Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:38

Toppe

Oké ✅

JPtjeeNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:42:
Bij de launch de nieuwe iPhone 14 Pro Max 256 GB in Silver besteld! Is het altijd zo dat de store pas 5-10 minuten na de geplande datum online komt? Had ook veel moeite met bestellen. Uiteindelijk via de store app gelukt op de iPad. Denk wel de website het meest stabiel is omdat je daar wat makkelijker kunt refreshen. Heb via de site het hoesje besteld.

Ik kom van een iPhone 7 32 GB af aangezien ik vorig jaar de XR bij m'n oude werkgever moest inleveren en ik liever uit wilde stellen tot de 14. Dat was wel echt afzien, maar ik heb het gered. :D
Ik heb besteld 14:02

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 20:03

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

App of web?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Misschien nog een tip; ik heb net nog een iPhone via Mediamarkt kunnen bestellen (16-9 levering in de winkel). Via wissel.nl met 5% kortingsbonnen kunnen kopen t.w.v. 1250 euro. Scheelt toch weer 62,50 euro!

Momenteel geen Mediamarkt bonnen meer (sorry, ik had de laatste :) ). Er zijn nog bonnen voor BCC beschikbaar zag ik, wellicht iemand die er zo ook een kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Paarse 14 Pro Max (128GB) besteld levering 10-17 Oktober.

Mijn huidige 12 Pro Max gaat naar mijn vrouw als vervanging van een bijna 4 jaar oude XS Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Aah dat is interessant. Mijn telefoon bleef nog een tijdje in de wachtrij staan (ook na force close) terwijl m'n iPad en web browser al konden bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:39
Even polsen. Vinden jullie de paarse 14 pro een beetje een ‘mannelijke ‘ kleur? Twijfel enorm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 13:35
henkna schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:28:
Even polsen. Vinden jullie de paarse 14 pro een beetje een ‘mannelijke ‘ kleur? Twijfel enorm.
Ja hoor, een Porsche in die kleur zou ook niet verkeerd zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-05 15:43
Waarom denk je dat een bepaalde kleur voor een man of vrouw is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:29
Mijn zoon zei dat ie dat niet een mannen kleur vond, maar ik heb gewoon de paarse Pro max gekocht. Vooral de naam Deep Purple (mijn oude favo band) heeft de doorslag gegeven :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Woke-gemeenschap; kom er maar in :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03 19:57
Het gaat erom wat jij mooi vind, niet of het mannelijk is. Ik heb al jaaaren witte iPhones, in de iPhone 4 jaren ook een witte. Werd vaak aangesproken dat een witte iPhone voor vrouwen was en waarom ik een witte telefoon had. Vooroordelen…

Paars is best sjiek, maar heb toch een witte/zilveren gekozen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry86
  • Laatst online: 01-05 10:57
IKON schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:13:
[...]

Durf de paarse niet te bestellen xD. Kun je ruilen als die tegen valt?
Waarom zou dat niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:50
Ik begrijp de vraag wel. De verschillende hands-on video’s hebben me wel overtuig dat het geen mickeymouse kleur is, maar bijna antraciet achtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 26-03 07:53
Ok, net ook de iPhone 14 pro 256Gb black besteld bij Tele2. Stuk goedkoper dan ergens los kopen omdat ik nog kon verlengen. Betaal het toestel wel in 1x natuurlijk.

Eindelijk kan mijn oude iphone XR dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06:55
Pepppie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:08:
Misschien nog een tip; ik heb net nog een iPhone via Mediamarkt kunnen bestellen (16-9 levering in de winkel). Via wissel.nl met 5% kortingsbonnen kunnen kopen t.w.v. 1250 euro. Scheelt toch weer 62,50 euro!

Momenteel geen Mediamarkt bonnen meer (sorry, ik had de laatste :) ). Er zijn nog bonnen voor BCC beschikbaar zag ik, wellicht iemand die er zo ook een kan kopen!
Via CashbackXL.nl altijd 3 procent korting bij MediaMarkt :)

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Twijfel twijfel. Ik kan hem met 130 euro korting bestellen als ik m’n abonnement verleng.

Ik vind de paarse wel gaaf!

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 20:34
Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:35:
[...]

Bedankt, was op de hoogte van de prijsverhogingen, daarom dat ik nu bij KPN voor een 14 Pro Max €1344 euro direct heb betaald, en voor 2 jaar € 30 euro per maand betaal zonder BKR codering en alles unlimited, met KPN Compleet en husselkorting.

13 Pro Max 256B gaat nu in de verkoop, dus ben voor de komende 2 jaar wel zoet met de 14 Pro Max, want de prijzen zullen volgend jaar wel hetzelfde zijn als dit jaar.
Het is gewoon een sigaar uit eigen doos als je KPN sim only besteld kost het €25 voor een unlimited abonnement 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:28
Drardollan schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 17:58:
[...]

