Vandaag binnengekomen, dus bij deze een kleine impressie :)!
De pro’s:
1. USB-C, hetgeen waar het om gaat werkt goed. Ipad, Mac, en Carplay werken zoals het hoort. Het wordt herkent en verloopt soepel.
2. Het hoesje voelt degelijk. In de Discord heeft iemand aangegeven dat het hoesje na een val stuk ging, daar zijn wijzigingen op gemaakt, waarvan ik niet weet welke of hoe hij vroeger voelde, maar het voelt alsof het tegen een stootje kan. Het is niet een Opperbox tank gevoel, maar duurzaam voelt die dus wel!
De Con’s
1. Als je rechtshandig bent zoals ik, waarbij ik ook kleine handen heb haha :’), wordt het met een hand gebruiken lastiger. Helemaal als die aan het opladen is. Echter, de telefoon is eigenlijk al té groot voor een hand gebruik bij mij, dus forceert dit me om hem met twee handen te gebruiken. Hopelijk geeft dit minder last aan mijn handen, want soms heb ik rechts wel wat last van mijn vingers die de telefoon supporten, pink en wijs- of middelvinger. Ik probeer niet iets negatiefs om te buigen naar iets positiefs, maar nu ik probeer de social media detoxen helpt dat misschien wel.
2. Het hoesje wordt relatief snel vettig. Vergelijk het met een doorzichtig plastic hoesje. Echter, door de grijze kleur vallen ze iets meer op. Op zich geen schande, het valt me niet heel erg op, en het voelt niet vettig in tegenstelling tot een clear case.
3. Er is geen stroom toevoer. Betekende, je kan hier geen SSD’s, of bijvoorbeeld een USB DAC op aansluiten. Dit stond ook op de site, dus geen verrassing, maar dit heb ik nog een keer bevestigd met eigen apparatuur.
Onduidelijke foto’s waarbij ik erachter kwam hoe slecht de camera op Ipad’s zijn
Kleine toevoeging hierop, het lijkt een soort camera bar te hebben als de Iphone 17 pro, die is nodig omdat daar het lock mechanisme in zit. Die is best fijn ter support om je middel- of wijsvinger onder te leggen.
Conclusie
Het voelt eigenlijk als een solide product. Geen gekke quirks, en alles is als face value, de port en uitstulping zitten rechts, het is ge-3D-print maar goed afgewerkt zoals de foto’s tonen, en het heeft een solide lock mechanisme.
Het is aan te schaffen via Obsoless, maar ook zelf te maken! Ik weet niet of ik linkjes mag delen, maar deed review/preview in ieder geval uit eigen beweging. Ik twijfelde over een iPhone met USB-C te halen zodat alles universeel is en ik er niet meer naar om hoef te kijken. Ik ben benieuwd of de komende maanden met dit hoesje, mij weerhouden van die twijfel nog te hebben, aangezien de telefoon zelf nog steeds heerlijk werkt. Hopelijk helpt dit jullie ook bij die keuze, mocht die er zijn!