Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:15:
[...]

Wel jammer dat de kleurenselectie niet aanwezig is :+
Dit vooral ja. Heb hem in m'n mandje hangen maar het is toch een lichte gok welke kleur je bestelt hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
richards3 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:13:
[...]

Jammer dat het alleen lukt met de max
De Pro hebben ze uberhaupt niet op de website staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:16:
[...]

De Pro hebben ze uberhaupt niet op de website staan.
Gek wel. De Pro Max vind ik nu ook niet meer terug in de lijst met iPhones. Misschien stond hij perongeluk online?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim14ww
Ze staan allemaal online. Ook de normale 14 en ook de pro. Alleen kun je er weinig mee zonder kleurenselectie. Je kunt bestellen, maar ze zijn duidelijk de boel nog aan het inregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door DennusB op 09-09-2022 09:23 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FGras
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 17:02
Dus als ik nu een iPhone 13 koop en ik vraag 21% belasting terug, zelfs dan is het nog +/-60 euro duurder dan hetzelfde model in Amerika met 10% belasting er bij op...

Deze prijzen slaan nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:01
Ik heb toch het idee dat het nu rustiger is op het iphone forum dan vooraande jaren. Denk dat de mensen toch iets voorzichter zijn met de nu zo stijgende energiekosten, duurdere boodschappen, benzine enz. En dat men misschien nu minder geneigd is om 1500euro uit te geven aan een iphone in deze onzekere tijden. Ook ik wacht nog met de aanschaf dit jaar. ☺️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichielK71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-08 22:40
BertP schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:58:
Twijfel toch wel tussen verschillende modellen, heb nu een iPhone 12 met 128 gb en wil eigenlijk upgraden naar 256. Dit zijn een beetje de keuzes die ik voor mezelf heb.

iPhone 14 - 256gb
+ Upgrade in hardware, prima camera, meer opslag, batterij
- Prijs, relatief kleine stap van 12 -> 14?

iPhone 13 pro - 256gb
+ Upgrade in hardware, 'pro' camera, meer opslag, batterij, prijs/beschikbaarheid
- model van een jaar oud

iPhone 14 pro - 256gb
+ Voor nu best mogelijk hardware/camera, opslag en batterij
- prijs

De 14 pro trekt me ook aan vanwege het always on display en de nieuwe 'notch/display island'.

Vind het maar een lastige (en luxe) keuze. Zijn er mensen die dezelfde keuze/overweging maken?
Zeker.

Ik heb nu de iPhone X en overwoog al om de 13Pro te kopen. Die biedt voor mij al voldoende verbetering. Aan de andere kant, toen ik de X kocht kwam de XS een maand later uit. Heb me altijd afgevraagd of ik niet beter een maand had moeten wachten.

Dat zelfde heb ik nu weer met de 13Pro en de 14Pro. De 13Pro is al top en heeft naar mijn idee de beste prijs/prestatie verhouding. Aan de andere kant heb je met de 14Pro de nieuwste features.

Lastige is dat de 13Pro uit de line-up verdwijnt en straks niet meer nieuw te koop is. Ik heb geen zin in om een refurbished of 2e hands toestel te kopen. Dus zou ik een 13Pro willen dan moet ik binnenkort wel de knoop doorhakken. Of toch voor de 14Pro gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09 19:18
Linkje van T-mobile is inmiddels offline, maar vind de prijzen best aantrekkelijk: voor de Pro Max 256gb: €1455 (in 1x betalen), vergeleken bij Apple €1609. Korting van €154, zakelijk krijg je daar dan nog eens €100 extra korting bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:47:
Linkje van T-mobile is inmiddels offline, maar vind de prijzen best aantrekkelijk: voor de 256gb: €1455 (in 1x betalen), vergeleken bij Apple €1609. Korting van €154, zakelijk krijg je daar dan nog eens €100 extra korting bovenop.
Vind ik ook. 14 Pro 128GB voor 1195 is een meer dan prima prijs wat mij betreft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:24
MichielK71 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:43:
[...]

Zeker.

Ik heb nu de iPhone X en overwoog al om de 13Pro te kopen. Die biedt voor mij al voldoende verbetering. Aan de andere kant, toen ik de X kocht kwam de XS een maand later uit. Heb me altijd afgevraagd of ik niet beter een maand had moeten wachten.

Dat zelfde heb ik nu weer met de 13Pro en de 14Pro. De 13Pro is al top en heeft naar mijn idee de beste prijs/prestatie verhouding. Aan de andere kant heb je met de 14Pro de nieuwste features.

