Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N2Mt0XBuhoXgC90czTy9cqJa.jpg?f=user_large)
Kpn verlenging (150 euro duurder dan 13pro gisteren)
[ Voor 10% gewijzigd door funk-e op 09-09-2022 14:08 ]
...less is more
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Ik heb hem via Apple, via de website ipv de appdread schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:07:
niet via apple toch? Hier nog steeds enkele minuten geduld..
Hier via Belgische website ook nog steeds geduld...dread schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:07:
niet via apple toch? Hier nog steeds enkele minuten geduld..
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Same, ook via de store app trouwens.dread schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:08:
Ik zit op de be site van apple (via website dus) maar ik moet nog steeds geduld hebben ..
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
PSN: PcDCch
Kan even duren inderdaad. Had ik ook.Mozart schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:16:
Wel besteld maar nergens er iets over terug te vinden... zou het druk zijn in de store?
©2004
Zelfde hier, maar nu om bestelstatus te checken 'Page not found'Mozart schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:16:
Wel besteld maar nergens er iets over terug te vinden... zou het druk zijn in de store?
Yup hier ook hoor... Zag hem staan maar toen ik hem aanklikt rond 16:00u toen liep die vast...Tim14ww schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:07:
T-mobile ligt ook compleet op zn kont
Nu nog steeds onbereikbaar...
[ Voor 33% gewijzigd door IKON op 09-09-2022 14:21 ]
En nu weer aan het werk
PSN: PcDCch
Werk? ik ben nog steeds hyper :’)Mozart schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:23:
Grote blij, mailtje is binnen
En nu weer aan het werk
©2004
heb je wel spatie tussen de cijfers en letters van je postcode gedaan?ZiSE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:23:
Bestel al jaren maar dit nog niet meegemaakt - zoveel fout meldingen als ik gezien heb. Via de app lukt het totaal niet - wat normaliter de snelste optie is - blijft hangen op verzendadres. Nog geen bevestiging en de Apple page heeft een hoop 'page not found errors'
Had ik ook en toe het uiteindelijk lukt was de levering veranderd van 16/9 naar 10/10Side-Kick schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:24:
Krijg mijn CC betaling er via de site van Apple ook met geen mogelijkheid door. Blijft maar op verificatie betaling hangen.
Adres staat er standaard in; nooit een issue geweest.cracking cloud schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:25:
[...]
heb je wel spatie tussen de cijfers en letters van je postcode gedaan?
Hoeveel heb je afgelost? Vraag me af waarom die daar goedkoper is.Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:22:
Ik vond €1609 voor een Pro Max 256GB los echt even te gek, kon gelukkig verlengen bij KPN, en in 1 keer een flink bedrag afgelost zodat je geen BKR codering krijgt, zelfde toestel los is bij KPN €1464 euro.
Holy shit, dat ik hier niet aan heb gedacht.. vorige week een abbo verlenging gedaan bij KPN zou me 100+ euro hebben gescheeld voor een 14 pro. Wauw wat dom.Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:22:
Ik vond €1609 voor een Pro Max 256GB los echt even te gek, kon gelukkig verlengen bij KPN, en in 1 keer een flink bedrag afgelost zodat je geen BKR codering krijgt, zelfde toestel los is bij KPN €1464 euro.
Via de app onmogelijk blijft steeds hangen.
Kreeg via de site steeds een cc foutmelding.
Maar uiteindelijk toch gelukt!
14 Pro 256gb paars
I’m not superstitious, but I am a little stitious.
had ik met mijn telefoonnummer is gewoon 'error' door drukte..ZiSE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:26:
[...]
Adres staat er standaard in; nooit een issue geweest.
Maar het is voor elkaar, netjes een reservering op de CC voor Apple en alles gelukt
Wel net een email gekregen met:
Je ontvangt binnen 24 uur je bestelbevestiging
Tot die tijd hoef je niets te doen. In de bestelbevestiging vind je een overzicht van je bestelling.
via de site? via de app? abonnement verlengend?Chamms schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:29:
Tmobile nu pas gelukt ..
