Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
https://www.ct.nl/nieuws/usb-c-verplicht-eu-usb-lader-apple/Jumpman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:53:
Geen USB-C is wel jammer, komt naar verluidt wel naar de Apple iPhone 15.
Ze zullen we moeten
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Wat pas zeker is over ruim een jaar, als de nieuwe Keynote is geweest. Tot dit tijd 🤞Jumpman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:53:
Geen USB-C is wel jammer, komt naar verluidt wel naar de Apple iPhone 15.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Zo’n USB-C naar Lightning-kabel zit er gewoon bij in de doos. Je krijgt alleen geen adapter meer.BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:51:
[...]
Ik heb ooit nooit gezegd dat die paar euro voor een kabel uit maaktPuur het gemak, zelf zou ik ook liever een usb-c iphone kopen, alleen ben ik inmiddels zo klaar met android dat ik toch wel over ga stappen. Ik heb immers een usb-c macbook en ipad. Zelf zal ik denk ik gewoon wat adapters kopen van 5 euro van usb-c naar lightning, hoef ik geen hele nieuw kabel die perfect werkt. Wel een paar powerline III van anker, heeeerlijke kabeltjes https://www.amazon.nl/-/e...l%2Caps%2C241&sr=8-3&th=1 hoort hier niet thuis, maar toch
USB-C was een mooie toevoeging geweest en om eerlijk te zijn begrijp ik de stap om het nu niet meteen te introduceren ook niet helemaal, vanaf 2024 is het namelijk gewoon verplicht. Aan de andere kant kunnen ze straks de 'andere' apparaten zoals muizen, toetsenborden en de Apple TV remote in één keer voorzien van USB-C._Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:40:
wat is dat toch dat je her en der telkens leest dat mensen niet willen upgraden puur vanwege het ontbreken van usb c ipv lightning? van waar die drang naar usb c?
Iedereen heeft toch inmiddels wel een miljoen miljard van die lightning kabeltjes thuis liggen? Of draadloze/magsafe opladers...heb zo'n Belkin magsafe opalder, top ding!
Voor mij niet echt een deal-breaker.
Volgens mij krijg je er een "USB‑C-naar-Lightning-kabel" bijgeleverd, zie inhoudverpakking:BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:51:
[...]
Ik heb ooit nooit gezegd dat die paar euro voor een kabel uit maaktPuur het gemak, zelf zou ik ook liever een usb-c iphone kopen, alleen ben ik inmiddels zo klaar met android dat ik toch wel over ga stappen. Ik heb immers een usb-c macbook en ipad. Zelf zal ik denk ik gewoon wat adapters kopen van 5 euro van usb-c naar lightning, hoef ik geen hele nieuw kabel die perfect werkt. Wel een paar powerline III van anker, heeeerlijke kabeltjes https://www.amazon.nl/-/e...l%2Caps%2C241&sr=8-3&th=1 hoort hier niet thuis, maar toch
https://www.apple.com/nl/iphone-14-pro/specs/
Ik ben vooral benieuwd, als ze over stappen, of ze dan een USB C lader mee leveren inclusief adapter._Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:40:
wat is dat toch dat je her en der telkens leest dat mensen niet willen upgraden puur vanwege het ontbreken van usb c ipv lightning? van waar die drang naar usb c?
Iedereen heeft toch inmiddels wel een miljoen miljard van die lightning kabeltjes thuis liggen? Of draadloze/magsafe opladers...heb zo'n Belkin magsafe opalder, top ding!
Zal wel niet.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoe kom je hier bij?Ample Energy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:22:
[...]
Dat is nog niet bekend, maar als ik een geïnformeerde gok mag wagen zou ik op €154 (-€25 aansluitkosten = €129) minder dan bij Apple inzetten.
Waarom 129 minder?
Ik denk dat @BarendBotje een female USB-C naar lighting bedoeld zodat je die op je bestaande USB-C kabel kan zetten.Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:56:
[...]
Zo’n USB-C naar Lightning-kabel zit er gewoon bij in de doos. Je krijgt alleen geen adapter meer.
@refused81 zie hierboven
[ Voor 4% gewijzigd door Toppe op 09-09-2022 12:58 ]
Ik heb er graag 1 naast mijn bed, 1 in mijn rugzak en 1 in mijn gadget pack, dus heb wel 2 kabeltjes extra nodig. Noodzaak? Nee, maar na een lange dag wil ik niet graven in mijn tas om mijn kabel te vinden.Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:56:
[...]