Lastige is dat de 13Pro uit de line-up verdwijnt en straks niet meer nieuw te koop is. Ik heb geen zin in om een refurbished of 2e hands toestel te kopen. Dus zou ik een 13Pro willen dan moet ik binnenkort wel de knoop doorhakken. Of toch voor de 14Pro gaan.
Ik ben voor de 13 pro MAX 256gb gegaan. Ik ben iemand die meer doet met zijn telefoon dan de reguliere gebruiker. Dus ProRaw en ProRes was een must. De Cameras zijn al tijden goed, en met de 13 pro series al helemaal. 120Hz was een secundaire must. Batterij is top. En laten we eerlijk zijn. De iPhone ervaring is gewoon al jaren goed en nauwelijks merkbaar kwa veranderingen.

En als je niet voor een iPhone Pro series met tenminste 256GB gaat, dan hoef je wat mij betreft ook niet zoveel neer te leggen voor een Pro, en volstaat een reguliere iPhone meer dan genoeg.

Mijn advies: Ga voor de 13 Pro. Helemaal als je zoals ik de groene wilt hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door 4acesNL op 09-09-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Het lijkt er op dat CoolBlue lager prijzen hanteert dan Apple zelf? Hoe kan dat zo snel?
https://www.coolblue.nl/p...e-14-pro-256gb-paars.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-08 09:02
Als ik een -unlocked eSim only- 14 in de US koop volgende week, is er tegenwoordig geen enkel verschil meer toch? Geen lader en eSim 'lost alle verschillen op' correct?

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:43
@Dennisdn, @Robsta86, @Donstil, @THE_BASE, dank voor jullie reacties. Dan ga ik vanmiddag kijken bij Vodafone. Als ik m'n adres op die van m'n ouders met Ziggo zet hebben die leuke prijzen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:29
elaho schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:42:
Ik heb toch het idee dat het nu rustiger is op het iphone forum dan vooraande jaren. Denk dat de mensen toch iets voorzichter zijn met de nu zo stijgende energiekosten, duurdere boodschappen, benzine enz.
Nou... we hadden het er gister toevallig over. Voor de prijs van een Pro gingen we vlak voor Corona nog 2 weken met vliegtuig op wintersport _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:56:
[...]

Nou... we hadden het er gister toevallig over. Voor de prijs van een Pro gingen we vlak voor Corona nog 2 weken met vliegtuig op wintersport _O-
Prettig voor het milieu dus, zo'n nieuwe iPhone :+
Volgend jaar weer. Voor het klimaat! (y)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:54:
Het lijkt er op dat CoolBlue lager prijzen hanteert dan Apple zelf? Hoe kan dat zo snel?
Nee dezelfde prijs als Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:54:
Hij is bij Apple toch ook gewoon €1459?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:48
Ample Energy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:58:
[...]

Nou al die rijken met 7 autos en een privé vliegtuig, waarmee ze reizen zijn toch iets erger dan iemand die elk jaar een nieuwe iPhone koopt Jesus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:29
Hebben wij al genoeg voor gedaan door geen kinderen te nemen. En dat compenseren we door héél veel te vliegen en iPhones te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
UTMachine schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:59:
[...]

Nee dezelfde prijs als Apple.
Ah prijs bij Coolblue is nu aangepast zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Ample Energy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:58:
[...]

Ieder jaar een nieuwe iPhone (of meerdere apple producten) is ook nou niet bepaald bevordelijk voor het milieu :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
4acesNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:00:
[...]

Ieder jaar een nieuwe iPhone (of meerdere apple producten) is ook nou niet bepaald bevordelijk voor het milieu :D
Ga dan maar vast in je kist liggen. :+

Koop een iPhone als je dat wilt en verkoop je oude iPhone door. Prima voor de duurzaamheid.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
4acesNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:00:
[...]

Ah, jammer. Ik was bloedserieus en heb er in de tussentijd al 3 gekocht... -O-

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNTITLED.PNG
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:56
Voor de Tweakers die bij CoolBlue willen gaan Pre-Orderen:
Plaats vanaf maandag 12 september online een pre-order en reserveer daarmee jouw iPhone 14, 14 Pro of 14 Pro Max bij Coolblue. Je ontvangt jouw nieuwe toestel dan vrijdag 16 september.
Daarnaast zat ik te kijken naar hun verzekeringen, die worden steeds duurder joh! Eerst kon je 2 jaar afsluiten, nu nog maar 1 jaar voor 154 (alleen schade) en 214 (schade + diefstal) OF ~20 euro per maand! Mijn iPhone 11 Pro Max had 2 jaar verzekering voor 220 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
UNTITLED.PNG schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:09:
Voor de Tweakers die bij CoolBlue willen gaan Pre-Orderen:

[...]

Daarnaast zat ik te kijken naar hun verzekeringen, die worden steeds duurder joh! Eerst kon je 2 jaar afsluiten, nu nog maar 1 jaar voor 154 (alleen schade) en 214 (schade + diefstal) OF ~20 euro per maand! Mijn iPhone 11 Pro Max had 2 jaar verzekering voor 220 euro.
De verzekering van CoolBlue bedoel je? Dan zou ik eerder AppleCare+ doen of een goede inboedelverzekering

[ Voor 6% gewijzigd door DennusB op 09-09-2022 10:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dennisdn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:56:
[...]

