Acties:
  • +1Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:08
-

[Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 13:18]

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-06 21:52
Ik wil back up maken in google drive maar mijn iphone 14 plus maakt deze back up niet. Blijft bij begin hangen met nog 1440 onderdelen en er gebeurt niets. Waar kan dat aan liggen? Ik heb genoeg opslag nog.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00
SgtElPotato schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:53:
[...]

Ik merkte persoonlijk niet een wereld van verschil tussen de 13 en 14 Pro. Ja, er is wat meer detail en de kwaliteit is iets verbeterd en het geheel is wat sneller (met nachtmodus e.d.) maar niet perse de upgrade waard als je van een 13 Pro komt.

Als je van een 8 Plus komt zou ik gelijk voor de 14 Pro gaan, kun je maximaal weer vooruit met alles.
Ik merkte ook weinig verschil tussen de foto’s geschoten op de 13 Pro en de 14 Pro totdat ik in 48MP ProRaw ging schieten.
Die foto’s vind ik er significant beter uit zien. :)

Alle RAW files zet ik daarna op mijn iPhone om naar HEIF met een shortcut, waardoor de 48MP foto’s niet meer dan 10MB innemen, zonder significant verlies in detail.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-06 14:21
RnB schreef op maandag 27 maart 2023 @ 17:22:
[...]

Ik merkte ook weinig verschil tussen de foto’s geschoten op de 13 Pro en de 14 Pro totdat ik in 48MP ProRaw ging schieten.
Die foto’s vind ik er significant beter uit zien. :)

Alle RAW files zet ik daarna op mijn iPhone om naar HEIF met een shortcut, waardoor de 48MP foto’s niet meer dan 10MB innemen, zonder significant verlies in detail.
Met een shortcut?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RnB
Ik weet niet meer waar ik deze vandaan heb gehaald, maar deze shortcut is soortgelijk:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 10:08
-

[Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 13:18]

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 20:54
Ik heb in de afgelopen 6 maanden met de 14 pro max enkele malen gehad dat ik een inkomend gesprek niet of bijna niet kon opnemen omdat het scherm niet “wakker” werd.

Ik heb het aod ingeschakeld maar het scherm blijft in die gevallen “gedimd”.

Soms lukt het me de telefoon te wekken door op een volumeknop te drukken of een keer of 10 op het scherm te rammen maar ik vind het erg storend.

Ik heb in dit forum gezocht maar helaas geen soortgelijke reacties kunnen vinden.
Zijn er anderen die dit ook hebben ervaren en hebben jullie hier een oplossing voor?

• SuperVeloce
Bongoarnhem schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 14:58:
Ik heb in de afgelopen 6 maanden met de 14 pro max enkele malen gehad dat ik een inkomend gesprek niet of bijna niet kon opnemen omdat het scherm niet “wakker” werd.

Ik heb het aod ingeschakeld maar het scherm blijft in die gevallen “gedimd”.

Soms lukt het me de telefoon te wekken door op een volumeknop te drukken of een keer of 10 op het scherm te rammen maar ik vind het erg storend.

Ik heb in dit forum gezocht maar helaas geen soortgelijke reacties kunnen vinden.
Zijn er anderen die dit ook hebben ervaren en hebben jullie hier een oplossing voor?
Nog geen last van gehad op m’n 14 Pro Max.

Fabrieksinstellingen al geprobeerd?

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:01
Laatste tijd aan het dubben om voor het eerst in mijn leven een iPhone aan te schaffen ondanks dat ie best prijzig is. Draai sinds pakweg 2011 met Android-telefoons, ooit begonnen met de HTC Desire en momenteel een Samsung Galaxy A72, die na ruim 2 jaar al best wel traag begint te worden. Overigens wel al ontdaan van de nodige bloatware (want we zijn nou eenmaal Tweaker).

Gaat mijn twjifel tussen de 14 Plus en 14 Pro Max en wilde beide toestellen wel even in de hand hebben. Nou was alleen de 14 Pro en 14 Pro Max aanwezig in de winkel en ze hadden ze vast zitten zodat je ze niet in de hand kan houden, maar zat ff wat te spelen en dacht iets te willen laten tonen op dat Dynamic Island. Dus ik start de timer, zet hem in op 15 seconden en druk op start, komt de timer terug met weer de standaard 5 minuten en klik je op start en kwam er 1 of andere foutmelding dat ie hem niet kon starten. Dan hetzelfde truukje op de 14 Pro uitproberen met hetzelfde eindresultaat. Of we hier nu met een bug of een undocumented feature van doen hadden, of dat er anderszins iets met de toestellen was weet ik niet.
Wel fijn om de 6.1" naast de 6.7" te zien en een reden om sowieso voor een 6.7" te gaan (net als mijn A72). En nu nog dubben of ik voor de Plus of de Pro Max ga.

Onlangs in de VS en daar loopt bijna iedereen die ik tegen kwam met een Pro Max (al dan niet oudere versies). Bedacht me iets te laat om de lokale Apple-store op te zoeken, want toen ik het me bedacht was het 10 voor 7 en zou sluiten om 7 uur en binnen die tijd lukte het niet om die paar minuten gezien de verkeersdrukte erheen te rijden, en de volgende dag was het weer vertrekken naar NL. Had me een aardige slok op een borrel kunnen schelen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:27
DikkieDick schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:46:
Laatste tijd aan het dubben om voor het eerst in mijn leven een iPhone aan te schaffen ondanks dat ie best prijzig is. Draai sinds pakweg 2011 met Android-telefoons, ooit begonnen met de HTC Desire en momenteel een Samsung Galaxy A72, die na ruim 2 jaar al best wel traag begint te worden. Overigens wel al ontdaan van de nodige bloatware (want we zijn nou eenmaal Tweaker).

Gaat mijn twjifel tussen de 14 Plus en 14 Pro Max en wilde beide toestellen wel even in de hand hebben. Nou was alleen de 14 Pro en 14 Pro Max aanwezig in de winkel en ze hadden ze vast zitten zodat je ze niet in de hand kan houden, maar zat ff wat te spelen en dacht iets te willen laten tonen op dat Dynamic Island. Dus ik start de timer, zet hem in op 15 seconden en druk op start, komt de timer terug met weer de standaard 5 minuten en klik je op start en kwam er 1 of andere foutmelding dat ie hem niet kon starten. Dan hetzelfde truukje op de 14 Pro uitproberen met hetzelfde eindresultaat. Of we hier nu met een bug of een undocumented feature van doen hadden, of dat er anderszins iets met de toestellen was weet ik niet.
Wel fijn om de 6.1" naast de 6.7" te zien en een reden om sowieso voor een 6.7" te gaan (net als mijn A72). En nu nog dubben of ik voor de Plus of de Pro Max ga.

Onlangs in de VS en daar loopt bijna iedereen die ik tegen kwam met een Pro Max (al dan niet oudere versies). Bedacht me iets te laat om de lokale Apple-store op te zoeken, want toen ik het me bedacht was het 10 voor 7 en zou sluiten om 7 uur en binnen die tijd lukte het niet om die paar minuten gezien de verkeersdrukte erheen te rijden, en de volgende dag was het weer vertrekken naar NL. Had me een aardige slok op een borrel kunnen schelen.
Als je de timer start komt hij inderdaad rond het eiland te staan. Ik denk dat ze in winkels speciale showsoftware draaien en een timer is geblokkeerd. Anders worden de verkopers gek van alle lolbroeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SuperVeloce

Ben zelf overgegaan van Android naar iPhone (S22 Ultra naar 14 Pro Max) Gewoon eens keer wat anders.

Top model iPhone en top model Android zijn beide goed. Elk heeft z’n voor en nadelen.

Pro Max gekozen ivm betere camera erbij, nieuwe processor en Max ivm grote handen en extra 1100mAh meer dan de niet Max.

• DikkieDick
Dennisdn schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:49:
[...]

Als je de timer start komt hij inderdaad rond het eiland te staan. Ik denk dat ze in winkels speciale showsoftware draaien en een timer is geblokkeerd. Anders worden de verkopers gek van alle lolbroeken.
Dat zou dan zomaar kunnen idd. Wel jammer dat ik zo even niet de look en feel van het island kon testen om me eventueel over de streep te trekken toch voor een Pro Max te gaan of de Plus. Beiden hebben het goede formaat.

