Prijs - kwaliteit is de Pixel 7 Pro (denk ik) de beter keuze. Maar overall vind ik de Iphone 14 Pro Max echt klasse beter in het kader van :
1. Beeldscherm-kwaliteit: Pixel 7 Pro vind ik er goedkoper uit zien, minder mooie kleuren - vond dat echt niet heel mooi - maar ook dit is persoonlijk mogelijk;
2. Snelheid / smoothness: kan ook worden aangepast op de Pixel 7 Pro, maar ik vind de Iphone gewoon in beweging, scrollen etc. veel smoother;
3. Camera: de foto's die ik getest heb (binnen en deels buiten) van beide camera's vond ik de Iphone 14 Pro Max mooier, beter en meer detailrijk. Let op: andere gebruikers ervaren dit ook weer anders en vinden juist de Pixel 7 Pro beter.
Daarnaast vind ik het design en vormgeving gewoon mooier dan de Pixel 7 Pro. Ook handige functionaliteiten zoals Apple Pay is fijn.
Zijn de bovenstaande zaken de 700 verschil extra waard? Dat is zeer persoonlijk. Ik kan niet in iemand zijn portemonnee kijken.
Overall: ik heb even niet gelet op de prijs - want die is fors - maar vind ik de Iphone 14 Pro Max meer een Rolls Roys onder de smarthphone, waarbij de Pixel 7 Pro een mooie Tesla is. Beide zeer goed - maar ook even wat anders.
[
Voor 5% gewijzigd door
MaStar op 19-02-2023 10:45
]