Via CashbackXL.nl altijd 3 procent korting bij MediaMarkt :)
En dan ook nog een korting als je via Cashbackxl besteld via wissel.nl :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
LemonC200 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:22:
[...]

Het is gewoon een sigaar uit eigen doos als je KPN sim only besteld kost het €25 voor een unlimited abonnement 😉
Kleine lening kan geen kwaad toch, zit er toch 2 jaar aan vast, en vind €30 euro per maand prima te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adiposed
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-05 19:55
Mensen die hun bankzaken bij ING doen kunnen via de puntenshop 35 euro korting krijgen bij mobiel.nl of 60 euro op Vodafone abonnementen. Eventueel kun je ook gewoon een code van een familielid of vriend gebruiken. Ze zijn niet persoonsgebonden. Scheelt toch weer iets op de aanschafprijs.

[ Voor 61% gewijzigd door Adiposed op 09-09-2022 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-04 07:45
Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:39:
[...]

Kleine lening kan geen kwaad toch, zit er toch 2 jaar aan vast, en vind €30 euro per maand prima te doen.
Lenen voor dit soort luxe goederen. No go for me. En kan het je ook zeker afraden.

Andere kant het is lenen tegen 0% inflatie doet zijn best momenteel. Als jij je geld ergens anders laat renderen en de inflatie blijft doorgaan is het absoluut geen gek idee. Maar dit geldt alleen als je hem met gemak 20 tot 30x kunt betalen. :+ Want het is net een auto 1 ongelukje en hij is totaallos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:25

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:20
Beetje voorkeur inderdaad, ik vind hem meer voor vrouwen. Maarja, doe wat je mooi vindt.

Ik heb zelf 14 Pro 256gb zwart besteld en voor mijn vrouw 14 Pro Max 256gb paars.

[ Voor 12% gewijzigd door Redondo1982 op 09-09-2022 18:52 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:28
Vindt je de kleur mooi? Er bestaan geen mannelijke kleuren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Azure
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-04 21:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zkEoUgk4wKXBLIefgljzQest5A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NOBkOy60JAsIREsfK9JBqkHb.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is dan wel weer typisch Apple. Identieke SOC’s maar de nieuwe photonic engine vind zijn weg niet naar de iPhone 13. Tuurlijk, weer een nieuw upsell argument, maar het is mijn ogen gewoon een software beperking die niet geactiveerd wordt voor de 13’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:46:
[...]

Lenen voor dit soort luxe goederen. No go for me. En kan het je ook zeker afraden.

Andere kant het is lenen tegen 0% inflatie doet zijn best momenteel. Als jij je geld ergens anders laat renderen en de inflatie blijft doorgaan is het absoluut geen gek idee. Maar dit geldt alleen als je hem met gemak 20 tot 30x kunt betalen. :+ Want het is net een auto 1 ongelukje en hij is totaallos :P
Echt lenen is het niet joh, heb €1344 direct aanbetaald, maar omdat ik overstap van Vodafone naar KPN, en bij Vodafone elke maand €30 euro betaal, dacht ik nu even snel alles invullen, €30 euro per maand kwam dus op een kleine krediet van €120 euro, dacht prima wilde het zo snel mogelijk afronden natuurlijk want je wilt bij de eerste orders zitten.

Ben het eens, ben zelf nooit een voorstander van leningen geweest, maar dacht nu betaal toch al 30 euro per maand, dus lekker zo houden, want zit toch 24 maanden bij KPN, en onder de €250 euro krediet komt er ook geen BKR codering, want heb geen zin in problemen als ik straks de hypotheek wilt rondkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:55:
[...]

Echt lenen is het niet joh, heb €1344 direct aanbetaald, maar omdat ik overstap van Vodafone naar KPN, en bij Vodafone elke maand €30 euro betaal, dacht ik nu even snel alles invullen, €30 euro per maand kwam dus op een kleine krediet van €120 euro, dacht prima wilde het zo snel mogelijk afronden natuurlijk want je wilt bij de eerste orders zitten.