• DikkieDick
SuperVeloce schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 23:28:
[...]

Ben zelf overgegaan van Android naar iPhone (S22 Ultra naar 14 Pro Max) Gewoon eens keer wat anders.

Top model iPhone en top model Android zijn beide goed. Elk heeft z’n voor en nadelen.

Pro Max gekozen ivm betere camera erbij, nieuwe processor en Max ivm grote handen en extra 1100mAh meer dan de niet Max.
Aha. Ik ben prijstechnisch meer geneigd te gaan voor een Plus. Camera boeit me net iets minder. Kom dan ook niet van een topmodel-Android. Na de S3 en S4 ben ik er mee gestopt vanwege de prijzen en na de S4 uitstapje naar Google Nexus 5 (of zo) en paar Motorola’s een net niet topmodel Samsung. Maar misschien als ik een leuke aanbieding zie (of toch refurb) kan het een Pro Max worden.

• Dennisdn
DikkieDick schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:12:
[...]

Dat zou dan zomaar kunnen idd. Wel jammer dat ik zo even niet de look en feel van het island kon testen om me eventueel over de streep te trekken toch voor een Pro Max te gaan of de Plus. Beiden hebben het goede formaat.
Als je het écht voor het eiland doet... Dan is het het prijsverschil niet waard. Het is een leuke gimmick die mijns inziens alleen handig is als je vaak muziek luistert als een soort shortcut naar spelende muziek, of 20x per dag een timer gebruikt. Verder zie je hem nooit. Meer als een gimmick is het echt niet. Ik verwacht dat (bijna) alle Pro-gebruikers hier het daar wel mee eens zijn :)

[Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 12-04-2023 10:21]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Dennisdn schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:19:
[...]

Als je het écht voor het eiland doet... Dan is het het prijsverschil niet waard. Het is een leuke gimmick die mijns inziens alleen handig is als je vaak muziek luistert als een soort shortcut naar spelende muziek, of 20x per dag een timer gebruikt. Verder zie je hem nooit. Meer als een gimmick is het echt niet. Ik verwacht dat (bijna) alle Pro-gebruikers hier het daar wel mee eens zijn :)
AirDrop zit er bv ook in, die gebruik ik vaak en vind ik wel handig :p

Maar tis geen system seller. De camera vind ik ook nog altijd tegenvallen. Vooral in donkere omgevingen veel teveel postprocessing. En in licht veel sneller dan mijn 11 Pro niet meer in staat te focussen (als je te dichtbij een object komt bedoel ik dan

[Voor 17% gewijzigd door Tomba op 12-04-2023 10:56]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• DikkieDick
Dennisdn schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:19:
[...]

Nee, dan lijkt het idd niet waard. Timers heb ik incidenteel, maar soms dagen met ‘veel’ timers vanwege een spel. Muziek op foon luister ik niet superveel
Wel nieuwere soc. Een refurbished exemplaar (als nieuw) van de Pro Max voor iets meer dan de prijs van een nieuwe Plus. Nieuw geniet toch mijn voorkeur. En of ik de iets mindere camera van de Plus nou zo’n grote ramp vind… Merk wel dat ik eigenlijk alleen nog foto’s maak met de telefoon en mijn spiegelreflex thuis blijft, maar let niet meer zo erg op de kwaliteit. :-)

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:40
Tomba schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:55:
[...]

Maar tis geen system seller. De camera vind ik ook nog altijd tegenvallen. Vooral in donkere omgevingen veel teveel postprocessing. En in licht veel sneller dan mijn 11 Pro niet meer in staat te focussen (als je te dichtbij een object komt bedoel ik dan
Airdrop zit toch ook in de 'gewone' Iphone 14? Maar is wel handig dat het er is ja, zodat je wat dat betreft in elk geval niet achteruitgaat ten opzichte van dezelfde functie 'Dichtbij delen' van je Samsung A72. Ik gebruik overigens nooit Airdrop, omdat je daarmee alleen kunt delen met andere Apple apparaten.

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:07
Ik heb dit best vaak. Kan dan ook niet filmen. Als je op de shutterknop drukt gebeurd er niks. App afsluiten en openen helpt ook niet. Telefoon helemaal uit en weer aan helpt wel. Iemand een idee ? Of naar apple store ??
sn0w13 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:14:
[...]

Ik had gisteren net hetzelfde probleem.
Gebeurde ook bij alle 3 de lenzen.
Dacht al dat hij stuk was.
En inderdaad door het volledig afsluiten en opnieuw opstarten was het probleem opgelost.
Is wel nog maar 1 keer gebeurt en heb de 14Pro Max sinds launchdate.

• Tomba

Tomba

Of-Aaargh schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:36:
[...]

Airdrop zit toch ook in de 'gewone' Iphone 14? Maar is wel handig dat het er is ja, zodat je wat dat betreft in elk geval niet achteruitgaat ten opzichte van dezelfde functie 'Dichtbij delen' van je Samsung A72. Ik gebruik overigens nooit Airdrop, omdat je daarmee alleen kunt delen met andere Apple apparaten.
Ik bedoel progressie daarvan zien in de Dynamic Island ;)

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05 21:28
Laatste tijd aan het dubben om voor het eerst in mijn leven een iPhone aan te schaffen ondanks dat ie best prijzig is.
Mijn laatste Iphone was een 3 en daarna Android gebruikt tot nu een Iphone 14 Pro Max. Zo fijn om een betere camera te hebben en ik durf de deur uit voor een paar uur al heb ik 15% aan accu over. Bij samsung was die 15% in 5 minuten leeg. :+

• DikkieDick
Refurbished iPhone 14 plus (als nieuw) wordt wel redelijk aantrekkelijk als je ook nog 8% korting krijgt via een voucher. Iemand ervaring met refurbished apparaten alhier?

• Dennisdn
DikkieDick schreef op donderdag 13 april 2023 @ 14:32:
Refurbished iPhone 14 plus (als nieuw) wordt wel redelijk aantrekkelijk als je ook nog 8% korting krijgt via een voucher. Iemand ervaring met refurbished apparaten alhier?
Ligt eraan wie hem refurbished. Als ie van Apple af komt dan zie je geen verschil met een nieuwe.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 09:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tomba schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:55:
[...]

Maar tis geen system seller.
Nee, maar ik vind het Dynamic Island wel een leuke toevoeging als het gebruikt wordt door apps. Ik gebruik nu zelf oa FotMob die gebruik maakt van live scores in het Dynamic Island en tijdens mijn werkdagen van HoursTracker die sinds de laatste update ook gebruik maakt het Dynamic Island. Die laat dan de tijd zien wanneer ik ben ingeklokt en hoe lang ik nog moet, al kan ik dat ook allemaal zien als ik een complication instel daarvoor op mijn Apple Watch. Tevens middels een Live Activity zie ik bij FotMob de scores van het Eredivisie voetbal en tijdens het werken wederom de tijd die ik nog moet en de totaal tijd voor de hele week.

Voorheen moest ik voor deze info altijd de app openen, dat hoeft nu niet meer.

[Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 13-04-2023 16:17]

XBL: MRE Inc

• SuperVeloce
Iemand een tip voor alarm?

M’n wekker gaat gelijk 100%

Ik was gewend een alarm die zachtjes begon en steeds luider ging

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-06 14:58

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

SuperVeloce schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:38:

In de Health App - Sleep Schedule kan je alarm instellen met volume regeling, dan begint die btw sowieso zachtjes met het alarm 👍🏻

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:26
SuperVeloce schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:38:

Ik vind "omloop" wel relaxt, die gaat ook steeds wat harder.

• SuperVeloce
NinjaKiwiNL schreef op donderdag 13 april 2023 @ 18:35:
[...]

In de Health App - Sleep Schedule kan je alarm instellen met volume regeling, dan begint die btw sowieso zachtjes met het alarm 👍🏻
Omslachtig volgens mij.

Is er een app in appstore die dat ook kan?

