Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 08:04:
[...]

Het grappige is dat we eigenlijk allemaal om dezelfde reden wél of géén screenprotector gebruiken. Het ene kamp denkt: Het toestel is te duur om tegen lelijke randjes aan te kijken en het andere kamp: Het toestel is te duur om krassen op te krijgen. Over één ding zijn we het allemaal eens: Het toestel is te duur :9
Ja precies en het zou mij daarbovenop verbazen als je na een jaar gebruik €100,- meer krijgt voor een volledig gaaf toestel. Ik heb dat nog nooit gemerkt in al die jaren dat ik ze nu verkoop in ieder geval.

Op verkoop sites is het hooguit een paar tientjes verschil.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 10:12:
[...]

Ja precies, dat is dus echt niet voor mij.
Want jij voelt vaak aan de zijkant van je scherm?

Mij gaat het niet om verkoopprijs, puur om eigen irritatie van een bekrast scherm. Telefoon heeft inmiddels ook wat krassen op de behuizing, maar goed, soort souvenirs (flikkerde op m'n bek in Okayama) :D
Zonder screenprotector was dat 1 grote kras geweest. Dan kan je wel de semi standaardmethode gebruiken om 'm dan helemaal te laten vallen. Maar ja, werkend bij een verzekeraar gaat me dat wat ver.

[ Voor 50% gewijzigd door matthijst op 06-08-2023 10:27 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 10:21:
[...]

Want jij voelt vaak aan de zijkant van je scherm?
Komt met swipe gestures regelmatig voor dat ik dat vanaf de rand doe inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 10:22:
[...]

Komt met swipe gestures regelmatig voor dat ik dat vanaf de rand doe inderdaad.
Ah, naja met swipen valt het mij niet op.
Zoals ik zei: als je ernaar zoekt kan je het wel voelen.

Maar hey, ieder zn pleziertje.

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 06-08-2023 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 10:24:
[...]

Ah, naja met swipen valt het mij niet op.
Zoals ik zei: als je ernaar zoekt kan je het wel voelen.
In mijn geval is het geen geval van zoeken maar als dat bij jou zo is prima toch, dan heb je er geen last van inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:38:
[...]

En dan dit design maar met een aluminium/titanium Achterkant zou wel tof zijn. Net zoals vroeger waar het hele toestel in het “bakje” wat de achterkant is ligt zeg maar.
Wordt echter wel anders als de EU het verwisselen van batterijen door gebruikers als eis gaat stellen. Dan gaan we terug naar begin van deze eeuw. Overigens vind ik een gebogen scherm altijd lastiger om er een goede Screenprotector op te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Zo'n "bakje" gaat 'm dan niet meer worden. Maar de 5 was toch ook simpel de achterkant los te halen? Dan is een losse batterij wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 23:55:
[...]

Wordt echter wel anders als de EU het verwisselen van batterijen door gebruikers als eis gaat stellen. Dan gaan we terug naar begin van deze eeuw.
Ik zou dat wel perfect vinden. Stel je kan van een iPhone gewoon even zoals bij de oude Nokia's de batterij wisselen ipv zeulen en gedoe met een powerbank :9 .... Was vorige week even op Tomorrowland wezen kijken en daar liepen veel mensen rond met huur-powerbanks. Hoe handig zou het zijn als je dan een huur-batterij gewoon even wisselt met die van jezelf....

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisdn op 07-08-2023 07:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 06:55:
Zo'n "bakje" gaat 'm dan niet meer worden. Maar de 5 was toch ook simpel de achterkant los te halen? Dan is een losse batterij wel te doen.
De 5 was ook een bakje, de 4 en 4s hadden een geschroefde klep achterop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 23:55:
[...]

Wordt echter wel anders als de EU het verwisselen van batterijen door gebruikers als eis gaat stellen. Dan gaan we terug naar begin van deze eeuw. Overigens vind ik een gebogen scherm altijd lastiger om er een goede Screenprotector op te plakken.
Ben er bang voor inderdaad maar gelukkig zitten er genoeg uitzonderingen in die regelgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 16:13
Ik heb mijn 14 Pro Max sinds 16 sept 2022, de dag van release, na een pre-order. Dag is nu bijna 10 maanden geleden. Het viel mij net op dat mijn batterijcapaciteit nog op 99% zit. Normaal let ik daar zo op, maar mijn vorige iPhones hadden batterijen die sneller zakten qua capaciteit.

Voor mensen vragen: hoe doe je dat? Absoluut geen idee. Ik let er bewust niet op zelfs. Voor mij is een iPhone een duur gebruiksvoorwerp. Ik laad op wanneer ik wil/kan en ik weiger die belachelijk dure iPhone kabels te gebruiken want uit ervaring weet ik dat die enorm fragiel zijn. In de auto heb ik een AliExpress iPhone kabel, aan mijn PC hangt er nog eentje, naast mijn bed ook,... De originele USB-C kabel die ik erbij kreeg zit nog in het doosje zelfs. Ik volg ook helemaal niet het 20-80% laden verhaal wat je soms hoort.