Nu is een avondje uit eten zonder hoofdvoorgerecht en een flesje wijn ook ongeveer de prijs van een 14 pro :+

(Overigens niet het idee dat het rustiger is verder)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:05:
[...]

Ga dan maar vast in je kist liggen. :+

Koop een iPhone als je dat wilt en verkoop je oude iPhone door. Prima voor de duurzaamheid.
Fair enough! (soort van) :D Aan de andere kant, als iedereen langer met zijn telefoon doet (en niet doorverkoopt om iets nieuws te willen) is dat uiteraard wel beter voor het milieu. Ieder jaar een nieuwe is per definitie slecht voor het milieu. Hoe je het ook wilt goedpraten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:12:
[...]

Nu is een avondje uit eten zonder hoofdgerecht en een flesje wijn ook ongeveer de prijs van een 14 pro :+

Het is maar goed dat er een smiley achter staat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
Ample Energy schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:55:
@Dennisdn, @Robsta86, @Donstil, @THE_BASE, dank voor jullie reacties. Dan ga ik vanmiddag kijken bij Vodafone. Als ik m'n adres op die van m'n ouders met Ziggo zet hebben die leuke prijzen.
Wat kost hij bij Vodafone?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
4acesNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:14:
[...]

Fair enough! (soort van) :D Aan de andere kant, als iedereen langer met zijn telefoon doet (en niet doorverkoopt om iets nieuws te willen) is dat uiteraard wel beter voor het milieu. Ieder jaar een nieuwe is per definitie slecht voor het milieu. Hoe je het ook wilt goedpraten.
Ach ja, meerdere kinderen nemen is nog veel slechter voor het milieu, doet ook iedereen.

Ik rij elektrisch op stroom uit eigen panelen. Verwarm mijn huis zonder gas en eet niet elke avond vlees.

Die iPhone per jaar moet het milieu maar even slikken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4acesNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:16:
[...]

Het is maar goed dat er een smiley achter staat. :D
Sterk overdreven uiteraard maar off-topic: die ellende is wel echt heel duur geworden zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:55
[...]

Nu is een avondje uit eten zonder hoofdgerecht en een flesje wijn ook ongeveer de prijs van een 14 pro :+

Jeetje is de Mac ook al zo duur geworden?
dat je daar tegenwoordig wijn kan bestellen, top!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 14-09 22:20
4acesNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:14:
Tweede hands doorverkopen is ook niet goed voor het milieu, maar je oude telefoon in het restafval gooien is slecht.
Want degene die de tweedehands telefoon koopt heeft op zijn/haar beurt ook een oude telefoon. Uiteindelijk belandt er wel eentje in het afval.

En voor de context, mijn vorige telefoon heeft ook een nieuwe eigenaar en mijn telefoon er voor ook, maar ik bedoel te zeggen: laten we het ook vooral niet 'nobeler' en 'groener' maken dan het is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4acesNL
Fair enough! Ik vraag me wel af wat je eruit haalt om ieder jaar een nieuwe iPhone te nemen? De ervaringen zijn al jaren praktisch hetzelfde. Ikzelf wilde dit ook altijd wel, maar de laatste jaren bekruipt me het gevoel dat ik geld aan het uitgeven was aan marginale upgrades. Dus ik probeer dit bij mezelf te veranderen. Het is nu bijna 2 (okay, 1.5) jaar gelukt :D

@PrimusIP je hebt gelijk natuurlijk. Ik zei het ook for the sake of argument. Ben zelf ook niet heilig hierin (ik probeer beter te worden, maar ja.. U know!). :D

[ Voor 18% gewijzigd door 4acesNL op 09-09-2022 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Dat is nog niet bekend, maar als ik een geïnformeerde gok mag wagen zou ik op €154 (-€25 aansluitkosten = €129) minder dan bij Apple inzetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
4acesNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:22:
Fair enough! Ik vraag me wel af wat je eruit haalt om ieder jaar een nieuwe iPhone te nemen?
Bescherming van het scherm trekken en Materialistische tevredenheid 🥳 #LoveIT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
[...]

Nu is een avondje uit eten zonder hoofdvoorgerecht en een flesje wijn ook ongeveer de prijs van een 14 pro :+
een iPhone 14 Pro is deze winter 2 maanden energiekosten thuis, peanuts dus!
(nee, niet in jouw geval met je panelen ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 09-09-2022 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:28:
[...]

een iPhone 14 Pro is deze winter 2 maanden energiekosten thuis, peanuts dus!
Haha Als je geluk hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:25:
[...]