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 13:29
PrimusIP schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:46:
[...]

Ik was bij release in de markt voor een iPhone 14. (Ik kwam van een XR.) Uiteindelijk geconcludeerd dat ik dat niet ging doen. Als je kijkt naar de prijs t.o.v. de marginale verbeteringen, vond ik dat het gewoon niet waard. Zoveel meer dan de 13 heeft de 14 niet te bieden.
Ik heb uiteindelijk besloten om een 13 pro te kopen. Dan ga je er meer op vooruit dan met een 14, terwijl de prijs tussen 14 en de duurdere 13 pro niet zo enorm was. Met 13 pro tov. 14 heb je dezelfde socket, een beter scherm (120hz), en een veel beter camera platform (3x zoom en de macro camera).
Je mist dan wel een satelliet communicatie module, maar dat vond ik het allemaal niet waard.
Ik zit zelf met een SE2020 waarvan de batterij serieus fubar is dus ik moet snel beslissen.

Wat is wijsheid:

128 gb 14 of (de 256 gb kost 900 euro en dat vind ik achterlijk veel)
256 gb 13.

Geen pro versies want ik vind die veel te duur voor wat je krijgt. Ik wil zelf lang met mijn telefoon doen.

Met abbo zijn ze even duur (T Mobile) maar waar ik een beetje bang voor ben is dat de 14 toch net wat soepeler zal zijn later als je naar een nieuwe OS versie overstapt, de 14 heeft toch 6 gb ram en een iets betere GPU dacht ik. Sommige reviews zeggen dat de 14 het wel waard is en sommige anderen niet. 8)7

• SuperVeloce
Roflmao schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:04:
[...]

Ik zit zelf met een SE2020 waarvan de batterij serieus fubar is dus ik moet snel beslissen.

Wat is wijsheid:

256 gb 13.

Geen pro versies want ik vind die veel te duur voor wat je krijgt. Ik wil zelf lang met mijn telefoon doen.

Met abbo zijn ze even duur (T Mobile) maar waar ik een beetje bang voor ben is dat de 14 toch net wat soepeler zal zijn later als je naar een nieuwe OS versie overstapt, de 14 heeft toch 6 gb ram en een iets betere GPU dacht ik. Sommige reviews zeggen dat de 14 het wel waard is en sommige anderen niet. 8)7
Normale iPhone 14 en Plus hebben de processor van de 13 Pro

• Dennisdn
Roflmao schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:04:
[...]

Wat is wijsheid:

256 gb 13.

Waarom zou je niet weer een SE nemen? Of zelfs gewoon de batterij van je huidige SE vervangen? Een SE2020 moet nog prima een hele tijd mee kunnen gaan.

• Roflmao
SuperVeloce schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:07:
[...]

Normale iPhone 14 en Plus hebben de processor van de 13 Pro
De 13, 14 en 13 pro hebben allemaal de A15 processor, alleen de 13 heeft een 4 core GPU en de 14 + 13 pro een 5 core GPU.

Staat allemaal op de Apple website:

https://www.apple.com/nl/...4,iphone-13,iphone-13-pro

Wat wel een verschil is dat alle iphone gewone 14's, dus of het een 14 of plus is 6 gb ram hebben. Onafhaneklijk van opslag.
Dennisdn schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:14:
[...]

Waarom zou je niet weer een SE nemen? Of zelfs gewoon de batterij van je huidige SE vervangen? Een SE2020 moet nog prima een hele tijd mee kunnen gaan.
Batterijvervanging doe ik alleen bij Apple en daar kost het 79 euro. Verder vind ik het toestel te traag worden, hij reageert niet meer zo soepel meer.

En ik vind de SE echt veeeeeeeelste duur voor wat je krijgt sorry. Alles eraan is gedateerd, het enige voordeel is dat de processor echt snel is.

• Dennisdn
Roflmao schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:35:
[...]

Batterijvervanging doe ik alleen bij Apple en daar kost het 79 euro. Verder vind ik het toestel te traag worden, hij reageert niet meer zo soepel meer.

En ik vind de SE echt veeeeeeeelste duur voor wat je krijgt sorry. Alles eraan is gedateerd, het enige voordeel is dat de processor echt snel is.
Dat maakt de keus dan al eenvoudiger. De 14, de Pro's en de SE vindt je te duur. Dan blijven alleen de 12 en de 13 over die nog actief verkocht worden door Apple. De 12 is maar 100 euro goedkoper dan de 13, dat zou ïk dan weer te duur vinden en voor de 13 gaan. En persoonlijk zou ik dan ook gelijk voor de 13 Mini gaan, perfect toestel met het formaat dat je van de SE gewend bent.

[Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 19-04-2023 16:40]

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:45
Ik zou voor 35 euro bij een shop op de hoek of voor 20 euro zelf de batterij vervangen. Op mijn 6s was dat echt geen hogere wiskunde. Half jaartje overbruggen en hopen dat de iphone 15 een 120hz scherm heeft.
Ik denk dat je i2020 weer een stuk sneller is met een nieuwe batterij. Hij klokt de processor waarschijnlijk terug nu de batterij zo slecht is. Pa zn 2020 is echt ruim snel (zoals de iphone 11 van ma). En die hebben beide een batterij met 95÷.

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:25

Secsytime

Automagisch

Mijn iPhone 14 pro blijft random trillen, is hier een oplossing voor?

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:18
*snip* reageer normaal of reageer niet.

[Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 20-04-2023 19:16]

• Roflmao
HBSVDK schreef op woensdag 19 april 2023 @ 17:20:
Ik zou voor 35 euro bij een shop op de hoek of voor 20 euro zelf de batterij vervangen. Op mijn 6s was dat echt geen hogere wiskunde. Half jaartje overbruggen en hopen dat de iphone 15 een 120hz scherm heeft.
Ik denk dat je i2020 weer een stuk sneller is met een nieuwe batterij. Hij klokt de processor waarschijnlijk terug nu de batterij zo slecht is. Pa zn 2020 is echt ruim snel (zoals de iphone 11 van ma). En die hebben beide een batterij met 95÷.
Goede post! Klopt ik denk dat ie traag is omdat de batterij slecht is. Want ik herinner me dat ie echt zeer snel was en nooit last had van lag (tenzij het toestel erg warm werd, maar goed dat is zeer logisch imo).

Ik vertrouw alleen die kleine toko's niet, misschien toch een idee om het bij de appelenwinkel te doen, ook beter voor de restwaarde denk ik.

Of hopen dat ze het ding slopen, krijg je een gloedjenieuw toestel mee :+

• HBSVDK
Roflmao schreef op woensdag 19 april 2023 @ 23:10:
[...]

Goede post! Klopt ik denk dat ie traag is omdat de batterij slecht is. Want ik herinner me dat ie echt zeer snel was en nooit last had van lag (tenzij het toestel erg warm werd, maar goed dat is zeer logisch imo).

Ik vertrouw alleen die kleine toko's niet, misschien toch een idee om het bij de appelenwinkel te doen, ook beter voor de restwaarde denk ik.

Hoe erg zoon toko je telefoon ook zal mishandelen, minder bruikbaar dan in de la liggen (door een andere aan te schaffen) zal die wel niet worden. Zoek er eentje uit die respectabele reviews heeft of qua Mond-Mond reclame goed doet.
Slechte batterij heb ik ook eerst uit China besteld. Dat was kwestie van nog slechtere batterijduur dan de oude slechte batterij. Een a grade kwaliteit van nl webshop was al een heel stuk beter.

