit zo goed aan, omdat er dan meer kans op stofjes is. Als de Spigens tegenvallen, bestel ik weer de ESR'S die ik ook had op de 13 Pro Max. Zag dat ze inmiddels weer leverbaar zijn voor de 14 Pro Max.
Waar zit een kartonnen achterkant op? achterkant van de screen protector is van plastic, die je er af moet trekken voor het plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op zondag 11 september 2022 @ 21:54:

Vroeger kocht ik altijd de lederen maar ik vind de kwaliteit hiervan erg slecht geworden. Het leder blijft niet eens een jaar meer netjes en ziet er al snel heel lelijk uit (wordt kaal). Vroeger verweerde het wat en zag het er juist beter uit. Dus dan maar de silicone. Ga het met een paar maandjes toch weer zonder hoesje gebruiken en gebruik de case dan alleen voor als ik weet dat het een ruige dag wordt :9
Ik heb nu een Leather voor iPhone 12 Pro en die heeft het 2 jaar keurig gedaan. Ziet er best netjes uit. Wellicht is die van 13 Pro anders van kwaliteit.

Silicone vind ik minder fijn, dat trekt stof aan en is ruw in de broek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
THE_BASE schreef op zondag 11 september 2022 @ 22:26:
[...]

Ik heb nu een Leather voor iPhone 12 Pro en die heeft het 2 jaar keurig gedaan. Ziet er best netjes uit. Wellicht is die van 13 Pro anders van kwaliteit.

Silicone vind ik minder fijn, dat trekt stof aan en is ruw in de broek. :)
Klopt wat je zegt mbt silicone. Maar aangezien ik hem er niet altijd omheen heb zitten is het voor sommige gevallen wel handig heb ik gemerkt :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:14
Moet zeggen dat ik eigenlijk sinds iphone 13 pro max een clear case van apple heb. Bevalt ook erg goed omdat je dan echt de kleur van de telefoon ziet en niet te maken hebt met de structuur van silicone of leder. De case is een stuk gladder wat meteen een nadeel is. Maar voor mij een voordeel is door vaak zweet/plak handjes te hebben. Daarnaast komen er snel kleine scheurtjes aan de onderkant. maja.

De witte ring vond ik in het begin niet mooi maar moet nu zeggen dat ik het wel mooi begin te vinden :) het is toch naast de notch een herkenbaar punt vd iphone.

[ Voor 7% gewijzigd door roT- op 11-09-2022 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Welke case raden jullie aan, want ik kan maar geen keuze maken.

- Apple Leather case
- Pitaka MagEZ Pro
- Mous Limitless 5.0
- Nomad Leather case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiol
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12-09-2022
Hallo iedereen,

Ik zoek een (goedkope) clear case die wel dun is maar nog wel over de camera bump gaat om zo de camera's tijdens een ongeval wel te beschermen. (Iphone 14 pro max)

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozart
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:05
Zelf gebruik al jaren een pouch of sleeve voor mijn iPhones. Net deze besteld:
https://wiiuka.de/collect...ne?variant=43655554564361

PSN: PcDCch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Wou ik nog even een 14 Pro Leather - Omber case bestellen, is het de enige met een leverdatum begin oktober…
Dan maar CB in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 13:31
Anoniem: 736981 schreef op maandag 12 september 2022 @ 07:51:
Wou ik nog even een 14 Pro Leather - Omber case bestellen, is het de enige met een leverdatum begin oktober…
Dan maar CB in de gaten houden.
Hier keek ik vanochtend ook van op, alhoewel de Pro Max-versie nog wel deze week leverbaar schijnt te zijn. Als Coolblue 'm op voorraad krijgt dan schiet ik daar ook even 'n bestelling erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kiol schreef op maandag 12 september 2022 @ 00:20:
Hallo iedereen,

Ik zoek een (goedkope) clear case die wel dun is maar nog wel over de camera bump gaat om zo de camera's tijdens een ongeval wel te beschermen. (Iphone 14 pro max)

Iemand tips?
Accezz Clear Backcover voor de iPhone 14 Pro Max - Transparant

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodaNL
  • Laatst online: 21:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
VodaNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:14:
[...]

Werkt de MagSafe magneet ne zo goed met deze hoes?
Zelf geen ervaring mee, want gebruik geen MagSafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:43

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

VodaNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:14:
[...]