Bescherming van het scherm trekken en Materialistische tevredenheid 🥳 #LoveIT
:D Okay, okay! Dat is uiteraard herkenbaar. Ik ben onlangs wel aan het proberen om tevreden te zijn met wat je hebt. En kwam tot de realisatie dat nieuwe dingen niet altij beter zijn. Bijvoorbeeld AirPods Max. Ik ging weer terug naar iPod Classic met Fiio FD5 in ears en die klinken belachelijk veel beter.

Maar zo zie je maar weer, ik spreek mezelf tegen en heb wederom nieuwe oortjes gekocht :D

Komen we op je punt. Je doet al best wat voor het milieu en dan mag je best even jezelf verwennen. Ik ga je nooit meer lastig vallen over je nieuwe aankopen. Beloofd. :D :D :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
4acesNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:31:
[...]

:D Okay, okay! Dat is uiteraard herkenbaar. Ik ben onlangs wel aan het proberen om tevreden te zijn met wat je hebt. En kwam tot de realisatie dat nieuwe dingen niet altij beter zijn. Bijvoorbeeld AirPods Max. Ik ging weer terug naar iPod Classic met Fiio FD5 in ears en die klinken belachelijk veel beter.

Maar zo zie je maar weer, ik spreek mezelf tegen en heb wederom nieuwe oortjes gekocht :D

Komen we op je punt. Je doet al best wat voor het milieu en dan mag je best even jezelf verwennen. Ik ga je nooit meer lastig vallen over je nieuwe aankopen. Beloofd. :D :D :D
True! Ik koop ook niet meer dan nodig of omdat ik het leuk vind. Mijn producten gaan langer mee dan voorheen, zo heb ik 6 jaar met een MacBook 12" gedaan uit 2016 en gaan mijn eerste generatie AirPods nog altijd prima mee.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:34
Er zijn 2 dingen in mijn leven die graag steeds weer upgrade, dat is een nieuwe iPhone en een GPU. Maar ook dit jaar zit ik te twijfelen, niet omdat ik het financieel niet zou kunnen veroorloven, maar dat ik het gevoel krijg dat ik dit soort bedragen voor een telefoon aan het goedkeuren ben.

Ik hoop een leuke deal te maken met de overstap van Vodafone naar KPN compleet, als de korting niet gunstig is, dan wordt dit de eerste keer dat ik niet jaarlijks upgrade en ga ik mezelf maar verwennen met een nieuwe case of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog een video waar alle kleuren even langs komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:48:
Iemand nog een video waar alle kleuren even langs komen?
Weet jij het ook nog niet? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe nope, mijn vrouw is last minute gewisseld van paars naar zwart, en nu twijfel ik ook weer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:50:
[...]

Hehe nope, mijn vrouw is last minute gewisseld van paars naar zwart, en nu twijfel ik ook weer :P
Why though, de paarse vind ik best sinister en cool van vooraf en in het donker is hij gewoon zwart en in het daglicht een grappige kameleon welke van grijs in lavendel en uiteindelijk blauw overgaat.

Ja ik twijfel ook nog en zoek redenen om de paarse te kopen. Uiteindelijk bedek je toch alles met een case in mijn geval :)

Deze wellicht: https://www.youtube.com/watch?v=CTEKpILWgAs

[ Voor 6% gewijzigd door BarendBotje op 09-09-2022 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:50:
[...]

1. Paars zal populair zijn en minder goed leverbaar/snel uitverkocht/langere wachttijd
2. Kleur gaat vervelend
3. Je ziet er niets van met hoesje (in jouw geval met Apple Care+ niet belangrijk)

Keuze voor Spacezwart dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:52:
[...]

Why though, de paarse vind ik best sinister en cool van vooraf en in het donker is hij gewoon zwart en in het daglicht een grappige kameleon welke van grijs in lavendel en uiteindelijk blauw overgaat.

Ja ik twijfel ook nog en zoek redenen om de paarse te kopen. Uiteindelijk bedek je toch alles met een case in mijn geval :)

Deze wellicht: https://www.youtube.com/watch?v=CTEKpILWgAs
Ja ik vind de paarse kleur ook gaaf, alleen kan er niet tegen dat de rvs band van die witte beschadigingen laat zien op de kleurtjes, vandaar dat ik eigenlijk altijd braaf voor de zilveren kies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
THE_BASE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:56:
[...]

1. Paars zal populair zijn en minder goed leverbaar/snel uitverkocht/langere wachttijd
2. Kleur gaat vervelend
3. Je ziet er niets van met hoesje (in jouw geval met Apple Care+ niet belangrijk)

Keuze voor Spacezwart dus. ;)
Afgelopen jaren was de “nieuwe” kleur wel vaak goed leverbaar, Apple maakt er daar meer van naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:56:
[...]