Even een overzichtje van de afgelopen 4 modellen:Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:22:
Ik vond €1609 voor een Pro Max 256GB los echt even te gek
Mij lukte het via safari op ios, verlengd.Tha BasZ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:31:
[...]
via de site? via de app? abonnement verlengend?
Ga niet meer proberen… in de herfstvakantie zit ik in NYC en misschien koop ik m daar wel ☺️UTMachine schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:29:
Jammer, de leverdatum is al verplaatst naar October ... Dan wacht ik wel dat ik hem ergens lokaal kan scoren.
Zo zie je maar hoe belangrijk zij die sustainable doelen écht vinden
Nefit EnviLine Tower Monoblock All Electic - 18x350wp (6300wp) Zuid - Anker Solix Solarbank 3 Pro - iPhone 17 Pro 256 GB Zilver - LG OLED 55” B16LA - Apple TV 4K 32GB – Sonos Beam
Bij Vodafone moest ik zo'n 300x verder klikken tot ik door mocht. Kreeg steeds melding dat adres niet correct was (was het wel).
Of is het logistiek minder sustainable om het hoesje + iphone eerst bij elkaar te laten komen t.o.v. direct to customer shippen?Pindakaaskroket schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:33:
Net besteld via Apple's site. Hoesje erbij wat 3 dagen eerder los wordt verzonden.
Bedankt, was op de hoogte van de prijsverhogingen, daarom dat ik nu bij KPN voor een 14 Pro Max €1344 euro direct heb betaald, en voor 2 jaar € 30 euro per maand betaal zonder BKR codering en alles unlimited, met KPN Compleet en husselkorting.robcoenen schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:32:
[...]
Even een overzichtje van de afgelopen 4 modellen:
[Afbeelding]
13 Pro Max 256B gaat nu in de verkoop, dus ben voor de komende 2 jaar wel zoet met de 14 Pro Max, want de prijzen zullen volgend jaar wel hetzelfde zijn als dit jaar.
Gewoon direct een e-mail gehad en hij staat bij bestellingen.Mozart schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:16:
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
ik heb zelfs 3 verschillende leverdata: hoesje (13/9), oplader (15-19/9) en telefoon (16/9).Pindakaaskroket schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:33:
Net besteld via Apple's site. Hoesje erbij wat 3 dagen eerder los wordt verzonden.
Hier dus via allerlei manieren het proberen te verlengen.remcodegast schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:33:
[...]
Mij lukte het via safari op ios, verlengd.
iOS App
iOS Safari
Windows Desktop Chrome
Windows Desktop Edge
Geen geluk nog
nivvle schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:33:
Dat we allemaal zo in de rij liggen om een vermogen aan Apple te doneren en nog klagen dat het niet snel genoeg lukt ook 🤣 Ik heb ook na tig pogingen met foutmeldingen rondom m'n creditcard eindelijk 2 bestellingen er doorheen (1 via de app en 1 via mn Mac). Eens zien welke écht goed door is gekomen en het eerste geleverd gaat worden14 Pro Black 256GB overigens
Heb hier een overzicht van mijn bestelling voor je.IKON schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:29:
[...]
Hoeveel heb je afgelost? Vraag me af waarom die daar goedkoper is.
Ik heb nu op mijn 13 Pro Max een case in Golden Brown: leek op de site heel tof, viel in de praktijk erg tegen. Veel te oranje, patina is waardeloos en die gaan we dus zeker voor de aanstaande nieuwe niet kopen.
Gelukkig is er een new kid on the block: Omber. Heeft iemand van die case al afbeeldingen in het echt gezien?
:strip_exif()/f/image/fsXq5Q7QvSFfYnlZwyEgPCsE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de kleur graag zo dicht mogelijk bij Saddle Brown, dus mocht je tips hebben: kom maar door!