Ben het eens, ben zelf nooit een voorstander van leningen geweest, maar dacht nu betaal toch al 30 euro per maand, dus lekker zo houden, want zit toch 24 maanden bij KPN, en onder de €250 euro krediet komt er ook geen BKR codering, want heb geen zin in problemen als ik straks de hypotheek wilt rondkrijgen.
Tegenwoordig kan je zelfs gewoon de resterende toestel kosten via iDeal betalen, 3 dagen later is je BKR weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:26
Dat was snel. Mijn iPhone 13 Pro Max 256 GB binnen 2 uurtjes verkocht. De koper gaf het cadeau aan zijn moeder voor haar verjaardag. Die houdt wel heel veel van zijn moeder :+

Nu wachten totdat de 14 Pro Max 256GB Spacezwart binnenkomt volgende week vrijdag. Tot die tijd heb ik een crappy Samsung S10 Ultra. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:54

alienfruit

the alien you never expected

Ik zit nog te twijfelen over de kleur en of ik de iPhone in Hong Kong ga halen of niet. De HK variant heeft namelijk twee simcard slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:00

TheVMaster

Moderator WOS
alienfruit schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:12:
Ik zit nog te twijfelen over de kleur en of ik de iPhone in Hong Kong ga halen of niet. De HK variant heeft namelijk twee simcard slots.
Je hebt geen esim dan? Volgens mij bieden de meeste providers dat aan in NL toch? Je bestaande Sim kun je vaak in de app voor 0 (of eenmalig een paar ) euro omwisselen. Ik heb 3 esims in de iPhone zitten en er kunnen er twee tegelijk actief zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 09-09-2022 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Nou ja, ik heb simkaarten voor Nederland, Engeland, Singapore en HK. De Engelse is esim maar de rest niet. Het is mij niet helemaal duidelijk of de HK dual nano-sim slot + eSIM is of alleen nano-slim slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

alienfruit schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:22:
Nou ja, ik heb simkaarten voor Nederland, Engeland, Singapore en HK. De Engelse is esim maar de rest niet. Het is mij niet helemaal duidelijk of de HK dual nano-sim slot + eSIM is of alleen nano-slim slot.
Reis je de hele wereld over ofzo? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:55
Je moet toch kiezen wat jezelf mooi vind?
En niet wat de omgeving vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Gandalf68 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:08:
Een apart bestel topic aanmaken voor het uit de hand loopt ?
Er is een apart bestel/levertijd topic.
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Neem jij anders een gender neutrale telefoon. Pff wat een gezeik, neem een telefoon die je mooi vindt, jij bent toch wie je bent en je koopt niet je telefoon voor de buitenwereld.

Gr, mannelijke paarse iphone 14 pro consument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Kies wat je wil, niemand moet erover zeiken.
Maar je vraagt een open mening hier dus ikzelf vind die kleur niks. Houd weinig steek, zou het direct meer vrouwelijker associëren. En als je die later wil verpatsen beperk je alleen maar je aanbiedingen die je zal krijgen.
Ik zou een normale space black kopen en doe er dan maar een case rond in het kleur dat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Kan prima, toch @Famous ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azure
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-04 21:14
Gewoon doen, helemaal als je er geen case omheen doet, dan kun je er optimaal van genieten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Voor de mensen die de iOS beta draaien: verwijder je beta profiel dan krijg je maandag gewoon de GM en zit je niet te klote met je backups terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 19:35
Ik heb de zwarte Pro Max 512GB besteld bij Vodafone. Twijfel nog enorm over de kleur. Wilde ook graag de paarse, maar vind de belichtingen vaak klote in YouTube filmpjes en fotos. Alles enorm overbelicht. Mijn gevoel zegt dat die in het echt heel donker uit valt, maar wilde niet met het probleem zitten dat die toch lichter is dan ik denk, ik wil ruilen, maar de zwarte totaal niet leverbaar is (toch altijd de populairste en eerste op Apple site die langere levertijden liet zien).

Hopelijk kun je bij VF gewoon in de winkel ruilen. Verwacht/hoop dat paars dan gewoon op voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:25:
Reis je de hele wereld over ofzo? :+
Verschillende huizen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
IKON schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:49:
Ik heb de zwarte Pro Max 512GB besteld bij Vodafone. Twijfel nog enorm over de kleur. Wilde ook graag de paarse, maar vind de belichtingen vaak klote in YouTube filmpjes en fotos. Alles enorm overbelicht. Mijn gevoel zegt dat die in het echt heel donker uit valt, maar wilde niet met het probleem zitten dat die toch lichter is dan ik denk, ik wil ruilen, maar de zwarte totaal niet leverbaar is (toch altijd de populairste en eerste op Apple site die langere levertijden liet zien).

Hopelijk kun je bij VF gewoon in de winkel ruilen. Verwacht/hoop dat paars dan gewoon op voorraad is.
Meestal moet je dan je hele abonnement annuleren en opnieuw bestellen.
Simpel ruilen kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Werk je bij Apple? Dan kun je weer extra huisje kopen na vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Hoi allemaal, ben momenteel erg aan het twijfelen of ik wel zou upgraden naar een iPhone 14 pro of gewoon bij mn huidige toestel (iPhone 8+) blijf met een nieuwe batterij erin. Heb het ding alweer bijna 4 jaar (is ook mijn allereerste iPhone) en waar ik tot nu toe het langst mee rondloop.