Ja ik vind de paarse kleur ook gaaf, alleen kan er niet tegen dat de rvs band van die witte beschadigingen laat zien op de kleurtjes, vandaar dat ik eigenlijk altijd braaf voor de zilveren kies.
Tja als je caseless gaat zou ik ook niet heel snel voor een glimmende rand nemen, maar vind het wel geinig en gewaagd. Al had ik de groene zonder twijfel besteld als die er was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:57:
[...]

Afgelopen jaren was de “nieuwe” kleur wel vaak goed leverbaar, Apple maakt er daar meer van naar mijn idee.
Denk dat bedrijven veelal de standaard kleuren kopen, en die kopen vaak meer dan de consument prive, die conclusie hang ik eraan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:58:
[...]

Tja als je caseless gaat zou ik ook niet heel snel voor een glimmende rand nemen, maar vind het wel geinig en gewaagd. Al had ik de groene zonder twijfel besteld als die er was :'(
Mijn iPhone 12 is caseless en heeft 0 beschadigingen op de randen (op een krasje op de achterkant na nergens eigenlijk). Is ook hoe je er mee omgaat en daarnaast wat geluk dat ie niet een keer uit mijn handen is gevallen.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yourbirthcertif
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11:57

yourbirthcertif

dit is geen ondertiteling

Redelijk excited om hem volgend jaar te halen maar pfoe die prijzen zijn bangmakend :'(

dit is geen handtekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
yourbirthcertif schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:00:
Redelijk excited om hem volgend jaar te halen maar pfoe die prijzen zijn bangmakend :'(
Waarom volgend jaar? Zoveel zakt de prijs niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38
Balen dat de alpine groene er niet komt, die had toch wel sterk mijn voorkeur gehad.

Zijn er hier mensen die van een XS Max overgestapt zijn op een 13 Pro of 13 Pro Max?
Twijfel een beetje wat de beste optie is, formaat zou de voorkeur de Max zijn, qua gewicht niet, ik vind de XS Max al aardig zwaar namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:56:
[...]

https://youtu.be/pOK2LkhMXRU?t=60
https://youtu.be/YJ_lcFZqOcg?t=72

Hier is het voor mij, kleurenblind, gewoon een donkerblauwe telefoon

[ Voor 4% gewijzigd door BarendBotje op 09-09-2022 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourbirthcertif
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 11:57

yourbirthcertif

dit is geen ondertiteling

BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:01:
[...]

Waarom volgend jaar? Zoveel zakt de prijs niet :/
Omdat ik overstap van Android via abbonement, is de enige manier dat ik 'm echt kan betalen ;)

dit is geen handtekening ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
yourbirthcertif schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:05:
[...]

Omdat ik overstap van Android via abbonement, is de enige manier dat ik 'm echt kan betalen ;)
Ah ik ga ook de overstap maken :) Even wachten dus! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

hk12nl schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:00:
[...]

Mijn iPhone 12 is caseless en heeft 0 beschadigingen op de randen (op een krasje op de achterkant na nergens eigenlijk). Is ook hoe je er mee omgaat en daarnaast wat geluk dat ie niet een keer uit mijn handen is gevallen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ixyk_8PF26iTp64XUPh8tIeUjQ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O7eoVIXwwRYiNanpaexlQT9H.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn iPhone 12 mini na een jaar gebruik. Maar ik vind dat juist wat hebben. Ik doe totaal niet mijn best om het krasvrij te houden (zoals je ziet). Het zijn mijn deukjes en krasjes. Maakt het uniek.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:07:
[...]

[Afbeelding]

Mijn iPhone 12 mini na een jaar gebruik. Maar ik vind dat juist wat hebben. Ik doe totaal niet mijn best om het krasvrij te houden (zoals je ziet). Het zijn mijn deukjes en krasjes. Maakt het uniek.
Die is flink gestuiterd :*)

Zeker daar rechts boven bij de camera, hij leeft dus nog na die butsen? Geen gebroken scherm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FGras
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-02 17:02
[...]

[Afbeelding]

Ze zouden die telefoons is zonder kleurlaagje uit moeten brengen. Gewoon aluminium. Zie je al die krasjes ook niet zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ik vind persoonlijk de paarse kleur niet echt een zakelijke kleur (ja, uiteraard heel persoonlijk).
Maar goed, als je er bijv de leren of siliconen hoes van Apple gebruikt maakt het vrijwel geen ruk uit welke kleur iPhone je pakt.

Vind de zilveren/witte toch wel de mooiste qua kleuren dit jaar. Klassiek als ik het zo mag noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

FGras schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:09:
[...]

Ze zouden die telefoons is zonder kleurlaagje uit moeten brengen. Gewoon aluminium. Zie je al die krasjes ook niet zo snel.
Ik heb er wel eens aangedacht om mijn iPhone op te schuren. Maar ik weet niet of hij dan nog wordt ingenomen als er iets is (Apple Care).