[iPhone 14 (Plus, Pro & Max)] Accessoires, hoesjes & walletsBobB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:37:
Zo, even iets ontopic tussen alle berichten die in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 zouden moeten staan.
Ik heb nu op mijn 13 Pro Max een case in Golden Brown: leek op de site heel tof, viel in de praktijk erg tegen. Veel te oranje, patina is waardeloos en die gaan we dus zeker voor de aanstaande nieuwe niet kopen.
Gelukkig is er een new kid on the block: Omber. Heeft iemand van die case al afbeeldingen in het echt gezien?
[Afbeelding]
Ik heb de kleur graag zo dicht mogelijk bij Saddle Brown, dus mocht je tips hebben: kom maar door!
Maar mobiel.nl was een stuk goedkoper, en met een persoonlijke kortingscode scheelde het nog veel meer.
Thanks! Dat is wel nice! Hopelijk bij VF hetzelde. Ik twijfel nog om voor een 512GB te gaan, maar dacht eerst ook aan 256. Had je eerder ook een Pro Max? Formaat bevalt goed?Reem0nN schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:37:
[...]
Heb hier een overzicht van mijn bestelling voor je.
[Afbeelding]
Ben benieuwd naar de paarse....
Hier op allerlei manier t-mobile verlengdeel te bereiken, maar nog geen resultaat...don spike schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:39:
T-Mobile website werkt hier alleen vanaf mobiel (op t-mobile netwerk).
Maar mobiel.nl was een stuk goedkoper, en met een persoonlijke kortingscode scheelde het nog veel meer.
Ik heb eigenlijk altijd de 'speciale' kleur in een doorzichtig (magsafe) hoesje, maar dit ziet er ook wel heeeel lekker uit hoor! ga toch twijfelen..BobB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:37:
Zo, even iets ontopic tussen alle berichten die in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5 zouden moeten staan.
[Afbeelding]
Via iphone safari, lukt niet via app en of google chrome ..Tha BasZ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:31:
[...]
via de site? via de app? abonnement verlengend?
Shit zie het nu, als ik via mobiel.nl had verlengd had het me nog eens €24 euro extra gescheeld via het KPN netwerk.don spike schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:39:
T-Mobile website werkt hier alleen vanaf mobiel (op t-mobile netwerk).
Helaas, ga daarvoor niet weer annuleren denk ik en al dat gedoe met nummerbehoud etc, en weer wachten op een nieuwe aanvraag in te dienen.
[ Voor 98% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 14:47 ]
Nee, deze prijsverhoging is de doodsteek voor Apple mensen gaan echt niet zoveel geld voor een smartphone neerleggennivvle schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:33:
Dat we allemaal zo in de rij liggen om een vermogen aan Apple te doneren en nog klagen dat het niet snel genoeg lukt ook 🤣 Ik heb ook na tig pogingen met foutmeldingen rondom m'n creditcard eindelijk 2 bestellingen er doorheen (1 via de app en 1 via mn Mac). Eens zien welke écht goed door is gekomen en het eerste geleverd gaat worden14 Pro Black 256GB overigens
Nu wordt ik terug gebeld wanneer mijn annulering er door is waarna ik een nieuwe bestelling mag gaan plaatsen (dat wordt ergens rond de kerst denk ik
Verwijderd
iPhone 14 Pro 512GB.
Als vervanging van de XS!
Welke PM heb je? Paars? GB? Ben nog aan het dubben maar moet kwartje laten zodra ik kan bestellen hahahaSneek schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:35:
iPhone 14 Pro Max via Vodafone Friends & Family kunnen kopen (heb een order nr. maar nog geen mail); en iPhone 14 Pro via Apple Store (pickup op 17 september).
Bij Vodafone moest ik zo'n 300x verder klikken tot ik door mocht. Kreeg steeds melding dat adres niet correct was (was het wel).
[...]
Of is het logistiek minder sustainable om het hoesje + iphone eerst bij elkaar te laten komen t.o.v. direct to customer shippen?