Werkt de MagSafe magneet ne zo goed met deze hoes?
Nee.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodaNL
  • Laatst online: 21:05
Bedankt, wellicht dat ik dan dit jaar maar voor de transparante hoes van Apple ga dit jaar in plaats van de leren hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachNL
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 05-07-2023
Nog geen idee welk hoesje, dit is mijn 13 pro max apple leather case na een paar maandenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sg1QS6Y2MWDpSQj_uHNaIXxIf3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/INr3TByzIHZZ9RgmaWfGaxgV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
BeachNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:53:
Nog geen idee welk hoesje, dit is mijn 13 pro max apple leather case na een paar maanden[Afbeelding]
Vaak is dat door zweethanden, zalf, vette handen, etc
Leer kan niet zo goed tegen vocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachNL
Reem0nN schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:58:
[...]

Vaak is dat door zweethanden, zalf, vette handen, etc
Leer kan niet zo goed tegen vocht.
Precies, daarom ben ik bang om een nieuwe leather case te halen, of is hier iets tegen te doen? Schoonmaken oid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcodegast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07-06 11:47
Ik heb mijn 13 pro in een transparant magsafe hoesje van Apple zelf, ik vind het fijn om de kleur en het design van de telefoon te bekijken terwijl deze wel enige bescherming heeft van een hoesje. Voor de iPhone 14 Pro heb ik hetzelfde transparante hoesje besteld, deze past prima op m'n 13 pro. Benieuwd of het andersom ook goed werkt, in dat geval gaat het nieuwe hoesje retour.

Ik kreeg geen magsafe animatie toen ik mijn 13 pro paste in het 14 pro hoesje, dus ik vermoed dat het niet helemaal soepel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-06 18:49

Dennisb1

VCDS 058

remcodegast schreef op maandag 12 september 2022 @ 12:01:
Ik kreeg geen magsafe animatie toen ik mijn 13 pro paste in het 14 pro hoesje, dus ik vermoed dat het niet helemaal soepel werkt.
Wat bedoel je hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
Op het moment dat je een magsafe accessoire bevestigd krijg je een visuele bevestiging, bij het hoesje van mijn 13 pro krijg ik die bevestiging wel, bij het hoesje van de 14 pro krijg ik die niet.

Vermoed dat het hoesje niet helemaal past zoals zou moeten, met het blote oog lijkt er niets aan de hand maar we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

remcodegast schreef op maandag 12 september 2022 @ 12:56:
[...]

Op het moment dat je een magsafe accessoire bevestigd krijg je een visuele bevestiging, bij het hoesje van mijn 13 pro krijg ik die bevestiging wel, bij het hoesje van de 14 pro krijg ik die niet.

Vermoed dat het hoesje niet helemaal past zoals zou moeten, met het blote oog lijkt er niets aan de hand maar we shall see
Hier was ik niet bekend mee maar zou het kunnen zijn dat de magsafe ten opzichte van de 13 niet net op een andere plek zit bij de 14?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remcodegast
Dennisb1 schreef op maandag 12 september 2022 @ 13:09:
[...]

Hier was ik niet bekend mee maar zou het kunnen zijn dat de magsafe ten opzichte van de 13 niet net op een andere plek zit bij de 14?
Lijkt me sterk want de witte ring op het magsafe hoesje zit op exact dezelfde locatie, de vergrendelknop lijkt wel lager te zitten bij de 14 pro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

https://www.bol.com/nl/nl...ermglas/9300000122846664/

Hoesje + 2 Glaasje's

4,95 inclusief verzending.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisb1 op 12-09-2022 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:23
Dennisweb schreef op donderdag 8 september 2022 @ 18:33:
Inmiddels ook de Spigen Glas.tR voor de 14 Pro Max besteld. Even op YouTube gekeken, maar het ziet er goed uit.

Twee keer twee screen protectors besteld. Schade: 29,26. Heb 10% korting gehad omdat ik 2x2 besteld heb.

Spigen Glas.tR EZ Fit Schutzfolie kompatibel mit iPhone 14 Pro Max, 2 Stück, Kratzfest, 9H Härte Folie https://amzn.eu/d/gmdFIbQ
Op de originele website kosten ze 35 dollar... Via amazon 16e
Waar komt deze verschil vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-06 14:34
Bedankt precies wat ik zocht. Nu mooi goedkoop de pro toch nog beschermt tot dat mijn caudabe binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeachNL
Ook voor de pro max? Kom hem namelijk niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Practics schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:17:
[...]