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:10:
ik vind persoonlijk de paarse kleur niet echt een zakelijke kleur (ja, uiteraard heel persoonlijk).
Maar goed, als je er bijv de leren of siliconen hoes van Apple gebruikt maakt het vrijwel geen ruk uit welke kleur iPhone je pakt.

Vind de zilveren/witte toch wel de mooiste qua kleuren dit jaar. Klassiek als ik het zo mag noemen.
Camera eiland is ook in die kleur, twijfel namelijk of dat paarse met zwarte case wel ok is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
[...]

[Afbeelding]

Snap ik, We gaan er beide anders mee om. Zou ook wel willen dat ik er iets relaxedter mee om kan gaan :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:12:
[...]

Camera eiland is ook in die kleur, twijfel namelijk of dat paarse met zwarte case wel ok is
Camera eiland is gewoon zwart toch? Want anders zou die bij wit, wit moeten zijn aan de voorkant - en dat is niet het geval 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:14:
[...]

Camera eiland is gewoon zwart toch? Want anders zou die bij wit, wit moeten zijn aan de voorkant - en dat is niet het geval 🤔
Gaat om de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:14:
[...]

Op de achterkant, voorkant heet het dynamische eiland :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybox_
Ahhhhh, ik verwarde het even met de dynamic island = gezien daar de front cam in zit natuurlijk. :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Vind het wel erg lastig hoor. Zit toch te twijfelen om niet de 14pro te preorderen. Heb nu de 12pro max, net te groot en heb er al een ipad pro bij gekocht voor op de bank. Dus gaat het puur voor buiten de deur en wat appjes thuis beantwoorden gezien typen op de ipad mij net niet lekker afgaat zonder fysiek toetsenbord.

Maar ik hecht ook veel waarde aan een goede accuduur en dan komt de max plots weer om de hoek kijken. Keuzes keuzes keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 18:53
Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:26:
Vind het wel erg lastig hoor. Zit toch te twijfelen om niet de 14pro te preorderen. Heb nu de 12pro max, net te groot en heb er al een ipad pro bij gekocht voor op de bank. Dus gaat het puur voor buiten de deur en wat appjes thuis beantwoorden gezien typen op de ipad mij net niet lekker afgaat zonder fysiek toetsenbord.

Maar ik hecht ook veel waarde aan een goede accuduur en dan komt de max plots weer om de hoek kijken. Keuzes keuzes keuzes.
Ik heb zelf de 13 pro, ben een intensieve gebruiker (5-7 uur per dag) en heb echt voldoende aan de batterij. Weet niet hoe de batterij van de 13 pro is t.o.v. de 12 pro max..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:26:

Ik heb een 13 Pro nu maar vind de batterij niet geweldig. Ik haal de dag met 6uur SoT meestal wel maar echt ruim is het zelden.

Maar goed 20% erin laden is dan voldoende en dat is ook zo gebeurt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
remcodegast schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:29:
[...]

Ik heb zelf de 13 pro, ben een intensieve gebruiker (5-7 uur per dag) en heb echt voldoende aan de batterij. Weet niet hoe de batterij van de 13 pro is t.o.v. de 12 pro max..
Ja ik zit ongeveer op het zelfde verbruik en vaak wel navigatie of Apple CarPlay aan staan max 2 uur per werkdag. Dan mag ik hem echt wel in de auto aan een goede lader hebben hangen en dan haal ik het allemaal niet. Op dagen dat ik thuis ben, mag ik hem tussen door ook opladen anders is het tussen 6 en 8 gewoon einde oefening. (Maar goed moet gewoon thuis meer de ipad pro pakken) ook is de batterij percentage natuurlijk door dit gebruik best hard gezakt 86% nu nog.

Andere kant pro max is soms net wat lomp in bepaalde broekzaken. En ondanks ik een best grote kerel ben met dito handen. Is het geheel bedienen met 1 hand net niet mogelijk gezien het toestel vrij breed is. (Kan links boven net niet bedienen met mijn rechter duim) Dit blijft ondanks bijna 2 jaar gebruik altijd een minpuntje. Helemaal buiten als je ook iets anders vast hebt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
remcodegast schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:29:
[...]

12 pro 2815 mAh
12 pro max 3687 mAh

13 pro 3125 mAh
13 pro max 4373 mAh

14 pro 3200 mAh
14 pro max 4323 mAh"

Uiteindelijk maakt het niet veel verschil lijkt het op tussen de 13 en 14. De 13/14 pro zal zelfde battery life hebben als de 12 pro max denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UNTITLED.PNG
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12:56
DennusB schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:11:
[...]

