Nou nog maar een berichtje dan, als ik mijn camera gebruik en meer dan 5 foto’s maak wordt mijn Iphone Pro Max (behoorlijk) warm aan de rechterkant (achter). Als ik Online Soccer Manager gebruik (2minuten) wordt die onaangenaam bloedheet, de verkopende winkel/medewerker zegt dat OSM een grafisch grote game is dat het heel normaal is.(maar wat kan je dan wel?) Zelfs als ik mijn camera gebruik voor de airco wordt die heet/warm, telefoon met camera app 5 minuten op tafel neerzetten naar de tv zonder verder iets te doen wordt die al heet, zelfde procedure maar dan filmen gewoon niets van warmte. Zonder hoesje is de telefoon niet te gebruiken eigenlijk. Ik zie online dat er veel meer mensen last van hebben en dat sommige hem ter reparatie/omruiling hebben aangeboden, maar het lijkt geen wijdverspreid probleem maar als die zo snel om de haverklap warm wordt etc dan kan je ook niet een spelletje doen bijvoorbeeld Bus simulator bijvoorbeeld.
Tot nu toe doe gebruik ik de telefoon amper en heb het gevoel dat het gewoon een grote flop is.
Mijn vraag; wat is wijsheid te doen? 
kan Apple dit bijvoorbeeld verhelpen door een reparatie of niet?
[Voor 13% gewijzigd door Theiphoned op 28-05-2023 23:22]