Mooie evolutie in ieder geval, hopelijk blijft Apple deze richting uitgaan qua batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heel toevallig wilde ik net ook een batterij status update plaatsen. Ik heb mijn iPhone 14 PM ook sinds release en mijn vrouw ook en het leek mij leuk om eens een wedstrijd te doen. Zij laadt hem op zoals altijd en ik hanteer de apple methode (opladen bij 20% en niet meer dan 90% opladen, liefst net boven de 80%)

Status, haar iPhone heeft nu 96% en de mijne staat nog steeds op 100%. Ben benieuwd of ik het jaar ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Yzord schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:18:
ik hanteer de apple methode (opladen bij 20% en niet meer dan 90% opladen, liefst net boven de 80%)
Waarom is dat de Apple methode? Hier adviseren ze het in ieder geval niet.
https://www.apple.com/uk/batteries/maximizing-performance/

[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 07-08-2023 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dennisdn schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:58:
[...]

Waarom is dat de Apple methode?
Dat adviseren ze zelf. Dus ik noem het maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Yzord schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:59:
[...]

Dat adviseren ze zelf. Dus ik noem het maar zo.
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Jemig kerel, moet dat echt zo puntje precies? Ik heb dat ooit gelezen op een Apple site. Geen zin om op te zoeken waar lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De mijne (14, niet pro) zit nu na driekwart jaar op 92% battery health. Maar zodra ik in de auto stap gaat t ding dan ook aan de lader, en ik zit zakelijk veel in de auto...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kijk er nooit naar om, laad dat ding wanneer nodig, aan Carplay en de hele nacht.
Afgelopen iPhone ging met 98% naar de nieuwe eigenaar na een jaartje.

Ik heb deze iPhone nu sinds december (want had een AppleCare gevalletje) en ook nog 100%.

Dat 20/80% verhaal is iets wat uit het verleden is blijven plakken. Software en Accu's kunnen daar prima zelf rekening mee houden. Want 80% op je display hoeft helemaal niet 80% in je accu te betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:58:
[...]

Waarom is dat de Apple methode? Hier adviseren ze het in ieder geval niet.
https://www.apple.com/uk/batteries/maximizing-performance/
Ik heb dat ook nog niet eerder gehoord eigenlijk.
Apple doet wel dingen met geoptimaliseerd opladen natuurlijk maar de 20/90% regel is niet iets wat ze lijken te adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Heb je altijd meer dag over dan batterij? Dan is de batterijconditie in orde. :+

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
H1MSELF1SH schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:12:
Ik heb mijn 14 Pro Max sinds 16 sept 2022, de dag van release, na een pre-order. Dag is nu bijna 10 maanden geleden. Het viel mij net op dat mijn batterijcapaciteit nog op 99% zit. Normaal let ik daar zo op, maar mijn vorige iPhones hadden batterijen die sneller zakten qua capaciteit.

Voor mensen vragen: hoe doe je dat? Absoluut geen idee. Ik let er bewust niet op zelfs. Voor mij is een iPhone een duur gebruiksvoorwerp. Ik laad op wanneer ik wil/kan en ik weiger die belachelijk dure iPhone kabels te gebruiken want uit ervaring weet ik dat die enorm fragiel zijn.
En wat is het verband tussen de kabel en optimaal laden? De kabel is gewoon een domme kabel tussen laadblokje en telefoon. Tenzij er een communicatiekanaal is om met het laadblokje te communiceren, maar dat lijkt me niet? En dan is het nog niet gezegd dat die goedkope dat wel of niet hebben...

Trouwens, de kabels zijn niet 'belachelijk duur' (misschien in Nederland wel dan...), de telefoon kost 1000+ euro :+ En de recente kabels (die braided) zijn echt van prima kwaliteit. Ook de rubbercoated kabels kon ik erg lang mee doen, maar die braided al helemaal... Dus geen idee waar dit vandaan komt
Yzord schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:18:
Heel toevallig wilde ik net ook een batterij status update plaatsen. Ik heb mijn iPhone 14 PM ook sinds release en mijn vrouw ook en het leek mij leuk om eens een wedstrijd te doen. Zij laadt hem op zoals altijd en ik hanteer de apple methode (opladen bij 20% en niet meer dan 90% opladen, liefst net boven de 80%)

Status, haar iPhone heeft nu 96% en de mijne staat nog steeds op 100%. Ben benieuwd of ik het jaar ga halen.
Ja, dat deed ik dus ook. Ging een vijftal maand prima, en dan ineens op een paar maand tijd van +- 99% naar 90-91%. Nu zelfs 88% procent, dus ik houd me er ook niet meer mee bezig. Het is een 13 mini en doet naar mijn gevoel nog lang genoeg op de batterij, maar op het werk hangt 'ie af en toe wel aan de lader, en dan in de auto voor audio/podcasts, dus het is moeilijk te achterhalen of 'ie het met mijn gebruik nog een hele dag doet.

Batterij loterij denk ik. Sommigen staan na 6 -10 maand op 99%, andere zakken in als een soufflé... :? Tja, het is wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Amos_x schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:35:
[...]

En wat is het verband tussen de kabel en optimaal laden? De kabel is gewoon een domme kabel tussen laadblokje en telefoon. Tenzij er een communicatiekanaal is om met het laadblokje te communiceren, maar dat lijkt me niet? En dan is het nog niet gezegd dat die goedkope dat wel of niet hebben...