Bedankt precies wat ik zocht. Nu mooi goedkoop de pro toch nog beschermt tot dat mijn caudabe binnen is
Wat is het voordeel van dat hoesje?
BeachNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:20:
[...]

Ook voor de pro max? Kom hem namelijk niet tegen.
Geen idee, ik heb de max niet. Zal je even moeten zoeken bij de blauwe reus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 07-06 14:34
Dennisb1 schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:23:
[...]

Wat is het voordeel van dat hoesje?

[...]

Geen idee, ik heb de max niet. Zal je even moeten zoeken bij de blauwe reus.
Ik vind hem mooi en het is het eerste hoesje wat na 2 jaar zelfs (normaal max een jaar en dan vervangen) nog helemaal als nieuw is. Dus niet uitgelubberd ondanks pasjes en contant geld er achter gooien. En geheel slijtage loos. En dat is in mijn gebruikerscase best bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:50
Hoi allen! Ik ben op zoek naar zoiets in NL (of in ieder geval met levertijd uiterlijk vrijdag): Link naar Aliexpress. Heeft iemand enig idee? Vind het mooi om een transparante ''skin'' te hebben op de randen, zodat de RVS randen helemaal krasvrij blijven. Hoeft geen super kwaliteit te zijn, als het maar doorzichtig is en eigenlijk <±€10,-.

Tot nu toe gehad op alle iPhones waar RVS gebruikt werd en dit beviel super. Mag ook gewoon van een iPhone 12 of 13 zijn, dat past allemaal ongeveer wel, leert de ervaring. Zeker totdat de passende set binnen is.

[ Voor 14% gewijzigd door koenster op 12-09-2022 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Hier nooit meer een originele Apple leren hoes. Bah bah, laat je hem een keer vallen en de hele rand beschadigd en de screen. Enne.. bedankt Apple !!
Andere merken kun je honderd keer laten vallen zonder enkele beschadiging.
Ook een screenprotector besteld die meer dan 40 kilo kan verdragen. Op mijn iPhone 13 is die in ieder geval nog nooit gebarsten, terwijl gewone iedere keer barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
MTT schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:00:
Hier nooit meer een originele Apple leren hoes. Bah bah, laat je hem een keer vallen en de hele rand beschadigd en de screen. Enne.. bedankt Apple !!
Andere merken kun je honderd keer laten vallen zonder enkele beschadiging.
Ook een screenprotector besteld die meer dan 40 kilo kan verdragen. Op mijn iPhone 13 is die in ieder geval nog nooit gebarsten, terwijl gewone iedere keer barst.
Een schaamteloze crosspost maar; die van mij is tijdens het fietsen uit mijn broek gevallen op de klinkers. Resultaat; screenprotector stuk, paar deuken in mijn Apple case maar verder niets op het toestel. Ze kunnen dus wel goed werken maar het zal ook een kwestie van geluk zijn :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
Ik heb voor het eerst een Mous case besteld, zijn wat kleine verbeteringen vergeleken met de 4.0.
Dit word mijn eerste Mous case, dus hopelijk heb ik de juiste beslissing genomen, en anders maar retour.

*knip*

Referral links mogen niet op GoT, dus verwijderd. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 33% gewijzigd door Whieee op 12-09-2022 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met Sandmarc pro-leather-case-iphone-14-pro-max?
Ik vind dat hoesje zo cool, maar dat ding kost 50 bugs, en nog zo veel om de post vanaf USA... dan gaat het me 100 euro kosten.

Alsjeblieft, als iemand ervaring heeft of weet waar ik dat ding in NL of überhaupt Europa kan kopen deel het!!! <3