• xLinneke
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 24-04 22:05
Hallo iedereen,
ik heb sinds kort een iphone 14 pro. Heel tevreden van! :) Ik ben alleen heel dom geweest..
Ik heb dus het gesprek (gewoon smsen, dus imessage) van mij en mijn partner gewist.. Sommige berichten waren zo belangrijk voor me dat ik heel veel spijt heb dat dit verdwenen is. Dat ik naar filter links bovenaan op de drie streepjes moest drukken en dan op 'toon recent verwijderd' moest duwen wist ik al. Maar nu heb ik ze daar ook perongeluk definitief gewist in plaats van ze terug te zetten :-( . Kan iemand mij helpen om mijn smsen terug te kunnen krijgen? Ik maak geen gebruik van iCloud, functie staat niet aan voor back-ups of dergelijke omdat mijn iCloud veel te snel vol zat. Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Linneke ;-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
xLinneke schreef op maandag 24 april 2023 @ 22:05:
Hallo iedereen,
ik heb sinds kort een iphone 14 pro. Heel tevreden van! :) Ik ben alleen heel dom geweest..
Ik heb dus het gesprek (gewoon smsen, dus imessage) van mij en mijn partner gewist.. Sommige berichten waren zo belangrijk voor me dat ik heel veel spijt heb dat dit verdwenen is. Dat ik naar filter links bovenaan op de drie streepjes moest drukken en dan op 'toon recent verwijderd' moest duwen wist ik al. Maar nu heb ik ze daar ook perongeluk definitief gewist in plaats van ze terug te zetten :-( . Kan iemand mij helpen om mijn smsen terug te kunnen krijgen? Ik maak geen gebruik van iCloud, functie staat niet aan voor back-ups of dergelijke omdat mijn iCloud veel te snel vol zat. Kan iemand me alsjeblieft helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Linneke ;-)
Je partner heeft ze toch nog? Kan je ze daar teruglezen en hij/zij kan die belangrijke berichtjes weer naar je toe zenden?

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:08
Hallo iedereen,
Alvast bedankt!
Groetjes, Linneke ;-)
Wat betreft het definitief wissen, idd niet mogelijk om terug te halen.
Wbt iCloud, voor een euro heb je 50 gig en voor €2.99 heb je 200 gig. iMessage en ook WhatsApp maakt ook gebruik van je iCloud opslag. Als een back up van je foto’s niet belangrijk is kan je dit overigens gewoon uitzetten en de dingen die wel belangrijk zijn voor je laten uploaden.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HBSVDK
Hallo iedereen,
Alvast bedankt!
Groetjes, Linneke ;-)
Heb je nog een oude backup staan ergens in iTunes of de cloud? Als die 2 jaar oud is is dat niet direct een ramp, dan heb je meer berichten terug dan dat je nu hebt, al zijn ze niet helemaal volledig tot aan nu.

• John767
  • Laatst online: 04-06 15:06
Roflmao schreef op woensdag 19 april 2023 @ 23:10:
[...]

Nou zijn er inderdaad toko's die het verpesten voor anderen, en daarom heb ik zelf een andere insteek: liefst origineel gebruiken, tenzij het niet anders kan (of de klant anders wil). Maar dat is dan de eigen kijk op de markt.

Bij de SE2020 krijg je natuurlijk een melding "niet origineel" als je een alternatieve batterij plaatst. Overigens ook op te lossen met wat soldeerwerk of speciale flexjes. Weet je nog steeds niet de kwaliteit van de cel. Maar de kwaliteit van de batterij kan, als je de juiste neemt, ook heel goed zijn.

Nu mag ik als IRP ook Apple origineel plaatsen, dus dan wijkt dan voor het onderdeel en het koppelen van de batterij niet af met Apple zelf. Prijs ligt uiteraard hoger door hogere inkoopprijs en de tijd.

Restwaarde is altijd lastig in te schatten. De vraag is meer of iemand er wat om geeft ;)

• HBSVDK
John767 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 00:08:
[...]

Nou zijn er inderdaad toko's die het verpesten voor anderen, en daarom heb ik zelf een andere insteek: liefst origineel gebruiken, tenzij het niet anders kan (of de klant anders wil). Maar dat is dan de eigen kijk op de markt.

Bij de SE2020 krijg je natuurlijk een melding "niet origineel" als je een alternatieve batterij plaatst. Overigens ook op te lossen met wat soldeerwerk of speciale flexjes. Weet je nog steeds niet de kwaliteit van de cel. Maar de kwaliteit van de batterij kan, als je de juiste neemt, ook heel goed zijn.

Nu mag ik als IRP ook Apple origineel plaatsen, dus dan wijkt dan voor het onderdeel en het koppelen van de batterij niet af met Apple zelf. Prijs ligt uiteraard hoger door hogere inkoopprijs en de tijd.

Restwaarde is altijd lastig in te schatten. De vraag is meer of iemand er wat om geeft ;)
Kun je het dan daadwerkelijk als irl goedkoper aanbieden dan apple zelf?(kost 79 euro daar?). nu nieuwsgierig: Wat kost zoiets dan bij je met een origineel batterijtje waarbij de foutmeldingen weg zijn door koppelen met van de batterij module?

• John767
  • Laatst online: 04-06 15:06
HBSVDK schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:42:
[...]

Kun je het dan daadwerkelijk als irl goedkoper aanbieden dan apple zelf?(kost 79 euro daar?). nu nieuwsgierig: Wat kost zoiets dan bij je met een origineel batterijtje waarbij de foutmeldingen weg zijn door koppelen met van de batterij module?
Inkoop is ook op het niveau van Apple prijzen, dus een stuk meer dan alternatieven. Goedkoper is gewoonweg niet haalbaar als je materiaal + tijd bij elkaar optelt. Dus vaak komt je dan al op prijzen van 79 of meer, maar scheelt je wel een rit naar de Apple store.

Koppelen is gewoon een serienummer dingetje, niets meer en niets minder. Je krijgt die melding ook met originele onderdelen voordat je het koppelt :)

• breaker.evert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 15:40
Vandaag toch de beslissing genomen om de iPhone 14 128gb aan te schaffen.

Ik kom van Android af ben benieuwd welke voor en tegen ik tegen ga komen.

De grote reden was toch de software update is wel verbeterd bij Android maar niet hoe Apple het doet.

Iemand tips om zo goed alles over te nemen heb de iOS app op mij telefoon staan.

Is WhatsApp makkelijk over te nemen van Android naar IOS?

[Voor 21% gewijzigd door breaker.evert op 30-04-2023 17:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SuperVeloce
breaker.evert schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:14:
Veel geduld hebben bij laatste minuut.

Ben zelf van S22 Ultra naar 14 Pro Max gegaan.

Eigenlijk zijn android en iOS goed. Van elke besturingssysteem valt wat te zeggen. Vooral persoonlijke voorkeur wat je het fijnste vindt.

[Voor 31% gewijzigd door SuperVeloce op 30-04-2023 17:21]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-06 19:26
breaker.evert schreef op zondag 30 april 2023 @ 17:14:
Vandaag toch de beslissing genomen om de iPhone 14 128gb aan te schaffen.

Op zich ja maar doe dat tijdens het instellen van je iPhone, achteraf is het enorm veel gedoe.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:28
Sinds 2 weken is mijn S21 ultra kapot en heb ik de pixel 6a als tussen gsm gekocht.Vandaag de 14pro max space zwart 256 gaan bestellen.Binnen maks 2 weken zou ik hem moeten hebben.Wel 18 maanden afbetalen genomen.1500 EUR in 1 keer betalen vindt ik wel veel.Was android gebruiker sinds ongeveer 12-13 jaar.Heb wel vroeger de iPhone 6 gehad maar dan weg gedaan na 3 dagen.Deze keer blijf ik bij iPhone want iPhone heeft mij echt overtuigd.

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-05 21:28
nedius004 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:23:
Sinds 2 weken is mijn S21 ultra kapot en heb ik de pixel 6a als tussen gsm gekocht.Vandaag de 14pro max space zwart 256 gaan bestellen.Binnen maks 2 weken zou ik hem moeten hebben.Wel 18 maanden afbetalen genomen.1500 EUR in 1 keer betalen vindt ik wel veel.Was android gebruiker sinds ongeveer 12-13 jaar.Heb wel vroeger de iPhone 6 gehad maar dan weg gedaan na 3 dagen.Deze keer blijf ik bij iPhone want iPhone heeft mij echt overtuigd.
Bij mobiel.nl belsimpel etc kost de telefoon zo rond de 1.339,00 bij een abonnement. 1500 is wel veel toch?

• nedius004
cliors schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:48:
[...]