Trouwens, de kabels zijn niet 'belachelijk duur' (misschien in Nederland wel dan...), de telefoon kost 1000+ euro :+ En de recente kabels (die braided) zijn echt van prima kwaliteit. Ook de rubbercoated kabels kon ik erg lang mee doen, maar die braided al helemaal... Dus geen idee waar dit vandaan komt
Er zijn genoeg mensen die beweren dat de goedkope AliExpress kabels van 1-2$ schadelijk zijn. Ik vertrouw ze niet genoeg om 's nachts in te laten steken maar veel mensen grijpen toch snel naar merken zoals Anker. Mijn goedkope kabels zijn van het merk "VoxLink" en zijn trouwens ook braided.

Of je ze belachelijk duur vindt of niet is persoonlijk. Ik vind van wel. Zeker voor de belabberde kwaliteit dat Apple van kabels biedt. Die scheuren heel snel in de eerste paar cm.

[ Voor 19% gewijzigd door H1MSELF1SH op 07-08-2023 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
H1MSELF1SH schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:48:

Of je ze belachelijk duur vindt of niet is persoonlijk. Ik vind van wel. Zeker voor de belabberde kwaliteit dat Apple van kabels biedt. Die scheuren heel snel in de eerste paar cm.
Het is al lang geleden dat ik die kabels meegeleverd heb gekregen. Misschiein nog bij een toetsenbord, maar goed die ligt gewoon op het bureau.

Die bij de iPhone en bij de iPad pro zijn braided. Dat probleem van scheuren is dus niet meer actueel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Voor de iPhone 15, van de frontpage: "De alertslider moet daarnaast worden ingeruild voor een actieknop, zoals op de Apple Watch Ultra."

Ow crap, geen idee wat ik daarvan moet vinden. Ik ben persoonlijk grote fan van een fysieke knop, een toggle, om de telefoon even te muten. Sowieso fan van hardware controls, vind het naar usability altijd beter.

Hopelijk blijft de slider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Amos_x schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:52:
[...]

Die bij de iPhone en bij de iPad pro zijn braided.
Achteraf gekocht dan? Want bij mijn 14 Pro Max zat nog steeds dezelfde belabberde kwaliteit niet-braided USB-C kabel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
H1MSELF1SH schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:01:
[...]

Achteraf gekocht dan? Want bij mijn 14 Pro Max zat nog steeds dezelfde belabberde kwaliteit niet-braided USB-C kabel hoor.
Geen idee eigenlijk vanwaar die komt... Misschien zat 'ie bij die magsafes die ik er bij had gekocht (die ik op dit moment niet meer gebruik)? Maar de kabel van de magsafe hangt aan de puck, toch? Misschien zat die bij een ander accessoire, maar ik kan me niet herinneren van die apart te hebben gekocht.

Indien ik het fout heb, vorige posts negeren, excuus. Bij de iPad pro zat wel een braided, dat ben ik (bijna) zeker, want hier ligt een usb-c naar usb-c braided kabel die nergens anders bij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
H1MSELF1SH schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:01:
[...]

Klopt, ook bij de iPad Pro overigens. Braided kabels worden niet meegeleverd, alleen bij de Apple Watch Ultra.
Gr4mpyC3t schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:24:
Heb je altijd meer dag over dan batterij? Dan is de batterijconditie in orde. :+
Haha nou dat red ik met de "kleine" pro sowieso niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:27
AllSeeyinEye schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:08:
De mijne (14, niet pro) zit nu na driekwart jaar op 92% battery health. Maar zodra ik in de auto stap gaat t ding dan ook aan de lader, en ik zit zakelijk veel in de auto...
Mijne zit nog op 100%, doe niks speciaals, iedere nacht op een MagSafe (of ie nou leeg is of nog 60%) met geoptimaliseerd laden. Ik maak me er niet meer druk over. Bij mijn vorige telefoons ook geen last van gehad, alleen de 12 en 13 mini vertoonden eerder last van slijtage, maar misschien komt dat omdat de capaciteit lager is..

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:21
H1MSELF1SH schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:48:
[...]

Ik vraag mij altijd af wat mensen er mee doen dat ze kapot gaan. Zie het in mijn omgeving ook inderdaad. Ik heb nu al zeker 10 jaar Apple producten en nog 0 gescheurde kabels gehad. Ga er ook niet overdreven voorzichtig mee om. 🙂

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Donstil schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:31:
[...]

Klopt, ook bij de iPad Pro overigens. Braided kabels worden niet meegeleverd, alleen bij de Apple Watch Ultra.
Excuses dan voor de verwarring. Van de braided lightning weet ik het niet meer. De braided usb-c naar usb-c zat bijna zeker bij de iPad pro. Geen idee waarom ik anders zo'n kabel in huis zou hebben, aangezien ik 'm niet apart heb gekocht. En ik heb verder geen usb-c accessoires van apple (aantal keyboards, zo'n magic touchpad, airpods, allemaal lightning)

Anyway, verder niet boeiend inderdaad... Maar die kabels zijn beduidend beter van kwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amos_x schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:52:
[...]

Excuses dan voor de verwarring. Van de braided lightning weet ik het niet meer. De braided usb-c naar usb-c zat bijna zeker bij de iPad pro. Geen idee waarom ik anders zo'n kabel in huis zou hebben, aangezien ik 'm niet apart heb gekocht. En ik heb verder geen usb-c accessoires van apple (aantal keyboards, zo'n magic touchpad, airpods, allemaal lightning)

Anyway, verder niet boeiend inderdaad... Maar die kabels zijn beduidend beter van kwaliteit...
IPad Pro met M2 dan misschien? Want de M1 heb ik hier en daar (en de oudere) was het nog een normale kabel. Wel oke kwaliteit overigens, heb al jaren geen gescheurd kabeltje meer gezien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Donstil schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:56:
[...]

IPad Pro met M2 dan misschien? Want de M1 heb ik hier en daar (en de oudere) was het nog een normale kabel. Wel oke kwaliteit overigens, heb al jaren geen gescheurd kabeltje meer gezien eigenlijk.
M2 inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:20
Klopt, ik heb ook de M2 12.9 en daar zat ook een braided kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Yzord schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:02:
[...]

Jemig kerel, moet dat echt zo puntje precies? Ik heb dat ooit gelezen op een Apple site. Geen zin om op te zoeken waar lol.
Apple zadelt een gebruiker gewoon niet op met dat soort onhandigheden waar je rekening mee moet gaan lopen houden. Als het écht zin zou hebben, want er zit natuurlijk wel een technische kern van waarheid in, is het wel ingebouwd zoals ze dat hebben geregeld bij geoptimaliseerd laden. En 0% is heus niet echt leeg, daar is virtueel wel iets ingebouwd om de batterij te beschermen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 07-08-2023 13:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Amos_x schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:00:
Voor de iPhone 15, van de frontpage: "De alertslider moet daarnaast worden ingeruild voor een actieknop, zoals op de Apple Watch Ultra."

Ow crap, geen idee wat ik daarvan moet vinden. Ik ben persoonlijk grote fan van een fysieke knop, een toggle, om de telefoon even te muten. Sowieso fan van hardware controls, vind het naar usability altijd beter.

Hopelijk blijft de slider!
Dit lijkt me echt ruk, klinkt alsof je zon knopje makkelijker per ongeluk indrukt dan die slideknop omzetten.

Zou het dan eindelijk?
"Pro models are likely to start with a minimum of 256GB storage rather than the current base 128GB capacity on iPhone 14 models."

Koop altijd de 256 variant.

[ Voor 13% gewijzigd door matthijst op 07-08-2023 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:41
Kan niet wachten om de 15 Pro te halen die hoogstwaarschijnlijk lichter zal zijn dan mijn huidige 14 Pro. Ben het wel een beetje zat,dat gewicht.

Verder ga ik dit maal een 1-jarige contract aan,om elke jaar de nieuwe Iphone te nemen.

Deze 14 Pro verkopen 750-800 euro(is van April met nog 100% batterij) 200 euro bovenop en dus 1000 euro aanbetalen,50 euro p/m alles onbeperkt.

Volgende jaar zelfde trucje doen 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
matthijst schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:49:
[...]

Dit lijkt me echt ruk, klinkt alsof je zon knopje makkelijker per ongeluk indrukt dan die slideknop omzetten.

Zou het dan eindelijk?
"Pro models are likely to start with a minimum of 256GB storage rather than the current base 128GB capacity on iPhone 14 models."

Koop altijd de 256 variant.
Zonde alleen dat de prijs vrij zeker omhoog zal gaan erdoor, ondanks dat opslag steeds goedkoper wordt.

Qua action knop vs slider, mijn telefoon staat altijd op stil dus ik zit er niet aan, maar ik deel je mening.

[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 07-08-2023 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:25
Nou ja, zeg. Naast dat mijn iPhone niet automatisch kan updaten ondanks dat het wel is ingesteld, gebruikt hij als hij met mijn pc is verbonden en ik de update via iTunes op Windows start een functie “gekoppeld internet” en gaat doodleuk de gigantische update downloaden over 5G in plaats van glasvezel… Bij updaten via de iPhone vraagt hij dat nog netjes en druk je gewoon op “niet toestaan”, maar via iTunes doet hij maar wat hij wil…
Mooi kut aan het begin van de maand… :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
256 GB is wel lekker, voor kopers die dat altijd al deden een prijsverlaging.

Ben verder wel benieuwd naar de prijs verhoging, deze zou gezien de huidige markt niet onlogisch zijn maar ze moeten daarmee wel door de $1000,- grens heen, de Pro modellen zitten daar in de V.S. al sinds de X onder.

Ben benieuwd of het toestel hier ook duurder gaat worden. De 14 Pro is er ex btw vanaf €1098 terwijl hij in de V.S. na verhoging $1099 zou gaan kosten, wat weer gelijk is aan €1000,- Er is dus nog wel wat ruimte om hier niet of minder te verhogen omdat dit reeds gedaan is toen de euro zwak stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Mizgala28 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:04:
[...]

Zonde alleen dat de prijs vrij zeker omhoog zal gaan erdoor, ondanks dat opslag steeds goedkoper wordt.

Qua action knop vs slider, mijn telefoon staat altijd op stil dus ik zit er niet aan, maar ik deel je mening.
Mijne staat ook altijd op stil, misschien wordt t een fijne stugge knop, dan ergens anders handig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 20:45:
Ben benieuwd of het toestel hier ook duurder gaat worden. De 14 Pro is er ex btw vanaf €1098 terwijl hij in de V.S. na verhoging $1099 zou gaan kosten, wat weer gelijk is aan €1000,- Er is dus nog wel wat ruimte om hier niet of minder te verhogen omdat dit reeds gedaan is toen de euro zwak stond.
Zou mooi zijn ja, op zich zijn ze al vrij prijzig. 256 Pro Max:
$1200 + 10% tax / 1,08 = 1222 euro incl btw in de VS.
Of $1200 / 1,08 = 1111 euro zonder BTW in de VS.
Of 1606 euro incl BTW hier.
Of 1606 / 1,22 * 100 = 1316 euro ex btw.

Zit nog wel wat marge in, afgezien van de 2 jaar vs 1 jaar ingebakken garantie dan.

Euro/Dollar zit nu een beetje rond de 2014/2015 regionen:
iPhone 6 starting at US$649(699) and the iPhone 6 Plus starting at US$749(799) = 7%
iPhone 6S starting at US$649(749) and the iPhone 6S Plus starting at US$749(859) = 14%

$1200 * 1,15 = 1380 euro, zitten ze vrij ruim boven nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja precies. Misschien blijft de verhoging hier daarom uit.

Ik zit er dit jaar vanaf 22 september, gelijk wat te doen op de eerste dag 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
@Ample Energy dat zou niet moeten gebeuren, tenzij je persoonlijke hotspot aanstaat.

En zelfs dan, tenzij Windows dat zelf doet (hier niet het geval) zou dat niet moeten gebeuren.

Eventueel je iPhone settings even nakijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Mizgala28 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:29:
@Ample Energy dat zou niet moeten gebeuren, tenzij je persoonlijke hotspot aanstaat.

En zelfs dan, tenzij Windows dat zelf doet (hier niet het geval) zou dat niet moeten gebeuren.

Eventueel je iPhone settings even nakijken?
Ja, ik ben benieuwd! Maar samen met dat auto-updaten niet werkt (en nooit heeft gewerkt) speelt er dus wel weer wat.
Morgenochtend belt iemand van Apple om het apparaat uit te lezen👍

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:16:
Ja precies. Misschien blijft de verhoging hier daarom uit.

Ik zit er dit jaar vanaf 22 september, gelijk wat te doen op de eerste dag 8)7
Ook leuk, keer in de VS halen. Zit d'r zelf doorgaans in augustus, dus da's me alleen met de 2G gelukt: door Geohot gekraakt toen we ergens bij de Amish zaten, weekje later in NY opgepikt voor $599. Week later thuis, verlaagde Apple de prijs naar $399 :(
Nog naar de winkel gebeld en uiteindelijk die $200 teruggestort gekregen. Mooie tijden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:40:
[...]

Ook leuk, keer in de VS halen. Zit d'r zelf doorgaans in augustus, dus da's me alleen met de 2G gelukt: door Geohot gekraakt toen we ergens bij de Amish zaten, weekje later in NY opgepikt voor $599. Week later thuis, verlaagde Apple de prijs naar $399 :(
Nog naar de winkel gebeld en uiteindelijk die $200 teruggestort gekregen. Mooie tijden :D
Aah nice, wij gaan meestal in september/oktober dus dat is al vaak release window en daardoor ook al een paar keer meegemaakt. Altijd leuke gekte in de Apple stores op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ample Energy schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:36:
[...]

Ja, ik ben benieuwd! Maar samen met dat auto-updaten niet werkt (en nooit heeft gewerkt) speelt er dus wel weer wat.
Morgenochtend belt iemand van Apple om het apparaat uit te lezen👍
Auto updaten duurt mij te lang, en ondanks dat op Android ik daar betere ervaringen mee had, in beide gevallen update ik de boel handmatig.

Maar bij mijn moeder haar iPhone staat auto update wel aan, en het kan soms paar dagen duren voor een update zichzelf installeert.

bij mijn andere Android toestel en die van mijn partner installeren updates op het moment dat je telefoon aan de lader hangt, en dat vind ik persoonlijk een betere methode, ook al update ik alles alsnog handmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch handig bij die 4 updates die een Android toestel doorgaans krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
Doe mij die button maar waar ik een opdracht aan kan koppelen. Telefoon staat 99,9% van de tijd op stil bij mij.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Lijkt wat dieper te liggen, vergeleken met die andere twee knoppen.
Ben benieuwd, misschien bruikbaar als een camera shortcut, of play/pauze voor muziek in de winter met handen in de zak :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mizgala28
Donstil schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 23:53:
Toch handig bij die 4 updates die een Android toestel doorgaans krijgt :+
Als we Samsung en Google negeren sure

Alleen ik doelde op app updates, maar ik had beter geen volwassen reactie moeten verwachten…

beide hebben zo hun voor en nadelen, en beide systemen pakken het op verschillende manieren aan, beide zijn prima op hun eigen manier, geen enkele is echt beter dan de ander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Ik zou echt niet weten wat ik aan die knop zou willen hangen, anders had ik dat al wel gehangen aan 2 of 3x op de achterkant tappen. Maargoed, Apple weet vaak wel eerder wat ik wil dan ik.

Maar waar ik ineens aan dacht: wij zullen nu de USA wel achterna gaan en het fysieke simslot wel eens kan gaan verdwijnen…. En die vind ik toch wel heel handig voor m’n buitenlandse kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Esim werkt prima toch voor buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
matthijst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 07:05:
Esim werkt prima toch voor buitenland?
In westerse landen wel. Maar werk vaak in landen die wat verder achter lopen en nog nooit van esim hebben gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 06:37:
[...]

Ik zou echt niet weten wat ik aan die knop zou willen hangen, anders had ik dat al wel gehangen aan 2 of 3x op de achterkant tappen. Maargoed, Apple weet vaak wel eerder wat ik wil dan ik.
Als mijn watch Ultra-knop een voorbode is voor de 'action button' op de iPhone, belooft dat niet veel goeds. Daar laten ze mij alleen maar kiezen tussen zaken die ik niet wil.

Ik hoop wel dat de action button op de iPhone gebruikt kan worden om iets nuttigs te starten, zoals een app of de camera.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 08-08-2023 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 07:33:
[...]

Als mijn watch Ultra-knop een voorbode is voor de 'action button' op de iPhone, belooft dat niet veel goeds. Daar laten ze mij alleen maar kiezen tussen zaken die ik niet wil.

Ik hoop wel dat de action button op de iPhone gebruikt kan worden om iets nuttigs te starten, zoals een app of de camera.
Ik zou op zijn minst verwachten dat er shortcuts of automations aan te hangen zijn. Maar als dat op de AW al niet kan zal het wel weer zo'n Apple-filosofie zijn die wij nog niet begrijpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Dennisdn schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 07:24:
[...]

In westerse landen wel. Maar werk vaak in landen die wat verder achter lopen en nog nooit van esim hebben gehoord.
Ubigi, doet het ongeveer wereldwijd, tenminste, zo scrollend door de lijst zijn de landen bijna oneindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Mizgala28 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 23:25:
[...]

Auto updaten duurt mij te lang, en ondanks dat op Android ik daar betere ervaringen mee had, in beide gevallen update ik de boel handmatig.

Maar bij mijn moeder haar iPhone staat auto update wel aan, en het kan soms paar dagen duren voor een update zichzelf installeert.

bij mijn andere Android toestel en die van mijn partner installeren updates op het moment dat je telefoon aan de lader hangt, en dat vind ik persoonlijk een betere methode, ook al update ik alles alsnog handmatig
Het is geen kwestie van dagen of weken, ook als je een maand wacht updatet hij niet.
Vorig jaar probeerde Apple te schermen met dat hun netwerk nog niet geschikt was om iedereen snel te updaten, maar dat is natuurlijk onzin.
Ik ben benieuwd naar wat er uit komt met het onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
matthijst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 08:16:
[...]

Ubigi, doet het ongeveer wereldwijd, tenminste, zo scrollend door de lijst zijn de landen bijna oneindig.
Er zijn wel meer van dat soort aanbieders, maar die zijn echt extreem duur.
Voorbeeld volgende week moet ik naar Suriname. Ubigi vraagt 19 USD voor 1 GB. Bij de lokale Digicel heb ik voor 20 euro prepaid 45 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Dennisdn schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 08:25:
[...]

Er zijn wel meer van dat soort aanbieders, maar die zijn echt extreem duur.
Voorbeeld volgende week moet ik naar Suriname. Ubigi vraagt 19 USD voor 1 GB. Bij de lokale Digicel heb ik voor 20 euro prepaid 45 GB.
OK, maar da's wat anders dan dat ze geen esim hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe dat met Airalo meestal, op het vliegveld neem ik dan 1 GB om te zien waar de AT&T store zit en dan rij ik daar heen.

Maar ik heb nog wel even getwijfeld of ik wel een USA versie moet kiezen om die reden, e-Sim is voor mij prima maar voor de volgende kan dat zomaar een nadeel zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 08-08-2023 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
matthijst schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 08:37:
[...]

OK, maar da's wat anders dan dat ze geen esim hebben ;)
Mijn eigen Vodafone esim werkt er ook, aan de techniek ligt het niet. Maar providers in de landen zelf lopen gewoon vaak achter. In dit specifieke voorbeeld heeft Digicel al 2 jaar op de site staan dat je een esim kan krijgen maar in de winkel kijken ze je met mooie grote bruine ogen aan: "Nee mijnheer, dat is alleen in de andere landen van Digicel".

Het boeit ze verder ook niet zoveel, sommige landen lopen écht achter. Als je in Suriname beroofd wordt en een iPhone 14Pro in de zak hebt, geven ze hem gewoon terug, want ze pakken liever een Blackberry waar het halve land nog mee loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisdn schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 08:51:
[...]

Mijn eigen Vodafone esim werkt er ook, aan de techniek ligt het niet. Maar providers in de landen zelf lopen gewoon vaak achter. In dit specifieke voorbeeld heeft Digicel al 2 jaar op de site staan dat je een esim kan krijgen maar in de winkel kijken ze je met mooie grote bruine ogen aan: "Nee mijnheer, dat is alleen in de andere landen van Digicel".

Het boeit ze verder ook niet zoveel, sommige landen lopen écht achter. Als je in Suriname beroofd wordt en een iPhone 14Pro in de zak hebt, geven ze hem gewoon terug, want ze pakken liever een Blackberry waar het halve land nog mee loopt.
Ze geven hem terug? Zeggen ze dan: oeps sorry, deze viel uit je zak?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:25

n3z

Dennisdn schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 07:24:
[...]

Ik gebruik daarvoor altijd de app Airalo. Heeft voor de meeste landen e-sims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Mizgala28 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 23:25:
[...]

Ik heb het nagevraagd bij de expert en die zei dat het 2 dagen kan duren, maar langer zou niet mogen.

In mijn geval is e.e.a. uitgelezen en bij de eerstvolgende iOS-update word ik teruggebeld zodat ze kunnen zien wat er wel en niet gebeurd. Ik had ondertussen al geüpdatet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
n3z schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:45:
[...]

Ik gebruik daarvoor altijd de app Airalo. Heeft voor de meeste landen e-sims.
Ja dat doe ik ook voor de eerste dag, alleen ze zijn wel behoorlijk aan de prijs.
Lokaal een sim halen is vaak veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ubigi 10GB 19 euro 30 dagen in de VS is wel ok vind ik.
Tmobile sim lag altijd rond de $40 dacht ik.
Japan 10GB 17 euro 30 dagen. Daar was een losse sim ook duurder (rond de 30).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het kan slechter inderdaad, alleen ik heb de laatste keer bij AT&T $45,- betaald voor 1 maand alles onbeperkt.
En met uploaden naar huis etc toch al snel 200 GB verstookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
Ik heb soms wel eens dat als ik de meegeleverde usb c naar lightning kabel inplug in mijn 14 Pro, deze de eerste keer niets doet. Na opnieuw inpluggen werkt het weer. De kabel is als nieuw. Geen kabelbreuk en het probleem doet zich heel sporadisch voor.

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? De lightning aansluiting van mijn telefoon is ook schoon.

[ Voor 4% gewijzigd door turkeyhakan op 11-08-2023 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:23
Hoe is jullie batterij percentage V

Op internet komen verschillende berichten binnen waarbij de capaciteit drastisch gezakt is

Ik merk wel dat bij de 16.6 update de telefoon vaker warm wordt hier sinds release pro Max nog 100%

https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-14-pro-accu-klachten/

[ Voor 11% gewijzigd door MarioMark1541 op 14-08-2023 21:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:52
MarioMark1541 schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 19:52:
Hoe is jullie batterij percentage V

Op internet komen verschillende berichten binnen waarbij de capaciteit drastisch gezakt is

Ik merk wel dat bij de 16.6 update de telefoon vaker warm wordt hier sinds release pro Max nog 100%
3% vergeten op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 19:08
mijn 14 pro wordt echt onwijs warm tijdens spelletjes spelen. Zo warm dat ik op een gegeven moment hem bijna niet kan vasthouden. Zou volgens mij niet echt bedoeling mogen zijn?
Lijkt wel of dit nogal per game verschilt. Maar ik speel laatste tijd veel Catan via Colonist.io APP . Relatief licht spelletje, wel met hoge helderheid.

Nog meer mensen die er zoveel problemen aan ondervinden?

Heb de 14 pro nu een maand of 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:23
dfbt schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:56:
mijn 14 pro wordt echt onwijs warm tijdens spelletjes spelen. Zo warm dat ik op een gegeven moment hem bijna niet kan vasthouden. Zou volgens mij niet echt bedoeling mogen zijn?
Lijkt wel of dit nogal per game verschilt. Maar ik speel laatste tijd veel Catan via Colonist.io APP . Relatief licht spelletje, wel met hoge helderheid.

Nog meer mensen die er zoveel problemen aan ondervinden?

Heb de 14 pro nu een maand of 4.
Ik merk over het algemeen ook dat mijn IPhone 14 pro Max warmer / soms heet wordt tijdens gebruik

Lijkt na de laatste update zijn gekomen

Hopelijk geeft ios17 hoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Here’s our best look yet at all of the iPhone 15 and iPhone 15 Pro colors.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMEG-xefPfe-XQ_Ae2AmFt9mHAc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ABKStVdONPMQBTfDtq20UR57.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPq8YCyVEyNSrjsg-0gSPLRXFMU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TOrG0AISXZBwYfRxuNtdxZBk.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KyPZvVgczB0KDpafqSo7UJTDZwk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3JYJCW2p8vjRpxK2EcV22nkm.webp?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uRawkPRiEt_5LP7Ced66NpQGKBQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fWz76a9jcvC3vOq6iE3mlpN9.webp?f=fotoalbum_large

Ziet er wel goed uit allemaal, ik wil hem persoonlijk in het titanium van mijn watch, dus dat zou de Silver of de Titan Gray Zijn, waarvan Titan Gray Mijn voorkeur geniet afgaande van deze renders.

[ Voor 87% gewijzigd door Donstil op 28-08-2023 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Boring, boring, white and boring. Ik vind het echt jammer dat kleur niet Pro is bij Apple. Ik zou graag een knalrode (RED) iPhone 15 Pro willen.

[ Voor 62% gewijzigd door Mog op 28-08-2023 22:47 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nú alweer zin in die 2 maanden waarin gebruikers die je 10 maanden niet hebt gezien, komen vertellen dat je vooral niet moet upgraden :+ .

Edit: En de “Ik ga hem niet kopen”, “Ik heb hem toch gekocht’, “Ik ga hem terugbrengen”, “ik heb hem weer gekocht” posts van @_Bailey_ natuurlijk :P

[ Voor 44% gewijzigd door Daedalus op 29-08-2023 11:50 . Reden: naam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Krijgt die Titan Grey een titanium zijkant (a la de Apple Watch Ultra)? Er waren wel geruchten.

Ik ga voor de 15 Pro Max 256GB dit jaar. Kom van een 12 mini af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:27
Ik heb 14 Pro Max en ga volgend jaar upgraden. Maar alsnog wel interessant te volgen waarmee ze nu komen en de vergelijkingen op YouTube :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:56:
Krijgt die Titan Grey een titanium zijkant (a la de Apple Watch Ultra)? Er waren wel geruchten.