Op zich kan hij nog wel even door maar ik merk wel dat ie wat ouderdoms trekjes begint te krijgen (batterijduur begint wat minder te worden, camera is niet zo top meer, het systeem hapert soms en het scherm is ook niet zo scherp meer. Zeker als ik het vergelijk met mijn familieleden die allemaal een Android toestel hebben). Het jeukt enorm om te upgraden maar die prijzen houdt me iets tegen. Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 19:35
Roos79 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:52:
[...]

Simpel ruilen kan niet
Dat dacht ik ook, maar op hun community site zei niet al te lang geleden iemand iets anders. Daarbij is het normaal zo dat het abonnement pas ingaat bij ontvangst van het toestel, maar nu loopt het abonnement sinds vandaag en dus los van het toestel. Misschien dat dan wel iets mogelijk is. Heb het eens nagevraagd op de community site. Fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:00

RnB

Azure schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:54:
[Afbeelding]

Dit is dan wel weer typisch Apple. Identieke SOC’s maar de nieuwe photonic engine vind zijn weg niet naar de iPhone 13. Tuurlijk, weer een nieuw upsell argument, maar het is mijn ogen gewoon een software beperking die niet geactiveerd wordt voor de 13’s.
Dat doet ieder bedrijf, niet echt noemenswaardig.

Hier in Kos de kleine de fles gegeven net voor drieën, om een Space Black 256GB 14 Pro Max te bestellen bij mijn KPN verlenging. :) Komt volgende week vrijdag binnen. Kan ik nu nog ff genieten van mijn vakantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 736981

KorteGebruiker schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:03:
Hoi allemaal, ben momenteel erg aan het twijfelen of ik wel zou upgraden naar een iPhone 14 pro of gewoon bij mn huidige toestel (iPhone 8+) blijf met een nieuwe batterij erin. Heb het ding alweer bijna 4 jaar (is ook mijn allereerste iPhone) en waar ik tot nu toe het langst mee rondloop.

Op zich kan hij nog wel even door maar ik merk wel dat ie wat ouderdoms trekjes begint te krijgen (batterijduur begint wat minder te worden, camera is niet zo top meer, het systeem hapert soms en het scherm is ook niet zo scherp meer. Zeker als ik het vergelijk met mijn familieleden die allemaal een Android toestel hebben). Het jeukt enorm om te upgraden maar die prijzen houdt me iets tegen. Help?
Ok, maar wat verwacht je nu? Je wil/kan het nu niet betalen, dan is het nu toch gewoon geen upgrade voor jou?
Wacht nog even af en de markt van de 13 reeks gaat zich ook wel uitbreiden met prijzen die je misschien wel zullen overtuigen,
Een 8 reeks is zeker een upgrade waard op vandaag, alleen beslis je zelf waar de limiet ligt en dat antwoord moet geen internet stranger voor jou gaan formuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Dit en gezien de levertijden als je nu besteld lekker wachten op de reviews en misschien komt er zelfs wel een vergelijking van je oude toestel met een 14 model naar je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17-04 07:59
Azure schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:54:
[Afbeelding]

Is toch altijd zo bij Apple? Gaat maar om minimale verbeteringen elk jaar 🤷🏽‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

*kuch*

Voor discussies over providers en abonnementen is er [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11. Voor meldingen over bestellingen en levertijden kun je terecht in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5.

Laten we dit topic houden voor discussies over en ervaringen met de iPhone 14 Plus/Pro/Pro Max :)

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 09-09-2022 20:18 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

💯💯

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Denk dat de SpaceBlack mooi retour gaat en m'n Deep Purple blijft. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 09-09-2022 20:30 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-04 09:08
Ik snap je wel, helaas velen niet hier. Kleuren willen wel eens veranderen afhankelijk van de lichtinval maar wat ik er tot nog toe van gezien heb is het een diep paarse kleur en Apple heeft er wel goed over na gedacht want in mijn ogen is de kleur neutraal. En het is een Pro model en in mijn ervaring zijn het vaker mannen die een Pro model kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Check m'n video hierboven. Zeker niet vrouwelijk paars in ieder geval. Mooi donker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Anoniem: 736981 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:10:
[...]