Zo’n USB-C naar Lightning-kabel zit er gewoon bij in de doos. Je krijgt alleen geen adapter meer.
JuistToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:57:
[...]
Ik denk dat @BarendBotje een female USB-C naar lighting bedoeld zodat je die op je bestaande USB-C kabel kan zetten.
@refused81 zie hierboven
Kijk ook eens naar de Ikea kabeltjes, die van mij is nu naar 3 jaar wel volledig versleten, aders liggen bloot, maar laad nog steeds!BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:59:
[...]
Ik heb er graag 1 naast mijn bed, 1 in mijn rugzak en 1 in mijn gadget pack, dus heb wel 2 kabeltjes extra nodig. Noodzaak? Nee, maar na een lange dag wil ik niet graven in mijn tas om mijn kabel te vinden.
Inderdaad alleen als ik er op uit ga of die raw functionaliteiten nodig heb. Voor de gemiddelde foto staat het uit. De leek merkt ook geen verschil tussen raw en niet raw, want die gaat 'm toch niet nabewerken.hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:53:
Schieten jullie veel foto's op pro raw (voor de huidige iphone 13 gebruikers?) Ik kan mij voorstellen dat je dat alleen doet als je er echt voor op uit ga. Niet bij de dagelijkse gezinskiekjes
Wel echt heel leuk om mee te spelen, gebruik het voor vakantiefoto's, macro foto's en als ik iets tofs tegen kom en baal dat ik m'n (systeem)camera niet bij heb
Mja mja kan wel inderdaad, zal eens kijken als ik er volgende keer daar ben!Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:59:
[...]
Kijk ook eens naar de Ikea kabeltjes, die van mij is nu naar 3 jaar wel volledig versleten, aders liggen bloot, maar laad nog steeds!
Medio 2024 is een ruim begrip. Zou zomaar zijn dat ze tot het uiterste gaan en pas in september met de iPhone 16 het gaan aankondigen. Tenzij er een harde deadline is gesteld..Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:57:
[...]
USB-C was een mooie toevoeging geweest en om eerlijk te zijn begrijp ik de stap om het nu niet meteen te introduceren ook niet helemaal, vanaf 2024 is het namelijk gewoon verplicht. Aan de andere kant kunnen ze straks de 'andere' apparaten zoals muizen, toetsenborden en de Apple TV remote in één keer voorzien van USB-C.
Voor mij niet echt een deal-breaker.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Thx. Dan weet ik nu zeker dat 128gb voor mij voldoende isremcodegast schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:01:
[...]
Inderdaad alleen als ik er op uit ga of die raw functionaliteiten nodig heb. Voor de gemiddelde foto staat het uit. De leek merkt ook geen verschil tussen raw en niet raw, want die gaat 'm toch niet nabewerken.
Wel echt heel leuk om mee te spelen, gebruik het voor vakantiefoto's, macro foto's en als ik iets tofs tegen kom en baal dat ik m'n (systeem)camera niet bij heb
©2004
Ja deed ik wel maar heb inmiddels weer een echte camera dus nu is het niet meer nodig.hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:53:
Schieten jullie veel foto's op pro raw (voor de huidige iphone 13 gebruikers?) Ik kan mij voorstellen dat je dat alleen doet als je er echt voor op uit ga. Niet bij de dagelijkse gezinskiekjes
Zelfde eigenlijk voor RAW video. Als ik dat nodig heb pak ik de R6 wel, mijn kleine op de schommel hoeft niet in raw
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kabels kun je nooit genoeg hebben. Tijdens een werktrip in buitenland eens bij een Chinese supermarkt een zak met 50 kabels gekocht voor een tientje ofzoBarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:59:
[...]
Ik heb er graag 1 naast mijn bed, 1 in mijn rugzak en 1 in mijn gadget pack, dus heb wel 2 kabeltjes extra nodig. Noodzaak? Nee, maar na een lange dag wil ik niet graven in mijn tas om mijn kabel te vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 13:07 ]
Hier zal in de loop van 2023 meer bekend over worden, tuurlijk zouden ze het op die manier kunnen doen maar ik verwachtte niet.TheKerremenke schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:04:
[...]
Medio 2024 is een ruim begrip. Zou zomaar zijn dat ze tot het uiterste gaan en pas in september met de iPhone 16 het gaan aankondigen. Tenzij er een harde deadline is gesteld..
Voor dat geld pleur je ze gewoon weg als ze het niet doenDennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:06:
[...]