Nou ja, met het nog steeds voortslepende chiptekort is natuurlijk ook de vraag hoe het aanbod ervoor staat.jos707 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:56:
Je verwacht in de huidige economische malaise dat dit de levertermijnen alleen maar ten goede zal komen. Minder vraag dus meer voorraad en snellere leveringen. Snap dan ook niet goed waarom iedereen hals over kop snel de bestelling erdoor jaagt om hem dan voor kerst binnen te krijgen
Iemand daar ervaring met bestellen ?
Hoe groot is de kans dat hij ook echt volgende week arriveert ?
Ik laat het je volgende week weten!MarioMark1541 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:00:
Besteld bij mobiel.nl
Iemand daar ervaring met bestellen ?
Hoe groot is de kans dat hij ook echt volgende week arriveert ?
Heb na een uur klooien met vodafone.nl ook maar de iPhone besteld bij mobiel.nl.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nou... voorlopig lagen alle sites die iPhones verkopen het afgelopen uur gewoon plat.sjakie02 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:04:
Dus het moet wel effect hebben op de cijfers van Apple.
1300 euro armer.
We gaan het meemaken. Zij is blij, maar heb bovenstaande wel vertelt. Verwacht later, dan valt het qua teleurstelling wel mee.
Merk wel dat ik ouder word voor de 11 pro max kocht ik elk jaar wel een nieuwste telefoon.
Doet niks af aan de 14 pro max want ziet eruit als een goeie upgrade!
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
bij mij precies hetzelfdesn0w13 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:26:
[...]
Had ik ook en toe het uiteindelijk lukt was de levering veranderd van 16/9 naar 10/10
De omzet voor een jaar wordt ook niet alleen op de eerste dag gemaakt he?Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:05:
[...]
Nou... voorlopig lagen alle sites die iPhones verkopen het afgelopen uur gewoon plat.
14pro in paars 256Gb zaterdag 17 ophalen in de store.
Prima vervanging voor mijn 11pro
Durf de paarse niet te bestellen xD. Kun je ruilen als die tegen valt?double_V schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:11:
Hoppa in de pocket!
14pro in paars 256Gb zaterdag 17 ophalen in de store.
Prima vervanging voor mijn 11pro
Verwijderd
Je kan toch in de winkel kijken?IKON schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:13:
[...]
Durf de paarse niet te bestellen xD. Kun je ruilen als die tegen valt?
Ik hou van paars, dus keuze was makkelijk.IKON schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:13:
[...]
En op YT filmpjes zag het er mooi uit
Daarom heb ik de Deep Purple én SpaceBlack besteld.IKON schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:13:
[...]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hebben we. [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5Gandalf68 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:08:
Een apart bestel topic aanmaken voor het uit de hand loopt ?
[ Voor 94% gewijzigd door BarendBotje op 09-09-2022 15:26 ]
Verwijderd
Yeah maar als je dan gaat doorklikken dan kan het toch helaas niet..Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 15:17:
Vreemd als ik nu wil bestellen is thuis levering okt geworden. Maar afhalen apple store Amsterdam is gewoon nog mogelijk op de 16de. Doe je voordeel ermee.
Gadgets fan
"Tot 4K ProRes-video opnemen met 30 bps (1080p met 30 bps voor model met 128 GB opslag)", via de specificaties lijst @ AppleKepro schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 16:34:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de 256gb van de 14 pro meer camera / film mogelijkheden biedt dan de 14 pro met 128gb maar ik vind hier niets online over.
Ik kom van een iPhone 7 32 GB af aangezien ik vorig jaar de XR bij m'n oude werkgever moest inleveren en ik liever uit wilde stellen tot de 14. Dat was wel echt afzien, maar ik heb het gered.
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 14, Plus, Pro & Max] Accessoires, hoesjes & wallets
:strip_exif()/f/image/1VCpKPRdDVWbPKHLqmVuHkSs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pHCnJuOL2pgrs1KF6EmoNCIQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NUIFcBpiTEBw1yeSunz562ac.png?f=fotoalbum_large)