Ok, maar wat verwacht je nu? Je wil/kan het nu niet betalen, dan is het nu toch gewoon geen upgrade voor jou?
Wacht nog even af en de markt van de 13 reeks gaat zich ook wel uitbreiden met prijzen die je misschien wel zullen overtuigen,
Een 8 reeks is zeker een upgrade waard op vandaag, alleen beslis je zelf waar de limiet ligt en dat antwoord moet geen internet stranger voor jou gaan formuleren.
Je hebt helemaal gelijk, dat hoeft een internet stranger niet te doen maar het zou wel helpen met het doorhakken van een keuze want 2 weten meer dan 1.

En op zich zou ik het wel kunnen betalen maar dan zou ik even diep in mijn spaargeld moeten duiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 00:18
Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:29:
[YouTube: iPhone 14 Pro (Purple) HANDS-ON]

Mijn vrouw vond echt dat ik de zwarte moest nemen in plaats van Deep Purple.

@Rivanov Hahaha ;)

Nu nog een gaef hoesje ...

[ Voor 6% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 09-09-2022 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:50:
[...]

Hier precies andersom. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:29:
[YouTube: iPhone 14 Pro (Purple) HANDS-ON]

Oei, blij dat ik voor de deep purple gegaan ben, ziet er echt goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
richards3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:55:
[...]

Oei, blij dat ik voor de deep purple gegaan ben, ziet er echt goed uit.
Ik ben blij dat ik zowel SpaceBlack als Deep Purple heb besteld. ;)

In ander nieuws:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Wanneer verloopt het embargo voor de reviewers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:14:
Wanneer verloopt het embargo voor de reviewers?
Gok dat die dinsdag/woensdag online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:50
Zit nog even het stukje iPhone van de Keynote te kijken… dat crash-detection… ik hoop toch niet dat ie bij elke snowboardklapper de cavalerie gaat bellen 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:36
Ik zou ook de paarse nemen. Een beetje kleur in het leven kan geen kwaad. Maar je moet je sowieso niets aantrekken wat andere er van vinden. Vind jij het mooi, dan moet je het gewoon doen. Zo heb ik in een oranje BMW gereden voor 4 jaar. Mensen verklaarde me bij de bestelling voor gek, maar ik was verliefd. 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:15:
Zit nog even het stukje iPhone van de Keynote te kijken… dat crash-detection… ik hoop toch niet dat ie bij elke snowboardklapper de cavalerie gaat bellen 😂
De eerste keer komen de hulpdiensten, de tweede keer komt Rob Kemps en consorten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:15:
Of als hij valt van een cliff, allemaal helikopters zoeken naar jouw iphone :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

CarJunkyXL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:16:
[...]

Ik zou ook de paarse nemen. Een beetje kleur in het leven kan geen kwaad. Maar je moet je sowieso niets aantrekken wat andere er van vinden. Vind jij het mooi, dan moet je het gewoon doen. Zo heb ik in een oranje BMW gereden voor 4 jaar. Mensen verklaarde me bij de bestelling voor gek, maar ik was verliefd. 😁
Tenminste nog iets Oranjes in een BMW 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:19:
[...]

Of als hij valt van een cliff, allemaal helikopters zoeken naar jouw iphone :o
Krijg je tenminste waar voor je geld, ding is duur zat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:19:
[...]

Krijg je tenminste waar voor je geld, ding is duur zat
Totdat de claim komt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Roos79 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:52:
[...]

Simpel ruilen kan niet
En dat moet dan binnen 14 dagen met grote kans dat je een maand moet wachten op je nieuwe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 111759

CarJunkyXL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:16:
[...]

Hé, ik ook. En nog een 5 serie ook nog. Net een forse kanarie……Werd overal nagekeken (niet gefloten). Heeft ook voordelen op parkings en zo…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:50:
[...]

@Rivanov Hahaha ;)

Nu nog een gaef hoesje ...
Ik vond tot iPhone X wit altijd gaaf. Die hadden ook een witte voorkant. Daarna ben ik over gegaan op geheel zwart, met een uitstapje naar een groene iPhone 11 Pro. Maar ging wel vervelen.

Nu weer zwart gekozen, hoef ook niet te twijfelen of het paars nou mooi is of niet. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 20:34
Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 18:39:
[...]

Zeker heb het zelf ook gedaan ben voor de paarse 256gb gegaan! 8) Alleen sommigen dachten dat het extra goedkoop was als je via KPN besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-10-2024
THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:20:
[...]

Ik vond tot iPhone X wit altijd gaaf. Die hadden ook een witte voorkant. Daarna ben ik over gegaan op geheel zwart, met een uitstapje naar een groene iPhone 11 Pro. Maar ging wel vervelen.

Nu weer zwart gekozen, hoef ook niet te twijfelen of het paars nou mooi is of niet. :)
En zo lang je geen doorzichtig hoesje neemt, als je er een neemt.. maakt de kleur echt niets uit :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lottepanda
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-12-2022
LemonC200 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:47:
[...]