De verzekering van CoolBlue bedoel je? Dan zou ik eerder AppleCare+ doen of een goede inboedelverzekering
Ja de verzekeringen van CoolBlue ja, ik zat ook al te kijken naar AppleCare+ die hebben nu namelijk "unlimited" claims.

Met inboedel heb ik jammer genoeg slechte ervaring, die wilde niet mijn claim accepteren nadat ik geprobeerd had mijn iPhone 11 pro Max te verkopen dit weekend en ik daardoor overvallen was en hij is beschadigd toen diegene probeerde weg te rennen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:47:
Uiteindelijk maakt het niet veel verschil lijkt het op tussen de 13 en 14. De 13/14 pro zal zelfde battery life hebben als de 12 pro max denk ik :)
Inderdaad.
En mAh zegt uiteindelijk ook niet alles. Mijn horloge heeft minder mAh en doet langer dan mijn iPhone.
Als de iPhone hardware meer stroom nodig heeft dan de voorganger, kan het betekenen dat je met een grotere batterij minder lang mee kan, en andersom ook natuurlijk. Maak je de iPhone zuiniger, ga je met het accu ontwerp van een jaar geleden langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
PrimusIP schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:51:
[...]

Inderdaad.
En mAh zegt uiteindelijk ook niet alles. Mijn horloge heeft minder mAh en doet langer dan mijn iPhone.
Als de iPhone hardware meer stroom nodig heeft dan de voorganger, kan het betekenen dat je met een grotere batterij minder lang mee kan, en andersom ook natuurlijk. Maak je de iPhone zuiniger, ga je met het accu ontwerp van een jaar geleden langer mee.
Denk dat uiteindelijk de effecten een beetje tegen elkaar wegvallen, het is meer efficient maar aan de andere kant ook krachtiger dus netto 0 winst of verlies. Daarnaast is het maar net de manier van gebruiken. Het nieuwe always on display zal minder stroom verbruiken dan de telefoon welke iemand elke 10min aan klikt om de tijd te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
Jij hebt het bericht van mij gemist? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GRCPLOgIwpIJYba0klDgnLCWYmo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FZMMdSaJT2M5l09jgvUIPZXz.png?f=user_large

Hmmmm @Donstil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:54:
Het nieuwe always on display zal minder stroom verbruiken dan de telefoon welke iemand elke 10min aan klikt om de tijd te kunnen zien.
Klopt. Mijn werk iPhone laad ik maximaal twee keer per week op. Indrukwekkende batterij zou je zeggen!
Mijn (nog eventjes) privé iPhone kan ik 1 a 1,5 dag gebruiken (dat laatste is er na aantal jaar wel van af).. Maar bij dagje uit waar ik foto's maak, onderweg podcast luister en wat aan het browsen ben red ik de dag niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
PrimusIP schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:00:
[...]

Klopt. Mijn werk iPhone laad ik maximaal twee keer per week op. Indrukwekkende batterij zou je zeggen!
Mijn (nog eventjes) privé iPhone kan ik 1 a 1,5 dag gebruiken (dat laatste is er na aantal jaar wel van af).. Maar bij dagje uit waar ik foto's maak, onderweg podcast luister en wat aan het browsen ben red ik de dag niet meer.
De manier waarop je podcast luistert kan ookal verschil maken, is het bluetooth? zoja is het 5.0 of 5.3? etc etc, maar verwacht dat het niet een wereld van verschil maakt zoals de stap van 11 naar 12 en 12 naar 13 :) Echter vind ik het niet de moeite waard om de max te kopen puur voor de batterij, ik vind hem gewoon te groot en zwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:58
_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:10:

Heb het even gemist, ga jij nog voor een nieuwe Pro en zo ja welke variant?

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
De 14 Pro moet nog uitkomen en onze bekende analist gooit alweer wat geruchten de wereld in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Jaymone schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:14:
[...]

Heb het even gemist, ga jij nog voor een nieuwe Pro en zo ja welke variant?
Nee, niet met deze prijzen. Ik hou V&A in de gaten. Worden vaak splinternieuwe aangeboden met een paar honderd euro korting.
Mensen die hun abbo verlengen icm in dit geval de 14 Pro en de iPhone dan verkopen om “even snel te cashen”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:40
Mocht je ProRaw willen schieten dan hou rekening met 75-80 MB per foto:
https://www.macrumors.com...e-14-pro-48mp-photo-size/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
iPhone 14 Pro's 48-Megapixel ProRAW Photos Take Up to Three Times More Storage Than 12-Megapixel Shots
According to code found within the iOS 16 release candidate released this week by MacRumors contributor Steve Moser, 48-megapixel ProRAW photos taken on the Main camera will be approximately 75MB in size, three times larger than photos taken with the 12-megapixel sensor on an iPhone 13 Pro and ‌iPhone 14 Pro‌. In a brief hands-on video by YouTuber Sara Dietschy following Apple's "Far out" event, a photo taken with the 48MP sensor can be seen in the Photo apps at 80.4MB in size at an 8,064 by 6,048 resolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:29:
De 14 Pro moet nog uitkomen en onze bekende analist gooit alweer wat geruchten de wereld in.