Bij mobiel.nl belsimpel etc kost de telefoon zo rond de 1.339,00 bij een abonnement. 1500 is wel veel toch?
1500 is veel dat is waar.Maar in België bij mobiele providers heb je niet veel providers waar je de volledige iPhone kan afbetalen.Denk alleen Proximus.Maar ik wil niet veranderen van provider omdat ik een iPhone koop .Ik zit nu bij Hey! en wil bij deze provider blijven.Bij Lab 9 waar ik mijn iPhone koop staat los van provider.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DikkieDick
cliors schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:48:
[...]

Zonder abonnement heb je hem nieuw ook voor pakweg 1400 bij oa Belsimpel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 11:40
nedius004 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 19:23:
Ik vraag me wel af waarom je de Iphone 6 na 3 dagen wegdeed, maar nu wel overtuigd bent dat je een Iphone van 1500 euro wel gaat houden - terwijl je tussendoor altijd Android hebt gebruikt, en dus geen nieuwere Iphone in gebruik hebt gehad? Het zal in elk geval wel wennen zijn, na zoveel jaren Android. Ik hoop dat de 14 Pro Max je bevalt (mag ook wel, voor die prijs kun je vijf Pixels 6a kopen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rooseveld
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 26-05 15:20
Vraag, ik heb sinds een aantal maanden een iPhone 14 pro Max. Prima toestel. Had voornamelijk voor deze gekozen vanwege de batterij en die is echt fenomenaal (al is die van de 13 pro max schijnbaar nog beter, maar op het moment van aankoop was dat prijsverschil maar 60 euro). Echter, de camera kwaliteit is nogal ondermaats. Ook in het donker, of zodra het begint te schemeren, verschijnen er 3/4 lichtvlekjes op de foto's. Het komt van de camera's want het is altijd hetzelfde. Hebben meer mensen hier last van? Of weet ik gewoon niet hoe ik m'n camera moet gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 10:23
Rooseveld schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:30:
Vraag, ik heb sinds een aantal maanden een iPhone 14 pro Max. Prima toestel. Had voornamelijk voor deze gekozen vanwege de batterij en die is echt fenomenaal (al is die van de 13 pro max schijnbaar nog beter, maar op het moment van aankoop was dat prijsverschil maar 60 euro). Echter, de camera kwaliteit is nogal ondermaats. Ook in het donker, of zodra het begint te schemeren, verschijnen er 3/4 lichtvlekjes op de foto's. Het komt van de camera's want het is altijd hetzelfde. Hebben meer mensen hier last van? Of weet ik gewoon niet hoe ik m'n camera moet gebruiken.
Ik heb de 13 PM en ben daar nog altijd uiterst gelukkig mee. De batterijduur is erg fijn.

Wat betreft jouw lichtvlekjes, kun je een of meerdere voorbeelden posten?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Rooseveld schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:30:
Ik denk dat je lens flare bedoelt? Overweeg zelf een 14 Pro Max momenteel en dus 100 reviews bekeken en de iphone heeft daar wel extreem veel last van blijkbaar. Het is een lichtbron dat weerkaatst in de lens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperVeloce
NosferatuX schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 16:00:
[...]

Ik denk dat je lens flare bedoelt? Overweeg zelf een 14 Pro Max momenteel en dus 100 reviews bekeken en de iphone heeft daar wel extreem veel last van blijkbaar. Het is een lichtbron dat weerkaatst in de lens

[Afbeelding]
En samsung heeft vanaf S22 reeks speciaal glaasje voor camera wat die weerkaatsing/flare moet verminderen/voorkomen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
SuperVeloce schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 16:11:
[...]

En samsung heeft vanaf S22 reeks speciaal glaasje voor camera wat die weerkaatsing/flare moet verminderen/voorkomen
Ja weet niet precies hoe ze het doen. Mijn huidige telefoon heeft er ook niet veel last van.
De S23 Ultra heb ik overigens een week gehad en toen terug gestuurd. Gewoon, met alle respect naar samsung gebruikers, waardeloos. Fotos maken van bewegende kinderen en huisdieren (waar zowat mijn hele galerij uit bestaat) vergeet het maar. Ook na alle updates blijft het waardeloos. Verder mooi toestel.

Wachte eerst op de Oppo X6 Pro, daarna op de Xiaomi 13 Ultra maar op alle flagships uit Azie zit tegenwoordig een zwaar ondermaatse front camera. Als je die goed wilt zijn er eigenlijk maar 2 keuzes, toch de 23 Ultra anders de Iphone en sinds de 23 ultra gewoon compleet ongeschikt is als familie camera blijft de Iphone over 😎

Maar toen zag ik die lens flare en ook dat is weer even slikken. Misschien toch wachten op de 15 pro max maja, dat duurt weer ff en ben niet goed in wachten 😂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theiphoned
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 29-05 12:26
Beste allemaal.
Ik heb ook het gebeuren met de lens flare in extreme mate zowel bij daglicht als bij avond in verschillende vormen en maten, vaak ook al op grote afstand van de lichtbron en ongeacht wat je instelt met de camera, wat maakt dat je eigenlijk bijna verplicht bent een bewerkingsprogramma te gebruiken. Maar buiten dat om valt het mij op dat als je de camera app van Apple zelf opent dat de telefoon aan de rechterkant inclussief de geluidsknoppen extreem warm/heet (kunnen) worden binnen circa 3-5 minuten. Een beetje warmte oke maar heet vind ik wel een ander verhaal, overigens maakt het voor mijn gevoel niet uit of je wel of geen foto’s of video’s maakt. Bij snapchat vertoond die dit niet of in mindere mate van warmte.
Net even een testje gedaan; 3 minuten snapchat geopend op tafel gelegd geeft geen warmte af. Ditzelfde met de camera applicatie van apple gedaan (ook de tijdsduur) en wel de warmte.
Nu weet ik wel dat de warmte per app verschilt etc. Maar zelfs een kwartiertje een spelletje spelen geeft minder warmte dan 3 minuten de camera app open op tafel laten liggen. (Overigens beide keren zonder hoesje)
Als ik bel en bijvoorbeeld ondertussen even een appje aan het sturen ben dan wordt die ook warm. Maar als ik dan een half uur een goed spel speel (goed qua zwaarte) dan wordt die helemaal niet zo warm.

Overigens betreft het een Iphone 14 Pro Max.

Iemand enigzins een idee of die kampt met hetzelfde issue?

(Ps: Eerder ook de standaard 2 widgets op het 1e “beginscherm/bureaublad” laten staan waarvan constant de zichtbaarheid van de linker verdween en na vergrendelen en ontgrendelen weer zichtbaar werd nu de widget veranderd in een lange widget en de widgets verplaatst naar het 2e blad daar geen last meer van)

Groetjes.

[Voor 19% gewijzigd door Theiphoned op 07-05-2023 19:33. Reden: Verduidelijking.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:01
afgelopen weekend een IPhone 14 pro binnen gekregen.
Na het uitpakken en installeren had ik hem even terug in de doos gelaten omdat ik nog geen beschermglas en hoesje had. Ik ben daarna met telefoon in de doos in een tas naar de stad gegaan om alles te kopen en nog wat andere winkels bezocht, was circa 2,5 uur later terug, open ik mijn tas is dat doosje van die IPhone toch zo verschrikkelijk warm. de Always on functie stond nog aan , gelijk uit de doos gehaald en binnen 5 minuten zat die weer op een redelijk niveau. Batterij was wel van 45 % naar 2% gegaan, dus wellicht toch iets van schade aan de telefoon? Heb hem nu voor t eerst een paar uurtjes in gebruik en ik vind alsnog de batterij redelijk snel gaan. Ben nu sinds 06:15 wakker, heb half uur met spotify aan gewandeld en verder op mijn werk wat appjes hier en daar en telefoon zit nu al op 85%. Hoor van collega's met Iphone 14 pro dat ze makkelijk 2 dagen redden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisdn
dfbt schreef op maandag 8 mei 2023 @ 09:25:
afgelopen weekend een IPhone 14 pro binnen gekregen.
Na het uitpakken en installeren had ik hem even terug in de doos gelaten omdat ik nog geen beschermglas en hoesje had. Ik ben daarna met telefoon in de doos in een tas naar de stad gegaan om alles te kopen en nog wat andere winkels bezocht, was circa 2,5 uur later terug, open ik mijn tas is dat doosje van die IPhone toch zo verschrikkelijk warm. de Always on functie stond nog aan , gelijk uit de doos gehaald en binnen 5 minuten zat die weer op een redelijk niveau. Batterij was wel van 45 % naar 2% gegaan, dus wellicht toch iets van schade aan de telefoon? Heb hem nu voor t eerst een paar uurtjes in gebruik en ik vind alsnog de batterij redelijk snel gaan. Ben nu sinds 06:15 wakker, heb half uur met spotify aan gewandeld en verder op mijn werk wat appjes hier en daar en telefoon zit nu al op 85%. Hoor van collega's met Iphone 14 pro dat ze makkelijk 2 dagen redden.
De eerste dagen is de telefoon nog druk met indexeren van alle data en is niet representatief voor het normale batterij-verbruik. Ik zou mij geen zorgen maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:09

Quakie

quakelen

@dfbt waarschijnlijk was je iPhone met van alles bezig zoals indexeren, foto’s terugzetten bij bestaand account etc.