Zeker heb het zelf ook gedaan ben voor de paarse 256gb gegaan! 8) Alleen sommigen dachten dat het extra goedkoop was als je via KPN besteld.
Nou opzich is dat toch zo?
Ik had al een simonly van kpn unlimited voor 26 p.m.
En nu wordt dat 25 euro voor zelfde abbo en betaal ik €1200 voor het toestel in 1x. Dat is minder dan de €1329 wat je bij Apple betaalt.
Voor kpn maakt het geen verschil, maar voor mij als consument wel. Je hebt weinig aan de iPhone zonder abonnement.

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07:46
Hmm eigenlijk wilde ik de 12 pro gaan upgraden naar een 14 pro.

Maar €1500 voor de 256GB…

En zo spectaculair vind ik de vooruitgang nou niet bepaald. Nog steeds geen USB-C :?

Ik twijfel heel erg, ook omdat een MacBook Pro vervanging er sowieso aankwam en dit dus ongeveer even veel kost als een nieuwe MacBook Pro.

Verhoudingen zijn een beetje zoek wat mij betreft.

[ Voor 3% gewijzigd door Tweak_ers op 10-09-2022 06:58 ]

• Practics
Tweak_ers schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 06:55:

En zo spectaculair vind ik de vooruitgang nou niet bepaald. Nog steeds geen USB-C :?

Ik twijfel heel erg, ook omdat een MacBook Pro vervanging er sowieso aankwam en dit dus ongeveer even veel kost als een nieuwe MacBook Pro.

Klopt is ook niet meer normaal en verhouding is zoek. Andere kant wereldwijd heel wat bestelplatforms die plat lagen wegens de vele orders. En klein detail daarin is dan ook dat het schijnbaar alleen maar pro en pro max modellen zijn besteld. Ergens jammer gezien apple rustig prijs kan handhaven of nog verder kan opvoeren gezien prijs verschil eu/usa

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 09:57
Tweak_ers schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 06:55:

Want als er USB c op had gezeten dan was het een enorme vooruitgang geweest? :) Ik ga van een 12 naar een 14 pro. En dat verschil is uiteindelijk ook minimaal. Maar toch gedaan.

©2004

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07:46
hk12nl schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:33:
[...]

Want als er USB c op had gezeten dan was het een enorme vooruitgang geweest? :) Ik ga van een 12 naar een 14 pro. En dat verschil is uiteindelijk ook minimaal. Maar toch gedaan.
Enorme vooruitgang niet nee, maar het had het leven wel weer iets makkelijker gemaakt.

Al kost het ook weer een aantal jaar voordat het hele gezin op het huidige niveau zou zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik begrijp echt niet dat iemand geen iPhone 14 Pro neemt enkel en alleen omdat er nog geen USB-C aansluiting op zit. Hoeveel moeite is die extra kabel of stekker precies? Eentje bij je bed, eentje in je tas. En klaar.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:04
Tweak_ers schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:44:
[...]

Enorme vooruitgang niet nee, maar het had het leven wel weer iets makkelijker gemaakt.

Al kost het ook weer een aantal jaar voordat het hele gezin op het huidige niveau zou zitten.
Ik denk juist eraan om de iPhone14 te nemen omdat het waarschijnlijk laatste met Lightning is. Heb er zoveel accessoires van.

Van xs pro max naar 12 pro max naar 14 pro max. De plus is wel het goede formaat. Maar zou denk toch de extraatjes missen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

THE_BASE schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:55:
Ik begrijp echt niet dat iemand geen iPhone 14 Pro neemt enkel en alleen omdat er nog geen USB-C aansluiting op zit. Hoeveel moeite is die extra kabel of stekker precies? Eentje bij je bed, eentje in je tas. En klaar.
Ik ben er ook zo’n een. USB-C or die. Ik koop geen producten meer zonder USB-C. Vanaf de 15 krijgen iPhones ook USB-C, dus een jaartje wachten kan prima.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-05 10:16
Ik heb de lightning port op mijn 12 Pro Max nog nooit gebruikt :D heb zo'n combi lader van Apple voor het reizen (Apple Watch + telefoon) en thuis zo'n puck liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Mog schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:59:
[...]

Ik ben er ook zo’n een. USB-C or die. Ik koop geen producten meer zonder USB-C. Vanaf de 15 krijgen iPhones ook USB-C, dus een jaartje wachten kan prima.
Maar dit kan ook pas vanaf de 16 zijn. Aangezien de wetgeving in Europa pas medio 2024 actief wordt. (Dit kan ook pas in september/oktober betekenen). Een exacte datum is bij mijn weten hiervoor niet bekend.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• THE_BASE
  • Niet online
TheKerremenke schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:02:
[...]