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Haha schieten met hagel hè. Dan raak je altijd wel iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:47
Rivanov schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:29:

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Hoop echt niet dat ze daar weer mee gaan beginnen. Ik koop een normale Pro omdat ik de Max te groot vind en niet vanwege het verschil qua prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZiSE schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:34:
Mocht je ProRaw willen schieten dan hou rekening met 75-80 MB per foto:
https://www.macrumors.com...e-14-pro-48mp-photo-size/
Wel gaaf overigens want dan zijn ze ook daadwerkelijk 48mp. Niet 48mp waar 12 van gemaakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
wat is dat toch dat je her en der telkens leest dat mensen niet willen upgraden puur vanwege het ontbreken van usb c ipv lightning? van waar die drang naar usb c?

Iedereen heeft toch inmiddels wel een miljoen miljard van die lightning kabeltjes thuis liggen? Of draadloze/magsafe opladers...heb zo'n Belkin magsafe opalder, top ding!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:40:
wat is dat toch dat je her en der telkens leest dat mensen niet willen upgraden puur vanwege het ontbreken van usb ipv lightning? van waar die drang naar usb c?

Iedereen heeft toch inmiddels wel een miljoen miljard van die lightning kabeltjes thuis liggen? Of draadloze/magsafe opladers...heb zo'n Belkin magsafe opalder, top ding!
Niet als je overkomt van android :) Maakt de overstap iets laagdrempeliger

[ Voor 3% gewijzigd door BarendBotje op 09-09-2022 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
BarendBotje schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:41:
[...]

Niet als je overkomt van android :) Maakt de overstap iets laagdrempeliger
oke, fair enough. Maar als je dan net zo'n €1300-1500 aftikt voor een iPhone, komend van Android, maken een paar tientjes voor kabel/oplader ook niet meer echt uit toch? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 10:13
wat is dat toch dat je her en der telkens leest dat mensen niet willen upgraden puur vanwege het ontbreken van usb c ipv lightning? van waar die drang naar usb c?

Omdat bijvoorbeeld de Macbook lijn al jaren op USB-C zit. Beide kanten van de Macbook laders zijn USB-C (behalve die van de nieuwste MBPs). Daarmee zou je makkelijk je telefoon kunnen laden of gebruiken voor file transfer, maar Apple kiest de strategie om gebruikers extra kabels en adapters aan te laten schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Snap dat ook niet. Zou het begrijpen als de connector nu zo kut is (dat mini-USB vind ik wel ruk), maar Lightning werkt prima. En kabeltjes kosten ook de wereld niet, zeker niet als je zo'n dure telefoon aan wilt schaffen. Verder is USB-C welkom, maar nog een jaartje Lightning is voor mij prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:27

Op een tripje met m'n MacBook Pro, iPad Pro en iPhone (mits voorzien van USB-C) zou ik maar 1 lader + kabel hoeven mee nemen. Scheelt weer gedoe, gesleep en wisselen van kabels. Luxeprobleem natuurlijk, maar het is 2022, Apple had dat onderhand wel kunnen oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
_Bailey_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:43:
[...]

oke, fair enough. Maar als je dan net zo'n €1300-1500 aftikt voor een iPhone, komend van Android, maken een paar tientjes voor kabel/oplader ook niet meer echt uit toch? :+
Ik heb ooit nooit gezegd dat die paar euro voor een kabel uit maakt :) Puur het gemak, zelf zou ik ook liever een usb-c iphone kopen, alleen ben ik inmiddels zo klaar met android dat ik toch wel over ga stappen. Ik heb immers een usb-c macbook en ipad. Zelf zal ik denk ik gewoon wat adapters kopen van 5 euro van usb-c naar lightning, hoef ik geen hele nieuw kabel die perfect werkt. Wel een paar powerline III van anker, heeeerlijke kabeltjes https://www.amazon.nl/-/e...l%2Caps%2C241&sr=8-3&th=1 hoort hier niet thuis, maar toch _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Schieten jullie veel foto's op pro raw (voor de huidige iphone 13 gebruikers?) Ik kan mij voorstellen dat je dat alleen doet als je er echt voor op uit ga. Niet bij de dagelijkse gezinskiekjes

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49
Geen USB-C is wel jammer, komt naar verluidt wel naar de Apple iPhone 15.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jumpman schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:53:
Geen USB-C is wel jammer, komt naar verluidt wel naar de Apple iPhone 15.
Dan moeten ze wel, dan is het verplicht in de EU.

Pagina: 1 ... 6 ... 44 Laatste