Edit: eigenlijk wilde ik vragen of iemand überhaupt ervaring met Sandmarc producten heeft, want voor de 14 pro max is ie nog niet beschikbaar uiteraard 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door GentiLi op 12-09-2022 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

verkeerde

[ Voor 97% gewijzigd door Dennisb1 op 13-09-2022 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:54
Jullie zijn fan van de hoesjes van Spigen, toch? Kan je de iPhone daar makkelijk in en uit doen? Het lijkt me voor bijvoorbeeld klussen en festivals wel prettig om een hoesje om de iPhone te doen, maar 'voor normaal' zou ik hem er wel weer uit halen. Zou dat met een hoesje van Spigen lang goed gaan of zijn ze zo strak dat dat na 10-20 keer wel klaar is?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Ample Energy schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:32:
Jullie zijn fan van de hoesjes van Spigen, toch? Kan je de iPhone daar makkelijk in en uit doen? Het lijkt me voor bijvoorbeeld klussen en festivals wel prettig om een hoesje om de iPhone te doen, maar 'voor normaal' zou ik hem er wel weer uit halen. Zou dat met een hoesje van Spigen lang goed gaan of zijn ze zo strak dat dat na 10-20 keer wel klaar is?
Mijn ervaring met de Spigen hoesjes is dat dit perfect gaat. Haal mijn iphone meerdere keren per week eruit. Enige nadeel vind ik dat er geen Microfiber aan de binnenkant zit. Het plastic aan de binnenkant is wel stevig.

[ Voor 8% gewijzigd door TheKerremenke op 13-09-2022 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:54
TheKerremenke schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:43:
[...]

Mijn ervaring met de Spigen hoesjes is dat dit perfect gaat. Haal mijn iphone meerdere keren per week eruit. Enige nadeel vind ik dat er geen Microfiber aan de binnenkant zit. Het plastic aan de binnenkant is wel stevig.
Oké, dankjewel! Dan haal ik er daar 1 van voor de zekerheid.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb nu een originele Magsafe Leather Case voor iPhone 12 Pro en ben daar tevreden over, misschien wat bulky, maar ging 2 jaar mee en ziet er nog best netjes uit.

Nu lees ik dat er mindere ervaringen zijn wat betreft zijn opvolger voor de iPhone 13 Pro. Die zouden ander materiaal bevatten en slechter zijn. Iemand daar ervaringen mee? Ik ga er dan vanuit dat dit materiaal ook op de versie voor iPhone 14 Pro zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:21
Even een domme vraag: Mijn bestelde 14PM wordt mijn eerste iPhone ooit mag magsafe. Ik merk nu dat er cases zijn met en zonder magsafe. Als ik een case kies zonder magsafe blijft dan een wallet case er toch nog aan kleven? In mijn simpel verstand is een magneet krachtig genoeg om door een case te werken. Of is het zo eenvoudig niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

H1MSELF1SH schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:12:
Even een domme vraag: Mijn bestelde 14PM wordt mijn eerste iPhone ooit mag magsafe. Ik merk nu dat er cases zijn met en zonder magsafe. Als ik een case kies zonder magsafe blijft dan een wallet case er toch nog aan kleven? In mijn simpel verstand is een magneet krachtig genoeg om door een case te werken. Of is het zo eenvoudig niet?
De magneet kracht neemt af in dat geval. Verschilt keer op keer wat het resultaat is dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
H1MSELF1SH schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:12:
Mijn ervaring is dat de Wallet vaak niet blijft plakken. Daarom koop ik altijd cases met MagSafe. Zonder komt er niet in.

Alleen al het gedoe als je de Wallet kwijt raakt onderweg, is het die paar euro niet waard. Daarnaast zou de zwaardere MagSafe batterij ook niet zo goed werken. N=1 trouwens. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Deze jongen is alvast binnen. Nu hopelijk vrijdag m’n toestel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AsjZlz9fFUdzy0prDzXIeS0NdFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vPfHTi2plgWsdqFQ29Ta0ACv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:06:
Deze jongen is alvast binnen. Nu hopelijk vrijdag m’n toestel.

[Afbeelding]
Bij Apple Store gehaald? Zie ze verder nergens leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
THE_BASE schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:25:
[...]

Bij Apple Store gehaald? Zie ze verder nergens leverbaar...
Ja gister online besteld en vandaag ff opgepikt bij Apple Store in Den Haag. Aardige voorraad daar in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Laatst online: 13:31
Heeft iemand al iets in de nieuwe kleur omber binnen? Ik zou graag een real-life fotootje ervan zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:56:
[...]

Ja gister online besteld en vandaag ff opgepikt bij Apple Store in Den Haag. Aardige voorraad daar in de winkel.
Nu nog wel, ik denk na vrijdag minder. Dus denk dat wij die ook maar online bestellen voor ophalen. :)

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste