Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:34:
Ik heb de indruk dat veel apps niet de juiste camera api gebruiken. In de apple camera app werkt het prima, in een aantal andere apps ook, maar niet in alle. Ik zou dat niet als een negatief issue van de telefoon omschrijven :+
Ja dat zou wel kunnen inderdaad. De app waar ik het in gebruik (untappd) gebruikt ook iets van een alternative api lijkt het.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theiphoned
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 27-11-2024
Nog een vraagje, ik zie dus dat de Iphone 14 Pro Max maar ook eerdere modellen sindskort allerlij analyses maakt, ookal heb je alles uitstaan. Apple zegt dat dat is voor als je hem ooit laat maken dan kunnen ze alles checken en als je het verwijderd wilt hebben die diagnoses en analyses moet je de telefoon maar resetten, maar dat had ik al gedaan (buiten dit om) en het blijft het doen. maar het is letterlijk iedere app inclussief wifi, cpu en andere dingen waarvan die zonder blikken en blozen analyses en diagnoses maakt.
Hoort dit tegenwoordig bij Apple en IOS? Of?
….

[ Voor 16% gewijzigd door Theiphoned op 23-05-2023 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theiphoned schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:27:
Nog een vraagje, ik zie dus dat de Iphone 14 Pro Max maar ook eerdere modellen sindskort allerlij analyses maakt, ookal heb je alles uitstaan. Apple zegt dat dat is voor als je hem ooit laat maken dan kunnen ze alles checken en als je het verwijderd wilt hebben die diagnoses en analyses moet je de telefoon maar resetten, maar dat had ik al gedaan (buiten dit om) en het blijft het doen. maar het is letterlijk iedere app inclussief wifi, cpu en andere dingen waarvan die zonder blikken en blozen analyses en diagnoses maakt.
Hoort dit tegenwoordig bij Apple en IOS? Of?
….
Welke diagnoses gaat dit over, of belangrijker nog waar vind ik waar jij je zorgen over maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Voor wie een screenprotector gebruikt, is dat een screenprotector die over de FaceID sensor gaat? Of eentje met een cutout rond de faceID sensor.

Wil een nieuw setje bestellen voor een iphone 13 mini. Glass screenprotector van ESR. Zeer tevreden, je ziet het nauwelijks en voelt goed, maar die gaan over de FaceID sensor.

En met een gepolariseerde pilot zonnebril die ik heb, herkent de telefoon me nooit. Ik vraag me af of dat de reden is? Vandaar de vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:46
Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:53:
Voor wie een screenprotector gebruikt, is dat een screenprotector die over de FaceID sensor gaat? Of eentje met een cutout rond de faceID sensor.

Wil een nieuw setje bestellen voor een iphone 13 mini. Glass screenprotector van ESR. Zeer tevreden, je ziet het nauwelijks en voelt goed, maar die gaan over de FaceID sensor.
Ik heb exact dezelfde screenprotectors. Mijn vriendin gebruikt ook een iPhone 13 Mini met die ESR screenprotector. Dus lekker bestellen. Top dingen!

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Amos_x Die Action verkoopt raad ik in ieder geval af, mijn vader had er eentje op zijn 14 Plus en Face-ID werkte zeer slecht. Met eentje van ESR heeft hij daar geen last meer van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amos_x
syltheboy schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:33:
@Amos_x Die Action verkoopt raad ik in ieder geval af, mijn vader had er eentje op zijn 14 Plus en Face-ID werkte zeer slecht. Met eentje van ESR heeft hij daar geen last meer van.
Ik heb er ook geen last van, het gaat telkens prima met de ESR die er nu op plakt (en over de faceID ligt). Alleen met die ene zonnebril bijna nooit. Altijd code inkloppen. Verder zeer tevreden inderdaad. Moet enkel vervangen worden want er zit een barst in, en daar ben ik allergisch aan :o

[ Voor 4% gewijzigd door Amos_x op 24-05-2023 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theiphoned
Donstil schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 23:15:
[...]

Welke diagnoses gaat dit over, of belangrijker nog waar vind ik waar jij je zorgen over maakt?
Het is niet dat ik me er zorgen om maak, maar vind het een slechte future. En vooral hinderlijk, als je alles uit hebt staan.
Je vind dit door naar instellingen te gaan dan privacy en beveiliging en dan analyse en verbeteringen. Dan kan je kiezen of je iets wilt delen of niet, groen vakje betekend delen. Door naar analysegegevens te gaan kom je uit op alle “rapporten”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theiphoned schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 15:53:
[...]

Het is niet dat ik me er zorgen om maak, maar vind het een slechte future. En vooral hinderlijk, als je alles uit hebt staan.
Je vind dit door naar instellingen te gaan dan privacy en beveiliging en dan analyse en verbeteringen. Dan kan je kiezen of je iets wilt delen of niet, groen vakje betekend delen. Door naar analysegegevens te gaan kom je uit op alle “rapporten”
Ah zo, lijkt mij niet heel vreemd dat de rapporten er staan, de setting gaat immers alleen over delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theiphoned
Donstil schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 18:01:
[...]

Ah zo, lijkt mij niet heel vreemd dat de rapporten er staan, de setting gaat immers alleen over delen.
In het verleden was dit niet mits er echt wat aan de hand was, en zelfs nu er wat aan de hand is maakt die geen rapporten. Dusja vreemd vind ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 08:46
Ik zit met een raar probleem en hoop dat jullie een oplossing weten.

Gister m’n 14pro met nog iets van 40% batterij op de draadloze lader gelegd voor de nachtrust.
Vanochtend was deze uit, kreeg hem ook niet aan.

Heb hem nu al 45 minuten aan de vaste lader gelegd maar ik krijg er ook geen leven meer in.
Aan/uit 10 seconden doet niks. Aan/uit met volume up of down doet ook niks.

Wat is jullie advies hoe nu te handelen?

Intussen opgelost middels deze werkwijze:
https://support.apple.com/en-us/HT201569#slow

[ Voor 14% gewijzigd door Bongoarnhem op 28-05-2023 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theiphoned
Bongoarnhem schreef op zondag 28 mei 2023 @ 09:58:
Ik zit met een raar probleem en hoop dat jullie een oplossing weten.

Gister m’n 14pro met nog iets van 40% batterij op de draadloze lader gelegd voor de nachtrust.
Vanochtend was deze uit, kreeg hem ook niet aan.

Heb hem nu al 45 minuten aan de vaste lader gelegd maar ik krijg er ook geen leven meer in.
Aan/uit 10 seconden doet niks. Aan/uit met volume up of down doet ook niks.

Wat is jullie advies hoe nu te handelen?

Intussen opgelost middels deze werkwijze:
https://support.apple.com/en-us/HT201569#slow
Fijn dat het inmiddels is opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theiphoned
Nou nog maar een berichtje dan, als ik mijn camera gebruik en meer dan 5 foto’s maak wordt mijn Iphone Pro Max (behoorlijk) warm aan de rechterkant (achter). Als ik Online Soccer Manager gebruik (2minuten) wordt die onaangenaam bloedheet, de verkopende winkel/medewerker zegt dat OSM een grafisch grote game is dat het heel normaal is.(maar wat kan je dan wel?) Zelfs als ik mijn camera gebruik voor de airco wordt die heet/warm, telefoon met camera app 5 minuten op tafel neerzetten naar de tv zonder verder iets te doen wordt die al heet, zelfde procedure maar dan filmen gewoon niets van warmte. Zonder hoesje is de telefoon niet te gebruiken eigenlijk. Ik zie online dat er veel meer mensen last van hebben en dat sommige hem ter reparatie/omruiling hebben aangeboden, maar het lijkt geen wijdverspreid probleem maar als die zo snel om de haverklap warm wordt etc dan kan je ook niet een spelletje doen bijvoorbeeld Bus simulator bijvoorbeeld.
Tot nu toe doe gebruik ik de telefoon amper en heb het gevoel dat het gewoon een grote flop is.
Mijn vraag; wat is wijsheid te doen? :) kan Apple dit bijvoorbeeld verhelpen door een reparatie of niet?

[ Voor 13% gewijzigd door Theiphoned op 28-05-2023 23:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 11:27
@Theiphoned Mijn advies is om een afspraak te maken via Apple Support bij de Genius Bar in een Apple Store en daar het probleem uitleggen en laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theiphoned
RicoK schreef op maandag 29 mei 2023 @ 11:09:
@Theiphoned Mijn advies is om een afspraak te maken via Apple Support bij de Genius Bar in een Apple Store en daar het probleem uitleggen en laten zien.
Thanks voor je advies, enige nadeel ik woom niet zo dicht bij een genius bar. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@Theiphoned Dan maak je er een dagje uit van 🙄😏.
Volgens mij leveren de AMAC winkels ook Apple Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theiphoned schreef op zondag 28 mei 2023 @ 17:14:
Nou nog maar een berichtje dan, als ik mijn camera gebruik en meer dan 5 foto’s maak wordt mijn Iphone Pro Max (behoorlijk) warm aan de rechterkant (achter). Als ik Online Soccer Manager gebruik (2minuten) wordt die onaangenaam bloedheet, de verkopende winkel/medewerker zegt dat OSM een grafisch grote game is dat het heel normaal is.(maar wat kan je dan wel?) Zelfs als ik mijn camera gebruik voor de airco wordt die heet/warm, telefoon met camera app 5 minuten op tafel neerzetten naar de tv zonder verder iets te doen wordt die al heet, zelfde procedure maar dan filmen gewoon niets van warmte. Zonder hoesje is de telefoon niet te gebruiken eigenlijk. Ik zie online dat er veel meer mensen last van hebben en dat sommige hem ter reparatie/omruiling hebben aangeboden, maar het lijkt geen wijdverspreid probleem maar als die zo snel om de haverklap warm wordt etc dan kan je ook niet een spelletje doen bijvoorbeeld Bus simulator bijvoorbeeld.
Tot nu toe doe gebruik ik de telefoon amper en heb het gevoel dat het gewoon een grote flop is.
Mijn vraag; wat is wijsheid te doen? :) kan Apple dit bijvoorbeeld verhelpen door een reparatie of niet?
En daar is die logging nou dus voor :)

Maar zonder gekheid, ik zou eerst even een restore doen zonder back-up terug te zetten, dan sluit je even volledig uit dat het geen software dingetje is.

Mocht het dan ook optreden kan je die backup er weer opzetten en langs Apple/een apr gaan of toestel aanmelden voor reparatie.

Als je het toestel voor reparatie aanmeld krijg je een leeg doosje, daar gaat je iPhone in en na een paar werkdagen ontvang je een gewisseld model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theiphoned
Donstil schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:11:
[...]

En daar is die logging nou dus voor :)

Maar zonder gekheid, ik zou eerst even een restore doen zonder back-up terug te zetten, dan sluit je even volledig uit dat het geen software dingetje is.

Mocht het dan ook optreden kan je die backup er weer opzetten en langs Apple/een apr gaan of toestel aanmelden voor reparatie.

Als je het toestel voor reparatie aanmeld krijg je een leeg doosje, daar gaat je iPhone in en na een paar werkdagen ontvang je een gewisseld model.
Ik heb hetgeen wat je hier adviseerd ook al regelmatig gedaan, en eigenlijk doet die het steeds bij hetzelfde. Voor een telefoon dat zo goed moet zijn en de beste camera moet hebben en ook nog is Pro moet zijn, vind ik het bijvoorbeeld heel zwak dat je niet eens een paar foto’s kan maken zonder dat die laaiend heet wordt. Maja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theiphoned schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:26:
[...]

Ik heb hetgeen wat je hier adviseerd ook al regelmatig gedaan, en eigenlijk doet die het steeds bij hetzelfde. Voor een telefoon dat zo goed moet zijn en de beste camera moet hebben en ook nog is Pro moet zijn, vind ik het bijvoorbeeld heel zwak dat je niet eens een paar foto’s kan maken zonder dat die laaiend heet wordt. Maja.
Dat is dan ook niet gangbaar, maja.
Gewoon voor support aanmelden dus 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:26

Quakie

quakelen

Ik merkte dit weekend echt duidelijk het voordeel van de 14pro. Waar andere iPhone gebruikers om mij heen handjes moest gebruiken, kon ik gewoon nog mijn scherm lezen.

Love Max peak brightness of 2000nits.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
Amos_x schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:53:

En met een gepolariseerde pilot zonnebril die ik heb, herkent de telefoon me nooit. Ik vraag me af of dat de reden is? Vandaar de vraag
Die van Spigen raad ik aan. EZfit en dan de volledige. Nooit problemen gehad met FaceID of de camera, overigens is het logisch dat als je een zonnebril op hebt het herkenning lastiger is, heb ik ook met of zonder screenprotector. Hij houd ook rekening mee of je wel echt "Kijkt" naar je scherm, dus of je wel je ogen open hebt en iemand niet je telefoon voor je gezicht houd tijdens je slaap..., dit kan je evt uitschakelen door “Require Attention for Face ID” uit te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapitein187 op 31-05-2023 12:12 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarmee zet je wel een belangrijke security feature uit, dat is wel even iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
Donstil schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 12:10:
Daarmee zet je wel een belangrijke security feature uit, dat is wel even iets om rekening mee te houden.
Ja goede toevoeging idd.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
Kapitein187 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 11:02:
[...]

Die van Spigen raad ik aan. EZfit en dan de volledige. Nooit problemen gehad met FaceID of de camera, overigens is het logisch dat als je een zonnebril op hebt het herkenning lastiger is, heb ik ook met of zonder screenprotector. Hij houd ook rekening mee of je wel echt "Kijkt" naar je scherm, dus of je wel je ogen open hebt en iemand niet je telefoon voor je gezicht houd tijdens je slaap..., dit kan je evt uitschakelen door “Require Attention for Face ID” uit te zetten.
Ik dacht dat het te maken had met gepolariseerde versus niet gepolariseerde zonnebril. Het lijkt minder of niet te gebeuren met een niet gepolariseerde zonnebril die ik heb. Maar wat jij zegt lijkt me inderdaad logischer. Ik heb nog niet kunnen proberen zonder screen protector, want de nieuwe heb ik nog niet binnen (toch ESR besteld), en de oude zit er nog op.

Om een of andere reden is m'n scherm meteen gezandstraald op het moment dat ik 'm een dagje zonder screen protector gebruik :P (ok, overdreven, en ik ben echt wel voorzichtig. Mijn screen protector ziet er nog vrij gaaf uit, maar om een of andere reden ben ik steeds onhandig net wanneer het niet moet)

Zal het even testen op het moment dat ik een nieuwe aanbreng

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:45
Amos_x schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:46:
[...]
Het lijkt minder of niet te gebeuren met een niet gepolariseerde zonnebril die ik heb.
Op zich moet ie elke zonnebril een paar keer scannen om hem daarna wel vlekkeloos te accepteren. Maar... ik ben er toevallig gister achter gekomen dat gepolariseerd wél een effect kan hebben op Apple-devices... Vorige hele zomer gebaald dat de iPad buiten op het terras altijd meteen dimt... Totdat ik de pad gister toevallig een kwartslag draaide en het beeld weer normaal-fel was... bleek het de zonnebril te zijn |:( .... Dus wellicht werkt het ook de andere kant op bij FaceID, al heb ik met die bril daar nooit last van gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 31-05-2023 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Her en der nieuwe 14 Pro Max 1TB voor 1500 EUR, nu ben ik wel erg in de verleiding om mijn 13 Pro Max in te ruilen….

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
KarlHungus schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 07:57:
Her en der nieuwe 14 Pro Max 1TB voor 1500 EUR, nu ben ik wel erg in de verleiding om mijn 13 Pro Max in te ruilen….
Wat houdt je tegen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-09 16:08

KarlHungus

I fix the cable.

Geen idee…. :D

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 21:15
Misschien de 15 Pro Max die over een paar maanden uitkomt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier m'n iPhone 14 Pro laten kletteren met forse schade, gelukkig heb ik AppleCare+, iemand enig idee hoe je die express replacement opzet?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
DennusB schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 10:06:
Hier m'n iPhone 14 Pro laten kletteren met forse schade, gelukkig heb ik AppleCare+, iemand enig idee hoe je die express replacement opzet?
Contact opnemen met Apple Support en specifiek vragen naar een express replacement. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 07:23
Google al geprobeerd?

Na 1x zoeken:

https://support.apple.com...epair/express-replacement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
@Jaws77 Het is mij ook een raadsel waarom @DennusB niet even zelf de moeite had gedaan dit op te zoeken. Zijn vraag hier stellen en het lezen van alle reacties kost hem meer tijd......

Ik ben actief in meerdere gebruikersgroepen en het verbaast mij oprecht waarom men niet even zelf een Google opdracht invoert. Als je er daarna niet uit komt of andere vragen hebt over de uitkomst zou je raad kunnen vragen in de/een gebruikersgroep of hier op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glycerine00
  • Laatst online: 15:55
In maart overgestapt van iPhone Xs naar iPhone 14, maar vorige week toch overstag gegaan en overgestapt naar de iPhone 14 Pro Max, puur voor de camera. Geen al te beste financiële zet, maar toch blij met mijn beslissing. Fijne telefoon & fijn om terug te zijn bij een max versie (heb jaren een 6S Plus gehad).

En wachten op iPhone 15 wou ik niet, daar ik nog een toestel wil met een lightning verbinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Laatst online: 20-09 14:02
Ben van plan om een tweedehands 14 Pro te kopen, volgens verkoper nog geseald in doos. Welke dingen kan ik doen om er zeker van te zijn dat het een echte is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:44:
Ben van plan om een tweedehands 14 Pro te kopen, volgens verkoper nog geseald in doos. Welke dingen kan ik doen om er zeker van te zijn dat het een echte is?
Je kunt hier kijken op basis van het serienummer of het apparaat al eerder is geactiveerd of niet. Dat vertelt je in ieder geval of er contact is geweest met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Gr4mpyC3t schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:03:
[...]

Je kunt hier kijken op basis van het serienummer of het apparaat al eerder is geactiveerd of niet. Dat vertelt je in ieder geval of er contact is geweest met Apple.
Hij is nooit eerder geactiveerd. Op de website die jij zegt staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USmAiseNd2ZSzCcxiQjNyPMEzsE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dK3Bymw6wtFNlUM6w1andTTS.png?f=fotoalbum_large

Volgens de verkoper omdat hij net uit de winkel komt. Hij heeft een bon erbij van de Tmobile shop met een matchend IMEI met de doos van de telefoon.

Lijkt mij wel kloppend toch, of kan er nog wat mis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 22:25
Gr4mpyC3t schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:03:
[...]

Nou als ik eerlijk moet zijn is die website niet echt betrouwbaar om een dergelijke aankoop te doen. Ooit AirPods gekocht en die bleken fake te zijn. Doos was echt, inhoud nep. Dus inhoud checken, dan kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:10:
[...]

Hij is nooit eerder geactiveerd. Op de website die jij zegt staat:

[Afbeelding]

Volgens de verkoper omdat hij net uit de winkel komt. Hij heeft een bon erbij van de Tmobile shop met een matchend IMEI met de doos van de telefoon.

Lijkt mij wel kloppend toch, of kan er nog wat mis zijn?
Dit klopt inderdaad, zolang er nog niet "naar huis gebeld" is door dat toestel kan je hier geen status zien.
Dus als ik dit zo zie icm die factuur moet het wel goed komen zou je zeggen, tenzij hij er 200,- voor wil hebben ofz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had jij nou uiteindelijk ook USA AppleCare, of haal ik dan Usernames door elkaar in mijn hoofd?

Ik heb daar nu 2x gebruik van moeten maken maar dat blijkt inderdaad gratis, t.o.v. de 99,- die ze daar hier in de EU voor rekenen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:22:
[...]

Had jij nou uiteindelijk ook USA AppleCare, of haal ik dan Usernames door elkaar in mijn hoofd?

Ik heb daar nu 2x gebruik van moeten maken maar dat blijkt inderdaad gratis, t.o.v. de 99,- die ze daar hier in de EU voor rekenen :)
Dat had ik eerder moeten weten :| Ik heb gewoon de EU versie!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiseRRuby
Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:20:
[...]

Dit klopt inderdaad, zolang er nog niet "naar huis gebeld" is door dat toestel kan je hier geen status zien.
Dus als ik dit zo zie icm die factuur moet het wel goed komen zou je zeggen, tenzij hij er 200,- voor wil hebben ofz :P
Inruil van mijn 13 Pro plus 350 euro. Wat mij betreft wel redelijk fatsoenlijke prijs. Denk dat hij geld nodig heeft aangezien hij het toestel met een toestelkrediet heeft aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
KaiseRRuby schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:28:
[...]

Inruil van mijn 13 Pro plus 350 euro. Wat mij betreft wel redelijk fatsoenlijke prijs. Denk dat hij geld nodig heeft aangezien hij het toestel met een toestelkrediet heeft aangeschaft.
Of ze verkopen hem met een btw-nul factuur. Betekend dat ze zelf de btw al terughebben gekregen, en jij dat dus niet meer kan. Zie je heel veel op marktplaats en dergelijke.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:14
Kan best lonen zo verkopen op marktplaats. Een iphone met abbo heb je wel voor ca 1200 euro. Dan nog BTW terug en dan aftrekken van 'winst' als je een onderneming hebt. Of het legaal is weet ik niet, maar als je hem verkoopt voor 1000 euro kun je zomaar 350 euro overhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
HBSVDK schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:14:
Kan best lonen zo verkopen op marktplaats. Een iphone met abbo heb je wel voor ca 1200 euro. Dan nog BTW terug en dan aftrekken van 'winst' als je een onderneming hebt. Of het legaal is weet ik niet, maar als je hem verkoopt voor 1000 euro kun je zomaar 350 euro overhouden :)
Is legaal / grijs. Je mag de BTW verleggen namelijk. Is niet perse hiervoor bedoelt maar gebeurt heel veel.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Donstil schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:22:
[...]

Die truuk werkt niet meer. Had het geprobeerd om af te sluiten met een usa account, maar kreeg telkens een foutmelding na het invoeren van mijn credit card gegevens. Ik wilde ook wel Apple Care+ per maand betalen, maar kreeg het dus niet voor elkaar.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:59:
[...]

Die truuk werkt niet meer. Had het geprobeerd om af te sluiten met een usa account, maar kreeg telkens een foutmelding na het invoeren van mijn credit card gegevens. Ik wilde ook wel Apple Care+ per maand betalen, maar kreeg het dus niet voor elkaar.
Nou het werkt nog wel maar het moet met iTunes tegoed of een Amerikaanse betaalmethode. Nederlandse CC werkt inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Donstil schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:03:
[...]

Nou het werkt nog wel maar het moet met iTunes tegoed of een Amerikaanse betaalmethode. Nederlandse CC werkt inderdaad niet.
Ik had het Apple Care+ topic doorgelezen en volgens mij toen jij het afsloot, werkte het idd. Ik heb 3 maanden geleden ongeveer een USA apple ID aangemaakt en toen kon ik alleen als betalings methode een credit card toevoegen, maar mijn NL CC werd niet gepakt.

Heb ook met mijn USA account ingelogd op mijn iPhone en toen geprobeerd om af te sluiten, maar dan blijft de verplichting om een Credit card toe te voegen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18
Vaag, betaal het hier maandelijks met een ING creditcard.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:07:
[...]

Ik had het Apple Care+ topic doorgelezen en volgens mij toen jij het afsloot, werkte het idd. Ik heb 3 maanden geleden ongeveer een USA apple ID aangemaakt en toen kon ik alleen als betalings methode een credit card toevoegen, maar mijn NL CC werd niet gepakt.

Heb ook met mijn USA account ingelogd op mijn iPhone en toen geprobeerd om af te sluiten, maar dan blijft de verplichting om een Credit card toe te voegen.
Je kunt wel een iTunes account aanmaken zonder betaal methode, alleen daar moest je iets voor doen, gratis app proberen te downloaden staat mij iets van bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Hallo,

Welke autohouder/oplader gebruiken jullie ?
Ik zoek een nieuwe maar twijfel of ik voor de Belkin Magsafe zou gaan?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
sten123 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 12:25:
Hallo,

Welke autohouder/oplader gebruiken jullie ?
Ik zoek een nieuwe maar twijfel of ik voor de Belkin Magsafe zou gaan?
https://www.apple.com/nl/...terhouder-pro-met-magsafe

Gebruik zelf deze sinds de 12. Nog wel met losse kabel erbij om op te laden, maar werkt prima!
Wel even kijken of je hoesje erop past, de Apple hoesjes passen prima. Sommige 3rd-party hoesjes hebben een te hoge / dikke rand bij de camera waardoor die net niet goed past.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Heb in februari een IPhone 14 Pro Max 256Gb besteld, in het paars. En heb er direct van dag 1 een case + screenprotector op gezet.

4 maanden later, en hopla, scheiding, moet vriendin uitkopen uit het huis etc …

Wie interesse heeft in een zo goed als nieuwe pro max mag mij een pm sturen …

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RicoK
@spoonman Dat is wel vervelend voor je.

Als ik je een tip mag geven, zet de iPhone gewoon even in het V&A gedeelte. Succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spoonman
RicoK schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:02:
@spoonman Dat is wel vervelend voor je.

Als ik je een tip mag geven, zet de iPhone gewoon even in het V&A gedeelte. Succes.
Done

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:59
Hi,

Kan iemand mijn helpen?
Ik ben van een 12 pro naar een 14 pro gegaan alleen mijn auto invullen werkt soms niet goed als ik bv een sms binnen krijg voor (2fa) dan neemt hij hem niet over moet ik dat ergens instellen of is er iets anders?

thanks!

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb een iPhone 14 Pro van nog geen jaar oud en volgens de indicator is de levensduur van de batterij inmiddels 95%. Maar mijn batterij gaat na 1 uur actief en 1 uur standby van 100 naar 30%, dit lijkt me geen normaal gedrag toch? Het lijkt voornamelijk na de laatste update te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:44
Misschien niet helemaal het juiste topic, maar ik stel de vraag toch even hier. Ik wil van een iPhone 13 Pro over naar een iPhone 14 Pro d.m.v. back-up via iTunes. Zo gezegd zo gedaan, back-up proberen terug te zetten, melding: te weinig ruimte op de iPhone (beide zijn 256 GB).

Wat zie ik als ik bij de iPhone-opslag kijk in het menu: 183,5 GB van 256 GB gebruikt. Als ik echter de apps in de lijst daarbeneden zie, dan zie ik dat alleen de foto app al 257 GB in beslag neemt. Als ik de reserve kopie op de MacBook bekijk, dan zit deze in totaliteit op 275 GB (vandaar de melding: te weinig ruimte bij het overzetten) echter hoe kan de telefoon zelf aangeven dat er nog dik 70 GB vrij is? Daarnaast krijg ik niet beredeneerd dat mijn foto's in totaal 257 GB in beslag zouden nemen. Het lijkt alsof die berekening niet klopt, is er een manier om dat te valideren / om uit deze loop te geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
shoombak schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:02:
Ik heb een iPhone 14 Pro van nog geen jaar oud en volgens de indicator is de levensduur van de batterij inmiddels 95%. Maar mijn batterij gaat na 1 uur actief en 1 uur standby van 100 naar 30%, dit lijkt me geen normaal gedrag toch? Het lijkt voornamelijk na de laatste update te gebeuren
Voelt hij warm aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bij gebruik voelt de telefoon inderdaad warmer aan dan voorheen. Bij opladen wordt de telefoon sowieso warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:38
Weet iemand of het mogelijk is om het belvolume van Skype aan te passen?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:23
</On-Topic> Zelfde dilemma als voorheen: wordt het de 15 Pro of Pro Max (Ultra)? <On-Topic> :)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:24
Jaymone schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:01:
</On-Topic> Zelfde dilemma als voorheen: wordt het de 15 Pro of Pro Max (Ultra)? <On-Topic> :)
Als je grote handen hebt, zou ik gewoon voor de Max gaan. In geval van 14 Pro en 14 Pro Max, scheelde dat ongeveer 1/3 meer accu capaciteit. 3200 vs 4323.. is nogal ;) En het iets grotere scherm vreet geen 1/3 meer van totaal gebruik ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
SuperVeloce schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:58:
[...]

Als je grote handen hebt, zou ik gewoon voor de Max gaan. In geval van 14 Pro en 14 Pro Max, scheelde dat ongeveer 1/3 meer accu capaciteit. 3200 vs 4323.. is nogal ;) En het iets grotere scherm vreet geen 1/3 meer van totaal gebruik ;)
Ja klopt, batterij is wel een ding geweest. Heb nu een 14 Pro Max, dacht wellicht weer variatie aan te brengen door voor de regulier 15 Pro te gaan. Maar ik lees ook dat de Pro Max mogelijk meer optische zoom gaat krijgen. We hebben nog even om over na te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Jaymone schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:03:
[...]

Ja klopt, batterij is wel een ding geweest. Heb nu een 14 Pro Max, dacht wellicht weer variatie aan te brengen door voor de regulier 15 Pro te gaan. Maar ik lees ook dat de Pro Max mogelijk meer optische zoom gaat krijgen. We hebben nog even om over na te denken :)
Je kan ook wachten op de 16 serie ;) Doe ik zelf ook, nu de 14 Pro Max

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

SuperVeloce schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:08:
[...]

Wachten??????

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SuperVeloce schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:08:
[...]

True..maar heb sinds de 3GS ieder jaar nog ge-upgrade. Al moet ik wel zeggen dat het verschil in sommige jaren zeer minimaal was. Apple zal Apple niet zijn als ze me dit jaar niet over de streep zullen trekken haha

Ps: Watch Ultra staat ook nog op m’n verlanglijstje

[ Voor 8% gewijzigd door Jaymone op 09-07-2023 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
Jaymone schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:15:
[...]

True..maar heb sinds de 3GS ieder jaar nog ge-upgrade. Al moet ik wel zeggen dat het verschil in sommige jaren zeer minimaal was. Apple zal Apple niet zijn als ze me dit jaar niet over de streep zullen trekken haha

Verantwoord het voor mezelf omdat ik een iPhone zowel zakelijk als privé veel uren per dag gebruik. Doe letterlijk al mijn bankzaken en noem het maar op via de iPhone. Vind het ook wel belangrijk dat ik dan up to date hardware gebruik (veiligheid enzo).

De Ultra vind ik het geld niet waard voor mij persoonlijk. Voor 1000€ koop je een mechanisch horloge of ander uniek horloge wat je hele leven mee gaat.

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Jaymone schreef op zondag 9 juli 2023 @ 19:15:
[...]

En dan de Ultra van nu of de Ultra van september? ;)

Ik heb in juni de Ultra gekocht, bevalt top 👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:01:
Er gaan inderdaad wel hele sterke geruchten dat de Pro Max dit jaar betere camera specs krijgt (naast de zaken die logisch zijn door het grotere formaat).

Daarom toch weer een beetje twijfel, heb nu de 13pro en 14pro als non Max gehad en bevalt eigenlijk wel.

Overslaan ga ik niet doen overigens. Sinds de iPhone elk jaar geüpgraded en zit dit jaar (toevallig) in de VS als dat ding uitkomt dus probeer er daar wel even eentje mee te pikken.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 10-07-2023 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 10 juli 2023 @ 00:01:
[...]

Overslaan ga ik niet doen overigens.
Apple moet wel met iets heel bijzonders komen wil ik deze keer gaan upgraden, alleen een camera is voor mij niet genoeg (zeg ik nu heel dapper). De geruchten dat de Pro nu van titanium zal worden zijn langzaam weer verdwenen maar zou voor mij een instand-buy zijn. Ook de wat rondere vorm uit geruchten lijkt het niet te zijn geworden met de technische tekeningen voor hoesjes.

Maargoed, ze toverden ook het eiland last minute uit de hoge hoed dus wellicht zijn ze gewoon beter geworden in het beschermen van de plannen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:12
Dennisdn schreef op maandag 10 juli 2023 @ 07:12:
[...]

Apple moet wel met iets heel bijzonders komen wil ik deze keer gaan upgraden, alleen een camera is voor mij niet genoeg (zeg ik nu heel dapper). De geruchten dat de Pro nu van titanium zal worden zijn langzaam weer verdwenen maar zou voor mij een instand-buy zijn. Ook de wat rondere vorm uit geruchten lijkt het niet te zijn geworden met de technische tekeningen voor hoesjes.

Maargoed, ze toverden ook het eiland last minute uit de hoge hoed dus wellicht zijn ze gewoon beter geworden in het beschermen van de plannen.
Stoer joh, je gaat hem dus gewoon kopen :+ Je bent gewoon een zwakkeling, net zoals mij ;)

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:51
[...]

Er gaan inderdaad wel hele sterke geruchten dat de Pro Max dit jaar betere camera specs krijgt (naast de zaken die logisch zijn door het grotere formaat).

Daarom toch weer een beetje twijfel, heb nu de 13pro en 14pro als non Max gehad en bevalt eigenlijk wel.

Overslaan ga ik niet doen overigens. Sinds de iPhone elk jaar geüpgraded en zit dit jaar (toevallig) in de VS als dat ding uitkomt dus probeer er daar wel even eentje mee te pikken.
zelfde situatie hier. Ik gebruik de camera van de iPhone echt super veel en als er betere specs op de Pro Max zitten dan gaat dat idd wel twijfel brengen voor mij, maar persoonlijk vind ik de Max te groot voor mijn handen :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 08:33:
[...]

Stoer joh, je gaat hem dus gewoon kopen :+ Je bent gewoon een zwakkeling, net zoals mij ;)
Ik ga het niet eens proberen joh, komt er toch wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 20-09 14:07
SgtElPotato schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:29:
[...]

De Ultra vind ik het geld niet waard voor mij persoonlijk. Voor 1000€ koop je een mechanisch horloge of ander uniek horloge wat je hele leven mee gaat.
Daar is een serie fantastische reclames van IWC van, waarin een stokoude horlogemaker (Kurt Klaus) de benoemde "voordelen" van een smartwatch (10 dagen batterijduur, always on) niet begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19
loeberce schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:10:
[...]

Daar is een serie fantastische reclames van IWC van, waarin een stokoude horlogemaker (Kurt Klaus) de benoemde "voordelen" van een smartwatch (10 dagen batterijduur, always on) niet begrijpt.
IWC koop je dan weer niet voor 1000 euro :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Netjes gewacht op de iPhone 15 Pro. Zal een mooie upgrade worden, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SgtElPotato schreef op zondag 9 juli 2023 @ 20:29:
[...]

Verantwoord het voor mezelf omdat ik een iPhone zowel zakelijk als privé veel uren per dag gebruik. Doe letterlijk al mijn bankzaken en noem het maar op via de iPhone. Vind het ook wel belangrijk dat ik dan up to date hardware gebruik (veiligheid enzo).

We hebben het inderdaad niet meer over een mobieltje ;)
SuperVeloce schreef op zondag 9 juli 2023 @ 22:40:
[...]

En dan de Ultra van nu of de Ultra van september? ;)

Ik heb in juni de Ultra gekocht, bevalt top 👍🏼
Hmm..tja dat vind ik een goeie. Denk dat bepaalde functies doorslaggevend zal zijn, zoals medische bijv. Voor mij is de huidige Ultra al een behoorlijke vooruitgang (Series 4!!)
[...]

Keynote zal doorslaggevend zijn. Zit ook dit jaar tussen comfort en functionaliteit (net als ieder ander jaar trouwens, dus niks nieuws eigenlijk haha)

[ Voor 51% gewijzigd door Jaymone op 11-07-2023 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:46

pdavie2311

Live life to the fullest..

Als de camera van de Max echt significant betere specs krijgt dan de normale 15 Pro dan kan het maar zo zijn dat ik voor het eerst een Max versie koop. Camera’s vallen mij eigenlijk elk jaar tegen van de iPhone. De Google Pixels vind ik beter, maar ben echt een iOS persoon. Al sinds de 3s 😜

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
pdavie2311 schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 15:04:
Als de camera van de Max echt significant betere specs krijgt dan de normale 15 Pro dan kan het maar zo zijn dat ik voor het eerst een Max versie koop. Camera’s vallen mij eigenlijk elk jaar tegen van de iPhone. De Google Pixels vind ik beter, maar ben echt een iOS persoon. Al sinds de 3s 😜
Dan hoop ik dat de 15 series wat minder hoekig wordt, ik vind de 13/14 Pro al niet te gebruiken zonder hoesje (snijdt in mijn handen) maar bij de Pro Max komt daar gebrek aan grip bovenop.

Nou zal niet iedereen daar last van hebben, hangt af hoe groot je handen zijn. Maar als ze dan weer "exclusief" op de Pro Max spelen, zou ik liever meer grip willen hebben wil ik voor deze kiezen.

Want de 12 Pro Max deed dat ook al naar mijn weten met de camera (sensorstabiliteit).

en als je toch bezig bent Apple, laat ons de telephoto gebruiken wanneer wij dat willen, en niet wanneer iOS besluit of we het mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Ben dan zeer benieuwd wie wat gaat halen in sept. Ikzelf zit nog in een dubio, eerst maar s straks op vakantie, tijd zat om na te denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de Pixel 7 Pro camera is voor foto’s wel erg fijn ja, zou hem niet direct beter noemen maar de afstelling van de standaard plaatjes is beter op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:53:
Ben dan zeer benieuwd wie wat gaat halen in sept. Ikzelf zit nog in een dubio, eerst maar s straks op vakantie, tijd zat om na te denken ;)
Ik ga weer op vakantie in de release periode. Dus moet hem weer ergens op vakantie zien te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Donstil schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:26:
[...]

Ik ga weer op vakantie in de release periode. Dus moet hem weer ergens op vakantie zien te scoren.
Dat is inmiddels ook een traditie bijna volgens mij :P

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:59:
[...]

Dat is inmiddels ook een traditie bijna volgens mij :P
Haha ja inderdaad!

Maar kleine is nu 4, dus we gaan in september nog een laatste keertje lang buiten de schoolvakanties en dan is het over met de pret. Bijkomend voordeel is dan de release date halen in 2024 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

[...]

Zeg ik vanaf de 13 Pro ook, zowel de 13 als 14 Pro vanaf release :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 20:26:
[...]

Dus dit keer niet via een provider?
Edit: Vanuit VS is dat niet nodig..

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 13-07-2023 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 07:39:
[...]

Dus dit keer niet via een provider?
Edit: Vanuit VS is dat niet nodig..
Nee daarom, dat ding is altijd wel ergens te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
[...]

Bron MacRumors 10 juli jl. updated: So far, it looks like the iPhone 15 Pro models will have an updated design, with Apple introducing thinner, curved bezels and a new titanium chassis. Apple is also expected to add a redesigned "mute" button that could actually serve as an Action button similar to the Action button on the Apple Watch Ultra. The mute button will replace the current mute switch.

Kortom, je gaat upgraden ;)

Vraag: is 6x optisch zoom (Max) t.o.v. 3x (non-Max) voor jullie een reden om voor de Max te gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymone op 14-07-2023 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Sowieso upgraden voor de zoomcamera, enige dat ik (heeeeel soms) nog weleens mis.
En het excuus dat de vrouw nog op een 8 Plus zit, dus die kan dan eindelijk naar een 14 Pro Max :)

En blij dat giantgiantus en Redondo1982 hier zeiden dat de truc met koppijn en zo'n zandkorrel in je ooggevoel door OLED gewoon een kwestie van doorbikkelen was :D
Na retourneren van X, 12, en 13 toch maar gedacht: fuck it, dan maar zere ogen :D
En inderdaad, na een week of 6 geen last meer, dus waarschijnlijk terug op de jaarlijkse refresh *O*

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 14-07-2023 09:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
Jaymone schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:27:
[...]

Bron MacRumors 10 juli jl. updated: So far, it looks like the iPhone 15 Pro models will have an updated design, with Apple introducing thinner, curved bezels and a new titanium chassis. Apple is also expected to add a redesigned "mute" button that could actually serve as an Action button similar to the Action button on the Apple Watch Ultra. The mute button will replace the current mute switch.

Elk van die geruchten zijn op zichzelf al genoeg om gewoon als altijd te gaan F5en. Enige vorm van karakter ben ik toch al heel lang geleden verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
matthijst schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:36:
Sowieso upgraden voor de zoomcamera, enige dat ik (heeeeel soms) nog weleens mis.
En het excuus dat de vrouw nog op een 8 Plus zit, dus die kan dan eindelijk naar een 14 Pro Max :)

En blij dat giantgiantus en Redondo1982 hier zeiden dat de truc met koppijn en zo'n zandkorrel in je ooggevoel door OLED gewoon een kwestie van doorbikkelen was :D
Na retourneren van X, 12, en 13 toch maar gedacht: fuck it, dan maar zere ogen :D
En inderdaad, na een week of 6 geen last meer, dus waarschijnlijk terug op de jaarlijkse refresh *O*
Ja de PWM is bij de 14 serie zo hoog dat het vrijwel niet meer waarneembaar is en dus gelukkig voor minder last zorgt bij de mensen die last ervaren hiermee!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Had nog steeds last, maar schijnbaar wen je eraan.
Of door de hogere PWM wen je er nu uiteindelijk wel aan (waar dat bij de X na 5 weken nog steeds hel was).
Apple was destijds met de X wel soepel met retourneren buiten de retourtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

SgtElPotato schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:04:
[...]

Ja de PWM is bij de 14 serie zo hoog dat het vrijwel niet meer waarneembaar is en dus gelukkig voor minder last zorgt bij de mensen die last ervaren hiermee!
Ik zie nog steeds altijd beetje 'luxaflex' als ik tijdje naar mijn scherm heb gekeken :|

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Na maandenlange TrueTone aan gehad, nu sinds een week of 2 TrueTone uitgezet.
Ook vanwege de zomer, felle zon en zo.

Logischerwijs zien de foto's er ook weer beter uit, zo zonder TrueTone.

Nu realiseer ik me weer eens hoe ontzettend goed dat oled scherm op de iPhone is.

TrueTone blijft hier uit komende tijd

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 14-07-2023 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
_Bailey_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:25:

Nu realiseer ik me weer eens hoe ontzettend goed dat oled scherm op de iPhone is.

Voor mijn gevoel is het scherm echt veel te blauw..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaymone schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:27:
[...]

Vraag: is 6x optisch zoom (Max) t.o.v. 3x (non-Max) voor jullie een reden om voor de Max te gaan?
Dat van die mute switch snap ik dan weer helemaal niets van. Dat voelt als een enorme stap achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 10:25:

Even los van dat als je maar iets doet met foto’s je TrueTone uiteraard uitzet, wat is er mis met TrueTone en de zomer/zon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
SgtElPotato schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:11:
[...]

Voor mijn gevoel is het scherm echt veel te blauw..
Dat gevoel heb ik ook. Net heb ik het voor de gein eens uitgezet op mijn iPhone. Ik ben echt gewend aan True Tone (ook op mijn iPad en MacBook) en ik zou het niet meer uit willen zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 14-07-2023 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
syltheboy schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 12:48:
[...]

Dat gevoel heb ik ook. Net heb ik het voor de gein eens uitgezet. Ik ben echt gewend aan True Tone en ik zou het niet meer uit willen zetten.
Wel grappig, ik heb het uit staan en mijn 14 pro scherm is daarbij geler dan een iPhone XS met truetone aan.

Ik vind truetone, zeker bij weinig licht, niet fijn.
Pagina: 1 ... 40 ... 44 Laatste