Maar dit kan ook pas vanaf de 16 zijn. Aangezien de wetgeving in Europa pas medio 2024 actief wordt. (Dit kan ook pas in september/oktober betekenen). Een exacte datum is bij mijn weten hiervoor niet bekend.
Die kans acht ik nog groter, vanwege een redesiging bij iPhone 16 Pro. Ik denk dat ze volgend jaar nog een jaartje doorgaan nu ze deze weg met het Dynamic Island zijn ingeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
ex87 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:59:
[...]

Ik heb de lightning port op mijn 12 Pro Max nog nooit gebruikt :D heb zo'n combi lader van Apple voor het reizen (Apple Watch + telefoon) en thuis zo'n puck liggen.
Bedoel toch niet deze hopelijk. Gezien de steeds groter wordende camera module achterop. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3Gdp8EhmloVG5DCA7Wj3qogfgQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dlYuNy44dzCvHr49Cg83Q2n0.png?f=fotoalbum_large

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-05 10:16
TheKerremenke schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:04:
[...]

Bedoel toch niet deze hopelijk. Gezien de steeds groter wordende camera module achterop. [Afbeelding]
Precies die, ach misschien komt er een v2!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
Je snapt dat dit niet het probleem is van lighting hé? Het gaat niet om een extra kabel mee, maar om wat je er mee kunt.

Met usb-c heb je veel snellere bestandsoverdracht dan Lightning. Dit helpt met de pro modellen en het gebruik van bijvoorbeeld ProRaw en ProRes files.

Tevens kun je veel makkelijker randapparatuur aansluiten zonder gebruik van extra dongles. Veel connectiviteitsproblemen verhelp je dus direct met usb-c.

USB-c is gewoon (de betere) standaard waar je meer mee kunt en eigenlijk gewoon nodig hebt als je meer wilt doen dan wat texting en sociale media bekijken.

Lightning belemmerd te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Nu online
ex87 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:05:
[...]

Precies die, ach misschien komt er een v2!
Wil niet zeggen dat die niet oplaad. Maar mooi is anders. Gelukkig passen de MagSafe batterij en wallets wel nog gewoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFMzmMMC-snCjsGPDPRepS8f-_8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Fo6QBa7b6E78T0r97pOpb634.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L80peR1pdKDpZPp5sEZF13-jx4Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/QkldhbEWxzIzE9ox7xV1SMWs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 19:57

swv

4acesNL schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:16:
[...]

Je snapt dat dit niet het probleem is van lighting hé? Het gaat niet om een extra kabel mee, maar om wat je er mee kunt.

Met usb-c heb je veel snellere bestandsoverdracht dan Lightning. Dit helpt met de pro modellen en het gebruik van bijvoorbeeld ProRaw en ProRes files.

Tevens kun je veel makkelijker randapparatuur aansluiten zonder gebruik van extra dongles. Veel connectiviteitsproblemen verhelp je dus direct met usb-c.

USB-c is gewoon (de betere) standaard waar je meer mee kunt en eigenlijk gewoon nodig hebt als je meer wilt doen dan wat texting en sociale media bekijken.

Lightning belemmerd te veel.
Uiteindelijk ben ik ook wel in voor USB-C, maar ik moet wel zeggen dat ik mijn iPhone nooit aansluit op mijn Mac. Ik doe alles over Wifi. Foto’s worden thuis snel over Wifi 6 naar mijn NAS geupload en ik heb er geen omkijken meer naar. Voor iCloud geldt hetzelfde (maar dat gebruik ik niet meer). Best kans dat Apple gewoon afstapt van de poort in de toekomst.

Op mijn iPad daarentegen ben ik wel al blij met de USB-C poort. Idd ook vanwege de randapparatuur. Daar zie ik (in mijn geval) dus meer het nut van die poort.

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
De meeste mensen hebben ook niet per se baat bij een usb-c poort, net zoals de meesten geen baat hebben bij een iPhone Pro model. Maar als je wat serieuzer met je toestel omgaat en écht gebruik maakt van wat dat ding allemaal kan, dan wil je eigenlijk alleen maar usb-c. Poortloos zie ik misschien nog wel gebeuren. Maar niet bij de Pro lijn.

[ Voor 3% gewijzigd door 4acesNL op 10-09-2022 09:34 ]

• Redondo1982
TheKerremenke schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:17:
[...]