Kabels kun je nooit genoeg hebben. Tijdens een werktrip in buitenland eens bij een Chinese supermarkt een zak met 50 kabels gekocht voor een tientje ofzo(Ik ken de risico's van chinese meuk maar gebruik wel altijd de orginele adapterd).
Vanaf 2024 ... Dan kun je de iPhone in 2023 nog uitbrengen met de huidige aansluitingToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:54:
[...]
https://www.ct.nl/nieuws/usb-c-verplicht-eu-usb-lader-apple/
Ze zullen we moeten
That escalated quickly, net werd er een pagina of 5 terug nog gepraat over milieu impact van elk jaar een nieuwe telefoon, en nu gaat het over een zak kabels van 50 stuks die je gewoon weggooit als ze het niet doenToppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:06:
[...]
Voor dat geld pleur je ze gewoon weg als ze het niet doen
Of als iemand vraagt of ik een kabeltje ter leen heb... "Hier, heb je er 5, hou maar"Toppe schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:06:
[...]
Voor dat geld pleur je ze gewoon weg als ze het niet doen
Ik twijfel nog

:fill(white):strip_exif()/f/image/BsWQki6wKs2XpZbY5bwsOlpD.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/GQDfIm2OsDGnrRBFtHjrxqNH.png?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door BarendBotje op 09-09-2022 13:10 ]
Was het ook. Gewoon een kabel die altijd past ongeacht de richting. Kon Micro usb toen niet.WouterL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:08:
Apple kennende gaan ze niet over naar usb c, maar geven ze het een kekke Thunderbolt achtige naam. Alvorens door eerst uitgereid uiteen te zetten hoe geweldig innovatief lightning was in die tijd.
Vrijwel zeker weer zilver

En terecht. Lightning was zijn tijd echt ver vooruit.WouterL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:08:
Apple kennende gaan ze niet over naar usb c, maar geven ze het een kekke Thunderbolt achtige naam. Alvorens door eerst uitgereid uiteen te zetten hoe geweldig innovatief lightning was in die tijd.
Had niet anders verwacht.@Donstil 😎
Hehe, same shit different year.TheKerremenke schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:10:
[...]
Had niet anders verwacht.@Donstil 😎
Twijfelen over een kleur > toch zilver
Als ze hem ook in de EU willen verkopen zullen ze wel moeten.WouterL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:08:
Hun Macbooks en Ipads hebben het al. Het is niet dat USB-C charging iets nieuws is voor Apple.
En hun wireless charge voldoet ook gewoon aan de standaarden.
[ Voor 6% gewijzigd door PrimusIP op 09-09-2022 13:13 ]
Ik heb het altijd aan staanhk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:53:
Close call!_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:12:
indicatie welke kleuren zometeen hard gaan met de pre order, poll via macrumors.
610 stemmen inmiddels
[Afbeelding]
Gold scoort altijd zo slecht, zal Tim zelf wel hebben ofz want een goeie zakelijke beslissing om die erin te houden lijkt het niet echt te zijn_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:12:
indicatie welke kleuren zometeen hard gaan met de pre order, poll via macrumors.
610 stemmen inmiddels
[Afbeelding]
Haha twijfel, dat is er gebeurd.
Ik vind het gewoon fijn dat ik dat ding kan poetsen als er echt krassen op zitten.
Dat doe ik dan vervolgens nooit maar het geeft wel rust in mijn hoofd dat ik er niet zo zuinig op hoef te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 09-09-2022 13:21 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 13:21 ]
Mijn enige reden om voor de pro te gaan ipv de pro max, gewoon te groot. 6.4/6.5 inch had mij beter gelegen._Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:20:
toch erg benieuwd naar de bediening van het nieuwe One Happy Island (nee, niet Aruba) bovenin het scherm bij een 14 Pro Max. Je moet toch een aardig lange duim hebben om daar bij te komen.
Poll: Welke kleur ga je bestellen?
• Zwart
• Zilver
• Paars
• Goud
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
jij gaat afscheid nemen van je geliefde 13 Mini?Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:20:
Ben ook last-minute wel aan twijfelen over zwart of paars. Hoe veilig zwart ook is, over een jaar ruil ik hem toch al weer in.... En die kleur lijkt wel echt heel goed gelukt...
Ik ga denk ik voor paars, in het aller ergste geval is hij te retourneren. Alleen dan wel in de rij voor de zwarte denk ikDennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:20:
Ben ook last-minute wel aan twijfelen over zwart of paars. Hoe veilig zwart ook is, over een jaar ruil ik hem toch al weer in.... En die kleur lijkt wel echt heel goed gelukt...