Ik ga voor de 15 Pro Max 256GB dit jaar. Kom van een 12 mini af.
Ze krijgen allemaal een titanium zijkant, alleen de finish is anders.
Titan Grey lijkt wel het meest op watch titanium idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:07:
[...]

Het is te hopen dat het gewicht naar beneden gaat :o

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:07:
[...]

De finish als in de kleur? Of ook de textuur? Ik vind dat matte van de Ultra dope en ik heb niets met de gepolijste zijkanten van de 12/13/14 Pro’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:18
Machtig mooie kleur, die Titan Grey. En dan zo’n mooi nieuw blauw of grijs hoesje eromheen. Ik weet al helemaal wat ik wil. De centjes zijn er ook al voor opzij gezet. Elke maand een beetje sparen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:18:
[...]

De finish als in de kleur? Of ook de textuur? Ik vind dat matte van de Ultra dope en ik heb niets met de gepolijste zijkanten van de 12/13/14 Pro’s.
Kleur inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:50

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:43:
Here’s our best look yet at all of the iPhone 15 and iPhone 15 Pro colors.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ziet er wel goed uit allemaal, ik wil hem persoonlijk in het titanium van mijn watch, dus dat zou de Silver of de Titan Gray Zijn, waarvan Titan Gray Mijn voorkeur geniet afgaande van deze renders.
Zoals elke jaar upgrade ik ook weer. Doe maar een 15 Pro Max in die tiet kleur graag.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Ik ga sowieso voor de nieuwste kleur van dit jaar. Moet toch kunnen zien dat ik weer een nieuwe iPhone heb. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:48:
Nú alweer zin in die 2 maanden waarin gebruikers die je 10 maanden niet hebt gezien, komen vertellen dat je vooral niet moet upgraden :+ .

Edit: En de “Ik ga hem niet kopen”, “Ik heb hem toch gekocht’, “Ik ga hem terugbrengen”, “ik heb hem weer gekocht” posts van @_Bailey_ natuurlijk :P
My god. Bespaar me de frustratie..

[ Voor 1% gewijzigd door Daedalus op 29-08-2023 11:50 . Reden: naam ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 07:52:
Ik ga sowieso voor de nieuwste kleur van dit jaar. Moet toch kunnen zien dat ik weer een nieuwe iPhone heb. :+
Dan moet je er twee kopen dit jaar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 07:54:
[...]

Dan moet je er twee kopen dit jaar :P
Doe ik sowieso. Om te vergelijken en uiteindelijk definitieve keuze te kunnen maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Gr4mpyC3t schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 23:17:
[...]

Het is te hopen dat het gewicht naar beneden gaat :o
Het gewicht gaat waarschijnlijk niet dalen onder de streep ivm een vermoedelijk grotere batterij (en evt andere nieuwe onderdelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 07:54:
[...]

My god. Bespaar me de frustratie..
wat vervelend voor je joh, dat jij zo enorm snel gefrustreerd raakt in je leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
_Bailey_ schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 08:38:
[...]

wat vervelend voor je joh, dat jij zo enorm snel gefrustreerd raakt in je leven.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
ik neig toch naar een refurbished Pro Max 14. Benieuwd of de prijzen daarvan wat gaan dalen na de release van de 15. Vrees dat een Pro Max 15 een stevige duit meer gaat kosten. :-)

aka pluim003

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Zo, terug van vakantie en nu wachten op het evenement van het jaar. Zoals ieder jaar twijfels tussen de Pro en Pro Max. Afgelopen jaar mogen genieten van de 14 Pro Max en neig dit jaar richting de 15 Pro, ondanks de geruchten m.b.t. meer zoom bij de Pro Max.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als het alleen bij die zoom lens blijft dan ga ik weer lekker voor de kleine pro dit jaar. Heb nu twee jaar op rij de kleine pro ipv de grote en dat bevalt eigenlijk best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 08:48:
Als het alleen bij die zoom lens blijft dan ga ik weer lekker voor de kleine pro dit jaar. Heb nu twee jaar op rij de kleine pro ipv de grote en dat bevalt eigenlijk best wel goed.
Mee eens, dan maar 3 stappen meer vooruit. We gaan het meemaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik ga ook sowieso voor de Pro. Ik gebruik zoom nauwelijks dus dat is voor mij geen drijfveer.
Tenzij ze iets spectaculairs uit de hoge hoed gaan toveren. Maar dan nog blijf ik de Max té groot vinden. Ik zie de periscope lens volgend jaar dan wel in m'n 16 Pro verschijnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Rivanov schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 08:53:
Ik ga ook sowieso voor de Pro. Ik gebruik zoom nauwelijks dus dat is voor mij geen drijfveer.
Tenzij ze iets spectaculairs uit de hoge hoed gaan toveren. Maar dan nog blijf ik de Max té groot vinden. Ik zie de periscope lens volgend jaar dan wel in m'n 16 Pro verschijnen. ;)
As usual. Vind daarom ook dat ze de Max eerder Ultra moeten noemen om het te onderscheiden van de Pro. Anders vind ik het flauwekul dat ze het niet gelijktrekken, ook al is het winstgevender voor ze. Pro is Pro, lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iPhone 15 Pro Fold uit de hoge hoed bijvoorbeeld 🤤

Pagina: 1 ... 42 ... 44 Laatste