Wil niet zeggen dat die niet oplaad. Maar mooi is anders. Gelukkig passen de MagSafe batterij en wallets wel nog gewoon.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb die Magsafe lader nooit een Apple product gevonden. Dat wilt niet zeggen dat ie niet meer moet passen, maar mooi is ie nooit geweest. Misschien perceptie hoor, maar gewoon het gevoel wat ik erbij heb.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
pfff wordt die reclame/marketing afdeling bij Samsung gerund door een stel pubers ofzo?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/56TQMJ62kEfZaeUf31wmz8Ch4dg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x9BnmRLRIXnwvndHfkG2X1mP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
_Bailey_ schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:43:
pfff wordt die reclame/marketing afdeling bij Samsung gerund door een stel pubers ofzo?

[Afbeelding]
Ja, maar er zijn hier veel mensen gevoelig voor. Die kijken alleen naar specs, niet naar het eindresultaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Galvatron
  • Laatst online: 02-05 19:41
Dit zijn de grote verschillen tussen 14 pro en 13 pro:
Thinner borders, taller aspect ratio for the screen
Pill-shaped cutout (named the Dynamic Island) instead of the notch
Always-on display on 14 Pro
Faster A16 Bionic chip
Higher-res 48MP main camera
Satellite connectivity on new model

Ergens ben ik wel blij, aangezien dit voor mij zo weinig toevoegt voor m’n dagelijks gebruik, kortom, het zou voor mij een ordinaire aankoop voor de ‘heb’ zijn. Wil niet zeggen dat ik geen last heb van cognitieve dissonantie….maar eerlijk is eerlijk…hoe wordt mijn leven nu beter van de iPhone 14 Pro, behalve een tijdelijke dopamine shot die je ervaart bij het openen van de verpakking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
_Bailey_ schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:43:

[Afbeelding]
Dit was vroeger leuke marketing, toen er een supermarktoorlog was. Tegenwoordig vind ik het vooral erg kinderachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Galvatron schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:49:

Ergens ben ik wel blij, aangezien dit voor mij zo weinig toevoegt voor m’n dagelijks gebruik, kortom, het zou voor mij een ordinaire aankoop voor de ‘heb’ zijn. Wil niet zeggen dat ik geen last heb van cognitieve dissonantie….maar eerlijk is eerlijk…hoe wordt mijn leven nu beter van de iPhone 14 Pro, behalve een tijdelijke dopamine shot die je ervaart bij het openen van de verpakking.
Vanaf een iPhone 13 Pro snap ik dat je de keuze maakt niet te upgraden. Zelfs bij een iPhone 12 Pro is het de vraag, al is het wellicht een grotere stap. Daar vind ik nog geen vergelijkingen over online. In mijn geval betaal ik aan KPN 1.200,- euro en krijg 600,- euro terug voor m’n iPhone 12. Voor 600,- euro wil ik wel weer een keer over, die iPhone 12 Pro wordt alleen maar minder waard en de batterij wordt er ook niet beter op. Zonder deze deal had ik hem overigens wel gehouden.

• Pwain
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heeft er al iemand zo’n 360° transparante hoes gezien voor de iPhone 14 Pro Max? Er zijn wel van die webshops die zogenaamd deze hoesjes verkopen maar de afbeeldingen zijn duidelijk nog gemaakt voor een notch en niet voor het Digital Island.

• Galvatron
  • Laatst online: 02-05 19:41
THE_BASE schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:51:
[...]

Vanaf een iPhone 13 Pro snap ik dat je de keuze maakt niet te upgraden. Zelfs bij een iPhone 12 Pro is het de vraag, al is het wellicht een grotere stap. Daar vind ik nog geen vergelijkingen over online. In mijn geval betaal ik aan KPN 1.200,- euro en krijg 600,- euro terug voor m’n iPhone 12. Voor 600,- euro wil ik wel weer een keer over, die iPhone 12 Pro wordt alleen maar minder waard en de batterij wordt er ook niet beter op. Zonder deze deal had ik hem overigens wel gehouden.
Dit is slim overwogen inderdaad. 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Practics
Faster A16 Bionic chip

Vanuit de 13pro is het inderdaad matige update als je niks om de camera geeft. (En ook dat is afwachten hoeveel de upgrade echt beter is. Maar ziet er wel veel belovend uit)

Maar vanaf oudere modellen lijkt het zeker wel meer de moeite waard. Maar alles valt en staat met wat jezelf wilt en verwacht van je iphone. Sommige gebruiken hun telefoon max half uur per dag anderen wel 6 of 7 uur. Tjah dat verandert zaken nogal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Faster A16 Bionic chip

Voor mij geldt hetzelfde. Aan de andere kan is m’n iPhone wel iets wat ik letterlijk uren per dag gebruik en het dus fijn vindt om de latest en greatest te hebben. Maar helemaal rationeel is t niet..

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Pagina: 1 ... 9 ... 44 Laatste