Reasons to consider the Apple iPhone 14 Pro
- Higher display refresh rate – 120 Hz
- Newer Bluetooth version (v5.3)
- The rear camera has a 3x optical zoom
- Comes with 385 mAh larger battery capacity: 3200 vs 2815 mAh
- 26% better performance in AnTuTu Benchmark (896K versus 713K)
- Uses a faster type of memory: LPDDR5
- 16% faster in single-core GeekBench 5 test: 1861 and 1601 points
- Weighs 17 grams less
Alleen het Always On Display en de betere brightness staan hier niet bij.
Momenteel gebruik ik een Apple iPhone 12 Pro.
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 09-09-2022 13:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik ga ze nog even een paar dagen goed naast elkaar leggen en stuur dan de Pro terug of de Mini naar Rebuy. Vooral dat AOD-display enzo wil ik weer gewoon hebben_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:22:
[...]
jij gaat afscheid nemen van je geliefde 13 Mini?
En het dynamische eiland? dat was het belangrijkste van heel de presentatie had ik het ideeJumpman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:22:
Hier ook aan het twijfelen.
Reasons to consider the Apple iPhone 14 Pro
Higher display refresh rate – 120 Hz
Newer Bluetooth version (v5.3)
The rear camera has a 3x optical zoom
Comes with 385 mAh larger battery capacity: 3200 vs 2815 mAh
26% better performance in AnTuTu Benchmark (896K versus 713K)
Uses a faster type of memory: LPDDR5
16% faster in single-core GeekBench 5 test: 1861 and 1601 points
Reasons to consider the Apple iPhone 12 Pro
Weighs 17 grams less
Alleen de betere brightness staat hier niet bij.
Haha, ja. Ik zie er niet echt een toegevoegde waarde in. Meer een verhaal waarom ze nu ook een pilvormig eiland in het midden hebben.BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:23:
[...]
En het dynamische eiland? dat was het belangrijkste van heel de presentatie had ik het idee
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wel eens kijken of ik een keer mijn batterij kan laten vervangen bij een Amac.
Batterij vervangen kan ook bij Apple, of Coolblue. Kost 89 euro volgens mijSimone96 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:26:
Ik ga denk ik toch nog gewoon een jaar mijn iPhone 11 Pro houden, vind de 14 Pro toch wel extreem duur, zeker met de verwachting dat ik de komende maanden een hoop extra mag gaan dokken voor mijn energierekening.
Wel eens kijken of ik een keer mijn batterij kan laten vervangen bij een Amac.
Normaal doe ik niet aan hoesjes. Alleen de Mini, die is zo klein dat een hoesje acceptabel en juist wat fijner was voor grip.BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:22:
[...]
Ik ga denk ik voor paars, in het aller ergste geval is hij te retourneren. Alleen dan wel in de rij voor de zwarte denk ikGa je met hoesje of naakt?
Ja maar ik woon in Limburg, dus geen Apple of Coolblue store in de buurt en wil niet mijn telefoon een week kwijt zijn..DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:29:
[...]
Batterij vervangen kan ook bij Apple, of Coolblue. Kost 89 euro volgens mijIdeaal!
Hier niet. Paar keer wit gehad. Vorige keer pacific blue. Neig nu weer naar de witte/silver. Is behalve de zwarte het meeste tijdloosDonstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:11:
[...]
Hehe, same shit different year.
Twijfelen over een kleur > toch zilver
https://9to5mac.com/2022/09/09/iphone-14-sales/
Lijkt me opzich wel een goede keuze met 2tb cloud. Staan ze ook direct extern.dkawa schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:42:
[...]
Pffff dan is een 128gb niet een goede keuze als je veel foto’s schiet 🙈
Huh, waar?Pepppie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:42:
Zoo.. Die is besteldvrijdag 16-9 leveren! (14 Pro, zilver, 128GB)
Dat kan niet kloppen. niet in de Apple Store iig
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 09-09-2022 13:44 ]
Als je voor pro raw gaat ja. Voor 'gewone' foto's zal het niet veel uitmaken. En een beetje opruimen op zn tijd kan ook niet veel kwaaddkawa schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:42:
[...]
Pffff dan is een 128gb niet een goede keuze als je veel foto’s schiet 🙈
©2004
Pre-order knop is niet klikbaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier wel!
Dit klopt, ik kan hem daar ook bestellen.
Maar ik wacht toch op de Apple store
:strip_exif()/f/image/lScPtAKIWFdE14biP8CEHWKG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 13:47 ]
Lees mijn bericht nog eensPepppie schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:44:
[...]