Qua batterij duur ligt het echt aan het gebruik. Ik haal bijv net krap aan een dag. Ik gebruik hem licht met scherm tijd van 2 Max 3 uur.
Ik gebruik Garmin Connect en die trekt bij mij echt de batterij leeg.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Theiphoned
@Quakie @Dennisdn wat jullie zeggen klopt wel.
En dat de batterij 2 dagen hoort mee te gaan staat nergens echt beschreven dit is afhankelijk van vele factoren.
Maar ik neem dat jou probleem @dfbt met het warm worden anders is dan bij mij, maar uiteraard nog steeds bloedirritant.😉

Groetjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dennisdn
Theiphoned schreef op maandag 8 mei 2023 @ 11:27:
@Quakie @Dennisdn wat jullie zeggen klopt wel.
En dat de batterij 2 dagen hoort mee te gaan staat nergens echt beschreven
Sterker nog, Apple verkoopt één dag. Maar afhankelijk van het gebruik is 2 dagen wel goed haalbaar. Ik begrijp alleen nooit zo goed waarom iemand die tweede dag het risico zou nemen om nét te kort te komen, er is altijd wel een moment om even bij te laden. Ik zelf probeer hem zelfs overdag zoveel mogelijk nog bij te laden voor het geval er een onverwachte gebeurtenis is en je blij bent met een volle accu.

[Voor 28% gewijzigd door Dennisdn op 08-05-2023 12:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rooseveld
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 26-05 15:20
NosferatuX schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 16:00:
[...]

[Afbeelding]
Ik bedoel de lens flare inderdaad! Want het viel me laatst ineens op. Is hier wat aan te doen in de vorm van bijvoorbeeld een lenscover oid, of zit dit gewoon in de camera en de coating die Apple gebruikt? Want vind dit toch voor de prijs wel een beetje zonde....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-06 00:10
Chris89 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:10:
Binnenkort wordt er een nieuwe telefoon aangeschaft door mij alleen ik twijfel heel erg.
Momenteel heb ik een IPhone 8 64GB.

Nu zit te kijken naar een nieuwe telefoon en dan vooral naar IPhone 14. Ik ben er dan nog niet uit of het dan de IPhone 14 normaal wordt of de Pro. Vervolgens twijfel ik heel erg over het opslag geheugen 128 GB of 256 GB.

Oftewel hoe hebben jullie je keuze gemaakt en wat raden jullie mij aan om te doen?
*Prijs is geen issue, telefoon is al 3 jaar oud en is gewoon aan vervanging toe.

Zal wel met de nieuwe weer z'n 3 a 4 jaar mee willen doen.
Na een lange tijd van twijfelen toch de keuze gemaakt om een IPhone 14 Pro 256GB te bestellen en vandaag geleverd. Vanavond maar eens lekker installeren en kijken wat voor mooi ik nu weer heb aangeschaft!

Ik ga hem wel met dual sim gebruiken (esim en normale sim) en dan mijn werktelefoon en privé telefoon combineren. Ben het zo zat om de hele dag met 2 telefoons te lopen.

Iemand nog tips om het bovenstaande zo goed mogelijk te laten verlopen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erikjenniskens
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05 15:29
Hallo Allemaal!

vraagje!

ik heb een iphone 14 pro en een apple watch series 3
loop nu tegen het volgende probleem dat ik deze niet kan koppelen i.v.m geen netwerk en terwijl hij zeker WiFI heeft
iemand toevallig de goude tip ?
vorige iphone modellen geen last van

Alvast bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
erikjenniskens schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:27:
Hallo Allemaal!

vraagje!

ik heb een iphone 14 pro en een apple watch series 3
loop nu tegen het volgende probleem dat ik deze niet kan koppelen i.v.m geen netwerk en terwijl hij zeker WiFI heeft
iemand toevallig de goude tip ?
vorige iphone modellen geen last van

Alvast bedankt
Apple Watch gereset/ontkoppelt van je oude iPhone? Zo niet, dan eerst dat doen voordat je de nieuwe iPhone kan koppelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• erikjenniskens
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05 15:29
Gr4mpyC3t schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 14:31:
[...]

Apple Watch gereset/ontkoppelt van je oude iPhone? Zo niet, dan eerst dat doen voordat je de nieuwe iPhone kan koppelen
Ja allebei gerest en ontkoppelt, het gaat om een update die hij moet downloaden om verder te gaan en geeft dan aan dat hij geen netwerk heeft en ontkoppelt hem automatisch

• Theiphoned
Maar zijn er meer mensen die last hebben dat de Iphone 14 pro max bij het minste geringste warm wordt?
En nog een vraag, hoe erg is bij jullie de Lens flare? Zijn er ook mensen die dat met de Pro (max) versies geen last van hebben?
Zijn er goede protectors die dit zo goed als mogelijk kunnen verminderen?

Groetjes.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56
Theiphoned schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:50:
Maar zijn er meer mensen die last hebben dat de Iphone 14 pro max bij het minste geringste warm wordt?
En nog een vraag, hoe erg is bij jullie de Lens flare? Zijn er ook mensen die dat met de Pro (max) versies geen last van hebben?
Zijn er goede protectors die dit zo goed als mogelijk kunnen verminderen?

Groetjes.
Hij wordt wel eens warm, maar ik kan niet zeggen bij het minste of geringste. Bijv als ik pro raw foto’s bewerk wordt hij warm.
Anders alle apps killen en een keer rebooten? Wellicht kun je via het batterij menu achterhalen welke app veel stroom pakt (veel stroom pakken en warmte gaan vaak hand in hand)
Ik heb alleen lens flare waar kunnen nemen bij directe lichtinval in de lens als het donker is. Of als je vol tegen de zon in schiet. Het heeft me nog niet gestoord en heb hem sinds oktober.

[Voor 10% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-05-2023 18:03]

• Theiphoned
Nachtapotheker schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 18:02:
[...]

Hij wordt wel eens warm, maar ik kan niet zeggen bij het minste of geringste. Bijv als ik pro raw foto’s bewerk wordt hij warm.
Anders alle apps killen en een keer rebooten? Wellicht kun je via het batterij menu achterhalen welke app veel stroom pakt (veel stroom pakken en warmte gaan vaak hand in hand)
Ik heb alleen lens flare waar kunnen nemen bij directe lichtinval in de lens als het donker is. Of als je vol tegen de zon in schiet. Het heeft me nog niet gestoord en heb hem sinds oktober.
Reactie:
Dankjewel voor je reactie @Nachtapotheker.
Vooral in het donker heeft die er best extreem last van, en bij alles dat een lamp heeft, bijvoorbeeld op 15-20 meter afstand, kan die er al flink last van hebben zowel snachts als overdags. (Overigens overdag gaat het nog wel) Ook verschillende standen geprobeerd etc naxhstand aan/uit. Het weghalen van de stipjes is sinds ios 16 echt belachelijk slecht geworden. Maar volgens de verkoper, moet je er maar mee dealen dat je altijd hele blokken en stippen in beeld hebt. Dat heeft iedere camera en een protector of speciale hoesjes maken foto’s en video’s ontzettend slecht. Dusja.
Maar zie ook mensen die hoesjes hebben met camera protectie ingebouwd die geweldige video’s maken met minimale of enige lens flare.
(De lens lijkt wel een spiegel)
Grt

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:48
Ik ga jullie weer verlaten ...
Ik ben lang android gebruikt, afgelopen november overgestapt naar de iphone 14 pro max... en vorige week weer weggedaan.

