Zie je dit ook terug op fotos? Lijkt me niet, ik zou me er niet druk om maken. Het is een gebruiksvoorwerp dus 100÷nieuw behouden zoals uit de doos is niet te verwachten.Theiphoned schreef op zondag 24 september 2023 @ 18:43:
Dit is dus wat ik bedoelde met de camera van mijn 14 Pro Max en dit is dan nog mild van wat er normaal op zit; bij 1 zit dus dat streepje/krasje en als ik het een uurtje laat liggen ook een soort van blauwe gloed eroverheen (en alsof er vlekken ofzo op zitten) en bij 2 ja dat kan je al wel zien. Na het schoonmaken als dat al lukt zie je het niet en uur later is het weer terug. Bij de Amac zeiden ze dat ze het niet zagen en dat het de schoonste lenzen waren die ze ooit hadden gezien. Bij de (aanschaf) winkel werd ik er niet veel wijzer van behalve dat ze hem best willen opsturen ter reparatie en alles maar zeiden vooral dat dit “normaal” was en dat ik vooral de coating er niet vanaf moest halen(hoe dat dan ook moet). Wat vinden of denken jullie? Hebben jullie dit ook bijvoorbeeld? [Afbeelding][Afbeelding]
En wat had je van de winkel verwacht dat ze zouden doen? Om een mogelijke wegpoetsbare waas je een nieuwe telefoon te geven? Ze mogen wel gek zijn, zou ik ook niet gedaan hebben. Wil je een schade vergoeding van een x bedrag? Je blijft met je klacht zitten. Reparatie zonder kwaliteitsverlies op fotos beginnen ze natuurlijk ook niet aan en in kader van waterproofness is het ook maar de vraag of je dit zou moeten willen, als de fotokwaliteit er niet onder te lijden heeft.
Ik zou me dus om andere zaken in het leven druk gaan maken.