Jawel hoor, eerst even de feiten checken voor je zoiets stellig brengtamac.nl
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 09-09-2022 13:45 ]
Bizar, hij staat daar zelfs al op voorraad in alle winkels als je "ophalen" kiest.Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:45:
[...]
Maar wacht toch op de Apple store
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Eerst naar detailpagina van de telefoon gaan en dan kan hij wel in je winkelmandje.
Apple geeft ook 2 jaar aan consumenten, is verplicht.THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:46:
Is Amac veiliger in verband met de 24 maanden garantie of is Apple tegenwoordig ook niet zo lastig meer na het eerste jaar?
Apple doet niet moeilijk als je hem bij hen in de webshop koopt, tenminste dat doen ze al jaren niet meer volgens mij.THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:46:
Is Amac veiliger in verband met de 24 maanden garantie of is Apple tegenwoordig ook niet zo lastig meer na het eerste jaar?
Als ze de garantie naleven wel. Heb er een toetsenbord besteld. Binnen het jaar kapot. Is gebruikersschade, werd me verteld. "Koop maar een nieuwe."THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:46:
Het wordt de zwarte dus?Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:45:
[...]
Maar ik wacht toch op de Apple store[Afbeelding]
coolblue en appelshop zijn beste kansen.
[ Voor 13% gewijzigd door refused81 op 09-09-2022 13:48 ]
Daarom, maar laat vooral iedereen daar bestellen, dan hebben wij meer kans bij Apple zelf. Nog 12 minuten....refused81 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:47:
leuk dat je bij Mac kan bestellen....levering op 16-sep is dan zeer twijfelachtig....zijn er niet zoveel die het op dag 1 krijgen met voorraad.
Ik ben er nog niet over uit
[ Voor 20% gewijzigd door Dennisdn op 09-09-2022 13:49 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Al sinds de iPhone 8 bij hen besteld en altijd keurig op kunnen halen op launchday! En anders; dan wachten we wat langer. Na 3 maanden wachten op het Studio Display kan ik dat ook wel aanrefused81 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:47:
leuk dat je bij Amac kan bestellen....levering op 16-sep is dan zeer twijfelachtig....zijn er niet zoveel die het op dag 1 krijgen met voorraad.
coolblue en appelshop zijn beste kansen.
dit!refused81 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:47:
leuk dat je bij Amac kan bestellen....levering op 16-sep is dan zeer twijfelachtig....zijn er niet zoveel die het op dag 1 krijgen met voorraad.
wat Amac nu aan het doen is, is simpelweg klanten aantrekken. In het verleden bij pre orders vaak genoeg meegemaakt dat Amac hun levertijden met pre order totaal niet kunnen nakomen.
Dat is toch juist de reden om hem wel te nemen? Daarnaast is het ook een keuze om met dat ding rond te zwaaien dat iedereen het zietDennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:48:
[...]
Ik ben er nog niet over uitNadeel van paars vind ik weer dat iedereen op straat meteen ziet dat je een nieuwe 14 hebt...
:fill(white):strip_exif()/f/image/j4rt3nT0XboOARW0PRCkPoIH.png?f=user_large)
Amac zojuist via de chat
Dat weet niemand
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb liever dat iedereen denkt dat ik geen interessante spullen heb om te jatten. Een zwarte kan op afstand net zo goed een 7 jaar oude samsung zijnBarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:50:
[...]
Dat is toch juist de reden om hem wel te nemen?
Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:45:
[...]
Maar ik wacht toch op de Apple store[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door brandon op 09-09-2022 13:59 ]
PSN: PcDCch
Wat gebeurt er met de Apple care als je het toestel zonder verkoopt? Kan je het resterende dan voor een ander toestel gebruiken?Donstil schreef op donderdag 8 september 2022 @ 22:48:
[...]
Ik verkoop mijn 13 Pro 256 nu voor 800 zonder en 850 met Apple care. Dat laatste is het voor de koper geworden.
Dus de 14 Pro 256 zal dan wel 900/950 zijn ongeveer. Als het aan de voorkant omhoog gaat dan aan de achterkant ook natuurlijk
To be, or not to be...
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Bij Lab9 kon je al een paar minuutjes voor 14u bestellen, maar ik verkies toch nog even geduld te hebben en op de Apple Store te wachten...
App hier nog steeds plat, maar idd gelukt via de siteiAdema schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:05:
Besteld! Website was dit jaar sneller dan de app
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 14, Plus, Pro & Max] Accessoires, hoesjes & wallets