Ik vind android toch net wat beter werken... :)
Gelukkig is dit voor iedereen anders.

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-06 21:41
Aggressor schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:00:
Ik ga jullie weer verlaten ...
Ik ben lang android gebruikt, afgelopen november overgestapt naar de iphone 14 pro max... en vorige week weer weggedaan.

Ik vind android toch net wat beter werken... :)
Gelukkig is dit voor iedereen anders.
Heel toevallig dat je dit post tijdens de start van Google I/O >:)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:48
Yunghui schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:16:
[...]

Heel toevallig dat je dit post tijdens de start van Google I/O >:)
Nee hoor ;)
Ik ben alweer voorzien van de s23 serie.... bevalt weer goed.

Nu kan ik tenminste wel zeggen dat ik apple heb geprobeerd

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Theiphoned
Aggressor schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:52:
[...]

Nee hoor ;)
Ik ben alweer voorzien van de s23 serie.... bevalt weer goed.

Nu kan ik tenminste wel zeggen dat ik apple heb geprobeerd
Je hebt het geprobeerd en vind samsung fijner, hoewel ik me er niks bij voor kan stellen. Toch heel veel plezier met je Samsung. :)

• nedius004
Zijn er hier die Apple music gebruiken in de plaats van spotify.Omdat je Apple music in een abonnement kan krijgen met 50 gb opslag,Apple music,Apple + en 200 gratis games.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
nedius004 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:44:
Zijn er hier die Apple music gebruiken in de plaats van spotify.Omdat je Apple music in een abonnement kan krijgen met 50 gb opslag,Apple music,Apple + en 200 gratis games.
gratis zijn die games niet, je betaald ervoor

Apple One heb ik nooit gebruikt (geen behoefte eraan) maar wel Apple Music een poosje gehad, goede service alleen zonde dat de Android app beter is dan die op iOS zelf.

App terzijde vond ik de aanbod wel beter dan bij Spotify, hoewel het nog steeds ruim 3/4 van de muziek mist die ik lokaal heb, was de aanbod merkbaar beter dan bij Spotify.

Qua audio kwaliteit voor mij hetzelfde, je wordt toch beperkt door wat de iPhone zelf kan dus tenzij je het op een PC/Mac gebruikt zijn beide goed.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JeroenVerweij
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 11:44
Ik gebruik Apple Music. 2 jaar geleden ofzo overgestapt van Spotify. In het begin even vervelend omdat je de afspeellijsten die ik volgde niet (allemaal) bij Apple te vinden waren. Went snel genoeg :) Ik ben super tevreden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11:58
Ik niet, met name omdat ik een Garmin horloge gebruik. Daar is een Spotify app voor beschikbaar, maar geen app om Apple Music er op te zetten.

Verder ben ik ook niet heel enthousiast om teveel in een vendor lock te zitten, zeker als de dienst/product van Apple niet gek veel beter of goedkoper is. Nu wil het dat ik Spotify niet beter vind (ook ethisch niet en stappen in ontwikkeling doen die me niet blij maken), en Apple Music binnen het Apple ecosysteem (kleine) voordelen heeft. Dus dat maakt dat de enige reden dat ik nog Spotify heb mijn horloge.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:22
Jup, hier het family abbo omdat opslag en muziek voor 3 toestellen duurder is als 1x family of one of hoe die ook heet.
Daarnaast was het met de vorige radio in mn auto niet mogelijk via spotify te luisteren en werkte alles in 1x goed (ook stuurbediening) met apple music.
Tegenwoordig andere radio met Carplay dus ook dat probleem niet meer.

Maar daarnaast ook met de 200GB opslag komen we prima uit.

Oh en spotify crashte bij mij als ik die "voor jouw" playlist wou laden, apple music geen problemen.
(Mn muzieksmaak zal wel te breed zijn 8)7 )

Heb je een specifieke vraag?

[Voor 9% gewijzigd door Nederlandhc op 15-05-2023 10:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nedius004
Nederlandhc schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:58:
[...]

Jup, hier het family abbo omdat opslag en muziek voor 3 toestellen duurder is als 1x family of one of hoe die ook heet.
Daarnaast was het met de vorige radio in mn auto niet mogelijk via spotify te luisteren en werkte alles in 1x goed (ook stuurbediening) met apple music.
Tegenwoordig andere radio met Carplay dus ook dat probleem niet meer.

Maar daarnaast ook met de 200GB opslag komen we prima uit.

Oh en spotify crashte bij mij als ik die "voor jouw" playlist wou laden, apple music geen problemen.
(Mn muzieksmaak zal wel te breed zijn 8)7 )

Heb je een specifieke vraag?
Had een probleem met spotify dat wanneer ik mijn iPhone verbind met CarPlay de repeat knop altijd is ingedrukt en hem altijd moet uitzetten.Maar met Apple music heb ik het zelfde probleem.Zit in ios beta en denk Meschien dat het daardoor is.Mij vorige week vrijdag uit de beta geschreven om te hopen dat dit probleem zal opgelost zijn met de officiële ios update.

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20-05 07:44
Zou het nog de moeite lonen om een iphone 14 pro max te halen, heb nu nog de 12 pro max sinds 2,5j. Ik kom bij normaal gebruik wel de dag nog door. Dus zou ik de 14 halen of nog even wachten tot de nieuwe?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

@Jovinho99 als de 12 nog voldoet, waarom zou je dan gaan kijken naar de 14? Ik zou zelf wachten maar dan meer omdat design gaat wijzigen tov de 14. Als je dan toch veel geld uit gaat geven is het ook mooi als het er anders uit ziet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 10:32
Jovinho99 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 07:44:
Zou het nog de moeite lonen om een iphone 14 pro max te halen, heb nu nog de 12 pro max sinds 2,5j. Ik kom bij normaal gebruik wel de dag nog door. Dus zou ik de 14 halen of nog even wachten tot de nieuwe?
Ik zou ook wachten de 48MP voelt in sommige opzichten toch een beetje als een gimmick. Als in begrijp mij niet verkeerd hij werkt prima, maar los van de 2x zoom optie en de mogelijkheid om 48mp foto's te maken in raw lijken er niet echt voordelen te zijn. Wellicht is dat met de 15 verder verbeterd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RnB
@LemonC200 Wat verwacht jij meer van de 48MP camera dan de mogelijkheid om 48MP foto’s te maken? :p

Het is “gewoon” weer een step up na de vorige iPhone, die weer een step up van die daarvoor is. Niks magisch aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PrimusIP
Ik zou wachten omdat het inmiddels bijna juni is en over een kwart jaar je alweer een nieuwe iPhone krijgt. En vermoedelijk voor dezelfde prijs (al was dat dan toevallig bij de 14 tov 13 niet zo). En mocht je dan toch tegen dan een 14 willen ipv 15, dan krijg je hem goedkoper.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PrimusIP
LemonC200 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:49:
[...]

Ik zou ook wachten de 48MP voelt in sommige opzichten toch een beetje als een gimmick. Als in begrijp mij niet verkeerd hij werkt prima, maar los van de 2x zoom optie en de mogelijkheid om 48mp foto's te maken in raw lijken er niet echt voordelen te zijn. Wellicht is dat met de 15 verder verbeterd.
En waarschijnlijk usb-c. En met beetje geluk ook snellere data overdracht. Erg handig als je dan grote video bestanden van plan bent te maken.

Voor mij niet belangrijk genoeg om mijn 13 pro te upgraden, maar hoor wel van mensen die veel met video’s doen die er op staan te wachten.
Met usb 2 snelheid (wat lightning op iPhone doet doet) of over WiFi is dan niet ideaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 18:02
Ik zou sowieso wachten. Ik ben van 12 pro naar 14 pro gegaan toen die uit kwam. Nu 8 maanden later denk ik wel eens….ja….een dynamisch eiland. Maar doe daar echt precies niks mee. Gimmick. En verder is het toestel hetzelfde. Ja die 120hz merk je. Dat is het enige.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
alexhooven schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:17:
[...]

Ik zou sowieso wachten. Ik ben van 12 pro naar 14 pro gegaan toen die uit kwam. Nu 8 maanden later denk ik wel eens….ja….een dynamisch eiland. Maar doe daar echt precies niks mee. Gimmick. En verder is het toestel hetzelfde. Ja die 120hz merk je. Dat is het enige.
Had precies hetzelfde, maar al na één week. Retour gestuurd dus. Die 120hz was wel lekker, dat was het dan ook.

Probeer nu te rekken met een iPhone 12 totdat het ‘basis model’ ook die feature krijgt. Dat is tot nu toe prima te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PrimusIP
Ik vind het sowieso beetje onnodig om elk jaar, of twee jaar van iPhone te wisselen. Zo schokkend zijn die veranderingen niet. Ik ging van iPhone XR naar de iPhone 13 pro (afgelopen herfst, dus toen 14 al als pre-order beschikbaar was). En ik moet zeggen, de grootste veranderingen voor mij zaten hem ook nog eens deels in dat ik van gaan een base model naar het promodel ben gegaan. En zelfs dan, qua software en snelheid merk ik meestal niet eens zo gek veel. Op gebied van camera's (en in mindere mate het 120hz scherm) zie ik wel een groot verschil.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tomba

Tomba

PrimusIP schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:27:
Ik vind het sowieso beetje onnodig om elk jaar, of twee jaar van iPhone te wisselen. Zo schokkend zijn die veranderingen niet. Ik ging van iPhone XR naar de iPhone 13 pro (afgelopen herfst, dus toen 14 al als pre-order beschikbaar was). En ik moet zeggen, de grootste veranderingen voor mij zaten hem ook nog eens deels in dat ik van gaan een base model naar het promodel ben gegaan. En zelfs dan, qua software en snelheid merk ik meestal niet eens zo gek veel. Op gebied van camera's (en in mindere mate het 120hz scherm) zie ik wel een groot verschil.
Kan ook niet zeggen dat mijn upgrade van 11 Pro naar 14 Pro zo hemelschokkend was ;) Tis allemaal wat sneller, merk vooral het grotere scherm. De camera valt me enorm tegen al is de 3x camera wel een stuk handiger en bruikbaarder dan de 2x :)
Kan me dus niet voorstellen dat 12 naar 14 wel een mega upgrade gaat zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 09:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tomba schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:06:
[...]

Kan ook niet zeggen dat mijn upgrade van 11 Pro naar 14 Pro zo hemelschokkend was ;) Tis allemaal wat sneller, merk vooral het grotere scherm. De camera valt me enorm tegen al is de 3x camera wel een stuk handiger en bruikbaarder dan de 2x :)
Kan me dus niet voorstellen dat 12 naar 14 wel een mega upgrade gaat zijn.
Hie 2 maanden geleden van een azuurblauwe normale iPhone 12 naar een paarse 14 Pro gegaan.

Is idd niet wereldschokkend. Was meer omdat mijn zoon mijn oude iPhone 7 nog in gebruik had die geen updates meer kreeg. ABN app werkte niet meer etc. Hij heeft nu de 12 en ik de 14 pro.

Bewust niet gewacht op de 15 omdat ik wel fan ben van het huidige design. Vond het ronde van de iPhone 7 toch minder mooi dan het hoekige van de 12 en later.

Dynamic island is wel leuk. Vind het vooral geinig om snel te zien of er iets meedraait, muziek, time tracker of voetbal live scores. Van mij mogen er meer apps gebruik van maken. Zo lleuk zijn als de NS app bv tijden weer geeft. Ik weet dat er apps zijn die vliegtijden/gate info etc doorgeven maar is nauwelijks interessant als je niet tot nauwelijks vliegt.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LemonC200
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 10:32
RnB schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:08:
@LemonC200 Wat verwacht jij meer van de 48MP camera dan de mogelijkheid om 48MP foto’s te maken? :p

Het is “gewoon” weer een step up na de vorige iPhone, die weer een step up van die daarvoor is. Niks magisch aan.
Je verwacht toch een wat consistenter foto kwaliteit, de 48mp heeft bij vlagen rare trekjes zoals:
- Problemen met macro omdat hij wisselt naar de wide angle camera
- Onnatuurlijke HDR en soms te veel verscherping
- Vreemde kleurstelling bij nachtfoto's

Gebeurt niet vaak hoor ik denk maximaal ongeveer een op de 20 foto's in moeilijke lichtomstandigheden. Met een software update zou Apple dit zeker nog kunnen oplossen, maar vermoedelijk bewaren ze dat voor de iPhone 15.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrGab
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-06 16:26
Je kan nog makkelijk drie jaar met dit model doen. Tzt zal de overstap ook daadwerkelijk als een iteratie voelen.
Tot die tijd lekker gebruiken en bij <80% accu health een nieuwe accu.

[Voor 1% gewijzigd door MrGab op 22-05-2023 21:34. Reden: Typo]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mizgala28
LemonC200 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:04:
[...]

Je verwacht toch een wat consistenter foto kwaliteit, de 48mp heeft bij vlagen rare trekjes zoals:
Punt 2 en 3 doet mijn 13 Pro ook, dus het ligt eerder aan de software.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quakie

Quakie

quakelen

Bij mij ook..

Eerlijk gezegd vind ik het ergste nieuwe scherpte afstand wijziging toz van vorige modellen. Hoe vaak ik niet heb dat foto's niet scherp zijn omdat ik hem te dichtbij houd..
Of bijv barcode scanner.. Dan moet ik bar code zo ver van mijn lichaam af houden anders kan die niet scherpstellen..

Sowieso vond ik het 12XX en nog wat euros het niet waard.. Bij lange na niet.

Ik kwam van 12 mini.. Elke keer als ik 12 mini van mijn vrouw in handen heb wil ik diep van binnen ruilen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba

Tomba

LemonC200 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:04:
[...]

Gebeurt niet vaak hoor ik denk maximaal ongeveer een op de 20 foto's in moeilijke lichtomstandigheden. Met een software update zou Apple dit zeker nog kunnen oplossen, maar vermoedelijk bewaren ze dat voor de iPhone 15.
In low light is het ergste ja en dan vooral bij gezichten (juist datgene wat je goed scherp wil hebben), het rare is dat de 3x camera dan betere foto’s lijkt op te leveren…
Echt bizar, mijn Lumia 1020 (uit 2012…) had ook 48Mp die down processed werden en die foto’s waren echt veel beter. (Maar goed die had in t donker veel te lang nodig om te capturen…dus die had als je geen heel vaste hand had om andere redenen issues in t donker)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Niet omdat het in One zit want daarvoor gebruikte ik het al maar Apple Music bevalt hier uitstekend.

Native app is fijn, geluidskwaliteit is beter dan bij Spotify, het is native supported op al mijn apparaten en de artiesten krijgen ook nog eens meer.

Alleen het afspelen is af en toe wat traag na het drukken op play. Dat zou een kritiekpuntje kunnen zijn.

Je playlists zet je super makkelijk over met SongShift dus ik zou het gewoon eens proberen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!
Quakie schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:14:

Eerlijk gezegd vind ik het ergste nieuwe scherpte afstand wijziging toz van vorige modellen. Hoe vaak ik niet heb dat foto's niet scherp zijn omdat ik hem te dichtbij houd..
Of bijv barcode scanner.. Dan moet ik bar code zo ver van mijn lichaam af houden anders kan die niet scherpstellen..
Ja dat van die barcodes heb ik ook, dat is behoorlijk irritant. De scan maken op x2 lost het vaak wel op overigens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:56
Ik heb de indruk dat veel apps niet de juiste camera api gebruiken. In de apple camera app werkt het prima, in een aantal andere apps ook, maar niet in alle. Ik zou dat niet als een negatief issue van de telefoon omschrijven :+
Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee